Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 283 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.110 views

Onderwerpen

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:33

Superkiwi

Hoi doei

OMX2000 schreef op maandag 10 april 2023 @ 16:02:
[...]
Als Feyenoord zich in de Europa League structureel in de kijker speelt, zullen spelers in potentie een stuk meer waard kunnen worden.
[...]
en een avontuur in de Champions League is ook leuk. Maar ik acht de CL toch een maatje te groot voor Feyenoord.
Dat laatste ben ik met je eens, toch zou een derde plaats in de poule ongeacht de loting wel mogelijk moeten zijn en als ze in de poule ook nog eens leuke wedstrijden op de mat leggen spelen ze zich al beter in de kijker dan in de EL of ECL. Mochten ze niet overwinteren in de CL dan gaan ze gewoon vrolijk verder in de EL maar wel met een zak CL miljoenen op zak en een dosis spelers(makelaars) die met interesse naar Feyenoord kijken. Win-win.

*Kiwi heeft wel vertrouwen in Feyenoord in de CL en is heel benieuwd naar de poulefase :9

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2023 16:37 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:21
OMX2000 schreef op maandag 10 april 2023 @ 16:02:
[...]

Zakelijke finesse... Feyenoord moest soms spelers laten verkopen omdat ze het geld hard nodig hadden. Dan is je onderhandelingspositie niet zo sterk.

De manier hoe Feyenoord nu 2/3 jaar spelers voor relatief weinig haalt, en toch voor goede bedragen verkoopt. Aursnes is gekocht voor 450.000 en verkocht voor 15 miljoen. Dat zijn geen astronomische bedragen, maar je maakt toch echt wel een goede winst.

Door het succes in de conference league, en ik denk met name de wedstrijden tegen Marseille en AS Roma, zijn spelers in waarde gestegen. Als Feyenoord zich in de Europa League structureel in de kijker speelt, zullen spelers in potentie een stuk meer waard kunnen worden.

Dus best een solide beleid. Geen al te gekke dingen doen. En sportief goed blijven meedoen.

Het spannendste is welke trainer er volgend jaar voor de groep staat. Gisteren opperde ze dat Bosz een opvolger van Slot zou kunnen zijn. En op zich is dat geen gekke gedachte. Ik hoop natuurlijk dat Slot blijft, maar ik denk dat het best een goed moment voor een avontuur in het buitenland is voor hem. Nog een keer kampioen worden met Feyenoord zou zeker een stunt zijn, en een avontuur in de Champions League is ook leuk. Maar ik acht de CL toch een maatje te groot voor Feyenoord.
Ik denk dat Slot weet dat hij maar bij een beperkt aantal clubs kan werken. Je selectie moet best goed zijn om de pressie te spelen die hij wil spelen. De vraag is of hij naar een club als Leeds gaat om de mensen te vermaken en dan mee te doen in de middenmoot (als ze al niet degraderen) of dat hij de uitdaging aangaat om met Feyenoord de CL in te gaan en dan bij goede prestaties in beeld te komen bij clubs als Liverpool, ManU, Borussia, etc. Hij doet in feite weinig anders dan dat EtH deed (die ook niet structureel presteerde in de CL maar 1 echte uitschieter had) en die bewijst wel dat er veel waarde zit in de route der geleidelijkheid.

Ik denk overigens dat de CL voor alle NL clubs heel afhankelijk is van de loting. Qua veldspel en stabiliteit vind ik dit huidige Feyenoord echt niet slechter dan dat Ajax bijvoorbeeld twee seizoenen geleden was. Daar speelden iets meer individuele topspelers, maar de patronen bij Feyenoord kloppen gewoon waarmee ze voor mijn gevoel minder afhankelijk zijn van individuele grillen. Maar ja, iets met appels en peren en uiteraard een bias vanuit mijn persoonlijke voorkeur.

[ Voor 10% gewijzigd door donleone83 op 10-04-2023 19:40 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

donleone83 schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:38:
[...]
Ik denk overigens dat de CL voor alle NL clubs heel afhankelijk is van de loting. Qua veldspel en stabiliteit vind ik dit huidige Feyenoord echt niet slechter dan dat Ajax bijvoorbeeld twee seizoenen geleden was.
Je bedoelt het Ajax dat Madrid en Juventus op imposante wijze versloeg in de CL? Dat Ajax was misschien wel beter dan het Ajax van '95; daar kan het huidige Feyenoord niet aan tippen imo.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

[...]
Slot [...] of dat hij de uitdaging aangaat om met Feyenoord de CL in te gaan
Ik hoop het! Laat maar eens zien waar dit team toe in staat is.
Kunnen we gelijk zien of jouw statement van hierboven hout snijdt ;)

• donleone83
Superkiwi schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:50:
[...]

Je bedoelt het Ajax dat Madrid en Juventus op imposante wijze versloeg in de CL? Dat Ajax was misschien wel beter dan het Ajax van '95; daar kan het huidige Feyenoord niet aan tippen imo.
Nee ik doelde meer op het Ajax van 20/21 en het Ajax van 21/22. In dat eerste jaar vlogen ze er uit, in dat tweede jaar wonnen ze de groepsfase met 18 punten tegen Dortmund, Sporting en Besiktas. Prachtige prestatie (en zeker niet bedoeld om dat te downplayen), maar als selectie en qua voetbal wat er nu gespeeld wordt acht ik dit Feyenoord (als de selectie intact blijft) in deze huidige vorm niet per se slechter dan het team waarmee Ajax dat CL seizoen in ging.

[ Voor 4% gewijzigd door donleone83 op 10-04-2023 20:11 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Oh wacht, het 'CL Ajax' is alweer 4(!) jaar geleden; potver wat gaat de tijd hard.
Dan mag je mijn post negeren, buiten die groepsfase waar je het over hebt kan ik me weinig meer herinneren van het Ajax van twee jaar geleden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 10-04-2023 20:24 ]

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:04
donleone83 schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:10:
[...]

Nee ik doelde meer op het Ajax van 20/21 en het Ajax van 21/22. In dat eerste jaar vlogen ze er uit, in dat tweede jaar wonnen ze de groepsfase met 18 punten tegen Dortmund, Sporting en Besiktas. Prachtige prestatie (en zeker niet bedoeld om dat te downplayen), maar als selectie en qua voetbal wat er nu gespeeld wordt acht ik dit Feyenoord (als de selectie intact blijft) in deze huidige vorm niet per se slechter dan het team waarmee Ajax dat CL seizoen in ging.
Ik weet het niet, denk dat dat Ajax nog niet zo slecht was. Natuurlijk ook niet top, maar ik bedoel, als je daarmee op gelijke voet wil komen, moet je eigenlijk toch ook wel van Roma winnen (en daarna verdergaan met winnen). Dat zijn wel het soort tegenstanders waar we over praten I guess. Andere kant, dat is Benfica net zo goed natuurlijk (waarvan ze verloren). Lastig vergelijken allemaal. Ik heb wel het idee dat er in die ploegen meer voetbal zat, maar misschien valt dat uiteindelijk ook wel tegen. Even zien wat Fey er in het vervolg van de EL van gaat bakken denk ik.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Ik denk dat Slot weet dat hij maar bij een beperkt aantal clubs kan werken. Je selectie moet best goed zijn om de pressie te spelen die hij wil spelen. De vraag is of hij naar een club als Leeds gaat om de mensen te vermaken en dan mee te doen in de middenmoot (als ze al niet degraderen) of dat hij de uitdaging aangaat om met Feyenoord de CL in te gaan en dan bij goede prestaties in beeld te komen bij clubs als Liverpool, ManU, Borussia, etc.
Dat kan via Leeds natuurlijk ook 😉

• donleone83
Snowdog schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:20:
[...]

Ik weet het niet, denk dat dat Ajax nog niet zo slecht was. Natuurlijk ook niet top, maar ik bedoel, als je daarmee op gelijke voet wil komen, moet je eigenlijk toch ook wel van Roma winnen (en daarna verdergaan met winnen). Dat zijn wel het soort tegenstanders waar we over praten I guess. Andere kant, dat is Benfica net zo goed natuurlijk (waarvan ze verloren). Lastig vergelijken allemaal. Ik heb wel het idee dat er in die ploegen meer voetbal zat, maar misschien valt dat uiteindelijk ook wel tegen. Even zien wat Fey er in het vervolg van de EL van gaat bakken denk ik.
Eens hoor. Het vergelijken heeft ook weinig zin. Van Roma moet je inderdaad winnen als je een statement wil maken. Over twee wedstrijden zie ik dat eerder gebeuren dan die finale vorig jaar. Dit Feyenoord oogt ook nog net wat slimmer en stabieler vind ik dan de ploeg van vorig jaar. De laatste weken wordt er ook eindelijk vrij makkelijk gescoord. Goede ontwikkelingen.
toolkist schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 02:59:
[...]

Dat kan via Leeds natuurlijk ook 😉
Zeker. Alleen met Leeds de CL in gaat niet gebeuren 😂

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:43

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
donleone83 schreef op maandag 10 april 2023 @ 20:10:
In potentie wellicht, maar laat ze dat dan eerst maar zien in de rest van de huidige Europese campagne. Persoonlijk denk dat er nog wel een stuk verschil tussen zit, maar ook daar kan ik niet hard maken dat persoonlijke bias geen rol speelt. Dus laten we daar maar geen vergelijkend warenonderzoek van maken. :P
donleone83 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 07:50:
Eens hoor. Het vergelijken heeft ook weinig zin. Van Roma moet je inderdaad winnen als je een statement wil maken. Over twee wedstrijden zie ik dat eerder gebeuren dan die finale vorig jaar. Dit Feyenoord oogt ook nog net wat slimmer en stabieler vind ik dan de ploeg van vorig jaar. De laatste weken wordt er ook eindelijk vrij makkelijk gescoord. Goede ontwikkelingen.
Tegen Ajax viel het mij juist op dat er weer als vanouds heel veel kansen nodig waren voor een doelpunt. Laten we hopen dat het een incident was want als iets mij altijd gefrustreerd heeft in Europese wedstrijden is het wel dat tegenstanders altijd minder kansen nodig hebben voor de doelpunten dan 'wij'. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Superkiwi schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:50:
[...]

Geen idee wat je er mee wilde zeggen, maar ga niet tever offtopic aub

[ Voor 28% gewijzigd door Outerspace op 14-04-2023 00:58 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Het lijkt er op dat Bosz het kan vergeten en dat Heitinga de meest waarschijnlijke kandidaat is om trainer van Ajax te blijven.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Typhone
  • Laatst online: 11:02

Typhone

Who Dares Wins

upschur schreef op zondag 9 april 2023 @ 20:53:
Die 60m voor santi word echt niet gek zo
Haha op basis van wat goals in de Eredivisie?
Dream on.

Komend jaar in de CL shinen tegen de grote clubs en dan zou het realistischer kunnen worden.
Vooralsnog 0,0 waarde aan hechten en blij zijn met 35 miljoen.

• donleone83
Typhone schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:43:
[...]

Dream on.

Komend jaar in de CL shinen tegen de grote clubs en dan zou het realistischer kunnen worden.
Nogmaals: het is wat de gek er voor geeft. Antony was ook never nooit niet 90 miljoen waard. Maar als Feyenoord zijn contract weet op te waarderen, hij doorgaat met scoren in de Europa League en een Engelse club vrij laat in de transferzomer nog een spits nodig heeft heb je heel wat te eisen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

donleone83 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:28:
[...]

Nogmaals: het is wat de gek er voor geeft. Antony was ook never nooit niet 90 miljoen waard. Maar als Feyenoord zijn contract weet op te waarderen, hij doorgaat met scoren in de Europa League Champions League en een Engelse club vrij laat in de transferzomer nog een spits nodig heeft heb je heel wat te eisen.
FTFY ;)
Niet deze zomer verkopen maar volgend jaar dus is het devies. Dan kun je geld ophalen. En loop je het risico dat hij het hele jaar geen knikker raakt en er dus niks aan verdient.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Inderdaad, dan krijg je een Jorgenson flashback.
Als er een dusdanig bedrag op tafel komt moet je dat gewoon doen; het is geen garantie dat hij volgend jaar weer zo'n seizoen draait.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:09

Agent47

I always close my contracts.

Heb er een hard hoofd in voor donderdag. Alles is mogelijk, maar Mourinho is wel een master brein.

Ik denk dat het hier eindigt qua Europees voetbal. Competitie maar extra snel goed afsluiten dan ;)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:41:
Inderdaad, dan krijg je een Jorgenson flashback.
Als er een dusdanig bedrag op tafel komt moet je dat gewoon doen; het is geen garantie dat hij volgend jaar weer zo'n seizoen draait.
Het is de vraag of Feyenoord deze gok kan en wil nemen.

Kan de speler dezelfde lijn doortrekken, weet hij productief te zijn in de CL, blijft hij ift, is het team volgende jaar eenzelfde team waarin hij kan renderen.

Het zijn veel variabelen en soms is het verstandiger om te kiezen voor de veilige optie dan dat je risico gaat lopen dat een speler een terugval heeft.

Het zou overigens voor de competitie mooi zijn als een goed presterende speler er nog een jaar in de Eredivisie blijft, genoeg potentie voor Feyenoord om op voort te bouwen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Agent47 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:42:
Heb er een hard hoofd in voor donderdag. Alles is mogelijk, maar Mourinho is wel een master brein.

Ik denk dat het hier eindigt qua Europees voetbal. Competitie maar extra snel goed afsluiten dan ;)
Mourinho een master brein. Noway.
Dat stomme gerucht horen we nu al jaren maar ik heb toch wat wedstrijdjes gezien die niet zo goed liepen.

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:52
Typhone schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:32:
[...]

FTFY ;)
Niet deze zomer verkopen maar volgend jaar dus is het devies. Dan kun je geld ophalen. En loop je het risico dat hij het hele jaar geen knikker raakt en er dus niks aan verdient.
Ik durf er nu alvast op in te zetten dat Santi volgend seizoen gewoon verder gaat waar hij (tot nu toe) gebleven is en dat is scoren. Daar zit nog zoveel meer in, die wordt met de wedstrijd beter.

• Agent47

Agent47

Typhone schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:49:
[...]

Dat stomme gerucht horen we nu al jaren maar ik heb toch wat wedstrijdjes gezien die niet zo goed liepen.
Heeft aardig wat prijzen gepakt :P
Ik voorzie een Feyenoord dat beter speelt, maar Italianen die er één a 2 maken en het wel best vinden. Die gaan met 9 man voor de pot liggen.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Agent47 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:53:
[...]

Heeft aardig wat prijzen gepakt :P
Ik voorzie een Feyenoord dat beter speelt, maar Italianen die er één a 2 maken en het wel best vinden. Die gaan met 9 man voor de pot liggen.
Gewoon met dezelfde intensiteit als altijd spelen en klaar is kees.
Mourinho werd gruwelijk aangepakt trouwens in zo'n Italiaanse podcast haha. Zag dat op Youtube voorbij komen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

18:45 Feyenoord - AS Roma

Vanavond de eerste van het tweeluik om een plek in de halve finale van de Europa League.
Dus zegt u het maar, Feyenoord of Roma?

Poll: Feyenoord vs Roma?
Winst Feyenoord
Winst AS Roma
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405486&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:43:
[...]

Dream on.

Ze hebben toch ook pas 50% van de rechten van hem gekocht? Start mij tenminste bij.

• Gonadan

Gonadan

Typhone schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:49:
Ook al heeft hij niet altijd succes, hij is wel goed in het tegenwerken van ploegen die feitelijk maar één tactiek hebben. Dus zolang je je niet al te afhankelijk maakt van een specifieke stijl of tactiek dan hoef je je daar minder zorgen om te maken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:52:
[...]

Ze hebben toch ook pas 50% van de rechten van hem gekocht? Start mij tenminste bij.
Zo goed ben ik niet op de hoogte daarvan haha. Anyone?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04:29

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op donderdag 13 april 2023 @ 09:52:
[...]

Ze hadden origineel 50% maar zou inmiddels 70% zijn en kan 90% worden:
Feyenoord zou op dit moment zeventig procent van de transferrechten van Santiago Giménez bezitten. Dat meldt de Feyenoord-watcher van VI, Martijn Krabbendam.

De club heeft dus al zeventig procent en kan daar nog twintig procent bij kopen, meldt Krabbendam. Zo kan Feyenood uitkomen op negentig procent van de rechten van de Mexicaanse spits.
bron: https://1908.nl/artikelen...e-transferrechten-gimenez

edit, iets recentere berichtgeving:
Feyenoord plukte Gimenez (21) negen maanden geleden voor vier miljoen euro weg bij Cruz Azul. Voor dat bedrag kregen de Rotterdammers vijftig procent van de transferrechten in handen, met de verplichting er later nog eens twintig procent bij te kopen én een optie op nog eens twintig procent, tot een totaal van negentig procent.

Op dit moment is Gimenez voor zeventig procent eigendom van Feyenoord, omdat de eerste verplichting al is nagekomen. 'Die andere twintig procent is nog slechts een kwestie van tijd', schrijft Voetbal International. 'Feyenoord gaat dat doen, maar zoekt een moment om die afspraak formeel te bevestigen.'
bron: https://www.voetbalprimeu...a-volledig-in-handen.html

[ Voor 36% gewijzigd door gws24 op 13-04-2023 11:42 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Gonadan

Gonadan

Na Veldmate gaat ook Ouaali weg bij Ajax. Had zelf niet het gevoel dat die het nu per se slecht deed.
Zouden de meningen daar toch zijn dat er wel wat mag veranderen en wordt er nu dan maar met zachte hand wat naar de uitgang geduwd om de jeugd te verbeteren? Of zou hij gewoon niet achter de herstructurering staan zoals het nu gebeurt?
Er begint nu toch best wel het één en ander te verschuiven zo. Hopelijk ten goede.

Mislintat lijkt nog een slag om de arm te houden wat betreft een coach. Dus dat betekent dat Heitinga in principe blijft zitten lijkt mij, tenzij hij het alsnog allemaal te grabbel gooit? Maar wat wil je dan nog doen? Aan het eind van het seizoen alsnog weer een andere trainer kiezen die dan minimale voorbereidingstijd heeft?
Ik snap wel dat je nu in de eerste dagen niet meteen vol gas alle knopen door hakt, maar als je een besluit neemt moet je die wel op korte termijn maken en nakomen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:17:
Na Veldmate gaat ook Ouaali weg bij Ajax. Had zelf niet het gevoel dat die het nu per se slecht deed.
Zouden de meningen daar toch zijn dat er wel wat mag veranderen en wordt er nu dan maar met zachte hand wat naar de uitgang geduwd om de jeugd te verbeteren? Of zou hij gewoon niet achter de herstructurering staan zoals het nu gebeurt?
Er begint nu toch best wel het één en ander te verschuiven zo. Hopelijk ten goede.

Mislintat lijkt nog een slag om de arm te houden wat betreft een coach. Dus dat betekent dat Heitinga in principe blijft zitten lijkt mij, tenzij hij het alsnog allemaal te grabbel gooit? Maar wat wil je dan nog doen? Aan het eind van het seizoen alsnog weer een andere trainer kiezen die dan minimale voorbereidingstijd heeft?
Ik snap wel dat je nu in de eerste dagen niet meteen vol gas alle knopen door hakt, maar als je een besluit neemt moet je die wel op korte termijn maken en nakomen.
Hij zegt dat ie, sinds ie benaderd is, al aan het denken geslagen is en ook tijdens de gesprekken met vd Sar zal er genoeg besproken zijn over welke richting hij op wil. Dus al zou ie meteen gaan snijden, dan zal dat 'weloverwogen' zijn en niet om maar te snijden.
Maar, voor ons als supporters zou het wel fijn zijn als ie binnenkort een uitgebreid "kennismakings" interview geeft waarin hij duidelijk maakt welke kant hij op wil. Niet in details natuurlijk, maar of ie flink wil blijven kopen zoals de laatste tijd gedaan is of dat hij meer terug wil richting gebruik eigen jeugd bijvoorbeeld.

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op donderdag 13 april 2023 @ 16:33:
Hij zegt dat ie, sinds ie benaderd is, al aan het denken geslagen is en ook tijdens de gesprekken met vd Sar zal er genoeg besproken zijn over welke richting hij op wil. Dus al zou ie meteen gaan snijden, dan zal dat 'weloverwogen' zijn en niet om maar te snijden.
Dat klopt, hij heeft al veel gelezen en bekeken maar dat is nog wel wat anders dan de boel in het echt ervaren en mensen echt spreken.
Hoe reageert een Heitinga bijvoorbeeld op feedback of kritiek, hoe wordt er omgegaan met uitdagingen, hoe doet hij het überhaupt in de praktijk, wat zeggen spelers als je ze zelf spreekt? Er kunnen allerlei zaken zijn die je uit eerste hand wilt ervaren en je niet blind wilt varen op de verslaglegging van bijvoorbeeld een Van der Sar.
Wat mij betreft staat je 'weloverwogen' dan ook terecht tussen aanhalingstekens.
Maar, voor ons als supporters zou het wel fijn zijn als ie binnenkort een uitgebreid "kennismakings" interview geeft waarin hij duidelijk maakt welke kant hij op wil. Niet in details natuurlijk, maar of ie flink wil blijven kopen zoals de laatste tijd gedaan is of dat hij meer terug wil richting gebruik eigen jeugd bijvoorbeeld.
Dat lijkt mij ook wel prettig inderdaad. Gewoon een weekje wennen en dan ergens in de loop van volgende week even goed je gezicht laten zien.
Dat is toch iets wat we inderdaad vanuit de Ajax-top al een tijdje moeten missen, of inderdaad alleen wanneer er écht iets gezegd moet worden en als het dan gebeurt loopt het vaak ook niet lekker inderdaad.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:42
De opstellingen:

Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Jahanbakhsh, Giménez, Idrissi

AS Roma: Patricio; Mancini, Smalling, Ibanez; Zalewski, Matic, Cristante, Spinazzola, Pellegrini, Dybala; Abraham

• Agent47

Agent47

Ben er bang voor vanavond

• Agent47

Agent47

Ludiek die opblaas artikelen

• Agent47

Agent47

Hoe is dat geen overtreding?

• donleone83
Wordt natuurlijk gewoon een schijtpot om te kijken. Dit Roma speelt met 10 man in zijn eigen doelmond en hoopt op een snelle uitbraak met de goede spelers voorin. Doodzonde met zo’n toch vrij sterke selectie.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:20
En even later andersom wel. Lekker consequent weer die arbitrage.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wat een raar camerastandpunt.

:9

• HollowGamer
  • Niet online
Ik ben normaal voor de Nederlandse clubs, maar ik ben wat sympathiek kwijtgeraakt. Niet alleen voor FEY hoor, PSV supporters vonden het ook normaal om het Emirates te slopen.

• donleone83
Ik neem mijn woorden terug. Roma zet zowaar af en toe hoog druk. Mourinho heeft wel duidelijk zijn spelers geïnstrueerd om bij elk contact naar de grond te gaan. Bloedirritant. Helemaal omdat de scheids er in mee gaat tot nu toe.

• HollowGamer
  • Niet online
Ik snap het wel dat FEY supporters een statement mogen maken. Zij zijn altijd het slachtoffer.

/s

[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 13-04-2023 19:00 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-11 12:05
Zit er toch weer één die het niet kon laten een fakkel af te steken, toch jammer!

Succes Feyenoorders! :D

Twente komt eraan!

• Agent47

Agent47

Zoals ik al voorspelde. Roma verdedigt zwaar goed tot nu toe

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dit gaat zo'n typische: "De Nederlandse ploeg was veel beter, maar Italianen wonnen met 0-1" wedstrijd worden.

• donleone83
PWM schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:01:
Dit gaat zo'n typische: "De Nederlandse ploeg was veel beter, maar Italianen wonnen met 0-1" wedstrijd worden.
Ik was in 2003 bij Ajax-Milan. Ajax hele wedstrijd beter. Net na de rust Shevchenko 0-1. Prachtig.

• Harribo
Dit soort dode spel momenten zijn ideaal voor Roma

• toolkist
  • Niet online
Je mocht toch niet meer in de buurt van de muur staan?

• HollowGamer
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:04:
[...]

Ik was in 2003 bij Ajax-Milan. Ajax hele wedstrijd beter. Net na de rust Shevchenko 0-1. Prachtig.
Je bent toch sarcastisch neem ik aan? Dit is namelijk de reden dat ik geen Serie A kijk, zo saai en voorspelbaar.

• donleone83
HollowGamer schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:08:
[...]

Je bent toch sarcastisch neem ik aan? Dit is namelijk de reden dat ik geen Serie A kijk, zo saai en voorspelbaar.
Ik ben niet bepaald Ajax fan, dus ik vond de verontwaardiging en “we waren beter” best mooi. Tegelijkertijd is het natuurlijk megadroevig dat er 20 jaar later nog steeds zo gespeeld wordt en heb ik nog steeds ontzettend de pest in de finale vorig jaar. Noem het maar karma 😂

• PWM
  • Niet online

PWM

Is er een VAR? Heb weinig vertouwen in de kwaliteit van de vlagger aan onze kant.

• Harribo
Symanski moet beter schieten

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:36

OMX2000

By any means necessary...

Kokçu, the price just went up!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Agent47

Agent47

Dit bedoel ik. Die mentale spelletjes

• toolkist
  • Niet online
Komt Kokcu goed weg, moet gewoon van die gast af blijven

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
toolkist schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:16:
Komt Kokcu goed weg, moet gewoon van die gast af blijven
Het eerste onsportieve spel begint bij die speler van Roma, dus als die al goed zou wegkomen is die niet de enige

• HollowGamer
  • Niet online
Want? Vind het nog altijd een geruststelling dat die geruchten over hem naar Arsenal, uiteindelijk allemaal niet waar waren. :)

• toolkist
  • Niet online
tommerd_ schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:16:
[...]

Het eerste onsportieve spel begint bij die speler van Roma, dus als die al goed zou wegkomen is die niet de enige
Dat is niet aan Kokcu om te bepalen. De grens staat ernaast...

• Agent47

Agent47

We trappen weer in die spelletjes. Gewoon laten liggen en doorgaan.

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:35

sus

is druk :+

De Vallende Ziekte is weer aanwezig hoor… elke tik is vallen

• toolkist
  • Niet online
sus schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:17:
De Vallende Ziekte is weer aanwezig hoor… elke tik is vallen
Das bij elke wedstrijd met een Italiaans team, gister bij Milan idem.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:07
Ik denk dat Feyenoord vanavond gewoon de lachende zal zijn.

Dat is al het hele seizoen het geval, en daar zit weinig verval in. Waarom dan nu ineens vanavond wel?

• Agent47

Agent47

Wissel wieffer maar. Die scheidsrechter steelt de show

• ph4ge
  • Laatst online: 23-11 18:40
Jahanbansk een van de mindere, ik zou lekker Pixao brengen zo.

En Wieffer met een onnodige gele kaart, die moet je misschien straks ook wisselen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

Agent47 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:20:
Wissel wieffer maar. Die scheidsrechter steelt de show
Zou hem er ook af halen. Die scheids kan bijna niet wachten.

(Dit was natuurlijk wel terecht geel)

• sus

sus

toolkist schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:18:
[...]

Das bij elke wedstrijd met een Italiaans team, gister bij Milan idem.
Echt verschrikkelijk.

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
ph4ge schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:20:

En Wieffer met een onnodige gele kaart, die moet je misschien straks ook wisselen.
Szymanski net ook. Feyenoord speelt solide maar moet met die kaarten wel oppassen.

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-11 12:05
Idrissi heeft het ook niet helemaal he?

Twente komt eraan!

• Harribo
JoteW schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:23:
Gaat wel,steeds dekking van 2,3 man
Janhanbaks daarentegen doet tot nu toe alles fout

• ph4ge
JoteW schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:23:
Beide buitenspelers ongelukkig. Idrissi heeft risico in z'n spel en tot nu toe levert dat te weinig op. Bij Jahanbansk lukt tot nu toe überhaupt weinig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

Man man man, Nederlandse clubs krijgen altijd de schele scheidsrechters.

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord doet precies wat Moirinho graag wil, zich drukker maken om de valpartijen dan zich te richten op het eigen spel. Met iets meer focus kunnen ze het Roma echt heel lastig maken.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Harribo schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:24:
[...]
Janhanbaks daarentegen doet tot nu toe alles fout
Dat doet hij al het hele seizoen, maar dan heeft hij opeens een geniale actie

• PWM
  • Niet online

PWM

Tristan schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:25:
[...]

Dat doet hij al het hele seizoen, maar dan heeft hij opeens een geniale actie
Een omgekeerd "de Boertje"

• Agent47

Agent47

Ja hoor daar gaan we weer

• mavaros
Let op, Bijlow stopt de strafschop.

• ph4ge
Haha dit is toch geen strafschop?

• toolkist
  • Niet online
Kom er maar in var, hand langs lichaam is geen hands

• donleone83
Belachelijk. Ongelooflijk dit. Lijkt op de wedstrijd tegen Wolfsberger.

• Tk55
  • Niet online
NL clubs tegen zuid Europese clubs hè :(

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:55
ph4ge schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:27:
Haha dit is toch geen strafschop?
Onvoorstelbaar kansloze penalty

XXXVI

• HollowGamer
  • Niet online
Tja, dan ook geel.

Wat een scheidsrechters weer.. waar haalt de UEFA deze gasten vandaan?

• D-e-n
  • Laatst online: 12:19
Je wordt altijd genaaid tegen ploegen van Mourinho

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-11 14:35
HollowGamer schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:28:
Tja, dan ook geel.

Wat een scheidsrechters weer.. waar haalt de UEFA deze gasten vandaan?
uit spanje

• toolkist
  • Niet online
Gerechtigheid

• Agent47

Agent47

Bijlow raakt hem niet

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:55
Gerechtigheid!

In het ongeregeldheden topic hebben we consensus over het respectvol blijven. Zo’n scheidsrechter maakt dat wel erg lastig :X

[ Voor 82% gewijzigd door ephymerous op 13-04-2023 19:30 ]

XXXVI

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:13
Zo terecht

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• sus

sus

Terecht!

• HollowGamer
  • Niet online
Penalty opnieuw, te vroeg inlopen. :9

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Hou op hoor met de geetter, alles wordt minutieus afgestraft.

Wel lekker dat hij gemist wordt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:54

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hahaha 9001% gevalletje waar moet je in voetbalsnaam je arm laten.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ook zonder paal was hij er niet ingegaan. Bijlow zat daar met zijn hand.

• HollowGamer
  • Niet online
Ah, dat verklaard een hoop. :)

• toolkist
  • Niet online
Feyenoord weet dus wat ze te doen staat rond de 16 van Roma, op de handen mikken van degenen die in de 16 staan

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:30:
Ook zonder paal was hij er niet ingegaan. Bijlow zat daar met zijn hand.
Dat ligt er maar net aan. Er was voldoende ruimte tussen hand en paal.

• PWM
  • Niet online

PWM

Veel balbezit, maar toch 0 kansen uiteindelijk helaas.

• toolkist
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 13 april 2023 @ 19:32:
Veel balbezit, maar toch 0 kansen uiteindelijk helaas.
Nou ja, 2 toch?

• Tk55
  • Niet online
Ik zou echt willen dat Nederlandse clubs eens dat smerige spel van de zuid Europeanen overnemen. Gewoon alles voor de winst. Het hoeft niet mooi te zijn. Dan heb je ook de scheids niet zo veel tegen je.

• mavaros
Klopt, maar met de paal kan je ook genoegen nemen. Dat is een mazzeltje. Anderen noemen het karma of noem maar iets.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Leuk potje voor de neutrale kijker, Feyenoord staat best lekker te voetballen :)
Hopelijk wel wat goals in de tweede helft.

Pagina: 1 ... 283 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023