Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 223 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.200 views

Onderwerpen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Harribo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:21:
Psv speelde de eerste helft toch gewoon goed?
Hoe kon het zo inslapen en zo verliezen?
Mjah... eigenlijk gewoon dikke pech. Ze hadden minimaal een gelijkspel kunnen behalen met hun spel uit de eerste helft. Een knullig moment vlak voor rust was mede beslissend, met een 0-0 ga je heel anders de rust in. En vervolgens vlak na rust de 2-0 om de oren krijgen door een moment wat eigenlijk geeneens een kans was, die goal van Ocampos maakt ie zelfs op de traningen nooit meer. Maar binnen 10 minuten was de wedstrijd gespeelt, de klap vlak voor rust deed al zeer, die goal van Ocampos was de fuguurlijke K.O. Je zag het vertrouwen bij Sevilla groeien en het vertrouwen bij PSV verdampen. En wanneer je dan in plaats van de 3-1 ook nog eens de paal raakt dan is het helemaal gedaan. Het zat niet mee en PSV wacht een bijna onmogelijke taak om tegen dit Sevilla straks thuis 4x te scoren, zonder tegendoelpunten wel te verstaan. Die Spanjaarden kunnen lekker achterover leunen volgende week. Jammer maar helaas, dit soort wedstrijden kan je overkomen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:09:
[...]

Ik heb op verschillende manieren gekeken naar jouw plaatje, maar ik snap hem serieus niet :o

Wanneer je naar de contracten kijkt dan lopen volgend seizoen de contracten van de volgende A spelers af:

Jurriën Timber
Kenneth Taylor
Davy Klaassen
Dusan Tadić
Donny Warmerdam
Youri Baas
Kian Fitz-Jim
Ar'jany Martha
Christian Rasmussen

Dus inderdaad grote kans dat Timber, Taylor, Klaassen en Tadic gaan vertrekken. Tel daar Alvarez en Kudus bovenop en je hebt best een hoop ervaring wat de deur uit gaat.
Simpel. Rood kruis is wat mij betreft opbokken. Geel vinkje mag blijven.
Rensch is twijfelgeval dus derhalve nog geen oordeel.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gemengde afdronk na gisteravond maar we mogen niet klagen. Vooraf werd Ajax door vrijwel iedereen als kansloos beschouwd dus een punt mee nemen is dan gewoon winst. Volgende week is het feitelijk een finale, en die is nog niet gespeeld.

Rulli heeft z'n waarde wel weer bewezen en het is perfect dat hij goed aan de bal is. Nu kan Bassey gewoon alles inleveren en verdedigend is hij gewoon de beste, zo kan hij renderen.
Het blijft alleen bedroevend hoe weinig creatief en gedurfd het voorin is. Natuurlijk is het lastig tegen zo'n goed georganiseerde ploeg, maar op wat hachelijke momenten na werd het voor Union niet echt gevaarlijk. Dat moet volgende week echt anders. Ze zijn fysiek aangelegd dus probeer maar met Conceicao de zestien in te komen of zo, dan kunnen ze kiezen tussen beuken of neerschoppen. Misschien valt het kwartje toch nog de goede kant op, je weet nooit.

In die zin vond ik het wel een lekkere scheidsrechter. Geen problemen met stevig voetbal, gewoon zoals het hoort. Eindelijk ook weer een situatie met de VAR waar hij wél voor bedoeld is. Thorsby legde de bal heel bewust panklaar voor zijn voet, goed dat het gezien werd. Dat heeft wel eens minder mee gezeten.

Wel is het duidelijk dat een goede sfeer en duidelijkheid nog niet genoeg is om de ploeg echt op de rit te krijgen. Maar wie dat oprecht verwacht heeft dan ook boter op z'n hoofd, zoiets kost immers gewoon tijd. Leuk voor de azijntjes om over te schrijven, maar echt nieuwswaardig is het niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-11 07:51
Han schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:09:
[...]

Ik heb op verschillende manieren gekeken naar jouw plaatje, maar ik snap hem serieus niet :o

Wanneer je naar de contracten kijkt dan lopen volgend seizoen de contracten van de volgende A spelers af:

Jurriën Timber
Kenneth Taylor
Davy Klaassen
Dusan Tadić
Donny Warmerdam
Youri Baas
Kian Fitz-Jim
Ar'jany Martha
Christian Rasmussen

Dus inderdaad grote kans dat Timber, Taylor, Klaassen en Tadic gaan vertrekken. Tel daar Alvarez en Kudus bovenop en je hebt best een hoop ervaring wat de deur uit gaat.
Klaassen zie ik niet vertrekken, die jongen is gewoon een uitstekende clubvoetballer die bij Ajax aan zn plafond zit. Hij heeft al buitenlandse avonturen gehad, verdient nu een uitstekend salaris, en zit min of meer standaard bij Oranje. Het moet raar lopen mocht hij niet met pensioen gaan in Amsterdam.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:07
toolkist schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Simpel. Rood kruis is wat mij betreft opbokken. Geel vinkje mag blijven.
Rensch is twijfelgeval dus derhalve nog geen oordeel.
Maar goed dat jij geen TD bent dan ;)

Waarom zou je van Bergwijn, Klaassen en Berghuis af willen, prima voetballers, die alle 3 ook nog eens vast bij Oranje zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 17-02-2023 13:30 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:17:
[...]

Verrek, dat record van 5x in anderhalf jaar was ik vergeten.

PSV staat volgens mij fier bovenaan in dat klassement.

Overigens kan je PSV eigenlijk op dit moment niet echt neersabelen. Ze hebben hun ruggegraat verkocht in het midden van het seizoen, en daarmee kon je eigenlijk al een streep door PSV zetten.

Het zit er voor PSV dit jaar niet in. Volgend jaar zal het wel beter gaan, als ze een paar dikke aankopen hebben gedaan. Het zijn in Eindhoven geen arme sloebers. Dat scheelt.
Ze zijn wel degelijk arm. Net ook weer 4 miljoen aan een geblesseerde Hazard uitgegeven. Die “dikke” aankopen zitten er ook niet in, want er blijft weinig kwaliteit over wat voor veel geld verkocht zal kunnen worden.

[ Voor 17% gewijzigd door MaZo op 17-02-2023 13:54 ]

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Maar goed dat jij geen TD bent dan ;)

Waarom zou je van Bergwijn, Klaassen en Berghuis af willen, prima voetballers, die alle 3 ook nog eens vast bij Oranje zitten.
Omdat ik een Ajax wil zien met talenten, aangevuld met een oudje. Niet andersom.
Klaassen en Berghuis zijn voor mij absoluut niet onvervangbaar en Bergwijn is gewoon te duur.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MaZo schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Ze zijn wel degelijk arm. Net ook weer 4 miljoen aan een geblesseerde Hazard uitgegeven. Die “dikke” aankopen zitten er ook niet in, want er blijft weinig kwaliteit over wat voor veel geld verkocht zal kunnen worden.
Bijzondere conclusie om dat als arm te bestempelen. Uitgaven koppelen aan de financiele positie lijkt me niet meer dan logisch. Grote aankopen heeft PSV sowieso maar barweinig met een schokkend aantal van 5 spelers van 10m of meer.

Niets nieuws onder de zon en wat dat betreft ook prima, zolang je wel goede spelers weet te scouten :+

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:21:
[...]

Klaassen zie ik niet vertrekken, die jongen is gewoon een uitstekende clubvoetballer die bij Ajax aan zn plafond zit. Hij heeft al buitenlandse avonturen gehad, verdient nu een uitstekend salaris, en zit min of meer standaard bij Oranje. Het moet raar lopen mocht hij niet met pensioen gaan in Amsterdam.
Dat dacht ik van Blind ook. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
toolkist schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:58:
[...]
.. en Bergwijn is gewoon te duur.
Dat een speler een dure aankoop is geweest, maakt hem ook gelijk ongeschikt?

• Gonadan

Gonadan

SterqVerhael schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:19:
[...]

Ongeschikt was hij al, daarna werd hij ook nog een dure aankoop.

Maar los van de transfersom is hij qua salaris natuurlijk ook geen laagvlieger. En als je hoog zit moet je ook leveren. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Gonadan schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:29:
[...]

Ongeschikt was hij al, daarna werd hij ook nog een dure aankoop.

Maar los van de transfersom is hij qua salaris natuurlijk ook geen laagvlieger. En als je hoog zit moet je ook leveren. :)
Dat hij ook moet leveren is ook helemaal waar, alleen het is nu niet zo dat Bergwijn zich, vanwege dat prijskaartje, als enige heeft moeten onttrekken aan de malaise van de afgelopen maanden. Alle spelers gingen hieronder gebukt. Hoog prijskaartje / salaris of niet.

In het begin van het seizoen liep het bij hem overigens als een tierelier. Daarna kwam net als bij de rest de klad erin.

Bergwijn is gewoon een vaste klant van Oranje. Waarom zou het daar wel lukken en bij Ajax niet?

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:41
Bij Oranje lukt het ook niet.

• mavaros
  • Laatst online: 06:41
SterqVerhael schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:36:
[...]

Dat hij ook moet leveren is ook helemaal waar, alleen het is nu niet zo dat Bergwijn zich, vanwege dat prijskaartje, als enige heeft moeten onttrekken aan de malaise van de afgelopen maanden. Alle spelers gingen hieronder gebukt. Hoog prijskaartje / salaris of niet.

In het begin van het seizoen liep het bij hem overigens als een tierelier. Daarna kwam net als bij de rest de klad erin.

Bergwijn is gewoon een vaste klant van Oranje. Waarom zou het daar wel lukken en bij Ajax niet?
Waarom Bergwijn bij Oranje zit, levert vele complottheorieën op.

In het geval van Ajax is het gewoon een enorme miskleun. Ik durf hem zelfs overbodig te noemen, dus nieteens als backup ofzo.

Geef hem maar cadeau aan PSV.

• Gonadan

Gonadan

SterqVerhael schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:36:

Ook daar lukt het niet. In het begin van het seizoen wisten tegenstanders nog niet dat je hem aan de binnenkant moet dekken en dat hij dan niets kan. Overal begint hij goed en zakt daarna weg.
Ik geef toe dat hij baat zou hebben bij een goed werkende linkerflank, dat is nu ook om te huilen, maar dat ontneemt hem niet van zijn eigen verantwoordelijkheden.
Daar waar de anderen in de selectie nog af en toe wedstrijden hebben waarin ze wel uitblinken en daarvoor werken heeft hij met name uitgeblonken in slecht humeur.
Dat lijkt nu beter te gaan nu Schreuder weg is, maar hij moet het nog wel echt gaan laten zien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
[...]

Ja absoluut.
Kosten/baten lopen totaal uit de pas. Vergeet niet dat er ook nog een heel dik salaris bij zit.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
[...]

Idd dit zijn (helaas) normale prijzen voor spelers als Bergwijn als ze vanuit een buitenlandse club komen. Ajax moet zich ook gaan realiseren dat je niet altijd het geluk kan hebben met een fantastische jeugd lichting (wat dus veel geld scheelt want je hoeft de spelers niet te kopen) want de echte toppers gaan tegenwoordig vanuit de B1/A1 al naar de grote top clubs in de UK, Spanje, Duitsland en Frankrijk. Willen ze als Ajax echt ooit bij de Europeese top vast gaan horen dan mag de liquide kassa verder open qua spelers aankopen. Een buitenkansje als 5 miljoen voor Berghuis was echt uniek te noemen want die was op dat moment ook een veelvoud waard toen hij naar Ajax kwam.

(PS en ik verwacht dat de prijzen nog veel extremer gaan worden met al die Amerikaanse investering maatschappijen en Arabieren in de UK)

Verwijderd

Agent47 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:03:
[...]

Eens. Vooral als je in de eerste wedstrijd bijvoorbeeld 4-3 wint. De ploeg die 4x gescoord heeft gaat die wedstrijd erop bewijs van spreken met 9 man in de goal staan.
Je wilt toch juist aanvallende ploegen zien? En niet bange ploegen om een uitgoal tegen te krijgen.
De ploeg die de 1e wedstrijd wint zal sowieso de 2e op de counter spelen. Daar verandert de nieuwe regel niets aan.

• toolkist
  • Niet online
rikoos schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Idd dit zijn (helaas) normale prijzen voor spelers als Bergwijn als ze vanuit een buitenlandse club komen. Ajax moet zich ook gaan realiseren dat je niet altijd het geluk kan hebben met een fantastische jeugd lichting (wat dus veel geld scheelt want je hoeft de spelers niet te kopen) want de echte toppers gaan tegenwoordig vanuit de B1/A1 al naar de grote top clubs in de UK, Spanje, Duitsland en Frankrijk. Willen ze als Ajax echt ooit bij de Europeese top vast gaan horen dan mag de liquide kassa verder open qua spelers aankopen. Een buitenkansje als 5 miljoen voor Berghuis was echt uniek te noemen want die was op dat moment ook een veelvoud waard toen hij naar Ajax kwam.

(PS en ik verwacht dat de prijzen nog veel extremer gaan worden met al die Amerikaanse investering maatschappijen en Arabieren in de UK)
Bij de echte top gaat never nooit lukken. Dat moet nog even landen in Amsterdam, en hopelijk gaat het beleid er dan ook op aangepast worden. Je moet weer zorgen dat die 18 jarige talenten zien dat een aantal jaren in Amsterdam spelen goed voor hun ontwikkeling/carrière is en dat ze daarmee de kans om naar een echte topclub te verhuizen (en dan niet als bank/stadionvulling) vergroten.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:29

Quad

Doof

12 minuten gespeeld, 3 goals verder en 2-1 voor ADO tegen PEC. Lekker KKD voetbal. :)

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Welke blinde heeft die shirts van RKC ontworpen??? Het lijken wel wandelende raketjes _O-

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:24

ST10©DE

Dus.............

Nijhuis die een rode kaart geeft……!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Superkiwi schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:09:
Welke blinde heeft die shirts van RKC ontworpen??? Het lijken wel wandelende raketjes _O-
Beetje ongepaste reactie. Het is een carnavalstraditie en de opbrengst gaat naar Giro 555, voor Turkije en Syrië:
https://www.bd.nl/rkc-waa...t-naar-giro-555~abc9a77e/

[This is what you get when you mess with us]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ST10©DE schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:14:
Nijhuis die een rode kaart geeft……!
Is er een dode gevallen?

Ah, twee keer geel voor de trainer, tja

[ Voor 10% gewijzigd door Exocet op 17-02-2023 21:24 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:49
Superkiwi schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:09:
Dat heeft rkc altijd toch vlak na de winterstop?
De lente komt er weer aan!

Die Kramer had na afloop trouwens een goed maar ook leuk interview. Die indruk laat hij niet altijd achter

[ Voor 16% gewijzigd door Megupe op 17-02-2023 23:43 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:27

Superkiwi

Hoi doei

Megupe schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 23:39:
[...]
Dat heeft rkc altijd toch vlak na de winterstop?
De lente komt er weer aan!
Oh echt? Het helpt in elk geval wel; aan het eind gingen ze als een raket aan Fortuna voorbij :)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 18-02-2023 10:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Vanavond wel een wedstrijdje in de Kuip hoor! Ik reken op 3 punten. We gaan niet weer gelijk spelen in een topwedstrijd! Na deze speelronde nemen we definitief afscheid van PSV voor het kampioenschap. Ze gaan niet winnen in Utrecht.

• fps
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 30-06-2023

fps

Het is lang geleden dat de losse kaartverkoop voor FC Groningen zo goed is gegaan. Vanavond eindelijk weer eens lekker een volle bak in Euroborg. Schijnbaar hebben de mensen wél zin in een echte degredatiewedstrijd.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:48

Vos

AFCA

fps schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:11:
Het is lang geleden dat de losse kaartverkoop voor FC Groningen zo goed is gegaan. Vanavond eindelijk weer eens lekker een volle bak in Euroborg. Schijnbaar hebben de mensen wél zin in een echte degredatiewedstrijd.
Denk dat de helft Emmen supporter is ;) Ik ben er ook bij, jij ook?

• fps

fps

Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:16:
[...]

Denk dat de helft Emmen supporter is ;) Ik ben er ook bij, jij ook?
Ja, ik heb er een seizoenkaart en er zijn weinig thuiswedstrijden die ik mis. Het zal mij niets verbazen dat er veel Emmenaren zitten, dat zie je bij Feyenoord en Ajax ook vaak in de thuisvakken.

• Vos

Vos

AFCA

fps schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:21:
[...]

Ja, ik heb er een seizoenkaart en er zijn weinig thuiswedstrijden die ik mis. Het zal mij niets verbazen dat er veel Emmenaren zitten, dat zie je bij Feyenoord en Ajax ook vaak in de thuisvakken.
Leuk :) ik zit in vak MM vanavond. Ga zo die kant op, hapje eten en dan voetbal.

Succes vanavond! Alleen niet te veel ;)

• fps

fps

Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:34:
[...]

Leuk :) ik zit in vak MM vanavond. Ga zo die kant op, hapje eten en dan voetbal.

Jij ook een fijne avond gewenst, maar niet te veel ;)

• fps

fps

Volendam staat straks ook 7 punten voor op Groningen door hun waarschijnlijke winst tegen Vitesse. Met een gelijkspel schiet Groningen dus ook niets op, winst is nu nog meer noodzakelijk geworden.

• mavaros
fps schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:11:
Ik snap dat het niet leuk is om tegen degradatie te moeten knokken, maar voor de neutrale voetbalkijker zijn dat vaak wel de leuke wedstrijden om te kijken.

Dat Feyenoord gelijkspeelt of wint, weten we nu wel. Dat begint zelfs saai te worden.

Overigens hoor ik net dat Volendam heeft gewonnen, dus er beginnen zich in Groningen, Leeuwarden en Emmen serieuze onweerswolken te ontstaan. In Arnhem zitten ze trouwens ook op een glijbaan naar beneden.

Gelukkig duurt de competitie nog best lang, maar dat is iets anders dan zomaar de punten weggooien, zoals sommige clubs nu aan het doen zijn. (Ik noem een FCE in de Eerste Divisie.)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
Memphis doelpuntje van pepi

Groningen 1-0 voor maar de wedstrijd is nog lang
Edit 1-1

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 18-02-2023 19:03 ]

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 16:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ga vanavond naar de nieuwe ant-man film. Nu mis ik wel de wedstrijd van Feyenoord. Dan maar opnemen als dat lukt.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:41
Wellicht staat in de TV-gids nog de showview code, dan start je videorecorder automatisch met opnemen zodra de wedstrijd begint ;)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

JanW schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:29:
Wellicht staat in de TV-gids nog de showview code, dan start je videorecorder automatisch met opnemen zodra de wedstrijd begint ;)
Showview.... wat een drama was dat zeg _O-

Toen wist je neit beter :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 16:02

Grudgie

PSN: Grudgie7

JanW schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:29:
Vriendin is thuis. Die neemt het op als het lukt. :)

• fps

fps

Harribo schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:59:
Memphis doelpuntje van pepi

Groningen 1-0 voor maar de wedstrijd is nog lang
Edit 1-1
Het ging inderdaad heel snel. Na die 1-1 is de hele wedstrijd weer wat weggezakt. Nog aardig wat Emmenaren trouwens in thuisvakken. Dat verklaart ook direct waarom het uitverkocht is.

• Harribo
fps schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:35:
[...]

Het ging inderdaad heel snel. Na die 1-1 is de hele wedstrijd weer wat weggezakt. Nog aardig wat Emmenaren trouwens in thuisvakken. Dat verklaart ook direct waarom het uitverkocht is.
Emmen speelt duidelijk voor een punt, doen er veel aan de wedstrijd wat te vertragen.

Die Mäatta kost je gewoon punten. Dankerlui nr 2 maar dan links

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 18-02-2023 19:46 ]

• Gonadan

Gonadan

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 12:38:
Vanavond wel een wedstrijdje in de Kuip hoor! Ik reken op 3 punten. We gaan niet weer gelijk spelen in een topwedstrijd! Na deze speelronde nemen we definitief afscheid van PSV voor het kampioenschap. Ze gaan niet winnen in Utrecht.
Dat wordt 1-2 dus? :D

Het is dat ik allergisch ben voor Toto en consorten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Gonadan schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:53:
[...]

Dat wordt 1-2 dus? :D

Het is dat ik allergisch ben voor Toto en consorten. :P
3-1

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03:13
Haha, te Wierik die uitgerekend tegen Groningen rood pakt. Lompe speler blijft het toch ook.

• Harribo
Als je als fc Groningen niet thuis kunt winnen van Emmen is het gebeurd.
We kunnen ons opmaken voor de kkd.

En dat allemaal door Fledderus

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 18-02-2023 20:46 ]

• fps

fps

Er zat helemaal niets in vandaag. KKD we komen eraan. Te Wierik nog mooi rood, maar dat leverde helaas niets op verder.

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

LET’S GO!

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:38
Wat is dit nu weer, wat een mist.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-11 15:40
PSV draait over het algemeen erg goed tegen FC Utrecht, zie ze morgen niet verliezen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Hop, beginnen!

• mavaros
Ik zou als ik Higler was gewoon affluiten en naar huis gaan. Het is te mistig, dus kan je niet fatsoenlijk voetballen.

edit: @Harribo Er is nog niks aan de hand voor FC Groningen. Er zijn nog 36 punten te sprokkelen voordat je door het afvoerputje richting KKD afglijdt.

[ Voor 47% gewijzigd door mavaros op 18-02-2023 21:08 ]

• Exocet
  • Niet online
Maarten_E schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:02:
PSV draait over het algemeen erg goed tegen FC Utrecht, zie ze morgen niet verliezen.
Kun je bijna een gegarandeerde overwinning noemen gezien het verleden

• carpebios
Maarten_E schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:02:
Zijn die slechter dan Emmen dan?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Vos

Vos

AFCA

carpebios schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Emmen won thuis van Utrecht ;)

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Ben bang dat PSV morgen slaag krijgt !

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Nog weinig wedstrijd te zien.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekker

Tomorrow is not today!

• carpebios
Retteketet

[ Voor 10% gewijzigd door carpebios op 18-02-2023 21:20 ]

• ephymerous
  • Laatst online: 00:53
Goede goal wel van Feyenoord :+

XXXVI

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08
Aanvaller met een neusje voor de goal, die moet je niet zo ver terughalen.

• carpebios
Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:12:
[...]

Emmen won thuis van Utrecht ;)
Oei. Maar we verloren ook van Groningen. En en en. Ik zie PSV niet makkelijk winnen hoor.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Fucking kansloze rotkneus die Dilrosun. Al weken lang de bal verspelen en acties verklooien en dan verdomme wel snoeihard in eigen goal koppen.

• DeKever
  • Laatst online: 23:31
Ik verwachtte eigenlijk dat Feyenoord zou winnen. Kan nog wel natuurlijk, en anders hebben we nog altijd de blessuretijd.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-11 15:40
carpebios schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Nee, maar PSV draait door de bank genomen goed tegen FC Utrecht.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Dilrosun kan echt weinig. Gewoon pure onkunde hoe hij kopte.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• carpebios
DeKever schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:21:
Ik verwachtte eigenlijk dat Feyenoord zou winnen. Kan nog wel natuurlijk, en anders hebben we nog altijd de blessuretijd.
Inderdaad, Feyenoord heeft nog 100 minuten ongeveer :+

• carpebios
Agent47 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:23:
Dilrosun kan echt weinig. Gewoon pure onkunde hoe hij kopte.
Kan die meer dan Luuk de Jong!

• mavaros
Feyenoord gaat vanavond nat.

• carpebios
Tijdrekken? Die bal was 1 seconden achter geweest?
Nou als dit de voorspeller is, dan gaan we echt 120 minuten voetballen.

[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 18-02-2023 21:28 ]

• carpebios
AZ ook hoor, het regent behoorlijk.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Yep, geopend door een speler die al weken ernstig teleurstelt en vandaag glashard door de mand valt.

• DeKever
Mwa, het zet goed aan nu. AZ al 10 minuten onder druk.

• ephymerous
carpebios schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:27:
Tijdrekken? Die bal was 1 seconden achter geweest?
Nou als dit de voorspeller is, dan gaan we echt 120 minuten voetballen.
Alvast een reden creëren om wederom absurd veel extra tijd bij te trekken.

XXXVI

• carpebios
De scheids z’n moeder is een HOER(A) hoor ik al vanuit het publiek. Omdat iemand een gele kaart krijgt?

• carpebios
Feyenoord publiek op z’n best dit! *pakt popcorn

• mavaros
DeKever schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:30:
[...]

Mwa, het zet goed aan nu. AZ al 10 minuten onder druk.
Hmmm, ik zie AZ eigenlijk vrij eenvoudig overeind blijven. Ondertussen gieren de frustraties door Feyenoord heen en is het publiek vrij tam.

Een rode kaart zou me niks verbazen.

[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 18-02-2023 21:35 ]

• fps

fps

Vos schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 15:34:
[...]

En genoten? Tweede helft was trouwens de 1-2 dichterbij dan de 2-1, ondanks de rode kaart voor Te Wierik.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-11 23:42

Agent47

I always close my contracts.

Az had minimaal 1 maal rood moeten hebben. Die sliding van pavlidis net alleen al.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• carpebios
Rood! :+

[ Voor 28% gewijzigd door carpebios op 18-02-2023 21:41 ]

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 15:42
Totaal onterecht geel

• ephymerous
Agent47 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:39:
Az had minimaal 1 maal rood moeten hebben. Die sliding van pavlidis net alleen al.
Zeker vijf momenten dat AZ rood had moeten hebben volgens de befaamde Kuipregels. Godzijdank gaat niet iedere scheidsrechter daarin mee ;)

Inmiddels 27 minuten blessuretijd? :+

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 18-02-2023 21:43 ]

XXXVI

• ph4ge
Weinig aan de hand, wel weer 3 min verder

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

AZ speelt gewoon goed, helaas. Het is dat Dilrosun het verpest, anders was het nog 0-0. Heb ‘m trouwens nauwelijks meer gezien, dus die mag hopelijk in de kleedkamer blijven.

• DeKever
mavaros schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:34:
[...]

Hmmm, ik zie AZ eigenlijk vrij eenvoudig overeind blijven. Ondertussen gieren de frustraties door Feyenoord heen en is het publiek vrij tam.
Op deze manier valt ie wel een keer. Zo gaat het altijd.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Geef die keep nou eens geel joh, Higler.

• carpebios
Daar is tie dan.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:51

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou zo kunnen we de rust wel in, goed voor de wedstrijd.

Tweakers Discord

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Lekker hoor! Alireza! En Dilrosun deed ook iets goed!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bij de bal verovering werd hands gemaakt volgens mij

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ephymerous
Verstandig om ‘m vrij te laten koppen. Jammer.

XXXVI

• carpebios
Hopelijk kijkt Luuk mee vandaag, dan ziet die hoe het moet.

• carpebios
Dat was toch geen overtreding?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Han schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:50:
Bij de bal verovering werd hands gemaakt volgens mij
Kan zijn, doet er echter niet meer toe.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Dus als Feyenoord iemand met vrije loop hindert is het geel, maar andersom(begin eerste helft) is het niks?

• ph4ge
Die Higler blijft maar onzin kaarten geven.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fijn, een schele aanvaller die mistrapt krijgt hem gewoon mee.

• mavaros
Natuurlijk weer scoren in de extra tijd, die ook gewoon aan het einde van de tweede helft had kunnen worden bijgetrokken.

Dit begint voer te worden voor een echt ouderwetse complottheorie.

• DeKever
mavaros schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:53:
Natuurlijk weer scoren in de extra tijd, die ook gewoon aan het einde van de tweede helft had kunnen worden bijgetrokken.

Onzin, tweede minuut blessuretijd. Niks raars.

• OMX2000
  • Nu online

OMX2000

Morgen gaat het weer over Slot die klaagt over arbitrage. Maar het moet eens een keer gaan over hoe SLECHT de Nederlandse arbitrage dit seizoen is.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

mavaros schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:53:

Na 2 minuutjes extra tijd? Wat wil je dan? Als het aan het eind er bij wordt opgeteld is het ook niet goed?
Pagina: 1 ... 223 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023