Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
devilsnight schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:37:
[...]

Interesting. Dus dat werkt ook? Das het enige wat je hoeft te doen? Xbox naar ander land zetten, code invoeren en klaar? Volgens mij heb ik dit in het verleden geprobeerd en kreeg toen errors en vandaar dat ik over ging op vpn. Al weet ik dat niet 100% zeker.
Zo doe ik het ook sinds het mij niet meer lukte om via een buitenlandse microsoft xbox site af te rekenen met een gekochte key.

Sindsdien doe ik ook de regio op mijn xbox veranderen... Key invoeren en bevestigen en daarna zet ik hem weer terug op nederland. Doet dat nu al 1,5 jaar en werkte allemaal. Nooit een vpn gebruikt.
airwolf83 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:00:
[...]

Zo doe ik het ook sinds het mij niet meer lukte om via een buitenlandse microsoft xbox site af te rekenen met een gekochte key.

Sindsdien doe ik ook de regio op mijn xbox veranderen... Key invoeren en bevestigen en daarna zet ik hem weer terug op nederland. Doet dat nu al 1,5 jaar en werkte allemaal. Nooit een vpn gebruikt.
Het is nice dat er meerdere opties zijn. Maar ik heb zelf niets tegen een vpn. Werkt perfect op de phone en lekker vlot ook. Ik koop de code, ik copy hem. Dan naar Redeem.microsoft, land kiezen. App aanzetten voor vpn en code invoeren en klaar. Elke keer de Xbox van land moeten veranderen en de code dan handmatig invoeren is allemaal net iets meer omslachtig. ;)
uchiha tijntje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:00:
@justifire is met zijn privé jet naar NZ gevlogen zie ik. Benieuwd hoe je eerste ervaringen zijn. Ik wacht misschien even af voor een eerste patch ronde.
Highs and lows.
Vijf uurtjes gespeeld en kan nog geen mening vormen :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-11 15:51
[quote]Beakzz schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:45:
[...]

Thanks het is gisteren gelukt d.m.v. een blueprint!!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Atomic Heart

Die dialogen van NPCs zijn echt niet te lezen, zo bizar klein is het font. Maar ook de algemene dialogen en opties zijn veel te klein.

Had elke game maar een optie dat je dit groter kan maken. High on Life heeft dit oa, Witcher 3 ook geloof ik. Ideaal.

Er zou ook een optie zijn voor Russische stemmen, toch? Ik zie de optie zelf nergens.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 21-02-2023 12:07 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42
Het dashboard is ontzettend traag. Als ik een spel geforceerd wil afsluiten verliest de "cursor" focus (en springt uit het submenu) of navigeer voordat het dashboard volledig is geladen klapt de cursor terug naar de startpositie (de eerste tegel in het menu).

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Verwijderd

devilsnight schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:02:
Atomic Heart

Die dialogen van NPCs zijn echt niet te lezen, zo bizar klein is het font. Maar ook de algemene dialogen en opties zijn veel te klein.

Had elke game maar een optie dat je dit groter kan maken. High on Life heeft dit oa, Witcher 3 ook geloof ik. Ideaal.
Nee he, weer een game met te kleine letters dus. Onbegrijpelijk dat het nog voorkomt. Vanavond zelf even checken maar alleen dat al kan een reden zijn om niet te spelen. Ik ga niet vlak voor de tv zitten.
ariekanari schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:07:
Het dashboard is ontzettend traag. Als ik een spel geforceerd wil afsluiten verliest de "cursor" focus (en springt uit het submenu) of navigeer voordat het dashboard volledig is geladen klapt de cursor terug naar de startpositie (de eerste tegel in het menu).
Ik merk het nu ook, in de Rewards app gaat alles heel stroperig, raar. Dit zal toch niet te maken hebben met die verandering die ze toe hebben gepast waardoor de console iets langer erover doet om op te starten toch? Dit valt wel op nu.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:29:
[...]

Nee he, weer een game met te kleine letters dus. Onbegrijpelijk dat het nog voorkomt. Vanavond zelf even checken maar alleen dat al kan een reden zijn om niet te spelen. Ik ga niet vlak voor de tv zitten.
Nou zit ik op dit moment wel 4 a 4.5 meter van mijn 65 inch scherm vandaan, dat is natuurlijk wel echt te ver, maar vooral NPC chatter is echt bizar klein qua font. Het is sowieso kleiner dan in menig ander game.

De game is wel rete soepel.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:29:
[...]

Heel dat accessibility verhaal blijft toch vreemd. Games gaan nog eerder TTS implementeren zodat BLINDEN door hun game kunnen navigeren, maar grotere tekst voor slechtzienden of mensen met klein scherm? Ho maar, je hebt een vergrootglas, doe het daar maar mee.
Krimglas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:05:
[...]

Heel dat accessibility verhaal blijft toch vreemd. Games gaan nog eerder TTS implementeren zodat BLINDEN door hun game kunnen navigeren, maar grotere tekst voor slechtzienden of mensen met klein scherm? Ho maar, je hebt een vergrootglas, doe het daar maar mee.
Daar zeg je wat, helemaal waar.

Het is nog wel te doen in deze game, maar toen ik net uitgelegd kreeg hoe ik light en heavy attacks doe en hoe het dodgen werkt kon ik de tekst echt amper lezen. Ik begrijp ook niet hoe de devs dit zelf niet opmerken.

De demo van Sword and Fairy heeft hier ook mega last van. Al die objectives zijn amper te lezen.

Verwijderd

Krimglas schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:05:
[...]

Haha inderdaad.

@devilsnight Ik zit ook ver weg en dat is meestal geen probleem omdat je lettergrootte kunt instellen in de games die ik speel. Als het te klein is dan houdt het op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/26lFB0l9jp5vpyQKgBrpcMDwJtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BHAPjyNoaHuxd9p01Oliopo6.png?f=fotoalbum_large

Welcome back friends, we have more games coming soon (some as soon as today!). RPG’s, Puzzles, Racing, and Action coming to your backlog. Let’s get to the games!

Available Today

Atomic Heart (Cloud, Console, and PC) – February 21
Available on day one with Game Pass: In a mad and sublime utopian world, take part in explosive encounters. Adapt your fighting style to each opponent, use your environment, and upgrade your equipment to fulfill your mission.

Coming Soon

Merge & Blade (Cloud, Console, and PC) – February 28
Experience an addictive fantasy puzzler and a massive auto-battler in the world’s first puzzle auto-battler game! Engage in large-scale battles with monsters with your own squad using merge mechanics. Only your brain can save the world!
Soul Hackers 2 (Cloud, Console, and PC) – February 28
Explore a supernatural RPG with stylish summoners and dark dangers lurking under cyberpunk Japan. Join Ringo and her companions to solve the mystery behind an imminent apocalypse in Soul Hackers 2. Strengthen the bonds with your teammates and dive deeper into their soul, reliving their last adventures and discovering the truth of their stories and yours.
F1 22 (Console and PC) EA Play – March 2
PC Game Pass & Ultimate members can get behind the wheel on March 2 as F1 22 joins The Play List with EA Play. Get to grips with the fastest motorsport around. Take your seat in the 2022 season cars, test your skills around Miami International Autodrome, and get a taste of the glitz and glamor in F1 Life.
Wo Long: Fallen Dynasty (Cloud, Console, and PC) – March 3
Available on day one with Game Pass: Wo Long: Fallen Dynasty is a dramatic, action-packed story of a nameless militia soldier fighting for survival in a dark fantasy version of the Later Han Dynasty where demons plague the Three Kingdoms. Players fight off deadly creatures and enemy soldiers using swordplay based on the Chinese martial arts, attempting to overcome the odds by awakening the true power from within.

[ Voor 75% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2023 15:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• On_E

On_E

Housemusic

Soul Hackers 2, Wo-Long en F1 gaan wel speeltijd krijgen. :)

Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:11:
[Afbeelding]

Welcome back friends, we have more games coming soon (some as soon as today!). RPG’s, Puzzles, Racing, and Action coming to your backlog. Let’s get to the games!

Available Today

Available on day one with Game Pass: In a mad and sublime utopian world, take part in explosive encounters. Adapt your fighting style to each opponent, use your environment, and upgrade your equipment to fulfill your mission.

Coming Soon

Experience an addictive fantasy puzzler and a massive auto-battler in the world’s first puzzle auto-battler game! Engage in large-scale battles with monsters with your own squad using merge mechanics. Only your brain can save the world!
Explore a supernatural RPG with stylish summoners and dark dangers lurking under cyberpunk Japan. Join Ringo and her companions to solve the mystery behind an imminent apocalypse in Soul Hackers 2. Strengthen the bonds with your teammates and dive deeper into their soul, reliving their last adventures and discovering the truth of their stories and yours.
PC Game Pass & Ultimate members can get behind the wheel on March 2 as F1 22 joins The Play List with EA Play. Get to grips with the fastest motorsport around. Take your seat in the 2022 season cars, test your skills around Miami International Autodrome, and get a taste of the glitz and glamor in F1 Life.
Available on day one with Game Pass: Wo Long: Fallen Dynasty is a dramatic, action-packed story of a nameless militia soldier fighting for survival in a dark fantasy version of the Later Han Dynasty where demons plague the Three Kingdoms. Players fight off deadly creatures and enemy soldiers using swordplay based on the Chinese martial arts, attempting to overcome the odds by awakening the true power from within.
Wo Long oOo
Vrijdag de demo ! *O*

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
  • Laatst online: 19:45
Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:11:
[Afbeelding]

Available Today

Coming Soon

Soul Hackers?! Wat vet!!!!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
https://twitter.com/DinkaKay/status/1628012882989404160

Weinig zin om die Russische propaganda te spelen. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, maar ik wacht wel op S.T.A.L.K.E.R. 2

Overigens benieuwd of die game de andere kant op gaat qua propaganda of vrij neutraal blijft.

• Timothy3000
sohus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:04:
[...]

Weinig zin om die Russische propaganda te spelen. Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, maar ik wacht wel op S.T.A.L.K.E.R. 2

Overigens benieuwd of die game de andere kant op gaat qua propaganda of vrij neutraal blijft.
Ah ja. F dat. Las er zonet in reviews ook al disclaimers over. Uninstall, genoeg te spelen.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:04
Atomic Heart en vooral Wo Long zin in!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:53
sohus schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:04:
[...]

Mja same here.
We wisten al door wie het gefinancieerd werd maar dat twitter draadje legt wel meer feiten op tafel.
Dank daarvoor!
Een gedichtje dat refereert naar de buren..die twin robots en Tymoshenko.. foto's uit Donetsk..
En er zal nog wel meer opduiken deze dagen..

Ik leg hier wel de grens voor mijzelf, een ieder moet lekker doen wat hij niet laten kan maar ik kan hier echt niet achter staan.

[ Voor 21% gewijzigd door PepieNL op 21-02-2023 17:31 ]

PepieNL schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:15:
[...]

Mja same here.
We wisten al door wie het gefinancieerd werd maar dat twitter draadje legt wel meer feiten op tafel.
Dank daarvoor!
Een gedichtje dat refereert naar de buren..die twin robots en Tymoshenko.. foto's uit Donetsk..
En er zal nog wel meer opduiken deze dagen..

Ik leg hier wel de grens voor mijzelf, een ieder moet lekker doen wat hij niet laten kan maar ik kan hier echt niet achter staan.
Ik heb het ook even bekeken, ouch. Het valt echt niet te ontkennen hoe die robots gewoon Tymoshenko zijn inderdaad. Ook beweren ze in die thread dat vreselijke zaken als ssxual assault worden geglorificeerd(is dat een woord?)

Zelf ben ik nog helemaal nergens in de game, dus daar kan ik niets over zeggen.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
Laten we dat politieke gezever lekker uit dit topic houden. Mensen zijn er nu op gewezen en kunnen zelf beslissen of ze het wel of niet willen spelen.

Wij spelen al jaren politiek beinvloede spellen en nu is het blijkbaar een keer de andere kant op (vind veel "feiten" vrij ver gezocht) en ik heb niet het gevoel dat ik na het spelen ineens een Russische soldaat wil zijn die de Oekraine plat gaat gooien. Voorlopig wil ik het hele spel nog niet spelen, maar nog even en ik speel het uit prinicpe :+

Edit : @Timothy3000 IK ga die discussie hier niet aan. Daar zijn andere topics voor. Het is mijn voorlopige conclusie en daar moet u het mee doen :P

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 21-02-2023 18:00 ]

• Timothy3000
Op welke manier vindt je die feiten vergezocht?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat is er überhaupt aan de hand, kan iemand dat in een regeltje samenvatten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:01:
Ik denk een pro Russische invloed in de game. Als we echter alle media en misschien ook wel hardware zouden moeten cancelen waar wat mis mee is op het gebied van normen en waarden dan houden we weinig over. Want dit typ ik op een iPhone waar in het productieproces ook het nodige op aan te merken valt.

Maar iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen wat ze willen spelen. Maar hoop niet dat dit leidt tot een discussie in dit topic dat door het spelen van dit spel je als pro of contra wordt gezien….

——-

Ontopic. Donderdag meer info over de nieuwe dlc van Forza horizon.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-02-2023 18:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
Donstil schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:01:
Check die Tweet. :)
Leuk voor de horror fans onder ons:

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:06:
[...]

Ik denk een pro Russische invloed in de game.
Ah ja ik dacht al zoiets idd. Zal de game wel even spelen dan om te kijken of het klopt :P

• Donstil
  • Niet online
Twitter volk maar ik vond het bericht vooral erg hoog in de emotie en daardoor niet echt goed te beoordelen.

Lach me rot met Atomic Heart.
Veel grappen over Der Führer en een hond die Schnitzel heet _O-
Je kan overal aanstoot aan nemen of het gewoon met een korreltje zout nemen ;)

Zou wel aanraden om echt even door te spelen, na een uur of vijf ontvouwt het spel zich en is het echt een krankzinnige rollercoaster <3

Tip :
spoiler:
upgrade de character skill zo vlug mogelijk en investeer in je energy gun

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42
Net als bij de Harry Potter game is men niet bereid of in staat een spel sec te beoordelen.

Ik heb 'm op gestart en snap er vrijwel niets van. Ik heb een half uur gezocht naar het "wiel" om de deur te openen en je wil niet weten hoelang het duurde voordat ik wist hoe ik de handscanner moest inschakelen.
Ik zit nu ergens in een trappenhuis en moet een of ander onderdeel zien op te scharrelen om de elektriciteit weer in te schakelen. 't Schiet niet op zo.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Verwijderd

Ik heb atomic 5 minuten aangeslingerd en heb dus precies niets gedaan nog. ;) Maar wat ziet het er lekker uit zeg, scherp en helder. Apart stijltje ook. Eerst Hogwarts uitspelen en dan deze game serieus checken.
@devilsnight ik kon de tekst nog net lezen vanaf de bank. Behalve de teksten van veraf boven een npc.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:25:
Lach me rot met Atomic Heart.
Veel grappen over Der Führer en een hond die Schnitzel heet _O-
Je kan overal aanstoot aan nemen of het gewoon met een korreltje zout nemen ;)

Zou wel aanraden om echt even door te spelen, na een uur of vijf ontvouwt het spel zich en is het echt een krankzinnige rollercoaster <3

Tip :
spoiler:
upgrade de character skill zo vlug mogelijk en investeer in je energy gun
Via NZ al een stukje gespeeld gisteren, net voorbij de intro maar zat zelf te denken om eerst ff een patch af te wachten.

Zelf nog niks geen bugs gezien in dat korte stukje maar op reddit kwam ik aardig wat tegen zo her en der.

Maar het is al wel de moeite waard om door te spelen dus.

Morgen dagje vrij dus dan ga ik er maar ff voor zitten :)

*edit wtf, start de XSX op en een 'update' voor Atomic Heart van maar liefst 67.54 GB..

[ Voor 4% gewijzigd door Sipio op 21-02-2023 20:23 ]

ariekanari schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:45:
Net als bij de Harry Potter game is men niet bereid of in staat een spel sec te beoordelen.

Ik heb 'm op gestart en snap er vrijwel niets van. Ik heb een half uur gezocht naar het "wiel" om de deur te openen en je wil niet weten hoelang het duurde voordat ik wist hoe ik de handscanner moest inschakelen.
Ik zit nu ergens in een trappenhuis en moet een of ander onderdeel zien op te scharrelen om de elektriciteit weer in te schakelen. 't Schiet niet op zo.
Dat gedoe over Hogwarts is echt te achterlijk voor woorden. Ook van die idioten op internet die het echt goedkeuren dat streamers die het spelen dan getreiterd worden, hoe dan? Zucht.

Wat betreft die handscanner, dude...exact hetzelfde hier. Volgens mij zei de game toch echt op LB+RB te drukken, niet dus. Dubbel tap TB.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:54:
Ik heb atomic 5 minuten aangeslingerd en heb dus precies niets gedaan nog. ;) Maar wat ziet het er lekker uit zeg, scherp en helder. Apart stijltje ook. Eerst Hogwarts uitspelen en dan deze game serieus checken.
@devilsnight ik kon de tekst nog net lezen vanaf de bank. Behalve de teksten van veraf boven een npc.
De tekst van NPCs wanneer je in het bootje zit is echt niet te lezen. Ik wilde de game in het Russisch (qua audio) gaan spelen, maar dat is niet te doen als je dat niet kan lezen. Jammer, want de stem van Sergey is een stuk relaxter in het Russisch dan de nogal vervelende stem (soms) in het Engels.
Sipio schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:06:
[...]

Via NZ al een stukje gespeeld gisteren, net voorbij de intro maar zat zelf te denken om eerst ff een patch af te wachten.

Zelf nog niks geen bugs gezien in dat korte stukje maar op reddit kwam ik aardig wat tegen zo her en der.

Maar het is al wel de moeite waard om door te spelen dus.

Morgen dagje vrij dus dan ga ik er maar ff voor zitten :)

*edit wtf, start de XSX op en een 'update' voor Atomic Heart van maar liefst 67.54 GB..
Hopen dat hier een text font size optie in zit, maar dat zal vast niet. Zou me eigenlijk best verbazen als het wel zo is.

Toevoeging van HDR misschien?

• Timothy3000
devilsnight schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 21:04:
[...]
Dat gedoe over Hogwarts is echt te achterlijk voor woorden. Ook van die idioten op internet die het echt goedkeuren dat streamers die het spelen dan getreiterd worden, hoe dan? Zucht.
Dat laatste en het spoilen van de game is vrij kinderachtig. Maar die boycot van veel mensen is dan wel weer vrij logisch imo. Ik snap dat wel.

Ik vind het alleen zo jammer dat het steeds zo'n twee kampenstrijd wordt. Elkaar treiteren (aan beide kanten) is zo niet nodig. Respecteer gewoon elkaars mening al ben je het niet eens.

Dat is iets dat ik echt oprecht fijn vind aan de Tweakers community. Er zijn weleens wat discussies maar vrijwel iedereen respecteert elkaar. Dat is echt top.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Check check:
Dat de Elite Controller niet zonder issues kan komen was mij bekend bij aanschaf. Echter heb ik (nog) geen stick drift of knoppen die niet registreren. Ik heb echter wel een andere klacht. Alleen weet ik niet of het een feature of defect is.

Mijn Elite v2 maakt een gigantisch lawaai tijdens rumble/vibration. Nu kan ik de intensiteit hiervan terug zetten en opslaan als een Profile. Alleen, is dat de bedoeling? Google geeft mij verdeelde resultaten. Aan de ene kant kom ik filmpjes/topics tegen met hetzelfde issue waar men stelt dat het een defect is. YouTube laat zelfs een filmpje zien met karton tussen de motor aan de binnenzijde. Anderszijds lees ik dat terugzetten van de intensiteit de oplossing is, oftewel een feature.

Lange verhaal kort:
Hebben Elite v2 eigenaren hier ook de intensiteit van de vibration (ver) naar beneden gezet (Left- en Right Trigger staan hier op 50%), of zou een Elite v2 out of the box niet aangepast hoeven te worden en heb ik een defecte?

De 50% is om en nabij de intensiteit van mijn, bij de Xbox meegeleverde, Halo controller.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

FeaR schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:42:
Check check:
Dat de Elite Controller niet zonder issues kan komen was mij bekend bij aanschaf. Echter heb ik (nog) geen stick drift of knoppen die niet registreren. Ik heb echter wel een andere klacht. Alleen weet ik niet of het een feature of defect is.

Mijn Elite v2 maakt een gigantisch lawaai tijdens rumble/vibration. Nu kan ik de intensiteit hiervan terug zetten en opslaan als een Profile. Alleen, is dat de bedoeling? Google geeft mij verdeelde resultaten. Aan de ene kant kom ik filmpjes/topics tegen met hetzelfde issue waar men stelt dat het een defect is. YouTube laat zelfs een filmpje zien met karton tussen de motor aan de binnenzijde. Anderszijds lees ik dat terugzetten van de intensiteit de oplossing is, oftewel een feature.

Lange verhaal kort:
Hebben Elite v2 eigenaren hier ook de intensiteit van de vibration (ver) naar beneden gezet (Left- en Right Trigger staan hier op 50%), of zou een Elite v2 out of the box niet aangepast hoeven te worden en heb ik een defecte?

De 50% is om en nabij de intensiteit van mijn, bij de Xbox meegeleverde, Halo controller.
Ik merk soms veel verschil per spel hoe intens de vibratie is. Soms gaat de controller helemaal los :p

Kun je dezelfde game proberen met beide controllers en merk je dan ook verschil of heb je dat al gedaan.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:53:
[...]
Ik merk soms veel verschil per spel hoe intens de vibration is. Soms gaat de controller helemaal los :p
Het lijkt inderdaad dat het niet zo zwart-wit is als ik stelde tussen een gewone en Elite Controller. Het "issue" viel me net pas op terwijl ik de controller al een paar maanden heb. Shadow Warrior 3 laat de controller helemaal flippen, settings naar 60% om overeen te komen met de Halo controller.

Net ook even met Forza Horizon 5 getest. Default (100%) is daar een stuk normaler dan in Shadow Warrior. Verschil tussen default en mijn Profile 1 is haast geen verschil (waarmee ik qua settings/percentages dus redelijk OK lijk te zitten).

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 21-02-2023 23:20 ]

FeaR schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:16:
[...]

Het lijkt inderdaad dat het niet zo zwart-wit is als ik stelde tussen een gewone en Elite Controller. Het "issue" viel me net pas op terwijl ik de controller al een paar maanden heb. Shadow Warrior 3 laat de controller helemaal flippen, settings naar 60% om overeen te komen met de Halo controller.

Net ook even met Forza Horizon 5 getest. Default (100%) is daar een stuk normaler dan in Shadow Warrior. Verschil tussen default en mijn Profile 1 is haast geen verschil (waarmee ik qua settings/percentages dus redelijk OK lijk te zitten).
Ah mooi dat het geen defect lijkt te zijn. :) Soms gaan games gewoon echt te keer met de vibratie in de elite.

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:28:
[...]
Ah mooi dat het geen defect lijkt te zijn. :) Soms gaan games gewoon echt te keer met de vibratie in de elite.
Blijkbaar (?) is 100% rumble voor de Elite meer dan voor een standaard controller. Ik heb voor de Elite nu maar een profiel aangemaakt met minder percentage rumble om dit te compenseren.

Verwijderd

Voelt de rumble in de elite beter aan?(naast harder) Ik heb ‘m altijd uitstaan bij de standaard controller omdat het meer afleidend werkt dan wat anders imo. Voelt heel cheap ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2023 23:41 ]

• Krimglas
Sommige commentaren hier, voelt alsof ik op neogaf zit: keihard proberen om een spel verkeerd te interpreteren zodat je er boos over kan zijn :>

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 23:40:
Voelt de rumble in de elite beter aan?(naast harder) Ik heb ‘m altijd uitstaan bij de standaard controller omdat het meer afleidend werkt dan wat anders imo. Voelt heel cheap ofzo.
De Elite op 100%, dat voelt cheap! Denk niet dat een Elite meerwaarde heeft op dat vlak als je bij een standaard controller dit al cheap aan vindt voelen. Qua vibration heb ik het idee dat Sony dat beter voor elkaar heeft.

• Timothy3000
Die voorbeelden van Atomic Heart dialogen die hier beschreven worden zijn hilarisch slecht:

https://twinfinite.net/20...be-the-worst-of-the-year/

Al met al lijkt het een vrij matige game te zijn.

Maar goed, maakt weinig uit want alsnog wel een goeie paar Gamepass weken met binnenkort Wo Long en Soul Hackers! Bijna demo tijd!

[ Voor 49% gewijzigd door Timothy3000 op 22-02-2023 07:50 ]

• PepieNL
10 jarig contract tussen Nintendo en Microsoft was niet het enige wat aangekondigd is deze week..
Microsoft heeft ook een 'dealtje' met Nvidia! Cloud gaming heeft duidelijk de aandacht.
En waarom ook niet..

nieuws: Microsoft brengt Xbox-pc-games naar cloudgamingdienst Nvidia GeForce NOW

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Die handscanner was ook echt compleet niet handig uitgelegd; ik moest die ook opzoeken en dan zit je pas 15 minuten in de game oid :')

Het 'onderdelen uit de verschillende kasten trekken met RB' gaat ook nergens over. Dan zie je een rondje op een lade staan, maar dan moet je X afstand hebben om het te kunnen triggeren. Kwam er vervolgens achter dat je gewoon RB ingedrukt kan houden en als een soort halve Jedi de kamer door alles kan 'force pullen' zodat je al die kasten etc. leegtrekt :')

De stem van jouw character is ook wel een dingetje. Ik snap dat Amerikanen hilarisch slecht zijn in accenten en vooral Russisch of Duits is een ding, maar wauw :')

Toch straks nog even verder gaan. Wellicht een leuke afwisseling van Hogwarts, wat een totaal andere game is :)

Xbox Live ID:Notna8310

Timothy3000 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:45:
Die voorbeelden van Atomic Heart dialogen die hier beschreven worden zijn hilarisch slecht:

Maar goed, maakt weinig uit want alsnog wel een goeie paar Gamepass weken met binnenkort Wo Long en Soul Hackers! Bijna demo tijd!
Die laatste zin in het artikel zegt alweer genoeg over de waarde hiervan.
De developer wil helemaal niet dat je in het Russisch speelt, default staat de taal op Engels 8)7

Heerlijk maf spel :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/teEzAAamb7yCxTb6xz5dsOUbRyo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wYgI1Tvk9GQ6do8ROxhX71b6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 22-02-2023 08:20 ]

• Timothy3000
Ander artikel op andere site zegt het ook
Atomic Heart has several different language options, but developer Mundfish considers the Russian language the original
Los daarvan zijn die voorbeelden wel echt te slecht voor woorden hahaha. Moest er iig wel even om lachen. Heel erg B film. Beetje zoals de No More Heroes of Duke Nukem games dat ook altijd hadden.

[ Voor 39% gewijzigd door Timothy3000 op 22-02-2023 08:25 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Als je een JRPG speelt waar naast de Japanse taal ook een Engelse taal optie in zit, dan wordt de Japanse taal toch ook als het origineel gezien? Wat is precies het probleem?

hoi

• Timothy3000
ReVision. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:26:
Als je een JRPG speelt waar naast de Japanse taal ook een Engelse taal optie in zit, dan wordt de Japanse taal toch ook als het origineel gezien? Wat is precies het probleem?
Dat is er niet echt. Alleen dat de Engelse vertalingen en dialoog dus vrij slecht zijn, en daarmee bedoeld of onbedoeld erg grappig.

Vond het zelf door die voorbeelden een grappig nieuwsartikel, vandaar dat ik hem even had gepost. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 22-02-2023 08:36 ]

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:25
devilsnight schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:02:
Atomic Heart

Er zou ook een optie zijn voor Russische stemmen, toch? Ik zie de optie zelf nergens.
Het ligt niet aan mij dus! Ik moest regelmatig naar de tv lopen om te kijken welke knop ik voor een bepaalde actie moest indrukken.

Ben nu een uur of 2 bezig. Aan de ene kant word je erg aan de hand genomen en dan bij andere (soms best cruciale) acties moet je het maar zelf uitzoeken.
@ariekanari die handscanner heb ik inderdaad uiteindelijk maar gegoogled (het bleek doubletap & hold RB te zijn, die doubletap was mij niet duidelijk)

Moet wel zeggen dat het er mooi uitziet en het verhaal me (tot nu toe) wel aanspreekt. Het is ook mijn eerste echte nextgen spel dat ik op een Series X speel, dus dat kan meespelen.

[ Voor 7% gewijzigd door kleinelievewolff op 22-02-2023 09:41 ]

• Vildhjarta
Atomic Heart ook een stuk geprobeerd. Grafisch indrukwekkend en qua design heel mooi. Dialoog ehhhhh niet best imho. Combat vind ik erg 'clunky' en movement idem dito. Ik twijfel erg of ik deze ga uitspelen.
ReVision. schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:26:
Yep.

Een JRPG in het Engels is niet te doen. Ik heb jaren terug FFXV geprobeerd, het was echt verschrikkelijk. Ik zou Atomic Heart graag in het Russisch willen spelen, maar ik wil ook begrijpen wat de NPCs in het begin te zeggen hebben en later ook de dialogen goed kunnen begrijpen. Dan zullen ze toch echt met een groter font moeten komen. Maar ik ga er ook niet perse op zitten wachten. Dan maar Engels.

• Timothy3000
devilsnight schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:55:
[...]

Yep.

Een JRPG in het Engels is niet te doen. Ik heb jaren terug FFXV geprobeerd, het was echt verschrikkelijk. Ik zou Atomic Heart graag in het Russisch willen spelen, maar ik wil ook begrijpen wat de NPCs in het begin te zeggen hebben en later ook de dialogen goed kunnen begrijpen. Dan zullen ze toch echt met een groter font moeten komen. Maar ik ga er ook niet perse op zitten wachten. Dan maar Engels.
De Persona Games hebben goeie Engelse voice actors! Voor de rest compleet eens.
Ik wil niets spoilen, maar voor iedereen die Atomic Heart een kans wil geven, speel in ieder geval tot
spoiler:
je weer buiten in de open wereld komt
na een uurtje of vijf.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:15

Ah ja, een beetje From Software style. In Elden Ring duurde het uren voordat ik überhaupt wist hoe ik iets aan bepaalde sneltoetsen kon koppelen. Het eerste uur wist ik niet eens hoe ik moest sprinten. Prima omdat zelf allemaal uit te moeten vogelen, heeft wel wat.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
justifire schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:01:
Ik wil niets spoilen, maar voor iedereen die Atomic Heart een kans wil geven, speel in ieder geval tot
spoiler:
je weer buiten in de open wereld komt
na een uurtje of vijf.
Wil de game zeker spelen! Zag dat ACG de game heel goed beoordeelde, zegt wel wat.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Mijn Xbox collectie vandaag mede dankzij mijn vrouw en dochter mogen uitbreiden :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPcGhbarnv7ub1Cb9JVkNurdyWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p8fibmEEUDTGjchj1x1J72Jm.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Hulleman
kleinelievewolff schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:39:
Moet wel zeggen dat het er mooi uitziet en het verhaal me (tot nu toe) wel aanspreekt. Het is ook mijn eerste echte nextgen spel dat ik op een Series X speel, dus dat kan meespelen.
Atomic heart is ook speelbaar op de One, dus niet echt 'next-gen'. Grafisch is het op de current-gen wel echt een grote stap tov de last-gen.

[ Voor 9% gewijzigd door Hulleman op 22-02-2023 11:10 ]

• Hulleman
Linksquest schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:08:
Mijn Xbox collectie vandaag mede dankzij mijn vrouw en dochter mogen uitbreiden :D

[Afbeelding]
Jarig vandaag? *O*

• Timothy3000

[Afbeelding]
Nier Replicant is een parel. Gefeliciteerd!

• Krimglas
Okami ook trouwens. Beste zelda game die geen zelda is :)
Timothy3000 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:58:
[...]

De Persona Games hebben goeie Engelse voice actors! Voor de rest compleet eens.
OK das nice, maar dan nog kies ik voor Japans. Het komt zoveel beter over altijd, die emoties en de humor vooral. Ik hou daar echt van. Ik zag een hele tijd terug een trailer van Yakuza LAD in het Engels, nou stop maar. 😂

Als je echt je oren wil misbruiken, om het maar zo te zeggen, dan moet je Star Ocean The Last Hope in het Engels spelen en dan vooral dat meisje Lyml. Of Infinite Undiscovery. OMFG 😭

[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 22-02-2023 11:35 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
De swamp area ziet er heerlijk duister uit. Heb er zoveel zin in. Binnenkort de beta voor de eerste zone. Ben heel benieuwd. :)
Kaasje123 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:50:
[...]

De swamp area ziet er heerlijk duister uit. Heb er zoveel zin in. Binnenkort de beta voor de eerste zone. Ben heel benieuwd. :)
Open beta ook begreep ik he?

• Kaasje123
ja het eerste weekend is alleen voor pre-orders en het 2e weekend erna voor iedereen ook zonder preorders zover ik begrepen heb. Zal wel een goede stresstest worden gok ik zomaar

• PepieNL
jaaaa over 3 weekjes Diablo 4 beta voor de preorders onder ons, ongelooflijk veel zin in.
Ontzettend benieuwd hoe dit er allemaal uit gaat zien op de XSX (nog geen console beelden gezien afaik).

• Kaasje123
PepieNL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:19:
jaaaa over 3 weekjes Diablo 4 beta voor de preorders onder ons, ongelooflijk veel zin in.
Ontzettend benieuwd hoe dit er allemaal uit gaat zien op de XSX (nog geen console beelden gezien afaik).
jazeker wel zijn er beelden van een XSX getoond:

YouTube: Diablo 4 Official Gameplay Showcase Trailer | Microsoft & Bethesda G...
Get a glimpse of some brand new gameplay of Diablo IV that was showcased during the Microsoft & Bethesda showcase. All the footage in the trailer was captured on an Xbox Series X. They showcase character customization so that you can make a character thats unique to you visually. They also talk about the Open World that speaks to no linear path that a player has to follow.

• PepieNL
8 maanden geleden, helemaal vergeten alweer.. thnx _/-\o_

Verwijderd

D4 open beta kom maar op! Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven een Diablo op console ga spelen ipv pc. Lees overal dat het goed te doen is met controller. De beta moet wel een goede indruk achterlaten want Blizzard is voor mij allang geen Blizzard meer en aan een pre-order doe ik niet meer. Waarschijnlijk na de beta nog wachten op reviews en arvaringen want end game en vieze monetization kan de boel altijd nog verpesten later.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2023 12:43 ]

• Vildhjarta
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:43:
D4 open beta kom maar op! Ik denk dat ik voor het eerst in mijn leven een Diablo op console ga spelen ipv pc. Lees overal dat het goed te doen is met controller. De beta moet wel een goede indruk achterlaten want Blizzard is voor mij allang geen Blizzard meer en aan een pre-order doe ik niet meer. Waarschijnlijk na de beta nog wachten op reviews en arvaringen want end game en vieze monetization kan de boel altijd nog verpesten later.
Hier ook echt naar benieuwd! Visueel ziet het er iig top uit!

(zal nooit gebeuren) maar ik zou graag een Soulslike in deze wereld willen nav de visuals van de cinematic trailers, zou zo vet zijn om in dat perspectief door die wereld te lopen.

Verwijderd

Vildhjarta schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:58:
[...]

Hier ook echt naar benieuwd! Visueel ziet het er iig top uit!

(zal nooit gebeuren) maar ik zou graag een Soulslike in deze wereld willen nav de visuals van de cinematic trailers, zou zo vet zijn om in dat perspectief door die wereld te lopen.
Het ziet er zeker goed uit. Ik heb wel weer eens zin in grind sessies en een tas vol met loot terwijl je alweer nadenkt wat je volgende build/classe wordt.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:43:
Met de controller is het heel goed te doen. Was op de PC paragon lvl 800 en ben toen op de XBO opnieuw begonnen en zou niet meer terug willen naar muis en toetsenbord.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Hulleman
Van harte! Hier is de vrouw jarig. Die heb ik Kirby and the forgotten world voor de Switch gegeven :)
Vroeger vond ik Kirby op de NES echt het beste wat ik ooit gespeeld heb. Daarna nooit meer een Kirby game gespeeld, dus stiekem zelf ook wel benieuwd :9

[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 22-02-2023 13:20 ]

Atomic Heart op de hoogste moeilijkheidsgraad is behoorlijk pittig. Ben nog niet erg ver maar wel benieuwd of dat met upgrades nog wat makkelijker wordt. Je hebt erg weinig health. :) Wel een tof sfeertje, beetje Bioshock vibe.

Las wel weer over bugged achievements / trophies. Leren developers het nu nooit…

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2023 14:36 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:30

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! *O*

En die controller... :9~

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Was zonet aan het kijken om m'n xbox SX te verhuizen van de woonkamer naar m'n bureau.
Mijn scherm heeft echter enkel displayport versie 1.1. Is het uberhaupt mogelijk om via een adapter hier een 1080p-beeld op m'n schermpje te krijgen?

• On_E

On_E

Housemusic

Ik wil mezelf niet spoilen dus sla de Diablo beta over. Speel het in juni wel. :)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57

Meneer iCy

swarma

Speelt Diablo wel fijn met een controller? Heb Diablo 3 af en toe op de pc gespeeld, maar ben benieuwd naar console ervaring van Diablo.

Wellicht dat ik hem dan van de telefoonabbonementxboxtegoedkaartjes ga kopen :+. Heb toch elke maand 40 euro xbox tegoed er bij :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
Timothy3000 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 07:45:

Nou, spel krijgt zo links en rechts ook hele hoge waarderingen, naast mindere.
Je zou het natuurlijk ook kunnen opstarten en je eigen mening vormen. Je hoeft niet eerst je bankrekening te plunderen voor de aanschaf... ;)

• Krimglas
Meneer iCy schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:12:
[...]

Speelt Diablo wel fijn met een controller? Heb Diablo 3 af en toe op de pc gespeeld, maar ben benieuwd naar console ervaring van Diablo.

Wellicht dat ik hem dan van de telefoonabbonementxboxtegoedkaartjes ga kopen :+. Heb toch elke maand 40 euro xbox tegoed er bij :+
Denk dat ik de eerste 10 seasons van diablo 3 op pc gespeeld heb. Daarna op console gekocht en nooit meer teruggekeken naar de pc versie, zo goed vond ik de controls.

UI is -compleet- veranderd om gamepad controls mogelijk te maken, inclusief enkele goede QOL features om je gear te beheren.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:53
Powder Toastman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:46:
[...]

Je zou het natuurlijk ook kunnen opstarten en je eigen mening vormen. Je hoeft niet eerst je bankrekening te plunderen voor de aanschaf... ;)
Ik vermaak me er ook prima mee, maar Timothy is volgens mij een van de boycotters dus die zoekt naar alles wat negatief is.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:57

Meneer iCy

swarma

Krimglas schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:49:
[...]

Denk dat ik de eerste 10 seasons van diablo 3 op pc gespeeld heb. Daarna op console gekocht en nooit meer teruggekeken naar de pc versie, zo goed vond ik de controls.

UI is -compleet- veranderd om gamepad controls mogelijk te maken, inclusief enkele goede QOL features om je gear te beheren.
Oe, hopen dat Diablo 3 nog in de aanbieding is dan. :+

Edit: En gekocht :+ Nu alleen tijd hebben

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 22-02-2023 16:58 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Timothy3000
Powder Toastman schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:46:
[...]

Teveel andere spellen om te spelen voor nu. Sfeer spreekt me ook niet echt aan tbh.
Rossi46 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:34:
[...]

Gefeliciteerd! *O*

En die controller... :9~
Op video en foto moeilijk te zien, maar is echt 2 kleurig. Video volgt snel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
Timothy3000 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:59:
[...]

Teveel andere spellen om te spelen voor nu. Sfeer spreekt me ook niet echt aan tbh.
Dat het niet jouw type spel is, kan uiteraard. Ik heb dat met de meeste JRPG's. Ook al scoren ze soms erg hoge cijfers, mijn ding is het niet. :)

• Timothy3000
Ik vond Bioshock ed wel geweldig dus keek wel naar het spel uit. Maar na videoreviews en vooral user reviews die het over een buggy spel hebben is dat wat getemperd haha.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Proficiat! En mooie kado’s ook!
Timothy3000 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:06:
Ik vond Bioshock ed wel geweldig dus keek wel naar het spel uit. Maar na videoreviews en vooral user reviews die het over een buggy spel hebben is dat wat getemperd haha.
Ik ben zelf nog geen bug tegen gekomen. En het is echt een tof spel. Denk nu een uurtje of 5 inzitten. De game ademt wat mij betreft bioshock uit, maar dan anders. Ik lees ook negativiteit over de zogenaamde
spoiler:
sex robot
die als upgrade systeem fungeert. Ik vind het zelf erg komisch. Ik ga me hier zeker verder mee vermaken. Op de hoogste moeilijkheidsgraad houd de game je gewoon lekker scherp.

[Afbeelding]
Gefeliciteerd wat uw verjaardag _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:55
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:33:
Atomic Heart op de hoogste moeilijkheidsgraad is behoorlijk pittig. Ben nog niet erg ver maar wel benieuwd of dat met upgrades nog wat makkelijker wordt. Je hebt erg weinig health. :) Wel een tof sfeertje, beetje Bioshock vibe.

Las wel weer over bugged achievements / trophies. Leren developers het nu nooit…
Verderop kom je nog wel meer 'bioshockig' spul tegen :P

M'n neefje heeft hem in 1 zit uitgespeeld, z'n moeder was er nog niet helemaal eens gezien eerder genoemde 'referenties' in de game die ze op facebook had gelezen (tja..), maar er zit werkelijk zo weinig in wat echt ergens invloed op heeft.

Indirect, of eigenlijk ironisch, is het juist de basis van Rusland vs Amerika, waar 99% van films over Amerika juist gaan vs Rusland, maar nu opeens allemaal fout, slecht en weetikveel wat?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

EN

[ Voor 53% gewijzigd door devilsnight op 22-02-2023 19:44 ]

Late to the party zoals meestal, maar terwijl iedereen met de volgende sensatie bezig is heb ik gisteravond en deze avond hifi rush maar eens geprobeerd.

Inderdaad erg leuk en origineel spelletje... Maar ik vind het wel intens zeg, ook erg vermoeiend. Wellicht ook omdat het ritme voor mij geen probleem is, maar ik absoluut geen held ben met die verschillende combo's en dat allemaal aan elkaar rijgen terwijl je ook nog een beetje in de gaten houdt wat de vijanden doen. En 1,5 uur die muziek in je oren, pfff mijn hoofd bonst :X

Maar we zullen zien hoe ver we komen. Weet wel al dat ik hier absoluut niet ga proberen om hoge scores te halen, laat staan achievements jagen :+

Gamertag: FinrazielNL

Nu nog de achievement bugs oplossen :P echt een hele leuke game (ben nog steeds niet in de open wereld). Hier vermaak ik me denk ik meer mee dan Wo Long die volgende week uitkomt in GP. En dan is het nog maar 2 maandjes tot Redfall! *O*

@SinergyX Hoe lang heeft je neefje er over gedaan? :)

Finraziel schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:28:
Late to the party zoals meestal, maar terwijl iedereen met de volgende sensatie bezig is heb ik gisteravond en deze avond hifi rush maar eens geprobeerd.

Inderdaad erg leuk en origineel spelletje... Maar ik vind het wel intens zeg, ook erg vermoeiend. Wellicht ook omdat het ritme voor mij geen probleem is, maar ik absoluut geen held ben met die verschillende combo's en dat allemaal aan elkaar rijgen terwijl je ook nog een beetje in de gaten houdt wat de vijanden doen. En 1,5 uur die muziek in je oren, pfff mijn hoofd bonst :X

Maar we zullen zien hoe ver we komen. Weet wel al dat ik hier absoluut niet ga proberen om hoge scores te halen, laat staan achievements jagen :+
Al tof dat je het spel een kans geeft :) Verdient die ook!

Zet hem trouwens liever op easy zodat je hem uit speelt zonder al te veel moeite dan op een te hoge moeilijkheidsgraad en je hem halverwege weglegt. Want de laatste missies zijn echt de moeite waard.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-02-2023 20:33 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord