Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:46:
[...]

Haha, you got me there. :P Wel 1 minuut!

[...]

Zat Smough vast in die pilaar dan :P Het erge aan die games is dat je de route van de bonfire naar de boss soms nog kunt dromen….
Dit.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Meer mensen last met het starten van GamePass games? Geven allemaal 0x8b100042, online daarom wel wat hits maar verder dan de “start je console opnieuw op” tips gaat het niet.

Non GamePass games doen het prima.

Edit: Iemand bij Microsoft was even de GamePass server aan het waarschijnlijk want werkt ineens weer 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 11-03-2023 13:11 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Wat ik hoop voor de komende jaren is dat net zoals heel veel games in Gamepass je ook gekochte games buiten GP kunt gaan spelen via de cloud (en nee niet via console streaming). Dat lijkt me echt een hele mooie ontwikkeling. Er zijn zoveel games te spelen die totaal geen last hebben van eventuele inputlag. Heb namelijk nu Iris and the Giant gekocht en het is een ideale game om even tussendoor te spelen op je telefoon.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:33
@Donstil Bij mij werkt Game Pass Ultimate normaal want ik kan Atomic Heart gewoon opstarten.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Donstil
  • Niet online
ariekanari schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:44:
@Donstil Bij mij werkt Game Pass Ultimate normaal want ik kan Atomic Heart gewoon opstarten.
Ja bij mij inmiddels ook weer. Daarom had ik mijn bericht aangepast :)

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
L0g0ff schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 16:01:
[...]

Wat is dat voor een pixel schermpje? Die is wel leuk voor de hobby :)
Divoom Tivo Max
Nu moeilijk te krijgen overigens.
Contrast uitgespeeld net. Leuke ervaring, uniek ook met hoe alles gedaan is. Deed me denken aan Zelda: A Link between Worlds, weet alleen niet welke game er eerder mee kwam.

Erg benieuwd naar wat Compulsion nu aan het maken is.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:18
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:26:
Wat ik hoop voor de komende jaren is dat net zoals heel veel games in Gamepass je ook gekochte games buiten GP kunt gaan spelen via de cloud (en nee niet via console streaming). Dat lijkt me echt een hele mooie ontwikkeling. Er zijn zoveel games te spelen die totaal geen last hebben van eventuele inputlag. Heb namelijk nu Iris and the Giant gekocht en het is een ideale game om even tussendoor te spelen op je telefoon.
Is dat niet zo een RNG kaartspel? :+ Staat ook op mijn wensenlijst.

Ik meen gelezen te hebben dat cloud gaming voor alle spellen eraan komt. Maar ik kan daar ook volledig naast zitten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 11-03-2023 17:11 ]

Exactor it schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:11:
[...]

Is dat niet zo een RNG kaartspel? :+ Staat ook op mijn wensenlijst.

Ik meen gelezen te hebben dat cloud gaming voor alle spellen eraan komt. Maar ik kan daar ook volledig naast zitten. :)
Ik denk wel dat die een stukje minder “diep” is dan Slay the Spire. Maar dat kan ook komen omdat ik er altijd weinig van snap. :P

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:52
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:26:
Daar zijn ze toch mee bezig? Ik hebt recent een toffe iPhone houder gekocht. Met MagSafe koppel je hem aan Xbox controller. Echt top.
giantgiantus schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:36:
[...]

Daar zijn ze toch mee bezig? Ik hebt recent een toffe iPhone houder gekocht. Met MagSafe koppel je hem aan Xbox controller. Echt top.
Ze zijn er mee bezig, maar voor normale games die je in de store koopt zal het denk ik vooral een lastige situatie worden hoe om te gaan met de afspraken met de publishers. Hopelijk lukt het ze om dit voor elkaar te krijgen. Dat zou echt een mooie ontwikkeling zijn.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:52
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:39:
[...]

Ze zijn er mee bezig, maar voor normale games die je in de store koopt zal het denk ik vooral een lastige situatie worden hoe om te gaan met de afspraken met de publishers. Hopelijk lukt het ze om dit voor elkaar te krijgen. Dat zou echt een mooie ontwikkeling zijn.
Overigens werkt streamen vanaf de console in t verleden ook goed.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:49
giantgiantus schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:43:
[...]

Overigens werkt streamen vanaf de console in t verleden ook goed.
Streamen vanaf de console werkt bij mij inderdaad goed. Alleen kan je geen Xbox 360 games streamen.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
giantgiantus schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:36:
[...]

Welke houder is dat dan?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:58
Fernbus Simulator aangeschaft, ziet er grafische best goed uit;)

[ Voor 43% gewijzigd door Albert020 op 12-03-2023 14:08 ]

Linksquest schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:27:
[...]

Doet me een beetje denken aan Desert Buss :D
Ik ging me door de titel afvragen of Zach Galifianakis op de reisleider stoel zou zitten om je te roasten met ongepaste vragen en ongemakkelijke stiltes.

Gamertag: FinrazielNL

De nieuwe games van deze week.

https://www.trueachieveme...ox-game-releases-march-13

Met als kers op de taart. Peppa Pig!

——-

Na Hifi Rush en Wo Lang met de B knop (in beide dodgen / parry) gemapped op mijn linker back paddle merk ik dat je door gamen eelt kan ontwikkelen! :P

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-03-2023 17:26 ]

Finraziel schreef op zondag 12 maart 2023 @ 11:37:
[...]

Ik ging me door de titel afvragen of Zach Galifianakis op de reisleider stoel zou zitten om je te roasten met ongepaste vragen en ongemakkelijke stiltes.
Whahahaa :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:21

On_E

Housemusic

Transport Fever 2 is een leuk spel!
Af en toe wat zoeken hoe iets precies werkt, maar uiteindelijk lukt het steeds wel allemaal en heb ik de eerste 5 missies van de campaign voltooid.

Prima te spelen met een controller ook.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11 15:45
uchiha tijntje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:13:

——-

Na Hifi Rush en Wo Lang met de B knop (in beide dodgen / parry) gemapped op mijn linker back paddle merk ik dat je door gamen eelt kan ontwikkelen! :P
2K23 voor mij deze week. En Valheim even proberen.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 17:16:
[...]

Ik denk wel dat die een stukje minder “diep” is dan Slay the Spire. Maar dat kan ook komen omdat ik er altijd weinig van snap. :P
Na een uurtje of twee spelen kan ik zeggen dat het een prima spel is. Hoe diep het is, weet ik niet maar je moet wel een beetje nadenken over positionering van van tegenstanders en keuzes. Ik ben nu vooral bezit met permanent upgrades binnenhalen. Volgens mij kun je het spel niet of nauwelijks uitspelen totdat je je poppetje wat sterker hebt gemaakt.

• On_E

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op zondag 12 maart 2023 @ 15:13:

——-

Valheim proberen en Anno 1800 staat al op mijn harde schijf. Dat Defend the Rook ziet er ook interessant uit.

• Timothy3000
Is er een storing? Kan geen Ganepass titels spelen.

• Timothy3000
Hij werkt. Er was blijkbaar iets niet goed gegaan met inloggen.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:33
Ik heb dezelfde foutmelding bij Game Pass spellen en enkele Gold spellen, Het Gold-spel Little Nightmares werkt wel, maar Iris Fall en Bladed Fury bijvoorbeeld niet. Raar.

@Timothy3000 Ik heb alle accounts afgemeld, automatisch aanmelden van het hoofdaccount en controller uit gezet. En daarna na een herstart weer aangezet.
Foutmelding blijft hetzelfde.

[ Voor 36% gewijzigd door ariekanari op 13-03-2023 16:20 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Timothy3000
ariekanari schreef op maandag 13 maart 2023 @ 15:24:
Ik heb dezelfde foutmelding bij Game Pass spellen en enkele Gold spellen, Het Gold-spel Little Nightmares werkt wel, maar Iris Fall en Bladed Fury bijvoorbeeld niet. Raar.
Ik bleek niet goed ingelogd. Na even uit en inloggen werkte alles weer. Heel vaag.

• On_E

On_E

Housemusic

Ook eindelijk op de Xbox, gratis karten.

• Exactor it
Iris and the giant is best wel de moeite waard als je van kaart spellen houdt. Hij is op het eerste oog simpel (je hebt maar iets van 7 type kaarten) maar als je wat verder komt is het best een nadenk spel. Niet zo diepgaand als slay the spire of monster train maar alsnog best uitdagend om alle challenges te halen (waarmee je nieuwe vriendjes klaarspeelt om mee te nemen). Aanradertje als je zin hebt om lekker relaxed zonder al teveel na te denken wil puzzelen in een sfeervol spel.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
En met GPU krijg je een code voor 14k ingame currency.
justifire schreef op maandag 13 maart 2023 @ 22:04:
Geen idee hoe snel dit gaat vervelen maar ziet er toch wel uit als dikke pret !

[YouTube: Dead Island 2 - 10 Disgusting Ways To Tear Zombies Apart]
Heb gisteren hun laatste preview video gezien en hij zei dat het best snel herhaaldelijk begon te worden, vooral vanwege objectives die meerdere keren herhaald worden en hergebruikte interieuren voor gebouwen.

Wel was er genoeg variatie in de semi open world qua gebieden. Hij heeft geen guns kunnen gebruiken, maar hoopt/verwacht dat deze voor de nodige variatie zal gaan zorgen, evenals andere enemy types. We gaan het zien.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:38
devilsnight schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 11:13:
[...]
Hij heeft geen guns kunnen gebruiken, maar hoopt/verwacht dat deze voor de nodige variatie zal gaan zorgen, evenals andere enemy types. We gaan het zien.
Laat ik die verandering in enemy types nou net toejuichen! Hoe vaak ik in games al niet heb gehad dat ik dacht, jezus, alleen maar dezelfde types robots, zombies, etc. Dat maakt het allemaal net wat leuker _/-\o_

• Albert020

• Albert020

Jah vette game, maar deze lijkt mij ook echt goed,

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 14-03-2023 17:55 ]

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:14
Ghostwire: Tokyo 21 april op Gamepass

April (en begin mei) is een mooie periode voor Gamepass :)

-Ghost wire Tokyo
-Minecraft Legend
-The last case of Benjamin Fox
-Redfall

Gaat mijn backlog zich eindelijk eens echt vullen. :P Want ben inmiddels redelijk bij met de games die ik wilde spelen, met uitzondering van Dead space (te eng) en Deliver us Mars (1e chapter viel erg tegen). Gisteren Iris and The Giant uitgespeeld. Een leuke card based game met wel een irritante achievement. Zelf voor mij wel weinig replay waarde.

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-03-2023 17:18 ]

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 17:12:
April (en begin mei) is een mooie periode voor Gamepass :)

-Ghost wire Tokyo
-Minecraft Legend
-The last case of Benjamin Fox
-Redfall

Gaat mijn backlog zich eindelijk eens echt vullen. :P Want ben inmiddels redelijk bij met de games die ik wilde spelen, met uitzondering van Dead space (te eng) en Deliver us Mars (1e chapter viel erg tegen). Gisteren Iris and The Giant uitgespeeld. Een leuke card based game met wel een irritante achievement. Zelf voor mij wel weinig replay waarde.
Er zitten in Iris and the giant twee dingen waardoor ik hem niet vaker zal spelen na de laatste achievement:

-Te makkelijk/te weinig diepgang
-Irritante kleine bugs

Het is volgens mij een éénpitter die de game gemaakt heeft. Ik ben onder de indruk van de sfeer en hoe je erin gezogen wordt de eerste uren. Nadat je hem een paar keer uitgespeeld hebt, is het wel klaar voor mijn gevoel. Dat komt dan voornamelijk door het gebrek aan diepgang.

• Timothy3000
rogierba schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:11:
Ghostwire: Tokyo 21 april op Gamepass

[Twitter]
Verwacht er niet teveel van. Op PS5 gespeeld en het is een vrij saaie game.

• On_E

On_E

Housemusic

Tóch een XBox release. :)

Ik had vandaag The Forest Cathedral gekocht. De trailer sprak me wel aan qua sfeer en dacht dat het ook wel leuke 2d platformgameplay elementen had, maar het is niet veel soeps. De controls in de 2d platform secties zijn gewoon echt heel slecht. Kort ook. Dus geen aanrader mocht iemand hem in de store zien en op basis van de trailer denken… die lijkt me leuk.

• Donstil
  • Niet online

Ja dat lijkt mij ook best wel een geinige game alleen misschien wel meer voor GamePass of budget hoek dan full-price.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-11 13:54
uchiha tijntje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:59:
Ik had vandaag The Forest Cathedral gekocht. De trailer sprak me wel aan qua sfeer en dacht dat het ook wel leuke 2d platformgameplay elementen had, maar het is niet veel soeps. De controls in de 2d platform secties zijn gewoon echt heel slecht. Kort ook. Dus geen aanrader mocht iemand hem in de store zien en op basis van de trailer denken… die lijkt me leuk.
Het deed me denken aan The Pedestrian, maar het is dus niet van dezelfde developer?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:10:
[...]

Het deed me denken aan The Pedestrian, maar het is dus niet van dezelfde developer?
Daar deed het me ook aan denken, en een van de redenen dat ik het kocht, maar het is het gewoon niet.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:53
Om hier even op in te haken, iemand al een early access code via mail ontvangen voor morgen ?
Blijkt het game preview te zien, oftewel early access, erg jammer weer. Hadden ze dit überhaupt laten weten? Deze trailer niet.

Anyway...

Exoprimal open beta link

https://www.xbox.com/en-u...en-beta-test/9n520g3h0sqk

[UTC] Fri, 17 March 2023, 12:00 to Sun, 19 March 2023, 11:59

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 16-03-2023 11:58 ]

devilsnight schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:56:
[...]

Blijkt het game preview te zien, oftewel early access, erg jammer weer. Hadden ze dit überhaupt laten weten?
Ja. En hoezo is dit erg jammer weer. Early acces games zijn ook gewoon games. Juist dit soort survival games hebben baat bij early acces. Grounded is 1.5 jaar in early acces geweest en heeft de uiteindelijke 1.0 game ontzettend veel geholpen.

Verwijderd

[...]

Blijkt het game preview te zien, oftewel early access, erg jammer weer. Hadden ze dit überhaupt laten weten? Deze trailer niet.

Anyway...

Exoprimal open beta link

Op Steam valt Valheim ook nog steeds onder early acces. Beter een goede early access dan een magere full release.
uchiha tijntje schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:58:
[...]

Ja. En hoezo is dit erg jammer weer. Early acces games zijn ook gewoon games. Juist dit soort survival games hebben baat bij early acces. Grounded is 1.5 jaar in early acces geweest en heeft de uiteindelijke 1.0 game ontzettend veel geholpen.
Jammer omdat het echt leek op de full release. Het zou niet erg zijn als ze dit gewoon geadverteerd hadden, that's all.
devilsnight schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:46:
[...]

Jammer omdat het echt leek op de full release. Het zou niet erg zijn als ze dit gewoon geadverteerd hadden, that's all.
Wat is voor jou het verschil tussen early access en full release? Is dat het feit dat er bij de een geen achievements zijn? Want verder verschil is er eigenlijk niet heel erg vind ik persoonlijk. Behalve het cijfertje van de versie van de game. Want ook full releases krijgen updates. Ik vind early access games waar er echt een constante stroom aan updates komen door middel van feedback van de community wel een mooie ontwikkeling in dit soort type games.

Misschien eerst de game proberen mocht je het nog niet hebben gespeeld.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-03-2023 12:56 ]

PepieNL schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:56:
[...]

Om hier even op in te haken, iemand al een early access code via mail ontvangen voor morgen ?
Is bij pre-order uit de MS store niet nodig :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4jRgHXxbyUvPagwx-vP1DNP9Eo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UD1Na9hcdgTbikt9wjrlYuTo.jpg?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• PepieNL
justifire schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:14:
[...]

Is bij pre-order uit de MS store niet nodig :)

[Afbeelding]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Maar Open Beta is niet hetzelfde als de Early Acces Beta, lekker vaag weer :+ :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DBbdb-Flsl4WV2vwceJqPcS-o5E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TN1BrMJmMkPSKJvc5pGs1911.jpg?f=user_large
Klopt het dat de Xbox Store zegt '' Not Available Separately '' ? Ik heb de game niet gekocht, wil alleen de open beta spelen om te kijken wat ik ervan vind.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:30:
[...]

Dat is vervelend voor je. Bij mij nog geen enkele keer weggevallen oid en ik wissel ook nog eens tussen mijn pc, Xbox en PS5. Ik heb geen ervaring met de Xbox wireless. Blijf je nu bij je huidige Headset?
Ik had hetzelfde gedaan in jouw situatie, weg met dat ding ipv van alles uitproberen.

Ik heb trouwens wel aan het begin zitten stoeien met de Xbox want daar kreeg ik geen geluid. Bleek dus een aparte volume knop dichtgedraaid te zijn geweest op de Headset specifiek voor de Xbox.
Ja het is opgelost, blijf trouw aan de wireless inderdaad. Ongetwijfeld dat ik een pechgevalletje heb gehad, maar ik moet zeggen dat ik de wireless headset van de Xbox wel prima vind, merkte eigenlijk geen flink verschil met de Arctis 9X. Maar ja, ga maar eens een vergelijkend warenonderzoek doen :X

Dan moet je headset X afzetten, headset Y connecten en opzetten en luisteren welke je nu beter vond (en nog eventueel settings tweaken), best lastig om dan verschil te horen als je geen audiofiel bent!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:57:
[...]

Klopt het dat de Xbox Store zegt '' Not Available Separately '' ? Ik heb de game niet gekocht, wil alleen de open beta spelen om te kijken wat ik ervan vind.
Open beta is volgende week pas, misschien kan je tegen die tijd pre loaden
ProfaNe schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:13:
[...]

Open beta is volgende week pas, misschien kan je tegen die tijd pre loaden
Ah oke, Dank je! Dan heb ik de datums verkeerd gezien denk ik :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

uchiha tijntje schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:53:
[...]

Wat is voor jou het verschil tussen early access en full release? Is dat het feit dat er bij de een geen achievements zijn? Want verder verschil is er eigenlijk niet heel erg vind ik persoonlijk. Behalve het cijfertje van de versie van de game. Want ook full releases krijgen updates. Ik vind early access games waar er echt een constante stroom aan updates komen door middel van feedback van de community wel een mooie ontwikkeling in dit soort type games.

Misschien eerst de game proberen mocht je het nog niet hebben gespeeld.
Grounded heb ik zelf nog niet echt gespeeld, de game preview ook niet toen. Ik baseerde het meer op de eerste paar game preview games van een paar jaar geleden zoals Elite: Dangerous, die qua content echt niet af was.

Als een game preview game genoeg content heeft dan is dat nice, maar ik zal toch altijd prefereren dat een game helemaal klaar is en dan pas spelen. Al begrijp ik wel dat met GaaS games dit vaak niet zo zwart wit is.

Zin in :)

——
Toelichting op de nieuwe mode in Sifu (arena mode). De game komt later deze maand uit.

——-

@devilsnight Het was wel bekend trouwens dat het in game preview zat. Zowel op het plaatje van de titels als de aankondiging van de games van deze maand.
https://news.xbox.com/en-...rch-2023-wave-1-announce/

[ Voor 81% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-03-2023 18:15 ]

• Exactor it
JDL15 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:03:
[...]

Ja het is opgelost, blijf trouw aan de wireless inderdaad. Ongetwijfeld dat ik een pechgevalletje heb gehad, maar ik moet zeggen dat ik de wireless headset van de Xbox wel prima vind, merkte eigenlijk geen flink verschil met de Arctis 9X. Maar ja, ga maar eens een vergelijkend warenonderzoek doen :X

Dan moet je headset X afzetten, headset Y connecten en opzetten en luisteren welke je nu beter vond (en nog eventueel settings tweaken), best lastig om dan verschil te horen als je geen audiofiel bent!
Ik heb bij hifi klubben een luistertestje gedaan voordat ik de Penrose Audeuze kocht. Ze vonden het geen probleem om even een xbox aan te sluiten op hun luister setup dingetje. Ik geloof niet dat ze de Xbox wireless verkopen maar de wat meer high end headsets heeft die in Nijmegen in ieder geval wel liggen. Was uiteindelijk wel een duur grapje want naast de Penrose heb ik toen besloten een LG Oled te kopen. :) (paar maanden later gedaan overigens en bij een prijsvechter)

• PepieNL
justifire schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:14:
[...]

Is bij pre-order uit de MS store niet nodig
Yay :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsCjYFFbWB0bShLqldYrRUtsmeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uGUgJm5tD6sf0bvmsuOt9kNt.jpg?f=fotoalbum_large

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:08

ilm

Tijd om dark souls 3 af te ronden. Na de trilogie back-to-back te spelen begint de moeheid de kop op te steken. Ik zit nu even vast met de draak van de ringed city DLC en de nameless king. Momenteel niet zo scherp, maar ik hoop toch nog af te ronden zodat ik naar nieuwere dingen kan.

Al een beetje bijbenen met wat nieuws dat ik de laatste maanden gemist heb:
1. Iemand die weet of er al een atomic heart patch is voor de font grootte? Dit was beloofd in de vorige patch geloof ik.

2. De in-game videos van starfield zien er goed uit. Ik vrees echter dat met al de hype, en nu Bethesda een 'first-party' studio is, het grafische en next-gen aspect teveel belicht gaat worden (lees: er zullen veel klagers zijn). Kan mij niet veel schelen maar je ziet toch wat mindere textures en lager detail in sommige videos.
ilm schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:16:
Tijd om dark souls 3 af te ronden. Na de trilogie back-to-back te spelen begint de moeheid de kop op te steken. Ik zit nu even vast met de draak van de ringed city DLC en de nameless king. Momenteel niet zo scherp, maar ik hoop toch nog af te ronden zodat ik naar nieuwere dingen kan.

1. Iemand die weet of er al een atomic heart patch is voor de font grootte? Dit was beloofd in de vorige patch geloof ik.

2. De in-game videos van starfield zien er goed uit. Ik vrees echter dat met al de hype, en nu Bethesda een 'first-party' studio is, het grafische en next-gen aspect teveel belicht gaat worden (lees: er zullen veel klagers zijn). Kan mij niet veel schelen maar je ziet toch wat mindere textures en lager detail in sommige videos.
1: Net even voor je gekeken. Ik zie die optie er nog niet tussen staan. Wel het aanpassen van je FOV is nieuw. Helaas zijn de achievements nog steeds niet helemaal gefixt.

2: Bethesda games zijn nooit grafisch bijzonder, dat zal Starfield ook niet zijn. Laat mensen maar klagen :P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:27
[...]

Anyway...

Exoprimal open beta link

Met 500+ uur op Steam kan ik zeggen dat je het met een gerust hart kan spelen en niet is zoals een early acces soms kan zijn. Enige wat ze toevoegen zijn nieuwe domes, vijanden/bosses en extra bouwmaterialen die je gewoon in de zelfde save kan spelen na een update. Al vind in het zelf leuker om na een tijd een nieuwe save te beginnen gezien ik hele dorpen maak met uitgegraven havens en torens tot en geen fps over hou :+

Wel veel leuker met vrienden imo.

• PepieNL
Choo choo !
Hypetrain dreund op volle toeren! Helaas zelf pas laat thuis vanaaf :(

Console UI is iets veranderd tov D3, niet heel veel anders.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUdIZrnz8NyKAPjufsJykkcYzyE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zcq9fRq0vanHgaeCcZoNw0RB.jpg?f=user_large

[ Voor 110% gewijzigd door PepieNL op 17-03-2023 09:02 ]

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
devilsnight schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 19:47:
Dit is tof. Want fps boost was leuk, maar de downgrade naar 1080p niet bepaald.

Gratis update

YouTube: Far Cry 5: 5th Anniversary - Official Next-Gen Update Trailer
Nice! Had dat van de week weer eens opgestart, maar vond het er al minder scherp uitzien. Was het eerst wel 4K dan?

• kleinelievewolff
ilm schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 23:16:
Nog steeds kleine lettertjes, maar ik moet zelf zeggen dat ik me er nu niet zo meer aan stoor. De belangrijke dingen kun je meestal wel lezen, de rest negeer ik gewoon ;) Wel echt een leuk spel als je verder komt en wat betere wapens/abilities hebt. Platformen blijft wel een dingetje. Gisteren een sprong van een container naar een gele balk wel 20 keer opnieuw moeten proberen (en daarvoor weer het hele stuk daarnaartoe springen/klimmen) tot het eindelijk gelukt was.

[ Voor 16% gewijzigd door kleinelievewolff op 17-03-2023 08:40 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://news.xbox.com/en-...-skate-sim-and-autonauts/

Anno 1800, Session: Skate Sim, en Autonauts

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Single player coop _O- Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ik1BQwcTNT4DCTVI8iep1EDaCkY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5y015ncxBfBLyhrnhlKxVxa.jpg?f=fotoalbum_large
Heb het beta nieuws niet echt gevolgd. Moet je nog wat specifieks doen om dit te kunnen spelen? Bijvoorbeeld een pre-order?

• On_E

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Heb het beta nieuws niet echt gevolgd. Moet je nog wat specifieks doen om dit te kunnen spelen? Bijvoorbeeld een pre-order?
Als je dit weekend wil spelen wel.
Volgend weekend is de open beta. (Dus ook voor niet pre-orders)

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 17-03-2023 11:58 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

kleinelievewolff schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 08:33:
[...]
Nice! Had dat van de week weer eens opgestart, maar vond het er al minder scherp uitzien. Was het eerst wel 4K dan?
Volgens mij wel. Toen ik de game speelde was dat ergens augustus 2020. Vlak voor de release van de Series X in november 2020. Mijn One X kreeg toen last van een HDMI retimer chip probleem waardoor ik geen beeld meer had op mijn tv (via remote play werkte het wel). Ik heb toen mijn One X laten repareren en was hem 3 weken kwijt. In de tussentijd had ik mijn oude Xbox One dus weer neergezet en schrok van de kwaliteit toen. Het verschil was duidelijk merkbaar voor mij.

XBox One doet geen 4k, de Xbox One X doet dat wel en was blij toen ik mijn One X weer gerepareerd terug kreeg.

Overigens was de Vietnam DLC (Hours of Darkness) wel erg leuk om te spelen als je uit de Tour of Duty generatie komt destijds als 14/15 jarige.. Wellicht toch maar eens weer spelen.
March 16, 2023

Far Cry 5 Gets 60 FPS Patch For Xbox Series X|S, PS5
Brittany Spurlin
Today, Far Cry 5 is getting a 60 FPS patch on Xbox Series X|S and PS5 as part of its fifth anniversary celebrations. Take down Joseph Seed and his Heralds at twice the framerate as you explore the different regions in Hope County and liberate its citizens. The 60 FPS patch applies to all of Far Cry 5’s game modes, as well as its three DLCs, Hours of Darkness, Lost on Mars, and Dead Living Zombies, making now the perfect time to dive into the backstories of Wendell Redler, Nick Rye, and Guy Marvel, respectively.

In addition to a smoother visual experience, Xbox Series X|S players will receive enhanced resolution for Far Cry 5. Xbox Series X will be able to run the game with a 3840x2160 and 4K resolution, while Xbox Series S will run it at a 1920x1080. PS5 players will still be able to take out the Seed family at 2880x1620 resolution.

Far Cry 5 is playable in solo or in co-op with a friend. If your squadmate doesn’t yet own the game, they can give it a test run during the Far Cry 5 free weekend running from March 23-27, which will also run on 60 FPS for current-gen consoles, or take advantage of the 85% discount at the Ubisoft Store from now until April 4. For more on Far Cry 5, stay tuned to Ubisoft News.
Bron: https://news.ubisoft.com/...ch-for-xbox-series-xs-ps5

Dus als ik het goed begrijp was deze game 4k 30fps en nu dus 4k 60fps ? Leuke update....

XBL: MRE Inc

• kleinelievewolff
Zal die Vietnam DLC ook eens oppikken als die in de aanbieding is dan. Keek "vroegah" altijd naar Tour of Duty op Veronica (insert Paint it black tune).

VPN weer eens aanslingeren, Hours of Darkness voor €2,16 in de Braziliaanse store. Of voor €4,27 de season pass met alle drie de DLC's. Korting is 70%, lees net in jouw link dat ze 85% korting geven.

[ Voor 40% gewijzigd door kleinelievewolff op 17-03-2023 12:09 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

kleinelievewolff schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:04:
Zal die Vietnam DLC ook eens oppikken als die in de aanbieding is dan. Keek "vroegah" altijd naar Tour of Duty op Veronica (insert Paint it black tune).
Ja keek vroeger ook altijd. Helaas zijn de herhalingen later verkloot door de panfluit muziek vanwege ontbreken licenties ofzo.

Hours of Darkness is in de aanbieding:

https://www.xbox.com/nl-n...-of-darkness/bnq7tlqddc8t

3,50€. Heb je een uur of 2-5 Tour of Duty plezier afhankelijk van je speelstijl (Full Rambo of stealth)

• kleinelievewolff
Lees nu je bericht goed en die korting geldt in de Ubisoft Store. Flinke kortingen daar op meerdere games. FC5 voor €9,00 De Season pass voor €9,00 etc. Dan ga ik niet moeilijk doen met giftcards :+

En is New Dawn ook leuk voor €9,00?

[ Voor 9% gewijzigd door kleinelievewolff op 17-03-2023 12:13 ]

Verwijderd

Dit is toch wel lekker nieuws. Zat al een tijdje te denken om FC5 weer eens te beginnen maar na FC6 zag ik die lage resolutie niet zo zitten. De wereld en setting in FC5 blijft geweldig.

Ik kan mij herinneren dat in deel 5 je continu tegenstanders tegenkwam en iedere keer in gevecht kwam wanneer je de wereld aan het ontdekken was, die ervaring was beter in FC6. Daar kon ik gevechten makkelijk ontwijken wanneer ik onderweg was naar iets. Is dit inmiddels anders of klopt mijn herinnering niet? :P

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2023 12:28 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

kleinelievewolff schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:12:
Lees nu je bericht goed en die korting geldt in de Ubisoft Store. Flinke kortingen daar op meerdere games. FC5 voor €9,00 De Season pass voor €9,00 etc. Dan ga ik niet moeilijk doen met giftcards :+

En is New Dawn ook leuk voor €9,00?
Als je de muziek in Tour of Duty leuk vond, dan is Maffia 3 ook een leuke game om te spelen. Speelt zich ook af in de Vietnam periode, ergens 1967/68 inclusief bijbehorende goede muziek in die game tijdens oa het auto rijden. Je speelt overigens ook als veteraan in die game. Vond Maffia 3, mede door de muziek en het hele southern sfeertje echt een leuke game omdanks de ietwat gedateerde graphics. Maar volgens mij heeft die game ook een fps of resolutie boost gehad.

@Verwijderd Jah, Montana hebben ze echt mooi uitgewerkt. Mocht de jackpot nog eens gewonnen worden, dan is dat een van de staten waar ik nog wel eens door wil rond toeren.

Edit: Zie dat ik de game ook op de PS5 heb. Alleen de losse DLCs zijn daar niet in de aanbieding. De gehele DLC wel voor 8,99. Kan ik mooi eens dat resolutie verschil gaan bekijken die ze in dat artikel vermeld hebben. Eens kijken of ik het uberhaupt zie. :P Volgens mij is dat namelijk best wel een verschil.

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 17-03-2023 12:28 ]

• kleinelievewolff
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:10:
[...]

Ja keek vroeger ook altijd. Helaas zijn de herhalingen later verkloot door de panfluit muziek vanwege ontbreken licenties ofzo.
Oh dat is wel minder dan. Ik weet ook niet of het leuk is om het nog een keer terug te kijken. Meestal zijn die series uit je jeugd meer jeugdsentiment en is het nu niet meer om aan te gluren (A-team, Knight Rider etc.)

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:25:
[...].
Edit: Zie dat ik de game ook op de PS5 heb. Alleen de losse DLCs zijn daar niet in de aanbieding. De gehele DLC wel voor 8,99. Kan ik mooi eens dat resolutie verschil gaan bekijken die ze in dat artikel vermeld hebben. Eens kijken of ik het uberhaupt zie. :P Volgens mij is dat namelijk best wel een verschil.
Ik heb op een paar sites gelezen dat de game op PS5 geen 4K is.
Ikzelf heb ‘m op de One X gespeeld in 4K dus de update is voor mij enkel een heerlijke verdubbeling van fps. :9

• kleinelievewolff
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 12:19:
Ik kan mij herinneren dat in deel 5 je continu tegenstanders tegenkwam en iedere keer in gevecht kwam wanneer je de wereld aan het ontdekken was, die ervaring was beter in FC6. Daar kon ik gevechten makkelijk ontwijken wanneer ik onderweg was naar iets. Is dit inmiddels anders of klopt mijn herinnering niet? :P
Volgens mij viel dit wel mee, zolang je bij de outposts uit de buurt blijft. Het is geen FC2 met de respawnende checkpoints in ieder geval.
Zojuist Atomic Heart uitgespeeld. Ik vond het echt een hele leuke game. Ik had het een tijdje weggelegd om te wachten op de patches die het wel nodig had. De game ziet er goed uit, muziek is top, sfeertje is bioshock achtig, verhaal is prima te pruimen. De voice acting vond ik wel passen bij de hoofdrolspeler en hetgeen waar o.a. veel kritiek op was (upgrade robot) vond ik persoonlijk grappig.

Op hard (Armageddon) was het ook een leuke uitdaging, waarbij je met name in de eerste helft tactisch te werk moest gaan. De open wereld had voor mij niet op deze manier gehoeven. Als er een mechanisme was om te voorkomen dat de enemies zouden respawnen zou ik het een stuk meer hebben verkend. Nu pakte ik te snel een auto om van A naar B te rijden zonder de wereld te verkennen.
Helaas zijn de achievements bugged, en mis ik vijf story based achievements en een collectible achievement en de debiele haal alle achievements achievement. Maar ik vond hem zo leuk dat als ik zeker weet dat ze gefixt zijn ik nog een playthrough ga doen.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-03-2023 15:50 ]

Skill Up heeft Atlas Fallen 5 uurtjes gespeeld.

- Het is absoluut geen "Soulslike"
- Eerder Darksiders 2 achtig
- Semi open world

Nieuwe gameplay beelden van hem.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 17-03-2023 15:55 ]

• PepieNL
Zit nu in D4 beta , even korte eerste indruk over met name de console specifieke zaken.
Inventory management van d3 is op de schop gegaan (console had een eigen systeem), nijgt nu iets meer naar het pc systeem.
Heeft geen graphics/performance mode.
Heb het idee dat de UI 4k is en game zelf iets lager.
Framerate durf ik niet te zeggen.. gameplay in het begin altijd wat traag zonder skills natuurlijk.
Jouw customized karakter zit in de cutscenes.
Qua controls kan je al je keybinds customizen
Zo'n beetje alle kleuren in de ui aanpassen inclusief font grootte.
Kleurenblind opties ook aanwezig.
Strobing (lichtflitsen) kan verlaagd worden.
Hardcore mode zit er in.
Clan systeem zit er in.
Zelf begonnen met een barb.

[ Voor 29% gewijzigd door PepieNL op 17-03-2023 17:56 ]

devilsnight schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:54:

- Semi open world

[YouTube: Atlas Fallen (probably) isn't what you expected - Hands on Impressions]
Soort Assassins Creed meets Destiny ?

justifire schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 18:48:
[...]

Soort Assassins Creed meets Destiny ?
Hmm, nee niet echt. Die vergelijking maakt hij ook niet. Hij blijft Darksiders 2 zeggen. Veel toegankelijker dan een The Surge of Lords of the Fallen ook.

• Exactor it
devilsnight schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:54:

- Semi open world

[YouTube: Atlas Fallen (probably) isn't what you expected - Hands on Impressions]
Deze gaat op mijn niet bestaande watchlist. Darksiders vond ik awesome spellen.
8)

PepieNL schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:25:
Zit nu in D4 beta , even korte eerste indruk over met name de console specifieke zaken.
Inventory management van d3 is op de schop gegaan (console had een eigen systeem), nijgt nu iets meer naar het pc systeem.
Heeft geen graphics/performance mode.
Heb het idee dat de UI 4k is en game zelf iets lager.
Framerate durf ik niet te zeggen.. gameplay in het begin altijd wat traag zonder skills natuurlijk.
Jouw customized karakter zit in de cutscenes.
Qua controls kan je al je keybinds customizen
Zo'n beetje alle kleuren in de ui aanpassen inclusief font grootte.
Kleurenblind opties ook aanwezig.
Strobing (lichtflitsen) kan verlaagd worden.
Hardcore mode zit er in.
Clan systeem zit er in.
Zelf begonnen met een barb.
Ik had gelezen dat de beta alleen couch co-op heeft, niet online. Klopt dit?

• PepieNL
devilsnight schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:06:
[...]

Ik had gelezen dat de beta alleen couch co-op heeft, niet online. Klopt dit?
Friend list zit er gewoon in dus lijkt me dat dat gewoon kan.
Niet getest overigens. Het is eenzaam in sanctuary :)
Dungeons en cellars doen het wel erg goed op oled btw, mooi hoor. Heerlijk sfeertje.
Verhaal is echt wel een goeie stap vooruit vergeleken met d3,
Lilith ook al even tekeer zien gaan met d'r manipulatie, bikkel hard hoor.. diegene die bang waren dat d4 niet grim en duister genoeg zou zijn kunnen opgelucht adem halen mijns inziens..

[ Voor 35% gewijzigd door PepieNL op 17-03-2023 19:20 ]

Pagina: 1 ... 95 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord