Bah bah bah. Antivoetballer als coach?Typhone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 11:05:
We krijgen binnenkort Allegri voor de groep gok ik. Stemt mij tevreden!
In sommige wedstrijden zou het helemaal niet erg zijn als Ajax antivoetbal speelt (zolang het maar niet tegen Feyenoord gebeurt met heel veel idioot toneelspel. Pun intended), als ze daarmee resultaat zouden boeken. Als je het met je eigen spel niet redt, dan probeer je toch wat anders, en als het dan daarmee lukt heb je het gelijk aan je zijde ,lukt het niet heb je in elk geval iets geprobeerd.
De filosofie van Ajax is prima, maar als het ten koste gaat van de prestaties moet je soms eens wat anders durven doen. I.m.o. zou een ideale Ajax coach (of überhaupt voor welke club ook) een coach zijn die de filosofie volgt, tenzij het niet past bij een tegenstander. Een beetje aanpassingsvermogen zou wel goed zijn, zeker als je tegen ploegen speelt die hetzelfde pogen te doen, maar dan een tandje beter zijn. Maak het ze dan moeilijk zoals (veel) tegenstanders het Ajax moeilijk kunnen maken.
Ik bedoel, tegen Volendam het eigen spelletje spelen lukt niet eens echt, dus wat doe je, tegen Napoli datzelfde toch weer gewoon proberen een paar dagen later.
Eens, je krijgt door het zo stuk vast te houden er wel sneller in, maar het is ook niet verkeerd wanneer spelers ook op een iets andere manier kunnen spelen, dat maakt ze i.m.o. completer en beter, want dan kan je zelfs tijdens een wedstrijd wat anders gaan doen door de poppetjes anders neer te zetten.
Ja die hebben we nu ook zoals ik zien kan!
Verwijderd
Denk dat het allemaal wel meevalt vanavond. Misschien 2-1 of zelfs een gelijkspelletje.
Ajax moet gewoon zorgen dat ze 3e worden.
Er is werkelijk geen enkel aanknopingspunt waarom Ajax hier een resultaat gaat halen. Ze kunnen alleen hopen dat ze niet weer compleet worden overlopen en dat het verlies beperkt blijft.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:48:
Denk dat het allemaal wel meevalt vanavond. Misschien 2-1 of zelfs een gelijkspelletje.
Ze gaan er gewoon weer vanaf met 3-0, Napoli is momenteel koploper in de Serie A en Nederlandse ploegen hebben het altijd zeer zwaar tegen Italiaanse ploegen. Zou mooi zijn voor het aankomende WK om niet al te veel schade op te lopen maar ik heb geen enkele reden om te denken dat ze een kans hebben.
Vraag me toch af waarom de 'ingevoerden' denken dat Brobbey vanavond speelt. Uitgaande van wat we Schreuder de afgelopen weken hebben zien doen, zou ik juist zeggen dat Bergwijn terugverhuist naar de linkerflank en dat Klaassen op 10 komt. Niet dat ik denk dat we daarmee succesvol zijn, maar past wel in de 'eigenwijze' lijn die Schreuder hanteert.
Meer benieuwd eigenlijk naar wie rechtsback speelt. Stel dat Kudus vanaf rechts speelt (en Brobbey dus spits) dan heb je daarachter een kilometervreter nodig. Ocampos dan wellicht? Zoals Kuyt ooit onder Van Gaal? Zou in elk geval interessant zijn, hoewel je dan mogelijk ook helemaal nat kunt gaan natuurlijk.
Tot nog toe hier in elk geval amper bezig met de wedstrijd. Weinig tot geen vertrouwen; een gelijkspelletje zou een meevaller zijn, maar een nederlaag lijkt me meer waarschijnlijk..
Meer benieuwd eigenlijk naar wie rechtsback speelt. Stel dat Kudus vanaf rechts speelt (en Brobbey dus spits) dan heb je daarachter een kilometervreter nodig. Ocampos dan wellicht? Zoals Kuyt ooit onder Van Gaal? Zou in elk geval interessant zijn, hoewel je dan mogelijk ook helemaal nat kunt gaan natuurlijk.
Tot nog toe hier in elk geval amper bezig met de wedstrijd. Weinig tot geen vertrouwen; een gelijkspelletje zou een meevaller zijn, maar een nederlaag lijkt me meer waarschijnlijk..
Ik vind Kudus een hele goede speler.
Als hij in de spits staat en daar niet aan de bal komt, vind ik dat zonde.
Ik zou hem altijd dan weer in het spel betrekken en weer gewoon middenvelder zetten.
En als je dan tóch lange ballen moet spelen, probeer dan Lucca eens voor een gedeelte van de wedstrijd , die heeft tenminste lengte. Dan vervangen voor Brobbey Balvast.
En Tadic weer naar links, op rechts heb je bijna niks aan hem.
Ik neem aan dat Schreuder nu ff mee schrijft.
Het is geen hogere wiskunde.
Als hij in de spits staat en daar niet aan de bal komt, vind ik dat zonde.
Ik zou hem altijd dan weer in het spel betrekken en weer gewoon middenvelder zetten.
En als je dan tóch lange ballen moet spelen, probeer dan Lucca eens voor een gedeelte van de wedstrijd , die heeft tenminste lengte. Dan vervangen voor Brobbey Balvast.
En Tadic weer naar links, op rechts heb je bijna niks aan hem.
Ik neem aan dat Schreuder nu ff mee schrijft.
Het is geen hogere wiskunde.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 12-10-2022 17:57 ]
Wat een onzin, Brobbey is balvast, in ieder geval veel balvaster dan Kudus.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:00:
Dan vervangen voor Brobbey Balverlies.
Gezien de opstelling twijfel ik of ik de tv aan moet zetten, maar misschien zet hij het nog op een goede manier neer. Dus ga toch maar kijken, blijft toch je club.
Opstelling Ajax: Pasveer, Sánchez, Timber, Blind, Bassey, Álvarez, Taylor, Klaassen, Berghuis, Kudus en Bergwijn.
Opstelling Ajax: Pasveer, Sánchez, Timber, Blind, Bassey, Álvarez, Taylor, Klaassen, Berghuis, Kudus en Bergwijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Gonadan op 12-10-2022 17:48 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat dat niet zijn functie is? Dat hij een keer wat zegt is tot daar aan toe, maar zoals hij het nu deed, wijzend en de handjes op de rug heen en weer te ijsberen.. Stond Theo Janssen vroeger ook zo bij Vitesse langs de lijn voor hij zijn carriere daar afsloot? Staat Wout Brama bij Twente ook zo zijn teamgenoten vanaf de zijlijn aan te sturen? Of Van Polen bij Zwolle? Van de Maarel bij Utrecht? Wat een kolder zeg. Daar heb je een trainer voor, samen met z'n assistenten. Zal toch fraai worden dat volgende week de keeperstrainer er ook nog even bij komt staan.
Twente komt eraan!
Ach het is toch sowieso leuk om te kijken hoe Ajax het gaat doen?Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:47:
Gezien de opstelling twijfel ik of ik de tv aan moet zetten, maar misschien zet hij het nog op een goede manier neer. Dus ga toch maar kijken, blijft toch je club.
En de bal is rond he?
5-2.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:38:
Wat is jullie voorspelling voor vanavond?
Progressie!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Een niet ronde bal zou wel helpenHarribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:23:
[...]
Ach het is toch sowieso leuk om te kijken hoe Ajax het gaat doen?
En de bal is rond he?
Ik hoop dat Schreuder dit keer wel vaseline heeft mee genomen. Dan doet het wat minder pijn. Maar 4/5-0 zit er wel in, kansloze missie.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:38:
Wat is jullie voorspelling voor vanavond? Ik zeg 3-1.
Schieten vooral nog tegen elkaar op.
[ Voor 77% gewijzigd door HollowGamer op 12-10-2022 18:48 ]
Sterkte allemaal.
Laten we hopen dat dat geldt voor Schreuders dienstverband bij Ajax.Vedi Napoli e poi muori!
[ Voor 77% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2022 18:48 ]
XXXVI
We gaan het zien, vind het alleen zeer naïef om je niet aan te passen na zo'n afstraffing.
Edit: Doei Ajax.
Edit: Doei Ajax.
[ Voor 9% gewijzigd door Maarten_E op 12-10-2022 18:49 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo das rap
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hahaha wat doet Blind? Hoort bij het tactisch plan
XXXVI
Goed neergezet hoor! Nondeju hahahahahah
Tja, je kan er wel een andere trainer neerzetten, maar dit materiaal is gewoon niet goed genoeg.
Dat zag er veel te simpel uit. Ik heb 3-0 gezegd, maar als ze hongerig zijn wordt het weer een slachtpartij.
Je mag Blind en Tadic niet aansprakelijk houden voor de malaise! Die hebben veel betekend voor de club.ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:49:
Hahaha wat doet Blind? Hoort bij het tactisch plan
Lozano komt nog niet boven de tafel uit, maar scoort met het hoofd
Dan blijf ik even kijkenExocet schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
Dit wordt gewoon nog erger dan vorige week
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die Bassey kan er echt helemaal niets van.
Dus moet je er andere poppetjes in zetten op sommige plekken.HollowGamer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
Tja, je kan er wel een andere trainer neerzetten, maar dit materiaal is gewoon niet goed genoeg.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ze hadden wel goede vervangers moeten halen, want beide zijn gewoon niet goed genoeg meer internationaal (helaas).Typhone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
[...]
Je mag Blind en Tadic niet aansprakelijk houden voor de malaise! Die hebben veel betekend voor de club.
Ja en zo simpel door de verdediging heen gewandeld. Phoe.krissie100 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
Wel een prachtige goal hoor poh
Schreuder wil ingebouwde zekerheid. Nog geen 3 minuten en de bal ligt in het netje. Dan begrijp je er echt geen snars van!
Begin gemist, maar de tussenstand zegt een hoop..
Flickr PSN ID= cheironnl
Je zal Blind toch nog steeds per se in de verdediging willen hebben. Die Schreuder heeft toch wel een loden plaat voor z'n kop hoor. Middenveld of gewoon niet, zo moeilijk is het toch niet?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Uitstappen werd ook niet echt gedaan..Typhone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:51:
Schreuder wil ingebouwde zekerheid. Nog geen 3 minuten en de bal ligt in het netje. Dan begrijp je er echt geen snars van!
Dat begrijp je sowieso niet als je denkt met dezelfde spelers iets te kunnen bereiken. Kudus hoort iig tegen Napoli niet in de spits.Typhone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:51:
Het is weer zover. Opnieuw een horroravond.
Daar heb ik weinig zin in, dus ik ga wel wat anders op televisie kijken.
Ik zag in de reclame genoeg grijsgedraaid films voorbij komen.mavaros schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:
Het is weer zover. Opnieuw een horroravond.
Echt opnieuw erg maar de achterstand boeit mij echt zo weinig. Ik heb echt 0,0 met dit Ajax.
Zou het al echt inmiddels crisis zijn binnen het bestuur van Ajax?
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg...Exocet schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:54:
Schreuder heeft gewoon geen idee wat ie moet doen
Welnee winnen van Volendam en het alles was weer okayTristan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:54:
Zou het al echt inmiddels crisis zijn binnen het bestuur van Ajax?
Starship Troopers is best het her kijken waard.HollowGamer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:53:
[...]
Ik zag in de reclame genoeg grijsgedraaid films voorbij komen.
Blind achterin is wel beter voor de rust in het spel.
En we hebben een paar kansen gecreëerd. Het is nu al beter dan de vorige wedstrijd.
Wel zuur die tegen goal
En we hebben een paar kansen gecreëerd. Het is nu al beter dan de vorige wedstrijd.
Wel zuur die tegen goal
Ehm jij was toch behoorlijk pro Blind vanwege de statistieken aan de bal? Kreeg ik niet een tip om me te verdiepen in voetbal tactiek omdat ik Blind niet in het elftal wil zien?Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:
Je zal Blind toch nog steeds per se in de verdediging willen hebben. Die Schreuder heeft toch wel een loden plaat voor z'n kop hoor. Middenveld of gewoon niet, zo moeilijk is het toch niet?
[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2022 18:57 ]
XXXVI
Zekerheid van tegengoals ja... Hoe sneller weg hoe beter.Typhone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:51:
Ondertekent alvast z'n ontslagpapieren.Exocet schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:54:
Schreuder heeft gewoon geen idee wat ie moet doen
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Voor dit soort potjes is het materiaal idd niet goed genoeg, maar tegen Volendam en GAE was het ook hopeloos lafbekkenvoetbal. Trainer is dus ongeschikt om dit materiaal te begeleiden naar een hoger niveau, dus graag vervangen.HollowGamer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
Middenveld heeft ie ook niks te zoeken, dan wordt ie daar overlopen.Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:
Dit materiaal is goed genoeg. Maar niet in deze samenstelling en formatie. Maar daar wordt niet vanaf geweken blijkbaar want de afgelopen 6 wedstrijden gingen zo goed toch?HollowGamer schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:50:
Stel Ajax stelt een andere trainer aan. Wat zou deze dan anders moeten doen volgens jullie?
Nou Kudus als je die al niet maakt… 
Niet zo lastig. Een paar spelers passeren en een paar spelers op de eigen positie zetten. Het is voetbal, geen raketwetenschap. Misschien verdedigend een paar basisprincipes inslijten ook. Aan de goede kant staan bijvoorbeeld.Tristan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:58:
Stel Ajax stelt een andere trainer aan. Wat zou deze dan anders moeten doen volgens jullie?
[ Voor 91% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2022 19:01 ]
XXXVI
Precies dat hebben we al geprobeerd. Kudus heeft wel een fantastisch afdraaiend schot zegtoolkist schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:57:
[...]
Middenveld heeft ie ook niks te zoeken, dan wordt ie daar overlopen.
Waarom zeuren we hier op Blind?
De goal is werkelijk niet op zijn conto. Gewoon een erg goed doelpunt van Napoli. Het 1x raken met lopende mensen is zo moeilijk te verdedigen.
De goal is werkelijk niet op zijn conto. Gewoon een erg goed doelpunt van Napoli. Het 1x raken met lopende mensen is zo moeilijk te verdedigen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Omdat ie al jaren niet meer presteert inmiddels.Hupske schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:58:
Waarom zeuren we hier op Blind?
Omdat je als je met 2 snelle verdedigers staat (zowel op links als centraal) het een stuk makkelijker verdedigen is met ruimte achter je.
Hoeveel meer redenen wil je?
Serieus wat stond die Bassey nou te doen? Die ziet Lozano gewoon staan en laat hem zijn ding doen. Hij had helemaal niets in het centrum te zoeken.
Schreuder is volgens mij de enige die niet door heeft dat Kudus in de spits tegen Rangers een eenmalige toevalstreffer tegen een zwakke ploeg was en geen briljante tactische fonds.
Ze snijden er ZO snel doorheen, niet normaal
Flickr PSN ID= cheironnl
Doei, een hoofdstuk in 2 delen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goed verdedigd Blind
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik wist wel dat die €200,- op minimaal 3 goals tegen het geld waard ging zijn +)
Haha wow! Scheuder out is wel zekerheidje nu hoor.
Tjah - dat wordt wel weer 6-0 fzo..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wat mij vooral opvalt, is hoe snel die spelers van Napoli zijn. Ze lopen elke ajacied eruit op het middenveld
Niet opscheppen, het is dat ik het geld niet hebTyphone schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:02:
Ik wist wel dat die €200,- op minimaal 3 goals tegen het geld waard ging zijn +)
Veelte veel alibi verdedigen. De restverdediging zoals Ten Hag het altijd noemde lijkt wel helemaal weg.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:02:
Wat mij vooral opvalt, is hoe snel die spelers van Napoli zijn. Ze lopen elke ajacied eruit op het middenveld
Timber heeft ook echt een giga vormcrisis hoor...
Morgen, zet ik al m'n geld op.Dwight84 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:02:
Haha wow! Scheuder out is wel zekerheidje nu hoor.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
het is elke fucking keer Blind en ipv hem op de bank te zetten heeft ie de aanvoerdersband gekregen
Gigantische Salzburg Déjà vu.
Ajax compleet overklast. Maar wellicht moet ze stoppen met zo naïef te zijn. Gooi die linies eens korter op elkaar en speel vanuit de omschakeling ipv het veld zo groot te maken en alles open te zetten.
Ajax compleet overklast. Maar wellicht moet ze stoppen met zo naïef te zijn. Gooi die linies eens korter op elkaar en speel vanuit de omschakeling ipv het veld zo groot te maken en alles open te zetten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Het huidige middenveld is ook traag.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:02:
Met die lange stelten van em was Gravenberch echt niet langzaam, maar wel de enige op het middenveld met snelheid.
Zijn er al wat structurele criticasters van hem die hem beginnen te missen?
Ja, bizar.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:02:
Ik gooi hem er weer even in hoor. "Pasveer moet geen nummer 1 keeper voor Oranje zijn."
Yup die speelt al langer ruk, alleen valt het niemand op ofzo.Dwight84 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:03:
Als kiespijn. Dan was het nu 3-0 geweesttoolkist schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:03:
[...]
Zijn er al wat structurele criticasters van hem die hem beginnen te missen?
XXXVI
FTFYTristan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:03:
[...]
Ja, bizar.
Ik gooi hem er weer even in hoor. "Pasveer moet geen nummer 1 keeper voor Ajax zijn."
Pasveer is eindelijk weer op niveau Pasveer. Niet teveel over verbazen dus.
Wat dat betreft heel verstandig dat hij bij Ajax is gebleven, alleen voor Ajax niet zo best dat hij een vormcrisis heeft.toolkist schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:04:
[...]
Yup die speelt al langer ruk, alleen valt het niemand op ofzo.
Nou ik zag alleen Blind iets proberen, de rest stond er bij te kijken.Dwight84 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:03:
Daar moet je gewoon met meer man bovenop.
Maar enfin duidelijk dat Ajax niet opgewassen is tegen Napoli
Er staat niemand op het veld die in Oranje moet komen.Tristan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:03:
[...]
Ja, bizar.
Ik gooi hem er weer even in hoor. "Pasveer moet geen nummer 1 keeper voor Oranje zijn."
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Napoli is misschien snel maar Ajax is zo verschrikkelijk traag. Blind was 4 jaar gelden al te traag, nu blijft er helemaal niks meer over. Bassie heeft een draaicirkel van stadsbus+traag.
Maar wat wil je doen, Magallan er in zetten? Weinig keus verder.toolkist schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:04:
[...]
Yup die speelt al langer ruk, alleen valt het niemand op ofzo.
Eerlijk ik had als Napoli zijnde vol gas gegeven vanavond.
Kudus heeft tegen Volendam ook zo vaak buitenspel gestaan..
Flickr PSN ID= cheironnl
Zeker geen recente analyses gezien, die haarfijn uitlegden hoe Ajax zich vorig seizoen dankzij Gravenberch onder de druk vandaan kon spelen waar dat dit seizoen totaal niet meer lukt.ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:05:
[...]
Als kiespijn. Dan was het nu 3-0 geweest
Ik heb het idee dat van Gaal dat ook nog steeds niet dacht. Maar als zo'n ervaren keeper nog meer blunders maakt dan zijn jongere collega's moet je hem niet eens meenemen.Tristan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:03:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023