Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
Chrisje1983 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:54:
[...]

Tot op dit moment lijkt het er op dat alleen de seagate ssd welke microsoft ook officieel in de series s/x ondersteund in de ali adapters werken.

Er is één uitzondering, dat is de wd sn530 die zou werken in de ali adapters maar dan mis je de snelheid en de prijzen liggen hoog.

YouTube: Does This New Xbox Storage Hack Work?
Hier wordt gebruik gemaakt van cfexpress adaptor. Die hebben tot nu toe allemaal niet gewerkt. Alleen met een ssd die al uit een andere xbox kwam.

Het voorbeeld wat ik eerder postte lijkt een stap verder te zijn en werkt met niet Wd SSD's. Het is alleen niet duidelijk of het ook next gen only games draait

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

CoD MW II heeft een Free Multiplayer weekend dit weekend.
Daarnaast ook AC: Valhalla Free to Play, en Dragon Ball en WWE2K22
https://www.purexbox.com/...s-for-free-december-15-18

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:14
Sinds tijden niet zo'n plezier gehad van een SP spel als bij High on Life! Alsof je een cartoon van een paar uur aan het bekijken bent :)

Zit er verschil tussen weapon upgrades en mods? Heb al het eea gekocht, maar ze vallen dus niet onder mods?

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11 18:01
Blaauw87 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:43:
Sinds tijden niet zo'n plezier gehad van een SP spel als bij High on Life! Alsof je een cartoon van een paar uur aan het bekijken bent :)

Zit er verschil tussen weapon upgrades en mods? Heb al het eea gekocht, maar ze vallen dus niet onder mods?
Ja dat verschilt.

Ik hoop echt dat die patch snel komt. Zin om verder te spelen.
Hot Wheels in de store is nu ook gewoon weer betaald. Dus ze hebben hem op Game Pass gezet, ondanks de berichten dat dit eerst niet ging gebeuren. Toen gisteren er weer afgehaald en dat allemaal zonder enige communicatie.

Hij is in de sale, dat wel 😂

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Blaauw87 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 16:43:

Vindt het ook echt een heerlijke game. Speelt ook lekker weg. Heb dubbel gelegen van het lachen toen ik dat mes kreeg. Zelfs ook nog een stuk film gekeken met eeh jonge denise richards en een jonge paul walker, haha

Ben echt wel blij met game pass wat dat betreft. 100% dat ik dan nooit van dit spel gehoord had of gewoon had overgeslagen net als tinykin waar ik ook echt van genoten heb.

[ Voor 6% gewijzigd door airwolf83 op 16-12-2022 19:30 ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:41
Daar gaan we weer. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YHcFqKtk2EKKew-ua44mSNIMKBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TwbT6tDvCBUvAvRprcQzs50e.jpg?f=fotoalbum_large
De nieuwe This Week on Xbox is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Ik wil in games altijd alles graag lezen en horen, maar in High on Life praat die gun de hele tijd over zichzelf heen. Hij begint over iets te praten en dan middenin de zin begint ie over iets anders.

Bekende issue?
devilsnight schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:24:
Ik wil in games altijd alles graag lezen en horen, maar in High on Life praat die gun de hele tijd over zichzelf heen. Hij begint over iets te praten en dan middenin de zin begint ie over iets anders.

Bekende issue?
Dat komt denk ik voor als je ergens heen loopt en dan een conversatie triggert met bijv. npc’s.

———

Zojuist Gris uitgespeeld. Een aanrader voor liefhebbers van 2D puzzel platformers. Ziet er ook qua stijl super uit.

———

Nu ook maar even The Witcher proberen. :) En snel weer geuninstalled. Ziet er goed uit, maar ben alle controls vergeten enzo :P

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-12-2022 21:07 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:30:
[...]

Dat komt denk ik voor als je ergens heen loopt en dan een conversatie triggert met bijv. npc’s.

———

Zojuist Gris uitgespeeld. Een aanrader voor liefhebbers van 2D puzzel platformers. Ziet er ook qua stijl super uit.

[Video: GRIS | PlayStation 5 & Xbox S/X | December 13]

———

Nu ook maar even The Witcher proberen. :)
Ja, het gebeurde toen ik naar mijn kamer ging om te zien of de gun nieuwe dialogen zou hebben, wat ie ook had, en toen begon die zus te kletsen en de dialoog van de gun was weg qua text en sound.

Zodra je in die stad komt en je gaat naar rechts, een soort van garage in en daar was een NPC, de gun begint erover te praten, en vervolgens kletst ie eroverheen, Hmm.
devilsnight schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:35:
[...]

Ja, het gebeurde toen ik naar mijn kamer ging om te zien of de gun nieuwe dialogen zou hebben, wat ie ook had, en toen begon die zus te kletsen en de dialoog van de gun was weg qua text en sound.

Zodra je in die stad komt en je gaat naar rechts, een soort van garage in en daar was een NPC, de gun begint erover te praten, en vervolgens kletst ie eroverheen, Hmm.
Gewoon stil staan als je de gun wilt horen :+

uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:44:
[...]

Gewoon stil staan als je de gun wilt horen :+
Ik zal wellicht echt net iets te ver naar voren gegaan zijn.

Ik moet zeggen dat ik echt aan het genieten ben. Ik hou ervan wanneer studio's extra dingen erin stoppen voor die "gekke" paar gamers die ongebruikelijke dingen doen zoals proberen op een burger te schieten en de gun begint te praten. Of in die winkel op de toonbank springen, dan beginnen de winkeliers erop te reageren.

Heerlijk. Net zoals vroeger met die adventure games, gewoon een bepaald iets de hele tijd blijven proberen en je krijgt dan steeds andere dialogen. Ik hou nu al van de humor hier.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
Oké ik ben overtuigd, download staat aan!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik weet niet wat ik moet vinden van de nieuwe SF, ben altijd erg gecharmeerd van SF.
Dat gehele batttlehub gebeuren kan me gestolen worden. Ik wil gewoon het spel opstarten, mp opstarten en klaar. De muziek zelf is tot nu toe niet mijn smaak, maar ik zag dat je uiteindelijk ook je eigen muziek kan starten.
De gameplay zelf is wel behoorlijk anders dan SF4 dus dat is nog flink wennen.
Ht87 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:09:
Oké ik ben overtuigd, download staat aan!
Bedoel je High on Life of Witcher 3? :P

Ik zit nu ingame TV te kijken, op deze manier ben ik wel even zoet voordat ik echt verder kom qua story. Maar dat is prima!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
devilsnight schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:36:
[...]

Ik zit nu ingame TV te kijken, op deze manier ben ik wel even zoet voordat ik echt verder kom qua story. Maar dat is prima!
Haha, ja daar had ik duidelijker in kunnen zijn! Maar High on Life is binnen inmiddels ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Ht87 op 16-12-2022 22:05 . Reden: Typo ]

Ht87 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:00:
[...]

Haha, ja daar had ik duidelijker in kunnen zijn! Maar High on Life is binnen inmiddels ;)
Hier ook, goede game om voor het eerst in tijden weer eens op de Xbox te spelen.
Klein stukje gespeeld pas (net in de slums aangekomen) maar ik lig om de haverklap in een deuk ja :)
En ik wist dat dát was wat ze bedoelden met fallout doesn't let you do this :+

Gamertag: FinrazielNL

• Yonix
devilsnight schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:36:
[...]

Dat gewoon heel de film 'Tammy & The Teenage T-Rex' in de game te zien is. Fucking awesome! :D

Trouwens, dacht eerst dat het om een parodie ging, maar de film blijkt dus echt te bestaan. :P En Denise Richards? Yes please! :D
@Timothy3000

[Twitter: https://twitter.com/highonlifegame/status/1603890095869894656?s=46&t=Nh2q5wvnxd8AQMIOzwUM-Q]

Hopelijk fixt deze update je bug. :) Weet niet of de update voor iedereen al live is. Zie de tweet voor de patch notes.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-12-2022 00:17 ]

Yonix schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:55:
[...]

Dat gewoon heel de film 'Tammy & The Teenage T-Rex' in de game te zien is. Fucking awesome! :D

Trouwens, dacht eerst dat het om een parodie ging, maar de film blijkt dus echt te bestaan. :P En Denise Richards? Yes please! :D
Zelf heb ik alleen die tv zender in het begin van Blim City gekeken. Moet zeggen dat ik daar lang niet alles even grappig vond, maar dat is niet erg.

Het zou echt top zijn als ze nog HDR zouden toevoegen, geen idee hoe lastig dat voor een dev is om te doen nadat de game al klaar is, maar damn, echt goede HDR zou deze game echt ten goede komen.
Bij mij niet?

Misschien zit die in mijn cache.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-12-2022 00:38 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 00:35:
[...]

Bij mij niet?

Misschien zit die in mijn cache.

[Embed]
De tweet bestaat!

• Yonix
uchiha tijntje schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:30:
[...]
———

Nu ook maar even The Witcher proberen. :) En snel weer geuninstalled. Ziet er goed uit, maar ben alle controls vergeten enzo :P
Dude, even doorzetten, you're missing out! Ik had hetzelfde als jij, moest ook weer even wennen aan de controls en gameplay mechanics, maar nu zit ik er weer helemaal in! :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lPEfKqXrE-vdHU--_yJXXr7jkW4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/beZQs5C3TNK9MsZKAjGajZvG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ffvo0g4mDGp1BKJ-ZFJtHmZrw_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gfanKfIuoznW4EOOarSxi85g.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LcyyQKmoEMHDR_EJ5KjTx4mMH9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rm8AwICK7OPcNXYbQ6OYy3WP.png?f=fotoalbum_large

Wat contracten doen, monsters jagen en leuke side quests ontdekken! :*)

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:36
Yonix schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 02:09:
[...]
Wat contracten doen, monsters jagen en leuke side quests ontdekken! :*)

[ Voor 29% gewijzigd door Chrisje1983 op 17-12-2022 08:59 ]

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:36
Edit> bedankt Rivanov

[ Voor 171% gewijzigd door Chrisje1983 op 17-12-2022 09:00 ]

Chrisje1983 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 03:18:
Hoe kan ik een youtube video embedden?
Twee manieren:

1. Klik op het “Play” icoontje in de werkbalk van het Tweakers comment scherm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbg5P1I2J28UME9jttXVN-40PQA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f3FBGOPtA2oeVfoTnRfw8r2D.jpg?f=user_large

2. Zet de YouTube URL tussen [video] en [/video]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Timothy3000
devilsnight schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 20:55:
[...]

Ik zal wellicht echt net iets te ver naar voren gegaan zijn.

Ik moet zeggen dat ik echt aan het genieten ben. Ik hou ervan wanneer studio's extra dingen erin stoppen voor die "gekke" paar gamers die ongebruikelijke dingen doen zoals proberen op een burger te schieten en de gun begint te praten. Of in die winkel op de toonbank springen, dan beginnen de winkeliers erop te reageren.

Heerlijk. Net zoals vroeger met die adventure games, gewoon een bepaald iets de hele tijd blijven proberen en je krijgt dan steeds andere dialogen. Ik hou nu al van de humor hier.
Heb je Monkey Island al gespeeld op Gamepass? Denk dat je die ook te gek gaat vinden.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 00:16:
@Timothy3000

[Embed]

Hopelijk fixt deze update je bug. :) Weet niet of de update voor iedereen al live is. Zie de tweet voor de patch notes.
Hij staat erbij in de patch notes! Top, bedankt dat je me even op de hoogte hebt gebracht. :D
Vanavond even uitprobere !

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

Timothy3000 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:29:
[...]

Heb je Monkey Island al gespeeld op Gamepass? Denk dat je die ook te gek gaat vinden.
En vergeet ook ineens niet Day of the tentacle, grim fandango (remastered!), full throttle, psychonauts 2, etc. te (her)spelen.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01
Yonix schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:55:
[...]

Er zit zowiezo nog een film in, Demon Wind.
Te zien in de bioscoop.
Timothy3000 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:29:
[...]

Yes, stukje gespeeld, maar merkte wel dat ik niet in de stemming ervoor was. Toen maar bezig gegaan met As Dusk Falls en nu wissel ik Xuan Yuan af met High on Life. Maar ik ga er absoluut een keer voor zitten.
ilm schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:43:
[...]

En vergeet ook ineens niet Day of the tentacle, grim fandango (remastered!), full throttle, psychonauts 2, etc. te (her)spelen.
Wat een tijden waren dat vroeger op PC. Bij games zoals Day of the Tentacle hadden we soms wel een walk-through nodig, niet alle puzzels in de oude adventure games waren even logisch, haha. Echt veel top adventure games vroeger, Beneath a steel Sky, Indiana Jones (subtitel vergeten) en nog veel meer. Voelt als een eeuwigheid geleden. Is het ook. : (

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:33
Advertenties in xbox games...zal wat zijn na paar kills in cod/halo reclame op je scherm :)

https://www.pcmag.com/new...personalized-ads-in-games

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:26
Amaze86 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:36:
Advertenties in xbox games...zal wat zijn na paar kills in cod/halo reclame op je scherm :)

Verschrikkelijk idee, doet me denken aan South Park, all those adds.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik kreeg gisteren Police Simulator binnen, deze is echt leuk om te spelen!

Voorheen moesten we het doen met iets als Autobahn Police Simulator, maar het laatste deel is verschrikkelijk (qua framerate) en in dit spel kun je veel meer. Voor dat geld (was 30 voor de XSX, 40 voor de PS5 vandaar de XSX variant gekocht) echt een no-brainer als je van dit soort games houdt.
Iemand van jullie Tunic al gespeeld? Daar ben ik nu mee begonnen. Beetje Zelda 1 idee, alleen toch anders.

Linksquest schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:56:
Iemand van jullie Tunic al gespeeld? Daar ben ik nu mee begonnen. Beetje Zelda 1 idee, alleen toch anders.
Jep, top spel. :) Leuke puzzels, veel en leuke exploration, prima vechtsysteem. Mooie herinneringen aan games van vroeger. Heb bijna alle puzzels en collectibles zonder guide gehaald, behalve de allerlaatste. Die ging me toch even net wat te ver. :P

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-12-2022 12:03 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
Geniaal pareltje, dat je hem nog nu pas ontdekt? Snap niet dat deze the video game awards niet heeft gehaald, wat een genot was dat spel! Ook zo'n relaxte soundtrack!

• JDL15
Heb ik zelf mezelf nu echt 1,5u aan Denise Richards op liggen ge*len in High on Life?? _O-
_O- _O-

Zal wel een oledje zijn geweest:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2ABH0tKCcp3tL5S2MlLol-kXy8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fYHSjBzZmMt1Pa2nqo2YA9Tr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door JDL15 op 17-12-2022 12:59 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:02:
[...]

Jep, top spel. :) Leuke puzzels, veel en leuke exploration, prima vechtsysteem. Mooie herinneringen aan games van vroeger. Heb bijna alle puzzels en collectibles zonder guide gehaald, behalve de allerlaatste. Die ging me toch even net wat te ver. :P
Heb alleen ruzie met die lazer torentjes zeg maar :P Maar vind bij die handleiding wel jammer dat je vaak de tekst niet kunt lezen, wilde weten wat bepaalde items deed, zie wel de naam van het item maar niet wat het doet.

Linksquest schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:35:
[...]

Heb alleen ruzie met die lazer torentjes zeg maar :P Maar vind bij die handleiding wel jammer dat je vaak de tekst niet kunt lezen, wilde weten wat bepaalde items deed, zie wel de naam van het item maar niet wat het doet.
Die handleiding is ongeveer het beste van de hele game :P

Volgens mij is het zo dat als je een item gebruikt de handleiding wordt “aangevuld”. Maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Maar als je het echt wilt weten is het internet je eerste hulplijn :)

Ja dat kan, maar wil internet zo min mogelijk gebruiken, maar kom er wel uit ;)

Ook lachen wanneer dat Suit OS ventje voor het eerst alles aan je uitlegt zoals way points enzo. Als je gewoon niets doet blijft ie de hele tijd door kletsen dat het hem echt niets uitmaakt, hij heeft alle tijd van de wereld aangezien hij maar een AI is enzo. Prachtig.

(High on Life)

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 17-12-2022 14:02 ]

JDL15 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 12:54:
Heb ik zelf mezelf nu echt 1,5u aan Denise Richards op liggen ge*len in High on Life?? _O-
_O- _O-

Zal wel een oledje zijn geweest:

[Afbeelding]
Dat is de kamer TV he? Daar heb ik nu alleen maar gekke alien tentakels op het scherm. Gene kijkt ernaar. :P

Ze hebben ook een forum in het startmenu gedaan, haha.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 17-12-2022 14:08 ]

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-11 16:24
Geen idee of het al gepost is. Dan kan het worden genegeerd.

https://www.xbox.com/nl-NL/games/red-dead-redemption-2

Red dead redemption 2 is nu iets minder dan 20 euro op de Series S|X

Houd er rekening mee dat de game er niet voor geoptimaliseerd is. Beide consoles doen het met een stabiele 30 fps. De Series X in 4k en de Series S op ~850P..

Zelf een series S en als ik de reviews mag geloven is het spel ook daarop erg mooi dus ik ga het nu zelf eens testen :)

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Amaze86 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 10:36:

Alweer? Dit bericht lijkt ieder jaar terug te komen. En dat terwijl het al letterlijk decennia bestaat. Ik herinner me gepersonaliseerde reclame in trackmania nations en dat spel is van *google* 2006.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

MetalSonic schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:14:

Houd er rekening mee dat de game er niet voor geoptimaliseerd is. Beide consoles doen het met een stabiele 30 fps. De Series X in 4k en de Series S op ~850P..

Zelf een series S en als ik de reviews mag geloven is het spel ook daarop erg mooi dus ik ga het nu zelf eens testen :)
Bedankt voor je post. Laatst ook maar de beslissing genomen na een aanrader van een kennis, toevallig was toen de Ultimate Edition in Gold voor €34,99 dus heb alles maar meteen genomen.

Wel een series X dus kan genieten van 4K graphics op 30 fps dan helaas maar toch, schijnt erg mooi te zijn ja :9~ 8)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
MetalSonic schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:14:

Top!
Al eerder aan gedacht om te kopen voor het weekje tussen kerst en nieuwjaar.
Nu zit hij in m'n winkelmand omdat betalen via iDeal nog niet lukt.
(De 1 cent wel betaald. Ik gok dat m'n gegevens even verwerkt moeten worden, of zo. Heb 16 dagen de tijd, zag ik, dus komt vast wel goed)

• MetalSonic
  • Laatst online: 26-11 16:24
zetje01 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:49:
[...]

Top!
(De 1 cent wel betaald. Ik gok dat m'n gegevens even verwerkt moeten worden, of zo. Heb 16 dagen de tijd, zag ik, dus komt vast wel goed)
Ik heb mijn Vodafone/ telefoon gekoppeld aan mijn Xbox account. Ik krijg een sms even overtypen op mijn Xbox dashboard en het wordt opgeteld bij mijn Vodafone factuur over een maand. Werkt voor mij praktisch net zo makkelijk als iDeal en handig om af en toe een koopje te "snipen" eerder al geduldig gewacht tot Resident Evil Village. Die was zijn 30 euro dubbel en dwars waard.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 00:16:
@Timothy3000

[Embed]

Hij doet het! Held! :D

• ilm

ilm

devilsnight schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:04:
[...]

Dat is de kamer TV he? Daar heb ik nu alleen maar gekke alien tentakels op het scherm. Gene kijkt ernaar. :P

Ze hebben ook een forum in het startmenu gedaan, haha.
Ik vind de commentaar op de film in de cinema wel grappig. Volgens mij hebben drie mensen de film echt gekeken en hun commentaar opgenomen zonder script. Beetje improvisatie.

• Timothy3000
Is het niet
spoiler: naam show
Mystery Science Theater 3000?

[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 17-12-2022 21:29 ]

• ilm

ilm

Timothy3000 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:28:
Is het niet
spoiler: naam show
Mystery Science Theater 3000?
Ah whoops, is inderdaad een episode daarvan. Kende ik nog niet.

Met die drie aliens vooraan in de cinema leek het alsof ze zelf iets hadden opgenomen. :)
Rewards

Gisternacht na 00:00 heb ik die drie verschillende zoekopdrachten gedaan voor 90, 60 en 12 punten. Ik ben echter vergeten vandaag de paar dingetjes zoals die games aan in de Rewards app op Xbox aan te klikken.

Ik ging kijken in het dashboard (Edge op Xbox wordt dan geopend) en ik zag staan dat ik over 2 dagen 45 punten krijg voor de streak. Maar ik kan zweren dat daar gisteren iets stond wat ver boven dat was. Wat moet je echt gedaan hebben dagelijks om die streak te behouden? Echt alles, of alleen die quizjes en dingetjes aanklikken in edge?

• Chirrel
  • Laatst online: 23-11 20:07
devilsnight schreef op zondag 18 december 2022 @ 00:49:
Rewards

Gisternacht na 00:00 heb ik die drie verschillende zoekopdrachten gedaan voor 90, 60 en 12 punten. Ik ben echter vergeten vandaag de paar dingetjes zoals die games aan in de Rewards app op Xbox aan te klikken.

Ik ging kijken in het dashboard (Edge op Xbox wordt dan geopend) en ik zag staan dat ik over 2 dagen 45 punten krijg voor de streak. Maar ik kan zweren dat daar gisteren iets stond wat ver boven dat was. Wat moet je echt gedaan hebben dagelijks om die streak te behouden? Echt alles, of alleen die quizjes en dingetjes aanklikken in edge?
Ja, dat is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik gebruik de Bing app op m'n telefoon.

Nu net even gedaan en de streak telde door nadat ik de drie dagelijkse activiteiten had gedaan.

De tijd waarop de dag reset zeg maar, is me niet duidelijk. Op de Xbox is het in de avond 17.00 ongeveer (wintertijd). Of dat voor Bing ook is, weet ik niet.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De streak gaat inderdaad over de 3 dagelijkse activiteiten. Alle andere dingen zijn bonus.

op de xbox zijn de reward-app zaken (denk ik) om 12 uur 's nachts naar de gamepass opdrachten om 6 uur 's avonds (eerder dit jaar was dat 7 uur, dus dat heeft denk ik te maken met Amerikaanse zomer en wintertijd of zo)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
zetje01 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 17:49:
[...]

Top!
Een weekje heb je niet genoeg aan om die parel van een game te spelen ;)

Jokes aside, have fun, als er één game is die ik graag eens opnieuw zou kunnen ervaren is RDR2 het wel d:)b

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Ja 1 van de beste games die ik heb gespeeld dit jaar. Denk mijn favoriet tot nu toe na Elden Ring

• Timothy3000
Exorcist schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:30:

[YouTube: AN ACTUALLY GOOD POLICE SIM?!? - Police Simulator: Patrol Officers]

Voorheen moesten we het doen met iets als Autobahn Police Simulator, maar het laatste deel is verschrikkelijk (qua framerate) en in dit spel kun je veel meer. Voor dat geld (was 30 voor de XSX, 40 voor de PS5 vandaar de XSX variant gekocht) echt een no-brainer als je van dit soort games houdt.
Waar heb je hem voor 30 gevonden voor XSX? Ik zoek deze ook.

• Timothy3000
High On Life uitgespeeld. Hele toffe game. Had nav de trailers gedacht dat ik er na een kwartier wel klaar mee zou zijn maar enorm van genoten.

spoiler: einde spoilers
Kenny obviously niet de eindklus laten klaren. Jullie?

• Timothy3000
Nog een end game spoiler voor mensen die High on Life ook hebben uitgespeeld:

spoiler: title
Vergeet niet even bij Chuggs langs te gaan na het uitspelen. ;)
Niet al te boeiende games die deze week uitkomen:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-december-19

Met High on Life ga ik denk ik opnieuw beginnen. Ik las dat de patch achievements pas fixt in een nieuwe save file. Wel beetje jammer maar ik denk dat ik er zo doorheen vlieg.

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-12-2022 11:44 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:41:
Niet al te boeiende games die deze week uitkomen:

https://www.trueachieveme...ew-xbox-games-december-19

Met High on Life ga ik denk ik opnieuw beginnen. Ik las dat de patch achievements pas fixt in een nieuwe save file. Wel beetje jammer maar ik denk dat ik er zo doorheen vlieg.
Welke zijn broken dan? Hij is 2x gepatcht terwijl ik speel en ik hoef er nog maar een paar te halen. Niks lijkt niet te werken.
Timothy3000 schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:46:
[...]

Welke zijn broken dan? Hij is 2x gepatcht terwijl ik speel en ik hoef er nog maar een paar te halen. Niks lijkt niet te werken.
Die forum challenges. Bij mij waren ze gelocked (gebeurde als je dood ging of een checkpoint moest reloaden) en las dat je ze daarna niet meer kon halen. Mochten ze in jouw geval niet gelocked zijn, dan is er volgens mij weinig aan de hand.

Gisteren LEGO® Harry Potter™ Collection en Hot Wheels Unleashed™ - Game Of The Year Edition in de aanbieding gekocht, die Harry Potter game was in Brazilië helemaal goedkoop.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:57:
[...]

Die forum challenges. Bij mij waren ze gelocked (gebeurde als je dood ging of een checkpoint moest reloaden) en las dat je ze daarna niet meer kon halen. Mochten ze in jouw geval niet gelocked zijn, dan is er volgens mij weinig aan de hand.
Ah dat is balen zeg. Hopelijk was je nog niet al te ver.

• JDL15
@G_Dragon So, dat einde van A plague tale! Damn, zo abrupt en heftige shit, zag ik even niet aankomen!
JDL15 schreef op zondag 18 december 2022 @ 13:01:
@G_Dragon So, dat einde van A plague tale! Damn, zo abrupt en heftige shit, zag ik even niet aankomen!
Ja heftig he :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

JDL15 schreef op zondag 18 december 2022 @ 13:01:
spoiler:
Als ze dat nu in chapter 1 had gedaan, dan was er veel leed voorkomen :P

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
Ben begonnen met Lego SW Skywalker Saga, heerlijke game als Star Wars fan. Hier ga ik veel plezier aan beleven. Enige moderne LEGO games die ik ken zijn Lego City Undercover (wat mij niet echt beviel) en de oude LEGO SW games, dus dit is een heel andere schaal. (En vroeger Lego Island gespeeld, man nostalgie).
Game Pass Leaving Soon:
Immortal Realms: Vampire Wars

Tropico 6

Scarlet Nexus

Secret Neighbor

Outer Wilds

Gorogoa

The Pedestrian

Embr

Iron Harvest (PC)
Ik had Scarlet al geïnstalleerd staan omdat ik het gevoel had dat deze eruit zou gaan.

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:12
devilsnight schreef op zondag 18 december 2022 @ 15:15:
Game Pass Leaving Soon:

[...]

Ik had Scarlet al geïnstalleerd staan omdat ik het gevoel had dat deze eruit zou gaan.
Moet je nog flink doorspelen, ik was daar wel 20-30 uur zoet mee

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Exorcist schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 11:30:

[YouTube: AN ACTUALLY GOOD POLICE SIM?!? - Police Simulator: Patrol Officers]

Ik twijfel echt enorm over deze game, lijkt me heel erg leuk spel. Heb je ook nog enige vrijheid in het spel door een beetje rond te rijden in een open wereld?

Elect a clown, expect a circus.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

G_Dragon schreef op zondag 18 december 2022 @ 12:06:
Gisteren LEGO® Harry Potter™ Collection en Hot Wheels Unleashed™ - Game Of The Year Edition in de aanbieding gekocht, die Harry Potter game was in Brazilië helemaal goedkoop.
Hot Wheels zou toch weer terugkomen op Game Pass nadat het eerst teruggetrokken was?

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Slasher schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:03:
[...]

Ik twijfel echt enorm over deze game, lijkt me heel erg leuk spel. Heb je ook nog enige vrijheid in het spel door een beetje rond te rijden in een open wereld?
Niet heel erg, dat gevoel krijg je wel maar je bent altijd afgekaderd tot een bepaald district. Maar er valt, vind ik, genoeg te doen op semi- "realistisch" niveau Voor het geld vind ik het echter een no-brainer.
Slasher schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:31:
[...]

Hot Wheels zou toch weer terugkomen op Game Pass nadat het eerst teruggetrokken was?
Oh serieus?

• Slasher
  • Niet online

Slasher

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Exorcist schreef op zondag 18 december 2022 @ 20:33:
[...]

Niet heel erg, dat gevoel krijg je wel maar je bent altijd afgekaderd tot een bepaald district. Maar er valt, vind ik, genoeg te doen op semi- "realistisch" niveau Voor het geld vind ik het echter een no-brainer.
Ik heb hem besteld, ben benieuwd :)

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Slasher schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:28:
[...]

Ik heb hem besteld, ben benieuwd :)
Benieuwd wat jij ervan vindt dan! _/-\o_
Fan-tas-tisch !
Qua story en setting echt een 2D Dark Souls ervaring.
Maar wel met een originele twist, alles draait voornamelijk om repel / absorb / parry.
Je begint echt enorm kwetsbaar en groeit naarmate het spel vordert.
Stamina management is eigenlijk de grootste vijand, nog niet eerder zo’n stamina heavy souls-like meegemaakt, en heb er toch al behoorlijk wat gespeeld :P
Omgevingen lijken zo uit Scorn te komen, draagt goed bij aan het grimmige sfeertje.
Is wel echt een spel dat jij zeker kan waarderen, dat verzeker ik je.

En eigenlijk is het verplichte kost voor iedereen met een OLED tv, al die kleuren icm dat diepe zwart :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:10:
[...]

Fan-tas-tisch !
Qua story en setting echt een 2D Dark Souls ervaring.
Maar wel met een originele twist, alles draait voornamelijk om repel / absorb / parry.
Je begint echt enorm kwetsbaar en groeit naarmate het spel vordert.
Stamina management is eigenlijk de grootste vijand, nog niet eerder zo’n stamina heavy souls-like meegemaakt, en heb er toch al behoorlijk wat gespeeld :P
Omgevingen lijken zo uit Scorn te komen, draagt goed bij aan het grimmige sfeertje.
Is wel echt een spel dat jij zeker kan waarderen, dat verzeker ik je.

En eigenlijk is het verplichte kost voor iedereen met een OLED tv, al die kleuren icm dat diepe zwart :9~
Top! Ga ik hem zo kopen. Enig idee hoe lang een playthrough is? En zijn er missable achievements :P

Ben nu weer bezig met As Dusk Falls. Had een blinde playthrough gedaan en vond de game echt goed geslaagd. Nu met de uitstekende “chapter select” de overige keuzes bekijken en de laatste achievements halen. Kan de game echt aanraden. Zeker als je niet weet wat je wilt bingen op kerstavond met je partner, is dit een leuke game!

Ik hoop op een deel 2 want de game eindigt toch met een soort van cliffhanger. Niet dat dit uitmaakt voor de game op zich. Want die staat volledig op zichzelf.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-12-2022 00:01 ]

kezzza schreef op zondag 18 december 2022 @ 19:00:
[...]

Moet je nog flink doorspelen, ik was daar wel 20-30 uur zoet mee
Ik ga het proberen, maar ik ga niet rushen. Mocht het niet lukken dan koop ik hem, want hij is fun genoeg. Combat is echt tof gedaan, verhaal begint interessant te worden, leuke characters, dat bonding is leuk gedaan ook. Zelfs die brain messages, gewoon WhatsApp/SMS eigenlijk is zelfs grappig gedaan ook.

Enige mindere vind ik de dungeons, die hadden echt wel wat interessanter kunnen zijn.
uchiha tijntje schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:20:
[...]

Top! Ga ik hem zo kopen. Enig idee hoe lang een playthrough is? En zijn er missable achievements :P

Ben nu weer bezig met As Dusk Falls. Had een blinde playthrough gedaan en vond de game echt goed geslaagd. Nu met de uitstekende “chapter select” de overige keuzes bekijken en de laatste achievements halen. Kan de game echt aanraden. Zeker als je niet weet wat je wilt bingen op kerstavond met je partner, is dit een leuke game!

Ik hoop op een deel 2 want de game eindigt toch met een soort van cliffhanger. Niet dat dit uitmaakt voor de game op zich. Want die staat volledig op zichzelf.
Heb er al flink wat uurtjes inzitten en de map staat op 15% :)
Voor zover ik weet geen missables, wel twee endings.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Timothy3000 schreef op zondag 18 december 2022 @ 11:14:
High On Life uitgespeeld. Hele toffe game. Had nav de trailers gedacht dat ik er na een kwartier wel klaar mee zou zijn maar enorm van genoten.
Not my cup of tea helaas. Wel fijn om even te proberen via gamepass :)

Dit weekend weer wat Hitman 3 gespeeld. Wat een levels heeft dat 3e deel. Zo tof en zoveel manieren om je doelen te behalen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hulleman op 19-12-2022 08:08 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:20
Ik kan iedereen die van puzzels houd Escape Academy aanraden. Erg leuke game. Zitten een aantal pittige puzzels tussen, maar altijd goed te doen.
De game staat ook op gamepass dus een prima tussendoortje

https://www.xbox.com/nl-N...cape-academy/9p3nt9h51rmr

PSN ID Binloading_nl

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
zijn er meer mensen met betalings problemen in de store?
Ik probeer de hele ochtend al Diablo 2 prime evil collectie te kopen... krijg alleen maar foutmeldingen.
Al voor dat de ideal pagina is geopend.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:46
En het is ook de normale editie en niet de GOTY zoals eerder, dus geen idee of je dan extra dingetjes krijgt maar anders kan het alsnog de moeite waard geweest zijn :P

Gamertag: timmie271

• Albert020
Als ik nou een game gekocht hebt kan ik hem dan zowel op mijn PC en Xbox S serie spelen ?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:21:
Als ik nou een game gekocht hebt kan ik hem dan zowel op mijn PC en Xbox S serie spelen ?
Dat ligt aan het spel. Spellen van de MS studios vaak wel, maar bijvoorbeeld UbiSoft spellen niet.

Je zult dus echt dat per spel na moeten gaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Albert020 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:21:
Play Anywhere is waar je op moet letten: https://www.xbox.com/en-US/games/xbox-play-anywhere
Dat betekend dat je zowel op Windows als Xbox kunt spelen. Is niet standaard bij iedere game.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 19-12-2022 15:24 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Albert020
ArthurMorgan schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:22:
[...]

Dat ligt aan het spel. Spellen van de MS studios vaak wel, maar bijvoorbeeld UbiSoft spellen niet.

Je zult dus echt dat per spel na moeten gaan.
Forza Horizon 5 kan ik volgens mij op PC en Xbox spelen, is van MS Studios ;)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:37
Albert020 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:53:
[...]

Let op dat dit alleen voor de digitale versie geldt, dus niet voor de disc versie.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Albert020 schreef op maandag 19 december 2022 @ 15:53:
[...]

En als je de PC-versie koopt, kun je alleen met die voor de Microsoft Store ook op de Xbox spelen.
Met de Steam-versie kun je alleen op pc spelen en bovendien is de spelvoortgang dan niet op de console beschikbaar.

• Albert020
MartijnS72 schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:10:
[...]

En als je de PC-versie koopt, kun je alleen met die voor de Microsoft Store ook op de Xbox spelen.
Met de Steam-versie kun je alleen op pc spelen en bovendien is de spelvoortgang dan niet op de console beschikbaar.
Via Microsoft Store gekocht ;)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Wesloxx schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:24:
zijn er meer mensen met betalings problemen in de store?
Ik probeer de hele ochtend al Diablo 2 prime evil collectie te kopen... krijg alleen maar foutmeldingen.
Al voor dat de ideal pagina is geopend.
Ja!
Dat had ik paar dagen geleden ook. Vandaag nog niet geprobeerd.
De 1 cent betaling om mijn identiteit te verifieren is overigens wel gelukt.

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
zetje01 schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:57:
[...]

Ja!
Dat had ik paar dagen geleden ook. Vandaag nog niet geprobeerd.
De 1 cent betaling om mijn identiteit te verifieren is overigens wel gelukt.
Vanmiddag contact gehad met Microsoft support... Blijkt dus dat ze sinds 12 December iDeal niet meer ondersteunen voor betalingen muv abonnementen als de gamepas... Je bent dus gebonden aan PayPal, credit card of Klarna. God je zou zo dat ding verkopen en een ps5 in huis halen. Hoe verzinnen ze het om het meest gebruikte betaalmiddel in NL niet meer te ondersteunen.
Pagina: 1 ... 62 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord