Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:46

L0g0ff

omg

drakiesoft schreef op maandag 6 maart 2023 @ 15:56:
Iemand een tip waar je het beste vervangende linker en rechter bumper knoppen kan krijgen voor de elite series v1?
Die van Amazon schijnen niet goed te passen.
Ik heb die van amazon en die werken prima. Ik zoek nog wel even naar de bumper die ik heb gekocht destijds.

Edit

Ah sorry @drakiesoft , hjj is niet meer leverbaar

Deze had ik:
https://www.amazon.com/gp...=ppx_pop_mob_b_asin_title

[ Voor 16% gewijzigd door L0g0ff op 06-03-2023 17:21 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
Poh, Ashin in Wo Long was wel even een kluif. Te weinig geduld haha. Maar hij is neer!
Timothy3000 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 17:58:
Poh, Ashin in Wo Long was wel even een kluif. Te weinig geduld haha. Maar hij is neer!
Geen idee wie je bedoeld :P Ik skip echt alles van het verhaal en al die namen onthoud ik niet. Denk dat de game wel wat te lang kan duren (Wo Lang? Te lang! :+) want er is weinig echte gameplay ontwikkeling, behalve die wizardry’s. Ben nu nog niet op de helft als ik het zo zie. Maar ik vermaak me er tot nu toe prima mee. Gisteren eindelijk voor het eerst in de game echt de block knop moeten gebruiken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:13:
[...]

Geen idee wie je bedoeld :P Ik skip echt alles van het verhaal en al die namen onthoud ik niet. Denk dat de game wel wat te lang kan duren (Wo Lang? Te lang! :+) want er is weinig echte gameplay ontwikkeling, behalve die wizardry’s. Ben nu nog niet op de helft als ik het zo zie. Maar ik vermaak me er tot nu toe prima mee. Gisteren eindelijk voor het eerst in de game echt de block knop moeten gebruiken.
Die stier!

Ik gebruik de block knop continu haha. Vind dat ook erg leuk.

Ik vermaak me er nog prima mee. Speel ook zoveel mogelijk sub missions. De game is echt Nioh light. Als je deze tof vindt kan ik je zeker Nioh 2 aanraden.
Timothy3000 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:15:
[...]

Die stier!

Ik gebruik de block knop continu haha. Vind dat ook erg leuk.

Ik vermaak me er nog prima mee. Speel ook zoveel mogelijk sub missions. De game is echt Nioh light. Als je deze tof vindt kan ik je zeker Nioh 2 aanraden.
Hmmm. Stier… stier… doet me even geen belletje rinkelen. Maar dat kan wel want heb inmiddels de nodige bosses gehad in allerlei vormen en gradaties. :) ze volgen elkaar ook in rap tempo op.
Zit nu in act 4 waarbij ik eerst alle missies in de vorige acts complete. Gisteren wel een tijdje vastgezeten bij een gekke gozer op een paard. Kreeg meteen Sekiro herinneringen… My name is Gyoubu masataka oniwa! Maar toch is alles in dat spel net even wat beter.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-03-2023 18:19 ]

• Timothy3000
Ha ja, dit is een beetje de Action versie van Sekiro.

Die stier kwam in dat level met al dat bamboe en de tijgers.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:21

On_E

Housemusic

Cities Skylines 2 in Gamepass, nice. :)

Die eerste game zag er ook goed uit.

En ook Gamepass day 1.

[ Voor 31% gewijzigd door On_E op 06-03-2023 18:58 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Timothy3000 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:20:
Ha ja, dit is een beetje de Action versie van Sekiro.

Die stier kwam in dat level met al dat bamboe en de tijgers.
Bedoel je soms die mislukte geit ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Ja die haha.
Ben daar twee dagen terug gestopt en Dead Space weer opgepakt.
Misschien vanavond even neermaaien, camera is daar echt de grote vijand, zat op een gegeven moment klem in dat beest tegen een paar rotsen, zag alleen maar plukken met haar op het scherm :')
Love it !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:47:
[...]

Ben daar twee dagen terug gestopt en Dead Space weer opgepakt.
Misschien vanavond even neermaaien, camera is daar echt de grote vijand, zat op een gegeven moment klem in dat beest tegen een paar rotsen, zag alleen maar plukken met haar op het scherm :')
Love it !
Aaaah dat ene beest met teveel andrelon shampoo waarbij het enige wat je op je scherm ziet een overdaad aan wapperend haar. Geen idee of dat een stier of een geit was. Kon elk beest zijn… :P

• Timothy3000
Ik dacht rode hoorns dus stier. Maar een uit de kluiten gewassen berggeit is ook een goeie. Ze kunnen er nu iig vlees van halen dus we horen het vanzelf. ;)

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:40

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

8)

• Solaris
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-04-2023
Wat zou ik graag VR willen op de Xbox. Echt een gemiste kans. Flight simulator is immers de ultieme game om het mee te combineren.

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:19
Solaris schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:26:
Wat zou ik graag VR willen op de Xbox. Echt een gemiste kans. Flight simulator is immers de ultieme game om het mee te combineren.
ff geduld ;)

https://blogs.microsoft.c...-future-of-work-and-play/

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Solaris
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 03-04-2023
Voornamelijk gericht op cloud. Niet echt vergelijkbaar met PSVR.
Hele avond Wo Long gespeeld met een maatje, fun!

Wat betreft defense, ik ben me nogal aan het blind aan het staren op defense bij armors waardoor ik nu echt te zwaar beladen ben. Wanneer ik kijk naar equipment weight dan staat er 76.9% en eronder 30.4. In het geel.

Hoe belangrijk is defense echt bij armor? Ik heb namelijk nu bijna alles qua armor pieces met de hoogste defense rating, en dus ook het allerzwaarst. Ik heb de skill voor equipment load wel geupgrade een paar keer.
devilsnight schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:33:

Wat betreft defense, ik ben me nogal aan het blind aan het staren op defense bij armors waardoor ik nu echt te zwaar beladen ben. Wanneer ik kijk naar equipment weight dan staat er 76.9% en eronder 30.4. In het geel.

Hoe belangrijk is defense echt bij armor? Ik heb namelijk nu bijna alles qua armor pieces met de hoogste defense rating, en dus ook het allerzwaarst. Ik heb de skill voor equipment load wel geupgrade een paar keer.
Blijf in het groen. Dat is het enige wat vaak echt belangrijk is in dit soort games. Of je moet met Havel armor spelen (dark souls was cool met dat armor. Een roll duurde wel 2 minuten maar toch!).

Ik speel denk ik met de armor die ik in de eerste twee uur vond. Die heb ik nu geüpgrade naar level 6. Werkt prima. Hogere defense zonder goede movement heb je niet veel aan in mijn optiek.

Ben nu net level 50 geworden. Zit net op 45% van de game denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2023 07:36 ]

uchiha tijntje schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:52:
[...]

Blijf in het groen. Dat is het enige wat vaak echt belangrijk is in dit soort games. Of je moet met Havel armor spelen (dark souls was cool met dat armor. Een roll duurde wel 2 minuten maar toch!).

Ik speel denk ik met de armor die ik in de eerste twee uur vond. Die heb ik nu geüpgrade naar level 6. Werkt prima. Hogere defense zonder goede movement heb je niet veel aan in mijn optiek.

Ben nu net level 50 geworden. Zit net op de helft van de game denk ik.
Ach natuurlijk, ik realiseerde me helemaal niet dat je armor ook kan upgraden! Ik zal volgende keer eens kijken welk armor mij terug in het groene brengt.

Ik heb nu het chaos zwaard, ben de boss naam even vergeten, maar daar zijn we gebleven. Denk dat de kans groot is dat ik deze in co-op blijf spelen. Ga ik nu solo verder, dan ben ik straks een veel hoger level dan mijn co-op partner.

Überhaupt als ik een solo save zou willen dan kan dat niet volgens mij he? Dan overschrijft ie de andere save. Ah well.
devilsnight schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:33:

Met earth phase stijgt je equip load.
Probeer minimaal onder de 70% weightload te blijven.

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 18:20
Pff ik ben al twee dagen bezig met de eerste baas. Dark souls 3 en ashen waren voor mij allebei stukken makkelijker.
Moet toegeven dat bij sekiro ik ook bij de eerste baas gestopt ben.
Iets aan deze soort souls like klikt gewoon niet.
Misschien is het tempo te hoog.

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:42
SecondGuess schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:08:
Pff ik ben al twee dagen bezig met de eerste baas. Dark souls 3 en ashen waren voor mij allebei stukken makkelijker.
Moet toegeven dat bij sekiro ik ook bij de eerste baas gestopt ben.
Iets aan deze soort souls like klikt gewoon niet.
Misschien is het tempo te hoog.
Ik ben na de vierde baas gestopt, was er wel klaar mee, maar om andere redenen. Vind de game zo generiek. Ze hebben hun eigen serie Nioh gepakt en er een Chinees sausje overheen gegooid. Ten slotte hebben ze elementen van Sekiro erbij geflikkerd. Grafisch is het ook tamelijk ondermaats. De performance mode loopt redelijk, maar hier en daar heb je redelijk wat framedrops. Heb niet het idee dat vrr op de Xbox echt helpt, zou kunnen natuurlijk dat zonder een compatibele TV de framedrops nog beter merkbaar zijn.

Als ik je een tip mag geven voor de eerste baas, wat mij erg hielp bij deze baas is op tijd blocken en dan op het laatste moment te parry-en. In plaats van dat je dus volledig focust op om het laatste moment een parry te doen. Als je namelijk laat een parry probeert te doen en het gaat wel fout, dan ben je nog altijd aan het blocken. Natuurlijk, op een gegeven moment heb je geen stamina meer, maar als je dit traint, heb je de timing van de parry zo onder de knie. Sekiro was trouwens mijns inziens stukken moeilijker dan Wo Long, dus er is hoop 👍.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:13:
[...]

Het is inderdaad vrij generiek, verhaal boeit me totaal niet, engelse voiceacting is echt heel slecht, maar toch vermaak ik me er nog wel steeds mee merk ik. Het is jammer dat elke Soulsgame natuurlijk vergeleken wordt met de From games, want die zijn gewoon heel speciaal. Heb er nu een uurtje of 15 in zitten en denk dat ik over een uurtje of 15 wel bij het einde ben. De meeste bosses zijn in 1 of 2 pogingen down, maar heb me gisteren wel even een klein uurtje zitten te verbijten op een boss in een subobjective. Meestal zijn die erg easy, maar dit waren drie klojos die erg hard sloegen. Het was echt een marathon waarbij de clue was om iedere keer maar een klein beetje damage te doen, afstand te nemen en rinse and repeat.

Sekiro was inderdaad veel moeilijker en was echt een soort dans wat je deed met je vijand. Wo Lang is gewoon zo snel mogelijk proberen in te hakken op de vijand samen met je NPC's die je meeneemt. Hoop zo dat er ooit nog een Sekiro 2 gaat komen of een nieuw IP maar met dezelfde fight mechanics.
Klopt, dit soort games wordt snel vergeleken met die van From Software. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik het zelf ook erg vind tegenvallen t.o.v. Nioh. Zoals ik eerder ook aangaf, het is Nioh met een Chinees sausje, maar ik doe daar Nioh eigenlijk wel te kort mee. Ik heb mij met Nioh 1 en 2 prima vermaakt. Ook in die gevallen was het verhaal trouwens niet super boeiend.

[ Voor 34% gewijzigd door Meister Sachs op 07-03-2023 09:27 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Meister Sachs schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:38:
[...]

Ik ben na de vierde baas gestopt, was er wel klaar mee, maar om andere redenen. Vind de game zo generiek. Ze hebben hun eigen serie Nioh gepakt en er een Chinees sausje overheen gegooid. Ten slotte hebben ze elementen van Sekiro erbij geflikkerd. Grafisch is het ook tamelijk ondermaats. De performance mode loopt redelijk, maar hier en daar heb je redelijk wat framedrops. Heb niet het idee dat vrr op de Xbox echt helpt, zou kunnen natuurlijk dat zonder een compatibele TV de framedrops nog beter merkbaar zijn.

Als ik je een tip mag geven voor de eerste baas, wat mij erg hielp bij deze baas is op tijd blocken en dan op het laatste moment te parry-en. In plaats van dat je dus volledig focust op om het laatste moment een parry te doen. Als je namelijk laat een parry probeert te doen en het gaat wel fout, dan ben je nog altijd aan het blocken. Natuurlijk, op een gegeven moment heb je geen stamina meer, maar als je dit traint, heb je de timing van de parry zo onder de knie. Sekiro was trouwens mijns inziens stukken moeilijker dan Wo Long, dus er is hoop 👍.
Het is inderdaad vrij generiek, verhaal boeit me totaal niet, engelse voiceacting is echt heel slecht, maar toch vermaak ik me er nog wel steeds mee merk ik. Het is jammer dat elke Soulsgame natuurlijk vergeleken wordt met de From games, want die zijn gewoon heel speciaal. Heb er nu een uurtje of 15 in zitten en denk dat ik over een uurtje of 15 wel bij het einde ben. De meeste bosses zijn in 1 of 2 pogingen down, maar heb me gisteren wel even een klein uurtje zitten te verbijten op een boss in een subobjective. Meestal zijn die erg easy, maar dit waren drie klojos die erg hard sloegen. Het was echt een marathon waarbij de clue was om iedere keer maar een klein beetje damage te doen, afstand te nemen en rinse and repeat.

Sekiro was inderdaad veel moeilijker en was echt een soort dans wat je deed met je vijand. Wo Lang is gewoon zo snel mogelijk proberen in te hakken op de vijand samen met je NPC's die je meeneemt. Hoop zo dat er ooit nog een Sekiro 2 gaat komen of een nieuw IP maar met dezelfde fight mechanics.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

@drakiesoft Heb hier nog een setje liggen. Gloednieuw in ongeopende verpakking inclusief de vereiste schroevendraaiers. Gratis af te halen in het oosten van het land regio Apeldoorn of Arnhem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aj2BFwE-6yh2o9voWpM8zva61DU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7sMKimUF9Y4a8OGZxqp97VlY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 07-03-2023 09:18 ]

XBL: MRE Inc

• Timothy3000
[...]

Nioh 2 was imo nog beter dan veel van de From games. Had wel gehoopt dat Wo Long dat niveau zou halen.

De game is vermakelijk maar haalt het in verre niet bij Nioh. Geen last van framedrops trouwens.

Ik duim ook mee voor een nieuwe Sekiro trouwens. Mijn fave souls game so far.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19:44
[...]

Ik Ben minder ver dan jij maar probeer de bosses steeds via critical deflects te grazen te nemen, puur omdat dat leuker is. Volgens mij kun je buddies uitzetten. Dat ga ik denk ik doen voor boss fights want het is echt te simpel als die twee dudes alle aggro pakken.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:25
[...]

Heb de VA na 10 minuten op Japans gezet :P (I know het is een game die in China speelt) maar mij bevalt Japans beter qua klank hehe. Sekiro vind ik wel echt VEEL beter in alles en ik vind Nioh 1 & 2 ook een stuk interessanter. Desalniettemin heb ik veel plezier de levels door te rennen en alles te slopen.

Meeste bosses waren erg goed te doen en meestal binnen 3/4 keer gelukt. Nu bij Zhang Rang Boss en daar heb ik wat moeite mee, is meer omdat er zoveel op het scherm gebeurd dat ik het ff niet volg, die vanavond maar eens proberen te slopen. Ook paar invaders op bezoek gehad, je merkt dat de game net uit is aangezien ik ze zonder grote problemen kon killen.

• Timothy3000
Exactor it schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:32:
[...]

Ik Ben minder ver dan jij maar probeer de bosses steeds via critical deflects te grazen te nemen, puur omdat dat leuker is. Volgens mij kun je buddies uitzetten. Dat ga ik denk ik doen voor boss fights want het is echt te simpel als die twee dudes alle aggro pakken.
Je mist dan wel de bonds en daarmee armor e.d. las ik ergens.
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:35:
[...]

Je mist dan wel de bonds en daarmee armor e.d. las ik ergens.
En toch ook niet onbelangrijk voor @Exactor it , een aantal achievements >:)

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:46:
[...]

En toch ook niet onbelangrijk voor @Exactor it , een aantal achievements >:)
Dan heb ik niks gezegd! :+

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Vildhjarta schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Ook paar invaders op bezoek gehad, je merkt dat de game net uit is aangezien ik ze zonder grote problemen kon killen.
Je krijgt vooral computergestuurde invaders op bezoek :p
Ben het absoluut met jullie eens dat Wo Long niet het niveau van From games haalt. Het is een leuke game tot nu toe, hele toffe combat. Level design is ook wel ok, maar niet super. En het verhaal doet mij ook heel weinig.

Ook bijzonder raar hoe vijanden je van echt een meter of twee niet opmerken, maar zodra ze je zien volgen ze je als een malle. Aparte design keuze.

Dit soort games sowieso nooit, maar dan ook echt nooit in het Engels spelen. 😝

De andere game van dezelfde studio, maar vooral de maker van Nioh komt met een game iets genaamd met Ronin. Helaas wel PS only. Die ziet er wel echt een heel stuk toffer, maar vooral meer high budget uit.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:25
Krimglas schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:37:
[...]

Je krijgt vooral computergestuurde invaders op bezoek :p
Ah echt? das wel echt leentjebuur bij FromSoftware gespeeld dan. Ik vond ze al zo easy :D

• Exactor it
De beste invasion modus van de laatste jaren vind ik toch wel Sniper Elite 5. Je wist nooit wanneer iemand je missie kwam verpesten en wat je aan zou treffen als je een andere juist aanviel. Heb dat met best wat plezier best wat avondjes gedaan.
Hoppa, de 500 points challenge voor Rewards ook binnen door Contrast te spelen en drie achievements te halen. Ik ga de game ook gelijk lekker doorspelen, ik vind het echt wel wat hebben.

Van dezelfde studio als We Happy Few, ook een game die een paar hele toffe dingen had, alleen overall het net niet was. Ben wel erg benieuwd naar hun volgende game.

• Timothy3000
Zang Rang is waar het bij mij ophoudt in Wo Long. Rotbaas.
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:11:
Zang Rang is waar het bij mij ophoudt in Wo Long. Rotbaas.
Haha, herkenbaar. Mijn tip is om echt met je Y attack de clones aan te vallen. Met een beetje damage kun je na 1 Y attack direct een finisher uitvoeren. Dan zijn die clones vrij snel neer. En gewoon 2 NPC's meenemen in het gevecht.
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:20:
Ik merk dat ik steeds lock en dan is het einde verhaal. De camera werkt ook totaal niet mee met dit gebeuren. Dus voor nu wel even klaar mee haha.
Helemaal mee eens. De camera is bij meerdere vijanden vrij irritant. Dat is bij dit gevecht erg merkbaar. Verder zijn de bosses niet vaak met meerdere vijanden.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-03-2023 16:23 ]

• Timothy3000
Ik merk dat ik steeds lock en dan is het einde verhaal. De camera werkt ook totaal niet mee met dit gebeuren. Dus voor nu wel even klaar mee haha.
Gisteravond ook gestrand bij Zang Rang Zaad Zang.
Irritant dat de camera steeds locked op een willekeurige vijand die je nou juist net niet aanvalt…
Vind dit sowieso ergernis nr.1 in Wo Long, vijanden die je niet locked kan je ook niet raken, erg leuk met meerdere vijanden tegelijk }:|
Maar goed, geef nooit op !!

• Timothy3000
justifire schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:26:
Irritant dat de camera steeds locked op een willekeurige vijand die je nou juist net niet aanvalt…
Vind dit sowieso ergernis nr.1 in Wo Long, vijanden die je niet locked kan je ook niet raken, erg leuk met meerdere vijanden tegelijk }:|
Ja dit dus! Is die lock echt niet uit te zetten?

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:26:
Je kunt met je rechterstick wisselen welke enemy gelockt is toch? Het is me niet opgevallen dat je niet kunt raak slaan zonder lock. Moet je wel raak slaan. :)

• Exactor it
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:44:
[...]

RS indrukken.

• Timothy3000
Ja klopt, maar in een room met veel te veel vijanden blijft hij autolocken.
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:44:
[...]

Weet ik niet, zou bij dit gevecht echt wel beter zijn. Maar dan moet je dus weer handmatig locken anders raak je niets |:(

• Timothy3000
Eerste boss waarvan ik echt denk: Damn, slecht ontworpen dit.

• Exactor it
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 16:56:
Ja klopt, maar in een room met veel te veel vijanden blijft hij autolocken.
Nog een keer RS indrukken! :+

• Timothy3000
Hahaha, wacht maar tot je bij die baas komt. Je sloopt je controller op die manier. :P

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 20:22
Ik dacht al dat ik in een wo long topic zat ipv xbox series. Ik speel die game niet en vind het rete irritant.

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:08

Kalkie

NLMP

devilsnight schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 14:31:
Hoppa, de 500 points challenge voor Rewards ook binnen door Contrast te spelen en drie achievements te halen. Ik ga de game ook gelijk lekker doorspelen, ik vind het echt wel wat hebben.

Van dezelfde studio als We Happy Few, ook een game die een paar hele toffe dingen had, alleen overall het net niet was. Ben wel erg benieuwd naar hun volgende game.
Zo ben ik hier ook aan begonnen, helpt het Rewards programma je om nieuwe games te ontdekken. Leuke game om je dagelijkse achievement te halen :).
Helaas wel 30 fps, op de OLED letterlijk geen vloeiende ervaring.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Kalkie schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:39:
[...]

Zo ben ik hier ook aan begonnen, helpt het Rewards programma je om nieuwe games te ontdekken. Leuke game om je dagelijkse achievement te halen :).
Helaas wel 30 fps, op de OLED letterlijk geen vloeiende ervaring.
Klopt. Maar toch wel speelbaar nog vind ik, als het een first person game was geweest echter.....maar verder leuk gedaan.

• Timothy3000
RedNas74 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:36:
[...]

Ik dacht al dat ik in een wo long topic zat ipv xbox series. Ik speel die game niet en vind het rete irritant.
Sorry voor het enthousiasme over een fijne Gamepass titel! Ik post voortaan in het desbetreffende topic.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Timothy3000 schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 17:42:
[...]

Sorry voor het enthousiasme over een fijne Gamepass titel! Ik post voortaan in het desbetreffende topic.
Even voor de zekerheid, dit betekend niet dat er niks over die games gezegt mag worden hier, zeker niet :) Maar het begon nu inderdaad wel heel erg op een Wo Long topic te lijken, en dat is niet helemaal de bedoeling.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:46

L0g0ff

omg

Gaaf, valheim! Ik wist niet dat die op console kwam :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Verwijderd

Ik had gehoopt dat ik vandaag weer verder kon met mijn Xbox Series X, maar UPS loopt weer lekker te prutsen.
(Ik bedoel, technisch gezien kan het vandaag nog bezorgt worden, en dat zegt de status ook "Dinsdag, Maart 07 voor Einde Dag" :P )

Mijn Xbox avontuur loopt dus nog niet echt heel soepeltjes.
Kapotte hardware + kapotte delivery service...

Heb wel erg veel zin om verder te gaan met mijn Fallout 3 avontuur.
Maar, ook de post van hierboven ziet er erg goed uit!
Valheim is wel een beetje mijn type spel, dus ga deze dan ook 100% zeker spelen. (Als UPS mijn xbox niet heeft weggesluisd. :P )
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:58:
Ik had gehoopt dat ik vandaag weer verder kon met mijn Xbox Series X, maar UPS loopt weer lekker te prutsen.
(Ik bedoel, technisch gezien kan het vandaag nog bezorgt worden, en dat zegt de status ook "Dinsdag, Maart 07 voor Einde Dag" :P )

Valheim is wel een beetje mijn type spel, dus ga deze dan ook 100% zeker spelen. (Als UPS mijn xbox niet heeft weggesluisd. :P )
Voor fallout 3 kun je ook een xbox 360 kopen :P

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:59
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:18:
[...]

Die gaan ook snel stuk :P

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:18:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat het op de Series X ietwat soepeler loopt. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:23:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat het op de Series X ietwat soepeler loopt. :+
Zonder gekkingheid, die loopt zeker beter op de Series X.
Heeft FPS boost.

Draait op 4k60. Destijds op de X360 liep het wel redelijk maar had ik zelf altijd wel last van framedrops hier en daar(bij explosies e.d.)

[ Voor 13% gewijzigd door kevlar01 op 08-03-2023 09:01 ]

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 21:50
kevlar01 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:01:
[...]

Zonder gekkingheid, die loopt zeker beter op de Series X.
Heeft FPS boost.

Draait op 4k60. Destijds op de X360 liep het wel redelijk maar had ik zelf altijd wel last van framedrops hier en daar(bij explosies e.d.)

[YouTube: Fallout 3: FPS Boost - Xbox Series X FPS/Framerate Test]
Een paar maanden geleden nog gespeeld op de series X. Speelt prima weg en ziet er lekker scherp uit.

PSN ID Binloading_nl

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:42
Ben wel benieuwd naar The Elder Scrolls IV Oblivion op de series x. Was één van mijn favoriete games op de 360, maar nooit meer toegekomen aan een nieuwe playthrough. Qua engine volgens mij min of meer hetzelfde als Fallout 3. De game heeft een fps boost gekregen, maar ik kan geen info vinden over de resolutie. Het spel is eerder al eens geoptimaliseerd voor de one x, maar wil dat dan zeggen 1080p of net als Fallout 3 4k op de series x?

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Zitten de deadspace games nog niet in gamepass? Die zijn toch onderdeel van EA play wat weer gekoppeld is aan gamepass? Ik weet in ieder geval zeker dat deadspace 1 erin zit omdat ik die vlak voor de remake nog even kort gespeeld had om mezelf te verbazen wat een vooruitgang in graphics we hebben in 15 jaar tijd.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:30
Kaasje123 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:47:
[...]

Zitten de deadspace games nog niet in gamepass? Die zijn toch onderdeel van EA play wat weer gekoppeld is aan gamepass? Ik weet in ieder geval zeker dat deadspace 1 erin zit omdat ik die vlak voor de remake nog even kort gespeeld had om mezelf te verbazen wat een vooruitgang in graphics we hebben in 15 jaar tijd.
Ze worden toegevoegd aan 'cloud' :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• L23
Meister Sachs schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:43:
Ben wel benieuwd naar The Elder Scrolls IV Oblivion op de series x. Was één van mijn favoriete games op de 360, maar nooit meer toegekomen aan een nieuwe playthrough. Qua engine volgens mij min of meer hetzelfde als Fallout 3. De game heeft een fps boost gekregen, maar ik kan geen info vinden over de resolutie. Het spel is eerder al eens geoptimaliseerd voor de one x, maar wil dat dan zeggen 1080p of net als Fallout 3 4k op de series x?
Volgens mij hetzelfde als Fallout 3. 4K was er al met de Xbox One X. FPS boost met de Series X.

• L23
Rossi46 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:58:
[...]

Ze worden toegevoegd aan 'cloud' :)
Dat mogen ze wel met meer games doen. Afgelopen week Mass Effect 3 weer opgepakt. Leviathan en Omega DLC uitgespeeld. Lijkt er op dat ik deze trilogie toch eindelijk eens een keer ga uitspelen. Maar alleen de Legendary Edition zit in de cloud. Vind het wel handig om op zowel de Xbox als mijn Macbook Xbox games te spelen. Maar met Mass Effect geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 21:58:

Update...
Net naar UPS gebeld en ze weten niet waar mijn pakket is. :|

Met andere woorden, iemand heeft weer lekker een pakketje meegenomen in het depot. :O
Hopelijk valt dit snel op te lossen met Microsoft, echt geen zin om hier weken lang achteraan te moeten gaan.

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14-10 12:59
Sinds de nieuwe PSVR zit ik toch wel een beetje jaloers die kant op te kijken. Sinds ik een stuurtje heb lijkt het me toch wel heel leuk om (de nieuwe) Forza in VR te spelen. Ik hoop dat Xbox hier op termijn toch mee gaat komen. Als ze dat niet doen ga ik misschien toch een overstap naar de concurrent of de pc overwegen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:30
BrightSun schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:51:
Sinds de nieuwe PSVR zit ik toch wel een beetje jaloers die kant op te kijken. Sinds ik een stuurtje heb lijkt het me toch wel heel leuk om (de nieuwe) Forza in VR te spelen. Ik hoop dat Xbox hier op termijn toch mee gaat komen. Als ze dat niet doen ga ik misschien toch een overstap naar de concurrent of de pc overwegen.
Aan het begin van deze generatie heeft MS toch al aangegeven zich niet op VR te richten?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

BrightSun schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:51:
Ga er maar niet vanuit dat ze zich deze generatie gaan focussen op een VR bril.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

uchiha tijntje schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:07:
[...]

Ga er maar niet vanuit dat ze zich deze generatie gaan focussen op een VR bril.
Lig hier persoonlijk niet echt wakker van.
Heb een tijdje een Oculus Quest gehad, en heb deze eigenlijk zelden gebruikt.
Ik vind het onderuit gezakt gamen op de bank toch relaxter dan staand in de woonkamer met een dikke bril op je hoofd gestrapped.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 10:41:
[...]

Update...
Net naar UPS gebeld en ze weten niet waar mijn pakket is. :|

Met andere woorden, iemand heeft weer lekker een pakketje meegenomen in het depot. :O
Hopelijk valt dit snel op te lossen met Microsoft, echt geen zin om hier weken lang achteraan te moeten gaan.
Dat is redelijk bagger, ik heb het ook eens gehad met mijn controller en UPS, maar.... Geduld is een schone zaak.

Heb gemerkt dat UPS echt heel traag is met het updaten, etc van de voortgang van het afleverproces. Kan zomaar zijn dat hij deze week ergens alsnog opduikt. Maar kan me voorstellen dat dit echt ff k*t is, vooral omdat je hem al moest terugsturen.. |:(

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:05
Wom schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 22:23:
[...]

Na de Sonic nu de Yoshi? :+
Eerder luigi
Past wel in het kleurenpalet van de wii controllers, waar ik nog wat zeldzame gevallen (import japan) in mijn verzameling heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VW3uRiI7Xz4ilB68-xmWKV1hRJs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ym1UgFY3Hn5UhdSZaGAljB97.jpg?f=fotoalbum_large
kevlar01 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:25:
[...]

Lig hier persoonlijk niet echt wakker van.
Heb een tijdje een Oculus Quest gehad, en heb deze eigenlijk zelden gebruikt.
Ik vind het onderuit gezakt gamen op de bank toch relaxter dan staand in de woonkamer met een dikke bril op je hoofd gestrapped.
Ik heb de PSVR1 gehad, flinke motion sickness ondervonden, en ik ben ook iemand die lekker rustig wil gamen en niet elke keer een halve volksverhuizing moet doen, mijn Xbox Series X staat in mijn Game Room en die ik vrij compact. Hierdoor ook bijvoorbeeld de Wii Balance board met games, Xbox Kinect en Mario Dance Revolution met Dance mat verkocht, juist vanwege de plaats. Dus ik mis het niet.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Verwijderd

JDL15 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:43:
[...]

Dat is redelijk bagger, ik heb het ook eens gehad met mijn controller en UPS, maar.... Geduld is een schone zaak.

Heb gemerkt dat UPS echt heel traag is met het updaten, etc van de voortgang van het afleverproces. Kan zomaar zijn dat hij deze week ergens alsnog opduikt. Maar kan me voorstellen dat dit echt ff k*t is, vooral omdat je hem al moest terugsturen.. |:(
Ja, het zit tot nu toe nog niet echt mee met mijn X-Box avontuur.

Als ik inderdaad met Microsoft alles opnieuw moet gaan regelen zal het wel weer een aantal weekjes gaan duren voordat ik weer aan de slag kan met een nieuwe X-Box.

Ik weet niet wat ik erger vind.
Dat ze zo stom zijn dat ze een pakket van 7KG kwijtraken.
Of, dat iemand het eventueel gewoon heeft kunnen stelen zonder enige gevolgen.

• DFJCTW033
  • Laatst online: 17:31

Zeer benieuwd naar Dredge.
Dit soort games beginnen mij steeds meer te trekken.
Even wat anders dan normaal. Goeie opvolger als ik Pentiment heb uitgespeeld.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 13:46:
[...]

Ja, het zit tot nu toe nog niet echt mee met mijn X-Box avontuur.

Als ik inderdaad met Microsoft alles opnieuw moet gaan regelen zal het wel weer een aantal weekjes gaan duren voordat ik weer aan de slag kan met een nieuwe X-Box.

Ik weet niet wat ik erger vind.
Dat ze zo stom zijn dat ze een pakket van 7KG kwijtraken.
Of, dat iemand het eventueel gewoon heeft kunnen stelen zonder enige gevolgen.
Ja snap ik! Dat gebeurt nog veel te vaak. Hoor overigens niet vaak dat er eentje kapot gaat, lucky you 8)7
Is MS wel al op de hoogte van het kwijtraken? Meestal dienen zij een onderzoek in te stellen toch?

Verwijderd

JDL15 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 15:26:
[...]

Ja snap ik! Dat gebeurt nog veel te vaak. Hoor overigens niet vaak dat er eentje kapot gaat, lucky you 8)7
Is MS wel al op de hoogte van het kwijtraken? Meestal dienen zij een onderzoek in te stellen toch?
Ze hebben me gevraagd vandaag nog eventjes af te wachten.
Aangezien ik vandaag 3 verschillende verhalen heb gehoord van werknemers van de UPS

1. Ik weet niet wat er met jouw pakket aan de hand is, hij is gisteren op bezorging gegaan volgens ons systeem maar nooit aangekomen en het systeem zegt nu dat jouw pakket ergens in het Schiedam Depot is.
Levering kan niet worden ingepland omdat het systeem mijn pakket niet meer ziet.

2. Track and Trace zegt dat het vandaag word bezorgd, ook al klopt te status niet.
Waarschijnlijk word die vandaag bezorgt maar kan ik niet garanderen.

3. Pakket is met de bezorger mee gegaan vanmorgen en word vandaag bezorgd, gegarandeerd.
(Heel knap aangezien het verhaal van 1 dat compleet onmogelijk maakt.)

Dus, of het systeem van UPS klopt gewoon totaal niet en hij word alsnog bezorgt vandaag of morgen.
Of, er is een werknemer van UPS nu heel blij met een X-Box.

In ieder geval, 3 compleet verschillende verhalen geeft mij niet heel veel vertrouwen.

Releasedatum Starfield bekend. En ja, die is later dan eerder gedeeld.

Dus eerst Xbox generiek en daarna Starfield.

[ Voor 17% gewijzigd door Wom op 08-03-2023 16:22 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Aw shit here we go again! Toch wel weer zin in hoor en toch meteen weer een beetje hyped voor deze game. Sowieso blijven BGS games voor mij speciaal en zijn het games die ik het meest speel van alle games.

Helaas nog wel ff wachten maar kom maar op hoor!
En die "insiders" onlangs allemaal roepen dat de kans voor een juni release groot was. Ach, september is niet het einde van de wereld, jammer, dat wel.

Maar please laat dit dan ook de echte release datum zijn. Het was voor BGS al hoogst ongebruikelijk om een game uit te stellen, laat staan twee keer, maar here we are.

• Timothy3000
September. Mooi, na de zomer. Topdatum.
Timothy3000 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:06:
September. Mooi, na de zomer. Topdatum.
Kan, hoeft niet. We hebben hele warme Septembers gehad he, maar ik hoop dat bizarre hittes lekker weg zijn tegen die tijd. :P

Ik kan nu ook mooi allerlei grote games in de backlog rustig "afwerken" voordat deze game komt, want zodra er een nieuwe BGS game is, geef ik even een tijdje niets om andere games.

• Exactor it
Ik weet niet of ik BGS releases gaaf vindt. Wat is BGS? :)

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Exactor it schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:36:
Bethesda Game Studios (maker van Fallout 3 tot Fallout 76 en The Elder Scrolls)
Exactor it schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:36:
Kleine studio genaamd Bethesda Game Studios, oa bekend van Morrowind, Oblivion, Skyrim, Fallout 3 en 4.
oOo

• L23
Geen idee of ik wel of geen zin heb in Starfield. Maar van uitstel wordt ik in ieder geval niet gehyped :p Ik zie het tegen die tijd wel weer. Ben benieuwd of het net zo een succes gaat worden als de Elder Scrolls en Fallout games.
Mooi zo, is dat ook duidelijk :) Kijk er naar uit, maar eerst nog genoeg andere games in de tussentijd. April en mei en juni worden ook al mooie maanden.

• Timothy3000
L23 schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:16:
Geen idee of ik wel of geen zin heb in Starfield. Maar van uitstel wordt ik in ieder geval niet gehyped :p
Ik wel. Dat betekent dat ze de game zo goed mogelijk willen uitbrengen ipv deze gerusht uitbrengen en oplappen met patches. Geeft vertrouwen!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:52
Weten we eigenlijk wat starfield voor game gaat worden? Soort Fallout? Dan lijkt het me geweldig.

• Exactor it
NukaWorldNL schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:38:
[...]

Bethesda Game Studios (maker van Fallout 3 tot Fallout 76 en The Elder Scrolls)
devilsnight schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 17:38:
[...]

Kleine studio genaamd Bethesda Game Studios, oa bekend van Morrowind, Oblivion, Skyrim, Fallout 3 en 4.
Dat is helemaal geen kleine studio toch? Maar dank voor de verheldering mensen!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:52
Exactor it schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 18:59:
[...]

[...]

Dat is helemaal geen kleine studio toch? Maar dank voor de verheldering mensen!
Sarcasme meter even kalibreren ;)
Pagina: 1 ... 93 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord