Ik ben ook elke keer weer benieuwd naar de Sony Xperia 5 serie....maar ik ben eigenlijk al zeker 3 jaar oprij benieuwd naar 2 dingen:KoekjevanLU schreef op donderdag 27 april 2023 @ 14:03:
11 mei de nieuwe Xperia 1 V announcement? Sony staat in ieder geval in m'n shortlist voor een eventuele volgende telefoon, ben benieuwd
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
- hitteproblemen en de daarbij behorende throtteling. Dit lijken ze toch maar niet te kunnen fixen, en de nieuwe Xperia 1 V gaat nog dunner worden, dus dat voorspelt weinig goeds...
- prijs: ze zetten altijd erg laat in op de markt en dan direct premium prijzen die vrij lang aanhouden
Om over het updatebeleid maar even te zwijgen....
Maar goed, Sony is mijns inziens één van de weinige telefoonleverancier die mijns inziens gewoon zinnige dingen doet. Geen opzichtig groot kookeiland aan camera's, geen punch hole of notch perikelen, maar gewoon een subtiele bezel (vind ik helemaal prima), de laatste snelste hardware, de 3,5" headphonejack en een redelijk cleane en rappe softwareskin. Gewoon geen tierlantijntjes en andere opsmuck, maar elke keer die hitte issues, het te laat instappen en dan toch de premiumprijzen blijven vragen doen me altijd afhaken.
Ik ben toch nog steeds benieuwd (maar dan eerder naar de Xperia 5 serie want ik wil geen grote telefoon meer).
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar