Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Heitinga al 7 zeges toch?Outerspace schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:13:
[...]
Ik zie het Feyenoord wel doen, omdat Ajax wel iets weet los te maken tegen Feyenoord maar niet tegen andere clubs. Daarbij is Feyenoord stabiel, Ajax niet zo.
Inderdaad, bijna identiek en 1 krijgt wel geel, de ander niet...Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:15:
Terechte kaart voor Taylor.
Maarja. Waarom Hartman dan niet hè…..
Tsja, ik had 'm op z'n minst in de optelsom verwacht, 2e X redelijk stevig inkomen, nu wel keer klaar. Maar niet genoeg dus nog.ElPaco schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:13:
[...]
Dat heeft Alvarez wel vaker. Dat hij echt een kaart verdient maar niet krijgt. Gek genoeg zie je nu alleen jou er over ipv dat iedereen er over valt.
Vind ik niet erg natuurlijk, maar gelijke monniken en gelijke kappen is het niet echt.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zo die Duitser erin voor Taylor, hopelijk.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:15:
Terechte kaart voor Taylor.
Maarja. Waarom Hartman dan niet hè…..
Bij het amateurvoetbal zijn ze heel streng op ingooien. Bij het profvoetbal zie je de ene foute ingooi na de andere zonder gevolg.Crysania schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:15:
Ik dacht dat de regel was bij ingooien dat je 2 voeten aan de grond moest hebben. Die halve corners van Feyenoord zie je telkens maar 1 been.
Vraag me af of ze daar ooit naar kijken mocht zon bal er in vliegen
Compensatie voor die tackle van Idrissi zullen we maar zeggenQuad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:16:
[...]
Tsja, ik had 'm op z'n minst in de optelsom verwacht, 2e X redelijk stevig inkomen, nu wel keer klaar. Maar niet genoeg dus nog.
Vind ik niet erg natuurlijk, maar gelijke monniken en gelijke kappen is het niet echt.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Even een niet populaire mening, we zullen het niet weten, maar onder Schreuder waren deze wedstrijden ook gewoon gewonnen. Of iig het enige wat het “schok” effect heeft gedaan is de negatieve spiraal doorbroken.
Nou, onder Schreuder zijn die wedstrijden juist wel verloren.Vrietje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Even een niet populaire mening, we zullen het niet weten, maar onder Schreuder waren deze wedstrijden ook gewoon gewonnen. Of iig het enige wat het “schok” effect heeft gedaan is de negatieve spiraal doorbroken.
Waarom denk je dat onder Schreuder deze wedstrijden gewonnen zouden zijn?Vrietje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Lol. Onder Schreuder stond je al 0-3 achter. Was het na de 0-1 al helemaal fout gegaan aan vertrouwen.Vrietje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Heitinga heeft er echt weer een team van gemaakt wat er vol voor gaat. Blij mee.
Dat was ook niet. Gelijk tegen Vitesse, NEC en Twente onder Schreuder, alle 3 gewonnen onder Heitinga(Twente dan wel in de beker)snmght schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:21:
[...]
Waarom denk je dat onder Schreuder deze wedstrijden gewonnen zouden zijn?
Deze week wordt Ward als nieuwe TD waarschijnlijk naar buiten gemeld, kunnen ze van de zomer weer goed bouwen aan het team.
nggyu nglyd
Schijnt 1 juli te gaan beginnen (gezien op daily mirror, fcupdate)Quad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:24:
Nu nog wat kwalitatieve impulsen aan het team toevoegen en Ajax doet weer mee met de top van Europa.
Deze week wordt Ward als nieuwe TD waarschijnlijk naar buiten gemeld, kunnen ze van de zomer weer goed bouwen aan het team.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat mag die bij mij ook wel eens doenVos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:16:
Alvarez weer heerlijk aan het stofzuigen.
Elect a clown, expect a circus.
Pff ik ben altijd positief maar dat niveau zijn we echt nog wel ver van verwijderd. En met een beetje pech is Alvarez weg in de zomer.Quad schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:24:
Nu nog wat kwalitatieve impulsen aan het team toevoegen en Ajax doet weer mee met de top van Europa.
Dat lijkt me niet. Schreuders begon zelfs tegen clubjes als Volendam, NEC en Emmen punten te verspelen .Vrietje schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Mag hij gelijk op zoek naar een vervanger voor Tadic. Niet omdat Tadic slecht is, maar er is niemand in het team die zijn stats kan evenaren als MVP. En hij heeft ook niet het eeuwige voetballeven.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:26:
[...]
Schijnt 1 juli te gaan beginnen (gezien op daily mirror, fcupdate)
nggyu nglyd
Doen ze letterlijk nu.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:28:
Doet ESPN dat bewust om het niet over de potentiële ‘rode’ kaarten te hebben?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
U vroegHupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:28:
Doet ESPN dat bewust om het niet over de potentiële ‘rode’ kaarten te hebben?
Bijzonder dat nog veel tijd vonden voor een analyse na de reclame
Idrissi 100% rood. Klungelig of niet, dit was gewoon smerig.DoeEensGek schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:34:
De analisten hebben hierin wel gelijk, een onbewuste rode kaart, maar wel rood inderdaad.
En qua Hartman hebben ze ook al last van de variabele ziekte, 'ja te vroeg, ja type wedstrijd, blablabla'
Als het onbewust is, hoe kan het dan smerig zijn?toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:35:
[...]
Idrissi 100% rood. Klungelig of niet, dit was gewoon smerig.
En qua Hartman hebben ze ook al last van de variabele ziekte, 'ja te vroeg, ja type wedstrijd, blablabla'
Jij vind het prettig dat iemand vol op de enkel staat en de enkel dubbel gaat?Marc3l schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:36:
[...]
Als het onbewust is, hoe kan het dan smerig zijn?
Overtreding of niet, het is sowieso een hoofdblessure.Vos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:39:
Makkelie, fluit wel of niet. Niet dat halfbakken gedoe.
Dat laatste gedeelte is dan weer onnodigtoolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:39:
Lekkere arm weer... Gewoon een vrije trap (en volgens de Feyenoorders geel, want voor zoiets moet Alvarez ook altijd geel of zelfs rood krijgen toch?)
En volgens een deel hier ook geel voor Timber wegens aanstellen, zo kan je overal wel weer een mouw aan passen.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:39:
Lekkere arm weer... Gewoon een vrije trap (en volgens de Feyenoorders geel, want voor zoiets moet Alvarez ook altijd geel of zelfs rood krijgen toch?)
Ja heerlijk...maar als het niet bewust is kan het ook niet smerig zijn.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:37:
[...]
Jij vind het prettig dat iemand vol op de enkel staat en de enkel dubbel gaat?
Verwijderd
Ik zet de tv in de rust tegenwoordig uit. Vind het echt bizar dat je zoveel geld moet betalen voor ESPN om dan ook gewoon volgepompt te worden met reclame.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:34:
[...]
Bijzonder dat nog veel tijd vonden voor een analyse na de reclame
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Bassey bedoel je.. die gaat de rechtsback oppakken ipv de spits....Outerspace schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:42:
Zo he.. Feyenoord presst en daar valt dan een mooie goal uit. Poeh, lekkere dekking Wijndal.
Tja je speelt met 10... eentje achterin durft echt helemaal niks meer te doen.
een treffende spreuk
Klopt, armoedige speler. Maar de rest mag ook wel weer gaan voetballen hoor.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Tja je speelt met 10... eentje achterin durft echt helemaal niks meer te doen.
XXXVI
Echt de *piep* we spelen met 9 lijkt het.
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 19-03-2023 15:53 . Reden: Hou het schelden voor je aub. ]
Er zijn wel belangrijkere dingen dan dat momenteel..Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:47:
Kan iemand Kudus buitenspel eens keer uitleggen hoe dat nu werkt.
Waar ik op doel dat Feyenoord in een overal situatie stond en Wijndal ging uitdekken naar voren. Die had juist moeten zakken.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:42:
[...]
Bassey bedoel je.. die gaat de rechtsback oppakken ipv de spits....
Maar misschien ben ik teveel waterpoloer dan voetballer
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
jawel dat wil ik wel doenHupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:47:
Kan iemand Kudus buitenspel eens keer uitleggen hoe dat nu werkt.
waarom staat die niet in de spits btw?
Dan nog. Al doet ie dat, dan moet z'n CV nog steeds de juiste man dekken. En dat is over het algemeen niet de rechtsback.Outerspace schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:47:
[...]
Waar ik op doel dat Feyenoord in een overal situatie stond en Wijndal ging uitdekken naar voren. Die had juist moeten zakken.
Maar misschien ben ik teveel waterpoloer dan voetballer
Waarom wel?bie100 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:49:
[...]
jawel dat wil ik wel doen
waarom staat die niet in de spits btw?
Denk dat Hato zo komt voor wijndal.Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:47:
Johnny doe eens wisselen jongen….
Die Sanchez als rechtsback is ook drama. Helaas is daar nu niets anders met enige ervaring in 1
Hato in deze wedstrijd brengen is geen optie. Vond hem tegen een de Graafschap al onzeker overkomen. Wat wellicht nog kan is Grilliitsch erin brengen voor Bassey en Alvarez een linie terug.toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:47:
[...]
Er zijn wel belangrijkere dingen dan dat momenteel..
Veld is te groot waardoor je niet meer in de duels komt. En Feyenoord kan opeens weer goed voetballen.Vos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:49:
Wil Ajax wel winnen? Ik mis de strijd en passie deze tweede helft.
Tuurlijk is dat wel een optie. Alvarez naar achter lost niks op, dan verlies je het middenveld.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:49:
[...]
Hato in deze wedstrijd brengen is geen optie. Vond hem tegen een de Graafschap al onzeker overkomen. Wat wellicht nog kan is Grilliitsch erin brengen voor Bassey en Alvarez een linie terug.
Ik heb te weinig wedstrijden van Ajax gezien, maar hoe zit het met de "fitheid" van de spelers? Pressing in de eerste helft is gewoon slopend. Maar het team van Feyenoord is fysiek qua fitness echt wel top.Vos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:49:
vind hem daar beter vind ik dan he niks van aantrekken
Dus Hato erin? Wie gaat er dan naar het centrum?toolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:50:
[...]
Tuurlijk is dat wel een optie. Alvarez naar achter lost niks op, dan verlies je het middenveld.
Hato.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:51:
[...]
Dus Hato erin? Wie gaat er dan naar het centrum?
Feyenoord staat nu gewoon goed te voetballen. Je wil ook niet 20 mins alleen maar achter de bal aan rennen, dan kan Feyenoord er zo overheen aan het eind wanneer zij nog wel energie over hebben en Ajax niet meer.Vos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:49:
Dat is dus echt serieus haha? Dat vind je zelf een betere optie dan Alvarez naar het centrum
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:22
Dat zou goed moeten zijn, maar Ajax kun je pakken door ze onder druk te houden en ze niet te laten voetballen. Dat proberen andere teams soms ook wel eens in plaats van de bus te parkeren, maar dat lukt meestal niet.chengbondkwok schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:51:
[...]
Ik heb te weinig wedstrijden van Ajax gezien, maar hoe zit het met de "fitheid" van de spelers? Pressing in de eerste helft is gewoon slopend. Maar het team van Feyenoord is fysiek qua fitness echt wel top.
Feyenoord is wat dat betreft dit seizoen fit, een hecht team en doet het goed. Vooral in de afronding, praktisch alles wordt afgestraft en gaan door tot de laatste minuut.
Ja serieus ja. Hato is een verbetering tov Bassey en dan hoef je niet het halve team overhoop te gooien zoals nu.Hupske schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:52:
[...]
Dat is dus echt serieus haha? Dat vind je zelf een betere optie dan Alvarez naar het centrum
1 wissel en 4 plekken anders.
Zelfs Pasveer is op die plek een verbeteringtoolkist schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:56:
[...]
Ja serieus ja. Hato is een verbetering tov Bassey en dan hoef je niet het halve team overhoop te gooien zoals nu.
1 wissel en 4 plekken anders.
XXXVI
Pasveer, Lucca, een lantaarnpaal... Genoeg optiesephymerous schreef op zondag 19 maart 2023 @ 15:59:
[...]
Zelfs Pasveer is op die plek een verbetering
XXXVI
Verwijderd
Geen Bullaude vandaag, jammer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Haha serieus?ph4ge schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:05:
Die Szymanski is echt volgelvrij vandaag, wat heeft hij al een boel moeten incasseren zonder een overtreding mee te krijgen.
Geen Bullaude vandaag, jammer.
XXXVI
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu durft ie welVos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:07:
Kijk terecht geel.
De situatie was niet gelijk, Feyenoordspelers hadden al geel gehad voor die overtredingTerranova schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:08:
4x een zelfde situatie, tegenstander over de knie. 2x Ajax, 2x Feyenoord. 2x geel Ajax...
wat dan natuurlijk normaal een tweede gele kaart behoort te zijn
Ja, maar dat is dan marchanderen, iets wat niet zou horen.Napo schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:08:
[...]
De situatie was niet gelijk, Feyenoordspelers hadden al geel gehad voor die overtreding
wat dan natuurlijk normaal een tweede gele kaart behoort te zijn
Beetje het idee dat Ajax er al helemaal doorheen zit. Intensiteit eerste helft was echt heel erg hoog.Vos schreef op zondag 19 maart 2023 @ 16:08:
Als er een ploeg wint is het Feyenoord. Wat een abominabele tweede helft van Ajax tot dusver.
Feyenoord is gewoon fitter. Vooral ook door een heel seizoen een fatsoenlijke trainer gehad te hebben. Halverwege het seizoen maak je die conditie achterstand niet goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Hupske op 19-03-2023 16:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023