Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Net ook gepost in het Hogwarts Legacy Topic, maar leek me handig om hier ook even te posten :).

What graphics modes are available for Hogwarts Legacy on PlayStation®5 and Xbox Series X|S?
The PlayStation®5 and Xbox Series X|S console versions of Hogwarts Legacy support multiple graphical modes of play, the most common of which are Fidelity mode which targets 30 fps, and Performance mode which targets 60 fps.
Jammer dat er wederom weer een game uitkomt op deze krachtige console die geen 60FPS haalt op Fidelity Mode, dat blijft voor mij elke keer weer een verbazing en teleurstelling :D.

Is Variable Refresh Rate Supported?
Graphical modes for players who have Variable Refresh Rate (VRR)-supported TVs or monitors are supported for Hogwarts Legacy on PlayStation®5 and Xbox Series X|S.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44
Beakzz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:46:
[...]

Mag hopen dat die snel komt. Als straks 30 weer de norm wordt (zoals de geruchten dat Starfield 30 fps wordt) dan kan ik de Series X wel op marktplaats zetten, want dan zal ik alles wat nieuw uit komt weer op de PC spelen. Gelukkig heb je bij MS wel altijd die keuze dus dat scheelt.
Die had ik niet mee gekregen als starfield 30fps wordt ben ik af :'(

Verwijderd

G_Dragon schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:52:
Net ook gepost in het Hogwarts Legacy Topic, maar leek me handig om hier ook even te posten :).

[...]

Jammer dat er wederom weer een game uitkomt op deze krachtige console die geen 60FPS haalt op Fidelity Mode, dat blijft voor mij elke keer weer een verbazing en teleurstelling :D.

[...]
Tsja fidelity geeft het al aan natuurlijk, graphics heeft prioriteit boven fps en zal dus altijd lager zijn in fps. Wil verder niet zoveel zeggen zolang we het niet kunnen vergelijken. :)
Ik blijf mij meer verbazen over al die mensen die de game pre-orderen 'want HP wereld'. ;)
Ik hoop dat we nu eens goede previews gaan krijgen binnenkort en dan niet enkel van een IGN oid.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2023 11:16 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
Ik hoop ook nog wat previews voor release te gaan zien.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 08:33
jori040 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 11:29:
Ik hoop ook nog wat previews voor release te gaan zien.
Voor een game die maar 55 euro kost op current gen en ook later op de Switch uitkomt heb ik geen hoge verwachtingen, maar ik laat me graag verassen
Hoe moet ik dit zien? 7 is week 7? 10 is week 10 etc? Dus bij week 20 heb ik in totaal 2500 points behaald met deze set?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmKJYPvM3L0CQzZikmhK49FxI6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h2ILTt9m6hnmYaR52HNT3dbZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door devilsnight op 14-01-2023 12:03 ]

• jori040
Nieuw gerucht ‘bevestigt’ releasedatum van Redfall: https://playsense.nl/5268...releasedatum-van-redfall/

Goed dat de showcase er aankomt want ik ben bij deze Arkane game nog lang niet overtuigd.Die vorige games van Arkane pakte me wel meteen.
High On Life update rolt binnen :*)

[**Patch notes**](https://squanchgames.com/high-on-life-patch-3/)

Some important ones:

* Fixed ‘Mods Please Ban’ achievement
* Fixed ‘Luglox Genocide’ achievement
* Fixed ‘Playing Card to Get’ achievement
* Fixed issues of Weapon Mods unequipping
* Bounty Reward for defeating Garmantuous now granted
* Fixes to ensure Globo performs for the crowd after buying him a drum
* Added FOV Slider within Settings > Video for PC

And more.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 20:07
devilsnight schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:02:
Hoe moet ik dit zien? 7 is week 7? 10 is week 10 etc? Dus bij week 20 heb ik in totaal 2500 points behaald met deze set?

[Afbeelding]
Op week 7, 10 en 20 (en dan 30, 40, etc) krijg je een streakbonus. Dat komt dus bovenop de punten die je sowieso behaalt.
justifire schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:16:

Some important ones:

And more.
Never mind :) Staat nu op 100%. Leuke game.

[ Voor 36% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2023 15:50 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
justifire schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:16:

Some important ones:

And more.
Dat nieuws over Justin Roiland zorgt ervoor dat ik 0 zin heb om deze game meer te spelen eigenlijk.

• jori040
Deze kwam ik van de week tegen: https://www.want.nl/halo-...-legendarische-filmmaker/

Prachtig zo'n man!
Danganronpa Trigger Happy Havoc Anniversary Edition gekocht. Vandaag de eerste chapter gehaald, tof, echt heel tof allemaal dit.

Gaat morgen uit de Game Pass, dus gewoon gehaald, lekker op gemakkie spelen, net als ik met Scarlet Nexus deed.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Vind ik toch een leuk klusje. Games verwijderen die ik niet zo veel meer speel en degene die ik komende tijd vaak wil spelen op mijn interne schijf zetten.

Nu staan lekker alle CoD's sinds MW2019 erop. }) MW2 kan me niet genoeg boeien om het mijn main FPS te blijven in 2023. Leuke shooter hoor en ga het nog veel spelen. Maar ik kom gewoon alweer op het punt dat ik een oude CoD aanzet en dat ik me er meer mee vermaak dan de huidige.

Doordat MW 2019 zo'n achterlijk groot spel is heb ik op mijn USB SSD weer ruimte om wat spellen te downloaden. :) Black Ops Cold War is ook een groot spel dus nu ook weer ruimte op de Seagate SSD. Mij valt wel op dat ik de Seagate SSD niet zo veel gebruik als dat ik dacht. Wel blij mee want ik zet er de Game Pass games op die dus nu niet meer zou passen op mijn interne schijf maar het zijn dan ook niet de spellen die ik veel speel. Leuk voor een avondje in de twee weken om wat anders dan mijn vaste First Person Shooters te spelen. Ik neig meer de backwards catalog te spelen van Xbox One X en eerder te spelen. Naar mijn idee prop ik de Seagate wel vol met games maar meeste is meer opvulling voor het geval dat dan dat ik serieus van plan ben om ze te spelen. Er staan games op zoals GTA V, Overwatch 2, Fortnite, Forza Horizon 5 en Destiny 2 die ik heel handig vind om te hebben maar nauwelijks nog speel. (Edit: sommigen maar verwijderd en maar nog meer Game Pass spellen erop downloaden :P) En voor de rest veel Game Pass spellen die ik dan wel opstart maar erna niet meer aanraak.

Kom daarom net tot de realisatie dat Game Pass voor de Xbox Series X generatie niet zo leuk is als dat ik dacht dat het zou zijn. Ik haal het er wel uit omdat ik FIFA en andere EA spellen niet meer hoef te kopen. Maar ik had verwacht dat het 1 groot feest zou zijn met al die game releases waar ik naar uitkeek. Maar eigenlijk heb ik liever dat de oude games die ik wil blijven spellen, denk aan een Titanfall 2, Star Wars Battlefront II, wat oudere Battlefields, meer actief waren met multiplayer.

PlayStation 4 en Xbox One S vond ik als casual speler best een gare generatie. Toen MW2019 uitkwam was ik al volledig over op de Nintendo Switch en de hype daarvan gemist. Op PC een keertje in de sale gehaald en heeft me als gamer weer teruggehaald uit een dal. Maar gamen is wel echt veranderd. Het lol ervan voor de casual gamer is er echt uit. Het is de bedoeling dat ik een melkkoe word en dat ben ik niet. Dus ik speel graag FIFA bijvoorbeeld maar ik speel geen FIFA Ultimate Team dus heb een gaming burnout van hier tot Tokyo om daar nog veel tijd in te steken. Ik vind de PS3/360 engine van FIFA op de Nintendo Switch zelfs leuker dan de next gen meuk die het tegenwoordig is.

Dus ja. De volgende game waar ik pas echt naar uitkijk (op Forza Motorsport na) is de volgende CoD volgend jaar. :P Voor de rest af en toe een Game Pass game opstarten maar ik ben bijvoorbeeld niet zo hyped voor Starfield als dat jullie zijn. Ik heb het te vaak meegemaakt dat het in mijn hoofd leuk is, een nieuw spel (in Game Pass), maar dat ik het verder niet meer aanraak. En dat is eigenlijk wel zonde want er komen wel goeie games uit. Ik heb gewoon de zin er niet in voor Single Player nummertje zoveel. En de multiplayers (*kuch* Battlefield 2042 en beetje Halo Infinite) stellen toch teleur.

Dus uhm. Oh ja. Alle CoD's op mijn interne schijf dan maar. :P

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:24
jori040 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:36:
@ilm
Die game is anders helemaal opnieuw gebouwd.Dat er geen PS4/Xbox One versie is zegt genoeg.
Next gen zou niet alleen graphics moeten zijn. AI is bijvoorbeeld vaak het vergeten kindje…Als je een oude game uitbrengt liijkt het me geen pure next gen game, zeker als je zegt dat je ‘trouw blijft aan het origineel ‘.

• jori040
Cyrax0508 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:38:
[...]

Next gen zou niet alleen graphics moeten zijn. AI is bijvoorbeeld vaak het vergeten kindje…Als je een oude game uitbrengt liijkt het me geen pure next gen game, zeker als je zegt dat je ‘trouw blijft aan het origineel ‘.
Bedoel meer te zeggen dat deze schijnbaar alleen op de PS5/Series X/S kan draaien want anders had EA deze game zeker ook op de PS4 uitgebracht.

Deze game gaat meer in zich hebben dat alleen mooie visuels: YouTube: Dead Space Remake vs Original – 14 BIGGEST DIFFERENCES

Een echte next-gen ervaring was voor mij de 1e Halo destijds.

Een game die niet op een vorige console generatie kan draaien is in wezen altijd wel een next gen game.

[ Voor 26% gewijzigd door jori040 op 15-01-2023 13:41 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 13:11:
[...]

Never mind :) Staat nu op 100%. Leuke game.
Bij mij spawnen er geen vijanden meer in Port Teranne, dus onmogelijk om 60 Hunks te killen }:|
Is een fantastisch spel maar het rammelt echt aan alle kanten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:19:
[...]

Bij mij spawnen er geen vijanden meer in Port Teranne, dus onmogelijk om 60 Hunks te killen }:|
Is een fantastisch spel maar het rammelt echt aan alle kanten.
Ik heb die gevonden post game in het begin van dat zandheuvel/woestijn level. Misschien daar even kijken? Als je teleporteert naar het begin van dat woestijn level en je volgt even de normale route die je ook nam in het begin, dan kom je al snel uit bij een gebied met van dat gele poison op de grond. Daar spawnen al snel enemies. In de derde/vierde wave spawnde zo’n Hunk.

uchiha tijntje schreef op zondag 15 januari 2023 @ 11:44:
[...]

Ik heb die gevonden post game in het begin van dat zandheuvel/woestijn level. Misschien daar even kijken? Als je teleporteert naar het begin van dat woestijn level en je volgt even de normale route die je ook nam in het begin, dan kom je al snel uit bij een gebied met van dat gele poison op de grond. Daar spawnen al snel enemies. In de derde/vierde wave spawnde zo’n Hunk.
Daar spawnt dus niets meer :|
Maar is een bekend probleem, postgame is het een spookstad.

justifire schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:06:
[...]

Daar spawnt dus niets meer :|
Maar is een bekend probleem, postgame is het een spookstad.
Ah dat is klote. Hopelijk wordt dat nog snel gefixt.

Maar Thanks nog wel voor Grime. Wat een toffe game.

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-01-2023 12:25 ]

uchiha tijntje schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:20:
[...]

Ah dat is klote. Hopelijk wordt dat nog snel gefixt.

Maar Thanks nog wel voor Grime. Wat een toffe game.
Grime is geweldig !
En jou kennende zal je Sword of the Vagrant ook wel tof vinden mocht je nog eens iets zoeken om te spelen.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:35
Zojuist A Plague Tale Requiem uitgespeeld. Schitterende game met vooral een fenomenale soundtrack. Ook de eerste game in lange tijd die ik weer eens uitspeel.
KlaasjeNL schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:07:
Zojuist A Plague Tale Requiem uitgespeeld. Schitterende game met vooral een fenomenale soundtrack. Ook de eerste game in lange tijd die ik weer eens uitspeel.
Vond vooral ook het omgevingsgeluid erg gedetailleerd.
Bijtje hier, vogeltje daar, varkens in de verte….
Maakte de beleving echt geloofwaardig.

Iemand enig idee wat de melding "We can't Save more Data for this game or app" (0x80830003) betekend? Want kreeg hem eerst bij Minecraft en nu ook bij Blacktail, er is voldoende ruimte op de console dus dat is het probleem niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FhWRrX8f0c2OyxB2vEVWZQ9TBKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ib3eYgGckOm2uE5J0K9PSHet.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door G_Dragon op 15-01-2023 18:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:45
G_Dragon schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:34:
Iemand enig idee wat de melding "We can't Save more Data for this game or app" (0x80830003) betekend? Want kreeg hem eerst bij Minecraft en nu ook bij Blacktail, er is voldoende ruimte op de console dus dat is het probleem niet.

[Afbeelding]
Na een kleine Google zoektocht kwam ik tegen dat de cloud save vol raakt.

Je kan even kijken wat er gebeurt als je offline bent.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:37
G_Dragon schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:34:
https://answers.microsoft...f0-4862-9add-b401555b2664

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
loki504 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:42:
[...]

Dit lees ik vaker maar trek ik sterk in twijfel. Als het goed is groeit de hoeveelheid opslag mee met het aantal games wat je hebt. Ook zou ik het met bijv. Gamepass onlogisch vinden, waar je in een korte tijd relatief veel saves files kan produceren.

Op mijn profiel heb ik over de jaren, XB1 sinds 2013, heen aardig wat save files verzameld maar ben ik nog nooit tegen een probleem met de hoeveelheid cloud saves aangelopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Caayn op 15-01-2023 19:42 ]

loki504 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 18:42:
[...]

Bedankt voor de reacties, na het verwijderen van mijn locale opgeslagen savedata is het probleem opgelost. Geen idee hoe of wat dit veroorzaakte maar dat je na 3 jaar gamen het geheugen van je lokale savedata vol hebt lijkt me wel heel erg snel. Zou haast denken dat Minecraft misschien de oorzaak is hiervan want die spelen we veel..

In 3 jaar tijd is wel erg snel inderdaad, heb enkele jaren geleden wel een keer gehad dat mijn cloud opslag vol wel met save files, was meen ik niet bij Xbox maar in het begin van Playstation Plus, toen ook al zo iets van dat is snel.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Linksquest schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:19:
In 3 jaar tijd is wel erg snel inderdaad, heb enkele jaren geleden wel een keer gehad dat mijn cloud opslag vol wel met save files, was meen ik niet bij Xbox maar in het begin van Playstation Plus, toen ook al zo iets van dat is snel.
Ja daarom schrok ik er ook van en leek mij het verstandig om hier de vraag ook even neer te leggen, ik weet namelijk nog dat bij de Xbox One X dit een teken kon zijn dat de hardeschijf stuk ging (4x meegemaakt). Maar tot op heden niks gehoord hierover bij de Xbox Series X :D

G_Dragon schreef op maandag 16 januari 2023 @ 08:46:
[...]

Ja daarom schrok ik er ook van en leek mij het verstandig om hier de vraag ook even neer te leggen, ik weet namelijk nog dat bij de Xbox One X dit een teken kon zijn dat de hardeschijf stuk ging (4x meegemaakt). Maar tot op heden niks gehoord hierover bij de Xbox Series X :D
Toevallig The Witcher 3 gespeeld ?
Schijnt dat die honderden checkpoints upload waardoor je cloudopslag ramvol komt te staan.

justifire schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:13:
[...]

Toevallig The Witcher 3 gespeeld ?
Schijnt dat die honderden checkpoints upload waardoor je cloudopslag ramvol komt te staan.
Ja het verhaal uitgespeeld :D

G_Dragon schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:15:
[...]

Ja het verhaal uitgespeeld :D
Weet niet of je gehecht ben aan je witcher saves, anders even :
Manage game -> save data -> delete -> delete all (console + cloud)

(Gefeliciteerd ! 🍰)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 16-01-2023 09:18 ]

justifire schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:16:
[...]

Weet niet of je gehecht ben aan je witcher saves, anders even :
Manage game -> save data -> delete -> delete all (console + cloud)

(Gefeliciteerd ! 🍰)
Ja want ik wil er nog mee verder om alle dlc's enz uit te spelen, maar sinds ik '' Clear Local Saves" heb gedaan is het probleem opeens weer weg. Dus ben benieuwd of het nu weg blijft maar als het probleem wel weer terugkomt zal ik dit onthouden en dan gelijk proberen d:)b.

Dank je wel

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als het een cloud probleem was dan zou het opruimen van je lokale saves geen effect hebben ;) Waarom de lokale (dus op jouw Xbox, niet cloud) opslag niet groter is een goede vraag.
Black Myth doorgeschoven naar 2024.
Begrijp nu ook waarom die graphics er zo waanzinnig uitzien, in 2025/2026 (delay) zullen we vast weer een next gen console hebben :+

justifire schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:35:
Begrijp nu ook waarom die graphics er zo waanzinnig uitzien, in 2025/2026 (delay) zullen we vast weer een next gen console hebben :+

[YouTube: Rabbit Rabbit Rabbit! | Chinese New Year Short Film by Game Science]
Oh no! Dit is ook zo'n titel waar ik heel erg naar uitkijk, maar zie wel liever een afgewerkte game dan te snel uitbrengen.

Verwijderd

Ik verwacht veel meer uitstel van games, die overvloed aan (goede) games gaat vast wel meevallen en sowieso niet allemaal in 1 of 2 maanden gebeuren.
Gefeliciteerd @G_Dragon !
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:54:
Ik verwacht veel meer uitstel van games, die overvloed aan (goede) games gaat vast wel meevallen en sowieso niet allemaal in 1 of 2 maanden gebeuren.
Gefeliciteerd @G_Dragon !
Ik ben er ook bang voor, ondanks ik het niet hoop. Maar zoals we altijd zeggen hebben we liever een afgewerkte game dan een halve game op release :D
Dank je wel

Verwijderd

Inderdaad, beter uitstellen wanneer het nodig is.

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 08:36
Opzich ook niet zo erg als het een beetje uitgesmeerd gaat worden, er komt anders echt een stortvloed aan topgames in één jaar.

Waar moeten we de tijd vinden :p
R4m0n_46 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:37:
Opzich ook niet zo erg als het een beetje uitgesmeerd gaat worden, er komt anders echt een stortvloed aan topgames in één jaar.

Waar moeten we de tijd vinden :p
Ook dat inderdaad :D

Verwijderd

En dan zijn er nog de oude games. Ik zit nu in TW3, van de week MH Rise checken op gamepass en vandaag komt The Last Of Us op HBO. En dat is alleen nog maar entertainment in 1 week. Dagen zijn echt te kort. :P

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Releasedatums (ver vooruit) zijn tegenwoordig toch vaak een behoorlijke garantie dat het niet op die dag uit komt dus daar kijk ik niet eens meer naar. En natuurlijk een backlog die mij tot het bejaardenhuis bezig kan houden dus dat helpt :+

• Timothy3000
G_Dragon schreef op maandag 16 januari 2023 @ 09:20:
[...]

Ja want ik wil er nog mee verder om alle dlc's enz uit te spelen, maar sinds ik '' Clear Local Saves" heb gedaan is het probleem opeens weer weg. Dus ben benieuwd of het nu weg blijft maar als het probleem wel weer terugkomt zal ik dit onthouden en dan gelijk proberen d:)b.

Dank je wel
Gefeliciteerd!!!!
Dank je wel :D

En nog altijd geen andere platforms aangekondigd naast PC.

Ik twijfel ook heel erg over 2024, sowieso.
Ik hoop zo dat deze game top is he.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:26
Ook gefeliciteerd! Altijd interesse in je enthousiaste posts dus fijn dat je er weer een jaartje bij hebt :)

Ik zit zelf eindelijk een beetje lekker in LEGO SW, eerste film uitgespeeld. En nu dus Galaxy Free Play vrijgespeeld. Ga denk ik wel even een hele trilogie uitspelen eerst, wil die extra credits modifiers verdienen eerst. Maar daar heb ik eerst, je raadt het al, credits voor nodig :+

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben nu al een tijdje bezig met Sniper Elite 5. Ziet er prima uit kwa graphics. Alleen vind ik de ai wel frustrerend.
SE 4 had dit beter voor elkaar, iemand een idee of hier nog verbeteringen voor komen?

Prey, mee gestart. Niet heel makkelijk. Moet mij door nog een beetje in verdiepen. Grafisch wel erg mooi.

Whatever.

Verwijderd

@Harmen SE4 beviel mij sowieso meer dan deeltje 5, die ik niet eens heb uitgespeeld. Mocht er ooit een gebrek aan games zijn wil ik deel 5 nog eens opnieuw beginnen want iemand van ver sniperen blijft lekker. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2023 12:57 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:50

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Zo, gisteren een order gedaan bij Amazon voor een Series X voor 495,-. Levertijd onbekend, maar geheel onverwacht krijg ik vandaag al bericht dat 'ie over 2 dagen geleverd gaat worden!

Ik heb nu een jaar een Series S met Gamepass Ultimate en dat is mij erg goed bevallen op een C1 OLED. Qua grafische pracht en praal vond ik het ook goed genoeg, voor de echt grafisch zware dingen heb ik een PC met een 6900XT waar toch geen console aan kan tippen :P

Maar.. Die opslag.. Ik ging eens rekenen en het komt echt niet heel goed uit om een expansion card te nemen voor de Series S, die zijn heel duur. Een Series X kopen en dan de Series S verkopen is natuurlijk netto nog steeds duurder, maar je krijgt er ook weer een hoop voor terug.

Ik moest eigenlijk gewoon een acceptabel excuus verzinnen om een Series X te kopen O-)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Kuusj schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:00:
Zo, gisteren een order gedaan bij Amazon voor een Series X

Ik heb nu een jaar een Series S met Gamepass Ultimate en dat is mij erg goed bevallen op een C1 OLED.

Maar.. Die opslag.. Ik ging eens rekenen en het komt echt niet heel goed uit om een expansion card te nemen voor de Series S, die zijn heel duur.

Ik moest eigenlijk gewoon een acceptabel excuus verzinnen om een Series X te kopen O-)
Dit is exact de reden waarom ik een Series S niet zo’n goede koop vind. Voor een Series S met 1tb geheugen betaal je zo’n €440. Dan is een Series X dichtbij. Heb je en een veel krachtigere console en een discdrive aan boord.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a01ySon5edoxWwU9pTpQMIiKzLc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/q3foOL1LtUGRpUXdSr1m6zwG.jpg?f=user_large

Starfield Xbox doos ergens in China. Zal niet lang meer duren dan. Maar ja aan de andere kant hebben we ook een halo Infinite doos gezien bij introductie next gen en we weten hoe dat is afgelopen...
Andere geruchten zijn dat er tijdens de superbowl ms iets laat zien vwb Xbox. Dat is huge in the US. Buiten US totaal niet interessant maar goed we zullen zien.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:55
Hulleman schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:53:
[...]

Dit is exact de reden waarom ik een Series S niet zo’n goede koop vind. Voor een Series S met 1tb geheugen betaal je zo’n €440. Dan is een Series X dichtbij. Heb je en een veel krachtigere console en een discdrive aan boord.
Als je met 500 gb uitkomt is de S een prima koop wat mij betreft. Ik heb er daarom eentje beneden staan voor de kinderen en soms voor mij. :) Ik gebruik hem alleen voor casual spelletjes. Een potje Cod of Halo bijvoorbeeld ben ik te fanatiek voor om op de bank te spelen. Fall guys kan weer prima. Dat soort casual spellen zijn meestal niet zo groot. Er staan tien spellen op de S zag ik net.

• jori040
drakiesoft schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:53:
[Afbeelding]

Starfield Xbox doos ergens in China. Zal niet lang meer duren dan. Maar ja aan de andere kant hebben we ook een halo Infinite doos gezien bij introductie next gen en we weten hoe dat is afgelopen...
Andere geruchten zijn dat er tijdens de superbowl ms iets laat zien vwb Xbox. Dat is huge in the US. Buiten US totaal niet interessant maar goed we zullen zien.
Ik vermoed dat die doos is gebaseerd op november 2022 dat Starfield eigenlijk het licht zou zien.Voor nu zie ik zelfs de eeste helft van 2023 niet meer gebeuren of de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ;)

Todd Howard: Hij is de enige die het weet.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 16-01-2023 18:16 ]

jori040 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:14:
[...]

Ik vermoed dat die doos is gebaseerd op november 2022 dat Starfield eigenlijk het licht zou zien.Voor nu zie ik zelfs de eeste helft van 2023 niet meer gebeuren of de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ;)

Todd Howard: Hij is de enige die het weet.
MrMattyPlays op YouTube heeft gezegd dat hij van een bron gehoord heeft (die schijnbaar spot on was in het verleden met iets) dat het de eerste helft van dit jaar niet gaat halen. Ze doelen wel op zomer dit jaar.

Het zal allemaal. Hopelijk is die Starfield show in februari ofzo, geen ons dan maar officieel de info over wat nou de echte datum is.
Iemand van jullie Greedfall op de XSX gespeeld? Heb hem van Quality mode naar performance moeten zetten, vond het beeld best lastig bewegen in Quality mode.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:59

Wel echt een geniale manier om een delay te communiceren :D

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Iets persoonlijks maar wil het wel graag kwijt!

Ik heb een stoornis waardoor ik voor prikkels gevoelig ben. Ik zoek ze graag op (onderprikkeling) maar raak ook te makkelijk overprikkeld. Vooral in het gehoor ben ik erg gevoelig. Hiervoor heb ik altijd dat ik de volume van de speakers zachter zette maar daardoor was het geluid wat ik hoorde altijd nog steeds heel scherp. Ik kon er moeilijk mee leven, moest het maar accepteren. Ik wou van gamen (en meer dingen) mijn passie maken maar kon het maar af en toe doen. Zat zelfs uit wanhoop met schuim oordopjes te gamen sporadisch terwijl het geluid echt niet hard stond.

Maar verrek. Echt een derp moment gehad laatst. Je kan natuurlijk in-game het geluid ook zachter zetten. Laatste dagen speel ik Call of Duty met de volume op 30% en eventueel radio/Spotify aan met het geluid daarvan ook zachter en daardoor hou ik het allemaal wel vol. Mijn game sessies zijn niet langer geworden maar het is wel dat ik het vaker opstart. Het is ook niet meer dat ik na een game sessie van de leg ben (dat ik ervan moet bijkomen) maar kan gelijk weer wat anders doen. :)

Dus misschien in 2023 dat ik ook fanatiek kan gamen (en meer hobby's) net zoals jullie? :P :D

[ Voor 4% gewijzigd door polopolo150 op 16-01-2023 20:42 ]

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

Linksquest schreef op maandag 16 januari 2023 @ 19:13:
Iemand van jullie Greedfall op de XSX gespeeld? Heb hem van Quality mode naar performance moeten zetten, vond het beeld best lastig bewegen in Quality mode.
Ja, onverwacht heel goed bevallen. Weliswaar een kleinere A-ontwikkelaar maar ik had al eerder goede dingen gehoord. Ik zie dat Steelrising nu ook al een tijdje uit is.

Vrij zeker dat ik Greedfall op 60 FPS heb gespeeld. Ik ben wel wat gewend, maar Cyberpunk, en the Witcher 3 RT kon ik toch niet verkroppen op lagere FPS, vooral door zaken als motion blur, latency, etc.
ilm schreef op maandag 16 januari 2023 @ 21:03:
[...]

Ja, onverwacht heel goed bevallen. Weliswaar een kleinere A-ontwikkelaar maar ik had al eerder goede dingen gehoord. Ik zie dat Steelrising nu ook al een tijdje uit is.

Vrij zeker dat ik Greedfall op 60 FPS heb gespeeld. Ik ben wel wat gewend, maar Cyberpunk, en the Witcher 3 RT kon ik toch niet verkroppen op lagere FPS, vooral door zaken als motion blur, latency, etc.
Heb pas 1 uur erin zitten, moet er nog even inkomen, maar heb er inderdaad ook veel over gehoord, ben benieuwd.

• jori040
devilsnight schreef op maandag 16 januari 2023 @ 18:48:
[...]

MrMattyPlays op YouTube heeft gezegd dat hij van een bron gehoord heeft (die schijnbaar spot on was in het verleden met iets) dat het de eerste helft van dit jaar niet gaat halen. Ze doelen wel op zomer dit jaar.

Het zal allemaal. Hopelijk is die Starfield show in februari ofzo, geen ons dan maar officieel de info over wat nou de echte datum is.
Hoop eind mei maar ik zelf denk dat de game naar het najaar gaat.Hartje zomer gaan ze zo'n grote game niet uitbrengen.

Ik hoop dat ze de 25e iets zeggen over wat ze de komende tijd met Starfield van plan zijn.Eigenlijk best jammer/triest dat we ons nu blij moeten maken met een show[gerucht] rondom Starfield inplaats van dat we de game zelf kunnen spelen.

Weet trouwens ook niet of het heel slim is om deze tussen Zelda & Diablo uit te brengen.Minecraft Legends & Redfall gaan ze denk in de eerste helft van 2023 doen.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 16-01-2023 22:41 ]

jori040 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 22:27:
[...]

Hoop eind mei maar ik zelf denk dat de game naar het najaar gaat.Hartje zomer gaan ze zo'n grote game niet uitbrengen.

Ik hoop dat ze de 25e iets zeggen over wat ze de komende tijd met Starfield van plan zijn.Eigenlijk best jammer/triest dat we ons nu blij moeten maken met een show[gerucht] rondom Starfield inplaats van dat we de game zelf kunnen spelen.

Weet trouwens ook niet of het heel slim is om deze tussen Zelda & Diablo uit te brengen.Minecraft Legends & Redfall gaan ze denk in de eerste helft van 2023 doen.
Moet eerlijk zeggen dat ik nogal klaar begin te raken. Maanden lang ben je toch aan het uitkijken naar de eerste helft van het nieuwe jaar en nu wederom is het allemaal heel erg onzeker. Yep, laat die show maar gauw komen. Verder valt er toch niets aan te doen, we gaan het zien. Inderdaad, op het eind van de Direct gewoon even de Starfield show opnoemen en de datum ervan.

Hopelijk dat Redfall mij een beetje gaat interesseren tijdens die Direct, want tot nu toe doet het me niet heel veel en ik waardeer Arkane wel gigantisch.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 16-01-2023 23:20 ]

devilsnight schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:19:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik nogal klaar begin te raken. Maanden lang ben je toch aan het uitkijken naar de eerste helft van het nieuwe jaar en nu wederom is het allemaal heel erg onzeker. Yep, laat die show maar gauw komen. Verder valt er toch niets aan te doen, we gaan het zien. Inderdaad, op het eind van de Direct gewoon even de Starfield show opnoemen en de datum ervan.

Hopelijk dat Redfall mij een beetje gaat interesseren tijdens die Direct, want tot nu toe doet het me niet heel veel en ik waardeer Arkane wel gigantisch.
Je voornemen om gewoon lekker je verwachtingen te managen lukt nog niet echt goed hè :P

——-

Grime is echt een hele toffe metroidvania. Ook een leuke movement set. Enig minpuntje is dat ik enorm veel oppak qua items, maar ik gebruik eigenlijk al vanaf het begin van de game hetzelfde wapen en armor en heb tig consumables in mijn “rugzak”, maar gebruik amper wat. :) Tot nu toe ook niet echt nodig gebleken.

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2023 00:16 ]

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:04:
[...]

Je voornemen om gewoon lekker je verwachtingen te managen lukt nog niet echt goed hè :P

——-

Grime is echt een hele toffe metroidvania. Ook een leuke movement set. Enig minpuntje is dat ik enorm veel oppak qua items, maar ik gebruik eigenlijk al vanaf het begin van de game hetzelfde wapen en armor en heb tig consumables in mijn “rugzak”, maar gebruik amper wat. :) Tot nu toe ook niet echt nodig gebleken.
Ik ben ook maar mens, en dat betekent in mijn geval dat ik toch wel steeds meer ging uitkijken naar de eerste helft van dit jaar. Het moet toch een keer klaar zijn met dat wachten zou je denken. Niets is nog zeker natuurlijk, maar ik had liever gewoon eens positieve geruchten gelezen.
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:37:
[...]

Ik ben ook maar mens, en dat betekent in mijn geval dat ik toch wel steeds meer ging uitkijken naar de eerste helft van dit jaar. Het moet toch een keer klaar zijn met dat wachten zou je denken. Niets is nog zeker natuurlijk, maar ik had liever gewoon eens positieve geruchten gelezen.
Ik weet dat het je hobby is :) en het is leuk om het internet af te struinen naar elk stukje nieuws of zoals je zegt geruchten over een game waar je naar uitkijkt. Maar als dat ervoor zorgt dat je (iedere keer) teleurgesteld raakt is het misschien verstandig om wat minder op zoek te gaan. Ontvolg bijvoorbeeld de YouTubers en twitteraars die alles toch vaak 90% uit hun mouw schudden. De echte scoops komen in dit topic wel naar voren :P

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:43:
[...]

Ik weet dat het je hobby is :) en het is leuk om het internet af te struinen naar elk stukje nieuws of zoals je zegt geruchten over een game waar je naar uitkijkt. Maar als dat ervoor zorgt dat je (iedere keer) teleurgesteld raakt is het misschien verstandig om wat minder op zoek te gaan. Ontvolg bijvoorbeeld de YouTubers en twitteraars die alles toch vaak 90% uit hun mouw schudden. De echte scoops komen in dit topic wel naar voren :P
Daar zeg je wel iets, en het is geen verkeerd idee. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik juist heel weinig naar informatie zoek over de game, ik ga ook echt zo weinig mogelijk nog kijken aan nieuw materiaal en previews ga ik al helemaal niet lezen. Maar ik zit wel dagelijks op XboxEra EN Twitter, en dan zelfs als je niet echt op zoek gaat krijg je die rumors toch mee.

Ik moet maar gewoon even flink hooked raken in een game weer dat ik helemaal geen behoefte heb eraan om nieuws te checken.

Vrijdag Monster Hunter Rise!
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:54:
[...]

Daar zeg je wel iets, en het is geen verkeerd idee. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik juist heel weinig naar informatie zoek over de game, ik ga ook echt zo weinig mogelijk nog kijken aan nieuw materiaal en previews ga ik al helemaal niet lezen. Maar ik zit wel dagelijks op XboxEra EN Twitter, en dan zelfs als je niet echt op zoek gaat krijg je die rumors toch mee.

Ik moet maar gewoon even flink hooked raken in een game weer dat ik helemaal geen behoefte heb eraan om nieuws te checken.

Vrijdag Monster Hunter Rise!
Je kunt als voorbereiding op Starfield alle Elders scrolls games en Fallout games gaan spelen van scratch :P

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:56:
[...]

Je kunt als voorbereiding op Starfield alle Elders scrolls games en Fallout games gaan spelen van scratch :P
The Elder Scrolls Online moet ik nog helemaal spelen. :)

Nah, nog wel echt teveel in de backlog om oudere games weer opnieuw te gaan spelen. Daar heb ik een tweede leven voor nodig, haha.
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 01:25:
[...]

The Elder Scrolls Online moet ik nog helemaal spelen. :)

Nah, nog wel echt teveel in de backlog om oudere games weer opnieuw te gaan spelen. Daar heb ik een tweede leven voor nodig, haha.
Doe ik de laatste jaren ook, lekker de backlog wegwerken.
Dan komt voor je gevoel opeens de ene knaller na de andere uit.
Regelmatig dat ik denk “Huh nu al, ben nog bezig met dit spel af te ronden…”
Zeker met game pass, kijk genoeg uit naar bepaalde spellen maar heb ondertussen meer dan genoeg te spelen, geen tijd om mij druk te maken over een eventuele uitstel van een titel.
Mijn voorkeur gaat uit naar hoe FROM het doet : “It’s done when it’s done !”
En dan aankondiging en paar maanden later release, scheelt een heel internet vol met gemekker >:)

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:43:
[...]

Dat en zie het maar zo: Beter dan we even langer moeten wachten en topgames uitgebracht krijgen dan dat ze rushen en de games super buggy of niet af zijn.

En met Persona 3 en 4 en Monster Hunter op Gamepass zijn we wel een paar maanden zoet. ;)

• Exactor it
justifire schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:15:
[...]

Doe ik de laatste jaren ook, lekker de backlog wegwerken.
Dan komt voor je gevoel opeens de ene knaller na de andere uit.
Regelmatig dat ik denk “Huh nu al, ben nog bezig met dit spel af te ronden…”
Zeker met game pass, kijk genoeg uit naar bepaalde spellen maar heb ondertussen meer dan genoeg te spelen, geen tijd om mij druk te maken over een eventuele uitstel van een titel.
Mijn voorkeur gaat uit naar hoe FROM het doet : “It’s done when it’s done !”
En dan aankondiging en paar maanden later release, scheelt een heel internet vol met gemekker >:)
Same here! Hitman 3 is voor mij dit weekend uitgekomen. Met perfecte timing komen zowel Resident Evil 7 als Village direct daarna uit. :)
justifire schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 08:19:
[...]

Zelfde als in Hollow Knight dus ? :+
Hmm voor mijn gevoel gebruikte ik in Hollow Knight wel redelijk wat afwisselende "builds", afhankelijk van de bosses/areas.

Edit: Aaaah in Hollow Knight heb je inderdaad maar 1 wapen en geen armor. Ik snap het nu :P

In Grime heb ik nu een build met 9 health, 16 force en 30 strength met een of andere traag huge ass wapen waarmee ik echt iedereen tot puin sla. :P Afgezien van mijn health potions en return to "bonfire" gebruik ik geen enkele consumable. Terwijl ik wel elk item op wil pikken, want ik zou toch maar eens wat missen :P. Beetje dit:

Afbeeldingslocatie: https://assets.penny-arcade.com/comics/20111114-2sv0puCR.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2023 09:15 ]

• jori040
devilsnight schreef op maandag 16 januari 2023 @ 23:19:
[...]

Eens.
Ik vermoed idd ook det ze de datum van de show gaan melden.

Redfall heeft best wel wat lui op een verkeerd spoor gezet.Zelfs de jongens van Digital Foundry dachten dat dit een soort Left for Dead zou worden.[DF Direct Weekly #94]

Ik wil in de show van de 25e zien dat Redfall wel degelijk een Arkane game is. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 17-01-2023 10:17 ]

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
Ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren dat Forza Motorsport uit komt ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Albert020 op 17-01-2023 10:47 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:59
Albert020 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:37:
Ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren dat Forza Motorsport uit komt.

[Afbeelding]
Ik hoop vooral heel erg dat het geen Xbox One gaat worden... ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Albert020
Rossi46 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:40:
[...]

Uiteraard X/S

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-5srrs72zdXH7hkg8VsQ9RXlfd0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RizATUQAxv4Bgvb94IE7TajB.jpg?f=user_large

[ Voor 37% gewijzigd door Albert020 op 17-01-2023 10:46 ]

• jori040
Hij gaat niet 8 heten volgens mij. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 17-01-2023 10:47 ]

• Albert020
jori040 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:47:
Hij gaat niet 8 heten volgens mij. ;)
Had het al aangepast, zonder 8 gewoon Forza Motorsport ;)
jori040 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:14:
[...]

Eens.
Ik vermoed idd ook det ze de datum van de show gaan melden.

Redfall heeft best wel wat lui op een verkeerd spoor gezet.Zelfs de jongens van Digital Foundry dachten dat dit een soort Left for Dead zou worden.[DF Direct Weekly #94]

Ik wil in de show van de 25e zien dat Redfall wel degelijk een Arkane game is. ;)
Klopt man!

Met die CGI trailer lieten ze mensen echt denken dat dit een soort van Fortnite achtige L4D game ging worden die vooral voor co-op is. Uit een nieuw interview met de makers echter blijkt dat we het juist met Far Cry moeten vergelijken, dat het prima te spelen is in singleplayer (hopelijk niet Sea of Thieves "prima solo te spelen" lol) en dat het echt die immersive sim elementen heeft die we kennen van Arkane en waarvan we houden.

Dit alles is nog niet gebleken uit de gameplay tot zoverre. De show moet dit inderdaad gaan tonen. Ze hebben gezegd dat ze zowel single als multiplayer gaan tonen, tof. Wat ik wel heel gaaf vond in die E3 trailer was die soort warped versie van de map, de vampires veroorzaken dit volgens mij.

Ik hoop echt zo dat we ooit een vervolg op Prey gaan krijgen hé. Dat is een voorbeeld van een game die mij niets deed toen ie werd aangekondigd, maar dankzij de demo werd het een day buy voor mij.topgame.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 17-01-2023 11:08 ]

• jori040
@devilsnight
Prey is idd echt geweldig. :)
Met Redfall kan het zomaar gebeuren dat ik na de show van de 25e niets anders wil dan die game. ;)
Ik wil zien dat ik als solo speler 100% die Arkane achtige gameplay kan ervaren.

[ Voor 24% gewijzigd door jori040 op 17-01-2023 11:21 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
jori040 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:18:
@devilsnight
Prey is idd echt geweldig. :)
Met Redfall kan het zomaar gebeuren dat ik na de show van de 25e niets anders wil dan die game. ;)
Ik wil zien dat ik als solo speler 100% die Arkane achtige gameplay kan ervaren.
Ik hoop idd dat Redfall ook goed solo gespeeld kan worden met af en toe een samenwerking, zoals in Destiny oorspronkelijk ook was.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Rossi46 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 10:40:
[...]

Hij zou next-gen only worden.
Je kan hem wel op de Xbox One spelen via xCloud.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 09:08:
[...]

Hmm voor mijn gevoel gebruikte ik in Hollow Knight wel redelijk wat afwisselende "builds", afhankelijk van de bosses/areas.

Edit: Aaaah in Hollow Knight heb je inderdaad maar 1 wapen en geen armor. Ik snap het nu :P

In Grime heb ik nu een build met 9 health, 16 force en 30 strength met een of andere traag huge ass wapen waarmee ik echt iedereen tot puin sla. :P Afgezien van mijn health potions en return to "bonfire" gebruik ik geen enkele consumable. Terwijl ik wel elk item op wil pikken, want ik zou toch maar eens wat missen :P. Beetje dit:

[Afbeelding]
Herkenbaar en eigenlijk betrap ik mezelf er telkens weer op, spel afgerond en echt honderden items in de inventory, want stel je toch eens vor dat je ze op een gegeven moment echt nodig zou hebben.
Momenteel ligt mijn kist in The Witcher 3 vol met gear voor hoger level en stel dat ... terwijl mijn level ondertussen al 40 hoger ligt dan die high end gear :+
Maar gebruiken of weggooien ho maar, liever uren schrapen dan eens wat te verkopen.

In Grime heb ik alles gedaan met de Unformed Slab, totdat ik de Jaw Axe in handen kreeg, ding vreet zich letterlijk door vijanden heen >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UaQwu4wTuPhpA9ydiEELOQkmA34=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4yCYHbM39dTulw8wuBhl5SR5.jpg?f=fotoalbum_large

Gelekte shot van Suicide Squad. Er zal dus oa een ingame store en battle pass in zitten, een GaaS game dus. Ik hoop wel echt dat deze game een toffe story campaign heeft, daar is Rocksteady juist zo goed in.

Juist singleplayer is hun ding, maar ja.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 15:40

Vagax

Hehe

Dan wordt het voor mij al een nee als het een GaaS game wordt. Misschien leuk later als die voor 20 euro in de verkoopbak ligt.

• jori040
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:12:
[Afbeelding]

Gelekte shot van Suicide Squad. Er zal dus oa een ingame store en battle pass in zitten, een GaaS game dus. Ik hoop wel echt dat deze game een toffe story campaign heeft, daar is Rocksteady juist zo goed in.

Ik wist niet dat deze in mei al uitkomt.
devilsnight schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:12:
[Afbeelding]

Wordt dit een shooter ?!

• Exactor it
B-)

Ook in deze post een trailer waar toch best wat kogels afgevuurd worden. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Exactor it op 17-01-2023 14:10 ]

• ilm

ilm

Ik hoop eigenlijk stiekem dat alles nog wat wordt uitgesteld. Een jaartje ofzo. Ik heb eerst nog Persona 5 en TW3 te doen. :P

Redfall kijk ik het meeste naar uit en mag komen in een twee-tal maandjes. Ok ok, voor jullie duim ik ook zo snel mogelijk. :)

Verwijderd

ilm schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:10:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat alles nog wat wordt uitgesteld. Een jaartje ofzo. Ik heb eerst nog Persona 5 en TW3 te doen. :P

Redfall kijk ik het meeste naar uit en mag komen in een twee-tal maandjes. Ok ok, voor jullie duim ik ook zo snel mogelijk. :)
TW3 next gen update is een partij genieten kan ik je vertellen. Persona 5 moet ik nog even aan wennen haha wat een schreeuwerig stijltje zeg.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
8K gameplay, gelukkig zie ik dat nog niet al te vaak langskomen :P

• Timothy3000
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:59:
[...]

TW3 next gen update is een partij genieten kan ik je vertellen.
Ik vond hem wat tegenvallen. De graphics zijn om van te smullen maar ze hadden de controls ook wel onder handen mogen nemen. Die zijn nog even clunky als bij de eerste release.

Had er na twee uurtjes spelen daarom ook wel weer genoeg van en laat de game mooi in mijn herinneringen.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Ik vond hem wat tegenvallen. De graphics zijn om van te smullen maar ze hadden de controls ook wel onder handen mogen nemen. Die zijn nog even clunky als bij de eerste release.

Had er na twee uurtjes spelen daarom ook wel weer genoeg van en laat de game mooi in mijn herinneringen.
Controls haden zeker beter gekund inderdaad. Het is niet zo erg dat ik de game laat liggen gelukkig. Het scheelt dat ik TW3 voor het eerst (ze bestaan nog) speel. Geen idee hoe lang het leuk blijft maar vermaak me goed. :)

• ilm

ilm

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 14:59:
[...]
Persona 5 moet ik nog even aan wennen haha wat een schreeuwerig stijltje zeg.
Het is normaal niet direct men ding maar af en toe speel ik wel eens het beste van andere genres dan dat ik normaal speel. Ik kan wel zien waarom veel mensen het fantastisch vinden.

Ik hou wel van een goed verhaal met leuk karakters, ook al zijn het stereotypen met de typische rare anime kantjes. Mooie grafische stijl met echte anime ertussen. Voorlopig zeer tof, maar nadien zal ik men fix voor lange tijd gehad hebben.

• jori040
Timothy3000 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 15:37:
[...]

Ik heb ook een check gedaan en kwam tot de conclusie dat de gameplay in 2023 heel erg gedateerd voelt.Sowieso is de gameplay nooit de ster van de game geweest.

De mooie graphics kunnen er niet voor zorgen dat ik een nieuwe run doe bij deze game.
Pagina: 1 ... 71 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord