Dat gebeurde wel, duidelijk te zien en het kon ook niet anders dan die positie. Daarom vreemd dat het teruggedraaid wordt. Maargoed...Sydney08 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:11:
[...]
En dat gebeurde niet, vandaar dat het werd teruggedraaid
PSV begint ook meer aan te vallen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nope, deed inderdaad helemaal niets, dus raar moment. Misschien te dicht bij de goal?ElPaco schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:12:
Teze keek lelijk ofzo? Hij deed volgens mij echt helemaal niks fout.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 06-11-2022 18:13 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Door jouw bril lijkt dat misschien zo. Volgens de regels was dit geen overtreding. Dus ook niet vreemd!The Realone schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:12:
[...]
Dat gebeurde wel, duidelijk te zien en het kon ook niet anders dan die positie. Daarom vreemd dat het teruggedraaid wordt. Maargoed...
Tomorrow is not today!
En weer een hoekschop onnodig weggegeven.
Verliezen van PSV is niet genoeg om Schreuder te wieberen, maar allejezus zeg. Onthutsend zwak Ajax, veel spelers die hun niveau niet halen. En Ajax heeft 15 milj te veel voor Bassey betaald
Verwijderd
PSV Liverpool AZ en Napoli. Oftewel geen enkele topper gewonnen. Met de JC schaal erbij 7 toppers verloren.loewie1984 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:13:
Verliezen van PSV is niet genoeg om Schreuder te wieberen, maar allejezus zeg. Onthutsend zwak Ajax, veel spelers die hun niveau niet halen. En Ajax heeft 15 milj te veel voor Bassey betaald
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2022 18:15 ]
Het is nog niet voorbij!Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:14:
[...]
PSV Liverpool AZ en Napoli. Oftewel geen enkele topper gewonnen. Met de JC schaal erbij 7 toppers verloren.
‘Waarom is gakpo nou zo boos’
Niet zo snugger heh die commentator
Niet zo snugger heh die commentator
Hier heeft berghuis ooit rood voor gehad
Ik noem mezelf best objectief. Laten we aub niet doen alsof de scheids en VAR nooit vreemde beslissingen nemen.Sydney08 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:13:
[...]
Door jouw bril lijkt dat misschien zo. Volgens de regels was dit geen overtreding. Dus ook niet vreemd!
Je doet je naam dan eer aanThe Realone schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:16:
[...]
Ik noem mezelf best objectief. Laten we aub niet doen alsof de scheids en VAR nooit vreemde beslissingen nemen.
Al gebeurd toch....Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:17:
Waarom wordt er nou niet gewisseld? Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Nee, maar ik geloof eerder de var en de scheidsrechter, die het ook nog terugkijkt en zijn eigen eerdere beslissing in twijfel trekt, dan iemand die volgens eigen zeggen er objectief naar kijkt. Hoeveel dat ook mag betekenenThe Realone schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:16:
[...]
Ik noem mezelf best objectief. Laten we aub niet doen alsof de scheids en VAR nooit vreemde beslissingen nemen.
Tomorrow is not today!
Fredje wil met de kerst thuis zitten denk ikVerwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:17:
Doen ze straks in de verlenging pas.Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:17:
Gakpo godver! En hopelijk niets met de Jong.
[ Voor 54% gewijzigd door carpebios op 06-11-2022 18:18 ]
@Verwijderd niemand hier denk ik. Alleen Taylor erin gekomen, voor de rest niks geen pit. Wel veel negativiteit op het veld.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nou gefeliciteerd @carpebios en co
. Schreuder heeft de handdoek gegooid en Ajax is akelig slecht.
Vooral de rechtsback is zo zo zwak. Daar loopt in de jeugd nog zat rond. Geef die een kans aub.Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:17:
Ik durf nog niets te vinden, want Groningen scoorde er laatst 3 in 10 minuten.Typhone schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:18:
Nou gefeliciteerd @carpebios en co. Schreuder heeft de handdoek gegooid en Ajax is akelig slecht.
Ik zit nogsteeds met angst op de bankTyphone schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:18:
Nou gefeliciteerd @carpebios en co. Schreuder heeft de handdoek gegooid en Ajax is akelig slecht.
Psv speelt slim, Ajax is onmachtig. Ze gaan verdiend verliezen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Schreuder vindt het blijkbaar wel prima gaan. Het is dan ook geen 1-6...
True, net als Gakpo daarnet.LZ86 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:19:
Toch al best wel wat grote kansen op de 0-3 laten liggen.
Wanneer dan?Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:20:
Rood voor Taylor!
nggyu nglyd
Hier niet?Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:20:
Rood voor Taylor!
Hij loopt 15 min. voor ons!
En een goal van Pasveer!Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:20:
Rood voor Taylor!
Verkeerde zender?Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:20:
Rood voor Taylor!
Hij raakt de Jong ongelukkig maar doet dat toch niet met opzet? Hij wordt volgens mij zelf door de Jong uit balans gebrachtVerwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:20:
Rood voor Taylor!
Dat wil betekenen dat jij dus altijd de scheids gelooft. Prima, ieder z'n ding. Dat ik er objectief naar kijk heeft ongeveer evenveel betekenis als jouw stelling dat ik het "door mijn bril verkeerd bekijk". Trek zelf je conclusie maar. Ik ga verder kijken.Sydney08 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:17:
[...]
Nee, maar ik geloof eerder de var en de scheidsrechter, die het ook nog terugkijkt en zijn eigen eerdere beslissing in twijfel trekt, dan iemand die volgens eigen zeggen er objectief naar kijkt. Hoeveel dat ook mag betekenen
Assists gaf hij nog wel geregeld bij Vitesse
Schreuder rot op vanuit het publiek.
RTL Darts?DoeEensGek schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:21:
Verkeerde zender?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Schreuder heeft wel een coole pen.
nggyu nglyd
Ik zou als wissel van Ajax weigeren als Schreuder vraagt om warm te lopen.
Als je de 0-3 niet maakt gaat het dadelijk nog onnodig spannend worden
Verwijderd
Is zijn transitievergoeding aan het uitrekenen.Quad schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:22:
Schreuder heeft wel een coole pen.
Simons...... man man man, scherper zijn!
Als de beste 11 op t veld staan, waarom wisselen
Je kunt nog 90 minuten spelen, maar ik zie Ajax echt niet scoren. Het is elke week alsof ze voor het eerst samen spelen; geen vaste patronen (behalve terug op Pasveer), geen vloeiende aanvallen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik had gewonnen als we de poule over hoekschoppen zouden doen. Net was het 7-1 en nu helaas 8-1.
Maar zo werkt het niet en PSV gaat gewoon winnen.
Maar zo werkt het niet en PSV gaat gewoon winnen.
Kudus laat wel zien dat hij als middenvelder ongeschikt is.
Maaruh boys, nu Schreuder wieberen, wie dan?
Gewoon, wij, Tweakers.loewie1984 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:24:
nggyu nglyd
Misschien moeten we Schreuder verhuizen naar [Voetbal] Randzaken
Van Gaal na het WKloewie1984 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:24:
Ooooooneeeeeehuuuuuundeeeeeerdaaaannnndddddeeeiiigggghhttyyyyyyyyyy!
Jeej wissels.
Nee, nee, geen verbetering voor Ajax. Laat maar zoals het nu is
Verwijderd
Volgens velen hier onlangs maakte dat niet uit. Per ongeluk of niet. Weten we dat nog?Crysania schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:21:
[...]
Hij raakt de Jong ongelukkig maar doet dat toch niet met opzet? Hij wordt volgens mij zelf door de Jong uit balans gebracht
O ja, hij heeft nu een ajax shirt aan. Dan is per ongeluk geen rood meer.
Waarom heeft Xavi zo’n jankhoofd? Best wel meme waardig?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Je zou eens iemand er inzetten die een speler voorbij kan komen zoals die Portugees met de lastige naam. Heb zowel Bergwijn als Tadic als Berghuis nog niet een vleugelverdediger zien uitspelen, alles loopt dood of met pass op overlappende medespeler
Laat je nu niet zo kennen.OMX2000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:26:
Waarom heeft Xavi zo’n jankhoofd? Best wel meme waardig?
Bergwijn is ook maar een matige voetballer. Zoveel geld betaald voor middelmatige zooi.
Ik moet zeggen dat ik Bergwijn deze hele wedstrijd nog niet heb gezien.Pompi schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:26:
Je zou eens iemand er inzetten die een speler voorbij kan komen zoals die Portugees met de lastige naam. Heb zowel Bergwijn als Tadic als Berghuis nog niet een vleugelverdediger zien uitspelen, alles loopt dood of met pass op overlappende medespeler
Heb je iets meer context?Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:26:
[...]
Volgens velen hier onlangs maakte dat niet uit. Per ongeluk of niet. Weten we dat nog?
O ja, hij heeft nu een ajax shirt aan. Dan is per ongeluk geen rood meer.
VD Sar?DoeEensGek schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:26:
Wie zingen ze nu toe?
Zie je wel. Kan nog steeds.
Dat doelpunt bevestigd nog maar eens dat er een Ajaxied verslaggever is bij ESPN
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo, en nu jagen op de gelijkmaker.
Ondertussen staat RKC met 2-1 voor tegen AZ.
Klaassen raakte de bal toch niet? Dan sowieso geen buitenspel
Blind gaat wel mee onder van Gaal. De Ligt is niet zo'n probleem om te vervangenhoevenpe schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:53:
[...]
Goede vraag: geen Blind, De Ligt geblesseerd, wat hebben we nog over?
Bizar he.Bossie schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:28:
Dat doelpunt bevestigd nog maar eens dat er een Ajaxied verslagger is bij ESPN
U zegt wat!mavaros schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:28:
Zo, en nu jagen op de gelijkmaker.
Haha, jij snapt er niets vancheiron schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:23:
Je kunt nog 90 minuten spelen, maar ik zie Ajax echt niet scoren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Echt waar? Kom normaal alleen anti Ajax figuren tegen daarBossie schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:28:
Dat doelpunt bevestigd nog maar eens dat er een Ajaxied verslaggever is bij ESPN
Hey, het publiek kan ook positief bijdragen!
PSV had al lang de 3-0 moeten scoren, nu lopen ze weer tegen averij op zo.
Iets met een zingende fat lady...jaapstobbe schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:28:
1-2 Leuk, maar wel te laat.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Niet zo gek he als het veldspel al maanden niet om aan te zien is. Schreuder zo snel mogelijk eruit.carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:29:
Hey, het publiek kan ook positief bijdragen!
Lol ja, wat is dit nu weer.Verwijderd schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:30:
Och het is Ramaljo weer. Sommige mensen hebben ook altijd pech haha.
Doorballen, Ramalho ligt buiten de lijnen.
nggyu nglyd
Hoe kan je jezelf nou geel geven?Terranova schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:30:
Geef die engnek eens geel
Ajax was echt klaar voor de sloop, bizar dat PSV zichzelf veels te weinig heeft beloond.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023