Ik heb echt geen idee, maar de hitte problemen lijken op elk apparaat te kunnen gebeuren. Lijkt ook beetje geluk te zijn. Weet dus niet of de overstap op een 1 V je gaan helpen per se.didado schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:21:
Ik gebruik de video apps Filmic Pro en Mcpro24fps en met de huidige Sony Xperia 5 IV is dit met het hete weer een belemmering.
Overigens nooit geen problemen gehad verder met de 5 IV waar hier vele last van hebben.
Gebeuren die problemen ook in safe mode?
Je hoort hier velen die het over hitteproblemen met de 1 IV hebben. Maar zelf heb ik nog steeds geen problemen daarmee, ook niet toen ik in de hitte Bruce Springsteen heb zitten fotograveren en filmen (a 3,5 uur met wat pauzes) met de Photography Pro en Video Pro apps.
Ik heb ook die rare lege icoontjes en batterij problemen niet van de laatste update. Gebruik niet de Sony launcher overigens, maar denk niet dat dat uitmaakt. Heb wel wat Google spul verwijderd, zoals de Play Store en Add Services, dus wellicht daarom als ik zo terug lees. De generieke services heb ik nog wel.
Btw, is het wellicht tijd dat iemand een Xperia 1 V/ 5 V/ 10 V topic aanmaakt
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.