Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Ik zag dat Telling Lies uit de Game Pass gaat, dus even proberen dacht ik.

Begrijpt ook maar iemand hier wtf je moet doen in die game? Ze houden het wellicht expres zo vaag mogelijk.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
Door middel van trefwoorden die scenes bekijken en zo zelf het verhaal ontrafelen meen ik.

Vond hem een stuk minder tof dan Her Story.
justifire schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:41:
[...]

:|
Misschien is de locatie veranderd na de update, is met meer wapens zo.

Dit al geprobeerd ?

[Afbeelding]
HELD! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O*

Ik had zelf al gegoogled maar kwam niets tegen. Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-01-2023 16:58 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:36

Flipmo

OMG !!

zetje01 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:41:
[...]

Goede reden om eerst de Series S te kopen, en eventueel later over te stappen op een X.
De series S staat er al vanaf sinterklaas :)
Zie nog geen reden om te upgraden naar een series X.
Vroegah veel MW2, MW3, Black ops etc gespeeld op een 360.
Daarna jaren niet meer gegamed, tot vorig jaar ik met stadia weer begonnen ben.
Farcry 5, new dawn, rayman legends etc.

Nu een paar spellen geinstalleerd, Fifa22, Battlefield 2042 en nog wat kleine games.
Speel er eerst 1 uit, dan gooi ik hem er weer af dus genoeg aan de 500GB :)
Grafisch is het al top, dus vind het helemaal prima zo :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27
9 maart komt transport fever 2 naar consoles

Helaas nog zonder mod-support (en ws muis/keyboard), maar is een zeer vermakelijke city-builder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22

On_E

Housemusic

Hopelijk wordt ie net zo leuk als de oude Tiger Woods games, honderden uren mee vermaakt vroeger en de ultieme partygame destijds voor ons. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:16:
[...]

Ik niet, maar @Exactor it kunnen we misschien wel verleiden >:)

[Afbeelding]
No way, José. Dat was eens maar nooit meer.

Klote unicorn. (Kirin?)

• Exactor it
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:23:
[YouTube: Transport Fever 2: Console Edition - Reveal Trailer]

Helaas nog zonder mod-support (en ws muis/keyboard), maar is een zeer vermakelijke city-builder.
Voor een wat simpelere city builder dat prima werkt met controller is Aven Colony een aanrader. Toevallig recent weer gespeeld omdat ze de achievements gefixt hebben en was gelijk weer blij er mee.
S.T.A.L.K.E.R. 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZhRS27RGkaZakALtD5lPFpNvpw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rfiS6rhwxusTPJfLTGgbv8Hl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6IyR_LQvpqXhX6kTWTgKfuSDte4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UK17nwxtLLNLCbN3U1dUCnZZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mtQwL25poyJQN3R9u2PH1HpaOGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umMryI9vhVMEiBIr1XeCGbGN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lSEjlqrzooUkGRGJCe6hWP-xt-U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BgRd8OcI32IDLEaudoYN6bj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door G_Dragon op 19-01-2023 18:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
[quote]uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:01:
[...]

Zoals ik het een beetje las zitten de ontslagen vooral in de hoek van community managers etc. Uiteraard ook developers, maar dat is ook niet bijzonder. Dat gebeurd vaker als een project klaar is of in een ander stadium komt. Ik vind het verder ook wat overtrokken qua nieuws. In een bedrijf waar ik ooit heb gewerkt gingen we van 2000 man naar 800. Het totaal aantal mensen bij MS is inderdaad groot. Maar percentueel gezien valt het eigenlijk gewoon mee, zeker als je de groei ziet die ze de afgelopen 3 jaar qua aantal werknemers hebben doorgemaakt. Het is een logische reactie in de tech wereld. Hoe vervelend het idd ook is voor degenen die het treft.

Hoop niet dat Microsoft met hun studios fouten gaat maken zoals in het verleden: https://www.gamed.nl/view/144718

Niet 343 maar Microsoft is hun Halo kapot aan het maken.De fundering van Infinite staat als een huis.

Dat ik en andere schreeuwen om hun titels is van alle kanten terecht als ze het zo doen.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 19-01-2023 18:45 ]

Protagonist Isaac praat dus wel, maar gelukkig kletst ie niet je oren van je kop. Dat zijn IGN's woorden. Dat vind ik wel een mooie. 😂

• Exactor it
  • Nu online
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:44:
[...]

Zoals ik het een beetje las zitten de ontslagen vooral in de hoek van community managers etc. Uiteraard ook developers, maar dat is ook niet bijzonder. Dat gebeurd vaker als een project klaar is of in een ander stadium komt. Ik vind het verder ook wat overtrokken qua nieuws. In een bedrijf waar ik ooit heb gewerkt gingen we van 2000 man naar 800. Het totaal aantal mensen bij MS is inderdaad groot. Maar percentueel gezien valt het eigenlijk gewoon mee, zeker als je de groei ziet die ze de afgelopen 3 jaar qua aantal werknemers hebben doorgemaakt. Het is een logische reactie in de tech wereld. Hoe vervelend het idd ook is voor degenen die het treft.

Hoop niet dat Microsoft met hun studios fouten gaat maken zoals in het verleden: https://www.gamed.nl/view/144718

Niet 343 maar Microsoft is hun Halo kapot aan het maken.De fundering van Infinite staat als een huis.

Dat ik en andere schreeuwen om hun titels is van alle kanten terecht als ze het zo doen.
Je raakt mij kwijt bij dat schreeuwen. Emotioneel worden om acties van bedrijven, die je niet direct raken, snap ik niet. Vind ik het jammer dat Halo niet meer zo is als vroeger, zeker. Wil ik goede vervolgen op GTAV, Arkham Rocksteady spellen, Deus Ex moderne versies, Splinter Cell, Gears 3 en Project Gotham Racing? 100%. Ga ik lopen klagen in topics of op twitter/reddit over hoe stom een stel bedrijven zijn dat ze niet maken wat ik wil? Tuurlijk niet, als MS mijn geld niet wil geef ik het elders uit. Het is niet alsof er niet tientallen goede games per jaar uitkomen. En zelfs als dat niet zo was is er een boekhandel, een bioscoop en een lasergamelocatie bij mij in de buurt.
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:44:
[...]

Schreeuwen op fora heeft weinig nut. Ik neem aan dat je je dat beseft :P

Het lijkt wel alsof men soms denkt recht te hebben op iets, terwijl het simpelweg een mismatch is tussen je verwachtingen en de werkelijkheid.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-01-2023 19:54 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Timothy3000 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Ik vond hem wat tegenvallen. De graphics zijn om van te smullen maar ze hadden de controls ook wel onder handen mogen nemen. Die zijn nog even clunky als bij de eerste release.

Had er na twee uurtjes spelen daarom ook wel weer genoeg van en laat de game mooi in mijn herinneringen.
Geheel eens. Weer keer geprobeerd. Persoonlijk kom ik er echt niet doorheen. Suf verhaaltje en vervelende besturing.

• giantgiantus
  • Nu online
Flipmo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:40:
[...]

Dit lijkt echt 1 op 1 op mijn situatie haha.
Dochter van 8 speelt er ook bijna niet op. Roblox is het helemaal..
Unravel 2 vond ze ook nog wel aardig, just the two of us was te lastig.
Enige waar ze wel heel enthousiast van word is Goat Simulator, (kan ook split screen)
Als je ze dan hoort lachen met een vriendinnetje, geweldig *D
Probeer eens een switch.

• jori040
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:43:
[...]

Het lijkt wel alsof men soms denkt recht te hebben op iets, terwijl het simpelweg een mismatch is tussen je verwachtingen en de werkelijkheid.
Wie weet zit Phil Spencer & co ook op Tweakers ;)

Ik vind dat de Series X/S bezitter nu wel weer eens AAA titel mag zien van Microsoft en dat is mijn mening.Ze roepen zelf de telkens het komt het komt!

Ik koop een Xbox console voor de Microsoft games snap je.

Halo:Infinite:Tergend hoe ze met de game omgaan

En de onslag ronde die gaande is maakt ze nu niet echt populair.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:46:
[...]

Ik vind dat de Series X/S bezitter nu wel weer eens AAA titel mag zien van Microsoft en dat is mijn mening.Ze roepen zelf de telkens het komt het komt!

Ik koop een Xbox console voor de Microsoft games snap je.

Halo:Infinite:Tergend hoe ze met de game omgaan

En de onslag ronde die gaande is maakt ze nu niet echt populair.
Voor welke MS games had je ze juist gekocht?

• jori040
Krimglas schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:49:
[...]

Voor welke MS games had je ze juist gekocht?
Had hem destijds al in pre-order staan voor Halo:Infinite.Dat ik de console kocht zonder een dikke exlusieve game was een beetje teleurstellend.

Forza Horizon & Halo:Infinite[game heeft content nodig] zijn voor mij grote toppers maar dat is nu al weer even geleden.

Voor nu zit ik te wachten op Starfield.Hellblade 2:Hoe zit het met die game ?

Tuurlijk ga ik me ook vermaken met Dead Space maar mijn punt is dat die Microsoft games nu eens moeten komen.

• Timothy3000
giantgiantus schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:11:
[...]

Geheel eens. Weer keer geprobeerd. Persoonlijk kom ik er echt niet doorheen. Suf verhaaltje en vervelende besturing.
Suf verhaaltje ben ik het dan weer absoluut niet mee eens. Het duurt een paar uur maar dan heb je 1 van de meest epische verhalen ooit te pakken. Hetzelfde voor de sidequests. Weinig games met zulke goeie verhalende sidequests als The Witcher.

• Timothy3000
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:46:
[...]

Ik koop een Xbox console voor de Microsoft games
Liever een half jaar tot een jaar langer wachten dan een te snel uitgebracht en daarmee buggy product imo.

• jori040
Timothy3000 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:07:
[...]

Liever een half jaar tot een jaar langer wachten dan een te snel uitgebracht en daarmee buggy product imo.
Oke November halen ze niet en zeggen ze de eeste helft van 2023 en vervolgens moeten we nu op een datum van een show wachten.

• Timothy3000
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:15:
[...]

Oke November halen ze niet en zeggen ze de eeste helft van 2023 en vervolgens moeten we nu op een datum van een show wachten.
Zolang de game uiteindelijk maar goed is heb ik daar echt weinig moeite mee. Liever dat dan dat ze rushen.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:45
De eerste helft van 2023 is toch pas net begonnen, tijd zat.
Zo, The Witcher 3 bijna acht jaar na de eerste achievement nu dan tóch op 2000GS :*)
Verhaal en graphics zijn fantastisch. Punt.
Gameplay is echter wel een dingetje.
Besef nu weer duidelijk hoe goed de laatste Assassins Creed’s eigenlijk zijn.
Combat is zweverig, interactie met voorwerpen kost drie keer rondjes draaien en op de millimeter precies goed klikken, Gerald staat continue op de schaats en dan Roach …
Wat een schijtpaard :r
Als er een steen ligt staat hij in één ruk stil, moet hij de weg volgen neemt hij de verkeerde afslag, water durft hij niet in (erg fijn in Toussaint met zesduizend beekjes 7(8)7 ), races zijn niet te doen want hij slingert alle kanten op.
Nee, ik ga wel weer lopen }:|
Gwent ga ik geneens meer over beginnen.
Maar al met al een fijne game, veel plezier aan gehad en was een mooi avontuur :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• giantgiantus
  • Nu online
Timothy3000 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:06:
[...]

Suf verhaaltje ben ik het dan weer absoluut niet mee eens. Het duurt een paar uur maar dan heb je 1 van de meest epische verhalen ooit te pakken. Hetzelfde voor de sidequests. Weinig games met zulke goeie verhalende sidequests als The Witcher.
Ik ben tot een uur of 20 gekomen. Maar meer dan achter iemand aan lopen is het eigenlijk toch niet? Ik wil het echt graag leuk vinden, vind de wereld best leuk namelijk, maar de game net niet.

• Exactor it
  • Nu online
giantgiantus schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:16:
[...]

Ik ben tot een uur of 20 gekomen. Maar meer dan achter iemand aan lopen is het eigenlijk toch niet? Ik wil het echt graag leuk vinden, vind de wereld best leuk namelijk, maar de game net niet.
Nee klopt. Is een walking sim.

Als je het verhaal en de gameplay niks vindt is dat prima. Maar zeggen dat het spel niks meer is dan achter iemand aanlopen slaat niet eens in de buurt van de plank.

• Timothy3000
[...]

Die game zit boordevol keuzes, fantastische verhalen, combat, Gwent, treasures etc. Fantastisch spel imo. Vond het alleen jammer dat ze voor de nieuwe versie de controls niet hebben aangepakt maar heb toen de game net uitkwam echt van het spel genoten.

• giantgiantus
  • Nu online
Exactor it schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:18:
[...]

Nee klopt. Is een walking sim.

Als je het verhaal en de gameplay niks vindt is dat prima. Maar zeggen dat het spel niks meer is dan achter iemand aanlopen slaat niet eens in de buurt van de plank.
En dan te bedenken dat ik de echte walking sim: death stranding wel weer geniaal vond😂. Smaak is toch maar een gek gedoe.

Ik heb erg veel zin in een metroidvania. Staan er nog leuke op gamepass? De ori’s natuurlijk al gespeeld.
giantgiantus schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:54:
[...]

En dan te bedenken dat ik de echte walking sim: death stranding wel weer geniaal vond😂. Smaak is toch maar een gek gedoe.

Ik heb erg veel zin in een metroidvania. Staan er nog leuke op gamepass? De ori’s natuurlijk al gespeeld.
Hollow Knight, 1 van de beste Metroidvanias ooit.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:16
On_E schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:06:
[YouTube: EA SPORTS PGA TOUR Official Gameplay Trailer]

Hopelijk wordt ie net zo leuk als de oude Tiger Woods games, honderden uren mee vermaakt vroeger en de ultieme partygame destijds voor ons. :)
Ja kom maar op. Everybody's Golf lijkt niet verder van de PS af te kunnen lopen dan naar de Ipad en ik heb mij de laatste jaren erg goed vermaakt met PGA Tour 2K21 en 23 is een stuk minder dus dan maar eens kijken wat EA brengt.

• giantgiantus
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:57:
[...]

Hollow Knight, 1 van de beste Metroidvanias ooit.
Top tip. Ooit aan begonnen en door afleiding van de halo collection vergeten uit te spelen! Die begin ik opnieuw.
Iemand die hier enthousiast is over Wild Hearts? Een nieuw IP en ziet er op zich wel geinig uit, maar ik ben bang dat die compleet ondergesneeuwd gaat raken in februari.

Helaas zal die prijs van 80 euro het ook geen goed doen ben ik bang.

• jori040
uchiha tijntje schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 00:08:
Iemand die hier enthousiast is over Wild Hearts? Een nieuw IP en ziet er op zich wel geinig uit, maar ik ben bang dat die compleet ondergesneeuwd gaat raken in februari.

[YouTube: Wild Hearts - Official Gameplay Trailer]

Helaas zal die prijs van 80 euro het ook geen goed doen ben ik bang.
Ik heb hem op mijn radar staan.Er waren ten tijden van de previews best wel wat dingen die ze moeten fixen.

Stel dat Hogwarts een goede game gaat zijn[twijfel] dan pik ik deze op een later moment op.Bij Bol 70 ;)

Denk wel dat ze er verstandig aan doen om een demo[1 a 2 monsters] te lanceren.MH Rise is net voor de huidige console uit en die game heeft zich al op Switch & PC al bewezen.

Omega Force & EA doen een Monster Huntertje. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 20-01-2023 09:02 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
[...]

Prima dat je de game niks vindt, maar als je TW3 afdoet als een game met 'een suf verhaaltje' en 'meer dan achter iemand aanlopen is het eigenlijk niet', tja... dan kan ik je mening niet echt serieus nemen en neigt het bijna naar trollen wat je doet.

Met je eens dat de besturing anno nu clunky aanvoelt, maar dat is ook echt het enige wat je op de game kunt aanmerken.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Verwijderd

In Novigrad kan ik mij wel voorstellen dat men soms aan een walking sim moet denken. :P
Verder ben ik er niet mee eens hoor. ;)
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:00:
[...]

Had hem destijds al in pre-order staan voor Halo:Infinite.Dat ik de console kocht zonder een dikke exlusieve game was een beetje teleurstellend.

Forza Horizon & Halo:Infinite[game heeft content nodig] ;) zijn voor mij grote toppers maar dat is nu al weer even geleden.

Voor nu zit ik te wachten op Starfield.Hellblade 2:Hoe zit het met die game ?

Tuurlijk ga ik me ook vermaken met Dead Space maar mijn punt is dat die Microsoft games nu eens moeten komen.
Je hebt gewoon een goed punt en er is echt wel wat aan de hand daar bij Xbox. Dat de kleine harde kern onze Xbox hooligans hier je dan meteen aanvallen want je vind het niet allemaal “erg leuk” maakt geen ***** uit. ;) Het is niet alsof je altijd moppert.

Vanavond MH Rise!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 08:33
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 21:15:
[...]

Ja eens, ik denk dat MS veel games veel te vroeg aangekondigd heeft. Eind 2021 was echt een top moment als XSX eigenaar met MFS, FH5 en de totaal onverwachte release van Halo: Infinite allemaal vlak achter elkaar.
Maar daarna werd het stil en is er volgens mij in heel 2022 niets noemenswaardigs uitgekomen, en heb ik persoonlijk alleen de concurrent aan gehad in huis. Hopelijk gaat 2023 weer een topjaar worden

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 07:02
Sinds een week in bezit van een Series X; erg tevreden mee. Gister mijn stereo in-ear headset aangesloten op de controller om Dolby Atmos te ervaren. In de Dolby Acces app een paar demo's beluisterd; valt mee toch erg tegen. Ik snap dat het lastig is om met stereo speakers volledig surround sound te simuleren, maar dat is wel waar ze mee adverteren.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
Pilome243 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:26:
Sinds een week in bezit van een Series X; erg tevreden mee. Gister mijn stereo in-ear headset aangesloten op de controller om Dolby Atmos te ervaren. In de Dolby Acces app een paar demo's beluisterd; valt mee toch erg tegen. Ik snap dat het lastig is om met stereo speakers volledig surround sound te simuleren, maar dat is wel waar ze mee adverteren.
Proficiat! Denk overigens wel dat een in-ear headset niet de beste manier is om Atmos te simuleren, dat gaat hem niet worden :)

• Hulleman
Pilome243 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:26:
Dat heet marketing. Dingen beloven die het apparaat wel doet, maar in de praktijk eigenlijk net niet. Hetzelfde als soundbars die Dolby Atmos ondersteunen. Ze snappen de codec, maar zonder fysieke speakers heb je natuurlijk geen surround of Atmos ervaring.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Krimglas
Als goede geluidservaring een prioriteit is voor jou zou ik inderdaad een betere headset aanraden dan oortjes met drivers met een diameter van hooguit een paar tiental millimeter ;)
Hulleman schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Dat heet marketing. Dingen beloven die het apparaat wel doet, maar in de praktijk eigenlijk net niet. Hetzelfde als soundbars die Dolby Atmos ondersteunen. Ze snappen de codec, maar zonder fysieke speakers heb je natuurlijk geen surround of Atmos ervaring.
Atmos voor headphones past binaural transformatie toe op het geluid, gelijkaardig aan de vervorming die je oorschelpen doen om positie van geluid te kunnen bepalen. Is een techniek die zo'n 15 jaar geleden door Creative met hun X-Fi geluidskaarten voor het eerst op de markt gebracht geweest is en werkt over het algemeen fantastisch. Om een demo hiervan te krijgen moet je maar eens de virtual barber shop beluisteren met een degelijke headset.

• Hulleman
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:57:
Atmos voor headphones past binaural transformatie toe op het geluid, gelijkaardig aan de vervorming die je oorschelpen doen om positie van geluid te kunnen bepalen. Is een techniek die zo'n 15 jaar geleden door Creative met hun X-Fi geluidskaarten voor het eerst op de markt gebracht geweest is en werkt over het algemeen fantastisch. Om een demo hiervan te krijgen moet je maar eens de virtual barber shop beluisteren met een degelijke headset.
Al dat softwarematige geloof ik zo onderhand wel. Zonder fysieke speakers heb je gewoon niet de echte ervaring. Dergelijke demo's zijn helemaal perfect gemasterd om je iets van een surround illusie te geven. Ik kan me nog wel een surround demo heugen die mijn vader bij zijn Bose 321 set kreeg. Een 2.1 set die surround kan nabootsen. Met die demo was het geen surround, maar had je echt wel de illusie dat het geluid enorm breed was. Best indrukwekkend. Die ervaring had je met normale films echt absoluut niet.

Ik heb in het verleden ook wel surround headsets gehad. Het is beter dan stereo, maar kan niet op tegen een fysieke surroundset. Net zoals 3D geluid via elke headset op de PS5. Ik heb een prima stereo koptelefoon (Sony WH1000-XM2), maar ik kan je vertellen dat er totaal geen surround geluid valt te bespeuren via de PS5.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 15:40

Vagax

Hehe

Ik vind Dolby Atmos prima werken op een normale headset, het maakt het geluid een stuk ruimtelijker en de balans die de vind in de EQ is ook niet al te slecht. Voor muziek vind ik het alleen wel wat minder.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

SinergyX schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 17:23:
[YouTube: Transport Fever 2: Console Edition - Reveal Trailer]

Soort Transport Tycoon maar dan mooier :)

Elect a clown, expect a circus.

• Xgar
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:16:
In Novigrad kan ik mij wel voorstellen dat men soms aan een walking sim moet denken. :P
Verder ben ik er niet mee eens hoor. ;)

[...]

Je hebt gewoon een goed punt en er is echt wel wat aan de hand daar bij Xbox. Dat de kleine harde kern onze Xbox hooligans hier je dan meteen aanvallen want je vind het niet allemaal “erg leuk” maakt geen ***** uit. ;) Het is niet alsof je altijd moppert.

Vanavond MH Rise!
Beetje raar om mensen die niet ontevreden zijn en dit uiten weg te zetten als fanboys.
Een andere mening hebben is niet meteen een aanval.

En ja, ik vind ook dat er meer output vanuit ms moet komen, maar de doom en gloom die ik hier af en toe lees vind ik zwaar overdreven.

Anyway MH Rise time!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05
Damn, lees net dat 343i vrijwel geen active development teams meer over heeft en Halo door externe studio's developed gaat worden. Infinity Ward dan? :P

Of doe eens gek, en laat Arkane ook iets maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Silversin op 20-01-2023 11:55 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:43:
[...]

Dankzei 'het schreeuwen op fora' is Infinite (terecht) uitgesteld... _O- De core gameplay staat als een huis maar Halo is nog nooit in zo'n slechte staat geweest als de laatste twee jaar. Maar hier mag je niets van vinden ofzo..? Het is de fucking flagship titel _O-

Dankzei 'het schreeuwen op fora' kunnen bedrijven als MS sentiment meten en eventueel de koers wijzigen (Xbox One Kinect).. Het is juist een uitstekend middel om te meten waar de achterban mee bezig is en hoe de wind waait. Dat een NL forum niet zo belangrijk wordt gevonden door MS durf ik ook niet zomaar te stellen maar goed, wie ben ik?

Dat mensen hier steeds minder hun ongenoegen mogen uiten omdat ze van bepaalde ontwikkelingen balen vind ik erg vreemd en doet me denken aan een andere hoekje hier op het forum.. Ik vind de Xbox communicatie juist lekker evenwichtig en altijd ruimte voor verschillende visies hebben, hopelijk blijft dat zo.

Maar goed, weer terug naar de 'Xbox is fantastisch' blije gezichtjes mensen want anders heb je een mismatch; verwachting VS werkelijkheid d:)b
D-Ed schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:06:
[...]

Dankzei 'het schreeuwen op fora' is Infinite (terecht) uitgesteld... _O- De core gameplay staat als een huis maar Halo is nog nooit in zo'n slechte staat geweest als de laatste twee jaar. Maar hier mag je niets van vinden ofzo..? Het is de fucking flagship titel _O-

Dankzei 'het schreeuwen op fora' kunnen bedrijven als MS sentiment meten en eventueel de koers wijzigen (Xbox One Kinect).. Het is juist een uitstekend middel om te meten waar de achterban mee bezig is en hoe de wind waait. Dat een NL forum niet zo belangrijk wordt gevonden door MS durf ik ook niet zomaar te stellen maar goed, wie ben ik?

Dat mensen hier steeds minder hun ongenoegen mogen uiten omdat ze van bepaalde ontwikkelingen balen vind ik erg vreemd en doet me denken aan een andere hoekje hier op het forum.. Ik vind de Xbox communicatie juist lekker evenwichtig en altijd ruimte voor verschillende visies hebben, hopelijk blijft dat zo.

Maar goed, weer terug naar de 'Xbox is fantastisch' blije gezichtjes mensen want anders heb je een mismatch; verwachting VS werkelijkheid d:)b
Ongenoegen uiten is prima. Ongenoegen uiten op basis van geruchten en roddels is raar. Vorig jaar is tijdens de E3 aangegeven dat de games die toen werden getoond binnen een jaar zouden komen. Dat jaar duurt nog een kleine half jaar. Mocht blijken dat ze dat half jaar (voor hun eigen games) niet halen, dan mag er zeker kritiek komen en dat is ook terecht. Net zoals destijds met Infinite is gebeurd.

Als jij tegen een klant zegt. Ik lever dit product op binnen een maand. En je klant zit na 2 weken te klagen dat het nog niet is opgeleverd. Dan is er zeker een mismatch tussen verwachting en werkelijkheid. d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-01-2023 12:28 ]

Verwijderd

[...]

https://www.vg247.com/if-...ay-with-xbox-says-spencer
We mogen dus inderdaad ‘schreeuwen’ over de staat van de game. Al zal gamepass die visie wel minder zwaar gemaakt hebben.
Xgar schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Beetje raar om mensen die niet ontevreden zijn en dit uiten weg te zetten als fanboys.
Een andere mening hebben is niet meteen een aanval.

En ja, ik vind ook dat er meer output vanuit ms moet komen, maar de doom en gloom die ik hier af en toe lees vind ik zwaar overdreven.

Anyway MH Rise time!
Ik vond de reactie die @jori040 kreeg ook een beetje raar.
Maar goed zo gaat dat iedere keer om de zoveel tijd in dit topic haha.
Uiteindelijk zijn we allemaal liefhebber van goede games en daar gaat het om. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2023 12:44 ]

• Timothy3000
[...]

Heh? Niets mis met kritiek en ja op sommige punten wordt een game of service daar alleen maar beter van. Veel users hier die deze maand ook terecht klaagden over een karig aantal toevoegingen op Gamepass deze maand.

Maar kritiek op het niet halen van een (al dan niet bestaande) releasedate vind ik hier niet echt ondervallen. Want daar kan uiteindelijk niemand iets mee toch? Iets met a rushed product enzo.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Silversin schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 11:55:
Damn, lees net dat 343i vrijwel geen active development teams meer over heeft en Halo door externe studio's developed gaat worden. Infinity Ward dan? :P

Of doe eens gek, en laat Arkane ook iets maken.
Waarom niet ID software? Halo op ID Tech7 zie ik wel zitten.

• Krimglas
[...]

Dankzei 'het schreeuwen op fora' is Infinite (terecht) uitgesteld... _O- De core gameplay staat als een huis maar Halo is nog nooit in zo'n slechte staat geweest als de laatste twee jaar. Maar hier mag je niets van
Wat is er dan mis met Halo momenteel :?
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:35:
[...]

Heh? Niets mis met kritiek en ja op sommige punten wordt een game of service daar alleen maar beter van. Veel users hier die deze maand ook terecht klaagden over een karig aantal toevoegingen op Gamepass deze maand.
Stranded Deep, Mortal Shell, Persona 3 en 4 en MH: Rising, hiervan zijn de meeste day 1 PC/XBox releases. Waar -HEB- je het in hemelsnaam over? We hebben al rustigere maanden gehad, en daar kraaide geen haan naar.

Ik ga akkoord met de opmerking van Xgar dat sommige mensen hier wel HEEL hard proberen om doom en gloom over dit topic af te roepen.

[ Voor 47% gewijzigd door Krimglas op 20-01-2023 13:10 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:14
Zijn ze inmiddels bezig met het fixen van de netwerk problemen in Halo Infinite? Daar raak ik soms echt van aan de schijterij, gelukkig speel ik het momenteel niet veel >:) :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 20-01-2023 12:55 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:35:
[...]

Maar kritiek op het niet halen van een (al dan niet bestaande) releasedate vind ik hier niet echt ondervallen. Want daar kan uiteindelijk niemand iets mee toch? Iets met a rushed product enzo.
Ik had het specifiek over het klagen over Halo (want dat is eigenlijk het enige spel dat ik de moeite waard vind om over te klagen :+ ). De klachten die al lang over die game geuit worden sinds 343 de game maakt zijn vrijwel allemaal gegrond en dat mag MS zich zwaar aanrekenen..

Zoals @Verwijderd net het voorbeeld laat zien over Phil Spencer.. Het is precies wat ik al wat langer in de gaten heb.. Ze verliezen hun touch met Halo én daardoor hun touch met Xbox als merk. Volgens mij heeft niet iedereen in de gaten hoe belangrijk Halo nog steeds is voor het merk.. Als MS echt klaar is met Halo mogen ze de IP aan Bungie/Sony verkopen ;)

• Timothy3000
Oh, ik heb weinig op met Halo dus kan daar weinig zinnigs over zeggen haha.

Volgens mij was die oorspronkelijke "schreeuw op het forum" over Starfield en het niet halen van de releasedatum, terwijl die gewoon nog op 2023 staat. Vandaar die imo logische reactie van @uchiha tijntje.
Mosin schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:52:
Zijn ze inmiddels bezig met het fixen van de netwerk problemen in Halo Infinite? Daar raak ik soms echt van aan de schijterij, gelukkig speel ik het momenteel niet veel >:) :+
Ik speel het dagelijks en merk er niets van. Als je weer gaat spelen. Er zijn diverse updates geweest die dit hebben opgepakt. Maar als je gekilled wordt kun je natuurlijk altijd even de schuld geven aan desync :P

Zet je region verder wel even op “local”. Is een optie die ze in q3 hebben toegevoegd dacht ik. Potjes zoeken duurt dan net ietsjes langer soms maar ik heb meestal een ping van 4ms.

• Exactor it
  • Nu online
Mosin schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:52:
De 'grote' desync problemen zijn maanden terug gepatcht. Het komt nog wel eens voor dat een back smack niet aankomt maar dat lijkt meer op standaard latency dan desync.

In aanvulling op @uchiha tijntje nu desync grotendeels gefixt is nemen teamgenoten het nu beter aan dat ze Halo heel slecht spelen. Dingen als niet meedoen in het teamgevecht omdat ze halfshield zijn of proberen de backsmack te doen bij iemand op wie al geschoten wordt. Dat soort dingen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door Exactor it op 20-01-2023 13:10 ]

• Timothy3000
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:47:
[...]
Stranded Deep, Mortal Shell, Persona 3 en 4 en MH: Rising, hiervan zijn de meeste day 1 PC/XBox releases. Waar -HEB- je het in hemelsnaam over?
Dat een totaal van 7 nieuwe games op Gamepass in meer dan 1 maand (sinds midden december ongeveer) een stuk minder is dan we voorheen gewend waren. Helemaal gezien hoeveel titels eruit verdwenen zijn.

Dat en dat titels als Street Fighter, Hot Wheels en Diofield Chronicle zouden komen en helemaal niet zijn toegevoegd. De communicatie deze maand is wat apart.

Heel blij met Personas en Monster Hunter, maar de hoeveelheid toevoegingen in januari is imo ten opzichte van wat er verdwenen is best karig. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2023 13:14 ]

• Krimglas
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:12:
[...]

Dat een totaal van 7 nieuwe games op Gamepass in meer dan 1 maand een stuk minder is dan we voorheen gewend waren. Helemaal gezien hoeveel titels eruit verdwenen zijn.
Dat lijkt volledig in lijn met wat we gewend zijn? Hoeveel nieuwe GP titels/maand ligt in jouw verwachting? Geef ons een nummer. Als 7 te weinig is beloof ik je dat je NOOIT tevreden zal zijn.
Dat en dat titels als Street Fighter, Hot Wheels en Diofield Chronicle zouden komen en helemaal niet zijn toegevoegd.
Ik heb die nooit in de coming soon lijst gezien eerlijk gezegd...

[ Voor 4% gewijzigd door Krimglas op 20-01-2023 13:15 ]

• Timothy3000
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:14:
[...]

Dat lijkt volledig in lijn met wat we gewend zijn? Hoeveel nieuwe GP titels/maand ligt in jouw verwachting? Geef ons een nummer. Als 7 te weinig is beloof ik je dat je NOOIT tevreden zal zijn.

[...]

Ik heb die nooit in de coming soon lijst gezien eerlijk gezegd...
Normaal zijn het een stuk of 12 tot 15 console games.

https://www.theloadout.co...-november-2022-free-games

Diofield Chronicle en Street Fighter werdenin dit topic eerder genoemd inclusief afbeelding.

• Xgar
Ik vind vooral het uitblijven van de reguliere coming soon plaatjes opvallend, die transparantie mist nu wel, maar misschien komt dit mede door de show van volgende week.

• Krimglas
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:16:
[...]

Normaal zijn het een stuk of 12 tot 15 console games.

https://www.theloadout.co...-november-2022-free-games

Diofield Chronicle en Street Fighter werdenin dit topic eerder genoemd inclusief afbeelding.
Hier demonstreer je dat je geen interesse hebt in een eerlijke discussie maar gewoon zo negatief mogelijk wil posten. Je beweert nu dat:
1) november geen uitzonderlijke maand was qua releases, maar dat dit 'normaal' is.
2) je 12 games per maand wil kunnen consumeren om van een goede service te kunnen spreken

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 08:33
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:47:
[...]

Wat is er dan mis met Halo momenteel :?

[...]

Stranded Deep, Mortal Shell, Persona 3 en 4 en MH: Rising, hiervan zijn de meeste day 1 PC/XBox releases. Waar -HEB- je het in hemelsnaam over? We hebben al rustigere maanden gehad, en daar kraaide geen haan naar.

Ik ga akkoord met de opmerking van Xgar dat sommige mensen hier wel HEEL hard proberen om doom en gloom over dit topic af te roepen.
Tja, ikzelf heb game pass met name om de day 1 releases, anders heb ik ze al gespeeld of vond ik ze niet de moeite waard om te spelen.

De laatste keer dat ik er plezier uit heb gehaald is Plague Tale geweest, en daarvoor denk ik Halo: Infinite en daar tussenin niks. Als ik straks de volle pond moet gaat betalen voor game pass is dat het voor mij niet waard om aan te houden op deze manier. Misschien ligt het aan mij hoor, en gezien veel reacties hier lijkt het daarop, maar ik zit te wachten op de 1st party knallers van MS.
Dit is ook de reden dat ik bij de concurrent geen duurder abonnement dan essential neem, dat zou ik alleen doen als ze day 1 releases toe zouden voegen

• Timothy3000
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:19:
[...]

Hier demonstreer je dat je geen interesse hebt in een eerlijke discussie maar gewoon zo negatief mogelijk wil posten. Je beweert nu dat:
1) november geen uitzonderlijke maand was qua releases, maar dat dit 'normaal' is.
2) je 12 games per maand wil kunnen consumeren om van een goede service te kunnen spreken
Augustus 11 console titels:
https://www.theloadout.co...ss-august-2022-free-games

September 21 console titels:
https://www.theloadout.co...september-2022-free-games

Oktober 14 console titels: https://www.dexerto.com/g...ass-october-2022-1905170/

7 is minder dan dat we normaal krijgen. Dat is gewoon een feit. Dat viel me op en dat viel me wat tegen. Niets meer, niets minder.

• Timothy3000
Ik snap nu wel dat punt over geen kritiek mogen leveren van @Verwijderd en @D-Ed trouwens. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2023 13:29 ]

• Krimglas
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:22:
[...]

Augustus 11 console titels:
https://www.theloadout.co...ss-august-2022-free-games

September 21 console titels:
https://www.theloadout.co...september-2022-free-games

Oktober 14 console titels: https://www.dexerto.com/g...ass-october-2022-1905170/

7 is minder dan dat we normaal krijgen. Dat is gewoon een feit. Dat viel me op en dat viel me wat tegen. Niets meer, niets minder.
Grappig dat Steven030 dan net nu het omgekeerde wil beweren :p

Maar je hebt gelijk. Qua aantal heb het verkeerd ingeschat. Maar ga je nu echt beweren dat je nu plots niet weet wat spelen?
Ik snap nu wel dat punt over geen kritiek mogen leveren van @Deltos en @D-Ed trouwens. :P
Die jongens die beweren dat Halo in "de slechtste staat ooit" is, maar niet echt kunnen verduidelijken wat er vandaag nu juist mis mee is?

[ Voor 14% gewijzigd door Krimglas op 20-01-2023 13:31 ]

• Timothy3000
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:29:
[...]
Maar je hebt gelijk. Qua aantal heb het verkeerd ingeschat. Maar ga je nu echt beweren dat je nu plots niet weet wat spelen?
Nee, en dat heb ik ook nooit gezegd.

Maar als je elke maand een consistente stroom van games op een dienst geleverd krijgt, en zowel de communicatie rondom de nieuw te verschijnen games (zie Hot Wheels) als het aantal dat verschijnt is ineens een pak minder dan is het logisch als er wat vraagtekens onstaan toch? Helemaal gezien er wel een bak games verdwenen zijn.

En wat betreft het kritiek leveren: Het valt me op dat je er wel meteen met gestrekt been ingaat terwijl dat helemaal niet nodig is imo. :)
Ik ben vooralsnog tevreden met de service maar vind dat als iets opvalt dat wel gewoon gezegd moeten kunnen worden voordat je meteen voor negatieveling wordt uitgemaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2023 13:35 ]

• Krimglas
Maar nogmaals: Er verdwijnen iedere maand games, dit is al vanaf dag 1 zo: waarom er nu over klagen?
Welke van die games ben je nog aan het spelen? Wanneer ze uit gamepass gaan krijg je er ook korting op ;)

• Timothy3000
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:33:
Maar nogmaals: Er verdwijnen iedere maand games, dit is al vanaf dag 1 zo: waarom er nu over klagen?
Welke van die games ben je nog aan het spelen? Wanneer ze uit gamepass gaan krijg je er ook korting op ;)
Je leest niet wat ik schrijf. Ik klaag niet dat er games verdwijnen. Ik zeg dat het opviel dat er de afgelopen maand een stuk meer verdween dan dat erbij kwam. :)

• Krimglas
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:32:
[...]
En wat betreft het kritiek leveren: Het valt me op dat je er wel meteen met gestrekt been ingaat terwijl dat helemaal niet nodig is imo. :)
Ik ben vooralsnog tevreden met de service maar vind dat als iets opvalt dat wel gewoon gezegd moeten kunnen worden voordat je meteen voor negatieveling wordt uitgemaakt.
Omdat hier van de ene dag op de andere plots massas doomposting gebeurt, waaronder een aantal accounts die hier anders niet posten, over "issues" die helemaal geen issues zijn, en wanneer men daarop aangesproken wordt er meteen geklaagd wordt dat je geen kritiek mag leveren. Tja.

• Timothy3000
Dat massas doomposting valt wel mee imo. Ik snap dat negativiteit irritant kan zijn maar meteen een
Hier demonstreer je dat je geen interesse hebt in een eerlijke discussie maar gewoon zo negatief mogelijk wil posten.
is wat mij betreft een vrij overbodige en onvriendelijke comment. :)

Maar goed, volgens mij snappen wel elkaar nu beter en is alles wel gezegd. Ga ik zo weer verder met Persona 4 (echt een briljante game. Bijna nog leuker dan het vervolg vooralsnog!!!!).

[ Voor 17% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2023 13:41 ]

• Timothy3000
Geheel iets anders: Monster Hunter is al aan het updaten. Vanavond toch maar even proberen. Best nieuwsgierig geworden.

[ Voor 8% gewijzigd door Timothy3000 op 20-01-2023 13:51 ]

• Polariteit
  • Laatst online: 22:10

Polariteit

Fietsende fotografeur

[Onderbreking van de gamepass/halo discussie]

Nog een maandje dan komt Like a dragon: Ishin uit. In de trailers ziet ie er geweldig uit :)

De laatste 2 jaar best groot fan geworden van de Yakuza-games en recent Judgment, ook al moet ik er nog een paar spelen uit de reeks. Geweldig dat sfeertje en die typisch Japanse gekkigheid :D

Denk dat ik de eerste reviews even afwacht om te kijken of het geen bugfest is, en als dat niet zo is dan schaf ik hem gelijk aan; kan me niet schelen of ie dan wel of niet in gamepass komt of niet :D

*O* *O* *O*

[/einde onderbreking, jullie kunnen weer verder ranten over gamepass en halo :+ ]

• Silversin
  • Laatst online: 22:05
Kaasje123 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:47:
[...]

Waarom niet ID software? Halo op ID Tech7 zie ik wel zitten.
Mag van mij ook. Heb liever dat ze de Halo IP net als Star Wars behandelen. Verschillende studio’s met eigen verhalen/gameplay. Film/TV series.

• Timothy3000
Polariteit schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:53:
[Onderbreking van de gamepass/halo discussie]

Nog een maandje dan komt Like a dragon: Ishin uit. In de trailers ziet ie er geweldig uit :)

De laatste 2 jaar best groot fan geworden van de Yakuza-games en recent Judgment, ook al moet ik er nog een paar spelen uit de reeks. Geweldig dat sfeertje en die typisch Japanse gekkigheid :D

Denk dat ik de eerste reviews even afwacht om te kijken of het geen bugfest is, en als dat niet zo is dan schaf ik hem gelijk aan; kan me niet schelen of ie dan wel of niet in gamepass komt of niet :D

*O* *O* *O*

[/einde onderbreking, jullie kunnen weer verder ranten over gamepass en halo :+ ]
Bugfest wordt het sowieso niet! Al die Yakuza games spelen als een zonnetje op release.

Ik kan ook echt niet wachten.

• Polariteit
  • Laatst online: 22:10

Polariteit

Fietsende fotografeur

Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:54:
[...]

Bugfest wordt het sowieso niet! Al die Yakuza games spelen als een zonnetje op release.

Ik kan ook echt niet wachten.
Ah dat is goed om te horen, degenen die ik gespeeld heb waren allemaal met vertraging :)

Verwijderd

Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 13:51:
Geheel iets anders: Monster Hunter is al aan het updaten. Vanavond toch maar even proberen. Best nieuwsgierig geworden.
Ik heb even alvast een Character preset opgeslagen voor vanavond. Character creation begon al goed, genoeg keus zonder overdreven te worden. Artstyle en muziekje van openingsscherm sprak me al aan. Nu hopen dat ik niet na 5 minuten gameplay weer stop haha.
Ik ga het een serieuze kans geven.

• Kaasje123
Heb gisteren monster hunter rise gespeeld door console region op new zealand te zetten, maar betwijfel of het iets voor mij is. En ook al die graphics opties... we hebben geen pc dus geef gewoon 2 opties. 1 Pformance en de andere quality. Ik hoef persoonlijk niet zo nodig te kiezen of ik liever bewegende bomen of dynamic shadows of ambient occlusion heb. :P

• Pilome243
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-11 07:02
Krimglas schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 09:57:
Als goede geluidservaring een prioriteit is voor jou zou ik inderdaad een betere headset aanraden dan oortjes met drivers met een diameter van hooguit een paar tiental millimeter ;)
De kwaliteit van het geluid is met dan prima, lekker vol en breed. Maar als de demo zegt: linksachter klinkt het gewoon als links. Ik betwijfel dat een mid range koptelefoon daar verandering in brengt.

• jori040
Starfield releasedatum zal ‘heel snel’ bekendgemaakt worden: https://playsense.nl/5274...nel-bekendgemaakt-worden/

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Ik wil binnenkort (mogelijk dit weekend) ook een Series X aanschaffen.
Nu vind ik alleen nog niet helemaal duidelijk wanneer je een echte next-gen game hebt, of dat het optimized is voor Series S/X, of dat het playable is erop (nagenoeg alles).
Nu heb ik bijv. Forza Horizon 5 (digital) op de One. Neem aan dat ik die ook weer kan downloaden op de X. Is het dan dezelfde versie, of de Series versie?
Moet dan ook nog even kijken hoe ik mijn saves over kan zetten, zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen.

Bij alle vorige generaties stopte ik een beetje met spelen van de old gen games. Maar nu is er nog geen super aanbod en zijn hoop games sowieso al voor One en Series. Dus zal de nodige van mijn One games denk blijven spelen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Kaasje123
VincentG schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:37:
Nu vind ik alleen nog niet helemaal duidelijk wanneer je een echte next-gen game hebt, of dat het optimized is voor Series S/X, of dat het playable is erop (nagenoeg alles).
Nu heb ik bijv. Forza Horizon 5 (digital) op de One. Neem aan dat ik die ook weer kan downloaden op de X. Is het dan dezelfde versie, of de Series versie?
Moet dan ook nog even kijken hoe ik mijn saves over kan zetten, zodat ik niet helemaal opnieuw hoef te beginnen.

Bij alle vorige generaties stopte ik een beetje met spelen van de old gen games. Maar nu is er nog geen super aanbod en zijn hoop games sowieso al voor One en Series. Dus zal de nodige van mijn One games denk blijven spelen.
Dat ligt aan de uitgever of die je naaien of smart delivery ondersteunen. Volgens mij heeft Forza smart delivery dus dan zou je de Series X versie moeten krijgen als het goed is.

• Hulleman

Er zijn volgens mij nog helemaal geen xbox series exclusives, alles op de xbox is nog crossgen (The Medium daargelaten). Als de game smart delivery ondersteunt, dan ontvang je gratis de xbox series app als je de xbox one app al eens hebt gekocht. Volgens mij is Microsoft daar wel vrij coulant mee en ondersteunen de meeste games dat wel. De Xbox first party games sowieso. Wellicht dat de nieuwste FIFA en CoD dat niet ondersteunen.

Als je een game hebt die Series X|S optimized is dan speel je wel de echte next-gen versie en niet via backwards compatability.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
Ik vind de Halo Infinite Single Player echt een heel toffe campaign, ook online Coop bracht dit me veel plezier. De Multiplayer vond ik ook goed spelen, alleen miste ik de toevoeging van content in het afgelopen +/- 1,5 jaar.

Waar ik bij 343 oprechte vraagtekens bij heb:

In 2021 zouden ze 750 werknemers hebben (volgens Klobrille, vrij gerespecteerde bron voor Xbox), al dan niet met een tijdelijk contract. Voor mijn gevoel in ieder geval een hele grote studio, gefocust op het uitbrengen van content voor Halo Infinite

- Waar bleef die content voor MP? Karig het aantal maps dat werd toegevoegd, iedereen schreeuwde moord en brand om infection of andere MP modi, maar die blijven uit. De roadmap vind ik persoonlijk ook karig en de seizoenen te lang. Ik speel nog steeds vaak dezelfde maps als die van november 2021. De forge modus zou hier verandering in brengen, maar die maps kan ik alleen spelen met bijvoorbeeld teamgenoten in je party, niet gewoon als beschikbare maps in bijvoorbeeld quick play
- Waar bleef die DLC voor SP of bijvoorbeeld een sneak peak over wat er komen gaat?
- Waar blijft nieuws over de zogenaamde Tatanka game mode?

Ik snap echt niks over de communicatie/marketing van Halo Infinite, daar is in zo'n lange tijd zoveel kritiek op geweest en nu lijkt het nog steeds niet te beteren. Waar zijn al die mensen bij 343 nu mee bezig, daar ben ik echt oprecht in geïnteresseerd.

[ Voor 7% gewijzigd door JDL15 op 20-01-2023 14:59 ]

• jori040
@JDL15
Zo triest voor de Halo fan: https://www.gamed.nl/view/144727

Door Joseph Staten was het goed gekomen met de SP.

[ Voor 27% gewijzigd door jori040 op 20-01-2023 15:13 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

BM

Moderator Spielerij
Hulleman schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:49:
[...]

Er zijn volgens mij nog helemaal geen xbox series exclusives, alles op de xbox is nog crossgen (The Medium daargelaten).
Ik zal niet beweren dat de lijst met Series exclusives heel groot is, maar deze uitspraak is pertinent niet waar.
Cloud gaming op Xbox one tel ik niet als cross-gen.
Maar onder andere Flight Simulator, Deathloop, Hell Let Loose en Shredders hebben geen Xbox One versie, en zijn enkel op Xbox Series console te spelen. (Als je in het Xbox landschap zit) Er zijn dus weldegelijk Series exclusives.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

JDL15 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:57:

Ik snap echt niks over de communicatie/marketing van Halo Infinite, daar is in zo'n lange tijd zoveel kritiek op geweest en nu lijkt het nog steeds niet te beteren. Waar zijn al die mensen bij 343 nu mee bezig, daar ben ik echt oprecht in geïnteresseerd.
Is idd echt vreemd te noemen. Halo onwaardig bijna. Gek genoeg heb ik gisteravond een potje of vier multiplayer Halo gespeeld, en dat is dus echt gewoon een hele goede game he. Ik als absolute noob haal er ook flink wat plezier uit. De game staat, maar al het potentieel wordt niet voldoende gebruikt zo lijkt het.

Spijtig, want ik vond de SP ook tof en ben ook zeker aan het wachten op extra DLC daar voor.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 11:55
Alle saves worden opgeslagen in de cloud, dus als je verder gaat met een game op jouw nieuwe Xbox Series X, dan wordt de oude save gedownload en kan je direct gamen. Zo werkt het ook met Cloud Gaming, anders zou je daar nooit verder kunnen spelen omdat je de lokale save niet hebt.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Ah ok nice.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22

On_E

Housemusic

Yay! En al in mei. :)

Fijn dat tegenwoordig zo’n beetje alle strategy games ook op consoles uitkomen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Timothy3000
Monster Hunter is overweldigend zeg. Iemand beginnertips?

• jori040
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:02:
Monster Hunter is overweldigend zeg. Iemand beginnertips?
Yep dat zijn de MH games.Hoop dat je aan deze wat hebt: YouTube: Monster Hunter Rise/Sunbreak - Weapon and Armor Crafting EXPLAINED f...

• Timothy3000
Thanks!

Ik moest voor een quest iets zoeken. Geen idee wat, waar hoe. Niks gevonden. :P

• jori040
Timothy3000 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 17:26:
Thanks!

Ik moest voor een quest iets zoeken. Geen idee wat, waar hoe. Niks gevonden. :P
Pffff ik heb de Switch versie maar ik zit in twijfel of ik deze versie ook ga aanschaffen want als ik die Series X beelden zie dan heb ik wel zoiets van WAUW!

Rise vind ik sowieso beter dan World. ;)En 60fps tov van de Switch versie is best een grote upgrade bij dit type game.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 20-01-2023 17:40 ]

Kaasje123 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Heb gisteren monster hunter rise gespeeld door console region op new zealand te zetten, maar betwijfel of het iets voor mij is. En ook al die graphics opties... we hebben geen pc dus geef gewoon 2 opties. 1 Pformance en de andere quality. Ik hoef persoonlijk niet zo nodig te kiezen of ik liever bewegende bomen of dynamic shadows of ambient occlusion heb. :P
Ja, maar de andere helft van het internet wil die opties juist wel ! :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pilome243 schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 14:26:
[...]

De kwaliteit van het geluid is met dan prima, lekker vol en breed. Maar als de demo zegt: linksachter klinkt het gewoon als links. Ik betwijfel dat een mid range koptelefoon daar verandering in brengt.
Ik heb er net niet genoeg verstand van om het echt met zekerheid te zeggen, maar ik vermoed dat het toch wel aan de kwaliteit kan liggen. Niet alleen van de oortjes die je gebruikt maar vooral ook van de dac in de controller. Dat is een beetje zo goedkoop mogelijk volgens mij, ze gaan niet flink investeren in heel goed geluid voor die paar mensen die die koptelefoon uitgang gebruiken. En positionele audio simuleren komt heel nauw. Het zou me echt niks verbazen als dat een beetje verloren gaat door gewoon wat oordopjes in je controller te stoppen. Daarnaast zou het ook nog kunnen dat het comprimeren van de audio via de draadloze controller connectie niet helpt.

Als ik luister met mijn Audeze Penrose X die met zijn eigen dongel verbindt dan vind ik het in ieder geval best goed te horen.

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 73 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord