My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
En daar is hij dan eindelijk ! (Weer…)
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb nog een werkende plasma en ben nog zeer content. Geen vrr, geen hdr, geen 120hz maar het beeld kleuren en zwartwaarden zijn om te smullen. Als hij ooit stuk gaat dan maar een oledG_Dragon schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 23:14:
[...]
Ik zweer ook bij Oled, wat een geweldig beeld geven die dingen! Wij hebben nu al 3 jaar een Sony Bravia met een Oled scherm en zitten nog wel weekelijks te kwijel bij games / films / series..
Als ik die vraag voorbij had zien komen van je had ik je 100% een oled aangeraden, maar ben heel blij dat je ook zonder mijn advies wel een hebt genomen. Want als ik je bericht goed lees zit je ook net zoals ons te genieten van het beeld![]()
Heel veel gameplezier!!
Deel die mening, High on Life was best grappig en eens iets anders.devilsnight schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:18:
High on life uitgespeeld net.
Genoten van deze game, maar niet meteen. Nadat ik meer guns kreeg, meer abilities begon ik het qua gameplay echt te waarderen. De humor vind ik geweldig, de gatlians zijn hilarisch en je krijgt soms opmerkingen waarvan je echt even staat te kijken, gewoon heel erg tof. Top voice acting ook.
Nu nog even de paar chests vinden die de game zelf niet noteert.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Hier ook de OLED C2 van LG, wat een toffe TV, gekocht toen hij net uit was, heb de 42 inch. Kwam van een 82 CM Full HD 50HZ af. Ik heb ook meteen mijn stereo soundbar naar een Atmos soundbar geüpgraded, ook die van LG, werkt perfect samen.Exactor it schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:02:
Waarom zeiden jullie niet vaak genoeg iets over oled mensen? Ik heb sinds vandaag een C2 en ben als een kind in een snoepwinkel spellen aan het downloaden. Dit is echt een enorme upgrade (vanaf een Nanocell die wel alle vinkjes haalde in 4k details in settings, 120fps kende ik dus wel al).
Dat zwart echt zwart is valt me het meeste op bij de eye candy. Direct daarna is hoe hard kleuren spatten. De eerste Ori startte ik op en wist niet wat ik zag.
Like A Dragon Ishin staat ook hoog op mijn verlanglijstje, had hem in eerste instantie als reservering staan, maar had onverwacht nog een andere game voor Valentijn gekregen en door mijn verjaardag van woensdag maar besloten nog even te wachten met deze, te veel leuke games en te weinig tijdTimothy3000 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 10:00:
Komende weken weer toffe weken met Gamepass. Atomic Heart en Wo Long, twee titels waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Dan overmorgen ook Ishin Yakuza... het gamejaar begint echt met een knal.
En bepaalde dialogen van de gatlians zijn echt geweldig, ze doen je bijna vergeten dat je een game aan het spelen bent. Want andere games hebben dit niet echt. Zoals:Linksquest schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:31:
[...]
Deel die mening, High on Life was best grappig en eens iets anders.
YouTube: When the game has a ad about the game...
YouTube: "When the NPC thinks its the main character..."
YouTube: "When you try and make the game mad..."
YouTube: Everytime the game says you are "cheating" in High On Life
Nu begonnen met Hi-Fi Rush. Combat voelt fijn aan, gelukkig hoef je niet perse op het ritme aan te vallen, maar het is extra leuk om dat juist wel elke keer te proberen. Leuke humor, characters, graphics en kleuren. Deze ga ik leuk vinden, merk ik al.
[ Voor 28% gewijzigd door devilsnight op 19-02-2023 12:19 ]
Had de console versie voor de vorige generatie gekocht en best plezier mee gehad maar zou er nu niet direct nog eens geld voor neer gelegd hebben. Nu de game echter op GamePass staat heb ik hem geïnstalleerd en weer dik plezier mee.
Dat is wat voor mij GamePass toch wel echt de moeite waard maakt. Niet de kwantiteit maar juist games oppakken die je anders overgeslagen zou hebben.
Edit: Citties Skyline werkt overigens prima met een controller, voor wie daar over twijfelde probeer het toch even!
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 19-02-2023 12:35 ]
———
https://www.trueachieveme...game-releases-february-20
Nieuwe games deze week. Benieuwd naar Atomic Heart. Fijn dat die in GP zit. De laatste twee grote aankopen die ik heb gedaan zijn uiteindelijk redelijk teleurstellend geweest. (Hogwarts en CoD). Oja en Dead Space, maar die is gewoonweg nog te eng en zit ik nog maar in chapter 1
Volgende full price aankoop zal Diablo 4 worden. Daar heb ik gwel het vertrouwen in.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2023 12:50 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Heheh mooi dit..Exactor it schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:02:
Waarom zeiden jullie niet vaak genoeg iets over oled mensen? Ik heb sinds vandaag een C2 en ben als een kind in een snoepwinkel spellen aan het downloaden. Dit is echt een enorme upgrade (vanaf een Nanocell die wel alle vinkjes haalde in 4k details in settings, 120fps kende ik dus wel al).
Dat zwart echt zwart is valt me het meeste op bij de eye candy. Direct daarna is hoe hard kleuren spatten. De eerste Ori startte ik op en wist niet wat ik zag.
Heb zelf 10 jaar met een vrij duur Philips tv gezeten, gewoon LED en 1080p maar deze had een glasplaat voor het paneel met een speciaal gas er in. Exact zoals Bang & Olufsen al jaren deed. Samen zorgde dit voor een fantastisch contrast.
Heb een aankoop van een 4k HDR tv uitgesteld tot de LG oleds betaalbaar werden want zo kapot was ik niet van de 4k schermen door de jaren heen met hun slechte HDR implementatie.
Ondertussen werden de Oled schermen steeds goedkoper en heb toen in de laatste zomer van de One X een C9 aangeschaft en de games die ik al jaren kende zagen er ineens 10x beter uit natuurlijk. Wat een upgrade..
Een kwartaal later kwam de Series X uit en ineens draaiden al die games ook nog eens op een dubbele framerate, heerlijk
Ook een mooi voorbeeld van GamePass voor mij overigens, want daar las ik veel over en daarom even geïnstalleerd. Kwam er vervolgens achter dat het mij totaal niet kon bekoren en mooi de aanschaf bespaard door GamePass!uchiha tijntje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:41:
Hifi Rush is een prachtige game. Een kleine game die zichzelf niet te serieus neemt, maar waar plezier juist voorop staat. Een van de leukste van de laatste jaren.
Voor ieder wat wils zo! En inderdaad een mooi voorbeeld van de service.Donstil schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:45:
[...]
Ook een mooi voorbeeld van GamePass voor mij overigens, want daar las ik veel over en daarom even geïnstalleerd. Kwam er vervolgens achter dat het mij totaal niet kon bekoren en mooi de aanschaf bespaard door GamePass!
Ja absoluut! Zo schiet ook Tunic mijn nog als voorbeeld binnen. Die vond ik ook echt geweldig (op 1000 punten gezet) maar had ik anders nooit gekocht.uchiha tijntje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:49:
[...]
Voor ieder wat wils zo! En inderdaad een mooi voorbeeld van de service.
Erg leuk allemaal.
Deadspace vond ik echt heerlijk. Heeft geen last van de kwantiteit ziekte maar gewoon 12 uur topvermaak.uchiha tijntje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:41:
Hifi Rush is een prachtige game. Een kleine game die zichzelf niet te serieus neemt, maar waar plezier juist voorop staat. Een van de leukste van de laatste jaren voor mij.
———
Nieuwe games deze week. Benieuwd naar Atomic Heart. Fijn dat die in GP zit. De laatste twee grote aankopen die ik heb gedaan zijn uiteindelijk redelijk teleurstellend geweest. (Hogwarts en CoD). Oja en Dead Space, maar die is gewoonweg nog te eng en zit ik nog maar in chapter 1
Volgende full price aankoop zal Diablo 4 worden. Daar heb ik gwel het vertrouwen in.
Ik twijfel bij een volgende Oled heel erg tussen Philips en LG, omdat we nu ook zo gewend zijn geraakt aan Android TV als OS.Linksquest schreef op zondag 19 februari 2023 @ 09:40:
[...]
Hier ook de OLED C2 van LG, wat een toffe TV, gekocht toen hij net uit was, heb de 42 inch. Kwam van een 82 CM Full HD 50HZ af. Ik heb ook meteen mijn stereo soundbar naar een Atmos soundbar geüpgraded, ook die van LG, werkt perfect samen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Misschien ben ik een uitzondering, maar na alle jubel verhalen over OLED had ik er juist meer van verwacht. Doet mij eigenlijk niet zoveel. Vind de combi SSD en 60FPS van de next-gen belangrijker dan LCD > OLED.
Vier games die sowieso in maart in GP komen.
Wo Long Fallen Dynasty
Way of the Woods
Amnesia the Bunker
Vallheim.
Leuk om te zien dat Way of the Woods eindelijk uitkomt. Die is jaren geleden voor de 1e keer getoond tijdens de E3 volgens mij. Gemaakt door 1 persoon / klein team. Als het een game is van slechts een paar uurtjes kan het wel leuk zijn. Verder verwacht ik er niet veel van.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-02-2023 14:42 ]
De nieuwste philips oled 2023 tv's hebben geen Android TV meer helaas.G_Dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:07:
[...]
Ik twijfel bij een volgende Oled heel erg tussen Philips en LG, omdat we nu ook zo gewend zijn geraakt aan Android TV als OS.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat is een grote teleurstelling.. bedankt voor je berichtje!Amaze86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:52:
[...]
De nieuwste philips oled 2023 tv's hebben geen Android TV meer helaas.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Gewoon een Nvidia shield of Chromecast met Google tv er in stoppenG_Dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:55:
[...]
Dat is een grote teleurstelling.. bedankt voor je berichtje!
Ik vond het webos menu en de 'magic' remote van mijn LG B1 echt niet om uit te staan dus kijk nu altijd via de shield. De Xbox en de shield zetten beiden automatisch de juiste input aan op de tv dus heb de tv remote zelden nodig.
Gamertag: FinrazielNL
Wij zijn ook echt heel blij met onze Sony Oled, begrijp me niet verkeerd. Ondanks hii soms wat kuurtjes heeft, werkt het verder erg goed. Ik zou nooit meer zonder dit OS Android tv willen, vanwege de vrijheid die het je geeft.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:08:
@G_Dragon Jij was toch ontzettend blij met je nieuw tv? De OS stoort je zodat je alweer over je toekomstige tv nadenkt? Kom ik aan met m'n C9 zonder enige moment te denken aan een upgrade haha.
Zit alvast na te denken over een vervangende tv voor als deze er plotseling mee ophoudt, meer toekomst plannen en up-to-date blijven.
Samsung en Sony zijn er vorig jaar mee gekomen en ik heb eentje van Samsung. Het prachtig, mooie felle van een QLED met verder alles wat OLED zo top maakt. The best of both worlds. Ik hoop dat LG er ook mee gaat komen, want ik heb LG hoog zitten.
Zelfde hier, heb in December vorig jaar Dead Space, Streetfighter 6 en Diablo IV in de pre-order gezet.uchiha tijntje schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:41:
Hifi Rush is een prachtige game. Een kleine game die zichzelf niet te serieus neemt, maar waar plezier juist voorop staat. Een van de leukste van de laatste jaren voor mij.
———
Zie daar voorlopig weinig bij komen met al het game pass geweld dat er aan komt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik voor nu Ishin, Final Fantasy, Trails to Azure en WWE2K23. Voor de rest ga ik me voldoende met Gamepass vermaken.justifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:34:
[...]
Zelfde hier, heb in December vorig jaar Dead Space, Streetfighter 6 en Diablo IV in de pre-order gezet.
Zie daar voorlopig weinig bij komen met al het game pass geweld dat er aan komt.
Ik doe echt iets verkeerd( of juist niet )giantgiantus schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:04:
[...]
Deadspace vond ik echt heerlijk. Heeft geen last van de kwantiteit ziekte maar gewoon 12 uur topvermaak.
Zit op bijna 19 uur en net aanbeland in chapter 10
Ik vermoed dat ik de 50-60 uur wel aan ga tikken voor de 1000GS
Verwijderd
Ik denk dat ik het moet ervaren om het voor te kunnen stellen.devilsnight schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:29:
Er is iets wat nog beter dan OLED is, QD-OLED.
Samsung en Sony zijn er vorig jaar mee gekomen en ik heb eentje van Samsung. Het prachtig, mooie felle van een QLED met verder alles wat OLED zo top maakt. The best of both worlds. Ik hoop dat LG er ook mee gaat komen, want ik heb LG hoog zitten.
Op het gebied van kleuren en in heldere scenes ben ik dik tevreden. Detail in donker blijft een ding en zover ik weet is dat nog altijd zo ook op de nieuwste tv's. Is natuurlijk ook gewoon lastig natuurlijk want dat spat niet van het scherm.
edit: btw @G_Dragon ik had me vergist ik zat aan @devilsnight te denken met mijn eerdere opmerking over nu al denken over een nieuwe tv. Ik haal een aantal dingen door elkaar volgens mij. Ach ja zondag.
Vergeet die eerdere opmerking maar voor het gemak.
En nu ik er toch over hebt, helemaal tevreden met de Samsung @devilsnight nu je er al een tijdje op game?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2023 15:53 ]
Geen enkel probleem!Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:44:
[...]
Ik denk dat ik het moet ervaren om het voor te kunnen stellen.![]()
Op het gebied van kleuren en in heldere scenes ben ik dik tevreden. Detail in donker blijft een ding en zover ik weet is dat nog altijd zo ook op de nieuwste tv's. Is natuurlijk ook gewoon lastig natuurlijk want dat spat niet van het scherm.
edit: btw @G_Dragon ik had me vergist ik zat aan @devilsnight te denken met mijn eerdere opmerking over nu al denken over een nieuwe tv. Ik haal een aantal dingen door elkaar volgens mij. Ach ja zondag.
Super tevreden qua beeldkwaliteit. Qua merk zelf ga ik niet snel meer een Samsung halen. Mijn volgende tv zal toch echt weer LG worden. Ze zijn niet te vertrouwen qua firmware, zelfs wanneer je automatic firmware update uitzet, voeren ze ze nog door, met alle gevolgen van dien als het een slechte update is. En iets terugdraaien doen ze niet snel.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:44:
[...]
Ik denk dat ik het moet ervaren om het voor te kunnen stellen.![]()
En nu ik er toch over hebt, helemaal tevreden met de Samsung @devilsnight nu je er al een tijdje op game?
Vorig jaar in Juli gekocht en ging kapot 20 januari. Na 3 weken valse beloftes van Samsung en hun repair service heeft de shop mij een nieuwe gegeven. Met LG nooit issues gehad en daarom zou ik graag in de toekomst terug gaan naar hun, zeker als zij met een QD-OLED komen of iets vergelijkbaars.
Nu terug naar Xbox talk
Eerste boss verslagen in Hi-Fi Rush, echt tof. Maar ik zie dat ondanks dat ik flink extra heb gecheckt in het level toch één health container mis en één document, shit.
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 19-02-2023 16:32 ]
Het is ook een klein beetje metroidvania. Dus soms kun je pas alles verzamelen in een level als je extra abilities hebt verkregen.devilsnight schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:29:
[...]
Super tevreden qua beeldkwaliteit. Qua merk zelf ga ik niet snel meer een Samsung halen. Mijn volgende tv zal toch echt weer LG worden. Ze zijn niet te vertrouwen qua firmware, zelfs wanneer je automatic firmware update uitzet, voeren ze ze nog door, met alle gevolgen van dien als het een slechte update is. En iets terugdraaien doen ze niet snel.
Vorig jaar in Juli gekocht en ging kapot 20 januari. Na 3 weken valse beloftes van Samsung en hun repair service heeft de shop mij een nieuwe gegeven. Met LG nooit issues gehad en daarom zou ik graag in de toekomst terug gaan naar hun, zeker als zij met een QD-OLED komen of iets vergelijkbaars.
Nu terug naar Xbox talk
Eerste boss verslagen in Hi-Fi Rush, echt tof. Maar ik zie dat ondanks dat ik flink extra heb gecheckt in het level toch één health container mis en één document, shit.
Ik ga hem zeker spelen, maar wel benieuwd naar de reviews.justifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:25:
Wie zitten er morgen nog meer op de vlucht naar Nieuw Zeeland ?
Ik heb er 13 uur over gedaan. Maar ik doe niet aan die digitale medailles. Dus kan me voorstellen dat als je dat wel doet je veel meer tijd kwijt bent.justifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 15:44:
[...]
Ik doe echt iets verkeerd( of juist niet )
Zit op bijna 19 uur en net aanbeland in chapter 10![]()
Ik vermoed dat ik de 50-60 uur wel aan ga tikken voor de 1000GS
Hmm dit geeft mij geen hype gevoel of iets dergelijks. Het vechten met die axe ziet er echt zwaar onhandig uit en het eerste filmpje geeft mij echt het gevoel van een Far Cry wereld met wat ragdoll/crash test dummies assets als vijanden. Nouja we zien de reviews wel verschijnen.
Zou ik doen maar ik zit nu midden in Doom Eternal. Als ik die weer weg leg start ik hem vermoed ik nooit meer op. En daar is ie te goed voor.justifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:25:
Normaal zou ik zeggen ja die gaan we spelen maar heb het nog veel te druk met Hogwarts Legacy en ben na 40 uur spelen nog lang niet klaar (begin main stoty). En dan wil ik na Hogwarts Legacy de nieuwe Digimon World: Next Order voor de Nintendo Switch gaan halen, dus ik zit voorlopig nog wel goedjustifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:25:
Dit is nou wel een game waarvan ik even de reviews afwacht, het ziet er naar mijn idee net zo interessant als oninteressant uitjustifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:25:
TLDR: Geen NZ dus.
Als er morgen reviews zijn dan zeker, anders speel ik het dinsdag gewoon rustig zelf. Er is geen enkele reden om voor deze reviews af te wachten.Beakzz schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:23:
[...]
Hmm dit geeft mij geen hype gevoel of iets dergelijks. Het vechten met die axe ziet er echt zwaar onhandig uit en het eerste filmpje geeft mij echt het gevoel van een Far Cry wereld met wat ragdoll/crash test dummies assets als vijanden. Nouja we zien de reviews wel verschijnen.
Op dat kanaal overigens nog veel meer video's van de game.
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 19-02-2023 21:33 ]
Ik wacht eerst de reviews even af. Lijkt tof maar kan ook zeer middelmatig zijn.justifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:25:
Naja, als die allemaal slecht zijn weet ik dat het zonde van de tijd is om de game te downloaden en te proberen. Zat anders leuks te spelen.devilsnight schreef op zondag 19 februari 2023 @ 21:12:
[...]
Als er morgen reviews zijn dan zeker, anders speel ik het dinsdag gewoon rustig zelf. Er is geen enkele reden om voor deze reviews af te wachten.
Normaal wacht ik de reviews wel af, en die ga ik ook zeker volgen. Maar aangezien hij gratis is met GamePass ga ik hem wel spelen gelijk, al wordt het denk ik pas woensdag wanneer ik vrij ben,justifire schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:25:
hoi
Timothy3000 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 23:52:
[...]
Ik wacht eerst de reviews even af. Lijkt tof maar kan ook zeer middelmatig zijn.
:strip_exif()/f/image/VQnttseuRZOms2INucsiQGgV.jpg?f=fotoalbum_large)
Atomic Heart, weet ik zo nog niet. De gameplay die ik tot nu toe gezien heb ziet er eerlijk gezegd maar "meh" uit. Reviews afwachten dus, al zou ik sowieso geen tijd vinden om die er ook nog bij te nemen: Deze week komt de Wo Long demo immers uit
Jaloers, je kan de DS games maar 1 keer voor de eerste keer spelenilm schreef op maandag 20 februari 2023 @ 00:12:
Sorry, ben nog bezig met Dark souls 2 Sotfs. Ik dacht dat ik er bijna was na de vier grote bazen en 3 sets oplaadbare batterijen later (de nieuwe how-long-to-beat metriek), maar blijkbaar zit ik pas in de helft... En dan de DLC nog! Pfff, maar leuk!
Dus die moet nog ff uitgespeeld worden. Ik gok dat dat na deze week wel gedaan is. Ik blijf ook maar nieuwe ruimtes in Hogwarts vinden
(nou alleen nog de laatste twee kasten met huis logo erin die ik gewoon maar niet tegen kom of continue hard voorbij ren)
Daarna gaan we pas weer verder. Atomic Heart trekt wel, maar moet echt eerst ff Hogwarts uitspelen anders raak ik daar uit het verhaal.
[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 20-02-2023 09:54 ]
Voor iemand die het origineel uit 2008 nog niet gespeeld heeft: is de remake exact hetzelfde of een ander verhaal? Het origineel (X360) staat namelijk gewoon op GamePass.giantgiantus schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:04:
[...]
Deadspace vond ik echt heerlijk. Heeft geen last van de kwantiteit ziekte maar gewoon 12 uur topvermaak.
Min of meer hetzelfde. Maar de remake is het echt meer dan waard in mijn ogen.kleinelievewolff schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:14:
[...]
Voor iemand die het origineel uit 2008 nog niet gespeeld heeft: is de remake exact hetzelfde of een ander verhaal? Het origineel (X360) staat namelijk gewoon op GamePass.
Ik ben een beetje "late to the game" en heb niet zo heel veel tijd om te gamen. Dus vind het zonde om games voor fullprice te kopen als er nog meer dan genoeg klassiekers op GP staan die ik niet heb gespeeldgiantgiantus schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:17:
[...]
Min of meer hetzelfde. Maar de remake is het echt meer dan waard in mijn ogen.
Ik zou uitzondering maken voor deze. Het is echt een remake en niet simpele remaster. Koop het tweedehands en verkoop het door. Misschien 5€ verlies. Lijkt net gamepasskleinelievewolff schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:18:
[...]
Ik ben een beetje "late to the game" en heb niet zo heel veel tijd om te gamen. Dus vind het zonde om games voor fullprice te kopen als er nog meer dan genoeg klassiekers op GP staan die ik niet heb gespeeld
Nice!
Aanstaande vrijdag begint het laatste seizoen (28 alweer) voor D3 voordat deeltje 4 released, dat houdt me wel weer ff bezig.
En dan over een maandje de open beta van 4 natuurlijk... mooi vooruitzicht zo
Helaas pas pagina 86JDL15 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:39:
We zitten op pagina 343, hebben we allemaal al een beetje zin in S3 van Infinite?
[Afbeelding]
Ach ja, oops is natuurlijk afhankelijk van je instellingen
Bij mij ook 343.JDL15 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:39:
We zitten op pagina 343, hebben we allemaal al een beetje zin in S3 van Infinite?
[Afbeelding]
Het is een EA game dus er zal wel snel een prijsverlaging komen.kleinelievewolff schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:18:
[...]
Ik ben een beetje "late to the game" en heb niet zo heel veel tijd om te gamen. Dus vind het zonde om games voor fullprice te kopen als er nog meer dan genoeg klassiekers op GP staan die ik niet heb gespeeld
Dan wordt het tijd het nog eens samen op te pakken, ik stond gisteren op het punt jou en @uchiha tijntje een berichtje te sturen om te joinen, maar toen kwam net een van mijn maten online om te Warzonen en ik wilde S2 nog even checkenExactor it schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:01:
[...]
Bij mij ook 343.Ben wel benieuwd naar de twee nieuwe wapens. De nieuwe 4v4 map ziet er ook wel tof uit. Dus ja.
S2 heeft wel wat leuke toevoegingen gedaan. Nieuwe Ranked maps (niet allemaal even tof) vooral. Plus sommige wapens spanen op een andere frequentie waardoor het lekkerder speelt. Ik ben generft door 343. Na de BR aanpassing raak ik geen pepernoot op lange afstand. (dit is een prima aanpassing door 343,de BR due beter was dan een sniper op lange afstand is nu niet meer)JDL15 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:16:
[...]
Dan wordt het tijd het nog eens samen op te pakken, ik stond gisteren op het punt jou en @uchiha tijntje een berichtje te sturen om te joinen, maar toen kwam net een van mijn maten online om te Warzonen en ik wilde S2 nog even checken
Ik denk dat de nieuwe Ranked Maps leuker zijn als we een vol team zouden hebben. Met zijn 2en is het toch wat behelpen, zeker door de spawns op die ene Capture the Flag map waar je enkel en alleen aan je eigen vlagzijde spawned. Je kunt door een team dan zo eenvoudig klemgezet worden.Exactor it schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:20:
[...]
S2 heeft wel wat leuke toevoegingen gedaan. Nieuwe Ranked maps (niet allemaal even tof) vooral. Plus sommige wapens spanen op een andere frequentie waardoor het lekkerder speelt. Ik ben generft door 343. Na de BR aanpassing raak ik geen pepernoot op lange afstand. (dit is een prima aanpassing door 343,de BR due beter was dan een sniper op lange afstand is nu niet meer)
Verder wel zin in Seizoen 3. Hopelijk kunnen @Exactor it wat vaker met een full party spelen in plaats van altijd met 2 randoms, dan wel dat Ranked Double standaard in de playlist blijft. Het scheelt een hoop zinloze defeats als je qua skills niet hoeft te verliezen maar juist door communicatie het potje weggeeft.
:strip_exif()/f/image/qNuLZfkxaJPFcwD7UcavEmPk.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb echt al een heleboel oude saves gedeelte (ook in de cloud), maar ik blijf deze melding nu houden. Eerst met dead space remake. Dat kon ik fixen door oude saves weg te halen van oudere games maar nu ook met Hogwarts legacy. En ik heb bijna niks meer om te deleten.
En elke keer als er nu een auto save optreed in Hogwarts Legacy dan krijg ik deze vol in beeld en kan ik het niet negeren. Hoe fix ik deze nonsens?
P.s. mijn storage opslag voor screenshots is ook maar voor 61% vol dus dat kan het ook niet zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 20-02-2023 13:48 ]
Door bij instellingen alle lokale opgeslagen spellen te verwijderen, ik heb dit probleem ook gehad en is sinds dien opgelost. Want blijkbaar zat er een fout in The Witcher 3, weet niet of je die ook hebt gespeeld?Kaasje123 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:47:
Ik heb een heel hinderlijk probleem. Sinds kort krijg ik constant tijdens het gamen deze melding in beeld
[Afbeelding]
Ik heb echt al een heleboel oude saves gedeelte (ook in de cloud), maar ik blijf deze melding nu houden. Eerst met dead space remake. Dat kon ik fixen door oude saves weg te halen van oudere games maar nu ook met Hogwarts legacy. En ik heb bijna niks meer om te deleten.
En elke keer als er nu een auto save optreed in Hogwarts Legacy dan krijg ik deze vol in beeld en kan ik het niet negeren. Hoe fix ik deze nonsens?
- Press the Xbox button on your controller to open the guide.
- Select Profile & system > Settings > System > Storage.
- On the Manage storage devices screen, select: Clear local saved games. This deletes games saved to your hard drive, but they'll still be saved to the cloud.
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2023 13:50 ]
ok dankjewel voor je vlotte reactie ik ga even kijken hoe ik dat doe.G_Dragon schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:49:
[...]
Door bij instellingen alle lokale opgeslagen spellen te verwijderen, ik heb dit probleem ook gehad en is sinds dien opgelost. Want blijkbaar zat er een fout in The Witcher 3, weet niet of je die ook hebt gespeeld?
[...]
Geen dank, Ik heb mijn reactie inmiddels aangepast met een kleine handleidingKaasje123 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:51:
[...]
ok dankjewel voor je vlotte reactie ik ga even kijken hoe ik dat doe.
Hier was ik dus ook verbaast over, maar volgens mij maakte The Witcher 3 niet even een paar honderd saves aan maar gelijk duizenden toch @justifire ?Polariteit schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:51:
Wel een beetje treurig dat er een limiet zit op het aantal savegames, meest logisch lijkt me dat het gewoon ongelimiteerd is zolang je genoeg schijfruimte hebt... maar goed wie ben ik, ik snap wel meer 'logica' van Microsoft niet
Dankjewel het heeft gewerkt. Kan ik weer heerlijk lekker gamen op mijn vrije middag.G_Dragon schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:51:
[...]
Geen dank, Ik heb mijn reactie inmiddels aangepast met een kleine handleiding
Zo heb ik over de jaren heen best wel wat clips verzameld die ik gewoonweg niet wil deleten en af en toe gewoon nog terug kijk.
Rewards is echt top he!Zorroberner schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:00:
Heb net 18.600 rewards punten omgezet voor twee kortingsbonnen van elk 10. euro. Daarmee de Mafia Trilogie die in de sale voor 23.99 beschikbaar is gekocht. Kostte mij dus maar 3.99 eurotjes. Blij mee
Ik zit zelf op 30.000, gaat een leuke korting worden voor Hogwarts.
Dat vind ik dus ook, ik deel graag af en toe mijn übermeesterlijke, sneaky killetjes hahahaha of mijn momentjes "dit kan echt niet" in bijvoorbeeld warzone als ik weer eens wordt gekilld. Dan kun je dus je laatste opname niet meer opslaan, omdat die capaciteit dus vol zit, irritant!!!uchiha tijntje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:07:
Ik vind het meest jammere dat je online capaciteit voor het opslaan van gameclips na een aantal jaren toch vol raakt. Ik zou willen zien dat als je een Onedrive account hebt, je automatisch meer opslagcapaciteit krijgt.
Zo heb ik over de jaren heen best wel wat clips verzameld die ik gewoonweg niet wil deleten en af en toe gewoon nog terug kijk.
Ik sla ze nu meestal direct op, op mijn telefoon en wis ze dan maar online..
Maar die kun je toch gewoon verhuizen naar onedrive?uchiha tijntje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:07:
Ik vind het meest jammere dat je online capaciteit voor het opslaan van gameclips na een aantal jaren toch vol raakt. Ik zou willen zien dat als je een Onedrive account hebt, je automatisch meer opslagcapaciteit krijgt.
Nou heb ik het al een tijdje geleden eens gedaan en kan ik op t moment niet ff snel kijken of het nog werkt..
https://www.makeuseof.com...s-and-videos-to-onedrive/
ZOveel klinkt ook niet goed, maar dan nog: die 1tb schijfruimte heb je niet voor niks (uitgaand van een XSX)G_Dragon schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:53:
[...]
Hier was ik dus ook verbaast over, maar volgens mij maakte The Witcher 3 niet even een paar honderd saves aan maar gelijk duizenden toch @justifire ?
Tof he die rewards, ik had er pasgeleden +-50000 ingewisseld, dat tikte ook wel lekker doorZorroberner schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:00:
Heb net 18.600 rewards punten omgezet voor twee kortingsbonnen van elk 10. euro. Daarmee de Mafia Trilogie die in de sale voor 23.99 beschikbaar is gekocht. Kostte mij dus maar 3.99 eurotjes. Blij mee
Veel plezier met Mafia, blijft top
Klopt, je kunt alles backuppen naar Onedrive, maar dan kun je ze niet meer snel bekijken dan wel delen via de xbox app. Het zou voor mij ideaal zijn als ze gewoon wat meer ruimte bieden "binnen Xbox Live", zeker als je al een Onedrive account hebt.SunnieNL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:19:
[...]
Maar die kun je toch gewoon verhuizen naar onedrive?
Nou heb ik het al een tijdje geleden eens gedaan en kan ik op t moment niet ff snel kijken of het nog werkt..
https://www.makeuseof.com...s-and-videos-to-onedrive/
Atomic Heart Reviews
— MauroNL (@MauroNL3) 20 februari 2023
9.5/10 - Gaming Trend
8.4/10 - XboxEra
8/10 - MonsterVine
8/10 - eXputer
8/10 - NoisyPixel
8/10 - WeGotThisCovered
7.5/10 - GameWatcher
7.5/10 - PSU
6/10 - Gamespot
5/10 - TechRaptor
4/10 - Twinfinite
February 21 on Xbox, PlayStation, PC and Game Pass pic.twitter.com/ZaRZthupBL
Wel de nodige bugs lees ik dus misschien even wachten op een eerste patch.
[ Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2023 14:29 ]
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 20-02-2023 14:39 ]
Het is gewoon een Russische Fallout.
Duidelijk dat de interface op pc is gericht.
Komt een hoop informatie op je af met weinig uitleg.
Melee is rough, maar verwacht dat je gaandeweg wel betere wapens tegenkomt en er is véél te upgraden.
Zin om vanavond verder te spelen !
Ze zijn ook niet moeilijk over dismemberment : https://www.xbox.com/play/media/652Q5SZ36S
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 20-02-2023 14:49 ]
Voor Turkije worden alle gekende VPN ip's geblokkeerd. Is al tijdje zo.devilsnight schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:30:
Een vriend van mij heeft een game van Eneba gekocht, voor Turkije. VPN op Turkey gezet en de redeem site ook. Zou het aangepast zijn nu?
[Afbeelding]
Heb eens gelezen dat je dan moet wachten en het na 24 of 48 uur nog eens moet proberen en dat blijven doen, dan zou hij hem uiteindelijk moeten accepteren. Heb er zelf eens problemen mee gehad, veelste lang mee bezig geweest en besloten dat een key uit Turkije het absoluut niet waard is.devilsnight schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:30:
Een vriend van mij heeft een game van Eneba gekocht, voor Turkije. VPN op Turkey gezet en de redeem site ook. Zou het aangepast zijn nu?
[Afbeelding]
Het is hem net gelukt met een andere vpn app.Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:48:
[...]
Voor Turkije worden alle gekende VPN ip's geblokkeerd. Is al tijdje zo.
Tijdje geleden lukte het mij ook nog.
Een 4 zelfs, wauw.uchiha tijntje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:27:
[...]
Klopt, je kunt alles backuppen naar Onedrive, maar dan kun je ze niet meer snel bekijken dan wel delen via de xbox app. Het zou voor mij ideaal zijn als ze gewoon wat meer ruimte bieden "binnen Xbox Live", zeker als je al een Onedrive account hebt.
Maar ja, High on Life kreeg genoeg lage cijfers ook en dat terwijl ik het echt als een leuke game heb ervaren. Toffe wapens die je vrijspeelt en abilities waardoor het fun blijft. Top writing, voice acting etc, dus tja, zal wel.
Gewoon even je Windows regio op Turkije zetten en dan de code redeemen in de Microsoft Store app. Of je Xbox op regio Turkije en dan daar redeemen.devilsnight schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:30:
[Afbeelding]
Ik snap het 'gedoe' met VPN niet zo, nergens voor nodig
Het is ook compleet onnodig om een VPN te gebruiken.Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:48:
[...]
Voor Turkije worden alle gekende VPN ip's geblokkeerd. Is al tijdje zo.
Microsoft zegt dat je ze enkel kan redeemen in het land van oorsprong. Keysellers zeggen expliciet dat je ze enkel kan redeemen in het land van oorsprong. Vanwege de goedkope keys is men voor Turkije extra streng en hebben veel mensen hebben zich hier al aan gebrand, met dit soort threads tot gevolg.TheVMaster schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Gewoon even je Windows regio op Turkije zetten en dan de code redeemen in de Microsoft Store app. Of je Xbox op regio Turkije en dan daar redeemen.
Jij probeert hier bewust mensen in de problemen te brengen? Snap niet goed waarom je anders deze bewering maakt
Problemen die je met het gebruik van een VPN niet zou hebben? Je weet dat Microsoft gewoon kan zien vanuit welk land jij je games speelt en in welk land je Xbox gebruikt wordt? Ik zeg alleen dat het gebruik van een VPN volledig onnodig is om een key te kunnen activeren en het is zeker niet beter/slechter dan het wijzigen van je Windows regio (of xbox regio) naar een ander land.Krimglas schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:24:
[...]
Microsoft zegt dat je ze enkel kan redeemen in het land van oorsprong. Keysellers zeggen expliciet dat je ze enkel kan redeemen in het land van oorsprong. Vanwege de goedkope keys is men voor Turkije extra streng en hebben veel mensen hebben zich hier al aan gebrand, met dit soort threads tot gevolg.
Jij probeert hier bewust mensen in de problemen te brengen? Snap niet goed waarom je anders deze bewering maakt
Interesting. Dus dat werkt ook? Das het enige wat je hoeft te doen? Xbox naar ander land zetten, code invoeren en klaar? Volgens mij heb ik dit in het verleden geprobeerd en kreeg toen errors en vandaar dat ik over ging op vpn. Al weet ik dat niet 100% zeker.TheVMaster schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:14:
[...]
Gewoon even je Windows regio op Turkije zetten en dan de code redeemen in de Microsoft Store app. Of je Xbox op regio Turkije en dan daar redeemen.
Ja, dat gebruik ik al jaren. Je moet wel de MS Store app in Windows gebruiken, via de browser werkt het niet (dan herkent het u nog steeds dat je een NL account hebt).devilsnight schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:37:
[...]
Interesting. Dus dat werkt ook? Das het enige wat je hoeft te doen? Xbox naar ander land zetten, code invoeren en klaar? Volgens mij heb ik dit in het verleden geprobeerd en kreeg toen errors en vandaar dat ik over ging op vpn. Al weet ik dat niet 100% zeker.
Staat om de zoveel tijd wel in de shop (elke week wat anders), maar je kan het ook als blueprint krijgen door te spelen en die kan je dan met in game currency kopen. Laatste optie is traden met een andere speler. Je hebt sites waar trades op staan. Moet hij wel een wat te bieden hebben of wederom in game credits.Ananas_NL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:01:
Is er hier iemand die Rocket league speelt? Mijn zoon zit de hele tijd te zeuren dat hij de “ Fennec” graag wilt. Deze staat echter niet in de shop, iemand een idee of deze ergens los te koop is bijvoorbeeld? Of wordt het toch geduld hebben..
https://rocket-league.com/trading
Een hoop gezeur dus en misschien een mooi moment om te leren dat je niet alles kan hebben in het leven of wat geduld moet hebben 😅 Fennec is ook niet beter dan de gratis Octane (zelfde hitbox) dus het is simpelweg een cosmetic.
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je de code echt kan redeemen op Xbox zelf via redeem code. Dus het zal sowieso via Windows moeten. Ik heb zelf geen pc en geen Windows, dus ik zal het gewoon via de phone blijven doen dan.TheVMaster schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:41:
[...]
Ja, dat gebruik ik al jaren. Je moet wel de MS Store app in Windows gebruiken, via de browser werkt het niet (dan herkent het u nog steeds dat je een NL account hebt).
Ik vond het al zo apart, want die vriend van mij zei ook dat als het het via de Xbox zelf doet dan ziet ie nog steeds jouw IP en dan werkt het niet.
[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 20-02-2023 15:48 ]
In theorie kan het ook via de Xbox, maar ook dan weer zul je dus eerst de regio weer op het land moeten zetten waar je de code hebt gekocht, maar dat is mij dan weer teveel werk (aangezien je dan eerst moet rebooten). Windows refresht de Store gewoon als je de regio wijzigtdevilsnight schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:47:
[...]
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je de code echt kan redeemen op Xbox zelf via redeem code. Dus het zal sowieso via Windows moeten. Ik heb zelf geen pc en geen Windows, dus ik zal het gewoon via de phone blijven doen dan.
Ik vond het al zo apart, want die vriend van mij zei ook dat als het het via de Xbox zelf doet dan ziet ie nog steeds jouw IP en dan werkt het niet.
Maar je zult op je computer dus Windows moeten hebben draaien en de Microsoft Store willen en kunnen gebruiken (ingelogd met je Microsoft/Xbox account in de Store app).
[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 20-02-2023 15:50 ]
Een gamekey van een keysite vereist (dit verschilt per spel en is niet vooraf ergens uit af te leiden) soms geen VPN, soms wel, soms zelfs VPN + accountverhuizing.
Bij het inwisselen van een key/key toevoegen aan een MS/XBOX-account wordt het gekoppelde e-mailadres account vermeld inclusief het land waar het geregistreerd staat (hier voornamelijk NL en BE). Soms moet je deze verplicht tijdelijk verhuizen naar een ander land om een code te kunnen verzilveren. Het blijft Trial-and-error gewoon uitproberen wat werkt. Van simpel naar meer omslachtig. @TheVMaster
[ Voor 6% gewijzigd door ariekanari op 20-02-2023 15:54 ]
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Het inwisselen van een key (xbox tegoed) aan je account is echt geen trial-and-error. Als er een error is, dan zit die tussen de stoel en het toetsenbord. Dan doe je dus gewoon iets verkeerd.ariekanari schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:50:
Nee, er is geen sprake van één systeem. Het inwisselen van een key met een lokaal tegoed werkt bijvoorbeeld anders dan het inwisselen van een gamekey.
Een gamekey van een keysite vereist (dit verschilt per spel en is niet vooraf ergens uit af te leiden) soms geen VPN, soms wel, soms zelfs VPN + accountverhuizing.
Bij het inwisselen van een key/key toevoegen aan een MS/XBOX-account wordt het gekoppelde e-mailadres account vermeld inclusief het land waar het geregistreerd staat (hier voornamelijk NL en BE). Soms moet je deze verplicht tijdelijk verhuizen naar een ander land om een code te kunnen verzilveren. Het blijft Trial-and-error.
Hoe het met game-keys zit weet ik dan weer niet, want ik heb geen reden om dat te proberen als ik weet dat het redeemen van Xbox tegoed goed werkt.
[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 20-02-2023 15:52 ]
Haha Layer-8 problem.TheVMaster schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:52:
[...]
Het inwisselen van een key (xbox tegoed) aan je account is echt geen trial-and-error. Als er een error is, dan zit die tussen de stoel en het toetsenbord. Dan doe je dus gewoon iets verkeerd.
Hoe het met game-keys zit weet ik dan weer niet, want ik heb geen reden om dat te proberen als ik weet dat het redeemen van Xbox tegoed goed werkt.
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/NmbUaWEsXCJKtRxer1fIZ6yC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cY7VvCSXTOhQzH8CHYr5k4bS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZKlOpmJ8TStaqbhLGQnWftGQ.jpg?f=fotoalbum_large)