devilsnight schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 21:56:
Ik geef het op voor vandaag. Even dikke pauze van twee uur gehouden, daarna verder gegaan. Wel de tijger kunnen verslaan, dus nice loot. De eerste fase van de boss is ook te doen nu, maar bij de tweede fase ga ik de mist in. Echt lastig om te zien welke attacks hij gaat doen en al helemaal om ze te deflecten, en hij doet behoorlijk damage.
Blijf erbij dat ik dit zelf echt geen goede intro vindt voor een game en ik denk dat genoeg mensen zullen afhaken hierdoor. YouTuber GamingTech is al gestopt omdat hij de boss gewoon niet verslagen krijgt en zegt wel voor fun te gamen en niet constant ergernis. Agreed!
Voor de Wo Long spelers hier:
Tijdens zo'n laadscherm stond er een tip over spirit damage en de spirit meter van vijanden, ik neem aan ook bosses.
Hoe meer attacks ik met Y doe tijdens zowel normale attacks als direct na een deflect zou er voor moeten zorgen dat de spirit meter sneller weg is van de vijand? Is dit de balk die rood vol loopt wanneer je een vijand/boss raakt?
Tips:
- Je kan deflecten terwijl je block ingedrukt houdt.
- Deflect zijn stone spike attack
- Dodge zijn sweep attacks
- Block zijn random attacks
- Bereid je voor op zijn critical attack die word aangegeven met een rode stip 🔴
- Time je deflect voor zijn critical attack, deze komt zeer snel maar enige tijd na de rode stip 🔴
- Zijn critical is een long range attack met zijn linkerarm, probeer zo veel mogelijk afstand te creëren zodat je tijd hebt om te reageren op zijn aanval
- Heavy attack (Y) is unblockable voor de vijand mits je genoeg spirit heb opgebouwd, dus na een critical deflect, of na een X,X,Y combo.
- Deflect zijn critical en volg op met Y
- Doe dit drie keer en vervolgens druk je op Y+B (rond 40% health)
- Git gud, heb er zelf 50 keer over gedaan