Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Timothy3000 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:53:
[...]

Ik wel. Dat betekent dat ze de game zo goed mogelijk willen uitbrengen ipv deze gerusht uitbrengen en oplappen met patches. Geeft vertrouwen!
Zeker goed dat ze hun tijd nemen hoor. Of het vertrouwen geeft weet ik niet. Games ontwikkelen duurt wat mij betreft te lang tegenwoordig. Ja het ziet er allemaal mooier en groter uit tegenwoordig, maar zijn qua gameplay niet perse een verbetering. Dus ik zie het tegen die tijd wel. Zijn de reviews goed dan speel ik het rond release. Maar hyped ben ik in ieder geval niet.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
L23 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:02:
[...]

Zeker goed dat ze hun tijd nemen hoor. Of het vertrouwen geeft weet ik niet. Games ontwikkelen duurt wat mij betreft te lang tegenwoordig. Ja het ziet er allemaal mooier en groter uit tegenwoordig, maar zijn qua gameplay niet perse een verbetering. Dus ik zie het tegen die tijd wel. Zijn de reviews goed dan speel ik het rond release. Maar hyped ben ik in ieder geval niet.
Op welke manier duurt het te lang? Er is genoeg anders te spelen in de tussentijd toch?
Timothy3000 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:11:
[...]

Op welke manier duurt het te lang? Er is genoeg anders te spelen in de tussentijd toch?
Een game zoals Skyrim kwam uit op de Xbox 360, met dit tempo krijgen we de volgende Elder Scrolls game op de next gen Xbox console. Dat vind ik vrij lang.

Er is inderdaad genoeg te spelen, altijd wel een interessante game die ik nu kan spelen. Ik ben daardoor ook niet gehyped op games die ooit een keer gaan uitkomen.
giantgiantus schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:55:
Weten we eigenlijk wat starfield voor game gaat worden? Soort Fallout? Dan lijkt het me geweldig.
In Todd's eigen woorden "Skyrim in space in all the best ways."

Met gelukkig de terugkeer naar een meer traditioneel dialoog systeem ook.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 08-03-2023 19:24 ]

Exactor it schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:59:
[...]

[...]

Dat is helemaal geen kleine studio toch? Maar dank voor de verheldering mensen!
Sarcasme, haha. Daarnaast dacht ik ook dat jij sarcastisch was, want we hadden het over Starfield en BGS is de studio. ;)
devilsnight schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:24:
Met gelukkig de terugkeer naar een meer traditioneel dialoog systeem ook.
Wat bedoel je met een traditioneel dialoog systeem? En ontbrak dat bij een voorgaande game (Fallout 4?)?

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:27:
[...]

Wat bedoel je met een traditioneel dialoog systeem? En ontbrak dat bij een voorgaande game (Fallout 4?)?
Ja, Fallout 4 waren de dialoogopties nooit helemaal wat je echt wilde zeggen. Iig op release.

• Timothy3000
Damn dit ziet er tof uit. En Gamepass.

Timothy3000 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:33:
Damn dit ziet er tof uit. En Gamepass.

[Video: title]
Na Wasteland 3 en Gears Tactics heb ik dit genre eigenlijk niet meer aangeraakt. Terwijl ik best nog af en toe wat YouTube video’s kijk van Tactics op insane difficulty. Dat was echt een leuke uitdaging.

De trailer van deze zag er idd leuk uit, dus denk dat ik deze zeker ga proberen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:44
devilsnight schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:25:
[...]

Sarcasme, haha. Daarnaast dacht ik ook dat jij sarcastisch was, want we hadden het over Starfield en BGS is de studio. ;)
Het zei me werkelijk niets. :)

Als dank voor de verduidelijking krijg je een offtopic anecdote. Vandaag was ik meermaals verward door afkortingen. België, Frankrijk en Duitsland werden in het Engels in die volgorde afgekort. Er stond op een slide: A huge step forwards for B, F, G. Mijn hersenen konden niet om The big friendly giant heen ondanks dat de hele vergadering ging over iets dat in die landen zou gebeuren.

En in meer on-topic nieuws, Halo seizoen 3 is begonnen. Nieuwe maps, een nieuw wapen en een rare nieuwe gamemode zijn de hoogtepunten. Let even op je instellingen. Die zijn gereset. Ook je framerate.

[ Voor 51% gewijzigd door Exactor it op 08-03-2023 19:55 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:37:
[...]

Na Wasteland 3 en Gears Tactics heb ik dit genre eigenlijk niet meer aangeraakt. Terwijl ik best nog af en toe wat YouTube video’s kijk van Tactics op insane difficulty. Dat was echt een leuke uitdaging.

De trailer van deze zag er idd leuk uit, dus denk dat ik deze zeker ga proberen.
Marvel Midnight Suns is, mits je wat met Marvel hebt, ook een aanrader in het genre.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:52
Timothy3000 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:51:
[...]

Marvel Midnight Suns is, mits je wat met Marvel hebt, ook een aanrader in het genre.
Vond ik ook leuke game. Wel echt teveel geblaat alleen.
L23 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:27:
[...]

Dit gaven ze als voorbeeld in een van de dev diaries een tijdje terug. Fallout 4 was hier niet best mee, maar met de expansion Far Harbor als ik me niet vergis was het al een stuk beter. Echter in de laatste expansion weer minder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bzL77E-4geJaNiBRPm8YC2ZxAz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zneft0JgWx1iUEI14PgpJpD5.jpg?f=fotoalbum_large

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:38
Exactor it schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 19:49:
[...]

En in meer on-topic nieuws, Halo seizoen 3 is begonnen. Nieuwe maps, een nieuw wapen en Ook je framerate.
Vooral die framerate, whut de shit was dat! Ik tripte door het hele level heen, drukte op die linkerschouderknop om even met een andere player mee te kijken en toen was het alleen maar stutter! Is er al iets van een bugfix bekend?

• Exactor it
JDL15 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:07:
[...]

Vooral die framerate, whut de shit was dat! Ik tripte door het hele level heen, drukte op die linkerschouderknop om even met een andere player mee te kijken en toen was het alleen maar stutter! Is er al iets van een bugfix bekend?
Bij mij is alles zo een beetje gefixt. Framerate terug op 120 (hij is wel gecapt op 90 door een bug bij 343)en alle settings nalopen. Rechterstick aimen is wel gaar.
JDL15 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 21:07:
[...]

Bij mij was het opgelost door de FPS van 60 naar 120 te zetten. Die was door de update gewijzigd ofzo. De stutters waren daarna weg.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-03-2023 21:21 ]

Wom schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:13:
[YouTube: Starfield: Official Launch Date Announcement]
[Twitter]

Releasedatum Starfield bekend. En ja, die is later dan eerder gedeeld.

[Twitter]
Dus eerst Xbox generiek en daarna Starfield.
Ik ben heel benieuwd ! Want op de achtergrond zag je mensen spelen en dat zag er veelbelovend uit :o

Ben blij dat ze dit na de zomer uitbrengen, nu nog teveel spellen te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2023 21:23 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Vanavond mezelf er toch nog eens toe gezet om verder te gaan met hi-fi rush... Maar toch nog eens verder gekeken naar de latency check want snapte er toch weinig van dat ik zo slecht zou zijn in op de beat knoppen indrukken, vooral ook omdat de game ondertussen op easy staat wat de timing soepeler zou moeten maken.
Wat blijkt, mijn receiver (of de arc verbinding?) veroorzaakt gewoon een audio delay. Helemaal niet bij stil gestaan dat dat ook kan natuurlijk. Ik was eerder alleen maar aan het controleren dat mijn tv op game mode stond. Nu overgestapt op mijn Penrose voor geluid en hoppa ineens raak ik dashes 9 van de 10 keer correct en gaan mijn ratings omhoog naar meestal A en zelfs een keer een S. Stuk leuker zo :D O-)

Gamertag: FinrazielNL

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:32:
Mooi zo, is dat ook duidelijk :) Kijk er naar uit, maar eerst nog genoeg andere games in de tussentijd. April en mei en juni worden ook al mooie maanden.
Ik vrees dat ik er tegen die tijd weinig zin meer in heb en dat diablo 4 al mijn tijd opslokt tenzij die ook weer uitgesteld wordt. Naja het is wat het is.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
BrightSun schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:51:
Sinds de nieuwe PSVR zit ik toch wel een beetje jaloers die kant op te kijken. Sinds ik een stuurtje heb lijkt het me toch wel heel leuk om (de nieuwe) Forza in VR te spelen. Ik hoop dat Xbox hier op termijn toch mee gaat komen. Als ze dat niet doen ga ik misschien toch een overstap naar de concurrent of de pc overwegen.
Nog een geïnteresseerde! Zie ook de discussie na mijn opmerking vorige week ;)
kleinelievewolff schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 09:41:
Zou Microsoft nog met een VR headset uit gaan komen als blijkt dat de PSVR2 een groot succes gaat zijn? Ik mis het zelf (nog) niet, maar als ik de toegevoegde waarde zie bij Gran Turismo lijkt het me wel tof om hiermee Forza Motorsport te gaan spelen als die uitkomt later dit jaar.....

• Timothy3000
Tja. Outer Worlds update werkt slecht.

https://kotaku.com/outer-...rate-game-pass-1850204648

[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 09-03-2023 08:58 ]

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11 21:36
Waarom meteen een overstap overwegen naar de concurrent. Ik zie het als hoogverraad!

Grapje natuurlijk, waarom niet een PS5 met alles erop en eraan erbij?
Zoveel leuker lijkt me.
Ik heb net de garage opgeruimd en ga de eerste Xbox , dreamcast en PS1 weer eens neerzetten. Hopelijk krijg ik nog wat opgestart 😂

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:47:
[...]

Ze hebben me gevraagd vandaag nog eventjes af te wachten.
Aangezien ik vandaag 3 verschillende verhalen heb gehoord van werknemers van de UPS

1. Ik weet niet wat er met jouw pakket aan de hand is, hij is gisteren op bezorging gegaan volgens ons systeem maar nooit aangekomen en het systeem zegt nu dat jouw pakket ergens in het Schiedam Depot is.
Levering kan niet worden ingepland omdat het systeem mijn pakket niet meer ziet.

2. Track and Trace zegt dat het vandaag word bezorgd, ook al klopt te status niet.
Waarschijnlijk word die vandaag bezorgt maar kan ik niet garanderen.

3. Pakket is met de bezorger mee gegaan vanmorgen en word vandaag bezorgd, gegarandeerd.
(Heel knap aangezien het verhaal van 1 dat compleet onmogelijk maakt.)

Dus, of het systeem van UPS klopt gewoon totaal niet en hij word alsnog bezorgt vandaag of morgen.
Of, er is een werknemer van UPS nu heel blij met een X-Box.

In ieder geval, 3 compleet verschillende verhalen geeft mij niet heel veel vertrouwen.
Kleine update van mijn X-Box Series Avontuur.
Vanmorgen een e-mail gehad. van UPS

Goede morgen,

We kunnen u pakket op het moment helaas niet traceren, neem aub contact op met de verzender, deze kan een onderzoek opstarten en u een tussentijds oplossing bieden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Net contact met Microsoft gehad en zij gaan een onderzoek starten wat wel tot 2 weken kan gaan duren.
Of ik mijn geld terug krijg of een nieuwe console krijg wilden ze mij niet zeggen, alleen dat er een oplossing zou komen.

Voor de persoon die mijn X-Box heeft meegenomen uit de Depot... Ik hoop van harte dat je op 1 dag gepakt word en je krijg wat je toekomt...

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11 21:36
Damn! Sterkte, hopelijk uitgaande van een fout, hoop ik dat je snel de Xbox hebt staan.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ja leuk hoor al die kekke kleurtjes, maar kom eens met een iteratie van de Elite V2 of een normale Series X|S met haptic shizzle zoals de PS5 Dualsense dat heeft. (Dan kan Sony ook meteen zn bek houden mbt de ABK deal waarbij ze zeuren over gebrek aan haptic feedback toevoegen/met opzet weglaten uit MS games). Een win win voor iedereen....

En over die Series X van @Verwijderd... Heb het serienummer nog ? Staat als het goed is aan je ms gekoppeld. Neem aan dat wanneer diegene die hem thuis heeft staan inlogt met zijn account dat ding toch wel te traceren is met het serienummer ?

XBL: MRE Inc

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:14:
[...]

Ja leuk hoor al die kekke kleurtjes, maar kom eens met een iteratie van de Elite V2 of een normale Series X|S met haptic shizzle zoals de PS5 Dualsense dat heeft. (Dan kan Sony ook meteen zn bek houden mbt de ABK deal waarbij ze zeuren over gebrek aan haptic feedback toevoegen/met opzet weglaten uit MS games). Een win win voor iedereen....

En over die Series X van @Verwijderd... Heb het serienummer nog ? Staat als het goed is aan je ms gekoppeld. Neem aan dat wanneer diegene die hem thuis heeft staan inlogt met zijn account dat ding toch wel te traceren is met het serienummer ?
Ze hebben de Xbox gedeactiveerd zeiden ze.

Of ze hem ook kunnen tracen, dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Maar, als ze dat kunnen, zullen ze dat vast en zeker nu ook doen.

Dat is in ieder geval nog een klein stukje genoegen.
Dat wanneer die hem eventueel aansluit dan die er niets mee kan.

Maar, het enige wat ik wil is of mijn geld terug of een nieuwe x-box.
Maar, met mijn geluk zal dit nog wel een tijdje gaan duren. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2023 11:24 ]

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:52:
[...]

Goede morgen,

We kunnen u pakket op het moment helaas niet traceren, neem aub contact op met de verzender, deze kan een onderzoek opstarten en u een tussentijds oplossing bieden.

Met vriendelijke groet,

Net contact met Microsoft gehad en zij gaan een onderzoek starten wat wel tot 2 weken kan gaan duren.
Of ik mijn geld terug krijg of een nieuwe console krijg wilden ze mij niet zeggen, alleen dat er een oplossing zou komen.

Voor de persoon die mijn X-Box heeft meegenomen uit de Depot... Ik hoop van harte dat je op 1 dag gepakt word en je krijg wat je toekomt...
Lekker makkelijk altijd, neem contact op met de verkoper. Het is bij hen kwitj geraakt. Maar gelukkig pakt microsoft het wel op. Maar altijd jammer dat je dan weer moet wachten totdat er een oplossing komt.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:53
Vrietje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:26:
[...]

Lekker makkelijk altijd, neem contact op met de verkoper. Het is bij hen kwitj geraakt. Maar gelukkig pakt microsoft het wel op. Maar altijd jammer dat je dan weer moet wachten totdat er een oplossing komt.
Dat is puur een juridisch dingetje. De verzender is verantwoordelijk voor de verzender, niet de ontvanger. De verzender is een overeenkomst aangegaan met UPS (kan een contract zijn zoals MS heeft met UPS, maar kan ook een enkele zending zijn).
Als klant kun je enkel navraag doen aan de hand van de track en trace code.

Verwijderd

Powder Toastman schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:39:
[...]

Dat is puur een juridisch dingetje. De verzender is verantwoordelijk voor de verzender, niet de ontvanger. De verzender is een overeenkomst aangegaan met UPS (kan een contract zijn zoals MS heeft met UPS, maar kan ook een enkele zending zijn).
Als klant kun je enkel navraag doen aan de hand van de track en trace code.
Mee eens, maar de klant is diegene die hier de dupe van is.

Microsoft, Sony, Nintendo... Deze zijn allemaal wel verzekerd tegen dit soort ongein.
Maar, ik geeft bijna €600,- euro uit en mag 2 weken in spanning afwachten wat daarmee gebeurd.

Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat dit vandaag de dag nog kan. (Je pakket wat gestolen word.)
Misschien moet er een extra optie bij verzenden komen. "Betaal 25 euro extra en je pakket word voorzien van een GPS Tracker. Mocht je pakket gestolen worden, word die gepakt en mag jij front row zitten wanneer die zijn baan kwijtraakt hierdoor en word veroordeelt door de politie."

Edit : Nu nog mooier.
Word dan net gebeld door weer iemand anders van de UPS die zegt dat mijn pakket onderweg is.
Om vervolgens haar moeten te informeren van eerdere e-mails en gesprekken waarna ze zelf onderzoek doet en zegt.. "O ja... je pakket is inderdaad zoek. :F :F :F :F :F

Communicatie!!! :|

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2023 11:56 ]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-11 13:54
Finraziel schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 22:52:
Vanavond mezelf er toch nog eens toe gezet om verder te gaan met hi-fi rush... Maar toch nog eens verder gekeken naar de latency check want snapte er toch weinig van dat ik zo slecht zou zijn in op de beat knoppen indrukken, vooral ook omdat de game ondertussen op easy staat wat de timing soepeler zou moeten maken.
Wat blijkt, mijn receiver (of de arc verbinding?) veroorzaakt gewoon een audio delay. Helemaal niet bij stil gestaan dat dat ook kan natuurlijk. Ik was eerder alleen maar aan het controleren dat mijn tv op game mode stond. Nu overgestapt op mijn Penrose voor geluid en hoppa ineens raak ik dashes 9 van de 10 keer correct en gaan mijn ratings omhoog naar meestal A en zelfs een keer een S. Stuk leuker zo :D O-)
Ja die delay kan best groot zijn soms.

Bij Rock Band kun je de de audio nog anders laten afspelen zodat het wel met elkaar klopt. Ik snap niet dat Hi-Fi Rush dat niet kan. Want op zich is dat gewoon mogelijk, eerder afspelen van audio. Bij veel acties weet je toch al wat er gaat gebeuren en als je die muziek op de achtergrond hebt, is dat wel belangrijk. Natuurlijk, niet alles zal je kunnen voorspellen, maar dan heb je in ieder geval iets.

Ik heb een redelijke delay in mijn audio, maar kan daar weinig aan veranderen momenteel. Dus de game draait bij mij gewoon minder lekker en dat houdt me een beetje er vanaf om hem nog af te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2023 11:46 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Kaasje123 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 08:30:
[...]

Ik vrees dat ik er tegen die tijd weinig zin meer in heb en dat diablo 4 al mijn tijd opslokt tenzij die ook weer uitgesteld wordt. Naja het is wat het is.
Of ik een game in het voorjaar of najaar speel heeft voor mij weinig invloed op mijn interesse in een game. :) Ik ben wel in voor een grootschalige Sci-fi avontuur. En als het uiteindelijk niets is dan zijn er voldoende andere games zoals je zegt :)

Martinspire schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:45:
[...]

Ja die delay kan best groot zijn soms.

Bij Rock Band kun je de de audio nog anders laten afspelen zodat het wel met elkaar klopt. Ik snap niet dat Hi-Fi Rush dat niet kan. Want op zich is dat gewoon mogelijk, eerder afspelen van audio. Bij veel acties weet je toch al wat er gaat gebeuren en als je die muziek op de achtergrond hebt, is dat wel belangrijk. Natuurlijk, niet alles zal je kunnen voorspellen, maar dan heb je in ieder geval iets.

Ik heb een redelijke delay in mijn audio, maar kan daar weinig aan veranderen momenteel. Dus de game draait bij mij gewoon minder lekker en dat houdt me een beetje er vanaf om hem nog af te maken.
Ja, ik dacht eerst dat die latency check dat ook deed. Ik had er al eens naar gekeken en geconcludeerd dat ik wat delay had en dacht dat ik dat daarmee gecompenseerd had. Toch nog eens gaan kijken en hij stond gewoon weer in het midden, en bij nader inzien zag ik ook dat het alleen maar bedoeld is om te checken of je delay hebt en niet om het op te lossen.

• Kaasje123
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:56:
[...]

Of ik een game in het voorjaar of najaar speel heeft voor mij weinig invloed op mijn interesse in een game. :) Ik ben wel in voor een grootschalige Sci-fi avontuur. En als het uiteindelijk niets is dan zijn er voldoende andere games zoals je zegt :)
Het is bij mij niet het jaargetijde wat invloed op mijn spelplezier heeft, maar wat er nog meer te spelen is. En ik weet van mezelf gewoon dat ik dan niet meer weg ben te slaan van een spel als Diablo 4 :$
Kaasje123 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:40:
[...]

Het is bij mij niet het jaargetijde wat invloed op mijn spelplezier heeft, maar wat er nog meer te spelen is. En ik weet van mezelf gewoon dat ik dan niet meer weg ben te slaan van een spel als Diablo 4 :$
Maar speel je dan de komende jaren gelijk niks anders meer? Je hoeft Starfield ook niet meteen bij release te spelen natuurlijk. Als je op dat moment helemaal verslaafd bent aan D4 dan laat je hem lekker liggen tot je wel weer plek hebt voor een andere game dan Diablo.

• Kaasje123
Finraziel schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:54:
[...]

Maar speel je dan de komende jaren gelijk niks anders meer? Je hoeft Starfield ook niet meteen bij release te spelen natuurlijk. Als je op dat moment helemaal verslaafd bent aan D4 dan laat je hem lekker liggen tot je wel weer plek hebt voor een andere game dan Diablo.
Ik "vrees" de eerste paar maanden niet in ieder geval. 1st world problems enzo, maar toch. Stiekem hoopte ik ergens op een surprise release in april tegen beter weten in. :P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:27
Damn ik had heel de aankondiging (weer een uitstel) gemist van Starfield. Als Forza ook niet in het eerste half jaar uit komt (zal vast) dan zal ik nooit meer naar MS bs beloftes luisteren. Wie verzint zo’n E3 idee van games voor de komende 12 maanden dan? Niemand die er om vraagt of zo 🤦‍♂️

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:52:
[...]

Goede morgen,

Met vriendelijke groet,

Komt vaak wel goed, UPS kan het pakket wel vaak terug halen, daarnaast een XBox in europa die defect is gaat richting duitsland, de tijd voor dat een product getekend daar binnen is (en de daadwerkelijk aankomst) is vaak erg lang. Dat MS gaat onderzoeken is een standaard antwoord, wat ook terecht is).

Wat er ook gebeurd, je krijgt een XBox retour....

ps. MS doet de service overigens niet zelf, niet dat dit uit maakt, maar ze hebben hier een partner voor)

[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 09-03-2023 17:07 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Beakzz schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 16:55:
Damn ik had heel de aankondiging (weer een uitstel) gemist van Starfield. Als Forza ook niet in het eerste half jaar uit komt (zal vast) dan zal ik nooit meer naar MS bs beloftes luisteren. Wie verzint zo’n E3 idee van games voor de komende 12 maanden dan? Niemand die er om vraagt of zo 🤦‍♂️
Mee eens.

Echt van alles kan gebeuren wat ervoor zorgt dat een game niet in de aankomende twaalf maanden zal verschijnen. Gewoon weg met dat hele idee please. Want dan kan ook een soort "behind the scenes trailer getoond worden van Fable bijvoorbeeld ofzo, een game die nog laaaaang niet uit komt, maar ik toch graag eens iets van zou willen zien.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:00
Vandaag Dead Cells met alle DLC gekocht. Speelde hem al via Gamepass, maar dan heb je geen toegang tot de DLC. Dus nu maar gewoon aan mijn collectie toegevoegd :)
devilsnight schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:11:
[...]

Mee eens.

Echt van alles kan gebeuren wat ervoor zorgt dat een game niet in de aankomende twaalf maanden zal verschijnen. Gewoon weg met dat hele idee please. Want dan kan ook een soort "behind the scenes trailer getoond worden van Fable bijvoorbeeld ofzo, een game die nog laaaaang niet uit komt, maar ik toch graag eens iets van zou willen zien.
Van mij mogen ze ook wel games gewoon later aankondigen. Max een jaar van te voren. Kunnen ze in dat jaar naar release opbouwen met teasers, trailers en gameplay. Starfield was al aangekondigd tijdens de E3 in 2018. Dat is bijna 5 jaar geleden. Gaat nergens over.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:05
MRE-Inc schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:15:
@drakiesoft Heb hier nog een setje liggen. Gloednieuw in ongeopende verpakking inclusief de vereiste schroevendraaiers. Gratis af te halen in het oosten van het land regio Apeldoorn of Arnhem.

[Afbeelding]
Dankzij @MRE-Inc is mijn Elite controller (versie 1) weer als nieuw!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iSVHjSAN5ddwqUavXXu59llTi_o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/It9M3rCVM9xDTb2T8L2M0YTh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D1jeH72WqrRhRvndILT0pXtkVEY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlOrEvWHtFTcn3AFtvJUJIag.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxkpOWBkn2vgh60bsf-RfRr6vss=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TP3NQymsghOdQsgISPr1df6O.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7aID_N8x1S4fdMVeSJU3qAc6zA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GVpwMQYEsX3mpKjt12bMiz18.jpg?f=fotoalbum_tile
Jaloers !
Heb hier ook nog een V1 liggen met een kapotte RB.
Had de grips al vervangen voor scuffs, verder eigenlijk nooit problemen gehad met de V1, stukken degelijker dan de V2.
Mocht de V2 buiten de garantie voor de zoveelste keer kuren gaan vertonen dan denk ik dat ik ook lekker de RB van mijn V1 ga fixen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

En dat voor 4,75€ :D

Ik weet niet eens meer wat ze toen gekost hebben. Iets van 9€ via Ali. Had toen iets van 4 setjes gehaald omdat m'n zoons Elite v1 ook een gebroken RB LB knop had.

Ze lagen toch maar in de kast. Nu toch nog iemand mee blij kunnen maken.

XBL: MRE Inc

De gameplay trailer zag er ook echt middelmatig uit.

L23 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:54:
[...]

Van mij mogen ze ook wel games gewoon later aankondigen. Max een jaar van te voren. Kunnen ze in dat jaar naar release opbouwen met teasers, trailers en gameplay. Starfield was al aangekondigd tijdens de E3 in 2018. Dat is bijna 5 jaar geleden. Gaat nergens over.
Crazy he. Om nog maar over TES VI te zwijgen. Ik wil niet eens raden hoeveel ouder ik ben wanneer die eindelijk uit komt.

Ze hadden Fallout 76 eigenlijk nooit moeten maken en meteen alle hens aan dek voor Starfield. Dan hadden we die nu allang zitten spelen nu en in september TES VI. 😝

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:53
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:46:
[Embed]
De gameplay trailer zag er ook echt middelmatig uit.
Iedereen hoopt al jaren op een nieuwe singleplayer Batman-game, in plaats daarvan kregen we Gotham Knights en straks Suicide Squad. :w Het zal wel komen door het feit dat iedere uitgever dacht dat alles multiplayer moest zijn met allerlei in-game aankopen, ben wat dat betreft blij met het succes van Hogwarts Legacy.

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 09-03-2023 20:12 ]

• Exactor it
NotSoSteady schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:09:
[...]

Iedereen hoopt al jaren op een nieuwe singleplayer Batman-game, in plaats daarvan kregen we Gotham Knights en straks Suicide Squad. :w Het zal wel komen door het feit dat iedere uitgever dacht dat alles multiplayer moest zijn met allerlei in-game aankopen, ben wat dat betreft blij met het succes van Hogwarts Legacy.
Tegelijk wil men nieuwe IPs zien in plaats van deel 4, 5 en 6 van bekende series. Ik hoop overigens ook op een nieuwe single player Batman. Maar wel eentje van Rocksteady.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Sinds ik een maand geleden even ben gestopt met Fallout 76, merk ik meteen weer hoe leuk het is om echt weer een spel uit te spelen. Ben weer eens begonnen aan Dying Light, maar ik heb dat spel wel vaker uitgespeeld maar nooit The Following dlc. Nu heb ik die ook bijna uitgespeeld en man het voelt gewoon weer lekker om een echte singleplayer uit te spelen. Klinkt misschien raar voor andere mensen, maar ik speelde de laatste jaren eigenlijk alleen maar Fallout 76 (en je weet hoe dat gaat met online games) en soms een andere game.

Als Dying Light helemaal uitgespeeld is dan ga ik eindelijk eens aan Dying Light 2 beginnen. Die heb ik ook al een lange tijd hier liggen maar nooit opgestart lol. En op deze manier ga ik toch weer wat andere games (de hele Metro serie bijvoorbeeld) uitspelen die ik eigenlijk al veel langer wilde spelen, maar nooit meer aan ben toegekomen.

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13:12

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 11:43:
[...]

Mee eens, maar de klant is diegene die hier de dupe van is.

Microsoft, Sony, Nintendo... Deze zijn allemaal wel verzekerd tegen dit soort ongein.
Maar, ik geeft bijna €600,- euro uit en mag 2 weken in spanning afwachten wat daarmee gebeurd.

Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat dit vandaag de dag nog kan. (Je pakket wat gestolen word.)
Misschien moet er een extra optie bij verzenden komen. "Betaal 25 euro extra en je pakket word voorzien van een GPS Tracker. Mocht je pakket gestolen worden, word die gepakt en mag jij front row zitten wanneer die zijn baan kwijtraakt hierdoor en word veroordeelt door de politie."

Edit : Nu nog mooier.
Word dan net gebeld door weer iemand anders van de UPS die zegt dat mijn pakket onderweg is.
Om vervolgens haar moeten te informeren van eerdere e-mails en gesprekken waarna ze zelf onderzoek doet en zegt.. "O ja... je pakket is inderdaad zoek. :F :F :F :F :F

Communicatie!!! :|
Je roept wel steeds dat hij gestolen is, maar dat is toch ook gewoon een voorbarige conclusie van jou? Snap dat het kut is hoor, maar beetje chill, komt allemaal goed 😉

XBox Series X: BloodyB2121

Lijkt me een leuke game, vind alleen Gollum wat apart uitzien, anders dan in de films, of ligt dat aan mij?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Linksquest schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:09:
Lijkt me een leuke game, vind alleen Gollum wat apart uitzien, anders dan in de films, of ligt dat aan mij?
Heeft waarschijnlijk met rechten te maken en/of was goedkoper. Zie je ook bij Marvel games, dan heeft Iron Man bijvoorbeeld niet het gezicht van Robert Downey Jr.
L23 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:17:
[...]

Heeft waarschijnlijk met rechten te maken en/of was goedkoper. Zie je ook bij Marvel games, dan heeft Iron Man bijvoorbeeld niet het gezicht van Robert Downey Jr.
Dat kan heel goed, maar meen dat hij beter uitzag in Middle-earth: Shadow of Mordor

Ik zie net dat het ook een hele andere studio is die het maakt, Middle-earth: Shadow of Mordor was Warner Bross en Gollum Nacon, daar zal het wel mee te maken hebben.

@Linksquest Inderdaad een raar hoofd :P Een aparte keuze in ieder geval.
L23 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:30:
@Linksquest Inderdaad een raar hoofd :P Een aparte keuze in ieder geval.
Dat wil ik nog wel voor lief nemen, als de game maar goed is.

Ik wilde heel misschien Sekiro weer een kans geven, maar ik raakte vandaag aan de praat met iemand in een comment section en daar werd me gezegd dat Sekiro 2, 3 en zelfs 4 phases boss fights heeft en dan ook nog vijanden ernaast die je aanvallen.

Spijt me, maar dat vind ik geen fun meer. Als de game dit optioneel had gehouden, bijvoorbeeld dat je een optie hebt om checkpoints te hebben, helemaal top. Maar helaas. Dat mensen dit serieus echt tof vinden ook, ik begrijp dat niet, maar ieder zijn kop thee natuurlijk.

Dark Souls 1 en 2 hadden naar mijn weten geen tweede phases bij boss fights, toch? Dat is precies goed.

Rant over.
devilsnight schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:09:

Dark Souls 1 en 2 hadden naar mijn weten geen tweede phases bij boss fights, toch? Dat is precies goed.

Rant over.
Zeker wel. Ornstein and Smough vergeten?
Maar je hondje zal je dankbaar zijn dat je het niet gaat spelen :P

Liever alle bosses in Sekiro met 4 fases dan de ongebalanceerde bosses in Wo Lang met 1 fase. :P

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2023 23:27 ]

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:16:
[...]

Zeker wel. Ornstein and Smough vergeten?
Maar je hondje zal je dankbaar zijn dat je het niet gaat spelen :P
Daar zat geen tweede phase bij alleen werd één van de twee een volidioot als je zijn vriendje neer had.

Maar of je het nou een phase of iets anders noemt. Als je het leuk vindt om te leren hoe je het aan moet pakken, vind je dit soort spellen leuk. Zo niet, niet. Maar speel ze dan ook niet lijkt me. Ik vind het bijvoorbeeld niet leuk om te ontdekken hoe je met enkel je linkerstick en a in een semi-Japans tienerserie tien foto's van oninteressante objecten kan nemen om nog meer cutscenes waarin tieners tegen elkaar praten te unlocken. Dus ik speel dat genre niet.
Exactor it schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:27:
[...]

Daar zat geen tweede phase bij alleen werd één van de twee een volidioot als je zijn vriendje neer had.
Met full health volgens mij dus zeker wel een fase 2 :P

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:38
Exactor it schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:44:
[...]

Tegelijk wil men nieuwe IPs zien in plaats van deel 4, 5 en 6 van bekende series. Ik hoop overigens ook op een nieuwe single player Batman. Maar wel eentje van Rocksteady.
Is dat een sneer naar Arkham Origins (was van WB)?

Veel mensen vonden die game niet veel soeps, maar ik vond dat een xbox 360 toppertje, meesterlijke rol van The Joker!

• Exactor it
JDL15 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:33:
[...]

Is dat een sneer naar Arkham Origins (was van WB)?

Veel mensen vonden die game niet veel soeps, maar ik vond dat een xbox 360 toppertje, meesterlijke rol van The Joker!
Sneer is te sterk uitgedrukt. Maar als er een Arkham vervolg komt, moet ie wel van meer niveau zijn dan Gotham Knights of Arkham Origins wat mij betreft. Die vond ik van vergelijkbaar niveau. Allebei OK, maar niet meer dan dat.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:30:
[...]

Met full health volgens mij dus zeker wel een fase 2 :P
Née joh. De dude die overbleef kreeg wat powerups. Dat is toch geen tweede fase? (wel zieke powerups)
Exactor it schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:37:
[...]

Née joh. De dude die overbleef kreeg wat powerups. Dat is toch geen tweede fase? (wel zieke powerups)
Ja joh! :P

Minuut 4:02! Misschien had jij hem op easy mode staan!

Wat een geweldig gevecht was dat.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2023 23:41 ]

@uchiha tijntje @Exactor it

Daarom hail to de pyro/swordsman build :)

Ik heb de video eens gekeken. Is dit niet puur alleen voor die Remastered versie? Want ik herinner met die korte cutscene niet dat hij groter wordt totaal niet. Maar ik speel games ook nooit op easy. Apart.

Maar qua Sekiro, vind het gewoon jammer, want de clips die ik soms voorbij zie komen van gevechten.....het ziet er gewoon geweldig uit. Maar nope, ik handle die meerdere fases heel slecht. 2 kan nog, maar 3 of zelfs 4.....nein! : (

[ Voor 29% gewijzigd door devilsnight op 10-03-2023 00:23 ]

devilsnight schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 00:16:
@uchiha tijntje @Exactor it

Daarom hail to de pyro/swordsman build :)

Ik heb de video eens gekeken. Is dit niet puur alleen voor die Remastered versie? Want ik herinner met die korte cutscene niet dat hij groter wordt totaal niet. Maar ik speel games ook nooit op easy. Apart.

Maar qua Sekiro, vind het gewoon jammer, want de clips die ik soms voorbij zie komen van gevechten.....het ziet er gewoon geweldig uit. Maar nope, ik handle die meerdere fases heel slecht. 2 kan nog, maar 3 of zelfs 4.....nein! : (
Dus als een enemy een grote levensbalk heeft maar op 1/3e zou transformeren in een sterkere versie maar dan zonder cutscene, wat in Wo Lang genoeg voor komt, vind je het best :P

En die cutscene zat ook in het origineel. Misschien heb je dat ver weggestopt vanwege 2 fases :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2023 01:18 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:27
NukaWorldNL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:14:
Sinds ik een maand geleden even ben gestopt met Fallout 76, merk ik meteen weer hoe leuk het is om echt weer een spel uit te spelen. Ben weer eens begonnen aan Dying Light, maar ik heb dat spel wel vaker uitgespeeld maar nooit The Following dlc. Nu heb ik die ook bijna uitgespeeld en man het voelt gewoon weer lekker om een echte singleplayer uit te spelen. Klinkt misschien raar voor andere mensen, maar ik speelde de laatste jaren eigenlijk alleen maar Fallout 76 (en je weet hoe dat gaat met online games) en soms een andere game.

Als Dying Light helemaal uitgespeeld is dan ga ik eindelijk eens aan Dying Light 2 beginnen. Die heb ik ook al een lange tijd hier liggen maar nooit opgestart lol. En op deze manier ga ik toch weer wat andere games (de hele Metro serie bijvoorbeeld) uitspelen die ik eigenlijk al veel langer wilde spelen, maar nooit meer aan ben toegekomen.
Snap dat (helaas) helemaal. Met F76 was ik gelukkig na een maand of 3 wel klaar, maar ik keer altijd weer terug naar Rocket league, Apex en verschillende survival games met vrienden.

Ondertussen wel gewoon singelayer games blijven kopen natuurlijk + gamepass, maar eigenlijk speel ik alles maar een paar uur dus laat staan dat ik een game uit speel.

De laatste game die ik uitspeelde was The Artfull Escape vlak voor dat die van GP af ging en daar voor Mafia 3 vlak na release. Oh en GTA 5 sp vorig jaar voor de 2e keer.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 01:12:
[...]

Dus als een enemy een grote levensbalk heeft maar op 1/3e zou transformeren in een sterkere versie maar dan zonder cutscene, wat in Wo Lang genoeg voor komt, vind je het best :P

En die cutscene zat ook in het origineel. Misschien heb je dat ver weggestopt vanwege 2 fases :P
Maar ook dat ie zo groot wordt ineens, ik herinner me dat echt niet. Het is heel lang geleden, dat zeker, maar toch. Of ik zou de game toch op easy gehad moeten hebben. Maar kan me dat haast niet voorstellen. Was eigenlijk zelfs vergeten dat je überhaupt voor easy kon kiezen in Souls.

Wat betreft die fases en alles, begrijp me niet verkeerd. Het liefst helemaal geen fases, de boss fights zijn al pittig genoeg. Maar als het dan perse moet, dan zijn twee fases nog te doen. Maar 3 en 4 plus nog allemaal vijanden die je lopen te irriteren....dan haak ik af. Want om al die shit overnieuw te moeten doen wanneer je sterft vind ik geen fun meer.

Verder dig ik echt alles aan een game zoals Sekiro. Er moet gewoon een nieuwe Tenchu komen. : (
devilsnight schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 02:09:Of ik zou de game toch op easy gehad moeten hebben. Maar kan me dat haast niet voorstellen. Was eigenlijk zelfs vergeten dat je überhaupt voor easy kon kiezen in Souls.
Kan ook niet. Je kan hooguit een 'easy' build spelen en/of overlevelen. Maar dat gaat niks veranderen aan hoe een boss werkt.

Ik ben het overigens wel met je eens over Sekiro, hoewel om een iets andere reden. Je aversie tegen fases deel ik niet maar vind het wel minder dat er zulke enorme spikes in moeilijkheid in zitten. Helemaal omdat je het grootste deel van de game (althans, het stuk waar ik gekomen ben) sneaky kunt spelen en je nauwelijks hoeft te vechten. Nadeel daarvan is dat je dat vechten als je dat doet dus ook niet aan het oefenen bent... Tot je op een punt komt waar je niet meer uit stealth kunt instakillen.

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:40:
[...]

Ja joh! :P

[Video: Dark Souls Remastered - Ornstein & Smough Boss Fight (1080p 60fps) PS4 PRO]
Minuut 4:02! Misschien had jij hem op easy mode staan!

Wat een geweldig gevecht was dat.
En dan ook nog eerst Smough neer zien te halen terwijl Ornstein als een razende maniak om je oren vliegt met allerlei bliksemaanvallen zodat je beide wapens in bezit krijgt.
Lopen ze nu te zeuren over drie keer op tijd moeten parry-en :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Finraziel schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 07:09:
[...]

Kan ook niet. Je kan hooguit een 'easy' build spelen en/of overlevelen. Maar dat gaat niks veranderen aan hoe een boss werkt.

Ik ben het overigens wel met je eens over Sekiro, hoewel om een iets andere reden. Je aversie tegen fases deel ik niet maar vind het wel minder dat er zulke enorme spikes in moeilijkheid in zitten. Helemaal omdat je het grootste deel van de game (althans, het stuk waar ik gekomen ben) sneaky kunt spelen en je nauwelijks hoeft te vechten. Nadeel daarvan is dat je dat vechten als je dat doet dus ook niet aan het oefenen bent... Tot je op een punt komt waar je niet meer uit stealth kunt instakillen.
Maar door nauwelijks te vechten leer je dan ook lastig te deflecten en parryen. Dus daar maak je het jezelf ook moeilijker mee. Ik gebruikte stealth vooral als ik een gebied al een paar keer gecleared had en geen zin meer om er doorheen te vechten.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:19
Beakzz schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 01:31:
[...]

Snap dat (helaas) helemaal. Met F76 was ik gelukkig na een maand of 3 wel klaar, maar ik keer altijd weer terug naar Rocket league, Apex en verschillende survival games met vrienden.

Ondertussen wel gewoon singelayer games blijven kopen natuurlijk + gamepass, maar eigenlijk speel ik alles maar een paar uur dus laat staan dat ik een game uit speel.

De laatste game die ik uitspeelde was The Artfull Escape vlak voor dat die van GP af ging en daar voor Mafia 3 vlak na release. Oh en GTA 5 sp vorig jaar voor de 2e keer.
Ook herkenbaar, maar dan met Europa Universalis IV, dat houdt ook nooit op voor mij. En daar gaat zoveel tijd in op dat ik andere games niet speel. En dat is zonde, want zoveel mooie single player games om te spelen. Geeft mij toch meer gevoel van voldoening en voltooiïng.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
devilsnight schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 23:09:
Ik wilde heel misschien Sekiro weer een kans geven, maar ik raakte vandaag aan de praat met iemand in een comment section en daar werd me gezegd dat Sekiro 2, 3 en zelfs 4 phases boss fights heeft en dan ook nog vijanden ernaast die je aanvallen.
Sekiro is verdomd moeilijk, heb hem zelf niet uitgespeeld gekregen terwijl Dark Souls 1-2-3 wel gingen.
Maar in fromsoft stijl gaat het vooral om het uitzoeken hoe je een situatie best aanpakt en leren van je fouten. Geloof me, de moeilijkste gevechten in Sekiro zijn veruit de 1 op 1 gevechten naar het einde toe. De eerste echte muur/skillcheck waar je tegen loopt is ook 1 op 1 (Lady Butterfly), kan me niet echt bossfights met extra mobs herinneren die echt een probleem waren.
Krimglas schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:26:
[...]

Sekiro is verdomd moeilijk, heb hem zelf niet uitgespeeld gekregen terwijl Dark Souls 1-2-3 wel gingen.
Maar in fromsoft stijl gaat het vooral om het uitzoeken hoe je een situatie best aanpakt en leren van je fouten. Geloof me, de moeilijkste gevechten in Sekiro zijn veruit de 1 op 1 gevechten naar het einde toe. De eerste echte muur/skillcheck waar je tegen loopt is ook 1 op 1 (Lady Butterfly), kan me niet echt bossfights met extra mobs herinneren die echt een probleem waren.
Isshin met zijn mob Emma >:)

Eerste muur waar ik tegenaan liep (en wel honderd keer over heb gedaan) was Owl.

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 10-03-2023 11:05 ]

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:25
Ik vond Sekiro geniaal en Sword Saint Ishin denk ik wel in mijn top 3 BossFights ever. Als die game 'klikt' en je iedereen naar de gedverdemme parry'd is het zo verdomd goed. Ja, ze hebben meerdere fasen. Maar als je goed kunt deflecten en de moveset leert kun je vrij snel een fase beëindigen.n

Verwijderd

JDL15 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:45:
[...]

Die van mij ga ik terug sturen. Dat ***ding valt gewoon om de haverklap uit, verliest de verbinding. En natuurlijk weer net op die cruciale momenten dat ik lekker ging bij een potje Warzone 2.0. Niet te doen..

Steelseries geeft aan dat je dan maar een trial en error check moet gaan doen, met WiFi veranderen naar alleen 2.4/5ghz, router verplaatsen, andere wifi apparaten,Xbox etc verplaatsen of uitzetten. Ja, zo speciaal vond ik hem niet en dan pak ik liever de Xbox wireless headset weer. Geluid klonk wel gelukkig wat minder zwaar aan de bass van deze 9X
Dat is vervelend voor je. Bij mij nog geen enkele keer weggevallen oid en ik wissel ook nog eens tussen mijn pc, Xbox en PS5. Ik heb geen ervaring met de Xbox wireless. Blijf je nu bij je huidige Headset?
Ik had hetzelfde gedaan in jouw situatie, weg met dat ding ipv van alles uitproberen.

Ik heb trouwens wel aan het begin zitten stoeien met de Xbox want daar kreeg ik geen geluid. Bleek dus een aparte volume knop dichtgedraaid te zijn geweest op de Headset specifiek voor de Xbox.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2023 11:34 ]

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:08

Kalkie

NLMP

Iedereen heeft het maar over Wo Long. Wo Long? Nee Lo Wang is de koning! Shadow Warrior 3, what a ride! 😀

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Verwijderd

d.bakker84 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 22:01:
[...]

Je roept wel steeds dat hij gestolen is, maar dat is toch ook gewoon een voorbarige conclusie van jou? Snap dat het kut is hoor, maar beetje chill, komt allemaal goed 😉
In 9 van de 10 gevallen is dat toch ook gewoon het geval?
Pakketjes raken echt niet zomaar kwijt, vooral niet vandaag de dag met alle technologie.

Wat betreft het "Beetje chill"
Het is voor mij moeilijk om te denken "Meh, komt allemaal wel goed, who cares..."
Wanneer ik een kleine €600,- aan iets uitgeef en ik nu in het duister tast over wat er nu gaat gebeuren met mijn geld.

En, dan heb ik het nog niet eens over de irritatie dat ik nu waarschijnlijk (met deze week erbij) 2 of 3 weken mag wachten voordat ik weer aan het gamen mag.

Als ze nou tegen mij zeggen "Prima, je krijgt je geld terug." Dan haal ik vandaag nog een nieuwe, geen probleem.
Maar, nee... eerst het onderzoek afwachten en dan hoor ik wel wat er gebeurd.

Fouten kunnen altijd gemaakt worden, geen probleem.
Maar dat ik daar dan als klant weken lang de dupe van ben irriteert me gewoon. :)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:30:
[...]

Pakketjes raken echt niet zomaar kwijt, vooral niet vandaag de dag met alle technologie.

Het is voor mij moeilijk om te denken "Meh, komt allemaal wel goed, who cares..."
Wanneer ik een kleine €600,- aan iets uitgeef en ik nu in het duister tast over wat er nu gaat gebeuren met mijn geld.

En, dan heb ik het nog niet eens over de irritatie dat ik nu waarschijnlijk (met deze week erbij) 2 of 3 weken mag wachten voordat ik weer aan het gamen mag.

Als ze nou tegen mij zeggen "Prima, je krijgt je geld terug." Dan haal ik vandaag nog een nieuwe, geen probleem.

Maar dat ik daar dan als klant weken lang de dupe van ben irriteert me gewoon. :)
Je krijgt of je geld terug of een xbox. Snap dat de manier waarop ze met je omgaan niet ok is. Maar zal echt verholpen worden, dus chill is nog steeds het devies :)
@Verwijderd Is inderdaad vervelend, maar 2 a 3 weken onderzoek is gewoon normale gang van zaken en ook vrij logisch.
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:30:
[...]

Misschien is dit het universum die je behoedt om achievements te halen :P

———

Wo Lang is op 1.000 GS. Na iets van 45 bosses verslagen te hebben kan ik eenieder vertellen dat de eerste boss de leukste was :P

De game is echt te easy met uitzondering van 4 eindbazen die je instant killen bij een verkeerde parry. Ook zit er weinig afwisseling in. Ik had op 3/4e van de game de melding dat mijn inventory vol zat. De inventory kent 500 slots… je krijgt echt zoveel zooi in deze game. Ik heb na het eerste uur het volgende gebruikt:

-Een en hetzelfde wapen
-Een en dezelfde set armor
-Een en dezelfde boog
-Een en dezelfde health potion

Wisselen was niet nodig. Heb geen enkele andere consumable gebruikt in gevechten. De wizardry spells waren wel grappig en maakte sommige bosses nog makkelijker dan ze al waren. En ben ook niet iemand die het zichzelf kunstmatig moeilijk maakt door met mindere gear te spelen.

De bosses die echt leuk waren en voor een uitdaging zorgden leken op bosses uit Sekiro. Beter goed gejat dan slecht bedacht :P

Wel de 2e game in evenveel maanden waarvan ik de story echt compleet heb overgeslagen. De andere was Hogwarts. Totaal niet boeiend. :) Misschien voor de liefhebbers van de lore en de oosterse mystieken…

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2023 15:20 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:08:
[...]

Achievement : No Gaming For You. :P

• kleinelievewolff
@uchiha tijntje knap gedaan! Mij kon het spel me totaal niet boeien. Heb het een half uur geprobeerd, maar vond de graphics van PS2 niveau, weinig vrijheid in rondlopen en een button basher. Nu is het ook niet mijn soort spel en is het wellicht leuker geworden na het beginstuk, maar ik heb hem weer verwijderd. Dat doe ik tegenwoordig als een (gamepass) spel me niet meteen grijpt, meteen verwijderen want er is nog genoeg te spelen!
kleinelievewolff schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:36:
@uchiha tijntje knap gedaan! Mij kon het spel me totaal niet boeien. Heb het een half uur geprobeerd, maar vond de graphics van PS2 niveau, weinig vrijheid in rondlopen en een button basher. Nu is het ook niet mijn soort spel en is het wellicht leuker geworden na het beginstuk, maar ik heb hem weer verwijderd. Dat doe ik tegenwoordig als een (gamepass) spel me niet meteen grijpt, meteen verwijderen want er is nog genoeg te spelen!
Ik snap je wel. Ik ben in afwachting van wat games die binnen nu en twee maanden uitkomen (Forza DLC, Sifu of Dredge, Road 96, Tin Hearts, The last case of Benedict Fox en als klapper op de vuurpijl Redfall). Dus heb nu nog niet echt een backlog. Die gaat wel komen :)

——-

Flinke update / patch voor Atomic Heart:

https://www.trueachieveme...-heart-update-patch-notes

———

Een behind the look of Minecraft Legends.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2023 18:16 ]

Ik hoop dat Starfield hele toffe indoor locaties heeft ook. Dan bedoel ik niet de steden, maar echt grotten, dungeons op de planeten die we gaan verkennen. Mysteries oplossen, een of andere note/diary/log vinden van een dode npc die de speler weer op een interessante side quest stuurt. Dat is oa wat Skyrim zo geweldig maakte. Die grotten en dungeons.

Neem alleen dit al:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2u1JDT1HjkHC15BkgBivGSH8Zd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CoO2yM1seayTV26dl2oTtMJi.png?f=fotoalbum_large

Geweldig vond ik dat toen, volledig anders dan al die andere grotten. Of een Dwemer dungeon bijvoorbeeld. Skyrim in space in all the best ways toch? Nou kom maar. :)

• kleinelievewolff
uchiha tijntje schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:42:
[...]

Ik snap je wel. Ik ben in afwachting van wat games binnen nu en twee maanden uitkomen (Forza DLC, Sifu of Dredge, Road 96, Tin Hearts, The last case of Benedict Fox en als klapper op de vuurpijl Redfall. Dus heb nu nog niet echt een backlog. Die gaat wel komen :)
Ik heb een enorme backlog, maar die onstaat vooral door te weinig tijd om te gamen en teveel aanbod van leuke spellen. Ik moet me er echt toe zetten om een spel uit te spelen, blijf daarom voorlopig ook weg van multiplayer games. Was met RDR2 gestart, maar nu kwam daar Atomic Heart tussendoor. Die wil ik nu eerst uitspelen en dan verder met RDR2 (of Hogwarts Legacy die mijn zoontje heeft gekocht).....

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:46

L0g0ff

omg

Wat is dat voor een pixel schermpje? Die is wel leuk voor de hobby :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

De nieuwe This Week on Xbox is er.

• Timothy3000
Krimglas schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:26:
[...]

Eens maar poh,
spoiler: title
de twee Guardian Apes
vond ik echt een kluif! Al bleken die later optioneel en dus misbaar te zijn, afhankelijk van een eerdere keuze.

• Timothy3000
[...]

———

Wo Lang is op 1.000 GS. Na iets van 45 bosses verslagen te hebben kan ik eenieder vertellen dat de eerste boss de leukste was :P

De game is echt te easy met uitzondering van 4 eindbazen die je instant killen bij een verkeerde parry. Ook zit er weinig afwisseling in. Ik had op 3/4e van de game de melding dat mijn inventory vol zat. De inventory kent 500 slots… je krijgt echt zoveel zooi in deze game. Ik heb na het eerste uur het volgende gebruikt:

-Een en hetzelfde wapen
-Een en dezelfde boog

Wisselen was niet nodig. Heb geen enkele andere consumable gebruikt in gevechten. De wizardry spells waren wel grappig en maakte sommige bosses nog makkelijker dan ze al waren. En ben ook niet iemand die het zichzelf kunstmatig moeilijk maakt door met mindere gear te spelen.

De bosses die echt leuk waren en voor een uitdaging zorgden leken op bosses uit Sekiro. Beter goed gejat dan slecht bedacht :P

Wel de 2e game in evenveel maanden waarvan ik de story echt compleet heb overgeslagen. De andere was Hogwarts. Totaal niet boeiend. :) Misschien voor de liefhebbers van de lore en de oosterse mystieken…
Ja joh, precies mijn gedachte.
spoiler: title
Lu Bu
is zowat 1 op 1 uit Sekiro overgenomen.

In ander Gamepass nieuws: Die nieuwe MLB lijkt ook erg goed te worden. Veel zin in.

• Timothy3000
kleinelievewolff schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 15:36:
Zo mis je wel een hoop goeie games imo. Sommige games hebben echt wat tijd nodig.

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:03:
[...]

Isshin met zijn mob Emma >:)

Eerste muur waar ik tegenaan liep (en wel honderd keer over heb gedaan) was Owl.
Voor mij was het madam butterfly. Ik heb echt dagen erover gedaan haar te verslaan. Daarna redelijk soepel tot de sword saint. Het duurde daar ook een paar dagen totdat ik de truuk door had. Wat een topspel is Sekiro! Eén van de weinige spellen die ik na het halen van alle achievements nog een paar keer uitgespeeld heb. :)
[...]

-Een en hetzelfde wapen
-Een en dezelfde boog

Wisselen was niet nodig.
Maar… hoe heb je dan de achievement voor 4* armor, melee, ranged en icon behaald ??

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 10-03-2023 21:34 ]

Exactor it schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 19:33:
[...]

Voor mij was het madam butterfly. Ik heb echt dagen erover gedaan haar te verslaan. Daarna redelijk soepel tot de sword saint. Het duurde daar ook een paar dagen totdat ik de truuk door had. Wat een topspel is Sekiro! Eén van de weinige spellen die ik na het halen van alle achievements nog een paar keer uitgespeeld heb. :)
En die had ik dan meteen tijdens de tweede poging neer.
Zo mooi van souls games, de een struggled met die en de ander struggled met dat.
Ornstein en Smough had ik ook in de eerste keer neer terwijl een maatje van mij het er iedere keer over had hoe moeilijk ze wel niet waren :P (wel eerst Ornstein aangepakt tijdens mijn blind run, andersom was een heel pak moeilijker)

justifire schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:34:
[...]

Maar… hoe heb je dan de achievement voor 4* armor, melee, ranged en icon behaald ??
Haha, you got me there. :P Wel 1 minuut!
justifire schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:40:
[...]

En die had ik dan meteen tijdens de tweede poging neer.
Zo mooi van souls games, de een struggled met die en de ander struggled met dat.
Ornstein en Smough had ik ook in de eerste keer neer terwijl een maatje van mij het er iedere keer over had hoe moeilijk ze wel niet waren :P (wel eerst Ornstein aangepakt tijdens mijn blind run, andersom was een heel pak moeilijker)
Zat Smough vast in die pilaar dan :P Het erge aan die games is dat je de route van de bonfire naar de boss soms nog kunt dromen….

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-03-2023 22:05 ]

Pagina: 1 ... 94 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord