Dan ben ik toch niet gek aan het worden haha.Gonadan schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:42:
[...]
Live is het justeat, in de herhaling vertaald.
Dan zal het live niet kunnen, maar in de replay dus wel. Knap hoe ze dat doen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:15
Het is ook dat Trauner er zo openlijk in trapt dat het de scheids opvalt.dr.lowtune schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:41:
[...]
linssen deed dit soort dingen ook, maar was wel zo slim om het maar met 1 handje te doen..
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh nee serieus of ze winnen of verliezen united maakt me echt niet uit hoor.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
DM me voor Toto voorspellingen.Gunner schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:24:
[...]
Feyenoord kan best nog wel een keer scoren.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik zat het ter plekke te verzinnen maar vond het zelf wel goed klinken.HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:43:
[...]
Dan ben ik toch niet gek aan het worden haha.
Dan zal het live niet kunnen, maar in de replay dus wel. Knap hoe ze dat doen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het gaat precies zoals de eerste helft... Roma zakt in het laatste kwartier
Moet zeggen dat ik Smalling goed vond, aderlating voor Roma
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Prima dit voor het NL voetbal als ze hem over de streep trekken
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Pfff, als Feyenoorder moet je dat ondertussen wel hebben opgebouwd.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Ah, mijn hart kan dit niet meer aan...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Jonge, mijn stringetje is zeiknat van de zweet. Wordt gek hiero..Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Ah, mijn hart kan dit niet meer aan...
Ja valt mij ook opVlassie1980 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Zonder Smalling zijn ze gelijk kwetsbaar
Maar nu vasthouden, het moet gebeuren binnen de 90 minuten
Zaten we al na de vorige ronde, dit is allemaal bonus en brengt ons zelfs dichter bij Frankrijkjaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Ff hoor, tussendoor hoor, nu adt Fey en AZ doorgaan, zitten we nu eindelijk goed met die coefficienten?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
<insert>Louis van Gaal gifje</>ST10©DE schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Heel Duitsland heeft mij horen juichen!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Juichen voor Feyenoord, het moet niet gekker worden. 😉
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Portugal was al ingehaald en nu is er zelfs zicht op Frankrijk, dit seizoen moet en dan wel nog meer gepresteerd worden, maar volgend seizoen geloof ik dat we zelfs met een kleine voorsprong starten door wegvallen oudste resultaten.jaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Ff hoor, tussendoor hoor, nu adt Fey en AZ doorgaan, zitten we nu eindelijk goed met die coefficienten?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
We waren al boven Portugal, daar heeft de KNVB een 'leuk' filmpje over gemaakt.. dat niemand gelukkig gezien heeft.jaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:44:
Gelijk met 8 man vingertje omhoog ook...
K#tsupporters, altijd de boel slopenPierre schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:47:
Zelfs in de tram hier Rotterdam ging het dak er af
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En nu iedereen onder spanning van de spanning van de lijn boven het dak?Pierre schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:47:
Zelfs in de tram hier Rotterdam ging het dak er af
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Edit: wacht ff Feyenoord staat gelijk/voor.
[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 20-04-2023 22:51 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Houdt a.u.b. op, krijg weer flashbacks naar die spelers die op de bus zaten en net niet elektrocuteert werden.Quad schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:48:
[...]
En nu iedereen onder spanning van de spanning van de lijn boven het dak?
Halve bak achter z'n man aan na balverlies, nu weer op de achterlijn de bal verliezen...
Ja dat was best schokkend.HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:50:
[...]
Houdt a.u.b. op, krijg weer flashbacks naar die spelers die op de bus zaten en net niet elektrocuteert werden.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zeiss Distagon 21 f/2.8
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 20-04-2023 22:52 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Elect a clown, expect a circus.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 20-04-2023 22:53 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jawel, eentje nu, maar ze wegen niet zwaarder.Bossie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:52:
Doen we geen uitgoals meer?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Stom hé. Speel je lekker mee, scoor je zelf, pas je je spel daarna aan. Stomjbdeiman schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:53:
Dit zat er zo aan te komen, Feyenoord ging achteruit helaas, ik had niet het idee dat dat nodig was eigenlijk. Dit kost enorm energie nog straks.
Ik durf niet, zeik zo nog over de bank.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik stond net op het punt om naar bed te gaan.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:52:
Weer langer wedstrijd kijken, met AZ net ook al
Nu wordt het moeilijker
Je mag nu nog bij zijn als er penaltys komen
Scoort Dyballa straks als invaller een hattrick, net als .....jaapstobbe schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:52:
Ik dacht dat alleen Ajax dat kon?
Ik betaal genoeg aan Ziggo, nu krijg ik eindelijk waar voor mijn geld.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:52:
Weer langer wedstrijd kijken, met AZ net ook al
Ik wilde het nog zeggen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee, dacht al twee seizoenen niet meer.Bossie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:52:
Doen we geen uitgoals meer?
Ik heb hem express op ESPN4 staan om diezelfde redenSuperkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:54:
[...]
Ik betaal genoeg aan Ziggo, nu krijg ik eindelijk waar voor mijn geld.
Ik vrees het ergste voor Feyenoord
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Het is ongelofelijk wat Slot uit dit elftal weet te persen. Zo’n Trauner is eigenlijk gewoon een waardeloze speler maar is onder Slot ineens een vertrouwensbreuk verdediger (behalve nu ff).toolkist schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:53:
Ai... dat ging ff te snel voor Trauner
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023