Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Wat? Outer Worlds is 3 jaar oud, wie bedacht in hemelsnaam dat die een remaster nodig heeft :?

Nu ja, ik speel graag rpg's, maar outer worlds kon ik met de beste wil van de wereld niet inkomen. Als ze de skyrim en last of us tactiek van eindeloos remasteren en re-releasen gaan proberen gaat dat niet zo succesvol zijn denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Krimglas op 27-02-2023 16:55 ]

• DFJCTW033
  • Laatst online: 22:32
PdeBie schreef op maandag 27 februari 2023 @ 15:26:
Inmiddels Atomic Heart een klein uurtje gespeeld, maar ik krijg mij toch een partij last van motion sicknes tijdens in-game “cut scenes”. Dat heb ik nog nooit meegemaakt in een spel.

Camera bobt en wiebelt zoveel dat ik er gewoon duizelig van wordt.
Tijdens gewone gameplay niet.
Bij het kijken van gameplay beelden op YouTube kreeg ik precies hetzelfde. 10 minuten volgehouden en toen maar afgezet. Sla Atomic Heart maar even over. Had hetzelfde met Dying Light helaas.
Krimglas schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:54:
[...]

Wat? Outer Worlds is 3 jaar oud, wie bedacht in hemelsnaam dat die een remaster nodig heeft :?

Nu ja, ik speel graag rpg's, maar outer worlds kon ik met de beste wil van de wereld niet inkomen. Als ze de skyrim en last of us tactiek van eindeloos remasteren en re-releasen gaan proberen gaat dat niet zo succesvol zijn denk ik.
Ik vond hem wel top, maar hij is op een paar verschillende paden na vrij lineair. Zeker niet zo eindeloos herspeelbaar als Skyrim (die andere game zeg ik niks over :+).
Maar dat hij door een andere partij uitgegeven wordt verklaart, vond het in eerste instantie heel vreemd maar was even vergeten dat deze game eigenlijk nog was van voordat Obsidian helemaal bij de club hoorde.

Gamertag: FinrazielNL

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17:19
Take-Two was de uitgever, dan weet je het wel ^^. Wel jammer maar die denken nog even wat dollars eraan verdienen gezien de franchise verder in handen is van MS.
Misschien ga ik Wo Long wel in SDR spelen, want het is overbelicht met HDR. De nacht is donker in de demo met SDR, maar echt te licht met HDR. De black levels gaan verloren.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:24
Zo, Doom Eternal is uitgespeeld. Bij release, op de One X, vond hem niet tof. Had Doom 2016 teveel in mijn hoofd denk ik en vond die felle kleuren voor weak points maar suf. Drie jaar later, op de Series X, vond ik hem meesterlijk.

Op naar de volgende. Carrion, tweede kans voor Plague Tale of toch even wachten op Wo Lang. Keuzes, keuzes.

• Timothy3000
  • Laatst online: 19:45
Krimglas schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:54:
[...]

Ik vond hem briljant. De characters, quest, de wereld en humor. 1 van de beste rpgs van de afgelopen jaren imo.
Exactor it schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:00:
Zo, Doom Eternal is uitgespeeld. Bij release, op de One X, vond hem niet tof. Had Doom 2016 teveel in mijn hoofd denk ik en vond die felle kleuren voor weak points maar suf. Drie jaar later, op de Series X, vond ik hem meesterlijk.

Op naar de volgende. Carrion, tweede kans voor Plague Tale of toch even wachten op Wo Lang. Keuzes, keuzes.
Carrion vond ik erg gaaf.

• Exactor it
Lijkt me ook een cool spel. Heb alleen teveel liggen dat er goed uit gaat zien op een nieuwe tv. Alleen wil ik geen spel van 30 uur opstarten (RE: Village of toch opnieuw beginnen met RE:2). Morgen hak ik de knoop door bij deze levenskeuze!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
Zo voor de 2e keer Persona 5 uit gespeeld :P

Heb de eerste keer gewoon gespeeld maar blijkbaar dingen niet goed gedaan waardoor ik de hele royal content niet kreeg... Uiteraard niet op tijd gesaved/terug kunnen gaan.

Nouja dan maar new game+ starten en aangezien de game een fastforward functie heeft voor teksten/filmpjes kun je weer vrij snel door de content heen. Ook hou je al je skillpoints en kun je je meer focussen op de confidants wat dat ook weer makkelijker maakt. Ook in de 2e playthrough nog steeds een erg leuke game! Dat Atlus deel 6 ook maar gelijk naar de Xbox brengt :)
Exactor it schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:00:

Ik zou even wachten op wat nieuwe patches voor atomic heart en dan die proberen. :P Wo Lang heeft me met de trailers nog niet echt te pakken kunnen krijgen. Ziet er toch een beetje uit als een blitse Sekiro. Maar dan wat minder.

Carrion vond ik zelf wel vermakelijk. Ook een prima variant op de metroidvania games. Ook lekker korte game.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Yup, plus 1 voor carrion, ideale snack tussendoor als je geen grote game wil starten even. En het concept is gewoon erg gaaf.

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Moet toch wel eerlijk toegeven dat ik 1 spel toch wel mis op mijn X-Box die ik wel op de Playstation had.

Nee, ik bedoel niet God of War, Horizon, Last of Us, Gran Turismo of Spiderman.
Ik heb het over Genshin Impact.

Hier heb ik toch echt in de laatste 2 jaren minimaal 500 uur ingestoken, en mis het toch wel een beetje.
En, altijd erg jammer dat dit spel de reputatie heeft van "Het is maar een gacha game".
Terwijl dit (voor mij) het spel is met fantastische verhaallijnen, beste soundtrack die ik ooit in een game heb gehoord, en nog maar niet te spreken of hoe fantastisch de spelwereld is.

Een klein beetje research gedaan, en blijkbaar waren ze eerst naar Microsoft gegaan maar deze hadden geen interesse... dus zijn ze naar Playstation gegaan.
Ook gelezen dat ze bezig zijn met een Switch release, dus misschien is er toch nog hoop voor de toekomst en kan ik deze op de X-box spelen.

Dan, nu mijn ervaring met de Series X tot dusver.
Ik vind het echt heerlijk die backwards compatibility.
Waarom ze daar bij Sony er nog steeds nauwelijks iets mee doen snap ik echt niet.
Fallout 3 spelen met betere performance dan ik ooit heb gedaan.
En, ook al een aantal titels aangeschaft die ik wil gaan spelen binnenkort omdat ze in de aanbieding waren.

Geen game-pass genomen omdat ik toch liever mijn titels in bezit heb.
Controller is ook een klein beetje wennen na zoveel jaren een Playstation controller.
Merk dat ik de linker analoge stick toch wel fijn vind boven op de controller, hou de controller toch iets meer comfortabel vast op deze manier.
Maar, ik merk wel dat het iets lastiger is om makkelijk de middelste knopjes in te drukken.
(Maar, dat went vast vanzelf wel.)
Enige echte minpunt is dat ik niet van batterijen hou, maar gelukkig is er de Elite 2, dus meteen eentje daarvan besteld.

Al met al ben ik tot nu toe erg blij dat ik ben overgestapt.
Op 1 of andere manier zit ik veel relaxter achter mijn X-Box dan dat ik achter mijn Playstation zat.
De drang die ik had om trophies te halen op de Playstation, heb ik (nog) totaal niet met de achievements op de X-box.
Tuurlijk zijn ze leuk om te halen, maar ik heb nog niet eens op de guides gekeken, en dat is al heel wat voor mij^^ (Dat was normaal gesproken het eerste wat ik deed op de Playstation.)

En, bedankt iedereen voor de suggesties voor games!
Ik heb ze allemaal genoteerd en wacht even een goede aanbieding af in de store voordat ik eraan begin. :)
Ik zie voor de eerste keer bovenin geen dailies en weeklies staan. Normaal staan hier iets van drie dingen na twaalf uur. Morgen eens kijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxysszFMaIqmT-eJkh6YjOhnFEg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0lELAc3g2ywJPkWUBYDD5WXU.jpg?f=fotoalbum_large

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2023 @ 23:17:
Enige echte minpunt is dat ik niet van batterijen hou, maar gelukkig is er de Elite 2, dus meteen eentje daarvan besteld.
Er is ook een accu-pack voor de gewone controller verkrijgbaar :p ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wII-Oa411sRvThJ5OdG5o-dhiQo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xO2sym8byjDY1V3H6B5bV8aA.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Zorroberner
Ja met die plaatjes kan je na een tijd niet zoveel. Zie dit al vaak voorbij komen, maar de hoeveelheid games blijft achter. AOE is een port, leuk maar he bijna iedereen heeft die 24 jaar oude game wel kunnen spelen. Het is al te lang stil met Fable en Avowed. Kijk ze mogen de tijd nemen, maar die in kekke plaatjes zetten is zinloos als ze niet speelbaar zijn of geen releasedate hebben.
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2023 @ 23:17:
Geen game-pass genomen omdat ik toch liever mijn titels in bezit heb.
Controller is ook een klein beetje wennen na zoveel jaren een Playstation controller.
Merk dat ik de linker analoge stick toch wel fijn vind boven op de controller, hou de controller toch iets meer comfortabel vast op deze manier.
Maar, ik merk wel dat het iets lastiger is om makkelijk de middelste knopjes in te drukken.
(Maar, dat went vast vanzelf wel.)

Al met al ben ik tot nu toe erg blij dat ik ben overgestapt.
Op 1 of andere manier zit ik veel relaxter achter mijn X-Box dan dat ik achter mijn Playstation zat.
De drang die ik had om trophies te halen op de Playstation, heb ik (nog) totaal niet met de achievements op de X-box.
Tuurlijk zijn ze leuk om te halen, maar ik heb nog niet eens op de guides gekeken, en dat is al heel wat voor mij^^ (Dat was normaal gesproken het eerste wat ik deed op de Playstation.)

En, bedankt iedereen voor de suggesties voor games!
Ik heb ze allemaal genoteerd en wacht even een goede aanbieding af in de store voordat ik eraan begin. :)
Over de batterijen zijn pagina's vol geschreven, maar ik heb oplaadbare batterijen aangeschaft. Werkt heerlijk, met een aparte oplader ervoor. Wou dat ik dat al jaren eerder had gedaan.

Over dat relaxter gamen, het komt denk ik mede doordat het systeem van platinum alles of niets is. Zonder platinum kan je het gevoel hebben van mwah niks eruit gehaald. Ik speelde afgelopen weekend Uncharted 3, en heb daar alleen twintig bronzen trophies gehaald, had toch kort het gevoel van shit die platinum is voor mij onhaalbaar, waarom speel ik dit? Kon het wel omzetten van ik speel voor de ervaring van het verhaal en de game, maar toch het kan steken. Terwijl met Xbox je Gamerscore sowieso per achievement toeneemt. Dat maakt alles toch wat meer rewarding voor mij, al kan gamerscore ook inflated worden door te makkelijke games. Maar ik heb mijn eigen doelen dus dat scheelt. Als ik een game leuk vind en heb een paar honderd gamerscore dan denk ik van mooi veel geld eruit gehaald, en dan ga ik verder. Kan een grind gelukkig opzij zetten.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

BM

Moderator Spielerij
Just checking, maar je weet dat dat geen officieel Xbox kanaal is he?
Zorroberner schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:27:
[...]

Ja met die plaatjes kan je na een tijd niet zoveel. Zie dit al vaak voorbij komen, maar de hoeveelheid games blijft achter. AOE is een port, leuk maar he bijna iedereen heeft die 24 jaar oude game wel kunnen spelen. Het is al te lang stil met Fable en Avowed. Kijk ze mogen de tijd nemen, maar die in kekke plaatjes zetten is zinloos als ze niet speelbaar zijn of geen releasedate hebben.
Helemaal eens, maar mijn mening over aankondigingen, en ver vooruit kijken mag ondertussen wel duidelijk zijn. Ik vind het helemaal leuk dat er 100miljoenmiljard games in ontwikkeling zijn, maar ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in wat er de komende tijd (max 1 jaar, maar eigenlijk nog korter) uit komt.

[ Voor 44% gewijzigd door BM op 28-02-2023 08:34 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Zorroberner schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:27:
[...]

Zolang er meer games uitkomen die ik wil spelen dan ik tijd heb om te spelen blijf ik dit een vreemde stelling vinden.

• PdeBie
Finraziel schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:53:
Yup, plus 1 voor carrion, ideale snack tussendoor
De poppetjes in het spel ook aan de trailer te zien :+

Ziet er leuk uit. Zal hem op mijn wishlist zetten.

• Zorroberner
Krimglas schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:39:
[...]

Zolang er meer games uitkomen die ik wil spelen dan ik tijd heb om te spelen blijf ik dit een vreemde stelling vinden.
Mijn stelling is niet dat er perse te weinig games zijn op Xbox. Is ook een andere discussie. Maar ik zie te vaak dit soort plaatjes van Xbox games er zijn zonder dat er daadwerkelijk iets geleverd is. Outer Worlds 2, weten we nog niks concreets van. Fable in feite ook niet. Avowed, heb ik niets meer van vernomen sinds de aankondiging. (Dat zijn voor mij de meest aansprekende voorbeelden).

Ik vermaak mij prima op mijn Xbox (zit weer heerlijk in Pentiment) en dit is niet de standaard rant van er is te weinig op te spelen waarom heb ik een Xbox. Maar eerder een rant op dit soort plaatjes die gouden bergen beloven zonder concrete informatie. En dan staat AOE erbij, maar ik vind dat nou niet het pochen waard. Leuk om te spelen zeker, maar ik heb het gevoel dat dit soort plaatjes vaak worden gebruikt als tegengewicht richting de PS exclusives, en dat niveau heeft Xbox op dit moment nog niet. Laat ze maar met dit soort plaatjes komen als er een paar mooie Xbox game Studios games in een jaar tijd zijn uitgekomen ipv van al deze aangekondigde maar nog niet uitgebrachte titels.

En herhalend, ik ben zeer blij met Xbox, speel er ondanks mijn vrij recente PS5 toch het meeste op omdat ik het een geweldige console vind die zeer gebruiksvriendelijk is.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:15
Mooi plaatje, maar het zou fijn zijn als MS ook daadwerkelijk eens wat nieuwe games van deze IP's uitbrengt.
Momenteel speel ik de eerste perfect dark weer, nostalgie. In 4K60 fps ziet dat er gewoon weer puik uit! Een nieuwe PD zou nog beter zijn :) De PD die op de 360 uitgebracht is, vind ik maar niks.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

BM schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 08:31:
[...]

Just checking, maar je weet dat dat geen officieel Xbox kanaal is he?
Ja dat weet ik, maar vind het goed en overzichtelijk gemaakt :) daarom deel ik dit met jullie :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Exactor it schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:07:
[...]

Als je jezelf quote zou je @BM er even bij moeten taggen, of in het feedback topic reageren. :)
Ja zelfs taggen hielp niet want heb niks meer gehoord, zal wel iets niet goed hebben gezien want anders moest hij niet ingrijpen :o

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

devilsnight schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 00:13:
Ik zie voor de eerste keer bovenin geen dailies en weeklies staan. Normaal staan hier iets van drie dingen na twaalf uur. Morgen eens kijken.

[Afbeelding]
Dat komt omdat het dinsdag is. Dan komt de nieuwe set. Op een later tijdstip weer kijken en dan zullen ze er wel staan.

Op een of andere manier blijft dat rewards systeem buggy. Heb meestal met de +50 voor een achievement dat die niet verzilverd kan worden als ik de achievement rond 23:00u haal en direct verzilver of tussen 23:00 en 02:00u probeer te verzilveren. Het totaal aantal rewardspunten blijft dan altijd gelijk. Later op de dag alsnog proberen te verzilveren helpt ook niet.

Zit momenteel op een 76 weken streak inclusief vakantie in het buitenland. Wil eigenlijk de 100 halen, maar dat gaat best lastig worden, denk ik. Dan is het alweer ergens september en mijn vorige streak van ruim 40 weken ging verloren omdat ik dacht dat het maandag was ipv dinsdag |:(

XBL: MRE Inc

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:25
Hier in ieder geval veeeel te weinig tijd beschikbaar om te gamen en met Gamepass meer dan genoeg te spelen dan ik ooit tijd voor ga hebben. Als ik iets zou spelen dat uit Gamepass verdwijnt, zou ik het misschien aanschaffen als het heel erg tof is, maar nog nooit de behoefte gehad.

Ik koop enkel heel af en toe een spel dat de kids graag willen spelen en niet op Gamepass. Of een hele goede aanbieding (<€5), die vervolgens in de backlog belandt.
MRE-Inc schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:47:
[...]
Dan is het alweer ergens september en mijn vorige streak van ruim 40 weken ging verloren omdat ik dacht dat het maandag was ipv dinsdag |:(
Daar heb ik in mijn werkweek ook vaak last van. Pas als het donderdag is is het maandag gevoel weg :P

———

Ik heb deze week nog even gezocht naar wat nieuws over een nieuwe Trials game van Redlynx, maar die IP is echt gewoon dood zo lijkt het. Zo zonde want het is een van mijn favoriete IP’s. Helaas komen er dan wel weer vier nieuwe AC games uit zag ik… go Ubisoft!

Hebben jullie nog recente IP’s waarvan jullie balen dat ze gewoon dood zijn? En dan dus met name IP’s die er op de vorige generatie consoles nog gewoon waren. Dus niet over IP’s die het laatst in 1998 werden gereleased ofzo :P

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:55:
[...]

Daar heb ik in mijn werkweek ook vaak last van. Pas als het donderdag is is het maandag gevoel weg :P

———

Ik heb deze week nog even gezocht naar wat nieuws over een nieuwe Trials game van Redlynx, maar die IP is echt gewoon dood zo lijkt het. Zo zonde want het is een van mijn favoriete IP’s. Helaas komen er dan wel weer vier nieuwe AC games uit zag ik… go Ubisoft!

Hebben jullie nog recente IP’s waarvan jullie balen dat ze gewoon dood zijn? En dan dus met name IP’s die er op de vorige generatie consoles nog gewoon waren. Dus niet over IP’s die het laatst in 1998 werden gereleased ofzo :P
Deus Ex reboot.

• kleinelievewolff
[...]

———

Ace Combat

• PdeBie
Ik zag dat de Top Gun editie nu in de aanbieding was. Is dat een beetje leuk solo? En is het te doen met controller? Of is een joystick wel nodig?

@Finraziel zag dat Carrion nu €7,99 was, dat is nog te overzien, dus gelijk maar gekocht.

• kleinelievewolff
PdeBie schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:25:
[...]

Ik zag dat de Top Gun editie nu in de aanbieding was. Is dat een beetje leuk solo? En is het te doen met controller? Of is een joystick wel nodig?

@Finraziel zag dat Carrion nu €7,99 was, dat is nog te overzien, dus gelijk maar gekocht.
Ik heb alleen een paar normale versies gespeeld, gewoon met controller. AC7 is al een jaar of 3-4 oud volgens mij. Tijd voor een nieuwe!
Oh man oh man, even maar een paar dagen niet teveel op social media kijken.

In een interview zegt Phil Spencer dat als de ABK deal niet doorgaat, Xbox gewoon zal blijven bestaan. Wat maakt de media ervan? Xbox to be sold off if deal doesn't go through.

Als de ABK deal zich nooit had gepresenteerd, had MS dan ook Xbox verkocht? De logica is er echt niet. Ze hebben Zenimax aan boord, ze hebben allerlei grote en kleinere studio's aan boord.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:47
Mijn Xbox series x valt continu uit bij het opstarten. Ik zie het Xbox logo en dan valt hij uit. Na herstart doet hij het weer. Dit is elke keer als ik hem opstart. Iemand een idee hoe dit kan?
devilsnight schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:35:
Dat is sowieso een wijs besluit :P Er komt een hele hoop onzin uit. Gewoon een paar normale users zoals Klobrille volgen die zich ver weg houden van clickbait post. Het echte interessante nieuws komt ook via die kanalen wel naar boven, maar je blijft bespaard van al die onzin. :)

• Zorroberner
Ace Combat leeft weer he, door die editie van 2019, en een nieuwe is volgens mij ontwikkeling. Wel GEWELDIGE games, deel 5 speelde ik als 11-jarige (of was ik 10?) zo'n indruk op mij achtergelaten zeg.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:27
[...]

———

Trials, heerlijke game. Wat heb ik daar veel uur in gestopt.
Persoonlijk zit ik echt te wachten op een nieuwe Splinter Cell (remake is onderweg) en zoals Extractor aangeeft is Deus Ex ook een fijne.

PSN ID Binloading_nl

• Hulleman
[...]
Tom Clancy's HAWX vond ik zo vet om te spelen. Toffe flight actiegame waar je echt gave capriolen met je fighter jets uit kon halen. De game komt uit 2009, dus alweer wat ouder. Had wat mij betreft niet veel met de Tom Clancy verhalen te maken. Deel 2 nooit gespeeld, maar dat was niet echt een succes volgens mij.

Ik zie ook nog wel weer graag een deel van Max Payne uitkomen. Alle drie waren echt toffe games, waarbij deel 1 grafisch echt baanbrekend was voor zijn tijd. De eerste keer dat ik deel 1 op mijn GeForce Ti 200 speelde, manmanman, wat zag dat er gruwelijk uit.

Nog wat IP's waarvan ik graag een nieuwe game zou zien: Perfect Dark (gaat er komen), Splinter Cell, Command & Conquer, Warcraft, Unreal Tournament, Half-Life. Kan er nog wel wat noemen, maar met die games heb ik het verleden toch veel plezier gehad.

[ Voor 35% gewijzigd door Hulleman op 28-02-2023 13:24 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:16:
[...]

Nog wat IP's waarvan ik graag een nieuwe game zou zien: Perfect Dark (gaat er komen), Splinter Cell,
Splinter Cell komt er ook aan :) Maar kan zijn dat het een remake is, geen helemaal nieuwe game.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:22
[...]
Guitar Hero. :'(

https://psnprofiles.com/RaemNL

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Nu online

ilm

Deus ex. Dat is echt wel balen voor mij :(

Edit: Oops, ik had verder terug moeten lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door ilm op 28-02-2023 14:07 ]

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nog aanraders voor toffe rpg's die je kan spelen zonder heel veel tijd te hebben per gamesessie?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Even leentje buur bij het andere platform (maar dat zei je er niet bij dus ik doe het lekker toch), Uncharted mag van mij wel terug komen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
devilsnight schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:35:

In een interview zegt Phil Spencer dat als de ABK deal niet doorgaat, Xbox gewoon zal blijven bestaan. Wat maakt de media ervan? Xbox to be sold off if deal doesn't go through.

Als de ABK deal zich nooit had gepresenteerd, had MS dan ook Xbox verkocht? De logica is er echt niet. Ze hebben Zenimax aan boord, ze hebben allerlei grote en kleinere studio's aan boord.
Pure clickbait inderdaad. Het concept Xbox blijft zeker bestaan, het is alleen de vraag hoe het eruit gaan zien. Consoles zullen denk ik naar de achtergrond verdwijnen, en cloud gaming zal de toekomst zijn i.c.m. GamePass. Samsung is bijv. al de eerste grote speler op het gebied van tv's die de cloud gaming app van Xbox heeft. Tv's met android kunnen het al langere tijd draaien.

Is niet voor niets dat Xbox zo aan het pushen is om grote studio's te kopen, ze willen die games kunnen aanbieden 'voor niks' via hun GamePass abo. De deal met ABK paste natuurlijk mooi in de ideologie van het 'gamen voor iedereen en overal'.
Vooral Truberbrook ziet er erg cool uit moet ik zeggen. Sudden Strike ook, al is het niet echt mijn ding. Een Games with Gold maand die eigenlijk gewoon goed eruit ziet? Wat een wonder!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23:07
Volgens mij valt Truberbrook wat tegen, ziet er leuk uit, maar de gameplay laat steken vallen.
devilsnight schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 15:37:
Vooral Truberbrook ziet er erg cool uit moet ik zeggen. Sudden Strike ook, al is het niet echt mijn ding. Een Games with Gold maand die eigenlijk gewoon goed eruit ziet? Wat een wonder!

[YouTube: Xbox - March 2023 Games with Gold]
3 Games deze keer, nice :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Kan eindelijk aan de slag met Like A Dragon :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxpxFWCsDoNg3hPA595BxPt6vVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7z2Z2FEtKfkL1fbej1oKTDov.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• PdeBie
darkdesign schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:49:
Nog aanraders voor toffe rpg's die je kan spelen zonder heel veel tijd te hebben per gamesessie?
Mass Effect trilogy? Kan je af en toe een missie doen of stukje spelen zonder gelijk 3 uur verder te zijn. Ook bij grotere missies heb je regelmatig savepoints.

Verwijderd

Nou dat is een leuke verrassing!

Had de normale Elite Controller V2 voor 105,77 besteld op de officiële site, maar heb de 127,99 variant gekregen met de case + extra accessoires en oplader.
(Normaal zit er alleen een USB kabel bij.)
Leuke verrassing. :o :)

1 Ding moet ik wel meteen zeggen.
Sony kan wel een ding of 2 leren omtrent het inpakken van hun hardware.
Het uitpakken van de Series X was gewoon een hele ervaring, en zat zo netjes ingepakt met stijl.
Waarbij mijn ervaring met de PS5 gewoon was als het goedkoop uitpakken van een doos.

En, hetzelfde nu met de controllers.
Playstation 5 controller uitpakken is dezelfde ervaring als wanneer ik een USB stick uitpak, het deed niets speciaals.
Maar, hoe deze elite controller is inpakt, wederom zo netjes en met stijl.

Ik snap ook wel, het gaat om de ervaring die je met de daadwerkelijke controller heb, maar het is wel iets wat ik meteen opmerkte tijdens het uitpakken.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

[...]

———

Quarrel!

Een Xbox Live Arcade game wat een kruising was tussen Scrabble en Risk.

YouTube: Classic Game Room - QUARREL review for Xbox 360

Toen ik de Series X binnen had was dat het eerste spel waar ik naar zocht op mijn oude account, want ik had m in het 360 tijdperk gekocht, maar blijkbaar is de game in 2018 ‘delisted’.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:08

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Interview met Phil over de stand van zaken rondom Xbox en de overname.

• PdeBie
Inmiddels Carrion een klein uurtje gespeeld. Wat lekker zeg om een keer het monster te zijn :p

Lekker kruipen en verstoppen en dan onverwacht een slachtoffer pakken.

Nom nom nom })

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:05
Accupack met mini series x lader.
Voor de verzamelaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c25iKxF9MgSd3sQsa0kZTZppkJg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SWeeUgDLlv8VH9hTLUA9j4fu.jpg?f=fotoalbum_large
Die is tof! En die accu's stop je gewoon in de controller? Ik heb normale Xbox controllers in een eeuwigheid niet meer aangeraakt, omdat ik al heel lang met de Elites bezig ben.

• Hulleman
devilsnight schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 23:28:
[...]

Die is tof! En die accu's stop je gewoon in de controller?
Jep, past perfect. Ik heb er een originele MS accupack inzitten. Daarna opladen met de USB-c kabel werkt voor mij prima.

• Hulleman
Donstil schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:49:
[...]
Even leentje buur bij het andere platform (maar dat zei je er niet bij dus ik doe het lekker toch), Uncharted mag van mij wel terug komen.
Ik denk dat die franchise nog niet dood is.

Ik heb ook wel zin in een nieuwe Soldier of Fortune. Deel 1 en (vooral) 2 helemaal stuk gespeeld, wat een vette shooter was dat. Deel 3 was echt een gedrocht.

Mag ik het lijstje aanvullen met Legacy of Kain en Eternal Champions ?

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 01-03-2023 08:38 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Hulleman
justifire schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:37:
Mag ik het lijstje aanvullen met Legacy of Kain en Eternal Champions ?
Legacy of Kain was ook echt vet ja!

Iemand in een ver verleden (rond het jaar 2000) nog Black & White en Sacrifice gespeeld? Waren toch ook echt wel bijzondere (en toffe) strategie games.

• Timothy3000
[...]

———

Max Payne, Bully, Tomb Raider, Deus Ex (wellicht dus), Alpha Protocol, Beyond Good and Evil.

• Hulleman
Die franchise is nog springlevend toch? Echt genoten van de laatste trilogie.

Verwijderd

nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2023 10:53 ]

Verwijderd

Timothy3000 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:50:
[...]

Max Payne, Bully, Tomb Raider, Deus Ex (wellicht dus), Alpha Protocol, Beyond Good and Evil.
Battlefield Bad Company, Command & Conquer, Killzone, Godfather, Rollercoaster tycoon, Elder scrolls(want skyrim 326 keer uitbrengen telt niet,)

• Zorroberner
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:18:
[...]

Battlefield Bad Company, Command & Conquer, Killzone, Godfather, Rollercoaster tycoon, Elder scrolls(want skyrim 326 keer uitbrengen telt niet,)
Och the Godfather heerlijke game was dat. Zeker zijn gebreken, maar empire building en de sfeer zat er zeker in. Ik kocht een ps3 voor the Dons Edition van the Godfather. En in 2017 heb ik hem voor de Xbox 360 gekocht vanwege de mogelijkheid tot achievements :D (ja erg he).

Heerlijke spellen waren dat. Jammer dat ze niet backwards compatible zijn of remastered worden (vanwege licenties vrees ik).

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 20:56
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. Awesome spel! Daar heb ik toen echt heel veel tijd aan besteed

• L23
Games uitbrengen duurt tegenwoordig zo lang dat een heleboel series wel dood lijken. Een nieuwe (uitstekende) Mass Effect wordt ook wel tijd.

Verwijderd

Zorroberner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:21:
[...]

Och the Godfather heerlijke game was dat. Zeker zijn gebreken, maar empire building en de sfeer zat er zeker in. Ik kocht een ps3 voor the Dons Edition van the Godfather. En in 2017 heb ik hem voor de Xbox 360 gekocht vanwege de mogelijkheid tot achievements :D (ja erg he).

Heerlijke spellen waren dat. Jammer dat ze niet backwards compatible zijn of remastered worden (vanwege licenties vrees ik).
1 van de eerste spellen waar ik naar zocht op mijn nieuwe Xbox was Godfather 2.
Helaas...
L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:45:
Games uitbrengen duurt tegenwoordig zo lang dat een heleboel series wel dood lijken. Een nieuwe (uitstekende) Mass Effect wordt ook wel tijd.
Daar was toch "pas" geleden een teaser van uitgebracht?
Maar ik denk dat ze hun handen vol hebben aan de nieuwe Dragon Age.

Na Andromeda en Anthem kunnen ze zich niet nog een mislukking veroorloven.
(Alhoewel ik zelf erg heb genoten van Andromeda, met name dan de co-op mode :) )

• Hulleman
Zorroberner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:21:
[...]

Ja klopt, leuke game was dat. Ondanks dat het echt enorm repetitief was en alle gebouwen er hetzelfde uitzagen was het erg leuk je gebied steeds uit te breiden.

Dat nog niemand Burnout heeft genoemd. Ik begrijp werkelijk niet waarom EA die franchise niet weer tot leven wekt. Was volgens mij enorm populair en met de huidige technieken en performance moet dat echt smullen zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• L23
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:57:

(Alhoewel ik zelf erg heb genoten van Andromeda, met name dan de co-op mode :) )
Teasers heb ik niks mee. Ja heb het gezien, maar ik wordt daar verder niet enthousiast van. Vroeger kon ik nog wel maanden gehyped zijn. Tegenwoordig wordt ik pas vrolijk als de reviews goed zijn en ik de game kan kopen.

• Zorroberner
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:57:
[...]

1 van de eerste spellen waar ik naar zocht op mijn nieuwe Xbox was Godfather 2.
Helaas...

[...]

Ik vind Andromeda nog steeds leuk. Toch echt dat gevoel van iets ontdekken en dat Cluster leefbaar maken. Jammer dat ze dat gedropt hebben. Maar komt ook door de totale rage die mensen eromheen hadden, haat het internet hierdoor wel.

Anthem interesseerde mij totaal niet, niet eens geprobeerd. Speel liever SP games, alhoewel ik de multiplayer van Mass Effect 3 geweldig vond.

• L23
Martinspire schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:01:
Dat nog niemand Burnout heeft genoemd. Ik begrijp werkelijk niet waarom EA die franchise niet weer tot leven wekt. Was volgens mij enorm populair en met de huidige technieken en performance moet dat echt smullen zijn.
Burnout Paradise vrij recent gespeeld, die was tof. Vroeger ook genoten van Burnout 1, 2 en 3. Raar dat ze die studio op een gegeven moment Need For Speed games hebben laten maken. Need For Speed Hot Pursuit Remastered was ook vermakelijk, maar is meer een Burnout game dan een Need For Speed game.

Ik schrik er sowieso van als je ziet wat voor unieke games EA allemaal uitbracht op de originele Xbox en de Xbox 360, daar is tegenwoordig weinig van over.

Verwijderd

L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:01:
[...]

Teasers heb ik niks mee. Ja heb het gezien, maar ik wordt daar verder niet enthousiast van. Vroeger kon ik nog wel maanden gehyped zijn. Tegenwoordig wordt ik pas vrolijk als de reviews goed zijn en ik de game kan kopen.
En er geen game-breaking bugs zijn. :+

• Timothy3000
Hulleman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:53:
[...]

Die franchise is nog springlevend toch? Echt genoten van de laatste trilogie.
Na de laatste trilogie nog niks nieuws aangekondigd. Ik hoop ook op nieuwe games haha.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:05:
[...]

Burnout Paradise vrij recent gespeeld, die was tof. Vroeger ook genoten van Burnout 1, 2 en 3. Raar dat ze die studio op een gegeven moment Need For Speed games hebben laten maken. Need For Speed Hot Pursuit Remastered was ook vermakelijk, maar is meer een Burnout game dan een Need For Speed game.

Ik schrik er sowieso van als je ziet wat voor unieke games EA allemaal uitbracht op de originele Xbox en de Xbox 360, daar is tegenwoordig weinig van over.
Een aantal van de oorspronkelijke makers van Burnout zijn nu hier mee bezig: https://wreckreation.thqnordic.com/

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Sindsdien vond ik NfS ook niet meer leuk. Dat extreme rubber-banding trok ik slecht.
Burnout had nog iets tofs om proberen de hele time trial vol gas / boost te racen en wetende dat 1 stuurfout game over was. Of om andere racers hard weg te beuken. :+
In NfS (en andere race games) vind ik r.b. irritant en zet ik moeilijkheidsgraad juist op laag omdat een 'neppe' AI de spanning voor mij weg haalt en me niet triggered om beter mijn best te doen.

Wat ik dan mis, of waar ze als IP te ver van het origineel zijn, zijn de oude Prince of Persia games, waarbij je nog moest puzzelen om de top van een toren etc te bereiken. Ook deels in eerste A. Creed games te vinden.
Erna werd het gewoon 1 knop button bashen en stond je met een paar seconden op een toren.

[ Voor 46% gewijzigd door VincentG op 01-03-2023 11:56 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

• L23
Homeland schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:50:
[...]

Een aantal van de oorspronkelijke makers van Burnout zijn nu hier mee bezig: https://wreckreation.thqnordic.com/
Kan leuk zijn. Doet me denken aan GTA Online stunt races.

• Hulleman
Timothy3000 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Na de laatste trilogie nog niks nieuws aangekondigd. Ik hoop ook op nieuwe games haha.
Jawel, https://tweakers.net/nieu...raider-game-uitgeven.html

• PdeBie
L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:45:

• L23
Ja blijft een mooie teaser hoor. Maar wordt je hier zelf enthousiast van? Inmiddels al 2 jaar oud. Verder nog niks bekend? Duurt mij gewoon allemaal te lang tegenwoordig.

• Zorroberner
L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:19:
[...]

Ja blijft een mooie teaser hoor. Maar wordt je hier zelf enthousiast van? Inmiddels al 2 jaar oud. Verder nog niks bekend? Duurt mij gewoon allemaal te lang tegenwoordig.
Damn is dit alweer twee jaar geleden? Dus de ME LE er tussen door? Het staat er maar ik kan het niet bevatten. Maar eens dat het lang duurt tegenwoordig. Maar pandemie ertussendoor heeft ook niet geholpen. Maar met meer games, waar is nieuws over GTA VI? Maar goed aan de ene kant liever wat minder hype trains. En doordat ik ouder ben volg ik het gamenieuws ook minder, heb zoiets van ik zie het wel als het er is.

Verwijderd

Zorroberner schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:26:
[...]

Damn is dit alweer twee jaar geleden? Dus de ME LE er tussen door? Het staat er maar ik kan het niet bevatten. Maar eens dat het lang duurt tegenwoordig. Maar pandemie ertussendoor heeft ook niet geholpen. Maar met meer games, waar is nieuws over GTA VI? Maar goed aan de ene kant liever wat minder hype trains. En doordat ik ouder ben volg ik het gamenieuws ook minder, heb zoiets van ik zie het wel als het er is.
Ik moest ook eventjes 2 keer kijken toen ik 2 jaar zag staan.
Voor mijn gevoel was het echt een paar maanden geleden.

Maar, dat het zolang duurt heeft primair te maken met Dragon Age, denk ik.
De development van deze titel is ondertussen zo vaak herstart en vanaf 0 begonnen dat ze ondertussen wel 3 titels hadden kunnen uitbrengen.

Bioware... Ik hoop dat ze zich een beetje kunnen herpakken.
Ooit 1 van de betere developers.
Hulleman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:11:
[...]

Iemand in een ver verleden (rond het jaar 2000) nog Black & White en Sacrifice gespeeld? Waren toch ook echt wel bijzondere (en toffe) strategie games.
:Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Hulleman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:11:
[...]

Legacy of Kain was ook echt vet ja!

Dat waren mooie jaren... Jagged Alliance 2 was ook zo'n parel.

Voor degenen die photomode leuk vinden :)

———

Eind deze maand (28 maart) komt Sifu trouwens ook nog. Lijkt me wel een vermakelijke game. Alhoewel ik hem misschien onterecht ga vergelijken met Midnight Fight Express. Die game is erg underrated en te onbekend naar mijn mening. :)

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2023 18:16 ]

• Timothy3000
Sifu op PS5 gespeeld. Echt een parel van een game.

• Exactor it
Jongens, het gaat natuurlijk niet lukken om alle games te spelen als ze Halo steeds beter maken! Zijn er nog actieve mp spelers hier?

• L23
Exactor it schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:28:
Jongens, het gaat natuurlijk niet lukken om alle games te spelen als ze Halo steeds beter maken! Zijn er nog actieve mp spelers hier?
Steeds beter? Wanneer komt die beloofde splitscreen co-op? :P

• Exactor it
L23 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:31:
[...]

Steeds beter? Wanneer komt die beloofde splitscreen co-op? :P
Aan campaign doe ik niet bij deze Halo. :)
Vlucht WL0203 richting Nieuw Zeeland gaat boarden, verwachte aankomsttijd 12.00 uur NL tijd :w

Exactor it schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 22:28:
:w, maar meestal zie je me weglopen :+

Die eerste map is best wel groot denk ik. Die 2e lijkt me wel lekker compact met veel sightlines. BTB doen we niet aan :P

Seizoen 3 inclusief de winter update van december biedt denk ik weer voldoende nieuws voor mensen die het alweer een tijd niet gespeeld hebben en het weer eens willen oppakken.

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-03-2023 23:25 ]

Ik heb de oude externe HDD die ik voor One X gebruikte eens aan de XSX gehangen, maar wat ik ook installeer, ik krijg constant installation stopped.

Ik denk dat deze HDD zijn beste tijd gehad heeft zeker hé? Heb hem al via de XSX geformateerd ook, maar ik blijf die error krijgen. En ik meen me te herinneren van tijdens de One X tijd dat deze HDD soms kuren had, wellicht is het nu gewoon game over.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42
devilsnight schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 00:46:
Ik heb de oude externe HDD die ik voor One X gebruikte eens aan de XSX gehangen, maar wat ik ook installeer, ik krijg constant installation stopped.

Ik denk dat deze HDD zijn beste tijd gehad heeft zeker hé? Heb hem al via de XSX geformateerd ook, maar ik blijf die error krijgen. En ik meen me te herinneren van tijdens de One X tijd dat deze HDD soms kuren had, wellicht is het nu gewoon game over.
Een SSD geeft geen problemen. Werkt met elke goedkope externe SSD-behuizing.
Als je een 2.5" HDD eraan hangt moet je een powered usb-hub gebruiken. Zonder stoppen downloads en datatransfers met regelmaat met een powered usb-hub minder vaak.
3.5" HDD werken over het algemeen probleemloos omdat deze altijd een externe voeding gebruiken.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Pagina: 1 ... 90 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord