Shit, hij is snel geworden of niet na de android 13 update. (Misschien meer de animaties die sneller zijn maar toch.)
Lijkt alsof alles in een versnelde tempo afspeelt ..
Weird
Update 1:alles is ZEKER sneller geworden. Niet normaal. Ik weet niet eens of ik dit fijn vind.. Sony wat doe je 😂
Update 2: camera software is geupdate naar seamless zoom nu OOK bij fotos. Dus dat je soepeltjes kan scrollen tussen de lenzen. Fijn.
Telelens camera is nu van betere kwaliteit.
Ik zie bijv de "halo/glow" effect minder.
Ik ga zo de thermals even uittesten door 240hz gaming te doen en life is well for me now
Update 3: 10-15 minuten gegamed op 240hz en de toestel werd.... warm. Helemaaaal niet te vergelijken met de zomer toen ik net begon met t spel en moest m alweer op 60hz zetten. Totaal geen snapdragon 810 taferelen.
Laatste wat ik ga checken is battery life. Software voelt ècht gestroomlijnd dus ben optimistisch.
Update 4: 16:20 heb ik 78% over van mn battery. Ik had m rond 10:00 van de lader gehaald. 02:05 uur screen on time. Met meer dan een uur bellen via een whatsapp achtige app via wifi. Zoals gezegd 15 minuten op 240hz gegamed. Wat internet browsen. En heel veel in settings spelen vanwege de nieuwe software. Plus minuut of 5 photo pro app foto's genomen. Tot nu toe dus hele goede battery life. Wat uitgerekend op rond 10 uur SoT komt.
Update 5: toch nóg een update. Ik merk dat double tap to wake optie verdwenen is. Als hij niet ergens anders verstopt is.
Batterij nu om 01:32 is 21% met 07:30 uur SOT dus mn berekening klopte wel aardig. Trouwens heb ik stamina mode wèl altijd standaar aan op de minimale besparing mode. Dus het scherm draait ook op 60hz.
Zou wat zijn op 120hz en 10uur SoT.
Update 6: 8:15 ik heb m van de lader gehaald zal vandaag kijken of het veel scheelt met gister.
Oh en de icoontjes zijn opeens een tikkie kleiner geworden. Nu kan ik ze met de settings wel weer groter maken maar dan is alles opeens groot. Dus denk dat ze met alleen de app icoontjes hebben gemoeid. Iets minder .. maar een detail.
Update 7: ik kwam gister uit op 8:34 screen on time. Niet slecht voor 08:15 sochtends tot 01:00 lange dag.
Hierbij verklaar ik officieel dat de Xperia 1 IV is gered door deze update. 😁🙂
[
Voor 121% gewijzigd door
BrbZrk op 10-11-2022 10:57
]