[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 340 Laatste
Acties:
  • 545.197 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:52

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb het als neutrale kijker anders beleefd. Vond het maar een matige wedstrijd van beide kanten. Arsenal was beter maar speelde ook niet op de top van hun kunnen denk ik. Terechte overwinning wel.
Misschien pakt PSV in Eindhoven een punt.

*oh wauw, ik zie net die voorzet (of terugspeelbal) van Teze :D Pannenkoek!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:26
Madueke laat ook wel zien dat Bakayoko en Saibari echt nog van een Jong PSV niveau zijn. Wat een kracht en dreiging straalt daar meteen uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bij die slechte bal van Teze lijkt Luuk ook ineens rechtsaf te slaan en wil de bal midden voor het doel in plaats van diep. Lijkt me meer een misverstand.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De Jong zou buitenspel hebben gestaan, dus het maakt toch niet uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:22
Gakpo is gevonden, hij stond bij de journalist, gekke jongen!

[ Voor 58% gewijzigd door carpebios op 20-10-2022 20:57 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die moet echt heel snel weer in de basis!
Hele leuke speler om naar te kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Madueke zeker een lichtpuntje. Samen met Xavi Simons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:01
Nou die interviews altijd achteraf hoef ik ook geen dvd van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Fleximex schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:55:
Madueke laat ook wel zien dat Bakayoko en Saibari echt nog van een Jong PSV niveau zijn. Wat een kracht en dreiging straalt daar meteen uit.
Helemaal eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:04
Superkiwi schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:54:
Ik heb het als neutrale kijker anders beleefd. Vond het maar een matige wedstrijd van beide kanten. Arsenal was beter maar speelde ook niet op de top van hun kunnen denk ik. Terechte overwinning wel.
Misschien pakt PSV in Eindhoven een punt.

*oh wauw, ik zie net die voorzet (of terugspeelbal) van Teze :D Pannenkoek!
Toch wel? Hoewel Arsenal niet zoveel kansen heeft gecreëerd (lastig met die bus) en alsnog genoeg om meerdere goals te maken, is PSV in de hele wedstrijd waarschijnlijk een keer of 10 over de middenlijn gekomen. Dat lijkt echt nergens op. Volkomen terechte overwinning voor Arsenal en het was wachten op een doelpunt. Ik snap echt niet wat het idee achter dit hele gebeuren was voor PSV.

Had ze liever met 5-0 de boot in zien gaan maar iig met een leuke wedstrijd. Dit lijkt nergens op, je creëert echt 0,0 en je weet dat je uiteindelijk alsnog 90% verliest. Fkn drama. Ruud out. Al zal Advocaat het waarschijnlijk een fantatische gameplan gevonden hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• carpebios
Harribo schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:58:
Nou die interviews altijd achteraf hoef ik ook geen dvd van
Verjaardagslijst:

DVD van interviews achteraf ;(
Groningen vlaggetje
Stukje grond van onder het PSV stadion

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Voor de geïnteresseerden... Gelijk doorschakelen naar Barcelona Villarreal op Ziggo.

@carpebios hahaha
Een lijstje om van te watertanden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YdXXubHRTd3liisQzlGjTUdGepo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vaOX82et1ksigoYI8ncz6ZTV.jpg?f=fotoalbum_large

0.3 is niet hoog.
Gakpo kwam ook niet in het stuk voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Exocet schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:05:
[Afbeelding]

0.3 is niet hoog.
Gakpo kwam ook niet in het stuk voor
Die xG boeit niet zoveel, kijk anders ff naar de Bundesliga. Verbaast me verder wel dat ze uberhaupt nog op 0,3 komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:59:
[...]
Toch wel? Hoewel Arsenal niet zoveel kansen heeft gecreëerd (lastig met die bus) en alsnog genoeg om meerdere goals te maken, is PSV in de hele wedstrijd waarschijnlijk een keer of 10 over de middenlijn gekomen. Dat lijkt echt nergens op.
En dan toch met slechts 1-0 verliezen in een uitwedstrijd tegen Arsenal. Met een beetje geluk krijg je in Eindhoven geen tegengoal om de oren en pak je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Superkiwi schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:06:
[...]

En dan toch met slechts 1-0 verliezen in een uitwedstrijd tegen Arsenal. Met een beetje geluk krijg je in Eindhoven geen tegengoal om de oren en pak je een punt.
Is dat het waard is de vraag dan? Wat mij betreft niet. Sowieso met zo'n spel, is er een thuisvoordeel? Als je hetzelfde thuis speelt, dan zie ik dat niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:59:
[...]
Had ze liever met 5-0 de boot in zien gaan (...).
Met deze 1-0 pompen ze misschien nog wat vertrouwen, met 5-0 is dat een stuk lastiger.
Al snap ik de gedachte achter jouw post ook wel.

Jammer dat ze toch (weer) lijken te kiezen voor resultaatvoetbal terwijl er zoveel meer in dit elftal zit.

*edit
Arsenal heeft aan een gelijkspel in Eindhoven genoeg om zeker te zijn van groepswinst, dat kan ook in het voordeel van PSV werken.

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2022 21:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
Voetballend was het niet veel. Maar ik vraag me af dat als PSV, met meer druk naar voren en met meer voetbal, en er dus met 4-1 was afgegaan, je niet allemaal reacties zou krijgen dat het weer typisch Nederlands is. Het ziet er leuk uit maar het is niet effectief jada jada.

1-0 is gewoon een degelijke uitslag. Betekent dat je met een beetje geluk ook 0-0 kon spelen.

En een goede kans dat je thuis een uitslag kan neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Fleximex schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:14:
Maar ik vraag me af dat als PSV, met meer druk naar voren en met meer voetbal, en er dus met 4-1 was afgegaan (...)
Dat denk ik niet want in tegenstelling tot Ajax dit seizoen weet PSV wél hoe ze terug moeten vallen bij een tegenaanval.
Aanvallend spel kan prima samengaan met verdedigend spel, het is niet het één óf het ander.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2022 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:18:
[...]

Dat denk ik niet want in tegenstelling tot Ajax dit seizoen weet PSV wél hoe ze terug moeten vallen bij een tegenaanval.
Aanvallend spel kan prima samengaan met verdedigend spel, het is niet het één óf het ander.
PSV heeft niet heel veel aangevallen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Exocet schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
PSV heeft niet heel veel aangevallen toch?
Nee precies, terwijl dat volgens mij wel prima mogelijk is met dit elftal.

Zo interpreteerde ik de post van Fleximex tenminste, dat PSV niet echt aanvallend speelde om Arsenal niet teveel ruimte te geven om aan te vallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 20-10-2022 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

carpebios schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:51:
[...]

Dat denkt ik ook.

En "maar 1-0", en Luuk de Jong terug en Madueke terug.

Max...te zwak. Benitez goed, Gakpo....waar was Gakpo?
Ennnnn geen blessures!
Uitstekende pot van Mwene, Sangaré, Ramalho en Benitez.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Superkiwi schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:25:
[...]

Nee precies, terwijl dat volgens mij wel prima mogelijk is met dit elftal.
Neem aan dat je dezelfde wedstrijd hebt gezien als iedereen? Arsenal constant druk aan het zetten, PSV kon zeker in de eerste helft niet eens 3x overspelen en de bal waren ze alweer kwijt.
Het klinkt leuk om aan te vallen en je eigen spel spelen, Arsenal is een paar niveaus hoger. Met wat geluk speel je gisteren onverdiend gelijk en dat is het maximale.
Je moet met name kijken naar de huidige situatie, betekent dat Arsenal gewoon DE ploeg is van de PL (sterkste competitie in de wereld), staan eerste met een goede voorsprong. PSV staat 2de waarbij de 1ste 4 om en nabij aan elkaar gewaagd zijn tot nu toe. Arteta sinds 2019 coach en heeft inmiddels zijn team gebouwd, PSV net een nieuwe coach en zonder een echte spits, oftewel nog een zoekend team.
Het is in alle vlakken een wereld van verschil, ook thuis moet PSV geluk hebben en waarschijnlijk onverdiend een puntje pakken. (ik zeg dit trouwens als PSV-supporter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Arsenal was zeker de betere ploeg, dat ben ik 100% met je eens. Dat je dan niet al te veel risico moet gaan lopen snap ik ook helemaal.
Het lijkt alleen alsof PSV vooral in Europa bang is om iets meer aanvallend te spelen, ze hebben er immers wel het materiaal voor. Het is juist dit defensieve en behoudende spel waardoor PSV nu EL in plaats van CL speelt en dat is jammer. Ik denk dat PSV met een beetje meer aanval in hun spel tot meer in staat is dan ze zelf denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Dat Arsenal een maatje te groot is voor PSV lijkt me duidelijk en logisch, zeker op een moment dat PSV een aantal basisspelers mist/net ziet terugkomen. Dat je dus flink inzet op verdedigen lijkt me ook logisch.

Dat je er uiteindelijk maar met 1-0 van af gaat is al een flinke verbetering dan het begin van het seizoen, de tegengoals vallen inmiddels al iets minder makkelijk. Over een week kunnen Madueke en De Jong hopelijk wat langer mee doen en misschien dat Mauro dan ook van de partij kan zijn. Thuis wat meer lef tonen en kijken wat je voor elkaar krijgt. Je moet winnen om kans te maken op de 1e plek in de poule en ongeacht het resultaat moet je minimaal gelijkspelen tegen Bodo om 2e te worden. In dat opzicht zou je in alle vrijheid die wedstrijd volgende week moeten kunnen spelen.

Het grote verschil is dat de selectie van Arsenal zo groot en breed is dat zij bij een dergelijk druk programma gewoon een half 2e team kunnen opstellen en het nog redden, PSV moet met de sterkste 11 spelen om er niet compleet af te gaan, ook al hebben ze net zo'n druk schema. Tot het WK is het gewoon iedere week 2 wedstrijden spelen.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
ElPaco schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:39:
Het grote verschil is dat de selectie van Arsenal zo groot en breed is dat zij bij een dergelijk druk programma gewoon een half 2e team kunnen opstellen en het nog redden, PSV moet met de sterkste 11 spelen om er niet compleet af te gaan, ook al hebben ze net zo'n druk schema. Tot het WK is het gewoon iedere week 2 wedstrijden spelen.
Denk dat de druk in zeker de PL een stuk groter is, een club als Volendam zal haast onmogelijk winnen van de top 3 terwijl in Engeland elk team een uitdaging is. Snap ook niet dat NL clubs nog steeds moeite hebben met 2x in de week spelen, met alle respect maar van die 2x per week speel je tegen teams als Volendam/Emmen/Cambuur/Go Ahead/Excelsior/Fortuna/NEC/RKC......
Dat is dus al een uitdaging, dit heeft niks met de breedte van je ploeg te maken maar met de kwaliteit. Zulke wedstrijden zou je op 70% inzet moeten winnen.
De wereld verandert en Europese wedstrijden nemen alleen maar toe, dus of je gaat als NL team mee in het excuus en je zorgt voor een bredere algehele selectie of je verandert je manier van trainen en probeert innovatief te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Whats-the-nam3 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:23:
[...]
De wereld verandert en Europese wedstrijden nemen alleen maar toe, dus of je gaat als NL team mee in het excuus en je zorgt voor een bredere algehele selectie of je verandert je manier van trainen en probeert innovatief te zijn.
Dit zag je bij Ajax duidelijk terug toen Tadic net was aangetrokken. Hij was de Engelse manier van trainen gewend en één van de dingen die hij bij Ajax deed was spelers vaker mee naar de gym slepen waardoor de algehele fitheid van de spelers toenam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Het zit hem denk ik juist in die breedte. Wanneer je meer dan pak hem beet 500 miljoen te besteden hebt kan je niet per se nog betere spelers kopen (er zit nou eenmaal een limiet aan hoe duur de duurste spelers zijn), maar je kan wel veel meer hele goede spelers kopen. Je kan dus bij wijze van spreken 2 selecties hebben die nauwelijks onderdoen voor elkaar terwijl een ploeg als PSV een keuze moet maken. Of 11 betere spelers, of 15 iets mindere, maar dan vang je blessures/wissels wat beter op.

Hetzelfde geldt voor PSV tegenover een RKC bijvoorbeeld. Waar PSV in principe 22 man in de selectie zou moeten hebben die het kunnen winnen van RKC, zullen zij met hun sterkste 11 nog moeite hebben om een resultaat te halen tegen PSV.

Ik denk dat PSV en Ajax dat dit seizoen al iets beter doen, ze wisten dat het een zwaar seizoen zou worden en hebben beiden een wat bredere top, van andere teams heb ik de selecties iets minder duidelijk. Ik gelof dat het bij Feyenoord dit jaar ook wat beter is dan vorig jaar. Je kan dus nog wel eens wisselen zonder dat je per se heel veel zwakker wordt (of een coach dat dan vervolgens doet is een 2e ;))

Het is fijn dat bij PSV De Jong, Madueke en Mauro terug komen/zijn, maar het team draaien redelijk naar behoren zonder die 3 basisspelers, dat zag ik vorig jaar of het jaar daarvoor nog niet gebeuren.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Whats-the-nam3 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:23:
[...]

Dat is dus al een uitdaging, dit heeft niks met de breedte van je ploeg te maken maar met de kwaliteit. Zulke wedstrijden zou je op 70% inzet moeten winnen.
Heeft dat met kwaliteit te maken of eigenlijk gewoon met de geleverde inzet. Als spelers zich niet kunnen opladen om tegen FC Volendam te spelen dan moet je als trainer die speler niet opstellen. Die keuze wordt wat lastiger als de vervanger die beschikbaar is van een lager niveau is.

Het is sowieso verwonderlijk dat het gebeurt in een competitie als de Eredivisie, een competitie wat in essentie een springplank is naar een grotere competitie. laat dan week in week uit zien wat je kan in plaats van je wedstrijden uitkiezen, dat gaat je namelijk niet echt helpen in de Premier League / La Liga / Bundesliga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
Napo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:55:
[...]

Heeft dat met kwaliteit te maken of eigenlijk gewoon met de geleverde inzet. Als spelers zich niet kunnen opladen om tegen FC Volendam te spelen dan moet je als trainer die speler niet opstellen. Die keuze wordt wat lastiger als de vervanger die beschikbaar is van een lager niveau is.

Het is sowieso verwonderlijk dat het gebeurt in een competitie als de Eredivisie, een competitie wat in essentie een springplank is naar een grotere competitie. laat dan week in week uit zien wat je kan in plaats van je wedstrijden uitkiezen, dat gaat je namelijk niet echt helpen in de Premier League / La Liga / Bundesliga
Denk kwaliteit, uiteindelijk als je voldoende kwaliteit hebt dan kun je minder inzet tonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Superkiwi schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:29:
[...]

Dit zag je bij Ajax duidelijk terug toen Tadic net was aangetrokken. Hij was de Engelse manier van trainen gewend en één van de dingen die hij bij Ajax deed was spelers vaker mee naar de gym slepen waardoor de algehele fitheid van de spelers toenam.
De grap is dat dit natuurlijk supergoedkoop is om te doen. Je kan met FC Emmen of Volendam ook gewoon als selectie een paar extra uurtjes aan training in de gym doen. Sterker, door het gebrek Europees voetbal hebben ze daar ook echt tijd voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dit weekend gratis te zien op ESPN
Zaterdag
16:30u Feyenoord - Fortuna Sittard
18:45u RKC Waalwijk - Ajax
21:00u Vitesse - FC Emmen

Zondag:
12:30u PEC Zwolle - Feyenoord (vrouwen)
14:30u NEC - Go Ahead Eagles
20:00u Volendam - Heerenveen

We worden verwend! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ajax schijnt geïnteresseerd te zijn in Lato, een linksback. Aangenomen dat het klopt, is dat dan omdat het vertrouwen in Wijndal te laag is of om hem te triggeren eens echt hard te gaan werken aan zijn fitheid. Bij zijn laatste wedstrijd kreeg ik een Theo Janssen gevoel.
Napo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:55:

Eerder mentaliteit dan kwaliteit inderdaad, al is een goede mentaliteit ook een kwaliteit.

Overigens denk ik dat scouts van grotere clubs weinig waarde hechten aan de prestaties tegen Volendam, die kijken met name naar toppers of Europese wedstrijden. Je ziet niet voor niets soms spelers die het heel goed doen in de echte topwedstrijden ineens heel erg niet thuis geven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
Kabinet stuurt toch delegatie naar wedstrijd FC Groningen:
Het is er toch door heen, verstandig.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 22-10-2022 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 21:45

OMX2000

By any means necessary...

Feyenoord start niet sterk tegen Fortuna…

En ja hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door OMX2000 op 22-10-2022 16:40 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07

dr.lowtune

Deugt niet

OMX2000 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:40:
Feyenoord start niet sterk tegen Fortuna…

En ja hoor.
Goed tegen AZ, dus een zaadpot in de eigen kuip tegen Fortuna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het kan nog, ik heb 4-1 ingevuld in de poule. Ik zet de tv aan en hoor gelijk het fluitpubliek van Feyenoord weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Nu 75 minuten tijdrekken van Fortuna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:50:
Begrijpelijk. Feyenoord had ook zelf voor moeten komen, en nu er al 2 moeten hebben gescoord. Dan heb je ook geen last meer van dat rekken. Helaas stond Feyenoord vanaf de aftrap een paar versnellingen te laag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:06

Vos

AFCA

dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 16:50:
Normaal is het 90, dus valt mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik heb er alle vertrouwen in dat Feyenoord deze wedstrijd gaat winnen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Fortuna scoort te vroeg. Dit trekt Feyenoord nog wel recht.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik moet het zien. De Feyenoord verdediging staat lekker wankel en aan de andere kant staan er 11 man op de doellijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Feyenoord zou z'n energie beter stoppen in het voetballen, dan op de wedstrijdleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Daar gebeurde echt niets bij die Fortuna speler, wat een matennaaier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:00:
Feyenoord zou z'n energie beter stoppen in het voetballen, dan op de wedstrijdleiding.
Ja, het is niet de eerste pot die ze zo verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe kan je die missen zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat was een krappe buitenspel als die zat, wel fikse misser ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Helaas uitstekend gedaan van Fortuna. Fel beginnen, vroeg druk zetten, doorjagen en dan met een vroege voorsprong gewoon lekker krachten sparen door met 11 man op de doellijn te gaan hangen. Feyenoord is helaas nog steeds niet goed genoeg om zich door zo’n verdedigende speelwijze heen te voetballen. Kunnen ze al jaren niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
donleone83 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:07:
Helaas uitstekend gedaan van Fortuna. Fel beginnen, vroeg druk zetten, doorjagen en dan met een vroege voorsprong gewoon lekker krachten sparen door met 11 man op de doellijn te gaan hangen. Feyenoord is helaas nog steeds niet goed genoeg om zich door zo’n verdedigende speelwijze heen te voetballen. Kunnen ze al jaren niet.
Ik vind Fortuna eigenlijk helemaal niet zo hangen, tuurlijk spelen ze defensief, maar ze staan niet met z'n alle in de 16 en komen zelfs tot kansen voor de 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:08:
[...]

Ik vind Fortuna eigenlijk helemaal niet zo hangen, tuurlijk spelen ze defensief, maar ze staan niet met z'n alle in de 16 en komen zelfs tot kansen voor de 0-2.
Dat is het erge, ze gaan alleen maar verder terug vallen totdat iedereen en z’n grootmoeder in de geparkeerde bus zit. Als Feyenoorder wat wil moet het of nu, of heel kort na de rust gebeuren. Als er voor de 55e minuut geen gelijkmaker is, dan zie ik het niet goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40
dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:11:
[...]

Dat is het erge, ze gaan alleen maar verder terug vallen totdat iedereen en z’n grootmoeder in de geparkeerde bus zit. Als Feyenoorder wat wil moet het of nu, of heel kort na de rust gebeuren. Als er voor de 55e minuut geen gelijkmaker is, dan zie ik het niet goed komen.
Pessimist :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Realist met bijna 40 jaar ervaring 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:22:
[...]

Realist met bijna 40 jaar ervaring 😉
Maar ervaring in wat..... ik wil die koelkast graag winnen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:08
Brobbey weer in de punt van de aanval.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hJXl7efXkLSS_6uqS_NZVGrWFIs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dvmLXylPAYFR9xygLo4T64Xa.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

carpebios schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:31:
[...]

Maar ervaring in wat..... ik wil die koelkast graag winnen!
Teleurstelling ;)

Maar ja, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dan maar voor een andere club te zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:35

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ja! Lekker! Dilrosun! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Ik moet vaker zeggen dat ze me teleurstellen…dan kunnen ze het ineens wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat is een dure fout voor Fortuna.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mooi, ik hoef weer niet te kijken dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:34:
[...]

Teleurstelling ;)

Maar ja, ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om dan maar voor een andere club te zijn :+
Ik ken dat gevoel bij mijn club ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat heeft Feyenoord die Fortuna spelers geboden in de rust? Haha, die leveren alles gewoon in bij de eigen 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Keyword: intensiteit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:40
Vos schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:39:
Wat heeft Feyenoord die Fortuna spelers geboden in de rust? Haha, die leveren alles gewoon in bij de eigen 16.
Massage met happy ending :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:25
LiveScore geeft aan 0-1, wat deed Dilrosun?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Het publiek gaat erachter staan zegt hij, dat mag wel ook na dat gefluitketel.
En ze moeten nog 3 doelpunten voor m'n poule!

[ Voor 23% gewijzigd door carpebios op 22-10-2022 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Maar niet happy genoeg. Klote dat PSV en Ajax gewoon weer 2 punten uit gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:15:
[...]

Maar niet happy genoeg. Klote dat PSV en Ajax gewoon weer 2 punten uit gaan lopen.
Feyenoord krijgt zo een pingel en schiet raak! Niets aan het handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:23
Opvallend dat een jeugdspeler de voorkeur krijgt boven Taabani en Bullaude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:57
Wat voor opstelling gaat RKC spelen? 541?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Quad schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:18:
Wat voor opstelling gaat RKC spelen? 541?
Ik denk 7-2-1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
De fluitketel begint weer op stoom te komen. Ik denk dat je daar stukken beter van gaat voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat Fortuna is toch best wel stug zeg. Niet dat Feyenoord de pannen van het dak speelt maar ze komen er gewoon niet echt goed door en als het lukt zijn ze niet scherp genoeg. Slot zal er een mening over hebben.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:13:
En ze moeten nog 3 doelpunten voor m'n poule!
Jammer voor de poule maar ik kan er mee leven :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een vertoning weer. Feyenoord kan niet met dit anti voetbal omgaan, wat overigens weer dankbaar wordt gefaciliteerd door de knvb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:23
Tijd voor zuivere speeltijd !!!
(want scheidsrechters zijn te slap, vorige week ook al)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:04

Agent47

I always close my contracts.

Gewoon slecht van Feyenoord zeg ik als supporter. Gelukkig kunnen de biertjes er vanavond lekker in :)

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Gonadan schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:26:
Dat Fortuna is toch best wel stug zeg. Niet dat Feyenoord de pannen van het dak speelt maar ze komen er gewoon niet echt goed door en als het lukt zijn ze niet scherp genoeg. Slot zal er een mening over hebben.
Slot mag een mening hebben, maar het is vooral aan Slot om te zorgen dat die spelers er wat aan willen doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:26:
Wat een vertoning weer. Feyenoord kan niet met dit anti voetbal omgaan, wat overigens weer dankbaar wordt gefaciliteerd door de knvb.
Hoe bedoel je dit?

Wanneer Ajax punten laten liggen tegen een 'kleintje' wordt er gewezen naar budget, spelersmateriaal, motivatie en wordt er gesteld dat je van tevoren al weet hoe zo'n team gaat spelen en dat je je daar op in moet stellen.
Hoe is dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Superkiwi schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:26:
[...]

Jammer voor de poule maar ik kan er mee leven :P
Ja en nee, daar gaat m'n poule, en die op m'n werk ook! Nu sta ik 2e ipv 1ste :( (en dat zegt hoe goed de rest is :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Superkiwi schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:30:
[...]

Hoe bedoel je dit?

Wanneer Ajax punten laten liggen tegen een 'kleintje' wordt er gewezen naar budget, spelersmateriaal, motivatie en wordt er gesteld dat je van tevoren al weet hoe zo'n team gaat spelen en dat je je daar op in moet stellen.
Hoe is dit anders?
Dat het een wanvertoning van Feyenoord is. Dus je hoeft niet meteen zo aangebrand te reageren, is niet nodig.

Toevoeging: en de knvb faciliteert dit (ook tegen jouw geliefde ajax) door tijdrekken niet adequaat te bestraffen.

[ Voor 10% gewijzigd door dr.lowtune op 22-10-2022 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Ach, PSV - Cambuur was pijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PWM schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 10:23:
Persoonlijk vind ik Slot hier ook wel heel veel credits hebben hoor :) Het is zeker een welbespraakte man en een goede trainer. Maar uiteindelijk laat Feyenoord her en der weer totaal onnodig punten liggen. Hartstikke leuk hoor, dat we een beetje meedraaien, maar als je toch weer 3de word omdat je gelijk speelt bij NEC, GA Eagles, Cambuur en aanverwante clubs, schiet je er toch nog niets mee op. Ja, Slot doet het echt prima, maar die extra next step mis ik nog.
I rest my case

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:34:
[...]
Dat het een wanvertoning van Feyenoord is. Dus je hoeft niet meteen zo aangebrand te reageren, is niet nodig.
Ik reageer toch niet aangebrand? Ik vraag me alleen af hoe de KNVB het anti-voetbal van Fortuna fasciliteert zoals je in je post stelt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
carpebios schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:35:
Ach, PSV - Cambuur was pijnlijker.
Mwah, PSV was in die wedstrijd ook weer niet zo slecht, 3-0 was zeker een scheve verhouding... en 3 punten verliezen of 2 punten verliezen... Tis allebei dikke poep. Ze sparen nu een puntje uit maar duur is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

dr.lowtune schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:34:
[...]
Toevoeging: en de knvb faciliteert dit (ook tegen jouw geliefde ajax) door tijdrekken niet adequaat te bestraffen.
Ah, oké. Doen onze clubs niet exact hetzelfde als we vlak voor tijd nipt voor staan?

Ik ben het overigens wel met je eens dat elke vorm van tijdrekken bestraft mag worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 22-10-2022 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Hoe kijk jij als fan naar het thuispubliek? Nu ben ik geen voetballer, maar ik kan mij voorstellen als dat publiek (een aantal die je hoort) doorgesnoven agressievelingen alleen maar aan het fluiten is, dat je toch ook niet beter gaat voetballen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

carpebios schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:39:
[...]

Hoe kijk jij als fan naar het thuispubliek? Nu ben ik geen voetballer, maar ik kan mij voorstellen als dat publiek (een aantal die je hoort) doorgesnoven agressievelingen alleen maar aan het fluiten is, dat je toch ook niet beter gaat voetballen?
Ik heb oprecht geen idee, heb deze keer in de kroeg gekeken. Ik vind uitfluiten sowieso altijd achterlijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Wat verwacht je precies is dan ook wel de vraag lijkt me? Ik vind dat Slot het uitzonderlijk goed doet met een Feyenoord dat sowieso al afgeschreven was. Ja natuurlijk verspeel je soms punten, maar is het niet alsnog 3 x beter dan verwacht? En ik moet zeggen ze hebben nu alsnog een leuk team en dat zonder enorm veel geinvesteerd te hebben. Je kan denk ik niet verwachten dat ze uit het niks weer even meedoen om het kampioenschap (maar dat doen ze eik wel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
PWM schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:41:
[...]

Ik heb oprecht geen idee, heb deze keer in de kroeg gekeken. Ik vind uitfluiten sowieso altijd achterlijk :p
Jij zit er beter bij! Mijn ploeg is het andere uiterste, die waren laatste bij Europa in slaap gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Snowdog schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:42:
[...]

Wat verwacht je precies is dan ook wel de vraag lijkt me?
Ik verwacht dat ze punten verliezen tegen PSV, Ajax en wellicht AZ. Ik verwacht ook helemaal geen kampioenschap.

Maar Fortuna thuis en NEC uit puntenverlies is gewoon bar en bar slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Persoonlijk vond ik het tijdrekken en anti voetbal best meevallen. Ja Feyenoord had een overwicht op het middenveld maar Fortuna probeerde echt wel aan te vallen op de spaarzame momenten dat ze erdoor kwamen. Feyenoord mag het zichzelf aanrekenen dat ze in de zestien van Fortuna zoveel hebben lagen liggen.
Neem bijvoorbeeld die gozer die op links volkomen vrij voorlangs kopt, tja...

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Iemand wedje leggen voor de minuut dat Kramer een elleboog geeft? Ik denk de 54e

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Anoniem: 1837118 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 22:02:
Toch het weekend van Feyenoord geworden. Met 4 simpele potjes voor de boeg best een goede kans om als koploper de winter in te gaan.
Had niet verwacht dat ik zó snel gelijk zou krijgen, toch wel zonde dit hoor. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Gonadan op 22-10-2022 18:52 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
PWM schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:45:
[...]

Ik verwacht dat ze punten verliezen tegen PSV, Ajax en wellicht AZ. Ik verwacht ook helemaal geen kampioenschap.

Maar Fortuna thuis en NEC uit puntenverlies is gewoon bar en bar slecht.
Ja, da's altijd balen, maar dat gebeurt een PSV, Ajax of AZ ook af en toe. Da's dik balen, maar dat hoort erbij. In de onderlinge wedstrijden (nouja PSV - Fey ligt me het dichtst bij) ziet het er gewoon ok uit. Daar moet je toch vertrouwen uit kunnen putten denk ik. Fey is zeker geen walkover en gewoon een goede ploeg, denk niet dat je Slot voor dit alles iets kan blamen. Soms loopt het gewoon niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wakker Ajax?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zou Ajax weten dat we al begonnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik moet ineens weer denken aan het interview met Van Nistelrooij. Ajax komt hier goed weg. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat is het weer matig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Toch is het bijzonder dat een handsbal of tackle waar nul dreiging van uit gaat een strafschop oplevert omdat het binnen de zestien is, maar vasthouden zodat je het niet het beslissende tikje kan geven niet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 ... 128 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023