Twente komt eraan!
Ironisch, afgeslacht worden op dierendag.
XXXVI
Ja man als die 6-1 maar was afgekeurd, dan had t nog wat kunnen worden.
[ Voor 37% gewijzigd door Stoffa op 04-10-2022 22:43 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
En wie wil je er dan voor in de plaats? Denk dat een aantal spelers (Blind, Tadic o.a.) er gewoon niet zijn, maar wel continu spelen. Pasveer is over het algemeen goed genoeg, maar laat ook dingen door vanavond wat gewoon niet moet kunnen. Bassey is goed, maar nog te wisselvallig in zijn actiesephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:41:
Grootste uitslag ooit in Europa. Ik mag hopen dat we morgen wakker worden en Schreuder is ontslagen.
Het lijkt vanaf het begin al zo lek als een mandje..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat had al veel eerder moeten gebeuren, nu is er niks meer aan te doen nee. Hopen dat het geen 1-7 wordtTristan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:43:
Niemand bij Ajax is in staat om ook maar iets in het spel te veranderen. Wat een vertoning
Neejoh die wilt alleen koffie drinken op de HertgangDirtyBird schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:43:
Hiddink is er altijd wel voor in om lamme vogeltjes te spalken toch?
Maar ben het er nu compleet mee eens. Het is echt afschuwelijk wat er op het veld getoond wordt sinds Schreuder er zit.
En zie zo belachelijk veel Tweakers met elkaar eensgezind zijn wat er veranderd/gewisseld moet worden , maar schreuder ziet het gewoon niet.
Dan doe je het echt totaal verkeerd en hoor je er niet te zitten.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Altijd zo’n dooddoener. Als ik mag scouten en een lijst mag maken kom ik minstens met tien betere opties.
Nu mag Baas nog even meedoen? Waar slaat het in godsnaam op?
XXXVI
Je gaat het pas zien als je het door hebt.Han schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:44:
Ja joh, 6-1 achter in een thuiswedstrijd in de CL, laten we Baas inbrengen, een verdediger voor een verdediger, wauw.
Eensch!ephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:41:
Grootste uitslag ooit in Europa. Ik mag hopen dat we morgen wakker worden en Schreuder is ontslagen.
Goede analyse, men is hier bijzonder gelijkgestemd!Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:44:
En zie zo belachelijk veel Tweakers met elkaar eensgezind zijn wat er veranderd/gewisseld moet worden , maar schreuder ziet het gewoon niet.
Toch ben ik wel benieuwd. Buitenlander wellicht?ephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Altijd zo’n dooddoener. Als ik mag scouten en een lijst mag maken kom ik minstens met tien betere opties.
Hopelijk doet ie zn naam eer aan.Han schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:44:
Ja joh, 6-1 achter in een thuiswedstrijd in de CL, laten we Baas inbrengen, een verdediger voor een verdediger, wauw.
Er zijn er genoeg. Schreuder voelt veel en veel te passief aan. Vasthouden aan dingen die vroeger werkten en bang om radicaal te wijzigen.ephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Nu mag Baas nog even meedoen? Waar slaat het in godsnaam op?
Baas inbrengen is gewoon iemands moraal neerhalen volgens mij. manmanman
FF 6 er in schieten? Dan ben je wel een baas ja.
Werd Ten Hag in het begin niet net zo verguist?Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:44:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Zou zo Tuchel niet oren naar iets als Ajax hebben?D-e-n schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Toch ben ik wel benieuwd. Buitenlander wellicht?
Kan hij toch nog trainer van Feyenoord worden als Ajax bij Slot uit komt.dglavimans schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
Kuyt zit binnenkort vast zonder club, misschien is dat wat
Hoho!dutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:46:
[...]
Kan hij toch nog trainer van Feyenoord worden als Ajax bij Slot uit komt.
Riedewald deed dat een keer he, invallen in de slotfase en een achterstand ombuigen in een overwinning.snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:46:
[...]
FF 6 er in schieten? Dan ben je wel een baas ja.
Maar dat was wel tegen Roda en hij hoefde maar 2 x te scoren..
https://voetbalflitsen.nl...t-voor-ajax-tegen-roda-jc
[ Voor 16% gewijzigd door snmght op 04-10-2022 22:47 ]
Nouja, het begon al met Ten Hag 1.5 seizoen geleden, Schreuder zet het alleen door.Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:44:
En die mafkees zegt doodleuk dat Lucca over een aantal wedstrijden basismateriaal is als hij zo door ontwikkeld. Flikker op, we hebben Brobbey.
nggyu nglyd
Volgens mij is een type Guardiola nodig. Die softe bende is brak...D-e-n schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Te verdedigend lijkt me. Dat pruimen de Ajax fans nietdglavimans schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:46:
[...]
Zou zo Tuchel niet oren naar iets als Ajax hebben?
Die was idd ook niet heel populair in het begin, maar die was niet zo kansloos. Zeker niet met zijn wisselsSuperkiwi schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:46:
[...]
Werd Ten Hag in het begin niet net zo verguist?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gewoon weer dezelfde manier van spelen als eerder tegen Liverpool. Je ne comprends pas!toolkist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 21:40:
[...]
Ik zou er inmiddels niet mee zitten als ze die terug naar Brugge sturen. Ben hem wel zat met z'n klote opstellingen.
Tja. Ze zullen vast al bezig zijn met een shortlist van trainers. MAAR VAN SLOT BLIJF JE AF! Kusjes
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Anything waar een beetje een idee achter zit. Of eigenlijk iets dat wel ogen heeft..D-e-n schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:47:
[...]
Te verdedigend lijkt me. Dat pruimen de Ajax fans niet
Afblijven! Zoek zelf een trainer.dutchgio schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:46:
[...]
Kan hij toch nog trainer van Feyenoord worden als Ajax bij Slot uit komt.
Edgar Davids?carpebios schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:48:
Zat daar de prins nu?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, paar plaatsen rechts van hem (vanuit ons gezien), met die bril.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
nggyu nglyd
Frank de Boer is toch nog steeds werkloos, of niet?OMX2000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:48:
Bassey krijgt nog een voldoende.
Tja. Ze zullen vast al bezig zijn met een shortlist van trainers. MAAR VAN SLOT BLIJF JE AF! Kusjes
Ten Hag werd een heel stuk minder verguist. Sommige hier hadden wel een campagne opgezet tegen Ten Hag maar er waren er genoeg die wel in geloofde.Superkiwi schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:46:
[...]
Werd Ten Hag in het begin niet net zo verguist?
En het meeste waarom Ten Hag verguist werd was vanwege zijn belabberde interviews en accent.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Iets met regen en drup?Exorcist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Frank de Boer is toch nog steeds werkloos, of niet?
Als je respect zou hebben voor de vrouwen binnen de Ajax-omgeving; nee. Hij mag zijn wonden likken en als dat het enige is mag hij héél blij zijn.Quad schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:49:
En Overmars mag wel gauw terugkomen.
Nee zn wisselbeleid!Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Ten Hag werd een heel stuk minder verguist. Sommige hier hadden wel een campagne opgezet tegen Ten Hag maar er waren er genoeg die wel in geloofde.
En het meeste waarom Ten Hag verguist werd was vanwege zijn belabberde interviews en accent.
Wat ik al schreef; Kasper Hjulmand, Tuchel of Bielsa vind ik ook een optie. Graag een buitenlander want het Nederlandse trainersgilde is op Slot na niet getalenteerd.D-e-n schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:45:
[...]
Nee hoor zijn wissels waren kut. Evenals zijn lerend vermogen, die heeft zo vaak een zekere overwinning weggeven. Nog een one trick pony ook zonder plan B. Ten Hag naar Schreuder is van de lamme naar de blinde.Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Ten Hag werd een heel stuk minder verguist. Sommige hier hadden wel een campagne opgezet tegen Ten Hag maar er waren er genoeg die wel in geloofde.
[ Voor 45% gewijzigd door ephymerous op 04-10-2022 22:54 ]
XXXVI
Je bent de tweede die dit roept. Ik begrijp jullie echt niet. Alsof die viespeuk niets ernstigs heeft geflikt.Quad schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:49:
En Overmars mag wel gauw terugkomen.
Bosz terughalen is denk ik verstandiger. Maar what do I know. De dynamiek bij Ajax rondom de hoofdtrainer is anders dan bij andere clubs.Exorcist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Ten Hag had geen plan B, maar meestal werkte zijn plan A wel.Hupske schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Schreuder heeft helemaal geen plan
Misschien kunnen we hem in tandem met Schreuder nemen.Exorcist schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:49:
[...]
Soort duo penotti van shitcoaches.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tsja, als je die discussie over de ernst van de feiten wilt voeren kunnen we in Randzaken doorgaan. Ik vind (mening) een foto van een piemel sturen vooral een beetje kinderachtig en dom maar ernstig, nee dat vind ik het niet.Tristan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Je bent de twee die dit roept. Ik begrijp jullie echt niet. Alsof die viespeuk niets ernstigs heeft geflikt.
Wat je er ook van vindt, het weerhoudt hem er niet van zijn beroep uit te oefenen.
Neu natuurlijk mag de persoon Overmars niet terugkomen. Maar iemand met z'n personality en aankoopskills zou wel wenselijk zijn.Tristan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Je bent de twee die dit roept. Ik begrijp jullie echt niet. Alsof die viespeuk niets ernstigs heeft geflikt.
nggyu nglyd
Vooral dit. Na 25 minuten zie je al dat Ajax niet aan opbouwen toekomt en lange ballen op Kudus kansloos is. Kudus mag dan weer scoren maar het is geen spits en Tadic heeft het gewoon niet meer. Als coach moet je dan gewoon ingrijpen.Typhone schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:48:
[...]
Gewoon weer dezelfde manier van spelen als eerder tegen Liverpool. Je ne comprends pas!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Flickr PSN ID= cheironnl
Pochettino of Zidane is te duur zeker? :-)OMX2000 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:50:
[...]
Bosz terughalen is denk ik verstandiger. Maar what do I know. De dynamiek bij Ajax rondom de hoofdtrainer is anders dan bij andere clubs.
Laatste kwartier niks fout gedaanVerwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:55:
@Gonadan ik vond Tadic de aller slechtste vandaag, en jij?
Volgens de statistieken was Berghuis de besteVerwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:55:
@Gonadan ik vond Tadic de aller slechtste vandaag, en jij?
Interview deed hij in ieder geval niet slecht.
[ Voor 10% gewijzigd door ephymerous op 04-10-2022 22:57 ]
XXXVI
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Stel mij graag beschikbaar. Pensioen veiligstellen vind ik geen probleem. Met Tweakers live op de achtergrond voor sportief en technisch input, gratis en voor niets, prima businessmodel.carpebios schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:54:
Als Ajax in paniek schiet, dan zitten hier genoeg coaches die gaan solliciteren
Ik moet zeggen dat ik vanavond op sociale media meer dan ooit veel reacties lees dat Ajax van Schreuder afscheid moet nemen.
nggyu nglyd
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Zijn interviewer in ieder geval niet.ephymerous schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:56:
[...]
Volgens de statistieken was Berghuis de beste
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Dus nu ligt het aan de technich directeur?Quad schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:53:
[...]
Neu natuurlijk mag de persoon Overmars niet terugkomen. Maar iemand met z'n personality en aankoopskills zou wel wenselijk zijn.
Wat zijn voetbaljournalisten toch altijd zuigers, zum kotsen..DirtyBird schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:56:
Sterk dat Berghuis zich niet laat verleiden om Schreuder af te fakkelen.
Hahaha, ik zal mij ook aanmelden, als paard van Troye, maar dat tweakers live op de achtergrond is wel een goed idee! We helpen je graag!Quad schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:56:
[...]
Stel mij graag beschikbaar. Pensioen veiligstellen vind ik geen probleem. Met Tweakers live op de achtergrond voor sportief en technisch input, gratis en voor niets, prima businessmodel.
Ik moet zeggen dat ik vanavond op sociale media meer dan ooit veel reacties lees dat Ajax van Schreuder afscheid moet nemen.
Eind vorig jaar hadden ze de stoute schoenen aan moeten doen. Nu wordt het lastig, omdat je door falen best wel je budget onder druk zet en niet zomaar dezelfde trainer binnen kunt hengelen.
Lijkt me een prima verdediger.
[ Voor 53% gewijzigd door snmght op 04-10-2022 23:00 ]
Commerciële zender op primetime, wees blij dat ze überhaupt tijd krijgenHarribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:59:
Je mag als analist 4 zinnen zeggen, dan is je tijd om
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:45
Na dit blok krijgen ze wat meer tijd als ze niet te snel onderbreken voor interviews.Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:59:
Maar het blijft irritant, sta je met zoveel mensen en niemand krijgt tijd om wat te zeggen.
Wes had wel volkomen gelijk., Het is altijd dezelfde die gewisseld worden. Alsof een paar een elitaire status hebben..Harribo schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:59:
Een Bergwijn snap ik dat je die niet zomaar eraf haalt. Die is op zichzelf erg sterk normaliter. Vond het ook irritant vroeger dat ze Anthony er continu uithaalden om Neres aan z'n trekken te laten komen..
Berghuis had nooit gewisseld mogen worden. Vond hem er vrij "politiek correct" onder
Met die rode mijter? Die is pas over een paar maanden beschikbaar.snmght schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:59:
Die ruige vent met die lange baard, kunnen we die niet opstellen?
Want Ten Hag die kon niet wisselen, maar Schreuder is de overtreffende trap!
Als PSV-er zeg ik, houd hem voor de ED, dan wordt die ook nog eens spannend. Mag je voor de CL een andere trainer aanstellen.Han schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:02:
Hopen dat Bosz volgende week ontslagen wordt, dan kan Schreuder plaats maken. Schreuder is een Ajax onwaardige trainer, helaas. Ontslaan en door.
Bosz zet wel de poppetjes op de juiste plek.
En je moet 3e worden in de CL poule.loewie1984 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:03:
Voor mij is het simpel, de leiding van ajax heeft nu genoeg aanleiding om een ultimatum te gaan stellen. Blijven de resultaten in de competitie ruk, overwinteren CL ga je nu toch al niet meer doen dan vlieg je er uit. Denk zo rond wedstrijd 12/15 en dan misschien in de winterstop wissel van coach.
Want Ten Hag die kon niet wisselen, maar Schreuder is de overtreffende trap!
Ik weet niet wat Overmars nog meer deed.Verwijderd schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:57:
[...]
Dus nu ligt het aan de technich directeur?
Maar mijn emotie laat me voelen dat er op dit moment weinig toekomstig beleid is. Ik was super enthousiast met de aankopen, maar ik zie ook net te weinig aanwas uit de jeugd, of op z'n minst inbreng ervan. Ja er is talent zoals Taylor en Timber, maar Rensch is Mwoah en Berghuis rendeert toch minder goed dan gehoopt. En dan is er geen overwicht meer op het middenveld dus de gaten zijn te groot om te belopen en de druk op de verdediging te groot. En het is niet alleen deze wedstrijd hoor, maar de JC schaal bewees het al een beetje.
Oude wijn in nieuwe zakken, soms moet je dat gewoon wegflikkeren en opnieuw beginnen met het maken ervan. Goede wijn (de jeugd en basis) kan immers weer jaren mee.
Nja, er gaat nog genoeg over nagepraat worden.
nggyu nglyd
Verwijderd
Ik las hier eerder dat die 2 met afstand de beste van Ajax zijn.Han schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 22:59:
Precies Sneijder; waarom wordt er niet eerder gewisseld? Waarom worden altijd de zelfde spelers gewisseld? Waarom mogen altijd de zelfde spelers blijven staan ondanks hun dramatische spel? (Blind, Tadic?)
Maar even zonder dollen. Schreuder is heel snel weg. Hoe kan je Tadic nou laten staan na zo'n 1e helft
Blind te vervangen?
We zien toch allemaal dat Tadic niet loopt. Wissel dan sowieso meteen na de 1e helft. Die gozer weet zelf ook wel dat het niet meer lekker loopt, en hij richting de uitgang gaat.
Durft Schreuder niet zijn stempel op het team te drukken. Kap gewoon met die heilige huisjes.
Of beter gezegd. Blijf doen wat jullie doen daar bij Ajax. Wordt het dit jaar nog een leuke rollercoaster
Ik zie het helemaal voor me.Tristan schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:01:
[...]
Met die rode mijter? Die is pas over een paar maanden beschikbaar.
Gaat de camera voor de wedstrijd langs de rij spelers, opeens sinterklaas in beeld.
Achteraf gezien had Tadic zich best kunnen verkleden, hadden we tenminste nog lol van hem gehad
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/n2zaWdmfK5oFfS8VBwQsv6tI.jpg?f=fotoalbum_large)