Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42
@justifire Jammer dat er voor de One X en PS4 Pro geen @60fps @ 1920×1080p optie is.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Hogwarts Legacy spelers hiero, heeft de day one patch voor verbeteringen gezorgd? Moet hem zelf nog kopen. Maar ik ben benieuwd.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Te verwachten voor een previous gen game, maar evengoed wel leuk om te zien dat we in 60 fps kunnen spelen :)

Iemand anders problemen deze avond om games te starten? Mijn savegames worden gegijzeld door een "There's a temporary network problem" boodschap.

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-11 16:17
Iemand bekend met deze foutmelding? Ik krijg het niet voor elkaar om aankopen te doen met ideal via xbox.com

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TKGn9yjI3pZ6Q5SQFwA5pqKt5E4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jl0OtQ7Alh9SKoPvuRvCJNOY.png?f=user_large
BenvandeKaart schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:59:
Iemand bekend met deze foutmelding? Ik krijg het niet voor elkaar om aankopen te doen met ideal via xbox.com

[Afbeelding]
Issues bij Microsoft Azure lijkt het. Microsoft Flight Simulator kan het Cloud profile ook niet laden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:32

Polariteit

Fietsende fotografeur

Krimglas schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:43:
[...]

Te verwachten voor een previous gen game, maar evengoed wel leuk om te zien dat we in 60 fps kunnen spelen :)

Iemand anders problemen deze avond om games te starten? Mijn savegames worden gegijzeld door een "There's a temporary network problem" boodschap.
Yep, kreeg deze melding zowel bij Forza Horizon 5 als bij Halo infinite.

Zal wel ergens een storing zijn, wordt vast wel opgelost 😊

[ Voor 6% gewijzigd door Polariteit op 10-02-2023 22:17 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:24
Azure server storing? Exactor hersencapaciteit storing. Ik vond Halo maar klote spelen de laatste weken. En games over het algemeen niet mooi spelen. Blijkt dat ik bij het verplaatsen van de tv een random hdmi ingang gepakt heb en niet één van de twee die 120/4k doet.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
BenvandeKaart schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:59:

[Afbeelding]
Laatst had iemand hier op het forum contact gezocht met MS hierover.
Het bleek dat je gewoon niet kan betalen bij MS met iDeal.

• Krimglas
ok, het is officieel nu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WzzbAww9FIpEYPkcW2FPFikdDnU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rAnKFOSTAcUHt60foMoh7A8U.png?f=fotoalbum_large

• Exactor it
Krimglas schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:43:
[...]

Yep. Maar door de optie offline te kiezen bij de foutmelding kan ik verder door Hogwarts wandelen.

• Krimglas
Hier niet. Hi Fi Rush wil me enkel een nieuw spel laten starten :(

• Exactor it
Krimglas schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:26:
Hier niet. Hi Fi Rush wil me enkel een nieuw spel laten starten :(
Boe! Dat is vervelend. Je krijgt de optie niet om met een local save verder te gaan?
ariekanari schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:50:
@justifire Jammer dat er voor de One X en PS4 Pro geen @60fps @ 1920×1080p optie is.
Prima toch, tijd om die generatie achter ons te laten en games te ontwikkelen voor 9th gen !
Vind het toch nog knap wat ze met de One X weten te bereiken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• BenvandeKaart
zetje01 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:19:
[...]

Laatst had iemand hier op het forum contact gezocht met MS hierover.
Het bleek dat je gewoon niet kan betalen bij MS met iDeal.
Dat zou wel bijzonder zijn..
Ik heb een series s en geen creditcard. Dan zou ik dus geen aankopen kunnen doen vanuit de store maar ook geen fysieke games kunnen kopen 8)7
Ik samen met twee vrienden heb dan echt geluk. De hele avond al in een party. Ik kan gelukkig gewoon High on Life spelen ook, geen issues.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
BenvandeKaart schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:07:
[...]

Ik heb een series s en geen creditcard. Dan zou ik dus geen aankopen kunnen doen vanuit de store maar ook geen fysieke games kunnen kopen 8)7
Ik ben niet van MS.
Maar ik weet zeker dat er zo'n 5 manieren zijn om bij MS te betalen.
Verder vallen keys voor games ook op andere sites te kopen, die wèl iDeal ondersteunen.
Oh, en de MS-store is sowieso lang niet altijd het voordeligst.

• Exactor it
[...]

Ik moet een klein beetje gniffelen om je naam hierzo en het feit dat je geen credit card hebt. :)

PayPal, xbox tegoed kaartjes en keys van webshop werken prima.
Verder gegaan met High on Life en die humor is soms wel prachtig moet ik zeggen. Die ene random alien die aan komt zetten in zijn vlieg voertuigje en dan als een malle begint te praten tegen je, non stop over van alles en hij volgt je ook constant. Ik vind het hilarisch. 😂

En de ingame forums ook man, hahaha.

[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 10-02-2023 23:29 ]

• Exactor it
devilsnight schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:28:
Verder gegaan met High on Life en die humor is soms wel prachtig moet ik zeggen. Die ene random alien die aan komt zetten in zijn vlieg voertuigje en dan als een malle begint te praten tegen je, non stop over van alles en hij volgt je ook constant. Ik vind het hilarisch. 😂
Wacht maar tot je bij R&D aankomt. Hilariteit! (echt een prima spel qua humor idd, al wordt de humor wel dun als je levels gaat herspelen en het voor de honderdste keer langskomt :) )

• Timothy3000
  • Laatst online: 19:45
Met Yakuza, Atomic Heart en Wo Long in aankomst en nog midden in Hifi Rush en Persona mijn Hogwarts preorder voor nu maar geretourneerd. Genoeg om te spelen en die game is over een paar maanden vast in overvloed op Marktplaats te vinden. Heb ook wel een tikkie open world magie fatique na Forspoken.

Echt enorm veel zin in Wo Long. Recentelijk weer Nioh zitten spelen en het blijven echt prachtgames. Ik blijf het zo tof vinden dat dit soort grote games ook gewoon day one op Gamepass staan. Fantastische service.

• BenvandeKaart
Exactor it schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:24:
[...]

Ik moet een klein beetje gniffelen om je naam hierzo en het feit dat je geen credit card hebt. :)

PayPal, xbox tegoed kaartjes en keys van webshop werken prima.
Gezien mn naam heb ik ook niet veel tijd om te gamen vandaar mijn vragen ;)

Maar thanks ik kom er wel uit!

Trailer van documentaire over Double Fine. De episodes (32 afleveringen!) zijn te vinden op hetzelfde kanaal.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Iedereen loopt altijd maar te mopperen over Assassins Creed en dan voornamelijk over Valhalla, maar ik zit echt regelmatig met een bek vol tanden te kijken naar wat UbiSoft heeft weten neer te zetten.
Soms valt de tijd van de dag en het weertype zo samen dat de game wereld echt tegen realistisme aan zit.
Wat een mooie tijd leven we toch in om dit te kunnen ervaren, iets waar ik tientallen jaren geleden enkel maar van kon dromen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLtus3fEJStHlcUhx6kWNxQ7TCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZXErztsYpdsxTHOnNZgrtlYd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THrosMo61uQVZsuoM08cUpuQSPQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Q1ieSGfGFSR4ZCqDKxC2pCKw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JU0LlLTvgAETKyUpvSDTUi45lAs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ukX1gaBPRg5S8FpbBrM4juJi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvKnjnri8VgJbC0hB_zawmisR_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yAOZV1WyvgXJWelsPrHfPvFF.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 22:57:
Iedereen loopt altijd maar te mopperen over Assassins Creed en dan voornamelijk over Valhalla, maar ik zit echt regelmatig met een bek vol tanden te kijken naar wat UbiSoft heeft weten neer te zetten.
Soms valt de tijd van de dag en het weertype zo samen dat de game wereld echt tegen realistisme aan zit.
Wat een mooie tijd leven we toch in om dit te kunnen ervaren, iets waar ik tientallen jaren geleden enkel maar van kon dromen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Water zijn ze de baas in daar bij Ubisoft. oOo

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

Transport Fever 2 (9 maart), Anno 1800 (16 maart) en EA PGA Tour (23 maart), wordt een dure maand voor mij.

Lang geleden ook sinds Gamepass dat ik geld ga uitgeven aan meerdere games in korte tijd. :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:30

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die game werelden zijn inderdaad ook echt prachtig. Zoals je zelf al zegt, zeker als de belichting goed uitpakt is het om van te watertanden. En dat verveelt ook nooit :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Timothy3000
Valhalla is grafisch echt prachtig. De gameplay was ook erg tof maar uiteindelijk werd het me wat te lang en repetitief. Wel toch 20u van genoten.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:38

On_E

Housemusic

Ik heb Valhalla van mijn schijf gehaald en heb Odyssey weer geïnstalleerd, die vind ik een stuk leuker.

Had m ooit voor zo’n 60% uitgespeeld op de PS4, dus moet wel veel hetzelfde doen, maar toch.

Denk dat de loot en de (Griekse) wereld m voor mij leuker maakt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 08:58
[...]

Dat zou bijzonder zijn..? In de laatste maanden een aantal keer geprobeerd iDeal te gebruiken, maar werkt gewoon niet. Ja, die 1 cent word afgeschreven, en na een paar dagen ook weer teruggeboekt. IDeal staat dat ook wel bij je betaalopties als je in de settings gaat. Maar als je iets wil kopen is hij weg.
Ooit heeft ie er wel bij gestaan, maar die optie proberen gaf altijd een foutmelding.

Misschien dat iDeal icm Rabobank niet mogelijk is.. ik koop nu telkens ergens anders codes om m’n tegoed op te waarderen, andere optie heb ik helaas niet.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Valhalla heb ik hier liggen, maar nog niet aan begonnen, ik wil er aan beginnen als ik met Like A Dragon klaar ben, die verschijnt al op 21 februari. Maar je hebt gelijk, die games beginnen echt verdomt echt uit te zien.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Linksquest schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:05:
[...]

Valhalla heb ik hier liggen, maar nog niet aan begonnen, ik wil er aan beginnen als ik met Like A Dragon klaar ben, die verschijnt al op 21 februari. Maar je hebt gelijk, die games beginnen echt verdomt echt uit te zien.
Kan hem zo snel niet vinden, maar deze week is er een video verschenen van content gemaakt met Unreal Engine 5. Franse straat waarbij een echte opname overgaat in beelden uit de Engine. Je ziet het verschil eigenlijk amper. Heel knap.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:46:
[...]

Kan hem zo snel niet vinden, maar deze week is er een video verschenen van content gemaakt met Unreal Engine 5. Franse straat waarbij een echte opname overgaat in beelden uit de Engine. Je ziet het verschil eigenlijk amper. Heel knap.
Deze?

—————

Nieuwe releases van deze week.

https://www.trueachieveme...mes-february-13th-to-19th

Voor de JRPG liefhebbers onder ons, de Tales of Symphonia Remastered. Zelf misschien geïnteresseerd in Rooftop Renegade. Verder wel benieuwd hoe goed of slecht Wild Hearts het gaat doen. Een nieuw IP full priced, genre ala Monster hunter, maar waar de bekendheid nog wel wat te wensen over laat. Zeker omdat die niet in GP komt in tegenstelling tot recent Monster Hunter Rise.

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-02-2023 12:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Had nog een andere gezien, maar er zijn er meerdere blijkbaar. Dit komt toch al aardig in de buurt.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:51:
[...]

Deze?

[Video: Reality VS Unreal Engine 5]

—————

Nieuwe releases van deze week.

https://www.trueachieveme...mes-february-13th-to-19th

Voor de JRPG liefhebbers onder ons, de Tales of Symphonia Remastered. Zelf misschien geïnteresseerd in Rooftop Renegade. Verder wel benieuwd hoe goed of slecht Wild Hearts het gaat doen. Een nieuw IP full priced, genre ala Monster hunter, maar waar de bekendheid nog wel wat te wensen over laat. Zeker omdat die niet in GP komt in tegenstelling tot recent Monster Hunter Rise.
Ik las op Reddit dat die Symphonia Remastered maar op 30fps draait en dat dat blijkbaar minder is dan de originele game. Grafische stijltje is ook niet best. Jammer, had deze wel willen spelen.
Weer samen gezellig verder met Minecraft :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NNwCyLwfNIS1h0qhyCE1Qrb6IP0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PXnyC5bdQfhLkAbn9zpiqlgw.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Een oud collega/kameraad van mij heeft een poos terug zijn PS4 weg gedaan en heeft daar altijd spijt van gehad.

Hij is een beetje een aparte vogel laat ik het zo maar ff noemen maar ik heb hem mijn 'oude' One X verkocht omdat hij graag weer samen wou gamen, echter wil hij liever geen headset op zijn kop.

Bij zijn PS4 had hij toen zo'n kabeltje met microfoon en het geluid uit zijn TV (tot mijn ergenis maar goed)

Nu ben ik al aan het zoeken geweest online naar iets van een losse mic of zo voor de Xbox maar het is voornamelijk headsets en microfoons waar ik niet zeker van ben of ze compatible zijn.

Ik ben hem aan het proberen om te praten om voor een cheap headset te gaan (hij heeft erg weinig te besteden) maar ik denk niet dat hem dat gaat worden.

Misschien heeft hier iemand een tip?

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 13:38
Sipio schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:11:
Een oud collega/kameraad van mij heeft een poos terug zijn PS4 weg gedaan en heeft daar altijd spijt van gehad.

Hij is een beetje een aparte vogel laat ik het zo maar ff noemen maar ik heb hem mijn 'oude' One X verkocht omdat hij graag weer samen wou gamen, echter wil hij liever geen headset op zijn kop.

Bij zijn PS4 had hij toen zo'n kabeltje met microfoon en het geluid uit zijn TV (tot mijn ergenis maar goed)

Nu ben ik al aan het zoeken geweest online naar iets van een losse mic of zo voor de Xbox maar het is voornamelijk headsets en microfoons waar ik niet zeker van ben of ze compatible zijn.

Ik ben hem aan het proberen om te praten om voor een cheap headset te gaan (hij heeft erg weinig te besteden) maar ik denk niet dat hem dat gaat worden.

Misschien heeft hier iemand een tip?
Hahaha damn, dat is inderdaad nogal een vreemde kijk op het lekker kunnen gamen. Ik ken dat kabeltje met microfoon en dat is echt zo slecht!?!

Ik zou:

- Hem een cheap headset kopen (bijv. de Xbox headset bekabeld), goed voor je karma ;) . Er gaat een wereld voor hem open
- Eens de wekelijkse Aldi/Lidl folder in de gaten houden voor hem
- Met andere mensen gaan gamen, dit schiet niet op als hij niet van die oude gedachte af wilt stappen. Probeer eens wat nieuws zou ik zeggen, is zo slecht nog niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door JDL15 op 12-02-2023 18:19 ]

• Sipio
  • Niet online
@JDL15 hehe tja, ik game ook wel met anderen maar het was meer dat ik het hem gunde om ook weer te gaan gamen.

Qua hem een Headset kopen, ik heb naar mijn gevoel in het verleden al teveel voor hem gedaan naar wat hij verdiende maar dat laten we maar in het midden :P

Maar ik ga idd proberen hem om te krijgen voor een Headset, mijn eigen stem geluid door zijn TV was niet ideaal toen :+

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand zo hoelang de voedingskabel is van de Series X? Hij is net een paar centimeter tekort om hem mooi weg te werken. Verkopen ze die kabels ook los, moet ik dan nog ergens voor opletten?

• Exactor it
darkdesign schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:07:
Weet iemand zo hoelang de voedingskabel is van de Series X? Hij is net een paar centimeter tekort om hem mooi weg te werken. Verkopen ze die kabels ook los, moet ik dan nog ergens voor opletten?
Iets langer dan een meter. Is een standaard kabel. Ik zou geen goedkope rommel kopen maar je hoeft verder niet echt ergens op te letten.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

On_E schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:16:
Ik heb Valhalla van mijn schijf gehaald en heb Odyssey weer geïnstalleerd, die vind ik een stuk leuker.

Had m ooit voor zo’n 60% uitgespeeld op de PS4, dus moet wel veel hetzelfde doen, maar toch.

Denk dat de loot en de (Griekse) wereld m voor mij leuker maakt.
Ben ook groot fan van Odyssey. Origins vond ik ook erg tof. Beide op 100% gezet.
Valhalla kon mij iets minder bekoren maar is ook een degelijke game. Wel iets te langdradig.

• Timothy3000
devilsnight schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:48:
CDPR heeft de raytracing mode een stukje beter gemaakt, en de performance mode is een stukje slechter nu.

https://www.eurogamer.net...tep-forward-one-step-back

Witcher 3
Wat zonde!

Verwijderd

Starfield in juni?
https://www.xgn.nl/nieuws...m-staat-gepland-voor-juni
Dat zou mooi zijn, Xbox kan zoiets hard gebruiken momenteel. Mits de game in orde is en geen Halo’tje gaat doen.
De game waar ik het meest naar uitkijk op Xbox.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
Tijdje niet veel op de xbox gezeten omdat er genoeg op de pc was om te doen maar laatst begonnen met de Persona reeks. Deel 3 overgeslagen ook door ervaringen van het net, de portable versie is het toch net niet maar begonnen met Persona 4 Golden, wat een onwijs leuke game was dat! detective stijl/slice of life en dan prima dungeons met eindelijk weer gewoon turnbased actions.

En dan eergisteren begonnen aan Persona 5, waarbij 4 erg tof was maar op een gegeven moment wel een beetje saai qua dungeons is dit echt wel alles naar de max doorgezet. Wat een enorm toffe gamestyle is het geworden en de eerste castle was al super tof gedaan! ik heb denk ik een favoriete nieuwe JRPG serie gevonden :P Nou alleen hopen dat als deel 6 ooit komt deze ook gewoon meteen op de Xbox verschijnt
@Tommy-D , dit zijn de games die er deze maand aankomen of net in zitten:

Madden NFL 23 (EA Play added February 9th, 2023)
SD Gundam Battle Alliance (added February 9th, 2023)
Mount & Blade II: Bannerlord (added February 14th, 2023)
Cities: Skylines – Remastered (added February 15th, 2023)
Shadow Warrior 3: Definitive Edition (added February 16th, 2023)
Atomic Heart (added February 21st, 2023)

Misschien dat je Atomic Heart eventeel wat vind? Recent is Hi-Fi Rush toegevoegd, maar dat spreekt je van grafische stijl dan misschien niet aan?

// hmm, reageer ik nu op een niet bestaande post? 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 13-02-2023 12:44 ]

• Tommy-D
  • Laatst online: 26-11 08:58
Atomic Heart ziet er wel aardig uit, daar wacht ik nog wel even op. Hifi Rush, geprobeerd, ben er slecht in, dus laat maar :)
Cities: skylines ken ik wel, maar das toch niet echt een game gemaakt voor consoles. De overige spellen, meh.

Edit: hij bestaat wel, is alleen net verplaatst naar het Gamepass topic zie ik nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Tommy-D op 13-02-2023 12:45 ]

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
.. oeps, verkeerd topic... excuus

[ Voor 90% gewijzigd door Ht87 op 13-02-2023 13:06 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 13:38
Ht87 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:03:
Ik lees net dat Wired, vanwege de 1/10 recensie nu zelf de sjaak is...
Op trustpilot worden ze nu zelf bedolven onder de 1 ster recensies. Bijna oorlogvoering zo!

Wat een energie gaat overal heen... Als ik die tijd zou hebben zou ik toch het spel aanslingeren haha!
Tsja je kunt een game als Hogwarts Legacy nu eenmaal niet een 1/10 geven als "professioneel recensist," al helemaal als je ziet hoeveel tijd en moeite erin is gestoken en hoeveel detail erin zit.

Dan laat je je toch lijden door al die LHGTB+ *knip* zoals ik nu al lees op het internet:

Reviewer Jaina Grey, who alluded to her being trans in her piece, revealed that the dismal score she gave the game stemmed from her hurt feelings over J.K Rowling’s statements on transgender people.

Triest figuur ben je dan hey |:(

Iedereen mag zijn/haar/overig mening hebben over LHGTB+ echter door dit woord te gebruiker kan je mensen wel kwetsen. Dat is hier niet gewenst.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 14-02-2023 16:25 ]

• Timothy3000
Dat artikel was eerder gepost in Hogwarts Legacy topic. Vooral een fout van de Wired eindredactie imo. De tekst is goed maar het is geen review maar een column en had ook dusdanig gelabeld moeten worden. Dus zonder score.

• Sebase85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-11 09:30
Sipio schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:47:
@JDL15 hehe tja, ik game ook wel met anderen maar het was meer dat ik het hem gunde om ook weer te gaan gamen.

Qua hem een Headset kopen, ik heb naar mijn gevoel in het verleden al teveel voor hem gedaan naar wat hij verdiende maar dat laten we maar in het midden :P

Maar ik ga idd proberen hem om te krijgen voor een Headset, mijn eigen stem geluid door zijn TV was niet ideaal toen :+
Misschien is de officiele chat headset van MS een optie voor hem.
Die kost ongeveer 20 euro nieuw online, tweedehands waarschijnlijk nog goedkoper te vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PdD4z9awBZcRitwCIgIy5w4ApmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ir0uECiCiHBcf5kYaONmCLj9.jpg?f=fotoalbum_large

Dan heb je enkel je voice chat via het ene oortje wat erop zit en gewoon de spel audio via tv of home cinema set.
Hij plugt rechtstreeks in de controller en er zitten ook wat handige controls op zoals een mute button, zodat je niet constant zijn tv audio er doorheen hoeft te horen ;)

Afhankelijk van wat ik speel wissel ik ook tussen deze bij minder intensieve mp games, een volwaardige (steelseries) headset voor als positie van vijanden er ook toe doet zoals bijv CoD MW, of surround via home cinema set bij sp games.

B.Net Sebase#2714

• Timothy3000
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:52:
Starfield in juni?
Dat zou mooi zijn, Xbox kan zoiets hard gebruiken momenteel. Mits de game in orde is en geen Halo’tje gaat doen.
Poh, in dezelfde maand als Final Fantasy. Wat doen ze me aan. :P
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2023 @ 11:52:
Starfield in juni?
Als Starfield de eerste helft van 2023 uit zou komen, hadden ze dat bij hun evenement kenbaar gemaakt. Nee die komt niet voor september...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Steven030
  • Laatst online: 23-11 08:33
Martinspire schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:01:
[...]

Als Starfield de eerste helft van 2023 uit zou komen, hadden ze dat bij hun evenement kenbaar gemaakt. Nee die komt niet voor september...
Het Starfield evenement moet nog komen, toch? Er was gezegd dat deze game een eigen evenement verdiende en daarom niet meegenomen werd met de Direct

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:23
Weet iemand van jullie toevallig of Microsoft nog Elite v1 controllers doet repareren?

Edit: en ook de xbox one special edition controllers?

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 13-02-2023 14:26 ]

• Sipio
  • Niet online
@Sebase85 die tip neem ik mee (y)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
JDL15 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Tsja je kunt een game als Hogwarts Legacy nu eenmaal niet een 1/10 geven als "professioneel recensist," al helemaal als je ziet hoeveel tijd en moeite erin is gestoken en hoeveel detail erin zit.

Dan laat je je toch lijden door al die LHGTB+ onzin, zoals ik nu al lees op het internet:

Reviewer Jaina Grey, who alluded to her being trans in her piece, revealed that the dismal score she gave the game stemmed from her hurt feelings over J.K Rowling’s statements on transgender people.

Triest figuur ben je dan hey |:(
Zonde, want dit type mensen schaden de discussie die er zou moeten zijn om naar volledige acceptatie te gaan. Wat je nu krijgt is dat mensen de hakken in het zand gaan zetten en de hele beweging verantwoordelijk stellen voor een paar schreeuwers op het internet.
uchiha tijntje schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:51:
[...]

Wild Hearts lijkt voor de Monster Hunter fans wel een prima titel te worden, al ga ik puur af op één review: https://www.windowscentra...monster-hunter-competitor

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wom schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:20:
[...]

Wild Hearts lijkt voor de Monster Hunter fans wel een prima titel te worden, al ga ik puur af op één review: https://www.windowscentra...monster-hunter-competitor
Hij zou ook al te spelen moeten zijn via EA play 10u trail (inbegrepen bij GP Ultimate) maar net gecheckt en kan hem toch alleen nog maar kopen, niet probieren -O-

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
Hij is er!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0i4512hQOJyProJIpmHo1gsUqrs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OWZogwPZgP9lRiX3z3lplrLu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pqs7AGMeJ29TjvXvILQJQS402Lo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tmJGrIYBlGSvSiPMalEE5bOa.jpg?f=fotoalbum_large

Throwback naar mijn eerste joystick “The Arcade” op de C64.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAid1_xx02LGDiFx7Vf2L-itPEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DK2PiJcubBXPS8XVTAbv8X8s.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-f1fywMh00KaKbzo_ZffOZpyUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TutguNnmkXQKCKYjlxmRUsy3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BERUarDP7VaNDtX0pqtQNeYh5NY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VpSDXDOgTI30rYeb7nqJDgfI.jpg?f=user_large

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:05
PdeBie schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:56:
Hij is er!

Throwback naar mijn eerste joystick “The Arcade” op de C64.
Mooi spul, heb hier nog een voorraadje liggen.
Die met dubbele knop was mijn favoriet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ba6Q3nfzne--3AFJd5WJgiarRnY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pws8YZQxUD75BZ5EaWB6o4pj.jpg?f=fotoalbum_large

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
Ha gaaf! De turbo heb ik nooit gehad, enkel de “gewone”. Maar die dingen waren onverwoestbaar. Zo heftig als ze mishandeld werden in Ugh-lympics en dergelijke.

• Sipio
  • Niet online
Ben normaal niet zo heel erg vd zombies maar ik denk dat ik deze wel meepak.

Die video van laatst over dat flesh systeem of zoiets?
Dat zag er interessant uit.

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Gisteravond ongeveer een uurtje Wild Hearts trial geprobeerd via de gamepass op de series S.
Eerlijk gezegd helemaal niet onder de indruk van dit spel.. alle trailers etc zagen er veel belovend uit.
De graphics op series S zijn echt om te huilen, er zijn games die 10 jaar ouder zijn en er stukken beter uit zien.
Gameplay was ook redelijk lomp/traag, zeker in vergelijking met MH:world / Rise..

In ieder geval niet mijn ding... ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Edit: Hier nog wat gameplay op series S met FPS erbij, 30 fps locked schijnbaar maar wel met drops naar 23..
Dat is toch best triest, vragen ze wederom €80 voor! YouTube: Wild Hearts - Xbox Series S Gameplay + FPS Test

[ Voor 22% gewijzigd door Wesloxx op 14-02-2023 06:41 ]

Van de eerste trailers was ik echt onder de indruk.
Maar met ieder filmpje dat uitkomt besef ik me dat het zowat een één op één kopie wordt van Steelrising.
(Die ik overigens wel met veel plezier gespeeld heb)

Zoek de verschillen :

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

justifire schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:31:
[...]

Van de eerste trailers was ik echt onder de indruk.
Maar met ieder filmpje dat uitkomt besef ik me dat het zowat een één op één kopie wordt van Steelrising.
(Die ik overigens wel met veel plezier gespeeld heb)

Zoek de verschillen :
[YouTube: Steelrising Review]
Lijkt ook veel op Bloodborne. Die is alleen op de Playstation uitgekomen, misschien is dit dan een mooi alternatief voor de Xbox bezitters.
kevlar01 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:54:
[...]

Lijkt ook veel op Bloodborne. Die is alleen op de Playstation uitgekomen, misschien is dit dan een mooi alternatief voor de Xbox bezitters.
Dan zou ik eerder Thymesia aanraden als alternatief voor Bloodborne.
Ging mij meer om het “houterige poppen stijltje” en dat de vijanden wel érg veel op mekaar lijken :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

justifire schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:45:
[...]

Dan zou ik eerder Thymesia aanraden als alternatief voor Bloodborne.
Ging mij meer om het “houterige poppen stijltje” en dat de vijanden wel érg veel op mekaar lijken :)
Thnx voor de tip. Wil zelf Mortal Shell binnenkort nog eens proberen, die is laatst op GP uitgekomen en is ook een souls-like.
kevlar01 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:52:
[...]

Thnx voor de tip. Wil zelf Mortal Shell binnenkort nog eens proberen, die is laatst op GP uitgekomen en is ook een souls-like.
Ook een fijne souls-like, lekker agressief te spelen (hammer & chisel icm Tiel shell)

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-11 10:12

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Mensen hier die hogwars hebben op de serie s? Ben wel benieuwd naar de performance

• Krimglas
Wesloxx schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 06:36:
Gisteravond ongeveer een uurtje Wild Hearts trial geprobeerd via de gamepass op de series S.
Eerlijk gezegd helemaal niet onder de indruk van dit spel.. alle trailers etc zagen er veel belovend uit.
De graphics op series S zijn echt om te huilen, er zijn games die 10 jaar ouder zijn en er stukken beter uit zien.
Gameplay was ook redelijk lomp/traag, zeker in vergelijking met MH:world / Rise..

Edit: Hier nog wat gameplay op series S met FPS erbij, 30 fps locked schijnbaar maar wel met drops naar 23..
Dat is toch best triest, vragen ze wederom €80 voor! YouTube: Wild Hearts - Xbox Series S Gameplay + FPS Test
Ok, meestal rol ik mijn ogen bij geklaag over graphics, maar dit is wel HEEL slecht. De texturen van de muur waar hij opklimt, jezus, al 20 jaar niet meer gezien in games. En dan nog geen 30 fps kunnen handhaven.

Positieve hieraan is dat we geen nieuwe monster hunter cloon moeten beginnen een week voordat de Wo Long demo uitkomt :P

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Coldbullet schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:30:
Mensen hier die hogwars hebben op de serie s? Ben wel benieuwd naar de performance
Bevalt me super, ik speel op fidelity modus, ziet er schitterend uit en speelt vloeiend, performance mode heeft 60fps, maar ik vind het gemis ervan niet storend op fidelity, de game is namelijk best rustig en goed geoptimaliseerd.
Wel heb je wat minder npc’s in het kasteel dan op andere versies.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:53

Louw Post

Cerenas

Coldbullet schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:30:
Ja, valt me goed mee hier op fidelity mode. Ben normaal een PC gamer, maar heb Hogwarts voor m'n Series S gekocht en dat speelt wel lekker weg. Het enige wat denk ik verschilt met de duurdere consoles is dat het in de verte er wat lelijker uit ziet (minder detail), maar dichtbij ziet het er echt mooi uit.

Speel het op een 65" 4k scherm op 3 meter afstand zo'n beetje en ik vind het er goed uit zien hoor. Ook niet het gevoel gehad dat ik FPS drops ofzo heb gehad en heb er nu 16 uur inzitten volgens mij. :)

• Coldbullet

Coldbullet

Ahhh kijk klinkt top en veel belovend! Ben geen harry fan maar lijkt me wel een goeie game.
Heb net fynix immortalls rising uit dus zocht wel weer naar een nieuwe game. ook ik speel op de pc maar daar is meer competief gamen, xbx is meer leanback en op een of andere manier vind ik singelplayer op pc niks aan. Op de xbx wel…

• wjsiebes
  • Laatst online: 25-11 18:31
wjsiebes schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 06:12:
Sinds 2 dagen kan ik de 50 rewards punten voor het behalen van een achievement (in de rewards-app op de xbox) niet meer claimen. Ik heb zowel gister als vandaag meerdere achievements behaald maar de rewards willen niet unlocken. Iemand een oplossing?
Dit probleem bestaat bij mij nog steeds. Nu ook een wekelijse quest voor 3 achievements waarvan ik er 1 behaald heb. Worden niet geregistreerd. iemand de gouden tip?

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:32

Polariteit

Fietsende fotografeur

wjsiebes schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:57:
[...]

Dit probleem bestaat bij mij nog steeds. Nu ook een wekelijse quest voor 3 achievements waarvan ik er 1 behaald heb. Worden niet geregistreerd. iemand de gouden tip?
Ik heb dit ook al een paar keer gehad (nu niet trouwens). 1x werkte het weer na de xbox van de stroom afhalen. De overige keren kreeg ik het idee dat het pas weer werkte na een periodieke installatieronde van updates van het os van de xbox :(

• wjsiebes
  • Laatst online: 25-11 18:31
Polariteit schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:07:
[...]

Ik heb dit ook al een paar keer gehad (nu niet trouwens). 1x werkte het weer na de xbox van de stroom afhalen. De overige keren kreeg ik het idee dat het pas weer werkte na een periodieke installatieronde van updates van het os van de xbox :(
Ah, heb vanochtend de xbox teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarna bestaat het probleem nog. Ook al van het stroom af gehaald. Heb 2 xboxen en beide doen hetzelfde dus het lijkt ergens anders mis te gaan.

• drakiesoft
  • Laatst online: 19:05
Ik had vandaag voor mijn werk een nonsens tekstje nodig om eea te testen, dus ik dacht ik vraag chatgpt (wat nu in bing is ingebouwd) een verhaaltje te schrijven over xbox.
Bing/chatgpt weet dus blijkbaar dat het valentijnsdag is en heeft er maar een lovestory van gemaakt. _O-
Ik dacht ik deel dat even :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hr5ewToYQTfx7pVrUXetqQA5m54=/x800/filters:strip_exif()/f/image/chFVE05A5DbwhBaOOguuXmKV.png?f=fotoalbum_large

• BenvandeKaart
Tommy-D schreef op zondag 12 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Dat zou bijzonder zijn..? In de laatste maanden een aantal keer geprobeerd iDeal te gebruiken, maar werkt gewoon niet. Ja, die 1 cent word afgeschreven, en na een paar dagen ook weer teruggeboekt. IDeal staat dat ook wel bij je betaalopties als je in de settings gaat. Maar als je iets wil kopen is hij weg.
Ooit heeft ie er wel bij gestaan, maar die optie proberen gaf altijd een foutmelding.

Misschien dat iDeal icm Rabobank niet mogelijk is.. ik koop nu telkens ergens anders codes om m’n tegoed op te waarderen, andere optie heb ik helaas niet.
Ja dat is dan toch bijzonder :+
Dat die keuze optie er wel is maar niet blijkt de functioneren.

• Timothy3000
Coldbullet schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:52:
Ahhh kijk klinkt top en veel belovend! Ben geen harry fan maar lijkt me wel een goeie game.
Heb net fynix immortalls rising uit dus zocht wel weer naar een nieuwe game. ook ik speel op de pc maar daar is meer competief gamen, xbx is meer leanback en op een of andere manier vind ik singelplayer op pc niks aan. Op de xbx wel…
Volgens mij is Hogwarts Legacy met name leuk als je fan van HP bent. Lijkt verder een vrij basic open wereld game.

Wat zijn games die je leuk vindt? We kunnen op basis daarvan wel wat games aanraden. :)

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:53

Louw Post

Cerenas

Ik zou mijzelf ook geen fan noemen, heb de films wel gezien, maar daar blijft het bij. Ik vind het spel wel erg leuk. Een plus is dan dat ik herkenbare plekken zie vanuit de films.

Het is opzichzelfstaand ook wel een leuke RPG imo.

• Timothy3000
Krimglas schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Ok, meestal rol ik mijn ogen bij geklaag over graphics, maar dit is wel HEEL slecht. De texturen van de muur waar hij opklimt, jezus, al 20 jaar niet meer gezien in games. En dan nog geen 30 fps kunnen handhaven.

Positieve hieraan is dat we geen nieuwe monster hunter cloon moeten beginnen een week voordat de Wo Long demo uitkomt :P
Lovende Polygon review. Site die ik hoog heb zitten. Bizar.

• Coldbullet

Coldbullet

Timothy3000 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:13:
[...]

Volgens mij is Hogwarts Legacy met name leuk als je fan van HP bent. Lijkt verder een vrij basic open wereld game.

Wat zijn games die je leuk vindt? We kunnen op basis daarvan wel wat games aanraden. :)
immortals fenyx rising, heb ik erg van genoten.
Bf en cod ben ik tegenwoordig erg op uitgekeken.
Speel momenteel nog compangnie of heroes 2 ( oppc) binnenkort deel 3. Hell let loose erg leuk ook pc

Sea of thieves erg veel gespeel op xbox. Sniper elite 4, star wars squadron, halo, gears of war, NHL, mortal combat, turtles.

• Timothy3000
En heb je Game Pass?

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
Nice, ben net aan Immortals begonnen. Op de Series S ziet het er super strak uit en speelt als een trein. Hoeveel uur heb je er in gestopt? Blijft toch een beetje een vergeten kindje die game.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:47

Nogne

>.<

Timothy3000 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:13:
[...]

Noem mij even wat van die basic open wereld games :P ik zou juist graag meer van dit soort spellen zien dus als ik er een paar niet ken hou ik mij zeker aanbevolen.

PS/XBL: Nogne

• Timothy3000
Nogne schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Noem mij even wat van die basic open wereld games :P ik zou juist graag meer van dit soort spellen zien dus als ik er een paar niet ken hou ik mij zeker aanbevolen.
Ik heb Hogwarts zelf niet gespeeld maar van wat ik ervan gezien heb is het een open wereld game boordevol fetch quests en verhalende sidemissions. Als dit klopt dan ligt het behoorlijk in het verlengde van games als The Witcher, Assassins Creed, Immortals Fenyx Rising (en veel andere Ubi games), Horizon, e.d. Alleen dan met een Hogwarts sausje.

Basic betekent trouwens niet per definitie slecht of minder trouwens. Meer basic als in, het lijkt een beetje de blueprint van vrijwel elke grote standaard open wereld game tegenwoordig te volgen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 14-02-2023 13:56 ]

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
Nogne schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Als je Game Pass hebt zou je eens naar dit lijstje kunnen kijken, staan veel leuke titels tussen:

https://gamerant.com/best-open-world-games-xbox-game-pass/

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-10 16:54
Ik heb erg genoten van Phoenix Rising.
Behoorlijk open game en veel standaard quests.
Vechten is tof, beetje misbruik maken van godly powers.

Prima game hoor

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:47

Nogne

>.<

Timothy3000 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:52:
[...]

Ik heb Hogwarts zelf niet gespeeld maar van wat ik ervan gezien heb is het een open wereld game boordevol fetch quests en verhalende sidemissions. Als dit klopt dan ligt het behoorlijk in het verlengde van games als The Witcher, Assassins Creed, Immortals Fenyx Rising (en veel andere Ubi games), Horizon, e.d. Alleen dan met een Hogwarts sausje.

Basic betekent trouwens niet per definitie slecht of minder trouwens. Meer basic als in, het lijkt een beetje de blueprint van vrijwel elke grote standaard open wereld game tegenwoordig te volgen. :)
Ah zo, ja daar heb je zeker een punt. Vond zelf The Witcher niet zo (maar heb die nooit eerder gespeeld en heb het laatst een kans gegeven maar vond de gameplay best houterig). Phenix heb ik erg veel plezier mee gehad dus ben altijd wel op zoek naar dit soort spellen, liefst offline single player.

PS/XBL: Nogne

• Coldbullet

Coldbullet

Jup al vanaf t begin

• Coldbullet

Coldbullet

R4m0n_46 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Nice, ben net aan Immortals begonnen. Op de Series S ziet het er super strak uit en speelt als een trein. Hoeveel uur heb je er in gestopt? Blijft toch een beetje een vergeten kindje die game.
Zit op 60 uur. Met al die side quest

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wesloxx schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 06:36:

Ik heb de trail gespeeld op Series X en was blij verrast dat de game qua gameplay net zo interessant was als Monster Hunter.

De voorloper Toukiden vele malen geprobeerd maar die was duidelijk niet zo goed/leuk als MH.

Vooral het bouwen voegt heel wat toe (en is niet verplicht), wapens zijn goed, monsters & wereld ook cool.

Grafisch idd niet geweldig, heb op performance gespeeld maar de gameplay is goed genoeg voor mij om deze wel te gaan spelen.
R4m0n_46 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:23:
[...]

Wij zijn al bezig met New Game+ :D
Hoeveel uur we erin hebben zitten durf ik niet te zeggen, want bij onze eerste playthrough hebben we de game 100% uitgespeeld.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Pagina: 1 ... 84 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord