Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:01:
[...]

Controls haden zeker beter gekund inderdaad. Het is niet zo erg dat ik de game laat liggen gelukkig. Het scheelt dat ik TW3 voor het eerst (ze bestaan nog) speel. Geen idee hoe lang het leuk blijft maar vermaak me goed. :)
Fantastische game, dat wel. Als het mijn eerste playthrough was geweest had ik ook zeker verder gespeeld.

De DLC is ook fenomenaal.
XboxEra geeft Monster Hunter Rise een 9, perfecte performance zeggen ze ook. Oh man, bring it on.

Sommige mensen vinden hem zelfs beter dan World. World vond ik subliem, genoten van die game met de buddies. Grafisch zal het natuurlijk nooit kunnen opboksen tegen World, maar gameplay schijnbaar wel!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:55:
XboxEra geeft Monster Hunter Rise een 9, perfecte performance zeggen ze ook. Oh man, bring it on.

Sommige mensen vinden hem zelfs beter dan World. World vond ik subliem, genoten van die game met de buddies. Grafisch zal het natuurlijk nooit kunnen opboksen tegen World, maar gameplay schijnbaar wel!
Op de Switch gespeeld en gamepay is idd beter dan world.Zelf kijk ik op moment meer uit naar Wild Hearts[de EA/OmegaForce vesie van MH]

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Ach stiekem konden we ook wel weten dat Starfield weer uitgesteld ging worden. Het is sowieso een rare periode om zo'n grote game uit te brengen en zoveel weten we geeneens. Starfield hoort gewoon tijdens de feestdagen uit te komen. Ach ja heb nog zat andere games te spelen en sowieso koop ik geen games meer op dag 1.

• jori040
NukaWorldNL schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:18:
Ach stiekem konden we ook wel weten dat Starfield weer uitgesteld ging worden. Het is sowieso een rare periode om zo'n grote game uit te brengen en zoveel weten we geeneens. Starfield hoort gewoon tijdens de feestdagen uit te komen. Ach ja heb nog zat andere games te spelen en sowieso koop ik geen games meer op dag 1.
Mocht Redfall[exclusieve Bethesda/Microsoft game] heel vet gaan zijn dan is het voor mij prima dat Starfield later komt.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:28

Zeg dit nou niet! Ik heb per ongeluk 350 uur World gespeeld. Als ik aan Rise begin moet dat weer. :) (als de hamer en Nergigante erin zitten moet dat sowieso)

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 17-01-2023 17:39 ]

Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:39:
[...]

Zeg dit nou niet! Ik heb per ongeluk 350 uur World gespeeld. Als ik aan Rise begin moet dat weer. :) (als de hamer en Nergigante erin zitten moet dat sowieso)
Een vriend van mij waarmee ik samen World speelde had iets van 200 uur op de teller en hij kreeg een corrupt save, hij was gewoon echt fucked.

Hij is meteen overnieuw begonnen, godskolere dan ben je wel die hard, haha.

Verwijderd

ilm schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 16:25:
[...]

Het is normaal niet direct men ding maar af en toe speel ik wel eens het beste van andere genres dan dat ik normaal speel. Ik kan wel zien waarom veel mensen het fantastisch vinden.

Ik hou wel van een goed verhaal met leuk karakters, ook al zijn het stereotypen met de typische rare anime kantjes. Mooie grafische stijl met echte anime ertussen. Voorlopig zeer tof, maar nadien zal ik men fix voor lange tijd gehad hebben.
Precies de reden dat ik de game nog ga checken. Zou zonde zijn om een game te missen die zomaar geweldig kan zijn. Weg leggen kan altijd nog.
Zelfde met MH rising vrijdag, toch maar eens door al die tekst en menu’s heen prikken. ;)

Mijn eerste indruk(MH leek) kan er naast zitten maar grafisch lijkt het cleaner dan World. Vind ik ook wel waard dan maar net wat minder fidelity.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2023 17:49 ]

• Exactor it
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:41:
[...]

Een vriend van mij waarmee ik samen World speelde had iets van 200 uur op de teller en hij kreeg een corrupt save, hij was gewoon echt fucked.

Hij is meteen overnieuw begonnen, godskolere dan ben je wel die hard, haha.
Haha, netjes. Dat spel was goed genoeg om dat te doen imo.

Net gecheckt. Nergigante zit er niet in. Dan kan ik met een gerust hart overslaan. De art style spreekt me minder aan. Plus ik wil geen crowns grinden en dat ga ik wel doen als ik het speel. :)
Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:43:
[...]

Haha, netjes. Dat spel was goed genoeg om dat te doen imo.

Net gecheckt. Nergigante zit er niet in. Dan kan ik met een gerust hart overslaan. De art style spreekt me minder aan. Plus ik wil geen crowns grinden en dat ga ik wel doen als ik het speel. :)
Ik sla hem ook over, echt een té grote timesink.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Wo Long schijnt volgens sommige previews makkelijker te zijn dan ze hadden verwacht.

Maar ik ben Sekiro niet vergeten. Sommige bronnen zeiden hetzelfde, makkelijker dan DS zeiden ze. Nou Sekiro heeft mij akelig ge-owned. 😂

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Ik sla hem ook over, echt een té grote timesink.
Plus, de katten zitten er niet in. Dan hoeft het van mij al helemaal niet meer.

• Timothy3000
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:49:
Wo Long schijnt volgens sommige previews makkelijker te zijn dan ze hadden verwacht.

Maar ik ben Sekiro niet vergeten. Sommige bronnen zeiden hetzelfde, makkelijker dan DS zeiden ze. Nou Sekiro heeft mij akelig ge-owned. 😂
Serieus? Sekiro is zowat de moeilijkste game die ik ooit heb gespeeld. (En 1 vd beste)
Game lijkt wel verdomd veel op Steelrising trouwens, die baas is een één-op-één kopie.
En de framerate lijkt hier en daar ook flink in te kakken.
Weliswaar op 8K, maar waarschijnlijk ook op een hele dikke pc…

https://gamerant.com/lies...ymesia-soulslike-lessons/

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 17-01-2023 18:18 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:57:
[...]

Dat is jammer, die zijn hilarisch in World.

Weten we hoe laat de game vrijdag speelbaar is?

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 17-01-2023 18:36 ]

• Exactor it
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:31:
[...]

Dat is jammer, die zijn hilarisch in World.

Weten we hoe laat de game vrijdag speelbaar is?
Ik ben nogal een zeikerd op verhalen in games en sla cutscenes meestal over. Bij World nooit. Die katten waren koningen.

• Timothy3000
Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:52:
[...]

Ik ben nogal een zeikerd op verhalen in games en sla cutscenes meestal over. Bij World nooit. Die katten waren koningen.
Ha, ik kan dat op de 1 of andere manier nooit. Ik zit liever 45 minuten op mn telefoon terwijl de cutscene doorspeelt dan dat ik ze doorklik. Geen idee waarom ook.
Timothy3000 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:13:
[...]

Serieus? Sekiro is zowat de moeilijkste game die ik ooit heb gespeeld. (En 1 vd beste)
Mijn eerste indruk van Sekiro was ook dat hij wat makkelijker was dan Dark Souls, maar dat komt doordat je reguliere vijanden vrij makkelijk met stealth allemaal om kunt leggen. Maar (iets) later zijn er bizarre difficulty spikes die samen met het soms heel ontoegankelijk maken van opnieuw proberen het voor mij verpestte.

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:32:
[...]

Mijn eerste indruk van Sekiro was ook dat hij wat makkelijker was dan Dark Souls, maar dat komt doordat je reguliere vijanden vrij makkelijk met stealth allemaal om kunt leggen. Maar (iets) later zijn er bizarre difficulty spikes die samen met het soms heel ontoegankelijk maken van opnieuw proberen het voor mij verpestte.
Same here.

De echte die hards zeggen "git gud" en genieten van de uitdaging en zij willen absoluut geen easy mode of dergelijken. Zelf zou ik dit juist niet erg vinden, als ze het gewoon echt super uitdagend houden voor die die hards. Ik zou weer verder gaan met Sekiro dan.

Maar die bosses die bestaan uit 2 of 3 phases? Nee dank je. Dark Souls 3 heeft daar ook een paar van. Geen fan ervan.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 17-01-2023 19:44 ]

• Timothy3000
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:43:
[...]

Same here.

De echte die hards zeggen "git gud" en genieten van de uitdaging en zij willen absoluut geen easy mode of dergelijken. Zelf zou ik dit juist niet erg vinden, als ze het gewoon echt super uitdagend houden voor die die hards. Ik zou weer verder gaan met Sekiro dan.

Maar die bosses die bestaan uit 2 of 3 phases? Nee dank je. Dark Souls 3 heeft daar ook een paar van. Geen fan ervan.
Ik snap dat gezeur over andere modes (easy) ook nooit zo. Knal gewoon de achievements en trophies hoger voor de gewone mode zodat de diehards mooi kunnen pronken en kunnen spelen zoals de game bedoelt is en geef anderen gewoon een mogelijkheid om van de game te genieten zonder controllers door het raam te hoeven mieteren.

Een beetje hoe je in Elden Ring (en Nioh) die spirits die helpen kan oproepen oid.
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 19:43:
[...]

Same here.

Geweldig dat gevoel van vreugde en daarna direct hopeloosheid als je na een uur proberen je eindelijk denkt de boss te hebben verslagen totdat je na 2 seconden erachter komt dat dat nog zijn makkelijke fase was. :) Headless Ape is daar echt het beste voorbeeld van.

Ik snap de wens naar verschillende difficulties, maar in de basis zijn Fromsoftware games bijvoorbeeld niet moeilijk. Ik denk oprecht dat (bijna) iedereen een Fromsoftware game kan uitspelen. Het is enkel een kwestie van leren door vallen en opstaan. Veel te vallen en opstaan soms. Dat het daardoor veel tijd kost die je er niet aan wilt besteden dan wel gefrustreerd wordt van het trial and error concept is een andere. De vraag is dan denk ik eerder. Is een spel moeilijk als je niet in 1x of een paar keer een level kan completen of een boss kan verslaan of hoort dat nu eenmaal bij het type spel.

Daarnaast is het in sommige games ook lastiger om dan een goede balans te vinden gameplay technisch als er meerdere difficulty niveaus zijn. Maak je de vijanden slimmer, worden het er meer of worden het gewoon bulletsponges. Of heb je een soort van god mode, waar je 3 minuten stil kan staan en de AI is geprogrammeerd om niets te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2023 20:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
Fromsoft spellen hebben easy mode. Dat is NG+. :)

Ik vind ze verder niet perse moeilijk. Het is een soort puzzel elke keer om te ontdekken hoe je een baas verslaat. De Dark Souls games vond ik niet super boeiend (alleen de eerste uitgespeeld). Sekiro vond ik echt tof. Vooral omdat je niet steeds dacht 'shit, is dit wel de baas die ik nu moet hebben en heb ik wel de juiste gear'. Je wist gewoon dat je deze baas moest neermeppen om verder te komen. Elden Ring vond ik vooral vermakelijk omdat je zo vrij door de wereld liep en op allerhande manieren de boel kon cheesen. Dat eerste vooral tot de helft van het spel. Daarna ging ik zo snel mogelijk door omdat ik wel klaar was met ontdekken.

[ Voor 86% gewijzigd door Exactor it op 17-01-2023 20:19 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:12:
[...]
Ik snap de wens naar verschillende difficulties, maar in de basis zijn Fromsoftware games bijvoorbeeld niet moeilijk. Ik denk oprecht dat (bijna) iedereen een Fromsoftware game kan uitspelen. Het is enkel een kwestie van leren door vallen en opstaan. Veel te vallen en opstaan soms. Dat het daardoor veel tijd kost die je er niet aan wilt besteden dan wel gefrustreerd wordt van het trial and error concept is een andere. De vraag is dan denk ik eerder. Is een spel moeilijk als je niet in 1x of een paar keer een level kan completen of een boss kan verslaan of hoort dat nu eenmaal bij het type spel.
Ik heb Sekiro uitgespeeld tot de laatste baas en ben daar gestopt. Dat was voor mij niet te doen. Veel tijd aan besteed.

In de basis zijn FromSoftware games absoluut ontzettend moeilijk imo. Sekiro vond ik fantastisch maar op sommige fronten echt niet te doen. Zelfs met vallen en opstaan en duizend keer proberen kun je gewoon zo dusdanig vast komen te zitten dat je niet verder komt.

Als een easy mode er voor zorgt dat meer mensen van deze games kunnen genieten kan ik dat alleen maar toejuichen. Mijn ervaring wordt er niet minder van. Helemaal niet als je eenmaal gestart niet meer kunt wisselen zodat je niet het jezelf even makkelijk kan maken als het niet lukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 17-01-2023 20:21 ]

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:20

ilm

[...]
Het is enkel een kwestie van leren door vallen en opstaan. Veel te vallen en opstaan soms.
Mja, hier zeg je gewoon dat men meer moet oefenen. Voor mij prima, niet alles moet van een leien dak gaan.

Een andere opvatting is dat je wat extra kan grinden om het makkelijker te maken, terwijl de echte gewoon doorgaan.

• Timothy3000
ilm schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:22:
[...]
Een andere opvatting is dat je wat extra kan grinden om het makkelijker te maken, terwijl de echte gewoon doorgaan.
Dat kan in Sekiro niet echt.

• Timothy3000
[...]
Daarnaast is het in sommige games ook lastiger om dan een goede balans te vinden gameplay technisch als er meerdere difficulty niveaus zijn. Maak je de vijanden slimmer, worden het er meer of worden het gewoon bulletsponges. Of heb je een soort van god mode, waar je 3 minuten stil kan staan en de AI is geprogrammeerd om niets te doen.
Ik vond die Elden Spirits een goeie oplossing. Of zoals in Nioh dat je een hulpje kan oproepen die meevecht. Het makkelijker maken zonder perse iets te veranderen aan de vijanden zelf.
[...]

Geweldig dat gevoel van vreugde en daarna direct hopeloosheid als je na een uur proberen je eindelijk denkt de boss te hebben verslagen totdat je na 2 seconden erachter komt dat dat nog zijn makkelijke fase was. :) Headless Ape is daar echt het beste voorbeeld van.

Mijn grootste struikelblok in Sekiro was op een gegeven moment een punt waar ik echt iets van 20 minuten er over deed om bij een miniboss te komen (en te zorgen dat hij geen hulp had), om dan weer afgeslacht te worden. Na daar twee avonden aan opgebrand te hebben had ik het echt wel gehad. In DS kun je meestal gewoon overal langs rennen, als er niet al een bonfire vlak voor de boss was.

Finraziel schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:40:
[...]

Mijn grootste struikelblok in Sekiro was op een gegeven moment een punt waar ik echt iets van 20 minuten er over deed om bij een miniboss te komen (en te zorgen dat hij geen hulp had), om dan weer afgeslacht te worden. Na daar twee avonden aan opgebrand te hebben had ik het echt wel gehad. In DS kun je meestal gewoon overal langs rennen, als er niet al een bonfire vlak voor de boss was.
Was dat die ene hele grote summo worstelaar voor een brandend gebouw? :P

Hoe vaak ik dit wel niet heb gehoord :P

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2023 20:49 ]

• Timothy3000
Die vond ik wel meevallen. Die aap daarentegen....

Verwijderd

Deze had ik al een tijdje op me lijstje staan, iemand ervaring met de game? Blijkt goed te zijn op current gen.

Sonic Generations 4,99 deal:
https://www.xbox.com/nl-N...-generations/c0w8drkpv6p4

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 21:12:
Deze had ik al een tijdje op me lijstje staan, iemand ervaring met de game? Blijkt goed te zijn op current gen.

Sonic Generations 4,99 deal:
https://www.xbox.com/nl-N...-generations/c0w8drkpv6p4
Op de 360 erg mee vermaakt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Timothy3000 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:03:
[...]

Ik snap dat gezeur over andere modes (easy) ook nooit zo. Knal gewoon de achievements en trophies hoger voor de gewone mode zodat de diehards mooi kunnen pronken en kunnen spelen zoals de game bedoelt is en geef anderen gewoon een mogelijkheid om van de game te genieten zonder controllers door het raam te hoeven mieteren.

Een beetje hoe je in Elden Ring (en Nioh) die spirits die helpen kan oproepen oid.
Daar zeg je wat, die spirits inderdaad. Dark Souls heeft dit ook, Sekiro heeft niets qua dat he? De summons in DS hebben me soms echt goed geholpen hoor, poeh.
[...]

Daar kan ik me helemaal in vinden.

Dark Souls.

Bij O&S bijvoorbeeld. Man wat een gevecht is dat toch en ik had de "easy" way gekozen want ik was pyromancer, en toch echt heel pittig nog. Stressen als een malle tijdens het gevecht, hart als een gek tekeer, altijd bij die DS bosses(wat is dat toch, haha) maar de blijdschap toen ik hun verslagen had was geweldig. Ik schreeuwde het echt van blijdschap uit toen ik Capra Demon dood had, man wat een ongelooflijke fucker is dat toch. Vooral om die bizar smalle omgeving en ook nog die twee demon dogs. 😱

Maar dat was een andere tijd, ik was jonger toen, vond het niet erg om die trial & error gameplay te hebben en daarnaast had ik een hondje die het echt niets boeide wanneer baasje weer als een gek ging flippen wanneer Capra weer op een cheap ass manier mij doodde. Mijn huidige hondje vind het verschrikkelijk als ik ga stressen, ik kan niet eens zuchten en de lieverd denkt al dat zij stout is. En mijn hondje mag niet stressen, haha.

Maar ik ga Wo Long wel proberen, oh absoluut. Of ik ooit nog Sekiro een tweede kans ga geven......

En Elden Ring wil ik toch ooit eens gaan kopen, maar wanneer ik nog games zoals RDR2 in de backlog heb zitten (alweer), Witcher 3 B&W nog echt moet spelen, nog vele andere gekochte games EN Game Pass titels.....dan wacht ik nog wel even met die immense tijdslurper. 😜

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:47:
[...]

[YouTube: MY NAME IS GYOUBU MASATAKA ONIWA]
Was de truuk niet om hem te grapplen als hij in zijn bocht zat? Dan kon je volgens mij flink wat damage doen voordat hij de paard met besturing van the witcher een keer gekeerd had.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 20:47:
[...]

[YouTube: MY NAME IS GYOUBU MASATAKA ONIWA]
Nee zo ver ben ik niet gekomen. Ik zat wel bij brandende gebouwen, maar bij een stuk waar een ander ventje verstopt zit die als je te ver doorloopt als een Leroy Jenkins naar voren rent.

Uiteindelijk zou dat stuk niet eens zo moeilijk moeten zijn als je alle andere vijanden netjes eerst uit de weg werkt en dan pas die gast triggert zodat je met zijn tweeën bent, maar ik denk dat ik al een beetje gefrustreerd aan het raken was en bij dat stuk echt helemaal tilt ging. Zou er denk ik wel voorbij moeten kunnen komen als ik er nog eens rustig voor ging zitten, maar uiteindelijk is het gewoon niet echt mijn game en heb ik te veel andere games te spelen dus ik laat hem zitten.

Enige wat me een beetje steekt is dat het een van de games is waar ik (als patient/stingy gamer) het meeste voor betaald heb (30 euro). Maar dat is geen goede reden om te blijven spelen, is een sunk cost fallacy :+

Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:57:
[...]

Ik las in de XboxEra review dit:

While playing solo you’ll now have two companions fighting alongside you. The Palico and the Palamute are a cat and dog combo that you can name, gear up, and customize their appearances and I love it.

You have a home as well where your cat butler can customize things, and all of it can be fast-traveled between at lightning speeds

Zo te horen niet meer de katten die je voedsel klaarmaken, maar toch nog katten desalniettemin. :)

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het zou balen zijn als de Activision deal niet doorgaat. Ik heb dat veel liever dan Bethesda.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik heb Sekiro ook niet kunnen uitspelen (gestopt bij voorlaatste baas zelfs. teveel billekoek van papa gekregen), maar verschillende moeilijkheidsgraden in fromsoft games? Daar ben ik sterk tegen.
Sekiro is een buitenbeentje qua difficulty, dat is waar, maar de dark souls games draaien in mijn ogen volledig rond het groei- en ontdekkingsproces dat je als speler ervaart. Het is enorm intimiderend wanneer je in een wereld gegooid wordt met Ergens zijn er twee klokken die je moet laten luiden, je kan alle richtingen uit en overal wordt je afgeslacht als intro, maar ieder stukje vooruitgang, nieuw verworven inzicht of nieuwe shortcut geeft zo enorm veel voldoening dat geen enkele andere moderne game kan bieden.

En dan vooral het besef: De gevechten zijn technisch helemaal niet zo moeilijk. Snel reactievermogen is geen vereiste om dark souls uit te spelen (opnieuw, sekiro is een buitenbeentje), wel geduld en de bereidheid om bij te leren iedere keer je doodgaat.

Introduceer moeilijkheidsgraden en dat gaat plots allemaal de deur uit. Stel je Dark Souls voor, waarin je vlotjes door alle vijanden heen gaat. Het verandert plots van een meesterwerk naar een heel saaie dungeoncrawler die je op twee dagen uitspeelt.
Game Pass leaving soon. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZNjs2D-aqXWJhReFALwlbBx6srs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cbuhrd7tPe0hTw4ec57kwv8G.jpg?f=fotoalbum_large

Ze zijn elke keer volop op tijd met "leaving soon" maar met nieuwe games de tweede helft van december vorig jaar en de eerste helft van dit jaar verloopt ronduit raar, slordig eigenlijk.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Wellicht jaarwisseling/contracten verlopen perikelen. Zal mij niets verbazen.

• jori040
BramViking schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:14:
Het zou balen zijn als de Activision deal niet doorgaat. Ik heb dat veel liever dan Bethesda.
En waarom liever Activision dan Bethesda ?
Hun Blizzard tak is al even niet meer wat het geweest is.Zij zullen zich met Diablo 4 weer eens moeten bewijzen.

Persoonlijk heb ik best wel wat met de games van Bethesda.Maar goed ieder z'n mening.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:41
devilsnight schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:10:
Game Pass leaving soon. [Afbeelding]

Ze zijn elke keer volop op tijd met "leaving soon" maar met nieuwe games de tweede helft van december vorig jaar en de eerste helft van dit jaar verloopt ronduit raar, slordig eigenlijk.
Gaat "Leaving Soon" niet gewoon geautomatiseerd op basis van licentiedata in de database?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
jori040 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:43:
[...]

En waarom liever Activision dan Bethesda ?
Hun Blizzard tak is al even niet meer wat het geweest is.Zij zullen zich met Diablo 4 weer eens moeten bewijzen.

Persoonlijk heb ik best wel wat met de games van Bethesda.Maar goed ieder z'n mening.
De games welke in het portefeuille van Activision zitten, spreken mij veel meer aan.

• Timothy3000
devilsnight schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 11:10:
Game Pass leaving soon. [Afbeelding]

De hoeveelheid die eruitloopt wordt groter en groter ten opzichte van wat ze toevoegen. Hoeveel games krijgen we deze maand? 4?

• jori040
BramViking schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:02:
[...]

De games welke in het portefeuille van Activision zitten, spreken mij veel meer aan.
Ah zo.
Voor mijzelf zitten daar 0 games bij.
BramViking schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 09:14:
Vind beiden wel fijn om in Gamepass te hebben, maar als ik moet kiezen gaat mijn voorkeur uit naar Bethesda :)

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 18-01-2023 12:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Timothy3000 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 12:10:
[...]

De hoeveelheid die eruitloopt wordt groter en groter ten opzichte van wat ze toevoegen. Hoeveel games krijgen we deze maand? 4?
We kregen Stranded Deep, Mortal Shell in het begin van de maand. Morgen de twee Persona games en vrijdag MH Rise. Als het goed is komt Inkulliminati (zoiets) deze maand ook nog. Hoop toch wel dat ze dan nog een paar echt sterke titels tijdens de Direct doen op 25 januari.

Januari vorig jaar was echt heel sterk. Niet dat MHR en de twee Persona games niet hele sterke toevoegingen zijn.

Hopelijk in februari gewoon terug naar de normale gang van zaken.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 18-01-2023 14:06 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
devilsnight schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 13:28:
[...]

We kregen Stranded Deep, Mortal Shell in het begin van de maand. Morgen de twee Persona games en vrijdag MH Rise. Als het goed is komt Inkulliminati (zoiets) deze maand ook nog. Hoop toch wel dat ze dan nog een paar echt sterke titels tijdens de Direct doen op 25 januari.

Januari vorig jaar was echt heel sterk. Niet dat MHR en de twee Persona games niet hele sterke toevoegingen zijn.

Hopelijk in februari gewoon terug naar de normale gang van zaken.
Vergeet AOE II niet, deze kwam toch nog in januari uit? Zal niet voor iedereen aantrekkelijk zijn, maar ik kijk er wel naar uit :)

• Timothy3000
31 januari toch? Is wel erg stil rondom de game.

• Timothy3000
Dat ie bijna uitkomt. :P
Na die aankondiging was er amper nieuws meer over haha.
JDL15 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:53:
[...]

Vergeet AOE II niet, deze kwam toch nog in januari uit? Zal niet voor iedereen aantrekkelijk zijn, maar ik kijk er wel naar uit :)
Klopt, die komt eraan. Maar overall is januari tot nu toe echt heel apart. Dit is wat er so far is toegevoegd voor januari.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UK3EljsG6xngSITMnWRQ-4qCPU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FQgVWwoid47KJpYbNP9YlWAT.png?f=fotoalbum_large

Dat er niks kwam in de tweede helft van december was al raar, werd ook niks over gezegd door hun zelf, das slordig. Game Pass Twitter zei tegen XboxEra dat ze druk bezig waren met dingen in begin januari, week erna kregen we gewoon de games aangekondigd waar we al sinds E3 en december van af weten. Dus waar waren ze zo druk mee bezig? :?

Hot Wheels die werd aangekondigd, toen ineens bericht dat het niet ging gebeuren. Echter werd ie toch ineens toegevoegd en weer eraf gehaald. Communicatie 0%.

Sommige mensen zagen Shadow Warrior 3 verschijnen in de GP app, tweets over Street Fighter....hoe zit het met dat alles?

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 18-01-2023 15:45 ]

• jori040
75+ is echt een huge game.Ik ben iemand ik doe altijd alles in een open-wereld game.

• Timothy3000
Heel benieuwd naar de reviews. Ik hou echt een slag om de arm bij deze game.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Timothy3000 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:49:
Echt he, zo benieuwd naar. Ik hoop echt dat deze game lovend wordt ontvangen. Het ziet er allemaal fantastisch uit wat ze tot nu toe hebben laten zien.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Timothy3000 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:49:
Me too.

Dit is hun eerste echt grote game. Hiervoor was het allemaal niet heel bijzonder.
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de logica is van....

Hogwarts Legacy op disc 60 euro. 75 euro digitaal in de store. Je zou juist denken dat disc duurder zou zijn.

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 20:07
devilsnight schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:40:

Hogwarts Legacy op disc 60 euro. 75 euro digitaal in de store. Je zou juist denken dat disc duurder zou zijn.
Goede vraag, even op Google gekeken. Reden kan zijn dat er voor fysieke verkoop meerdere winkels zijn waar je het vandaan kan halen. Digitaal heb je geen keuze, dus is er geen competitie.

• Timothy3000

Digitaal is vrijwel altijd duurder.

• Hulleman

Dit is altijd zo. Reden is wat @Chirrel zegt, anders kan de winkel niet concurreren met de Xbox/PS store.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

Timothy3000 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:25:
Dat ie bijna uitkomt. :P
Na die aankondiging was er amper nieuws meer over haha.
Er is een pre-install sinds gisteren. ;)

Zag ook dat de XBox versie van Anno 1800 in de store staat, 16 maart release voor 39,99.

[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 18-01-2023 17:15 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• jori040
devilsnight schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 16:33:
[...]

Me too.

Dit is hun eerste echt grote game. Hiervoor was het allemaal niet heel bijzonder.
We geven ze het voordeel van de tijfel hé ;)
Ze zitten sinds 2017 bij WB en voorheen bij Disney.Als ze bij WB de tijd en en fatsoenlijk budget hebben gekregen dat kan dit hun 1e hit worden.

Beste wat iedereen kan doen is de reviews afwachten.Moch de game top zijn dan laten we dat ook horen op het web. ;)

Woehoe! Als je dan ook nog een butler kunt opsluiten in de ijskast, dan is het helemaal top :P

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mijn dochter is die game aan het spelen :(

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
devilsnight schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:39:
[...]

Klopt, die komt eraan. Maar overall is januari tot nu toe echt heel apart. Dit is wat er so far is toegevoegd voor januari.

[Afbeelding]

Dat er niks kwam in de tweede helft van december was al raar, werd ook niks over gezegd door hun zelf, das slordig. Game Pass Twitter zei tegen XboxEra dat ze druk bezig waren met dingen in begin januari, week erna kregen we gewoon de games aangekondigd waar we al sinds E3 en december van af weten. Dus waar waren ze zo druk mee bezig? :?

Hot Wheels die werd aangekondigd, toen ineens bericht dat het niet ging gebeuren. Echter werd ie toch ineens toegevoegd en weer eraf gehaald. Communicatie 0%.

Sommige mensen zagen Shadow Warrior 3 verschijnen in de GP app, tweets over Street Fighter....hoe zit het met dat alles?
Ik zou het eerder slecht noemen dan apart. Laten we in godsnaam hopen dat ze wat beter hun best gaan doen. Een developer direct is leuk maar heb liever de games op ganepass dan dat we weer de zoveelste video krijgen van games die ze al maanden geleden hebben aangekondigd en nog steeds niet te spelen zijn.
Nice! Had nooit gedacht dat ik dit ooit zal zeggen, maar wat is dit een geweldig spel!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Ik heb de auto gedaan, en toen wat tegels van het tuinpad en toen JA DOOOEEEiiiiiiiii!!!!!!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

BM

Moderator Spielerij
zetje01 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 07:24:
Ik heb de auto gedaan, en toen wat tegels van het tuinpad en toen JA DOOOEEEiiiiiiiii!!!!!!
Dit is denk ik typische zo'n love it or hate it game :) Ik vond 'm helemaal fantastisch, maar ik snap prima dat anderen het ook helemaal niks vinden :)

Zal afgelopen maanden al beetje te googlen of er DLC was aangekondigd, leuk dat die er nu daadwerkelijk aan komt. Weer een avondje lol :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn dochters (8 en 11) hebben de xss een paar keer aangeraakt toen hij onder kerstoom vandaan kwam. Spellen zoals Unpacked, Unravel 2 en Fallguys vielen in de smaak. Sindsdien kijken ze er niet meer naar om. :? Blijkbaar vinden kids Roblox/adopt me leuker.....

Mooi excuus om een console te kopen, gebruik hem zelf voornamelijk. Binnenkort Just the two of us uitproberen met de vrouw. :+

Whatever.

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:36

Flipmo

OMG !!

Harmen schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:24:
Mijn dochters (8 en 11) hebben de xss een paar keer aangeraakt toen hij onder kerstoom vandaan kwam. Spellen zoals Unpacked, Unravel 2 en Fallguys vielen in de smaak. Sindsdien kijken ze er niet meer naar om. :? Blijkbaar vinden kids Roblox/adopt me leuker.....

Mooi excuus om een console te kopen, gebruik hem zelf voornamelijk. Binnenkort Just the two of us uitproberen met de vrouw. :+
Dit lijkt echt 1 op 1 op mijn situatie haha.
Dochter van 8 speelt er ook bijna niet op. Roblox is het helemaal..
Unravel 2 vond ze ook nog wel aardig, just the two of us was te lastig.
Enige waar ze wel heel enthousiast van word is Goat Simulator, (kan ook split screen)
Als je ze dan hoort lachen met een vriendinnetje, geweldig *D

• Hulleman

Je bedoelt it takes two? Leuk spel om met z'n tweeën te doen inderdaad. Overcooked is ook een aanrader. Wij vinden de games van supermassive (until dawn en the quarry) en the dark pictures anthology ook leuk om met z'n 2'en te spelen. Leuke verhalende games.

• Timothy3000
Personas zijn te spelen!

• Krimglas
Weet nog altijd niet wat ik van deze titel moet vinden. Gameplay wordt ik eerlijk gezegd niet super enthousiast over.
Vandaag Grime completen (voor of na het Custom Halo avondje). Moet nog enkel de eindbaas verslaan, en wat collectibles verzamelen. Heb denk ik 98% van alles verzameld, dus verwacht er nog een goed uurtje mee bezig te zijn. Een aanrader voor metroidvania / souls liefhebbers.

@justifire Heb je ergens gelezen of ze bezig zijn om die laatste achievement te fixen? Erg jammer dat door het platinum trophy systeem van PS ze dit soort onzinnige achievements toevoegen (gemakzucht en voegt totaal niets toe) en nog bizarder is dat ze best vaak bugged zijn in 1e instantie.

En dan maar eens kijken wat ik ga oppakken. :) Eind januari, februari en begin maart zijn best wel weer leuke maanden met interessante releases.

uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:26:
Vandaag Grime completen (voor of na het Custom Halo avondje). Moet nog enkel de eindbaas verslaan, en wat collectibles verzamelen. Heb denk ik 98% van alles verzameld, dus verwacht er nog een goed uurtje mee bezig te zijn. Een aanrader voor metroidvania / souls liefhebbers.

@justifire Heb je ergens gelezen of ze bezig zijn om die laatste achievement te fixen? Erg jammer dat door het platinum trophy systeem van PS ze dit soort onzinnige achievements toevoegen (gemakzucht en voegt totaal niets toe) en nog bizarder is dat ze best vaak bugged zijn in 1e instantie.

En dan maar eens kijken wat ik ga oppakken. :) Eind januari, februari en begin maart zijn best wel weer leuke maanden met interessante releases.
Vergeet niet eerst The Vessel ending te doen alvorens Shira te verslaan !
Developer zit er bovenop, maar heeft nog niets laten weten over de 100% achievement.
Heb er wel vertrouwen in dat het gefixed wordt.

En als ze high on life nu ook even fixen komt er weer wat ruimte vrij op de harde schijf.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
Nice, vind het er heel dik uit zien! Lekker veel variatie in het aanpakken van vijanden, lekker spacey! Doet me ook denken aan Bioshock.
Veel zin in 8)

[ Voor 4% gewijzigd door JDL15 op 19-01-2023 10:51 ]

• jori040
Er vallen ontslagen bij 343 Industries, Bethesda en The Coalition: https://gamer.nl/artikele...ethesda-en-the-coalition/

Altijd sneu voor werknemers als dit in een berdrijf moet gebeuren.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 15:40

Vagax

Hehe

jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:53:
Er vallen ontslagen bij 343 Industries, Bethesda en The Coalition: https://gamer.nl/artikele...ethesda-en-the-coalition/

Altijd sneu voor werknemers als dit in een bedrijf moet gebeuren.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vy_EtZmn8_uHeVoQofCxjSJM0Bs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hyvK8Sktz4nQAIzo3Gkfernm.png?f=fotoalbum_large

Zo te zien was het een beetje trim werk, erg sneu om te zien hoe ze even 10,000 mensen ontslaan maar blijkbaar waren ze iets te enthusiast met aannemen in 2022
jori040 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 10:53:

Altijd sneu voor werknemers als dit in een berdrijf moet gebeuren.
Zoals ik het een beetje las zitten de ontslagen vooral in de hoek van community managers etc. Uiteraard ook developers, maar dat is ook niet bijzonder. Dat gebeurd vaker als een project klaar is of in een ander stadium komt. Ik vind het verder ook wat overtrokken qua nieuws. In een bedrijf waar ik ooit heb gewerkt gingen we van 2000 man naar 800. Het totaal aantal mensen bij MS is inderdaad groot. Maar percentueel gezien valt het eigenlijk gewoon mee, zeker als je de groei ziet die ze de afgelopen 3 jaar qua aantal werknemers hebben doorgemaakt. Het is een logische reactie in de tech wereld. Hoe vervelend het idd ook is voor degenen die het treft.

------

@justifire Ik heb denk ik weer een bug in Grime. Ben op zoek naar de Tooth Fists, maar hij ligt niet op de plek waar die volgens dit filmpje zou moeten liggen. Ik denk dat ik hem al heb opgepakt, maar dat die niet geteld heeft. YouTube: Grime: Colors of Rot 🏆Instruments🏆- All Weapons (Trophy Guide) PS5/ ...

Had jij daar ook last van? Mijn zin om alle armor te zoeken is ook ineens weg.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-01-2023 15:14 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd

Zijn jullie allemaal voor plan om aan MH Rise te beginnen (morgen)? Zo ja, is het je eerste MH game?
Ik heb MH World kort gespeeld maar na de eerste combo's en alle teksten die je kon lezen was ik snel klaar. Morgen een serieuze frisse herkansing met Rising. 8)

Roblox is ook op de Xbox te spelen. Geen idee of dat veel verschilt met de mobiele variant overigens.
Maar aan de andere kant, als ze dat lekker op hun telefoon of tablet spelen, is de Xbox vrij voor papa :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Krimglas
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:51:
Zijn jullie allemaal voor plan om aan MH Rise te beginnen (morgen)? Zo ja, is het je eerste MH game?
Ik heb MH World kort gespeeld maar na de eerste combo's en alle teksten die je kon lezen was ik snel klaar. Morgen een serieuze frisse herkansing met Rising. 8)
Beiden intensief gespeeld op PC, en World is naar mijn mening een veel betere ervaring dan Rise. Zou de eerste toch nog eens een kans geven :)

• Hulleman
Grafisch ziet deze game er wel echt dik in orde uit. Komt in gamepass, dus mooi uitprobreren.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

GmR

Wom schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 13:57:
[...]

Roblox is ook op de Xbox te spelen. Geen idee of dat veel verschilt met de mobiele variant overigens.
Maar aan de andere kant, als ze dat lekker op hun telefoon of tablet spelen, is de Xbox vrij voor papa :+
Roblox is inderdaad op de Xbox te spelen, maar lang niet alle levels werken, dus hier spelen ze toch liever op de telefoon/tablet :).
Tiny Tina's Wonderlands in de Free Play Days nu tot maandag. Alleen vraag ik me af hoe ik de XSX versie te pakken krijg. Wanneer ik naar de game ga namelijk staat er Install. Maar links daarvan staat er "See Series X/S version, based on this device."

Wanneer ik daar op klik staat er "not sold separately."

Als ik zo Reddit bekijk is het puur alleen de One versie, jammer zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door devilsnight op 19-01-2023 14:41 ]

• Timothy3000
Nee, eerst is Persona 4 aan de beurt!
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:01:
[...]

@justifire Ik heb denk ik weer een bug in Grime. Ben op zoek naar de Tooth Fists, maar hij ligt niet op de plek waar die volgens dit filmpje zou moeten liggen. Ik denk dat ik hem al heb opgepakt, maar dat die niet geteld heeft. YouTube: Grime: Colors of Rot 🏆Instruments🏆- All Weapons (Trophy Guide) PS5/ ...

Had jij daar ook last van? Mijn zin om alle armor te zoeken is ook ineens weg.
Had dit met de tooth hammer.
Bleek ik hem in mijn secondary weaponslot equiped te hebben |:(
Jij toevallig ook en mis je misschien een ander wapen ?

Ik niet, maar @Exactor it kunnen we misschien wel verleiden >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1g4qBS6o0FympMqrwr5l1hakevI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDZzO0eJhJ2xJ3Qpsr18ByAs.jpg?f=fotoalbum_large

justifire schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 15:57:
[...]

Had dit met de tooth hammer.
Bleek ik hem in mijn secondary weaponslot equiped te hebben |:(
Jij toevallig ook en mis je misschien een ander wapen ?
Helaas niet… denk dat die echt bugged is. Helaas want ga het zeker niet nog een keer spelen. :)

• Timothy3000
Poh Persona 4 is tof zeg. Anderhalf uur gespeeld en het verhaal is meteen weer ontzettend spannend.

Jij kan deze ook waarderen @devilsnight

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hetzelfde hier hehe.. Morgen wel ff proberen maar denk niet dat het echt mijn game gaat zijn.

Maar ja gamepass dus waarom niet 8)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Flipmo schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 08:40:
[...]

Dit lijkt echt 1 op 1 op mijn situatie haha.
Dochter van 8 speelt er ook bijna niet op. Roblox is het helemaal..
Unravel 2 vond ze ook nog wel aardig, just the two of us was te lastig.
Enige waar ze wel heel enthousiast van word is Goat Simulator, (kan ook split screen)
Als je ze dan hoort lachen met een vriendinnetje, geweldig *D
Goede reden om eerst de Series S te kopen, en eventueel later over te stappen op een X.
uchiha tijntje schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:20:
[...]

Helaas niet… denk dat die echt bugged is. Helaas want ga het zeker niet nog een keer spelen. :)
:|
Misschien is de locatie veranderd na de update, is met meer wapens zo.

Dit al geprobeerd ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ANjRjUTw0mCWAQOqjy8F2hxy4zE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zBnvCRutAyMZHdtbs44a1faE.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door justifire op 19-01-2023 16:43 ]

Pagina: 1 ... 72 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord