Super!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Laat je niet verlagen tot het niveau van Roma.
Maar, wat een drama weer daar bij Roma.
En, ik heb zo'n vermoeden dat Mourinho dit wel prettig vind, even weer olie op het vuur.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
TVC RomaVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:35:
Niet zo toneelspelen Gimenez...
Laat je niet verlagen tot het niveau van Roma.
Maar, wat een drama weer daar bij Roma.
En, ik heb zo'n vermoeden dat Mourinho dit wel prettig vind, even weer olie op het vuur.
Theater en voetbal Club Roma
Goeie pingels, en Ryan de held. En een idioot die zijn stadionsverbod heeft besteld.
Als kind was ik Anderlecht fan vanwege Rob Rensenbrink, maar daar ben ik nu wel overheen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 20-04-2023 21:44 ]
Ik heb wel laatst een assistent horen schelden in een voetbalstadion.PWM schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:35:
Serieus, hoe vaak in de laatste jaren heb je een assistent een speler zien pakken
Maar vandaag gelden andere regels voor rollenSuperkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:35:
[...]
Maar als Tadic zo ligt te rollebollen is het een aansteller. Rare lui die supporters
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 20-04-2023 21:38 ]
Och ik kon niet omgaan met de stress...ik hing al van spanning bovenin de gordijnen
Nu ff Feyenoord loeren
Nee, maar of het oorzaak of gevolg is ben ik nog niet over uit.D-e-n schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:37:
Is het toeval dat ploegen van Mourinho altijd irritant zijn?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 20-04-2023 21:39 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Schijnbaar maakt dat volgens sommige van hem een toptrainer.D-e-n schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:37:
Is het toeval dat ploegen van Mourinho altijd irritant zijn? Zelfs Real was onder hem kut om naar te kijken
Absoluut niet. Dat is het enige wat ie nog goed kan, teams irritant maken.D-e-n schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:37:
Is het toeval dat ploegen van Mourinho altijd irritant zijn? Zelfs Real was onder hem kut om naar te kijken
Net als het zeuren op de scheids.dr.lowtune schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:37:
[...]
Maar vandaag gelden andere regels voor rollen
Ik begin het handboek 'reageren op een wedstrijd' steeds beter door te krijgen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Engelse scheidsrechter.. vind er maar een echt goed, die jongere gast.HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:39:
[...]
Schijnbaar maakt dat volgens sommige van hem een toptrainer.
Ja, beetje de omgekeerde wereld. En maak er maar Airbus A380 vandr.lowtune schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:39:
Speler van Roma komt als een 777 invliegen, maar de stilstaande Feyenoorder maakt de overtreding?
in oorlog en wedstrijden tegen zuid Europese ploegen is alles geoorloofd.Superkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:39:
[...]
Net als het zeuren op de scheids.
Ik begin het handboek 'reageren op een wedstrijd' steeds beter door te krijgen
Ja maar dat brengt je nog geen ronde verder.PWM schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:41:
Stomme is dat ondanks alles, Feyenoord de beste kans had. Eerste helft overleven is nu een overwinning.
Tijd om te scoren!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vind ik normaal een redelijke goede scheidsrechter
Het is geen turpin of die Spanjaard
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 20-04-2023 21:42 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Daar heb je je antwoordHarribo schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:42:
Is die Taylor zo erg? Ik kijk net
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gewoon een prima scheids, maar Roma doet alles om het spel te vernaggelen, dat houdt geen scheidsrechter tegen.Harribo schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:42:
Is die Taylor zo erg? Ik kijk net
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Oh ik zie net dat je het sarcastisch bedoeldeBossie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:42:
United gaat ook lekker blijkbaar
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ter info: 1-0 achter momenteel.Bossie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:42:
Verwijderd
Uhm, ik vind 0-0 meer dan prima.Bossie schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:42:
Natuurlijk zou een 0-1 lekker zijn, maar ik teken hier voor.
Taylor is niet zo goed helaas.Quad schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:43:
[...]
Gewoon een prima scheids, maar Roma doet alles om het spel te vernaggelen, dat houdt geen scheidsrechter tegen.
Teletekst zegt 2-0
VAR zegt van niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee vanavond minder. Maar zoals ik al zei, geen enkele scheids gaat het goed doen met een team als Roma met deze instelling.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Teletekst is bijgewerkt
Elke 10 min schakel ik even naar ESPN voor de tussenstand; ik hou je wel op de hoogte
Sofascore aangezet?Superkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:47:
[...]
Elke 10 min schakel ik even naar ESPN voor de tussenstand; ik hou je wel op de hoogte
Kan je bij een melding gelijk schakelen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bedankt maar Feyenoord heeft meer m’n interesseSuperkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:47:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zou niet eens weten wat dat is dus het antwoord is negatief
Teletekst, werkt dat nog?
Met een app als Sofascore werkt het beter in mijn ogen.
Enigste wat ze verkeerd doen is niet scoren. Verder spelen ze super. Ook gewoon leuk voetbal om naar te kijken.Vlassie1980 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:48:
Ze doen het niet verkeerd hoor, en dat zeg ik als Spartaan
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Verwijderd
Op de tribune is toch een stapje hoger? Meerdere zelfs.Martinusz schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:49:
Die jahanbaks is echt zo matig en dan lees je dat ie weer stapje hogerop wilt
Hoe kut ook, maar ga gewoon liggen.
Op zich kunnen we wel Spartanen gebruiken in strijd tegen RomeVlassie1980 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:48:
Ze doen het niet verkeerd hoor, en dat zeg ik als Spartaan
Helft is volbracht
[ Voor 71% gewijzigd door Harribo op 20-04-2023 21:50 ]
Livescore app voor ios of Android.Superkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:49:
[...]
Ik zou niet eens weten wat dat is dus het antwoord is negatief
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik ben ouderwets, hou niet van notificatiepingeltjes.
Teletekst ftw.
En mocht je geen apps willen installeren, dan kan Google dit ook voor je doen tegenwoordig.
Op tv gebruik ik het niet maar de app wordt nog veel gebruikt.
Vroeger stond op zaterdagmiddag pagina 302 op de bbc ceefax standaard aan, de premier league volgen en daarna final score. Mooie tijden waren dat samen met @Slasher
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 20-04-2023 21:53 ]
Ik heb die pingels ook uitgezet, maar gebruik wel een app want teletekst trek ik echt niet meerSuperkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:51:
[...]
Teletekst ftw.
Study everything, You'll find something you can use
Ik neem aan dat je op de hoogte bent, dat je die kan uitschakelen.Superkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:51:
[...]
Teletekst ftw.
Wat een debiel is die scheidsrechter tot nu toe zeg.
Wordt lastig als je de app al niet kent.HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:53:
[...]
Ik neem aan dat je op de hoogte bent, dat je die kan uitschakelen.
Je kan ook flashscore website erbij gebruiken op een laptop of tablet, hoef je geen pings te ontvangen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik vind dat die award eerder naar de assistent van Mourinho mag. Zelden zoiets gezien.Agent47 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:53:
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Daar ging ik al vanuit. En dan doet ie dus precies hetzelfde als teletekstHollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:53:
[...]
Ik neem aan dat je op de hoogte bent, dat je die kan uitschakelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 20-04-2023 21:56 ]
Ja, en 101 voor het nieuws. Was 201 niet voor de tv gids?Gunner schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:53:
[...]
Op tv gebruik ik het niet maar de app wordt nog veel gebruikt.
Vroeger stond op zaterdagmiddag pagina 302 op de bbc ceefax standaard aan, de premier league volgen en daarna final score. Mooie tijden waren dat samen met @Slasher
Maar tegenwoordig vind ik het toch wel handiger zo'n app, ook kun je wedstrijden muten en heel snel zien wat de standen overal zijn.
Bij voorkeur niet voor rood.PWM schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:56:
Helaas moet hij nu wel wat gele kaarten wisselen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hij moet geen toneelstuk gaan beoordelen want hij zou slecht toneelspel een hoge score geven. Hij trapt er te vaak in en dreigde i.m.o. ook even de controle te verliezen, gelukkig is dat nog niet zo.Agent47 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:53:
Qua spel en kansen vind ik Feyenoord niet slecht. Roma uiteraard gevaarlijker maar goed.
Die man is in Engeland gewend dat spelers wat meer blijven staan denk ik
Sneu voor Wijnaldum, die had een heel ander idee vooraf denk ik.
Ook gewoon een halve klap / judo move inderdaad. Kerel had daar niks te zoeken. Mourinho suste het meteen, leek wel ingestudeerd.Quad schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:55:
[...]
Ik vind dat die award eerder naar de assistent van Mourinho mag. Zelden zoiets gezien.
wat deed ie dan? zat naar az te kijken toen dat gedoe bezig wasQuad schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:55:
[...]
Ik vind dat die award eerder naar de assistent van Mourinho mag. Zelden zoiets gezien.
Edit: nog erger.. die heeft nog bij Arsenal inderdaad gekeept.
[ Voor 36% gewijzigd door HollowGamer op 20-04-2023 22:00 ]
Volgend jaar gewoon weer terug naar Feyenoord. Kan ie nog 1 of 2 jaar mee. Opvallen blessure gevoelig, maar wel leuk als ie weer in Nederland voetbalt.jbdeiman schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:57:
[...]
Hij moet geen toneelstuk gaan beoordelen want hij zou slecht toneelspel een hoge score geven. Hij trapt er te vaak in en dreigde i.m.o. ook even de controle te verliezen, gelukkig is dat nog niet zo.
Die man is in Engeland gewend dat spelers wat meer blijven staan denk ik, dus een valpartij is dan snel een overtreding en geel ofzo. Of hij probeert zich aan te passen aan het vaak erbarmelijke niveau van de arbitrage in de lagere toernooien.
Sneu voor Wijnaldum, die had een heel ander idee vooraf denk ik.
Deelde een Ippon uit aan Kokcu.Grindtegel schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:58:
[...]
wat deed ie dan? zat naar az te kijken toen dat gedoe bezig was
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ik vond dat toen al een goede keeper.HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 21:58:
Ik realiseer mij nu pas, dat dit die Ryan is uit de PL.
Edit: nog erger.. die heeft nog bij Arsenal inderdaad gekeept.
Vond het een goede zet van azet om hem te kopen.
There I fixed
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Oorveeg aan Gimenez toch?
Of heb ik nóg een opstootje gemist?
Ah, scheelt maar een paar letters.
Genoeg opstootjes, maar ik bedoelde dus Gimenez.Superkiwi schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:04:
[...]
Oorveeg aan Gimenez toch?
Of heb ik nóg een opstootje gemist?
Feyenoord, AZ, Premier League darts, Tweakers, ik moet multitasken hé vanavond.
[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 20-04-2023 22:06 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Hebben ze voor hem een transfersom betaald?Harribo schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:04:
[...]
Ik vond dat toen al een goede keeper.
Vond het een goede zet van azet om hem te kopen.
Zeker een goede keeper.
Weet ik zo niet.HollowGamer schreef op donderdag 20 april 2023 @ 22:05:
[...]
Hebben ze voor hem een transfersom betaald?
Zeker een goede keeper.
Maar toen az met hem aan kwam dacht ik goed gedaan, die had elke top club in Nederland ook kunnen gebruiken
Waza-ari, niet op rug.
Wat een aansteller trouwens,Gimenez ook meteen een kaart.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023