Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
Wesloxx schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:13:
[...]

Vanmiddag contact gehad met Microsoft support... Blijkt dus dat ze sinds 12 December iDeal niet meer ondersteunen voor betalingen muv abonnementen als de gamepas... Je bent dus gebonden aan PayPal, credit card of Klarna. God je zou zo dat ding verkopen en een ps5 in huis halen. Hoe verzinnen ze het om het meest gebruikte betaalmiddel in NL niet meer te ondersteunen.
Werkt Klarna voor digitale aankopen? Zou me verbazen.

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Exactor it schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:18:
[...]

Werkt Klarna voor digitale aankopen? Zou me verbazen.
Je kan het selecteren bij de store en volgens Klarna zijn ze aangesloten bij meer dan 400.00 winkels/webshops dus denk het wel.
Wellicht alleen met volledige betaling en niet achteraf/ in delen.

Heb dit zelf nog niet geprobeerd, moet me er nog in verdiepen

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
[...]

Vanmiddag contact gehad met Microsoft support... Blijkt dus dat ze sinds 12 December iDeal niet meer ondersteunen voor betalingen muv abonnementen als de gamepas... Je bent dus gebonden aan PayPal, credit card of Klarna. God je zou zo dat ding verkopen en een ps5 in huis halen. Hoe verzinnen ze het om het meest gebruikte betaalmiddel in NL niet meer te ondersteunen.
Tja, andere optie is bv bij Gamemania tegoed kopen via iDeal en die vervolgens gebruiken?

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:26
Bij aankoop van een Xbox S gelijk maar een WD Black Game drive 3TB besteld, zou ik wel nodig hebben ;)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:20:
Bij aankoop van een Xbox S gelijk maar een WD Black Game drive 3TB besteld, zou ik wel nodig hebben ;)
Je weet dat je geen Series S games vanaf die schijf kunt spelen? Je kunt ze er wel parkeren en terug op de SSD van de Series S zetten als je ze wilt spelen. En je kunt ook Xbox One games spelen vanaf de WD drive.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Albert020
ArthurMorgan schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:22:
[...]

Je weet dat je geen Series S games vanaf die schijf kunt spelen? Je kunt ze er wel parkeren en terug op de SSD van de Series S zetten als je ze wilt spelen. En je kunt ook Xbox One games spelen vanaf de WD drive.
Okay, alleen Xbox One games wel....
High of Life is wel een onverwacht hitje geloof ik. Staat hoog op Steam en hoog in de Xbox lijstjes. Momenteel meest gespeelde Game Pass titel zelfs. Leuk om te zien dat iets wat beetje buiten de standaard valt toch tractie krijgt.

Vind het zelf ook een leuke game, alleen die achtergrondmuziek irriteert mij enorm. Smaak dingetje, maar dat is echt niet mijn 'cup of tea'. Gelukkig kun je het volume regelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op maandag 19 december 2022 @ 18:31:
High of Life is wel een onverwacht hitje geloof ik. Staat hoog op Steam en hoog in de Xbox lijstjes. Momenteel meest gespeelde Game Pass titel zelfs. Leuk om te zien dat iets wat beetje buiten de standaard valt toch tractie krijgt.

Vind het zelf ook een leuke game, alleen die achtergrondmuziek irriteert mij enorm. Smaak dingetje, maar dat is echt niet mijn 'cup of tea'. Gelukkig kun je het volume regelen.
Ik vind het leuk om te zien dat zo’n game toch behoorlijk goed ontvangen wordt. Misschien niet door alle gamemedia, maar wel door gamers zelf. Het is ook gewoon een prima spel en een site die dit een drie geeft kun je gewoon opdoeken wat mij betreft.

Zelf hoop ik dat er in de toekomst gewoon nog meer games uitkomen die zichzelf niet serieus nemen en gewoon proberen te entertainen. Zo vond ik de twee South Park rpg’s ook erg leuk. Er zijn te weinig van dat soort games. De meeste AAA games nemen zichzelf en hun verhaal (dat vaak niet verder gaat dan een gemiddelde B-film als je het zou vergelijken met dat medium) veel te serieus.

———

Mocht iemand nog niet de x-mas aanbiedingen hebben gezien. Wel goed om even te bekijken. Zitten toch aardig wat leuke deals tussen.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-12-2022 19:11 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:25
[...]
Hoe verzinnen ze het om het meest gebruikte betaalmiddel in NL niet meer te ondersteunen.
Hoe verzinnen ze het om om een betaalmiddel niet meer te ondersteunen wat alleen in 1 land bruikbaar is...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
[...]

Okay, dank je.
Gelukkig heb ik vandaag mijn 1 cent wel terug gekregen.
Begon me al zorgen te maken... basterds ;-)
Kan je nog steeds geen cloud gaming gebruiken op een Ipad? Heb dit jaar een Ipad Pro uit 2020 overgenomen van @drawing_a.k maar kwam er vanavond achter dat cloud gaming nog steeds niet werkt, gelukkig is er wel de mogelijkheid om te streamen vanaf de console.

Ik heb de gamepass app geinstalleerd trouwens :)

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 19-12-2022 20:15 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
G_Dragon schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:07:
Kan je nog steeds geen cloud gaming gebruiken op een Ipad? Heb dit jaar een Ipad Pro uit 2020 overgenomen van @drawing_a.k maar kwam er vanavond achter dat cloud gaming nog steeds niet werkt, gelukkig kan je wel streamen naar de console.

Ik heb de gamepass app geinstalleerd trouwens :)
Web-based werkt t bij mij vrij goed via de browser via de site van xbox. Je kunt dan een snelkoppeling maken voor op je startpagina van de xbox, lijkt het meeste op de app ;)
Ht87 schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:15:
[...]

Web-based werkt t bij mij vrij goed via de browser via de site van xbox. Je kunt dan een snelkoppeling maken voor op je startpagina van de xbox, lijkt het meeste op de app ;)
Oke bedankt voor de tip! Wel erg omslachtig want waarom hebben de ze dan een Gamepass app uitgebracht? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ht87
G_Dragon schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:16:
[...]

Oke bedankt voor de tip! Wel erg omslachtig want waarom hebben de ze dan een Gamepass app uitgebracht? :D
Lijkt hetzelfde als bij Stadia, Apple deed daar ook al erg moeilijk voor een dedicated game-app en regelde google het net als Microsoft via een browser oplossing. Gaming mag blijkbaar niet app-based volgens de voorwaarden van de App Store.

[ Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 19-12-2022 20:20 . Reden: Zinsopbouw ]

• SunnieNL
  • Laatst online: 27-11 11:01
Ht87 schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:19:
[...]

Lijkt hetzelfde als bij Stadia, Apple deed daar ook al erg moeilijk voor een dedicated game-app en regelde google het net als Microsoft via een browser oplossing. Gaming mag blijkbaar niet app-based volgens de voorwaarden van de App Store.
Gaming mag wel app based, maar niet op een ander platform.
De meest voor de hand liggende reden is dat Apple er dan niets aan verdient.
Ze zullen het zelf wel gooien op dat ze dan niets kunnen controleren en dat het abonnement niet via hun platform verloopt.

Weet eigenlijk niet of je ondertussen een Xbox controller al wel aan een iPad kan koppelen?
SunnieNL schreef op maandag 19 december 2022 @ 20:30:
[...]

Weet eigenlijk niet of je ondertussen een Xbox controller al wel aan een iPad kan koppelen?
Yup, zo gebruik ik Cloud gaming regelmatig momenteel.

https://support.apple.com/en-us/HT211232

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Xbox cloud is enkel Webbased omdat de huidige App Store regels onrealistische eisen stellen.

- Iedere game moet afzonderlijk in de App Store, een overkoepelende app is wel toegestaan.
- Iedere game (update) moet door Apple gekeurd worden.
- Apple Sign-in moet ondersteund worden.
- Abonnementen, DLC, mtx, etc. moeten via de App Store kunnen worden afgesloten (ofwel, Apple mag 30% afromen terwijl de cloud providers de dure infra en bandbreedte betalen)
4.9 Streaming games

Streaming games are permitted so long as they adhere to all guidelines—for example, each game update must be submitted for review, developers must provide appropriate metadata for search, games must use in-app purchase to unlock features or functionality, etc. Of course, there is always the open Internet and web browser apps to reach all users outside of the App Store.

4.9.1 Each streaming game must be submitted to the App Store as an individual app so that it has an App Store product page, appears in charts and search, has user ratings and review, can be managed with ScreenTime and other parental control apps, appears on the user’s device, etc.
4.9.2 Streaming game services may offer a catalog app on the App Store to help users sign up for the service and find the games on the App Store, provided that the app adheres to all guidelines, including offering users the option to pay for a subscription with in-app purchase and use Sign in with Apple. All the games included in the catalog app must link to an individual App Store product page.
https://developer.apple.c...idelines/#streaming-games

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Exorcist schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:46:
[...]

Benieuwd wat jij ervan vindt dan! _/-\o_
Vanavond een half uurtje gespeeld, best leuk :)

Elect a clown, expect a circus.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48

Vraag me af hoe snel mensen wel niet zullen breken als dat geluid constant op repeat zou worden gezet (dat geluid als er enemies in de buurt zijn bij High on Life).Luister daar voor de grap eens aandachtig naar voor een minuut en ik denk echt dat je helemaal crazy in de coconut gaat worden, met permanent brain damage 8)7

Ik zet al jaren standaard de muziek bij games uit, was dit bij High On Life zelfs vergeten te doen maar werd er inderdaad vrij snel aan herinnert waarom ik het normaal gesproken uitzet. Wat een rust zonder die achterground muziek :)

Heb trouwens nu alle 15 kistjes in de hoofdstad gevonden :), bossfight nummer 4 gehaald en 4 guns.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29

Hier nog 1. Die achtergrond muziek vond ik echt verschrikkelijk. Heb ook heel de game gespeeld zonder muziek. Want de game zelf was wel erg leuk. Erg van genoten.

Nu helemaal opnieuw begonnen met the witcher 3 vanwege de next gen update. Zag er tegen op maar eenmaal 15 minuten aan het spelen zit ik er weer helemaal in. Pff, ik wou alleen dat ik net als vroeger toen ik nog een jong airwolfje was meer tijd had om te gamen. En als ik dan even tijd heb dan is het al weer bedtijd want de wekker gaat weer om 5:00. Heb de afgelopen 2 maanden wel even lekker kunnen gamen aangezien ik herstellende ben van een hernia operatie.
Mijn controller had last van stick drift en heb gisteravond met een spuitbus met perslucht er op los gegaan. Stick naar boven getrokken en dan langs de rand blazen. Lijkt voor mij geholpen te hebben tot nu toe. Als het terugkomt ga ik hem maar eens openmaken en wat YT videos bekijken.

• Doedelzak
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-11 08:58
Goedemorgen!

Ik vroeg mij af of het volgende mogelijk is:

Ik ben eigenlijk een pc gamer, maar laatste jaren niet zo veel meer. Mijn pc is wat verouderd en vind het onnodig om deze te upgraden gezien ik een series S heb.

Nu speel ik laatste tijd shooters als Warzone met muis en toetsenbord op de Xbox, dit werkt nu boven verwachting goed. Echter heb ik daarom nu mijn Xbox boven staan op mijn werkkamer bij mijn pc, en niet meer in de woonkamer.

Toch zou het wel chill zijn als ik af en toe gewoon in de woonkamer een beetje casual kan gamen. Nu zou ik elke keer de Xbox kunnen verslepen, maar daar heb ik niet zoveel zin in.

Is er ook een mogelijkheid om de Xbox te streamen naar mijn tv beneden zoals je dat ook op Android kan doen? Zodat ik gewoon beneden de Xbox kan gebruiken terwijl hij boven staat?

Ik heb een iets ouder type Samsung Smart tv, die de Xbox app niet ondersteunt.

Wel heb ik een Chromecast, wellicht dat hier mogelijkheden mee zijn?

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-11 13:43
Doedelzak schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:09:
Goedemorgen!

Ik ben eigenlijk een pc gamer, maar laatste jaren niet zo veel meer. Mijn pc is wat verouderd en vind het onnodig om deze te upgraden gezien ik een series S heb.

Nu speel ik laatste tijd shooters als Warzone met muis en toetsenbord op de Xbox, dit werkt nu boven verwachting goed. Echter heb ik daarom nu mijn Xbox boven staan op mijn werkkamer bij mijn pc, en niet meer in de woonkamer.

Toch zou het wel chill zijn als ik af en toe gewoon in de woonkamer een beetje casual kan gamen. Nu zou ik elke keer de Xbox kunnen verslepen, maar daar heb ik niet zoveel zin in.

Is er ook een mogelijkheid om de Xbox te streamen naar mijn tv beneden zoals je dat ook op Android kan doen? Zodat ik gewoon beneden de Xbox kan gebruiken terwijl hij boven staat?

Geen idee of dat een beetje werkt qua inputlag.

Wat je ook kan doen is een (extra) stroomkabeltje, een netwerkkabel, en een HDMI kabel naar je tv in je tvmeubel leggen. Op die manier hoef je alleen je Console te verplaatsen en even in te pluggen. Dat is een relatief simpele handeling.

Zo doe ik dat met een Series X dus dat moet jou met een S ook wel lukken. :)

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 00:19

Andersom is wel mogelijk, je xbox kan streamen naar je pc boven. Wellicht dat dat al een werkzame oplossing biedt.

[ Voor 6% gewijzigd door Stefmeister op 20-12-2022 11:47 ]

Goedemorgen!

Geen ervaring, maar dit klinkt als een hele hoop met lag die gaat creeren, die in Warzone niet zo handig is? Er zijn wel streaming mogelijkheden, maar daar laat ik anderen in dit topic over vertellen, te weinig ervaring mee.

• On_E
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

Wom schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:56:
Mijn controller had last van stick drift en heb gisteravond met een spuitbus met perslucht er op los gegaan. Stick naar boven getrokken en dan langs de rand blazen. Lijkt voor mij geholpen te hebben tot nu toe. Als het terugkomt ga ik hem maar eens openmaken en wat YT videos bekijken.
Ga ik ook maar eens doen dan voor ik er wéér eentje op moet sturen, heb een 100% score met stick drift deze generatie. (4 wireless Series X controllers) En steeds de rechterstick die naar boven drift.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 16:06
On_E schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:10:
[...]

Ga ik ook maar eens doen dan voor ik er wéér eentje op moet sturen, heb een 100% score met stick drift deze generatie. (4 wireless Series X controllers) En steeds de rechterstick die naar boven drift.
Lees regelmatig verhalen over beroerde controllers, stick drift, plakkende knoppende, etc.
Gek genoeg zelf nooit ondervonden. Heb 4 stuks 360 controllers (gehad), 2 witte One controllers, een zwarte One controller en een XSX controller.
Nu ga ik nooit ruw met de controllers om, ik gooi er nooit mee (zeg niet dat anderen dat doen) en game niet met chipsvingers.
Heb ik gewoon "geluk" gehad en is het gebrekkige kwaliteit, of ligt het ook aan behandeling van de controllers?
Powder Toastman schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:20:
[...]

Lees regelmatig verhalen over beroerde controllers, stick drift, plakkende knoppende, etc.
Gek genoeg zelf nooit ondervonden. Heb 4 stuks 360 controllers (gehad), 2 witte One controllers, een zwarte One controller en een XSX controller.
Nu ga ik nooit ruw met de controllers om, ik gooi er nooit mee (zeg niet dat anderen dat doen) en game niet met chipsvingers.
Heb ik gewoon "geluk" gehad en is het gebrekkige kwaliteit, of ligt het ook aan behandeling van de controllers?
In mijn geval is het de eerste waar ik het bij merk (linkerstick in mijn geval). En heb alle Xbox consoles gehad met minimaal twee controllers per console. Maar ook bij de Switch en Playstation lees je wel eens over stick drift, dus ik vrees een gevolg van het huidige design? Maar prijs je gelukkig in ieder geval, want ik ben al een paar keer een afgrond ingestapt terwijl ik dat niet wilde :P

• JDL15
Wom schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:28:
[...]

Maar ook bij de Switch en Playstation lees je wel eens over stick drift, dus ik vrees een gevolg van het huidige design? Maar prijs je gelukkig in ieder geval, want ik ben al een paar keer een afgrond ingestapt terwijl ik dat niet wilde :P
Sterker nog, bij mij persoonlijk heb ik maar liefst 4 Playstation 4 controllers gehad met stick drift en op de Xbox Series X 4 controllers met geen enkele vorm van stick drift :*)

Tsja, zeker niet representatief maar voor mijn gevoel komt het niet zo vaak voor op de XSX controllers :)

• Exactor it
On_E schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:10:
[...]

Bij mij hebben alle controllers stick drift. Op zich handig want de meeste shooters registreren pas aim assist als je beweegt. :)

Overigens meestal in de linkerstick. Alleen de nieuwe elite v2 doet beiden een beetje driften bij mij. Is met deadzone instellingen allemaal te verhelpen voor games waar je er last van hebt.

• On_E

On_E

Housemusic

Powder Toastman schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 13:20:
[...]

Ik heb voornamelijk gezeik sinds de PS4, daarvoor tot aan het Atari 2600 tijdperk nooit echt problemen gehad voor zo ver ik me herinner.

PS4 controllers verloren steeds het rubber op de sticks en bij de Series X heb ik dus steeds na verloop van tijd ineens stick drift terwijl ik niet ruw om ga met de controllers. De laatste die ik kocht is die gifgroene en na een maand begon het alweer, is nu niet meer mee te spelen.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Ik weet wel, dat als je (bijvoorbeeld bij GameMania) je oude console inruilt (evt. voor een nieuwe) dat ze als eerste even al je controllers op hun pc aansluiten en met speciale software checken of ze nog helemaal goed zijn.

• Powder Toastman
On_E schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 14:10:
[...]

Ik heb voornamelijk gezeik sinds de PS4, daarvoor tot aan het Atari 2600 tijdperk nooit echt problemen gehad voor zo ver ik me herinner.

PS4 controllers verloren steeds het rubber op de sticks en bij de Series X heb ik dus steeds na verloop van tijd ineens stick drift terwijl ik niet ruw om ga met de controllers. De laatste die ik kocht is die gifgroene en na een maand begon het alweer, is nu niet meer mee te spelen.
Hmm, dat het rubber op de PS4 (Pro) controllers op de sticks verliezen is wel slecht ja...
Toen ik een paar maanden m'n PS4 Pro van eind 2019 weer eens wilde aanslingeren na meer dan een jaar niet te gebruiken, merkte ik helaas ook dat het rubber op de thumbsticks helemaal plakkerig was geworden. Heb toen maar van die rubbertjes eroverheen gedaan die je kunt kopen.
Daar heb ik met mijn Xbox controllers nooit last van gehad.

• JDL15
Deze ziet er wel nice uit, ga ik in de gaten houden. Houd wel van dit soort games!!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01
Yoooo wtf..!!
Zieke shit man, blijkbaar is daar een markt voor haha.

• Exactor it
Trueachievements heeft weer een jaaroverzicht ding. Een beetje summier wel. Je kunt je eigen aanmaken hier.
Exactor it schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:03:
Trueachievements heeft weer een jaaroverzicht ding. Een beetje summier wel. Je kunt je eigen aanmaken hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBeMrBQhgXoZzZgbzQneo-6bR4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bw8x6dPo3dkowZlT1IqjzgUq.jpg?f=fotoalbum_large

Had Xbox zelf niet zoiets een hele tijd geleden? En dat was een stuk gedetailleerder ook.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 20-12-2022 18:15 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:41
Exactor it schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 18:03:
Xbox:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2KekNJ0tNvRJyK8HCv_1AbaKC0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jzwHErI8PO90zvfm2HpaNLnI.jpg?f=fotoalbum_large

PlayStation:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PgyL68_hdMrFcwtXURXfy1JC6Rg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1y54mTlACK1on2FbnzRqRmnY.png?f=user_large
Er is net zoals de voorgaande jaren deze maand geen tweede Game Pass drop, maakt mij persoonlijk niet uit. Ik ben druk bezig met Scarlet Nexus, echt een leuke game moet ik zeggen. Fijne combat en het verhaal wordt toffer en toffee.
Waarom Saints Row geen idee, want heb andere games meer gespeeld dit jaar :p (hint F1 2022)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CKlgH1JAU7FG6I1YJyOk9A9_eg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0UI7EwqQmVZddajz7hMrIHH.jpg?f=fotoalbum_large

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-11 14:39
huh? Saints row? Die had ik even niet aan zien komen. Ik heb wel het gevoel dat ik veel meer versnipperd gespeeld heb. Dus weinig enkele games waar ik veel tijd in gestoken heb. (misschien door gamepass?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k49rhC_eNX17zSwB_4FR7joyWws=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jxPg5c8gLfeh08ZcVYOXWuYB.webp?f=fotoalbum_large

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-11 17:50
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKfINQYLZQieQ4p14x52_O7GPsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ixfOsb2cXQLefZs8cKXgGmdk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Triple Stars op 20-12-2022 20:29 ]

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-913517.jpg?v=1681

Tony Hawk spelen we meestal op account van maat, anders had die er zeker gestaan ipv Crash.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

Mass effect :) Geeft perfect aan welk soort games ik leuk vind.

Ik heb geen hours played? Wel gamepass games played.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DcYkhoU4993I0CFm5H2ZJwGWOhc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qYeLFfBPReBA1fimTsmO2UBH.jpg?f=fotoalbum_large

Wel verrassend van de hoge gamerscore en achievements. Daar let ik echt nooit op. Misschien toch een beetje teveel gespeeld :s

[ Voor 11% gewijzigd door ilm op 20-12-2022 21:16 ]

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:10
Hoelang duurt het voordat je de afbeelding kunt zien, ben al 60 min aan het wachten.
deryck schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:19:
Hoelang duurt het voordat je de afbeelding kunt zien, ben al 60 min aan het wachten.
Is direct na inloggen bij mij.

• On_E

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-1075057.jpg

Kreeg nog een 50 eu giftcard van mijn werk, dus FIFA 23, RedOut 2 en Iron Harvest Complete ed. gekocht. FIFA was nóg goedkoper via 22 die ik nog via Gamepass op mijn schijf had staan.

Voelt als kerst zo. :+

[ Voor 55% gewijzigd door On_E op 20-12-2022 21:30 ]

• Exactor it
On_E schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:28:
[Afbeelding]

Kreeg nog een 50 eu giftcard van mijn werk, dus FIFA 23, RedOut 2 en Iron Harvest Complete ed. gekocht. FIFA was nóg goedkoper via 22 die ik nog via Gamepass op mijn schijf had staan.

Voelt als kerst zo. :+
Slay the Spire als most played game. Daar kan ik achter staan.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik heb gamepass maar toch zitten mijn meeste uren in een game die ik gekocht heb :)

Verbaast me wel, had eigenlijk forza horizon met meeste uren verwacht :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4fLmVApDcetQngcqsxlpkzGA1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GTNFYNLi0RChkmDsPbgjBHOP.jpg?f=fotoalbum_large

• On_E

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:40:
[...]

Slay the Spire als most played game. Daar kan ik achter staan.
Haha ik speel bijna dagelijks wel een potje (of meer). Zit bij ‘Ascension’ 14 en stop pas bij 20.

Alhoewel stoppen…

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:14
Zulke games gaan mij écht te ver, kan hier niks van begrijpen...

Ieder zo zijn ding denk ik dan maar :|

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:48

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

deryck schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:19:
Servers hebben het erg druk momenteel. Wat is je gamertag?

Coding in the cold; <brrrrr />

On_E schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:44:
[...]

Haha ik speel bijna dagelijks wel een potje (of meer). Zit bij ‘Ascension’ 14 en stop pas bij 20.

Alhoewel stoppen…
Ik kan niet begrijpen dat iemand zo’n ontzettend luck based game speelt!!

Ik ben er heel slecht in :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Belindo

Belindo

Flink wat uurtje in MSFS, maar wel de 1000hr achievement binnen inmiddels.
Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-535970.jpg?v=6451

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

Belindo schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:56:
[Afbeelding]
Slechts 98% completion? Aj, aj, aj :)

Wel knap dat 1400 uur van het totaal 1900 uur speeltijd flight simulator is. Respect.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

[Afbeelding]
Ik ben wel benieuwd hoeveel van die flight simulator-tijd op de automatische piloot is gegaan :p
ilm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:14:
Mass effect :) Geeft perfect aan welk soort games ik leuk vind.

Ik heb geen hours played? Wel gamepass games played.

[Afbeelding]

Wel verrassend van de hoge gamerscore en achievements. Daar let ik echt nooit op. Misschien toch een beetje teveel gespeeld :s
Yup, mass effect is bij mij verantwoordelijk voor de helft van mijn Xbox uren dit jaar :+ (ook omdat ik halverwege het jaar weer op een pc gaming kick kwam)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aShbVCxIkfWlTLAiANkIzDVvEj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MN3MoD3l8mtcUaYTFm1QmYMZ.jpg?f=fotoalbum_large

Gamertag: FinrazielNL

• Exactor it
On_E schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 21:44:
[...]

Alhoewel stoppen…
Echt een topspel. En in tegenstelling tot wat @uchiha tijntje suggereert weinig luck based buiten een enkele achievement. Als je altijd de beste keuze maakt bij elke keuze die je voorgeschoteld krijgt win je een stuk meer dan je verliest.

Ik heb hem op ascension 20 op alle poppetjes op ipad, xbox, switch en pc. Nog bezig met Android versie. Elke nieuwe platform duurt minder lang. Al ben ik wel gestopt met the heart. Die vraagt teveel opletten tijdens een run. Excuses voor de pocherij. Ik ben een groot fan. :)

• Belindo

Belindo

ilm schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:03:
[...]

Slechts 98% completion? Aj, aj, aj :)

Wel knap dat 1400 uur van het totaal 1900 uur speeltijd flight simulator is. Respect.
Polariteit schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:07:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoeveel van die flight simulator-tijd op de automatische piloot is gegaan :p
Eerlijk is eerlijk, er zit inderdaad redelijk wat AFK vliegen in tbv de 1000hr achievement. Echter was de 500 landingen op verschillende vliegvelden achievement ook erg lang, én handmatig.

Laatste achievement is voor de 10 wekelijkse uitdagingen, waarvan er sinds de launch 4 zijn geweest... dat gaat nog wel even duren.

[ Voor 16% gewijzigd door Belindo op 20-12-2022 22:26 ]

Belindo schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:25:
[...]

[...]

Eerlijk is eerlijk, er zit inderdaad redelijk wat AFK vliegen in tbv de 1000hr achievement. Echter was de 500 landingen op verschillende vliegvelden achievement ook erg lang, én handmatig.

Laatste achievement is voor de 10 wekelijkse uitdagingen, waarvan er sinds de launch 4 zijn geweest... dat gaat nog wel even duren.
Mooi om te zien dat iemand zo lang kan genieten van een spel :)
Succes met de laatste 2 % !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Powder Toastman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3rijgCgrVKy9m8rgzH6rvP0_7ag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iUG23Z8wC0xFm7OLdcQCx9Fz.jpg?f=fotoalbum_large

Pfff. Je kunt wel zien dat ik een trage gamer ben, zoveel uren in FC6 en dan pas 62% completion. Of vaak in slaap gevallen op de bank met controller nog in de hand... ;)

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbzvCsWBNNBB5tEW3wiHE7deejk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7QXjpDA6zJcq1bO6Xh054Eg.jpg?f=fotoalbum_large

Ah tof, deze had ik niet verwacht. Dit was een leuke verrassing dit jaar, gek genoeg dus ook meer gespeeld dan een Halo of Hades bijvoorbeeld :)
Powder Toastman schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:33:
[Afbeelding]

Pfff. Je kunt wel zien dat ik een trage gamer ben, zoveel uren in FC6 en dan pas 62% completion. Of vaak in slaap gevallen op de bank met controller nog in de hand... ;)
Far Cry 6 heb ik 100% gespeeld (niet 1000/1000 achievements) wat was dat een heerlijke game! _/-\o_

• Slasher
  • Niet online

Slasher

G_Dragon schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:58:
[...]

Far Cry 6 heb ik 100% gespeeld (niet 1000/1000 achievements) wat was dat een heerlijke game! _/-\o_
Respect hoor, vond het niet zo’n leuk spel heel veel herhaling al is dat met meer FC natuurlijk, maar deze ga ik nooit meer Full Price kopen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-943974.jpg?v=2075

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-13507.jpg?v=1532

Ja die had ik wel aan zien komen :+

In 2023 maar wat vaker de Xbox aan zetten, want ik heb games op de pc met meer uren dit jaar dan dat de Xbox heeft aangestaan 😅

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-932733.jpg

Beetje weinig gespeeld afgelopen jaar.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Het mooie vind ik dat ik kan zien hoeveel (Game Pass) spellen ik heb gespeeld. Helaas niet hoeveel uur in totaal.

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-1188784.jpg?v=192

• Ht87
Sinds november aan de series s (actie met gratis fifa 23), gaat aardig!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8mAfeusogsLCk3Q5H2Kktu3n49E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LjStReqG13oJpnxu8NfggWI.jpg?f=fotoalbum_large

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-11 14:12
[Afbeelding]
even simpel gerekend....
1400/365 = 4 uur per dag MSFS 8)7
Wat doe je dan? real time vliegen de hele dag?

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-548366.jpg?v=4938
my 2 cents

• Belindo

Belindo

devilsnight schreef op woensdag 21 december 2022 @ 00:11:
Bij Rewards>Season of Xbox.

Wat ik ook kies van die drie dingen, bij geen enkele krijg ik een groen vinkje. Jullie?
Wel een achievement gehaald in één van die games, na het activeren van de punchcard? Ik haalde er één in Descenders, en kreeg de punten en alle vinkjes stonden op groen.

• Droxia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 12:39
Belindo schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:35:
[...]

Wel een achievement gehaald in één van die games, na het activeren van de punchcard? Ik haalde er één in Descenders, en kreeg de punten en alle vinkjes stonden op groen.
Mij lukte dit gisteren ook niet, kan de punchcard niet eens activeren.. Vorige week heb ik de vorige wel kunnen completen. Dacht zodoende dat het wellicht niet de bedoeling is dat die er weer is deze week?

• Belindo

Belindo

Ah, het is natuurlijk woensdag, dus gisteren is er een nieuwe gekomen. Net even gekeken; bij het activeren van de card bleef het vinkje weg. Toen ik er weer in ging om de lijst met games te kijken (voor het tweede vinkje) stond er 'Voltooid' bij de eerste. Na het kijken naar de games terug naar de Rewards app; twee vinkjes.

Nu heeft die app wel vaker issues. Voornamelijk dat er geen vinkje verschijnt, totdat je ergens anders in gaat en dan terug naar het hoofdscherm, dan staan ze er ineens wel.

• Albert020
Als ik een een game online via PC koop, en dan de code invoer in mijn Microsoft account ,
komt de game dan automatisch als download in mijn Xbox S te staan ?

Heb het al gevonden,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lgKipuFgeJ0x92pSGuTTjLkKWp8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZNJeiHtfQGwTH26W4kbbFFC6.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Albert020 op 21-12-2022 10:40 ]

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d29TkjVefEbXscPh4uKrg5r5-Kk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lEVBV25gK70W2zVmtX8VFeEk.jpg?f=fotoalbum_large

Heb sinds september een XSX. Nog niet bijster veel op gespeeld, maar me al wel goed vermaakt met FH5 :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-11 08:14
Mijn top game van 2022 :D

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-1218420.jpg?v=1384

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ongebruikelijke titel als meest gespeeld :P

Ook meer op de PS5 bezig geweest afgelopen jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Eg8ELDzNIajrqdB9y85g92zHr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phXvhcpD5yU5uvKx8Wx9qw3v.jpg?f=fotoalbum_large

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11 00:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Hier ook Eldin Ring. Ben niet zo’n talent in FromSoftware games, maar de setting en vibe spreekt me wel erg aan. Uiteindelijk de boss fight in Lurnia of the Lake gehaald, maar daarna afgehaakt omdat overal waar ik heen geen ik meteen de pan in werd gehakt.

Denk dat OlliOlli World een goede tweede is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rIUG2epRthjZ8yLr8SwXM5-PQeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIoi14ur2arjqwkmZzqYgnFR.jpg?f=fotoalbum_large

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 08:36

Zelf gisteren begonnen op de XSX, wat een pracht en praal komende van Pokémon Violet op de Switch de afgelopen weken _O-

Je moet wel echt van de humor houden (Justin Roiland), heeeeel veel dialogue. Maar toch leuk dat we als Xbox community weer eens een hitje hebben op single player niveau.

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Heb de series x sinds mei en speel meer op PC. Hoe krijg je je totale uren te zien?

Afbeeldingslocatie: https://i6.trueachievements.com/annualhighlights/2022-ta-1221539.jpg?v=193

[ Voor 32% gewijzigd door ProfaNe op 21-12-2022 11:57 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-j892reOpCGL5dWZhxhRNgN2NQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dda1CRqcS5b2ewN88d1inOhq.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 12:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XwPEg57F26nprV7Uze3Qs0j-Za0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5BMBqVyIJnWPfLIIvDiEhgUj.jpg?f=fotoalbum_large

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mijn XSX launch controller heeft ondertussen last van stick drift bij het linker pookje :-(

• Exactor it
ProfaNe schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:46:
Heb de series x sinds mei en speel meer op PC. Hoe krijg je je totale uren te zien?

[Afbeelding]
Hij werkt raar. Sommigen krijgen uren anderen gamepass spellen. Als je op true achievements zelf, rond gaat neuzen kun je je totale uren wel vinden maar ik weet niet zo snel waar dat staat.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
PC doet hij wel weer voor fallout 76, mara als ik andere games erbij ga tellen, ga ik ver over die overige 200 uren heen (Fifa 22/23, ACC, GTA, outriders, tekken, AC). Lijkt alsof hij diverse 2021 of oudere games niet mee lijkt te tellen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6_JYOdrnh99v_bwwfFJlQ1qQq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dYuQi2PShaF1gzkCSlEUOuRL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2022 13:06 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Powder Toastman
G_Dragon schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 22:58:
[...]

Vond het inderdaad een leuke game. Maar verder dan die 62% zal ik wel nooit komen, heb het spel inmiddels verwijderd van de XSX, want nog zoveel te spelen. Gisteravond Saints Row uitgespeeld (niet 1000GS hoor).

Nu heb ik High on Life en A Plague Tale: Requiem klaarstaan om aan te beginnen, en heb sowieso nog een enorme backlog. Achievements vind ik leuk, maar heb absoluut niet de behoefte om alle games op 1000GS te zetten, heb er slechts een handjevol die ik echt 100% uitgespeeld heb.

Met zoveel leuks te gamen, ga ik niet games lopen grinden om alle achievements binnen te harken, want het is geen werk. Dan begin ik liever weer aan een nieuw avontuur.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vraag me af of dit allemaal klopt. Volgens mij moeten games ook de stats counter ondersteunen. Heb veel meer uren gespeeld namelijk en voornamelijk Battlefield 5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqCJY_UmsRsNbmSh8hQLpFusoFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3mZgFhON7h0cp2zhkzAiHjYZ.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

Belindo schreef op woensdag 21 december 2022 @ 08:35:
[...]

Niets. Normaal als je die card alleen al kiest komt er een groen vinkje, maar dat gebeurd nu niet. Alle andere dingen werken allemaal wel.

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-11 20:28
Hier telt ie ook niet alles mee. Maar toch grappig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkTyo27NbnJAOopDRr_AJCFuVXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h7uwLGf0d7rIc5fcwynyOXLU.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 63 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord