Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 15:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GJ7FFl_8yXO7mz7D81jQSk52cfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nmcp5rbR2nU4BrdVYv7Rmsn5.webp?f=fotoalbum_large

En dat zijn dan alleen maar de uurtjes dat ik daadwerkelijk Fifa speel. Aantal uur in de WebApp zit er dan niet eens bij O-)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Mafia Definitive Edition is nu € 13,99 in de store. Deze game altijd al graag willen spelen. Het origineel in 2001 op de PC gespeeld. Wat een game was dat toen zeg.

Jammer dat deze game geen 60fps update heeft gekregen, maar ga em denk ik wel halen. Na de kerst mooi wat gamen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
MRE-Inc schreef op woensdag 21 december 2022 @ 13:53:
Vraag me af of dit allemaal klopt. Volgens mij moeten games ook de stats counter ondersteunen. Heb veel meer uren gespeeld namelijk en voornamelijk Battlefield 5

[Afbeelding]
Ik denk dat hij tijd alleen registreert als je een achievement in het spel gehaald hebt. Ik zie aan @uchiha tijntje zijn halo tijd een honderd uur of twee ook niet die hij wel gespeeld heeft. :)
Exactor it schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat hij tijd alleen registreert als je een achievement in het spel gehaald hebt. Ik zie aan @uchiha tijntje zijn halo tijd een honderd uur of twee ook niet die hij wel gespeeld heeft. :)
Haha lekker dan, probeer je me nog 200 uren meer aan te smeren. En ik had er al veel te veel :$

Maar idd. Sommige tijd registraties op True achievement zijn wat apart en gekoppeld aan achievements updates.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-12-2022 16:32 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:10

Polariteit

Fietsende fotografeur

Hulleman schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:07:
Mafia Definitive Edition is nu € 13,99 in de store. Deze game altijd al graag willen spelen. Het origineel in 2001 op de PC gespeeld. Wat een game was dat toen zeg.

Jammer dat deze game geen 60fps update heeft gekregen, maar ga em denk ik wel halen. Na de kerst mooi wat gamen.
Ik heb deze begin vorig jaar gespeeld, net zoals de definitieve editions van 2 en 3. Ik heb weer genoten, net zoals bij het origineel 😀

Veel plezier ermee, blijven topgames imo

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Exactor it schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:10:
[...]

True achievement houdt idd alleen rekening met achievements. Volgens die site 'start' je een game ook pas na het behalen van de eerste achievement.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

Hulleman schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:07:

Volgens mij staat de disc versie van de mafia trilogie regelmatig te koop voor 20 euro. Mogelijks interessanter als je een X hebt.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
ilm schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:32:
[...]

Volgens mij staat de disc versie van de mafia trilogie regelmatig te koop voor 20 euro. Mogelijks interessanter als je een X hebt.
Nu ook in de digital store en maar €15 in Brazilie

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 21-12-2022 19:50 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

Ziet er echt goed uit. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-11 18:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MmkjgR5JSu6nwd01MTWRmKeezIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EtY3zkgNkhBnFl0fWIz9gbzO.jpg?f=fotoalbum_large

De tijd klopt niet helemaal.. Ik heb dit jaar bijna geen Warzone gespeeld, dat was hoofdzakelijk vorig jaar.
Ik kijk hier echt naar uit. Hoop zo dat de gameplay niet teleurstelt. De sfeer, artstyle en muziek zijn in alle trailers top. Wat mij betreft stellen ze dit nog een keer uit als het nodig is om de puntjes op de i te zetten waarbij MS de kosten maar moet dekken. Dit soort games verdienen de aandacht en de polish.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-12-2022 01:00 ]

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:10
XboxFreak36 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 23:25:
[Afbeelding]

De tijd klopt niet helemaal.. Ik heb dit jaar bijna geen Warzone gespeeld, dat was hoofdzakelijk vorig jaar.
Wat een baas, ik haal net aan 60 uur in heel jaar.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Stomme vraag, maar passen de paddles en sticks van de orginele elite controller op de witte elite series 2 controller?

XBL: theArthurrrr

uchiha tijntje schreef op donderdag 22 december 2022 @ 00:58:
[...]

Ik kijk hier echt naar uit. Hoop zo dat de gameplay niet teleurstelt. De sfeer, artstyle en muziek zijn in alle trailers top. Wat mij betreft stellen ze dit nog een keer uit als het nodig is om de puntjes op de i te zetten waarbij MS de kosten maar moet dekken. Dit soort games verdienen de aandacht en de polish.
MS en aandacht, dat is nog wel een puntje.
High On Life much ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 12:45
DeWaanzin schreef op donderdag 22 december 2022 @ 07:14:
Stomme vraag, maar passen de paddles en sticks van de orginele elite controller op de witte elite series 2 controller?
Helaas niet.

• Hulleman
Polariteit schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:49:
[...]

Ik heb deze begin vorig jaar gespeeld, net zoals de definitieve editions van 2 en 3. Ik heb weer genoten, net zoals bij het origineel 😀

Veel plezier ermee, blijven topgames imo
Eerste uurtje zit er op. Echt een trip down memory lane :9~

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
ilm schreef op woensdag 21 december 2022 @ 17:32:
[...]

Ja, wel eens gezien. Voor maar een tientje meer (€ 23,99) staat die ook in de store. Punt is, deel 2 (en vooral 3) vond ik veel minder goed dan het origineel. Die ga ik toch niet meer spelen.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:58

BM

Moderator Spielerij
Hulleman schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:49:
[...]

Ja, wel eens gezien. Voor maar een tientje meer (€ 23,99) staat die ook in de store. Punt is, deel 2 (en vooral 3) vond ik veel minder goed dan het origineel. Die ga ik toch niet meer spelen.
Ik twijfel ook iedere keer als ik Mafia DE in de aanbieding zie. Heb deel 2 nog wel uitgespeeld, maar bij deel 3 uiteindelijk afgehaakt.

Mafia 1 staat bij mij ook nog steeds op het lijstje met beste games ooit (of iig, in mijn herinnering was ie geweldig, niet dat ik er nog echt veel van herinner :X)

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 22-12-2022 08:58 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

justifire schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:07:
[...]

MS en aandacht, dat is nog wel een puntje.
High On Life much ?
Oh marketing aandacht boeit me niet zo. Wel aandacht als in dat ze gewoon de tijd krijgen om het spel af te krijgen zoals ze zouden willen en niet gepushed worden voor een release date. :)

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik heb me toentertijd prima vermaakt met Mafia 3; ik vond het een prima vermakelijke game. Het heeft wel zijn naam tegen zich vind ik, waardoor een hoop mensen het toch met deel1 en deel2 gaan vergelijken; terwijl het imo een best wel andere game is qua verhaal en gameplay :)

Ik ben nu bezig met het spelen van Judgment, een spel vergelijkbaar met de Yakuza-reeks en ook van dezelfde makers. Geweldige game in geweldige setting :)

Als ik deze uitgespeeld heb ook maar eens aan High on Life beginnen, word gewoon enthousiast van jullie enthousiaste reacties :)

[ Voor 13% gewijzigd door Polariteit op 22-12-2022 09:31 ]

• Hulleman
BM schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:58:
[...]

Ik twijfel ook iedere keer als ik Mafia DE in de aanbieding zie. Heb deel 2 nog wel uitgespeeld, maar bij deel 3 uiteindelijk afgehaakt.

Mafia 1 staat bij mij ook nog steeds op het lijstje met beste games ooit (of iig, in mijn herinnering was ie geweldig, niet dat ik er nog echt veel van herinner :X)
Ik heb de game nu een uurtje gespeeld (net door Don Salieri verwelkomd in de familie) en het is letterlijk de game zoals ik me van 20 jaar geleden herinner. Top! Die storytelling bij die detective aan tafel is ook zo geniaal bedacht. Wel jammer dat die fantastische theme song niet meer in het startmenu zit. Die hoor je wel als je een new game start _/-\o_

De missies die je doet duren vaak maar een minuut of 5-10. Het rijden naar een locatie is bijzaak en wat opvulling (is te skippen en deze remake). Daarin merk je wel dat je gameplay technisch een oude game aan het spelen bent. Maar het gaat mij om de nostalgie en om het verhaal weer eens te beleven in een nieuw grafisch jasje.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
vd week 'All quiet at the western front' gezien en bedacht me ineens dat ik Battlefield 1 toendertijd echt weinig had gespeeld, heel ff online en de single player stukken niet eens.

Net die eerste sp missie gedaan in die Tank en whoa man, intens en mooi.

• Beakzz
Polariteit schreef op donderdag 22 december 2022 @ 09:30:
Ik heb me toentertijd prima vermaakt met Mafia 3; ik vond het een prima vermakelijke game. Het heeft wel zijn naam tegen zich vind ik, waardoor een hoop mensen het toch met deel1 en deel2 gaan vergelijken; terwijl het imo een best wel andere game is qua verhaal en gameplay :)

Ik ben nu bezig met het spelen van Judgment, een spel vergelijkbaar met de Yakuza-reeks en ook van dezelfde makers. Geweldige game in geweldige setting :)

Als ik deze uitgespeeld heb ook maar eens aan High on Life beginnen, word gewoon enthousiast van jullie enthousiaste reacties :)
Mafia 3 had simpelweg teveel filler, maar echt een ijzersterke setting en het verhaal was ook goed imo. De ontknoping van het verhaal vond ik echt de moeite waard.

Judgement staat ook op mijn lijstje, maar die verwacht ik nog op Gamepas :o

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
Denk dat SE5 wel klopt, heb op mijn gemakje zo veel mogelijk van afstand lopen snipen en weinig gerushed. Op 2 schat ik in Powerwash Simulator of FH5.Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-700347.jpg?v=1219
Trouwens erg jaloers op de mensen die 1000+ uur hebben kunnen gamen! Dan speel je gemiddeld meer als 3 uur per dag, nog langer wanneer je nog een keer op vakantie gaat enzo :o

Gaat mij niet lukken met 3 jonge kinderen en een vrouw die aandacht vragen...

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 16:06
kleinelievewolff schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:19:
Trouwens erg jaloers op de mensen die 1000+ uur hebben kunnen gamen! Dan speel je gemiddeld meer als 3 uur per dag, nog langer wanneer je nog een keer op vakantie gaat enzo :o

Hehehe, heb ik ook jaren gehad... Inmiddels is m'n dochter 21, relatie over, dus inmiddels weer volop tijd om te gamen. Ben dan ook over de 1000 uur gegaan dit jaar. Maar val ook regelmatig in slaap op de bank met controller nog in de hand, dan tellen de uurtjes rustig door... :D

Als je kinderen eenmaal groot genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen, krijg je vanzelf weer meer tijd. Wel nog even geduld hebben... ;)
Als ik me niet vergis moest je allemaal mega herhaaldelijke missies doen voordat je met de story verder kon in Mafia 3 toch? Verschrikkelijk, en het haalde bij mij echt de fun weg. De missie structuur (afgezien van toffe story missies) ervaarde ik zelf als demotiverend en ronduit saai na een tijdje.

Hopelijk gaan ze terug naar de structuur uit 1 en 2 voor 4.

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
Powder Toastman schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:32:
[...]

Hehehe, heb ik ook jaren gehad... Inmiddels is m'n dochter 21, relatie over, dus inmiddels weer volop tijd om te gamen. Ben dan ook over de 1000 uur gegaan dit jaar. Maar val ook regelmatig in slaap op de bank met controller nog in de hand, dan tellen de uurtjes rustig door... :D

Als je kinderen eenmaal groot genoeg zijn om voor zichzelf te zorgen, krijg je vanzelf weer meer tijd. Wel nog even geduld hebben... ;)
Met 3 jongens is mijn grootste angst dat de Xbox straks continue bezet is ;)

• Hulleman
kleinelievewolff schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:19:

Ik woon samen, nog zonder kinderen, en dan nog heb ik op de PS5 en XSX 'maar' zo'n 350uur gegamed. Dat is alsnog zo'n 7uur per week. Dat vind ik echt niet weinig. Als je 1000+uur per jaar gamed, dan stop je echt bijna al je vrije tijd daar in. Niks mis mee natuurlijk, maar ik vind dat er ook zoveel andere leuke dingen zijn om te doen :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:35:
Als ik me niet vergis moest je allemaal mega herhaaldelijke missies doen voordat je met de story verder kon in Mafia 3 toch? Verschrikkelijk, en het haalde bij mij echt de fun weg. De missie structuur (afgezien van toffe story missies) ervaarde ik zelf als demotiverend en ronduit saai na een tijdje.

Hopelijk gaan ze terug naar de structuur uit 1 en 2 voor 4.
De AI was ook echt verschrikkelijk, als je wou kon je on een hoekje gaan staan fluiten en je kon ze in bosjes neerleggen, jammer van die game.

De muziek was echt geweldig

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
Hulleman schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:41:
[...]

Ik woon samen, nog zonder kinderen, en dan nog heb ik op de PS5 en XSX 'maar' zo'n 350uur gegamed. Dat is alsnog zo'n 7uur per week. Dat vind ik echt niet weinig. Als je 1000+uur per jaar gamed, dan stop je echt bijna al je vrije tijd daar in. Niks mis mee natuurlijk, maar ik vind dat er ook zoveel andere leuke dingen zijn om te doen :)
Als je een paar avonden per week 2,5 of 3 uurtjes speelt en een keer in het weekend of vakantie of op release van een game die je graag wil hebben wat langer zit je zo op 1000+ u. Helemaal omdat de consoles vaak de tijd waarin een game op pauze staat gewoon meerekenen.

• Hulleman
Timothy3000 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:58:
[...]

Als je een paar avonden per week 2,5 of 3 uurtjes speelt en een keer in het weekend of vakantie of op release van een game die je graag wil hebben wat langer zit je zo op 1000+ u. Helemaal omdat de consoles vaak de tijd waarin een game op pauze staat gewoon meerekenen.
Wellicht voor iedereen anders, voor 1000+ uur moet ik echt heel erg m'n best doen :P

• Timothy3000
Haha ik normaal ook. In elk ander jaar zonder Elden Ring hahaha. Veeeeeel te veeeel gespeeld.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
XboxFreak36 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 23:25:
[Afbeelding]

1918 uur??? Wow.. ik denk dat ik dat alleen haal als ik alle streaming diensten bij elkaar op tel :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xskhAGMxTpqq6koKDuvS6bpPQ7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V6jN07oJswQWw9EUmpVEV4yM.png?f=fotoalbum_large

• Hulleman
Timothy3000 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:22:
Haha ik normaal ook. In elk ander jaar zonder Elden Ring hahaha. Veeeeeel te veeeel gespeeld.
Ha ja, mooie game is dat. Ik heb daar zo'n 130uur op geklokt dit jaar.

Timothy3000 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:58:
[...]

En sommige games tellen ook gewoon door tijdens de quick resume.
Had in Prodeus een level waar ik 192 uur “over gedaan had” :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Hier scheelt het alleen al dat er geen kinderen zijn, en dat mijn vriendin ook wel van gamen houdt. Verder is er sinds de lockdowns erg veel tijd verschoven van 'bankhangen voor Netflix-binge' naar 'bankhangen voor xbox'-tijd :P

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:35
Even een huishoudelijke vraag: Bijna kerst dus eindelijk mag ik van mijzelf de door mijzelf een maand geleden gekochte en ingepakte XSX uitpakken. 8)7 byebye Stadia ;w

Nu zit mijn dochter al ze azen op het spelen van Fortnite met haar klasgenootjes en hier en daar een potje is prima, maar eigenlijk wil ik de console daarvoor niet laten misbruiken. De XSS is echter heel voordelig geprijsd op dit moment, dus overweeg ik er een XSS bij aan te schaffen. Ik vraag mij echter af of en in hoeverre het mogelijk is dat zij gebruikmaakt van het zelfde GPU-abonnement op een tweede console in hetzelfde huishouden. En zijn de consoles dan gelijktijdig te gebruiken? Is het daarnaast mogelijk dat ze een eigen GT aanmaakt of moet ik haar vriendjes en vriendinnetjes aan mijn vriendenlijst toevoegen?

Alvast bedankt _/-\o_

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CyP8jygQAatSLQrRAChiheoRd_0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E87PcJt8g2uADUiCtNpR5zea.png?f=user_large

Hier me ook maar eens officieel melden, vooral gegamed in de vorige eeuw en tot ongeveer 2005 of zo. Daarna nog wat op de wii (vooral Mario en Guitar hero) en op een 3DS XL.

Sinds anderhalf jaar weer wat meer gegamed op Stadia, en nu dat stopt, vanaf begin november op xbox met driejarig GP:U abo. Naast bovenstaande plaguetale ook ongeveer evenveel uren in guardians of the galaxy gestoken, en verder nog wat oudere games als unravel, alice: madness returns en psychonauts 2. Bevalt goed :)
sewer schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:57:
[Afbeelding]

Sinds anderhalf jaar weer wat meer gegamed op Stadia, en nu dat stopt, vanaf begin november op xbox met driejarig GP:U abo.
Zag in het Stadia topic dat je niet de enige bent die overstapt naar (oa.) Xbox. Voordeel van 'later' instappen, is dat je direct een hele catalogus aan games hebt die je kunt spelen. Speel je de games puur via streaming of ook een console gekocht?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-11 16:36

Flipmo

OMG !!

Wom schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:00:
[...]

Zag in het Stadia topic dat je niet de enige bent die overstapt naar (oa.) Xbox. Voordeel van 'later' instappen, is dat je direct een hele catalogus aan games hebt die je kunt spelen. Speel je de games puur via streaming of ook een console gekocht?
Hier nog een overstapper van Stadia
Heb daar een paar spellen gekocht en geregeld zo op de tv en op de telefoon gespeeld :)
Eigenlijk nooit een abbo gehad naast een paar goedkope aanbiedingen, zag daar weinig meerwaarde in.

Nu met black friday een Xbox series S gekocht en ook direct 3 jaar GPU afgesloten.
Vind het heerlijk om op de bank de wat betere spellen te kunnen spelen.
Unravel 1 uitgespeeld, beetje Fifa22 tegen mijn dochter.
Battlefield V de campaign uitgespeeld en nu bezig met Forza Horizon 4 en wil beginnen met Battlefield 1
Verder nog genoeg andere spellen waar ik ooit nog mee ga beginnen :)

Af en toe ook onderweg via Xcloud aan het spelen. Of via mijn xbox op afstand.
Werkt allemaal ook prima :)

toevoeging: In het verleden een xbox360 gehad, waarbij ik helemaal verslaafd was aan de call of duty series, MW2, MW3, BO1 en BO2 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kxmKKxzKx-bd2zAeUMUU2ugBHSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FPTXRo2GmX6fUmmExlxx3TLa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Flipmo op 22-12-2022 14:19 ]

• sewer
Wom schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:00:
[...]

Begonnen met xcloud, maar speel het liefst op de tv en de app gesideload op mijn nvidia Shield was het toch niet helemaal. Intussen een XSX (adviesprijs) en XSS (229) en daarnaast nog een losse elite 2 controller verder, dus het plan is dat ik nu wel 3 jaar vol daar voor ga.

Inderdaad een hele catalogus van 'nieuwe' spellen voor mij, van bijv. Halo heb ik vroeger alleen deel 1 en 2 op de PC gespeeld, en gear of war alleen deel 1 (rond 2005 allebei), dus nog genoeg te spelen :+

• XboxFreak36
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-11 18:26
SunnieNL schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:30:
[...]

1918 uur??? Wow.. ik denk dat ik dat alleen haal als ik alle streaming diensten bij elkaar op tel :)
1918 uur is minimaal 5 uur per dag en dat klopt helemaal niet. Ik heb in 2021 veel Warzone gespeeld, in 2022 bijna niet. Maar ik heb pas in 2022 de achievements behaald, waarschijnlijk heeft TA hierdoor de uren van 2021 aan 2022 toegekend.

• Powder Toastman
Weet ook niet precies wat er wel en niet geteld wordt en waarom. Heb eergisteravond nog een aantal uren gespeeld en een aantal achievements gehaald, maar als ik het overzicht opnieuw aanmaak, is het nog exact hetzelfde als eergistermiddag.

• sewer
KlaasjeNL schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:46:
Even een huishoudelijke vraag: Bijna kerst dus eindelijk mag ik van mijzelf de door mijzelf een maand geleden gekochte en ingepakte XSX uitpakken. 8)7 byebye Stadia ;w

Nu zit mijn dochter al ze azen op het spelen van Fortnite met haar klasgenootjes en hier en daar een potje is prima, maar eigenlijk wil ik de console daarvoor niet laten misbruiken. De XSS is echter heel voordelig geprijsd op dit moment, dus overweeg ik er een XSS bij aan te schaffen. Ik vraag mij echter af of en in hoeverre het mogelijk is dat zij gebruikmaakt van het zelfde GPU-abonnement op een tweede console in hetzelfde huishouden. En zijn de consoles dan gelijktijdig te gebruiken? Is het daarnaast mogelijk dat ze een eigen GT aanmaakt of moet ik haar vriendjes en vriendinnetjes aan mijn vriendenlijst toevoegen?

Alvast bedankt _/-\o_
Heb het even geprobeerd, maar binnen 1 account je helaas niet tegelijk spelen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hN48fycOZ2GQS0ZyJ9fKJNjR3M0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vCRZrF4efpimrromcxZEmbJc.jpg?f=user_large

Je kan wel op 2 xbox-en spelen met maar 1 enkel account, met alle voordelen van dat je game pass op beide actief is (en je op beide andere spellen uit die game pass kan installeren), xcloud, de andere console overnemen met remote play etc; maar blijkbaar dus niet tegelijk spelen.

Over andere accounts binnen de family ben ik overvraagd, ben de enige gamer hier ;)

• SunnieNL
sewer schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:22:
[...]

Heb het even geprobeerd, maar binnen 1 account je helaas niet tegelijk spelen.[Afbeelding]

Je kan wel op 2 xbox-en spelen met maar 1 enkel account, met alle voordelen van dat je game pass op beide actief is (en je op beide andere spellen uit die game pass kan installeren), xcloud, de andere console overnemen met remote play etc; maar blijkbaar dus niet tegelijk spelen.

Over andere accounts binnen de family ben ik overvraagd, ben de enige gamer hier ;)
Gamepass wordt gekoppeld aan account. Microsoft is bezig met een GamePass Friends & Family abo (22 euro per maand voor gamepass ultimate op maximaal 5 accounts), maar die is vooralsnog maar in 2 landen beschikbaar. Daarbij maken ze overigens niet de beperking die netflix kent, en mag je ook delen met vrienden ipv familie.

Weet even niet of de gamepass ook meelift op 'home' xbox.

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 22-12-2022 15:30 ]

• SunnieNL
devilsnight schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:15:
High on Life developers will put all future games on Game Pass. 👀👀👀

https://twinfinite.net/20...-games-on-xbox-game-pass/
Kan microsoft net zo goed de studio gelijk opkopen. Zo doet Sony dat ook :)

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Powder Toastman schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:59:
Weet ook niet precies wat er wel en niet geteld wordt en waarom. Heb eergisteravond nog een aantal uren gespeeld en een aantal achievements gehaald, maar als ik het overzicht opnieuw aanmaak, is het nog exact hetzelfde als eergistermiddag.
Is er in de tussentijd wel een nieuwe (normale) scan geweest van jouw profiel?

• Powder Toastman
Caayn schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:44:
[...]
Is er in de tussentijd wel een nieuwe (normale) scan geweest van jouw profiel?
Snapte eerst niet helemaal wat je bedoelde, maar ook na nieuwe scan (handmatig gedaan), blijven de statistieken gelijk, ook al zie ik de eergisteravond behaalde achievements wel in mijn profiel staan op TA.

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

sewer schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:22:
[...]

Heb het even geprobeerd, maar binnen 1 account je helaas niet tegelijk spelen.[Afbeelding]

Met een eigen GT lukt het wel om met 2 Xboxen games te sharen. Ene XSS bv als home instellen. Is in het forum volgens mij meerdere malen uitgelegd.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

devilsnight schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:15:
High on Life developers will put all future games on Game Pass. 👀👀👀

https://twinfinite.net/20...-games-on-xbox-game-pass/
Goede zet.
Anders had deze game volledig onder de radar door gevlogen, nu is het all over the internet !

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 15:36
Kalkie schreef op donderdag 22 december 2022 @ 15:56:
[...]

Met een eigen GT lukt het wel om met 2 Xboxen games te sharen. Ene XSS bv als home instellen. Is in het forum volgens mij meerdere malen uitgelegd.
Je kan idd games sharen met 1 andere Xbox.
Belangrijkste is dat het account die die games koopt en Gold abo. De andere console instelt als zijn home Xbox.

Op die Xbox kan dan iedereen alles spelen wat dat account bezit. Op de andere Xbox kan alleen dat betreffende account (dat de spellen koopt en abo heeft) de games spelen en gebruik maken van het abo.
justifire schreef op donderdag 22 december 2022 @ 16:08:
[...]

Goede zet.
Anders had deze game volledig onder de radar door gevlogen, nu is het all over the internet !
Yep, een beetje ala Arkane games, jammer genoeg weten die nooit echt groots te worden, ook al zijn het geweldige games. Kans is groot dat Redfall een behoorlijk succes zal worden nu.

• Exactor it
KlaasjeNL schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:46:

Alvast bedankt _/-\o_
Aanvullend op wat door @sewer Al is aangegeven, Fortnite is free to play en heeft daarom geen gold of ultimate nodig. :)
Hulleman schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:41:
[...]

Hoeveel vrije tijd je hebt is ook verschillend natuurlijk. Ik werk zelf 6 uur per dag, en 3 van de 5 dagen thuis. Dus ja dan hou je lekker veel tijd over. Ik zou de 2000 uur qua tijd ook makkelijk moeten kunnen halen, misschien zelfs 3000, maar ik wil en kan ook niet meer al mijn tijd in gamen stoppen, hou ik gewoon ook niet meer vol.

Gamertag: FinrazielNL

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 22:25
[...]

Goede zet.
Anders had ik er idd strak langsheen gekeken. Nu toch geprobeerd, best een vermakelijke game.
Uh Xbox?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8kJBOJhuFxLW8vlVarSv4M6k1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fg9Nqd2ndP2zWI7j2ZcWWbQm.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Hahaha, straks eens proberen. Las ergens op internet dat dit spel heel satisfying is....
Altijd al online een auto willen wassen...
Maar wel mooi dat xbox dat onder games like high on life zet. Zouden er ook Aliens je schoonmaak kunsten komen verstoren?
[...]

Goede zet.
Nog een spel dat denk ik wel onder de radar door gevlogen was als het niet op gamepass had gestaan is tinykin. Vandaag uitgespeeld en ik heb er echt van genoten.

[ Voor 6% gewijzigd door airwolf83 op 22-12-2022 20:05 ]

airwolf83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:04:
[...]

Hahaha, straks eens proberen. Las ergens op internet dat dit spel heel satisfying is....
Maar wel mooi dat xbox dat onder games like high on life zet. Zouden er ook Aliens je schoonmaak kunsten komen verstoren?
Ja het is een heel fijn spel, ik ben echt mega ver met dat spel maar speel hem ook puur omdat die in Gamepass zit.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Vandaag overnieuw begonnen met High on Life vanwege de glitched achievements. Ik moet zeggen dat ik de traversal en combat erg lekker speelt. Ik was in het begin bang dat de gameplay clunky zou aanvoelen, maar in tegendeel. :) Ook leuk in combinatie met de metroidvania stijl levels. Heb de eerste drie bounties weer gecomplete. Deze week lekker uitspelen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-12-2022 23:49 ]

• Hulleman
In powerwash komt de kamehameha uit de slang. Best vergelijkbaar :+

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwYkbbiVJnP8hRDdYNDkcInsuSE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QzW0FIlmD96WpB6TUnao0bAF.jpg?f=fotoalbum_large

Niet verwacht om eerlijk te zijn. Dacht dat FH5 het meest gespeeld zou zijn, maar denk dat ik die voor 2022 al gestart ben.
uchiha tijntje schreef op donderdag 22 december 2022 @ 23:38:
Vandaag overnieuw begonnen met High on Life vanwege de glitched achievements. Ik moet zeggen dat ik de traversal en combat erg lekker speelt. Ik was in het begin bang dat de gameplay clunky zou aanvoelen, maar in tegendeel. :) Ook leuk in combinatie met de metroidvania stijl levels. Heb de eerste drie bounties weer gecomplete. Deze week lekker uitspelen.
Probeer vandaag eens echt eraan te beginnen, maar komt elke keer wat tussen 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-11 15:36
[quote]airwolf83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:04:
[...]

[...]

Carrière gewoon uitgespeeld.... Verslavend

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

stijn1309 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:33:
[quote]airwolf83 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 20:04:
[...]

[...]

Carrière gewoon uitgespeeld.... Verslavend
Zeker verslavend die laatste is wel een takkewerk :o

Elect a clown, expect a circus.

• Powder Toastman
Slasher schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:47:
[...]

Zeker verslavend die laatste is wel een takkewerk :o
Viel wel mee toch? Ik heb spel half jaartje geleden of zo uitgespeeld, heerlijke idd satisfying game. Helaas laatste twee achievements maar laten gaan. Heb die twee levels een keer of 5 opnieuw gedaan, maar achievement popte niet. Jammer dan.

Eergisteren begonnen aan High on Life. Had net eerste bounty verslagen, maar kwam toen vast te zitten nadat ik ergens terug was gegaan om nog wat dingen op te pikken nu ik het mes had. Kon niet meer terug naar Home. Waypoint bleef wijzen naar grote deuren die echt niet meer open gingen. Laatste checkpoint laden kwam op zelfde punt uit. Dus gisterenavond maar opnieuw begonnen, maar had maar weinig tijd. Hopelijk gaat het deze keer wel goed.

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-11 00:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6msubjO8fWE5l_1u3ETm_5SXL4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/42mqrHSCdtYcD28uGF3zvyID.jpg?f=fotoalbum_large

Niet mis meer dan 100 games gespeeld maar is door game pass quest .100k + gamerscore kan nog beter moest ik elke dag games gespeeld hebben. Zit elke dag 1-2 uur youtube te kijken.

• ytsmapieter
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-08 11:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ko7kg6eO5vRLheJ0MMSEJ5_Jli4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jsQ5sYJaI9dWoDimn0xG6HyH.jpg?f=fotoalbum_large

En dan ben ik nog maar halverwege Hitman 2 :')
nedius004 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:10:
[Afbeelding]

Niet mis meer dan 100 games gespeeld maar is door game pass quest .100k + gamerscore kan nog beter moest ik elke dag games gespeeld hebben. Zit elke dag 1-2 uur youtube te kijken.
Je gamerscore per uur ligt wel hoog! Veel met guides aan de gang ?

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:43:
[...]

Hours Played is enkel van 2022, zijn totale Gamerscore volgens mij niet. Daar kunnen dan zelfs nog scores bij zitten van de Xbox One of Xbox360

[ Voor 3% gewijzigd door ReVision. op 23-12-2022 11:49 ]

hoi

ReVision. schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:46:
[...]

Hours Played is enkel van 2022, zijn totale Gamerscore volgens mij niet. Daar kunnen dan zelfs nog scores bij zitten van de Xbox One of Xbox360
Ah Ok, ik dacht dat het enkel de score behaald in afgelopen jaar was.

// In mijn overzicht staat namelijk enkel de score van dit jaar. Mijn totaal ligt hoger dan de score die daar staat.

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 23-12-2022 11:55 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:54:
[...]

// In mijn overzicht staat namelijk enkel de score van dit jaar. Mijn totaal ligt hoger dan de score die daar staat.
Mmmh misschien heb je dan toch gelijk, dat maakt het wel echt een bizar hoge gamerscore inderdaad :D

hoi

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34
[Afbeelding]

Ik speel al 15 jaar en zit op 72k punten over de gehele periode. _O-

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:28
Wom schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:54:
[...]

Volgens mij gaat er iets mis in die statistieken. 113 games met 107k gamerscore is bijna 950GS per game. Met gemiddeld 1,5 uur per game te spelen lijkt me dat niet heel realistisch. Of het zijn allemaal korte games met makkelijke/snelle achievements.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Exactor it
Raem schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:41:
[...]

Volgens mij gaat er iets mis in die statistieken. 113 games met 107k gamerscore is bijna 950GS per game. Met gemiddeld 1,5 uur per game te spelen lijkt me dat niet heel realistisch. Of het zijn allemaal korte games met makkelijke/snelle achievements.
Ik heb een korte blik geworpen. Het zijn voornamelijk shovelware games met 4k gamerscore die je in een half uur max haalt. Ieder zijn plezier uiteraard. :)

• Timothy3000
Hele domme vraag: Kan ik een digitale code voor een game op Amazon UK kopen of gaat die code niet werken?

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Timothy3000 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:24:
Hele domme vraag: Kan ik een digitale code voor een game op Amazon UK kopen of gaat die code niet werken?
Die vraag is niet meer zo makkelijk te beantwoorden. Sinds de UK uit de EU is zijn er schijnbaar ook UK-specifieke codes; waarschijnlijk werken de codes wel, maar moet je meer moeite doen om ze te kunnen redeemen.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:24
Ja, dat zou nog moeten werken eventueel met een VPN

Een bijkomende vraag is op welk land de "Digital Payment Settings" van jouw Amzon account is ingesteld. Als dit bijvoorbeeld NL, BE of DE is dan kun je geen digitale codes kopen op Amazon UK zonder dit (tijdelijk) te wijzigen.
  1. Sign in to your local Amazon website and go to Your Content and Devices.
  2. Click the Preferences tab >> click Change your country/region under Country Settings >> click Change.
  3. Enter your address, and then click Update.
bovenstaande is voor digitale content daarnaast moet ook het standaard afleveradres tijdelijk op een VK adres worden ingesteld anders gaat het waarschijnlijk nog steeds niet. 't Is al weer een tijdje geleden dat ik een code via Amazon heb aangeschaft.

[ Voor 18% gewijzigd door ariekanari op 23-12-2022 14:01 . Reden: toevoeging ook het reguliere adres/land aanpassen ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:34
Timothy3000 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 13:24:
Soms moet je eenmalig een VPN gebruiken. Het werkt daarna zonder problemen. Koop veel keys uit Argentinië en Turkije.

• nedius004
Wom schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:43:
[...]

Yup veel met guides van cheevo guides, achievementland,cheetah guides.Allemaal van dit jaar. Maar sinds half jaar ben ik niet echt bezig met gamerscore. Liever meer games spelen dan games spelen voor gamerscore. Nu heb ik diablo 2,Hot wheels, Far Cry 6,Gotham knight,Saints row,Tiny tina wonderland en nog een paar die dit jaar zijn uitgekomen gekocht. Dus ben nu zeker lang zoet met die games tot Harry Potter game uit is.
[Afbeelding]

Wat voor games speel je dan? Want je hebt gemiddeld 1000 gamerscore met anderhalf uur :P

Edit:

Aah ik was net te vroeg met de vraag stellen zie ik :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-12-2022 15:04 ]

Ik wist niet dat Scarlet Nexus zo'n sterk combat system had zeg. Ik ben sowieso al een voorstander van real-time combat, maar alles wat er nog bij komt maakt het extra tof. Echt super fun.

Verhaal is echt sterk ook. Enige mindere blijven gewoon die gebieden, nogal saai, soms moet je ook terug naar al eerder bezochte gebieden, dat hoeft niet van mij. Ik ben nog steeds als Yuito bezig, en het eind lijkt niet in zicht. En dan komt nog de tweede protagonist. Damn!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 15:25:
Ik wist niet dat Scarlet Nexus zo'n sterk combat system had zeg. Ik ben sowieso al een voorstander van real-time combat, maar alles wat er nog bij komt maakt het extra tof. Echt super fun.

Verhaal is echt sterk ook. Enige mindere blijven gewoon die gebieden, nogal saai, soms moet je ook terug naar al eerder bezochte gebieden, dat hoeft niet van mij. Ik ben nog steeds als Yuito bezig, en het eind lijkt niet in zicht. En dan komt nog de tweede protagonist. Damn!
Combat is inderdaad erg tof gedaan. Met veel plezier op 1000/1000gs gezet.

Het is zeker aan te raden om het spel met beide personages uit te spelen.

• Beakzz
nedius004 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 14:03:
[...]

Yup veel met guides van cheevo guides, achievementland,cheetah guides.Allemaal van dit jaar. Maar sinds half jaar ben ik niet echt bezig met gamerscore. Liever meer games spelen dan games spelen voor gamerscore. Nu heb ik diablo 2,Hot wheels, Far Cry 6,Gotham knight,Saints row,Tiny tina wonderland en nog een paar die dit jaar zijn uitgekomen gekocht. Dus ben nu zeker lang zoet met die games tot Harry Potter game uit is.
Gefeliciteerd dat je weer een gezonde gamer bent :o Ik kan er echt niet bij dat iemand games speelt voor achievements dus laat staan gamerscore 8)7 , maar zo heeft iedereen zijn eigen afwijking denk ik dan maar.

• Exactor it
Beakzz schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:29:
[...]

Gefeliciteerd dat je weer een gezonde gamer bent :o Ik kan er echt niet bij dat iemand games speelt voor achievements dus laat staan gamerscore 8)7 , maar zo heeft iedereen zijn eigen afwijking denk ik dan maar.
Op mijn beurt kan ik me niet voorstellen dat iemand zo druk is met anderen en die idiote smiley gebruikt. Zo heeft iedereen zijn eigen afwijking denk ik dan maar.

• Beakzz
Exactor it schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:48:
[...]

Op mijn beurt kan ik me niet voorstellen dat iemand zo druk is met anderen en die idiote smiley gebruikt. Zo heeft iedereen zijn eigen afwijking denk ik dan maar.
Haha ja het is maar hoe je het leest en hoe persoonlijk je het opneemt. Ik geef alleen aan dat ik het niet snap en zeg nergens dat je daarom minder bent of dat ik mij er enigzins druk om maak. Ook interessant dat jij die smiley zo opvat terwijl ik het meer als grappig ervaar :+

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 23-12-2022 16:56 ]

• nedius004
[...]

Ja je bereikt er niets mee met veel gamerscore. Is wel een leuk getal 500k .Maar ja je hebt er niets aan.

• Timothy3000
[...]

Gefeliciteerd dat je weer een gezonde gamer bent :o Ik kan er echt niet bij dat iemand games speelt voor achievements dus laat staan gamerscore
Waarom niet? Beetje hetzelfde als de highscores die je vroeger kon halen. Gewoon tof als extraatje om na te jagen.

• Polariteit

Polariteit

Fietsende fotografeur

Timothy3000 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 17:23:
[...]

Waarom niet? Beetje hetzelfde als de highscores die je vroeger kon halen. Gewoon tof als extraatje om na te jagen.
Highscores is niet alleen van vroeger hoor 😝, het is hier in huis best een strijd om in Pinball Fx3 bij zoveel mogelijk tafels op de eerste plek te staan met zo hoog mogelijke score 😂😂😂
Caayn schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:14:
[...]
Combat is inderdaad erg tof gedaan. Met veel plezier op 1000/1000gs gezet.

Het is zeker aan te raden om het spel met beide personages uit te spelen.
Ik heb besloten de game te kopen. Met genoeg titels de afgelopen maanden die uit de GP gingen ging ik nog even snel ervoor zitten en uitspelen, maar ik geniet teveel van deze game om nu als een malle te gaan haasten voor eind van deze maand, nope. Ik ga de Ultimate Edition halen, die komt met alles inclusief Season pass waar een nieuwe chapter in zit ook.

Dat kan ook het "Game Pass effect" zijn. :)
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Heb Scarlet Nexus UE gekocht. Maar tussen owned games staat ie niet. Ook in de store staat bij de game niet "owned". Echter zie ik de UE in de store ook staan en daar staat wel owned. Het zal vast goed zitten, maar wel heel raar dat ie niet bij "owned games" staat in my games and apps.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 12:45
devilsnight schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:18:
Heb Scarlet Nexus UE gekocht. Maar tussen owned games staat ie niet. Ook in de store staat bij de game niet "owned". Echter zie ik de UE in de store ook staan en daar staat wel owned. Het zal vast goed zitten, maar wel heel raar dat ie niet bij "owned games" staat in my games and apps.
Had ik ook vanmiddag bij een net gekochte game, lijkt erop dat er wat synchronisatie tijd tussen zit.
Xgar schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 20:22:
[...]

Had ik ook vanmiddag bij een net gekochte game, lijkt erop dat er wat synchronisatie tijd tussen zit.
Yep! Een hard reboot heeft de boel opgelost ook. Althans, ik denk dat dat ook geholpen heeft.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
devilsnight schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:07:
[...]

Yep! Een hard reboot heeft de boel opgelost ook. Althans, ik denk dat dat ook geholpen heeft.
Ik had t van de week met Tekken, duurde paar uur voor hij in de lijst stond.
Exactor it schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:48:
[...]

Denk om je hart kerel.
Hier, een smiley met een zonnebril :

B)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nedius004 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 16:57:
[...]

Ja je bereikt er niets mee met veel gamerscore. Is wel een leuk getal 500k .Maar ja je hebt er niets aan.
Aan gamen zelf ook niet ;)

de 8)7 smiley is er een die door veel mensen als zeer aanvallend gezien wordt. Veel mensen zien die als een smiley met de betekenis "wat ontzettend achterlijk"

Ik heb/had geloof ik geen enkel spel met alle achievements. Zelfs RDR2 niet:D (daar heb ik 3 online achievements nooit gehaald omdat ik ze niet leuk genoeg vond om tijd in te stoppen.) Zo zijn er nog een paar waar ik er echt maar een paar mis. Ik kijk er alleen naar voor de reward opdrachten.

Maar op zich is het jagen op die punten natuurlijk gewoon net zo hard een spel als het jagen op een betere rondetijd in FH5.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-1078143.jpg?v=574

Had het wel verwacht met bijna elke week een flinke avond spelen en Pirate Legend gehaald te hebben dit jaar 8) :*)

Leuk aantal achievements gehaald ook _/-\o_
Pagina: 1 ... 64 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord