Ik vind de Halo Infinite Single Player echt een heel toffe campaign, ook online Coop bracht dit me veel plezier. De Multiplayer vond ik ook goed spelen, alleen miste ik de toevoeging van content in het afgelopen +/- 1,5 jaar.
Waar ik bij 343 oprechte vraagtekens bij heb:
In 2021 zouden ze 750 werknemers hebben (volgens Klobrille, vrij gerespecteerde bron voor Xbox), al dan niet met een tijdelijk contract. Voor mijn gevoel in ieder geval een hele grote studio, gefocust op het uitbrengen van content voor Halo Infinite
- Waar bleef die content voor MP? Karig het aantal maps dat werd toegevoegd, iedereen schreeuwde moord en brand om infection of andere MP modi, maar die blijven uit. De roadmap vind ik persoonlijk ook karig en de seizoenen te lang. Ik speel nog steeds vaak dezelfde maps als die van november 2021. De forge modus zou hier verandering in brengen, maar die maps kan ik alleen spelen met bijvoorbeeld teamgenoten in je party, niet gewoon als beschikbare maps in bijvoorbeeld quick play
- Waar bleef die DLC voor SP of bijvoorbeeld een sneak peak over wat er komen gaat?
- Waar blijft nieuws over de zogenaamde Tatanka game mode?
Ik snap echt niks over de communicatie/marketing van Halo Infinite, daar is in zo'n lange tijd zoveel kritiek op geweest en nu lijkt het nog steeds niet te beteren. Waar zijn al die mensen bij 343 nu mee bezig, daar ben ik echt oprecht in geïnteresseerd.
[
Voor 7% gewijzigd door
JDL15 op 20-01-2023 14:59
]