Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ben ook bezig met NG+ in Immortals.
Erg toffe game, speelt lekker weg.
Ga niet alles op 100% halen denk ik.
Twijfel over de DLC. Eentje is top down (Diablo achtig), die zie ik niet zo zitten. Iemand de DLC gespeeld?

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:24
R4m0n_46 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Nice, ben net aan Immortals begonnen. Op de Series S ziet het er super strak uit en speelt als een trein. Hoeveel uur heb je er in gestopt? Blijft toch een beetje een vergeten kindje die game.
62 uur voor alle achievements in de base game. Dlc heb ik niet gespeeld.

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-11 10:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Verbaasd me toxh met fynix. Veel mensen kennen m niet. Was toen die uit kwam echt flink gereviewd. Weet veel mensen haken af van ubisoft games. Dlc ben ik nog over aan het twijfelen. Vond het maniervan vertellen ook erg leuk!
Een ding heeft er iemans de serie mythic quest gezien? C.w. Longbottom ofwel F murray abraham. Heb het idee dat hij ook in deze game zijn stem heeft met het verhaalijn
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6bg9SFoQq47ExNTXLt3Clhxi-4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Qt9oDuifkMQx6pBpS5WIHIY.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:10
Ik zag het net toevallig. Blij mee, wilde het namelijk gaan aanschaffen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
Destructoid zorgt er ondertussen voor dat ik de game echt wil spelen.

https://www.destructoid.c...n-pc-xbox-110-industries/

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42
Per account, zodra ik een spel of app start krijg ik een een melding te zien: "De locatie van uw console bijwerken". Console staat op NL en Nederlands ingesteld. Ik heb een tweede taalpakket geïnstalleerd zodat ik de consoletaal kan wijzigen naar Engels. De melding is eenmalig en kan genegeerd worden door een spel of app opnieuw te starten.
Zou MS wijzigingen in de backend hebben om een account strikter aan een bepaalde regio/land te koppelen en verhuizingen hierdoor (in de toekomst) mogelijk moeilijker of onmogelijk worden gemaakt?

[ Voor 8% gewijzigd door ariekanari op 15-02-2023 10:21 . Reden: eenmalig ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 20:07
ariekanari schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:20:
Per account, zodra ik een spel of app start krijg ik een een melding te zien: "De locatie van uw console bijwerken". Console staat op NL en Nederlands ingesteld. Ik heb een tweede taalpakket geïnstalleerd zodat ik de consoletaal kan wijzigen naar Engels. De melding is eenmalig en kan genegeerd worden door een spel of app opnieuw te starten.
Zou MS wijzigingen in de backend hebben om een account strikter aan een bepaalde regio/land te koppelen en verhuizingen hierdoor (in de toekomst) mogelijk moeilijker of onmogelijk worden gemaakt?
Ik zag het vanochtend ook, ik dacht aan een hick-up. Even mijn 'vakantiehuisjes' verwijderd, kijken of dat ervoor zorgt dat ik het niet meer zie.
@justifire, begrijp dat er mogelijk binnen ongeveer een week de patch komt voor Grime. :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-02-2023 17:29 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 17:28:
@justifire, begrijp dat er mogelijk binnen ongeveer een week de patch komt voor Grime. :)
Mooi :)
Dan ook graag nog even een patch voor Hunks spawn in High On Life en we hebben weer wat extra ruimte op de schijf.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Kent iemand de game Observation?

Het is een first person sci-fi/space thriller en is maar 6 eurotjes nu. Krijgt goede cijfers ook.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Iemand hier enig idee wat op dit moment de populairst multiplayer racegames zijn? Heb in Leagues in FM7 meestal max 6 tegenstanders en dan stoppen er vaak wel 2 tijdens de race...

[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 15-02-2023 20:54 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
devilsnight schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:23:
Kent iemand de game Observation?

Het is een first person sci-fi/space thriller en is maar 6 eurotjes nu. Krijgt goede cijfers ook.
Is dat die game met Rutger Hauer?

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:27
goedenavond allemaal,

na jarenlang enkel wat lichte games op pc gespeeld te hebben, komt vriendin-lief ineens op het idee op HP hogwarts te willen spelen, maar nu zijn wij beiden niet thuis in de wereld van console's.

enkele (n00b-)vragen, die ik maar niet gegoogled krijg.
(Dat kan trouwens ook gewoon aan mijn zoekvaardigheid liggen. )

kunnen alle games op beide varianten Xbox gespeeld worden? dus zowel serie S als serie X?
met als ik het goed heb het verschil, je bij de serie S de games eerst moet downloaden, ipv een disc erin kan stoppen

de standaard controller, hoe moet je die opladen? ik zie speciale oplaadstations voor 2 (of meer?) controllers, maar als je die niet hebt? dan gewoon met een oplaadkabel tussen de game sessies door?

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

Remond_FRL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:00:
goedenavond allemaal,

na jarenlang enkel wat lichte games op pc gespeeld te hebben, komt vriendin-lief ineens op het idee op HP hogwarts te willen spelen, maar nu zijn wij beiden niet thuis in de wereld van console's.

enkele (n00b-)vragen, die ik maar niet gegoogled krijg.
(Dat kan trouwens ook gewoon aan mijn zoekvaardigheid liggen. )

kunnen alle games op beide varianten Xbox gespeeld worden? dus zowel serie S als serie X?
met als ik het goed heb het verschil, je bij de serie S de games eerst moet downloaden, ipv een disc erin kan stoppen

de standaard controller, hoe moet je die opladen? ik zie speciale oplaadstations voor 2 (of meer?) controllers, maar als je die niet hebt? dan gewoon met een oplaadkabel tussen de game sessies door?
Ja alle games kunnen op beide consoles worden gespeeld. De X is krachtiger en is daarmee vaak grafisch mooier of heeft een wat hogere fps. En heeft zoals je zelf zegt een disc drive. De S is “digital only”. En de controllers. Gewoon ouderwetse batterijen ;) Klepje achter kun je open schuiven.

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:33
Volgens mij werkt het op beide consoles dmv downloaden. Alleen de S heeft dus geen diskdrive. Dus kan je games alleen digitaal kopen. Op de X zou je ook een disk kunnen gebruiken. Vaak bevat de disk niet het hele spel maar unlocked hem alleen maar. Zeker omdat de disk haast nooit de meest actuele versie bevat
De standaard controller gebruikt 2x AA batterijen. Oplaadbare werken maar moet je volgens mij via een externe lader opladen. Je kan ze niet opladen in de controller

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 11:55
Ik kreeg deze melding ook een aantal keer maar daarna werkte alles weer. Ik verhuis wel eens naar Argentinië voor een goedkope game, hopelijk maken ze dat in de toekomst niet onmogelijk.

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:27
_/-\o_ thanks voor de informatie.

Hoe zit het met savegames, als je HDD vol zit, en je bent 1 game even beu. kan je die verwijderen om ruimte te maken voor een andere game, zonder voortgang ook kwijt te raken? als je later hem er weer terug op zet?
of kan je dan beter die HDD uitbreidingskaarten kopen?

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

Remond_FRL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:35:
[...]

[...]

_/-\o_ thanks voor de informatie.

Hoe zit het met savegames, als je HDD vol zit, en je bent 1 game even beu. kan je die verwijderen om ruimte te maken voor een andere game, zonder voortgang ook kwijt te raken? als je later hem er weer terug op zet?
of kan je dan beter die HDD uitbreidingskaarten kopen?
Savegames worden opgeslagen in de cloud. Dus als je een game verwijdert en daarna opnieuw installeert download die je laatste save game.

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 11:58
De release van de nieuwe Pinball FX is vandaag

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Is de markt kwa gift cards enorm afgelopen de laatste tijd met name Turkije in het bijzonder?

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:32

Polariteit

Fietsende fotografeur

Nice, Pinball fx3 is mijn meest gespeelde game; zitten gigantisch veel uren in :+

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:32

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik kreeg hem gisteravond welgeteld 1x, bij het opstarten van de reward-app. Bij het opstarten van games niet gehad. Daarna even in dit localization menu 'gekeken', en toen was het niet meer.

Ik kreeg een uurtje eerder ook een foutmelding bij het openen van de android-rewards-app op mijn telefoon; dus ik hield het maar op een hickup; aangezien ik nog nooit iets gedaan heb met die localization instellingen nadat ik hem initieel op nederland heb ingesteld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ay38jkbmgnXO8t8V3W5Xh-0qaYU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7iqMlnq0UmrTvKihzjKX8o1.jpg?f=fotoalbum_large

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:53
Geweldig dit! De vorige best wat uurtjes in gestoken, mede omdat die dus de echte Williams en Midway kasten uit de 80s en 90s heeft.
Midway had met Bally toch echt wel de tofste kasten destijds.
Super dat er nu een update is, mn eerste aankopen wordt Adams Family :9~

• Robolokotobo
[Multi] Pinball FX (2022)

Pinball FX topic

Als je een mede-auteur nodig bent mag je me altijd toevoegen :)

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 16-02-2023 09:03 ]

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Leuk voor af en toe tussendoor, maar is dat wel veilig om op een Oled tv te spelen? Stilstaand beeld?

• Robolokotobo
darkdesign schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:31:
[...]

Leuk voor af en toe tussendoor, maar is dat wel veilig om op een Oled tv te spelen? Stilstaand beeld?
Er gebeurt meer op beeld dan je denkt. Allemaal visuele effecten en extras. Als je de bal moet lanceren kijkt de camera naar beneden. Er zijn action cams waar de camera naar toe schakelt als er wat bijzonders gebeurt etc etc

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:03:
[...]

Als je een mede-auteur nodig bent mag je me altijd toevoegen :)
Dat is aardig van je. Dat ga ik onthouden voor het geval dat ooit nodig is. Wil je je dan helemaal inlezen over de game en alles eromheen?

Ah ik zag net dat de banner verdwenen was. Je moet gedacht hebben die kan wel hulp gebruiken haha

Maar de startpost is al een tijdje niet meer geupdate. Als ik daar tijd voor heb zal ik dingen toevoegen. Er is wel heel veel informatie te vinden in het topic zelf

[ Voor 28% gewijzigd door Robolokotobo op 16-02-2023 09:53 ]

Robolokotobo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:45:
[...]

Dat is aardig van je. Dat ga ik onthouden voor het geval dat ooit nodig is. Wil je je dan helemaal inlezen over de game en alles eromheen?
Ik maak graag een mooi overzichtelijk topic, zodat mensen in een oogopslag de juiste informatie voor zich hebben. Anders bekijk andere topic's van mij maar eens :)

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:53:
[...]

Ik maak graag een mooi overzichtelijk topic, zodat mensen in een oogopslag de juiste informatie voor zich hebben. Anders bekijk andere topic's van mij maar eens :)
Wauw, ja dat ziet er echt heel goed uit

Je mag het van mij wel proberen. En als ik dan aanvullingen nodig vind bijv. dan zal ik die toevoegen. Deal?

Robolokotobo schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:56:
[...]

Wauw, ja dat ziet er echt heel goed uit

Je mag het van mij wel proberen. En als ik dan aanvulingen nodig vind bijv. dan zal ik die toevoegen. Deal?
Dank je! Ja is goed, jij blijft de beheerder van het topic en als er iets niet naar wens is pas het gerust aan of vul informatie erbij want hoe meer eraan werken hoe uitgebreider het eventueel kan worden :D.

• Robolokotobo
G_Dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:58:
[...]

Dank je! Ja is goed, jij blijft de beheerder van het topic en als er iets niet naar wens is pas het gerust aan of vul informatie erbij want hoe meer eraan werken hoe uitgebreider het eventueel kan worden :D.
Ja precies, gaan we doen

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 14:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Cities Skylines voornamelijk gespeeld via Stadia (rip), met tobo en muis. Iemand ervaringen met het spelen van zulke games met controller? Heb laatst Age of Empires geprobeerd, maar kan er niet echt aan wennen. Navigeren duurt te lang en de tekst is haast onleesbaar.

Whatever.

• Donstil
  • Niet online
Harmen schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:32:
Cities Skylines voornamelijk gespeeld via Stadia (rip), met tobo en muis. Iemand ervaringen met het spelen van zulke games met controller? Heb laatst Age of Empires geprobeerd, maar kan er niet echt aan wennen. Navigeren duurt te lang en de tekst is haast niet leesbaar.
Ik heb Citties op de vorige generatie gespeeld en vond daar de controller implementatie dikke prima!
Muis is natuurlijk wel wat vlotter maar dat lijkt mij wel redelijk logisch.

Game staar op GamePass toch? Je hebt het zo uitgeprobeerd :)

Edit: Persoonlijk vond ik AoE ook geslaagd trouwens, dus misschien heb je niets aan mijn ervaring :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 16-02-2023 10:38 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Ramon27 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 06:55:
Is de markt kwa gift cards enorm afgelopen de laatste tijd met name Turkije in het bijzonder?
Nee hoor, alleen Turkse lira kaarten zijn er niet of nagenoeg niet maar dat was al zo dacht ik.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

BM

Moderator Spielerij
Cities Skylines voornamelijk gespeeld via Stadia (rip), met tobo en muis. Iemand ervaringen met het spelen van zulke games met controller? Heb laatst Age of Empires geprobeerd, maar kan er niet echt aan wennen. Navigeren duurt te lang en de tekst is haast onleesbaar.
Als ik even snel google zou Cities Skylines muis en keyboard support moeten hebben op Xbox. Misschien helpt dat?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:53
BM schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:55:
[...]

Als ik even snel google zou Cities Skylines muis en keyboard support moeten hebben op Xbox. Misschien helpt dat?
Age of Empires ondersteund ook gewoon keyboard/muis op xbox hoor :+

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

BM

Moderator Spielerij
Geheid, maar ik speel die games niet, dus ik was op google aangewezen, en aangezien de vraag over Cities ging heb ik niet naar AoE gekeken :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-11 14:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

PepieNL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:03:
[...]
[...]
Age of Empires ondersteund ook gewoon keyboard/muis op xbox hoor :+
Check, las al zoiets. Zal eens via de laptop proberen via remote play. Tobo/muis op de bank is geen optie. :+

Whatever.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:31

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Homeland schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:26:
Iemand hier enig idee wat op dit moment de populairst multiplayer racegames zijn? Heb in Leagues in FM7 meestal max 6 tegenstanders en dan stoppen er vaak wel 2 tijdens de race...
Speel hier nog wel eens Dirt 5 online maar het is een beetje hit en mis welke avond je speelt. Ene keer heb je 11-12 man per race en de andere keer maar 3-4.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Harmen schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:31:
[...]

Check, las al zoiets. Zal eens via de laptop proberen via remote play. Tobo/muis op de bank is geen optie. :+
Helaas gaat dat niet werken. :-( tenzij ze het in de afgelopen maanden hebben geüpdatet.

Xcloud hebben ze beloofd om toetsenbord en muis ondersteuning te geven. Misschien dan dat er meer mogelijk is, ook voor remote play.

Verwijderd

Iemand bekend wat je tegen oververhitting kan doen? Anders bestel ik geen nieuwe s weer.

Heb gisteren de series S binnengekregen, vandaag terug kunnen sturen. Want hij was gloeiend heet en begon verbrand te ruiken.

Er was was ruimte zat on de xbox (weerskanten 30cm).

• Exactor it
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:58:
Iemand bekend wat je tegen oververhitting kan doen? Anders bestel ik geen nieuwe s weer.

Heb gisteren de series S binnengekregen, vandaag terug kunnen sturen. Want hij was gloeiend heet en begon verbrand te ruiken.

Er was was ruimte zat on de xbox (weerskanten 30cm).
Dat klinkt raar. 30cm rondom is meer dan ik heb met mijn s en die heeft nergens last van. Achterkant ook redelijk vrij?

Verwijderd

Achterkant was ook vrij Eerst begon de fan te tikken. Dan zal het een maandagochtend model zijn geweest

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Deliver us Mars heeft een bak updates gekregen. Best ernstig dat ik 90% van de gefixte issues ook zelf daadwerkelijk ondervonden heb :X.

Metname de missende prompt voor het naar achteren springen als je aan het klimmen bent en dit nergens uitgelegd wordt in het spel was :')

https://www.deliverusmars...-mars-update-101-consoles

Xbox Live ID:Notna8310

• Timothy3000
Wait, what?! Een demo! Awesome. Dit nieuwtje maakt mijn avond haha.
Timothy3000 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:09:
[...]

Wait, what?! Een demo! Awesome. Dit nieuwtje maakt mijn avond haha.
Helaas vind ik de combat zelf nogal tegenvallen, ik weet niet. Het is niet zo fun als 0.

• Timothy3000
Ik vind de combat door al die special attacks juist een stuk leuker dan de normale Yakuza serie. De turnbased uit 7 staat op 1, maar deze kan daarna nog weleens hoog eindigen.

Net meteen gepreordered.
Timothy3000 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:09:
Ik vind de combat door al die special attacks juist een stuk leuker dan de normale Yakuza serie. De turnbased uit 7 staat op 1, maar deze kan daarna nog weleens hoog eindigen.

Net meteen gepreordered.
Ja er is genoeg variatie, maar kweenie, het voelt echt anders aan, minder fun. De klappen komen minder hard aan? Zoiets.

• Timothy3000
Ja dat wel. Enemies zijn ook echt wel wat sterker.

Maar in die 20 min demo toch alweer 4x hardop gelachen haha. Blijft briljant.

Verwijderd

Vallheim op Xbox volgende maand. Ook op gamepass.
https://www.trueachieveme...ox-game-pass-release-date

• Timothy3000
Sword Art Online staat tussen de Gamepass titels, maar is niet te downloaden. Werd die wel verwacht?

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:25
Ik mis Nederlands ;)
@justifire De Grime achievement is gefixt. Alleen is er nog 1 achievement bij gekomen:

Listen
Meet the Listener for the final time.

Geen idee waar ik die moet vinden :P Jij nog een idee?

Edit:

Gevonden. Moest hem nog drie keer vinden. 1 keer aan het einde in Weeping cavity, 1 keer in het begin van de dessert, nabij de nervepass en 1 keer boven in Gloomnest richting Lithic.

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-02-2023 17:48 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:00
Kijk die gaan we dan ook zeker proberen. Vond survival en base building in grounded wel leuk.
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Dead Space update :

The game will now recognise if the player has collected the Crew Quarters key card before reaching Chapter 10 and getting the objective ‘Find the Crew Deck key’. —-> If you’re loading a save where you were already in this state and the game doesn’t update, travel away from the area (60 seconds approx.) and return, the game should then update.

The door to the security station will properly unlock after the call from Daniels ends during the objective ‘Locate the source of the broadcast. —-> If upon loading a save the door is still in standby, ride the tram to another station and back, wait 30 seconds and the door will unlock.

You will no longer be able to launch the asteroid without first destroying the gravity tethers, preventing them from getting stuck. —-> If upon loading a game where you are already stuck, the game will update if the player has destroyed the mining tethers. If you have not destroyed the mining tethers, you should do this, then the game will update.

Fixed Dr. Kyne not spawning inside Chief Steward’s office. —-> Will be fixed if the current objective is scrambled with unitologist symbols. Go back to the Cantina, then come back to Hunter fight room. This should trigger the proper quest flow. Then follow the quest markers until you reach Kyne’s sequence.

We now allow for the previous suit visual to be equipped —-> Previously acquired suit visuals are available in Storage and can be equipped by selecting them and choosing the “Equip” action. To remove a cosmetic, choose the currently equipped cosmetic suit, from the Storage, and select the “Unequip” option. Changing the cosmetic aspect of a suit does not impact the upgrades you have acquired. Suits are granted as such: Purchase level 2 -> Acquire level 1 cosmetic, Purchase level 3 -> Acquire level 2 cosmetic, etc… For saves where you’ve already acquired specific suit upgrades, the player will be automatically awarded the cosmetics in his Storage.

Enabled HDR10+

A few other fixes that may help overall, keep us posted here once you’ve updated your game and spent some time with it.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:50:
@justifire De Grime achievement is gefixt. Alleen is er nog 1 achievement bij gekomen:

Listen
Meet the Listener for the final time.

Geen idee waar ik die moet vinden :P Jij nog een idee?

Edit:

Gevonden. Moest hem nog drie keer vinden. 1 keer aan het einde in Weeping cavity, 1 keer in het begin van de dessert, nabij de nervepass en 1 keer boven in Gloomnest richting Lithic.
Zo, weer een beetje ruimte vrij op de schijf :)

Voor wie ook op zoek is, heb deze locatie lijst gebruikt :

Just pass where I fought the first boss in weeping cavity

Gloomnest, the top right, large open area

Directly under the nerveroot savestone, little room left of entrance to childbed

Go to the gloomnest nervepass (fast travel) and head left into feaster's lair, can't miss

Ik kan de documentaire van Double Fine aanraden. Leuk in elkaar gezet. Ook prima te volgen als je alleen geluid hebt. Dus als een soort podcast. Of zoals ik deed, tijdens Hogwarts Legacy :P

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:33:
Ik kan de documentaire van Double Fine aanraden. Leuk in elkaar gezet. Ook prima te volgen als je alleen geluid hebt. Dus als een soort podcast. Of zoals ik deed, tijdens Hogwarts Legacy :P
Maar dan mis je de honderd uur aan filler voice acting. Ik gun iedereen zijn lol aan welk spel dan ook maar Hogwarts Legacy is echt enorm saai qua gameplay en verhaal wat mij betreft. Ik heb alle boeken meermaals gelezen en vind ze top dus het ligt niet aan geen interesse aan HP. Ik verveel me gewoon tijdens het spelen van dit spel. Ik heb in reviews niks hierover gelezen dus het zal wel aan mij liggen. :)

• Exactor it
justifire schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:43:
[...]

Even een serieuze vraag : waarom speel je het dan ?
Uhh. Tachtig piek en fear of missing out denk ik. :) De kans dat ik hem uitspeel is vrij klein.

• Timothy3000
Exactor it schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:41:
[...]

Maar dan mis je de honderd uur aan filler voice acting. Ik gun iedereen zijn lol aan welk spel dan ook maar Hogwarts Legacy is echt enorm saai qua gameplay en verhaal wat mij betreft. Ik heb alle boeken meermaals gelezen en vind ze top dus het ligt niet aan geen interesse aan HP. Ik verveel me gewoon tijdens het spelen van dit spel. Ik heb in reviews niks hierover gelezen dus het zal wel aan mij liggen. :)
Exact waar ik een beetje voor vreesde en waarom ik gewacht heb met preorderen. Het leek een vrij sub standaard open world game met een Hogwarts sausje. Verbaasde me al over al die hoge cijfers. Veel HP fans denk ik.

Wat vindt je precies saai aan de gameplay? En is het verhaal niveau Fantastic Beast (wel ok) of Cursed Child (verschrikkelijk)? :P

• Exactor it
Timothy3000 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:48:
[...]

Exact waar ik een beetje voor vreesde en waarom ik gewacht heb met preorderen. Het leek een vrij sub standaard open world game met een Hogwarts sausje. Verbaasde me al over al die hoge cijfers. Veel HP fans denk ik.

Wat vindt je precies saai aan de gameplay? En is het verhaal niveau Fantastic Beast (wel ok) of Cursed Child (verschrikkelijk)? :P
De gameplay loop is een typische open wereld loop. Ga daarheen en praat met iemand en loop er daarna achteraan om daarna een beetje te vechten. En dan is het vechten een soort klik op spells totdat het klaar is terwijl je af en toe op y of b moet rammen ter verdediging. (ik zie build guides langskomen en moet daar vooral om lachen. Ik speel op hard en ben nul keer doodgegaan terwijl ik met starter gear speel en mijn spells redelijk random gebruik.)

Over het verhaal kan ik niet al te veel zeggen. Er is zoveel geouwehoer gaande dat ik alles skip. Dat ligt volkomen aan mij, ik heb nul geduld met saaie verhalen in spellen (ook in series, films, boeken etc). In de eerste uren keek ik alle cutscences en hoorde ik de mensen aan. Ik kon een uurtje later al niet meer bedenken wat me gezegd was. Dat is een teken. Ik kan me een verschillende ME2 scènes nog herinneren. :)

Dit gezegd hebbende, mijn negen-jarige zoon speelt met open mond.

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
Heeft een van jullie een Xbox Design Lab controller? Ik heb wat inspiratie nodig :D

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 16:03
kun je de play & charge kit ook opladen via een samsung lader? of liever ia de console?

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
joey82 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:39:
kun je de play & charge kit ook opladen via een samsung lader? of liever ia de console?
Moet kunnen, ik hang mijn Xbox Controller met Play&Charge kit aan mijn Xiaomi snel lader en dat gaat altijd prima

hoi

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 16:03
ReVision. schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 13:54:
[...]

Moet kunnen, ik hang mijn Xbox Controller met Play&Charge kit aan mijn Xiaomi snel lader en dat gaat altijd prima
dankje :)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
Guerilla schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 01:14:
Heeft een van jullie een Xbox Design Lab controller? Ik heb wat inspiratie nodig :D
Ja, toevallig laatst binnengekregen:
PdeBie in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

En vlak voor mijn post staat er ook nog een van @Wom
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3E0dfnf6FgX1jBbmjktyQYwZdo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74lwk0KvZmMUYICWWEHsRcCG.jpg?f=fotoalbum_large

Elite V2 na ruim twee weken terug opgehaald bij Media Markt.
Blijken de LB, RB, P1 gekalibreerd en de A knop vervangen te zijn door Mods and Repairs.
Dat blijkt dus een zaak te zijn die controllers repareert en customized.
Wat een vreemde werkwijze van Media Markt zeg, terwijl ze hem zouden opsturen naar Microsoft.
Maar goed, knoppen lijken vooralsnog weer goed te werken, dus misschien is dit wel de betere oplossing.
Volgende keer stuur ik hem zelf wel meteen op naar MS, heb je tenminste binnen een week een gloednieuwe controller in huis.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:08

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Na het lijstje gezien te hebben, vraag ik me af of we ooit nog iets van Contraband gaan horen? Is destijds alleen een een teaser van getoond, daarna nooit meer iets.
IGN fanfest heeft wel leuke games vandaag. Straks eens kijken of de trailers los te posten zijn. Erg veel zin in Redfall. Was klein interview met wat nieuwe beelden ook.

Een week voor Redfall komt The last case of Benedict Fox uit. Worden drukke maanden.

Lies of P komt trouwens uit in augustus.

———

[ Voor 78% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-02-2023 21:05 ]

High on life uitgespeeld net.

Genoten van deze game, maar niet meteen. Nadat ik meer guns kreeg, meer abilities begon ik het qua gameplay echt te waarderen. De humor vind ik geweldig, de gatlians zijn hilarisch en je krijgt soms opmerkingen waarvan je echt even staat te kijken, gewoon heel erg tof. Top voice acting ook.

Nu nog even de paar chests vinden die de game zelf niet noteert.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 18-02-2023 21:46 ]

• Exactor it
Waarom zeiden jullie niet vaak genoeg iets over oled mensen? Ik heb sinds vandaag een C2 en ben als een kind in een snoepwinkel spellen aan het downloaden. Dit is echt een enorme upgrade (vanaf een Nanocell die wel alle vinkjes haalde in 4k details in settings, 120fps kende ik dus wel al).

Dat zwart echt zwart is valt me het meeste op bij de eye candy. Direct daarna is hoe hard kleuren spatten. De eerste Ori startte ik op en wist niet wat ik zag.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:48
Geen enkele. Gamen is veel leuker als je geen enkele verwachting meer hebt. Er is zo ontiegelijk veel te spelen tegenwoordig dat ik wel merk wanneer er een game is. Meer plezier, minder frustratie. Kan het iedereen aanraden.

Ik had geen verwachtingen van hifi rush (kon ook niet) en vind het een heerlijke game. Ik vermaak me nu opperbest met GBA online op de switch (wist ik ook niet dat uit zou komen).

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:48
Exactor it schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:02:
Waarom zeiden jullie niet vaak genoeg iets over oled mensen? Ik heb sinds vandaag een C2 en ben als een kind in een snoepwinkel spellen aan het downloaden. Dit is echt een enorme upgrade (vanaf een Nanocell die wel alle vinkjes haalde in 4k details in settings, 120fps kende ik dus wel al).

Dat zwart echt zwart is valt me het meeste op bij de eye candy. Direct daarna is hoe hard kleuren spatten. De eerste Ori startte ik op en wist niet wat ik zag.
Zal het nog leuker maken. Je kan nog een keer een stap maken in gaming door naar de nieuwe Samsung OLED te gaan. Zeker in gaming nog weer een stuk leuker (niet beter want als je net als Vincent saaiheid wil op je tv is het niet 100% correct).
17 Maart *O*

The Diablo IV open beta and early access weekends have officially been announced! Prepare yourself for the first venture into Sanctuary with an opportunity to dive-in early. The open beta will be available to everyone from March 24 to 26, but those who pre-order Diablo IV on the Xbox Store will get early access to the open beta from March 17 to 19. Sanctuary will be teeming with demons eagerly awaiting your arrival…

• Exactor it
giantgiantus schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:18:
[...]

Zal het nog leuker maken. Je kan nog een keer een stap maken in gaming door naar de nieuwe Samsung OLED te gaan. Zeker in gaming nog weer een stuk leuker (niet beter want als je net als Vincent saaiheid wil op je tv is het niet 100% correct).
Ben wel ff uit geupgrade nu. Vincent Saaiheid ken ik niet, maar zo mag je me nu noemen. :)

Ori 2 is echt super mooi nu. Straks nog even Gears 5 Hivebusters opstarten.
Exactor it schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 22:02:

Ik zweer ook bij Oled, wat een geweldig beeld geven die dingen! Wij hebben nu al 3 jaar een Sony Bravia met een Oled scherm en zitten nog wel weekelijks te kwijel bij games / films / series..

Als ik die vraag voorbij had zien komen van je had ik je 100% een oled aangeraden, maar ben heel blij dat je ook zonder mijn advies wel een hebt genomen. Want als ik je bericht goed lees zit je ook net zoals ons te genieten van het beeld _/-\o_

Heel veel gameplezier!!

• Donstil
  • Niet online
Is dit lijstje compleet? Want ik kan persoonlijk wel uit kijken naar State of Decay 3.

Pagina: 1 ... 85 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord