Sja, het updatebeleid is voor mij dan weer niet gek relevant. Ik heb nog steeds een Xperia 1 en die doet het prima, ook op Android 11 met jaren achterstand qua security updates. Tuurlijk heb ik geen zin in data die gejat wordt, maar aan de andere kant... Google, Meta en Microsoft weten al een hoop van me, mijn banken vinden deze versie blijkbaar veilig genoeg om hun apps op te gebruiken. Het blijkt al een paar jaar wel los te lopen.
Voor mij zijn de eisen in afnemende prio: goed scherm, goede camera, niet te zwaar. De 1 serie zou perfect moeten zijn, maar die oververhitting is te veel een ding. Met de IV hebben ze wat mij betreft laten zien dat dit echt geen prio heeft bij ze, dus ik vrees dat de V niet het toestel voor mij zal zijn. De prijs is overigens ook een issue, hierin ben ik het helemaal eens met @Deathchant.
Dan maar één van de S23 modellen...
Voor mij zijn de eisen in afnemende prio: goed scherm, goede camera, niet te zwaar. De 1 serie zou perfect moeten zijn, maar die oververhitting is te veel een ding. Met de IV hebben ze wat mij betreft laten zien dat dit echt geen prio heeft bij ze, dus ik vrees dat de V niet het toestel voor mij zal zijn. De prijs is overigens ook een issue, hierin ben ik het helemaal eens met @Deathchant.
Dan maar één van de S23 modellen...
:strip_exif()/f/image/fyg1zPpiMGhVPDGllUHAyJWn.png?f=user_large)
/f/image/BrZ3Jpu3DZl9bGxtRV6xO4a3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/otyaNeLMSq0nPW87jvKtLQE4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hb1BjaqIBh9OTsX1zXkOEi9t.jpg?f=fotoalbum_large)