Is de gameplay minder dan dat het was / teveel verandert? Of is het meer de gewenning aan 60FPS?Rivanov schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:19:
The Witcher 3 is dus absoluut niet te spelen in 30FPS. LOL.
Dat wordt dus non-RT's spelen.
Het is gewoon haast niet te bedienen.. te hakkelig.Timothy3000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:25:
[...]
Is de gameplay minder dan dat het was / teveel verandert? Of is het meer de gewenning aan 60FPS?
Sommige games kan ik nog prima in 30FPS spelen.. maar TW3 valt niet in die categorie. 60FPS is zo'n groot verschil in deze game.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanmorgen vroeg even snel gechecked, heel gaaf.Rivanov schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:19:
The Witcher 3 is dus absoluut niet te spelen in 30FPS. LOL.
Dat wordt dus non-RT's spelen.
Zou willen dat de RT mode automatisch aanspringt als je ergens naar binnen gaat, het voegt zoveel extra drama toe via die lighting.
Maar performance mode is wel waar de echte schoonheid ligt, de hogere resolutie en 60fps met al die nieuwe textures.. oef, mooi hoor.
Draw distance viel me ook op, die is in beide modes echt extreem groter geworden als onze One X versie voorheen toeliet.
Vanavond eens rustig induiken
ps. ben benieuwd wat de Series S eigenaren ervaren, want die hadden de oude One S versie ipv One X versie tot vandaag
[ Voor 18% gewijzigd door PepieNL op 14-12-2022 08:35 ]
Op ResetERA delen meerdere personen mijn mening. De controls in 30FPS Quality Mode voelen heel vreemd aan.. alsof de controls in 60FPS blijven "hangen".
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goede per pixel motion blur op hoge resolutie is echt allesbehalve 2010 en kan veel toevoegen, mits goed uitgevoerd. Maar dat is blijkbaar niet het geval in deze game.justifire schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:16:
[...]
Loopt als een zonnetje![]()
Fijn dat motion blur uit gezet kan worden, zóóóó 2010.
Ben ik de enige die de gun vind klinken als Saul Goodman (Bob Odenkirk) ?
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 14-12-2022 09:20 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb altijd alles in 30fps gespeeld op de PS3 en PS4, was echt prima. Maar met de komst van de currentgens zijn we gewoon verpest door de 60fps gameplay. 30fps is niet meer te doen, terwijl ik TW3 helemaal grijs gespeeld heb op 30fps en dat prachtig vond. Nu is de 30fps mode niet te spelen, terwijl dat net zo goed/slecht speelde als op de lastgen consoles.Rivanov schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:29:
[...]
Het is gewoon haast niet te bedienen.. te hakkelig.
Sommige games kan ik nog prima in 30FPS spelen.. maar TW3 valt niet in die categorie. 60FPS is zo'n groot verschil in deze game.
[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 14-12-2022 09:21 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Vind ik echt per game verschillen. Firstperson is niet te doen maar een game als RDR is nog prima in 30fps te spelen.Hulleman schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:19:
[...]
Ik heb altijd alles in 30fps gespeeld op de PS3 en PS4, was echt prima. Maar met de komst van de currentgens zijn we gewoon verpest door de 60fps gameplay. 30fps is niet meer te doen, terwijl ik TW3 helemaal grijs gespeeld heb op 30fps en dat prachtig vond. Nu is de 30fps mode niet te spelen, terwijl dat net zo goed/slecht speelde als op de lastgen consoles.
Merk wel dat ik in een game niet even moet wisselen tussen graphics en performance want dan is graphics mode niet leuk meer haha.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 14-12-2022 09:27 ]
nvmd
[ Voor 98% gewijzigd door Wom op 14-12-2022 09:32 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De eerste trophy op die lijst is nog iets eerder toch?uchiha tijntje schreef op woensdag 14 december 2022 @ 06:55:
[...]
Er zitten er in ieder geval zes in. Dat zijn deze:
[Afbeelding]
Wat ik begreep is dat je de collectibles nog wel gewoon kan halen. Twee missable achievements zijn er vrij in het begin. Die heb je waarschijnlijk al. Gunning for your job haal je door in ieder geval eerst de Douglas bounty te kiezen en daarna pas de Krubis bounty.spoiler:De overige achievements komen wat later in het spel begreep ik.In de Krubis bounty krijg je met je nieuwe gun dan een optie voor dialoog “I’m the new boss” die je moet selecteren.
spoiler: title
Als je de slums tegenkomt en tegen het kind oploopt. Of heb ik die jij noemt gemist?
Yup, dat was ook mijn eerste. Wist geeneens dat het optioneel was eigenlijkTimothy3000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:57:
[...]
De eerste trophy op die lijst is nog iets eerder toch?
spoiler: titleAls je de slums tegenkomt en tegen het kind oploopt. Of heb ik die jij noemt gemist?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hopelijk fixen ze dat. Want W3 was echt prima te doen in 30fps, net als RDR2 en dat was na het spelen van games zoals AC Valhalla in de performance mode in 60fps.Rivanov schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:58:
Op ResetERA delen meerdere personen mijn mening. De controls in 30FPS Quality Mode voelen heel vreemd aan.. alsof de controls in 60FPS blijven "hangen".
Er is nu echt veel te spelen zeg, nog meer moet ik eigenlijk zeggen, haha. Bezig met Xuan Yuan, W3 is er nu, High on Life, dan nog plenty in GP zoals Guardians of the Galaxy die ik nog niet gespeeld heb, de CoD MW2 campaign en ga zo maar door.
[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 14-12-2022 10:09 ]
High on life speelt echt beter na die patch, mooi hoe snel ze dat voor elkaar hebben gekregen.
Maar een stukje Witcher 3 gespeeld en ik denk dat ik daar voorlopig wel weer even druk mee ben, wat is 60fps toch een verademing.
Maar een stukje Witcher 3 gespeeld en ik denk dat ik daar voorlopig wel weer even druk mee ben, wat is 60fps toch een verademing.
Niet dus, hooked aan High On Life.Timothy3000 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:23:
[...]
Loopt nu als een zonnetje! Al moet de game vermoedelijk nu maar even wachten want Geralt en Roach roepen.
Op de Series X liep hij al op 60fps. De One X enhanced versie die we tot vandaag konden spelen had Quality mode (4k/fixed 30fps) en Performance mode (dynamische resolutie/60fps).Sipio schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:24:
wat is 60fps toch een verademing.
Die laatste draaide op de One X meestal rond de 1080p/60fps maar gezien de extra powerrrr van de Series X tilde de game de dynamische resolutie naar max, dus 4k/60fps.
Dat was zo zuur voor de Series S eigenaren want die kregen de niet-enhanced versie van de One S voorgeschoteld.
Ik vermoedt dat m’n HDMI poort op m’n Series X niet helemaal lekker is. Bij iedere game in HDR krijg ik verstoord beeld op m’n TV en ook “black-outs”. Bij SDR games heb ik hier geen last van. Dacht eerst dat het de HDMI kabel zou zijn, maar als ik de kabel neem van m’n PS5 heb ik hetzelfde issue.
Xbox is aangesloten op receiver. Heb de kabel van de PS5 ook in m’n Series X aangesloten, zodat ik ook de ingang op de receiver kon uitsluiten, maar ook daar heb ik hetzelfde probleem.
Ik herinner me dat je een Express Replacement kunt aanvragen bij Microsoft, waarbij je eerst je vervangend model ontvangt voordat je jouw eigen Xbox hoeft op te sturen. Klopt dat?
Xbox is aangesloten op receiver. Heb de kabel van de PS5 ook in m’n Series X aangesloten, zodat ik ook de ingang op de receiver kon uitsluiten, maar ook daar heb ik hetzelfde probleem.
Ik herinner me dat je een Express Replacement kunt aanvragen bij Microsoft, waarbij je eerst je vervangend model ontvangt voordat je jouw eigen Xbox hoeft op te sturen. Klopt dat?
'T is 99% zeker dezelfde acteur die in Rick and Morty, Morty speeltjustifire schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 22:16:
[...]
Loopt als een zonnetje![]()
Fijn dat motion blur uit gezet kan worden, zóóóó 2010.
Ben ik de enige die de gun vind klinken als Saul Goodman (Bob Odenkirk) ?
Wat een grappig spel zeg! Wel jammer dat ik best wat microstuttering heb op een 5800X en een 6900XT.
Misschien maar even op mijn Series S laten downloaden. Lijkt me sowieso wel een game voor een console eigenlijk.
Edit: oh, daar had ik hem al op laten downloaden haha. Ok nou prima dan!
[ Voor 6% gewijzigd door Kuusj op 14-12-2022 12:32 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Kom er net achter dat Mike Stoklasa en Rich Evans van RedLetterMedia ook een rol hebben in High On Life evenals Zach Hadel van Psychicpebbles. Ben het stemmetje van Justin Roiland vaak wel snel zat maar ik ga het wel even proberen, helemaal omdat die andere lui er ook in zitten
Vind High on Life kwa humor wel erg leuk. Maar na een half uurtje ben ik het ook wel weer zat.
Ik heb het tegenovergestelde. Humor bij vlagen erg grappig maar soms ook wat irritant of too much. Maar hele verslavende gameplay. Serious Sam achtig.Ramon27 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 13:59:
Vind High on Life kwa humor wel erg leuk. Maar na een half uurtje ben ik het ook wel weer zat.
Was het niet iets van 1440p op XSX in performance mode eerst? Ik weet nog dat er een duidelijk scherpte verschil tussen resolution en performance mode.PepieNL schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:35:
[...]
Op de Series X liep hij al op 60fps. De One X enhanced versie die we tot vandaag konden spelen had Quality mode (4k/fixed 30fps) en Performance mode (dynamische resolutie/60fps).
Die laatste draaide op de One X meestal rond de 1080p/60fps maar gezien de extra powerrrr van de Series X tilde de game de dynamische resolutie naar max, dus 4k/60fps.
Dat was zo zuur voor de Series S eigenaren want die kregen de niet-enhanced versie van de One S voorgeschoteld.
Echt, voor één keer ben ik vergevingsgezind en meteen wordt ik afgestraftuchiha tijntje schreef op woensdag 14 december 2022 @ 06:55:
[...]
Er zitten er in ieder geval zes in. Dat zijn deze:
[Afbeelding]
Wat ik begreep is dat je de collectibles nog wel gewoon kan halen. Twee missable achievements zijn er vrij in het begin. Die heb je waarschijnlijk al. Gunning for your job haal je door in ieder geval eerst de Douglas bounty te kiezen en daarna pas de Krubis bounty.spoiler:De overige achievements komen wat later in het spel begreep ik.In de Krubis bounty krijg je met je nieuwe gun dan een optie voor dialoog “I’m the new boss” die je moet selecteren.
Heb Slumsley laten leven…
Thanks voor het ophelderen
Edit : Het blijken er dus zelfs zeven te zijn ! https://www.trueachieveme...84/high-on-life-missables
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 14-12-2022 16:49 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
De performance mode op de One X schaalde tussen 1080p en 4K. Zou logisch zijn dat de XSX dan altijd al aan de bovenkant van de schaal zat, dus 4K60.devilsnight schreef op woensdag 14 december 2022 @ 14:52:
[...]
Was het niet iets van 1440p op XSX in performance mode eerst? Ik weet nog dat er een duidelijk scherpte verschil tussen resolution en performance mode.
mm indeed. Backwards compatibility was wel een dingetje.
En toen was de FPS boost nog niet eens enabled als ik het me goed herinner, die kwam pas later.
En toen was de FPS boost nog niet eens enabled als ik het me goed herinner, die kwam pas later.
[ Voor 6% gewijzigd door PepieNL op 14-12-2022 15:17 ]
Ik heb dit ook gehad toen ik net mijn Series X had, dat kwam toen doordat ik de Xbox in de settings op 120hz had ingesteld en dat vond hij bij bepaalde games niet leuk. Ik heb hem toen op 60hz gezet en toen werkte alle games weer naar behoren.Rivanov schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:53:
Ik vermoedt dat m’n HDMI poort op m’n Series X niet helemaal lekker is. Bij iedere game in HDR krijg ik verstoord beeld op m’n TV en ook “black-outs”. Bij SDR games heb ik hier geen last van. Dacht eerst dat het de HDMI kabel zou zijn, maar als ik de kabel neem van m’n PS5 heb ik hetzelfde issue.
hoi
Bandbreedte issue mischien? 4k, 120hz, HDR, VRR en Dolby Vision is nogal wat.Rivanov schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:53:
Zet voor de gein Dolby Vision eens uit. Of als je dat al niet aan had staan, VRR uitzetten.
Nietemin zou dit allemaal tegelijk moeten werken met je CX, dus het zal idd ergens bij je poort mis moeten gaan sinds je de kabel al geswapped hebt.
See you in the battle hub !Ramon27 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:22:
Eindelijk SF6
Thank you for submitting your application for the Street Fighter 6 2nd Closed Beta Test.
We are writing to inform you that you have been chosen to participate in the test.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Halve dag High on Life gespeeld. Schuift toch het lijstje van mijn favo games van het jaar in, naast Somnium Files Nirvana, Ragnarok, Sifu en Elden Ring.
Hier ook, zin in!Ramon27 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:22:
Eindelijk SF6
Thank you for submitting your application for the Street Fighter 6 2nd Closed Beta Test.
We are writing to inform you that you have been chosen to participate in the test.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Prachtig allemaal, en die wereld buiten Hogwarts is huge. Dit lijkt echt geweldig te gaan worden.
En dit is ook echt top. Je hebt de dev daar, een streamer die de game gewoon echt goed speelt, geen cringe, geen overdreven gedoe. Meer van dit soort streams graag Xbox.
En dit is ook echt top. Je hebt de dev daar, een streamer die de game gewoon echt goed speelt, geen cringe, geen overdreven gedoe. Meer van dit soort streams graag Xbox.
Holy moly dat wilde zwijndevilsnight schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:18:
[YouTube: Xbox Direct: Wo Long Fallen Dynasty Livestream]
Sekiro eat your heart out !!
Dat ziet er idd goed uit, maar ik haak waarschijnlijk af bij de eerste (sub-)boss.
Iemand die weet hoe de cross save van the Witcher 3 juist werkt? Ik heb vroeger de steam versie gespeeld en wil graag een new game+ starten op Xbox.
Moet ik daarvoor de Witcher 3 terug installeren op pc of kan ik ook zo aan de cloud saves van steam en overzetten naar gog? Er vanuit gaande dat de save ergens in steam zit natuurlijk.
Moet ik daarvoor de Witcher 3 terug installeren op pc of kan ik ook zo aan de cloud saves van steam en overzetten naar gog? Er vanuit gaande dat de save ergens in steam zit natuurlijk.
Die game heb ik zo hard laten liggen en nooit meer opgepakt ook, jammer eigenlijk. Maar ja, alleen maar dood gaan is ook niet echt fun.justifire schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:34:
[...]
Holy moly dat wilde zwijn![]()
Sekiro eat your heart out !!
De demo was al echt pittig vond ik. Ik moet hier echt voor gaan zitten, want het is een zeer snelle game ook, dat laat deze speler wel zien zeg, damn. Git gud, zullen we maar zeggen. Ik hoop dat ik het geduld er nog voor heb.On_E schreef op woensdag 14 december 2022 @ 23:38:
Dat ziet er idd goed uit, maar ik haak waarschijnlijk af bij de eerste (sub-)boss.
Wat een geld. Ik heb voor nu de 90 eu / 3 jaar gamepass methode maar toegepast.Exactor it schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:45:
[...]
Voorbeeld toegevoegd hierboven.
Als één van de gebruikte accounts gamepass heeft, kunnen ze prima gelijktijdig spelen. Als je gamepass op eigen account hebt en je kinderen allebei een eigen account hebben, gaat het niet werken met twee consoles inderdaad.
Family sharing schijnt er overigens aan te komen.
Edit: het is er al:
https://www.xbox.com/en-IE/xbox-game-pass/friends-and-family
Sekiro was echt fantastisch maar geloof me, stranden bij de final boss is ook niet heel tof.devilsnight schreef op donderdag 15 december 2022 @ 00:49:
[...]
Die game heb ik zo hard laten liggen en nooit meer opgepakt ook, jammer eigenlijk. Maar ja, alleen maar dood gaan is ook niet echt fun.
[...]
De demo was al echt pittig vond ik. Ik moet hier echt voor gaan zitten, want het is een zeer snelle game ook, dat laat deze speler wel zien zeg, damn. Git gud, zullen we maar zeggen. Ik hoop dat ik het geduld er nog voor heb.
Enige fromsoft game die ik opgegeven heb. De hoeveelheid stress die die game me gaf begon me lichamelijke klachten te geven, en bij voorlaatste baas gestopt. Achteraf gezien de goede beslissing geweest.Timothy3000 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:05:
[...]
Sekiro was echt fantastisch maar geloof me, stranden bij de final boss is ook niet heel tof.
Ik had exact dit bij de eindbaas. Op een gegeven moment zo gestresst en een tikkie OCD dat ik hem heb verwijdert en verkocht.Krimglas schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:45:
[...]
Enige fromsoft game die ik opgegeven heb. De hoeveelheid stress die die game me gaf begon me lichamelijke klachten te geven, en bij voorlaatste baas gestopt. Achteraf gezien de goede beslissing geweest.
Ik heb m al enige dagen en moet zeggen dat het me zeker bevalt. Het card gedeelte is leuk en vernieuwend. Het sociale aspect om de synergie met je teammates te verbeteren en betere skills te krijgen irriteerde me in het begin een beetje maar is nu dat ik het een beetje door begin te krijgen, een leuke aanvulling.bartd1983 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 19:40:
Iemand al ervaring met Marvel’s Midnight Suns? Eerste half uurtje sprak me zeker aan (als Xcom fan)
Het spel kan soms enorm moeilijk zijn, je moet echt wel een beetje nadenken over / geluk hebben met je teamsamenstelling. Na elke turn komen er reinforcement troepen bij, wat soms wel echt een beetje irritant kan zijn, maar goed nadenken over je volgende zet en de juiste cards inzetten/upgraden doet soms wonderen.
Daarbij kan je altijd de instance restarten of de autosave van vlak voor je missiekeuze laden om je tactieken te veranderen of aan te passen.
tl;dr : Ik vermaak me er prima mee, kan hem zeker aanraden maar met de kanttekening dat je dus niet alleen maar aan het cardbattlen bent.
Witcher 3 met raytracing speelt toch wel weer heel erg prima zeg. Althans op de "X".
Mooi spel om tijdens de donkere kerstdagen wat tijd in te steken.
Mooi spel om tijdens de donkere kerstdagen wat tijd in te steken.
Naast een Xbox Series X sinds gisteren ook een Series S voor erbij
Altijd maar alleen in de 'game kamer' zitten werd niet zo gewaardeerd door de wederhelft thuis, dus een S nu in de woonkamer.
Verbaasd me enorm hoe klein het ding wel niet is, extra pluspuntje. Jammer dat ik de Witcher 3 nu alleen op disc heb en met de next gen patch dus niet kan spelen op de S.
Verbaasd me enorm hoe klein het ding wel niet is, extra pluspuntje. Jammer dat ik de Witcher 3 nu alleen op disc heb en met de next gen patch dus niet kan spelen op de S.
Denk dat je de hint verkeerd begrepen hebt. Wederhelft zoekt aandacht. Niet dat je in de woonkamer gaat zitten gamenR4m0n_46 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:30:
Altijd maar alleen in de 'game kamer' zitten werd niet zo gewaardeerd door de wederhelft thuis, dus een S nu in de woonkamer.
Haha, aan aandacht geen gebrek hoorPdeBie schreef op donderdag 15 december 2022 @ 10:41:
[...]
Denk dat je de hint verkeerd begrepen hebt. Wederhelft zoekt aandacht. Niet dat je in de woonkamer gaat zitten gamen![]()
Icm met Gamepass wel echt een killer combinatie, alleen daarom zou eigenlijk iedere casual gamer al zo'n ding in huis moeten halen.
Ha, dat ben ik, en ik heb hem nu precies twee jaar.R4m0n_46 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:10:
[...]
Haha, aan aandacht geen gebrek hoorDe één een boekje, de ander gamen, toch leuk als je dan nog enigszins bij elkaar zit (en misschien zocht ik gewoon een excuus om de S alsnog in huis te halen).
Icm met Gamepass wel echt een killer combinatie, alleen daarom zou eigenlijk iedere casual gamer al zo'n ding in huis moeten halen.
Ik heb sinds gisteren ook de Series X thuis staan.
Wat mij opvalt is dat de linker thumb stick veeeel stugger is dan van mijn oude controller.
Is dat nieuwigheid en wordt het straks beter?
Heb gewoon spierpijn in mijn linker duim :-)
Wat mij opvalt is dat de linker thumb stick veeeel stugger is dan van mijn oude controller.
De linker en de rechter stick zouden vergelijkbaar moeten zijn. Als de linker stick stugger voelt dan de rechter, dan lijkt mij er iets mis te zijn?Gorefest schreef op donderdag 15 december 2022 @ 11:24:
Ik heb sinds gisteren ook de Series X thuis staan.
Timothy3000 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:05:
[...]
Sekiro was echt fantastisch maar geloof me, stranden bij de final boss is ook niet heel tof.
Ik heb later wat stukjes gekeken van streamers, oa Lady Butterfly battle, man man man. En dan ook gewoon geen checkpoints bij de eerste transitie. Nee daar ben ik helemaal geen fan van. Dark Souls 3 had ook die transities en ging je dood dan kon je alles opnieuw doen.Krimglas schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:45:
[...]
Enige fromsoft game die ik opgegeven heb. De hoeveelheid stress die die game me gaf begon me lichamelijke klachten te geven, en bij voorlaatste baas gestopt. Achteraf gezien de goede beslissing geweest.
Wil ik mezelf en vooral mijn hond niet aan doen. Die voelt zo immens snel aan dat ik aan het stressen ben, een zucht is al genoeg en zij denkt meteen dat zij iets fout gedaan heeft, haha.
Hmm er is een bugged achievement in High on Life. Alle forums voor bounty hunters zijn bij mij gelocked (dat zijn “challenges” die je kan completen, staan in het menu helemaal rechts). Hebben anderen dit ook?
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-12-2022 13:33 ]
Sekiro ben ik ook mee gestopt... Vooral inderdaad dat je een (Mini) Boss niet snel opnieuw kan proberen was ergerlijk. Ik ben uiteindelijk gestopt bij een waarbij ik echt iets van 20 minuten bezig was voor ik een nieuwe poging kon doen. Probeerde ik te rushen dan kwam ik al half dood op dat punt aan of had de boss extra hulp omdat ik vijanden gemist had. Nee, dat was niet leuk meer.devilsnight schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:52:
[...]
[...]
Ik heb later wat stukjes gekeken van streamers, oa Lady Butterfly battle, man man man. En dan ook gewoon geen checkpoints bij de eerste transitie. Nee daar ben ik helemaal geen fan van. Dark Souls 3 had ook die transities en ging je dood dan kon je alles opnieuw doen.
Wil ik mezelf en vooral mijn hond niet aan doen. Die voelt zo immens snel aan dat ik aan het stressen ben, een zucht is al genoeg en zij denkt meteen dat zij iets fout gedaan heeft, haha.
Gamertag: FinrazielNL
Hot Wheel Unleashed: Game of the Year Edition is Now Available on #XboxGamePass 🎮🖥️☁️
— Alan Feely ➡️ GAMESCOM (@IdleSloth84_) 15 december 2022
(FYI) At the moment you need to install it through the console.
Currently ONLY available for Xbox Series X|S
The Xbox One version has not been released
Size: 31.16GBhttps://t.co/N66jYEEZHE pic.twitter.com/O1EqBmT7Gd
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 15-12-2022 14:01 ]
Krijg hem alleen niet geinstalleerd.. blijft vragen om het kopen. Denk nog even wachten.
Dit soort games vind ik echt geweldig. Net zoals de Trials games. Een hele hoop frustratie (op een goede manier en dus niet op een FIFA manier…) maar uiteindelijk een gevoel van euforie. Ik kan me nog precies herinneren de dag (eigenlijk een doordeweekse nacht) waarop ik de final boss van Dark Souls 1 had verslagen. Het was uiteindelijk drie uur snachts en na tientallen pogingen had ik hem uiteindelijk. 3 uur later ging de wekker weer. Die game had me volledig in zijn greep.devilsnight schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:52:
Ik heb later wat stukjes gekeken van streamers, oa Lady Butterfly battle, man man man. En dan ook gewoon geen checkpoints bij de eerste transitie. Nee daar ben ik helemaal geen fan van. Dark Souls 3 had ook die transities en ging je dood dan kon je alles opnieuw doen.
Juist checkpoint bij transities zijn zonde in dit soort games. Iedereen die Sekiro (bijna) heeft gespeeld weet ongetwijfeld hoe hij zich voelde bij het verslaan van de 1e fase van the Guardian Ape.
Hier wel te installeren. Let wel dat, mocht je hem in de store opzoeken en niet via GPU pagina, dat je de S|X versie kiest, en niet de One versie, want die is niet in GPU en moet je betalen.stijn1309 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:18:
[...]
Krijg hem alleen niet geinstalleerd.. blijft vragen om het kopen. Denk nog even wachten.
Trouwens alleen de standaard versie staat hier op GPU, de GOTY editie niet...
Maar de DLC pakketten zijn volgens mij wel te downloaden zonder extra kosten.
[ Voor 15% gewijzigd door Powder Toastman op 15-12-2022 15:13 ]
Dat gevoel van brandend maagzuur? Hoeft niet, geef maar de dark souls games, waar reactievermogen niet zo'n kritiek ding isuchiha tijntje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:39:
[...]
Juist checkpoint bij transities zijn zonde in dit soort games. Iedereen die Sekiro (bijna) heeft gespeeld weet ongetwijfeld hoe hij zich voelde bij het verslaan van de 1e fase van the Guardian Ape.
Via de store en dan niet de GOTY editie, dat was hemPowder Toastman schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:46:
[...]
Hier wel te installeren. Let wel dat, mocht je hem in de store opzoeken en niet via GPU pagina, dat je de S|X versie kiest, en niet de One versie, want die is niet in GPU en moet je betalen.
Trouwens alleen de standaard versie staat hier op GPU, de GOTY editie niet...
Maar de DLC pakketten zijn volgens mij wel te downloaden zonder extra kosten.
De link in de tweet verwees juist wel naar de GOTY editie dus dacht dat ik die moest hebben.
Het is een fine line voor mij... Ik weet ook nog hoe ik me voelde toen ik die final boss versloeg (Gwyn?), maar bij mij was dat opluchting dat het voorbij was. Vond veel bosses in DS1 erg leuk maar die laatste verzuurde het voor mij eigenlijk een beetje en ik heb de game daarna niet meer aangeraakt. Bij DS3 had ik dat veel minder, die heb ik ook langer doorgespeeld. En Sekiro ging voor mij dus vrij kort na het begin al ver over die fijne lijn heen.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:39:
[...]
Dit soort games vind ik echt geweldig. Net zoals de Trials games. Een hele hoop frustratie (op een goede manier en dus niet op een FIFA manier…) maar uiteindelijk een gevoel van euforie. Ik kan me nog precies herinneren de dag (eigenlijk een doordeweekse nacht) waarop ik de final boss van Dark Souls 1 had verslagen. Het was uiteindelijk drie uur snachts en na tientallen pogingen had ik hem uiteindelijk. 3 uur later ging de wekker weer. Die game had me volledig in zijn greep.
Gamertag: FinrazielNL
Dat high on life heeft me toch weer eindelijk weer van een SP game laten genieten (naast A Plague Tale).
Vooral als je die talking knife krijgt begint de pret pas echt!
Aan brandend maagzuur had ik nog niet gedacht.Krimglas schreef op donderdag 15 december 2022 @ 15:21:
[...]
Dat gevoel van brandend maagzuur? Hoeft niet, geef maar de dark souls games, waar reactievermogen niet zo'n kritiek ding is
Deze game trollt je perfect. Die pop-up reclames in je suit zijn geweldig irritant gedaan maar tegelijkertijd fascinerend omdat er een of andere kwaaie ex tegen je aan zit te messengen.JDL15 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:02:
Dat high on life heeft me toch weer eindelijk weer van een SP game laten genieten (naast A Plague Tale).
Ik heb minutenlang gefascineerd naar de Countdown Bot op televisie zitten kijken
10 - 9 - 8 - 67 - just kidding - 7 - let's make it a round number, like 100! - 99 - nineteeeeeeeeeh... eight - etc
Ga zo even voor je kijken. Hoe ver in de game moet je zijn om dat te kunnen zien? Of kan dat meteen als je je suit hebt?uchiha tijntje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:28:
Hmm er is een bugged achievement in High on Life. Alle forums voor bounty hunters zijn bij mij gelocked (dat zijn “challenges” die je kan completen, staan in het menu helemaal rechts). Hebben anderen dit ook?
Ik had een moord gedaan voor een checkpoint bij Ape.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:39:
[...]
Dit soort games vind ik echt geweldig. Net zoals de Trials games. Een hele hoop frustratie (op een goede manier en dus niet op een FIFA manier…) maar uiteindelijk een gevoel van euforie. Ik kan me nog precies herinneren de dag (eigenlijk een doordeweekse nacht) waarop ik de final boss van Dark Souls 1 had verslagen. Het was uiteindelijk drie uur snachts en na tientallen pogingen had ik hem uiteindelijk. 3 uur later ging de wekker weer. Die game had me volledig in zijn greep.
removed
[ Voor 94% gewijzigd door replica17 op 15-12-2022 17:22 ]
Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0
Was een heerlijke 1000GS.devilsnight schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:52:
[...]
[...]
Heb een poos vast gezeten bij Owl, daarna klikte het
Binnenkort aan de slag met Grime (als IGN een Souls-like een 9 geeft moet het wel een geweldig spel zijn !)
Amazon Games Will Publish Crystal Dynamics' Next Tomb Raider Game https://t.co/CtcP8llT7M
— Wario64 (@Wario64) 15 december 2022
"The as-yet-untitled new Tomb Raider is a single-player, narrative-driven adventure that continues Lara Croft's story in the Tomb Raider series." pic.twitter.com/KZSJAecdS9
Hot Wheels Unleashed is nu beschikbaar op Game Pass
Uitbreidingen zijn ook gratis te downloaden
https://www.trueachieveme...-unleashed-xbox-game-pass
Uitbreidingen zijn ook gratis te downloaden
Blacktail is maar 23.99 ipv 29.99. Morgen of zaterdag heb ik mijn 10 euro gift card ready via Rewards, oeh, begint wel heel aanlokkelijk te worden nu.
Je kunt m alleen nog niet spelen, krijg de melding dat ik m moet kopen als ik m opstart. Nog even geduld denk ik.justifire schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:59:
Hot Wheels Unleashed is nu beschikbaar op Game Pass
Uitbreidingen zijn ook gratis te downloaden![]()
Lekker dan, gamebreaking bug in High on Life.
Ben in het lab, ging dood na een cutscene waarbij iemand door een raam sprong, na herladen is het raam dicht en triggert er niks meer. Shit.
Ben in het lab, ging dood na een cutscene waarbij iemand door een raam sprong, na herladen is het raam dicht en triggert er niks meer. Shit.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 15-12-2022 18:57 ]
Deze bug. Is dus geen oplossing voor.
Hier baal ik flink van zeg.
https://www.reddit.com/r/...nts/zmbzjo/cant_progress/
Ik krijg 'm met geen mogelijkheid op m'n console.On_E schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:37:
[...]
Je kunt m alleen nog niet spelen, krijg de melding dat ik m moet kopen als ik m opstart. Nog even geduld denk ik.
Aah dat is klote. Ik lees dat er wat meer bugs zijn maar dat ze er ook van veel op de hoogte zijn en er aan werken.Timothy3000 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:12:
Deze bug. Is dus geen oplossing voor.
Dat is goed om te lezen! Half Reddit staat vol met deze bug. Hoop dat ze hem snel fixen.uchiha tijntje schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:21:
[...]
Aah dat is klote. Ik lees dat er wat meer bugs zijn maar dat ze er ook van veel op de hoogte zijn en er aan werken.
https://www.reddit.com/r/...t_with_the_skrendel_bros/
Dat lukte mij wel, er staat ook een Gamepass logo op, maar verder.zetje01 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:14:
[...]
Ik krijg 'm met geen mogelijkheid op m'n console.
Same hier, geïnstalleerd, maar kan nog niet opstarten. Krijg dan de melding dat ik het spel moet kopen in de store.On_E schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:33:
[...]
Dat lukte mij wel, er staat ook een Gamepass logo op, maar verder.
In m'n console staat hij niet bij gamepassOn_E schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:33:
[...]
Dat lukte mij wel, er staat ook een Gamepass logo op, maar verder.
En online op m'n computer kan ik 'm kopen voor 50 euro.
Nou ja, laat maar, het komt vast later wel goed
(wat ik eigenlijk wilde weten met "ik krijg 'm niet op m'n console" was natuurlijk: hoe hebben jullie hem op je console gekregen. En wat ik NIET wilde weten was: "henk en piet en klaas hebben hem wèl")
Kun je hem wel vanuit de MS Store al downloaden op Xbox?zetje01 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:23:
[...]
In m'n console staat hij niet bij gamepass
En online op m'n computer kan ik 'm kopen voor 50 euro.
Nou ja, laat maar, het komt vast later wel goed
(wat ik eigenlijk wilde weten met "ik krijg 'm niet op m'n console" was natuurlijk: hoe hebben jullie hem op je console gekregen. En wat ik NIET wilde weten was: "henk en piet en klaas hebben hem wèl")
Welke site is dat?Timothy3000 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:26:
[...]
Kun je hem wel vanuit de MS Store al downloaden op Xbox?
(Als er nou één bedrijf onhandige onoverzichtelijke verwarrende sites heeft, is het wel MS)
Edit: als je de Store op m'n console bedoelt: Daar kan ik 'm kopen voor 50 of 90 euro.
Als ik daar op "buy" klik, komt m'n creditcard-info te voorschijn.
Geen zin om verder te klikken. Geen zin in een gokje van 50 euro.
[ Voor 27% gewijzigd door zetje01 op 15-12-2022 20:42 ]
Op mijn console staat ie ook nog niet in de gamepass-app, en in de store is ook niet zichtbaar dat hij daarin zit.
Vermoed dat het gewoon nog work in progress is, komt heus wel goed. Zolang ik het daar niet zie staan blijft het voor mij gewoon een gerucht
Vermoed dat het gewoon nog work in progress is, komt heus wel goed. Zolang ik het daar niet zie staan blijft het voor mij gewoon een gerucht
Ja, de MS Store. Gamepass games zijn daar soms al iets eerder te vinden (voordat ze op de Gamepass pagina staan. Was bv met Monkey Island ook zo.zetje01 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:31:
[...]
Welke site is dat?
(Als er nou één bedrijf onhandige onoverzichtelijke verwarrende sites heeft, is het wel MS)
Edit: als je de Store op m'n console bedoelt: Daar kan ik 'm kopen voor 50 of 90 euro.
In de store op de console stond bij de versie van 50 euro ook de optie ‘available with GamePass’ oid en via die knop kon ik m downloaden.zetje01 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 20:31:
[...]
Welke site is dat?
edit: Ik zie nu dat het Gamepass logo is verdwenen van het Hot Wheels icoon, dus toch een foutje?
Hij is nu wel maar 9,99 in een sale trouwens..
[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 15-12-2022 21:45 ]
WE ARE WHOLE AGAIN. The entire Motive team is excited to announce that Dead Space has gone gold! Thanks to all the fans who supported us this far. See you all on January 27th! pic.twitter.com/ifwcgs4Ofe
— Motive (@MotiveStudio) 15 december 2022
In de Xbox store :
4K, HDR10, Raytracing, 60 fps, 120 fps.
Was het gamen even helemaal kwijt mede door Game Pass. Zelfde als met Netflix, te veel keuze en daardoor neem je de tijd niet voor een game of film.
Vroeger kocht ik 3 games en wou en moest ik het uitspelen, gevoel was helemaal weg. Wel 100 spellen gedownload en na 40 min verwijderd.
Games die ik op Game Pass uitgespeeld heb.
- beide ori's
- Celeste (wow!)
- Forza (3) 4 en 5
- Gears of War
- Plagues Tale
- Lonely Mountains: Downhill
- Goose (wow!)
Na hele periode van wel proberen maar niet lukken tinykin gedownload. Ook weer echt een toppertje!
Vooral simpelere Game Pass games vind ik leuk. Hollow Knight hoor ik veel goede verhalen over, deze game al 2* gedownload en geprobeerd maar deze is te donker en complex voor mij.
Jullie nog nieuwe suggesties voor mij?
Halo sp kom ik trouwens maar niet door heen.
Vroeger kocht ik 3 games en wou en moest ik het uitspelen, gevoel was helemaal weg. Wel 100 spellen gedownload en na 40 min verwijderd.
- beide ori's
- Celeste (wow!)
- Forza (3) 4 en 5
- Gears of War
- Plagues Tale
- Goose (wow!)
Na hele periode van wel proberen maar niet lukken tinykin gedownload. Ook weer echt een toppertje!
Vooral simpelere Game Pass games vind ik leuk. Hollow Knight hoor ik veel goede verhalen over, deze game al 2* gedownload en geprobeerd maar deze is te donker en complex voor mij.
Ik ga er vanuit dat je die games in dat lijstje juist leuk vond? Probeer dan ook eens Descenders; is net zoals Lonelymountains ook een mountainbike game. Ik heb me er prima mee vermaaktderyck schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:15:
Was het gamen even helemaal kwijt mede door Game Pass. Zelfde als met Netflix, te veel keuze en daardoor neem je de tijd niet voor een game of film.
- beide ori's
- Celeste (wow!)
- Forza (3) 4 en 5
- Gears of War
- Plagues Tale
- Goose (wow!)
Xbox Countdown Sale - 954 games/dlc in de aanbieding : https://www.xbox.com/en-u...vb1qty6122xckgibl20eyou00
Ik zal wel een zeikerd zijn en/of extra kritisch na alle verhalen over defecte Elite Series 2 maar eerste indruk is niet enthousiast. Product voelt zeker premium maar dat is vooral door het gewicht. Controller zelf lijkt/voelt meer zweterig dan mijn Halo Infinite edition. Grip op de shoulder buttons - die de Halo versie wel heeft - mis ik nog niet maar geen idee hoe de shoulder buttons van de Elite Series 2 zich houden als deze langer gebruikt zijn, worden ze mogelijk glad?FeaR schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:00:
Ik ga toch de Elite v2 bestellen. Zit er al te lang over te twijfelen en heb de knoop doorgehakt dat de controller er moet komen.
Vanwaar dan niet enthousiast? Het kan tussen de oren zitten of komen omdat de controller nog spliksplinter nieuw is, ik heb het gevoel dat ik letterlijk elke knop door de controller heen moet duwen voor registratie. Waar ik normaal mijn vingers over de knoppen liet glijden en de knop lichtjes indrukte voor registratie van de aanslag moet ik nu letterlijk druk zetten en de knop tot de bodem induwen. Qua diep indrukken heb ik sowieso het idee dat de Left Shoulder minder ver in kan worden gedrukt dan de Right. Naast de knoppen zijn ook de pookjes dubieus. De pook links gaat velal malen zwaarder dan de pook rechts terwijl beide dezelfde setting hebben. Als laatste lijkt de rumble anders? Vele malen zwaarder/intenser? Iets wat op papier goed klinkt maar in praktijk hoor je de motoren van de rumble over de speakers van de TV heen...
Ik ga dit weekens de controller eens langer gebruiken dan snel een potje Horizon of Tetris maar als het zo blijft gaat deze retour. Jammer wel want had stiekem wel hoge verwachtingen.
Edit:
Hopelijk is er rond kerst een goede deal voor uitvoering: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB. Eigenlijk stop ik er liever de uitvoering: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 2TB in (net als in de PS5 2TB) maar de prijzen van Microsoft liggen wel echt hoog en dalen niet sterk. Heb het idee dat extra storage voor de XSX ook minder leeft dan bij de concurrent? Als in, PS5 topic geeft behoorlijk wat hits op deals voor extra storage, dit topic minder. Natuurlijk ook minder aanbod...
[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 16-12-2022 08:22 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Hier hebben ze enorm de bal laten vallen naar mijn mening. Bij launch was er de belofte dat er meerdere vendors gingen komen, maar op dit punt zijn er zelfs geen andere aangekondigd en blijft seagate de enige, dure optie.FeaR schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 08:11:
[...]
Edit:
Hopelijk is er rond kerst een goede deal voor uitvoering: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 1TB. Eigenlijk stop ik er liever de uitvoering: Seagate Storage Expansion Card voor Xbox Series X|S 2TB in (net als in de PS5 2TB) maar de prijzen van Microsoft liggen wel echt hoog en dalen niet sterk. Heb het idee dat extra storage voor de XSX ook minder leeft dan bij de concurrent? Als in, PS5 topic geeft behoorlijk wat hits op deals voor extra storage, dit topic minder. Natuurlijk ook minder aanbod...
Dit was extra zuur bij de fanfest quiz die een paar weken geleden georganiseerd is voor xbox insiders. Bij de troostprijzen voor niet-winnaars kon je korting op 'xbox gear from western digital' krijgen. Nee, niet seagate, maar de externe usb schijven van western digital.
Komt bij dat je vandaag minder kortingen ziet op deze expansion cards dan in de eerste maanden.
Je hebt tegenwoordig wel aliexpress neppers zoals deze. Volgens de reviews zouden series x only games ook werken. Iemand ervaring mee?
Nee, maar wat ik zo zie op Ali, is het prijsverschil minimaal, dus zou deze weg niet snel bewandelen.drakiesoft schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:29:
Je hebt tegenwoordig wel aliexpress neppers zoals deze. Volgens de reviews zouden series x only games ook werken. Iemand ervaring mee?
[Afbeelding]
Zou wel fijn zijn als de officiële expansions eens goedkoper werden.
Vind ze nog te duur, ben aan het overwegen een externe (evt. SSD) HDD aan te schaffen om spellen te parkeren en voor niet X|S optimized games.
Heb niet zo'n enorme hoge internetsnelheid (100 Mbit), en heb RDR2 nog steeds geïnstalleerd staan, moet er nog steeds mee verder, maar neemt enorm veel ruimte in beslag. Verwijderen en opnieuw downloaden duurt enorm lang.
Maar twijfel, ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen dat ik geen officiële expansion gekocht heb.
Maar werken andere ssd's wel met zo'n CF express adapter?, reviews zijn wel positief.drakiesoft schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:29:
[Afbeelding]
Zou fijn zijn als ook andere merken die ssd's maken of de prijzen flink verlagen.
Of dat ze bij een volgende Xbox Series X Pro, zelf een ssd erin kan schroeven net zoals bij de PS5.
Ik kan er vrij weinig over vinden. Alleen wat Braziliaanse (in Portugees) reviews, waar het bij sommige lijkt dat je geen series x only games kan spelen, ben daar nog niet helemaal achter. Ze worden verkocht via Ali, maar bv ook newegg, Amerikaanse site.nFo schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:51:
[...]
Maar werken andere ssd's wel met zo'n CF express adapter?, reviews zijn wel positief.
Zou fijn zijn als ook andere merken die ssd's maken of de prijzen flink verlagen.
Of dat ze bij een volgende Xbox Series X Pro, zelf een ssd erin kan schroeven net zoals bij de PS5.
Voor de prijs hoef je het niet te doen. Wat wel interessant is dat het blijkbaar werkt buiten Wd om. In theorie zou dan zelfbouw met eigen ssd mits voldoet aan specs ook moeten werken en dan zou je dus een goedkopere variant zelf kunnen maken. Alleen adapters zonder ssd verkopen zij blijkbaar (nog) niet. Het kan zijn dat de ssd zelf ook een behandeling nodig heeft. Hij moet iig gpt geformateerd zijn via pc en daarna nog een keer via usb adapter op de Xbox geformateerd worden. Ook daarna werkt eea nog niet goed heb ik gezien.
Heb liever dus dat ms het vrijgeeft, zodat er wat concurrentie komt en daarmee de prijzen zakken.
Was inderdaad ‘time consuming’ om het zacht uit te drukken.uchiha tijntje schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:00:
[...]
Als in, hij unlocked niet terwijl je alles raakt of mis je gewoon een paar schoten. Want dat zou ik niet van je verwachten
En Prodeus is inderdaad een leuke game. Hem op 1.000GS zetten heeft me wel wat tijd gekost want je moet levels completen zonder deaths, met alle secrets en diverse collectibles. En zoals in elke “doom” game zijn die secrets goed verstopt. Kon ze dan ook niet volledig zelf vinden.
Zijn ruim een maand verder, zitten echt wazige collectible locations tussen.
Uiteindelijk toch afgerond, zo maar eens beginnen met Grime en de Street Fighter 6 beta 2 uiteraard
Laat even weten hoe je Grime vindt!justifire schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:27:
[...]
Was inderdaad ‘time consuming’ om het zacht uit te drukken.
Zijn ruim een maand verder, zitten echt wazige collectible locations tussen.
Uiteindelijk toch afgerond, zo maar eens beginnen met Grime en de Street Fighter 6 beta 2 uiteraard
Heb jij ook last van audiobugs? Sound effects dir wegvallen bij vechten of muziek die ineens verdwijnt?Yonix schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:43:
Potverdorie, dat je dan 7,5 jaar later nog zo enorm kunt genieten van een spel. Dat zegt toch wel iets.Blijf me verbazen over de sfeer, oog voor detail en de wereld die CD Projekt Red met The Witcher heeft neergezet. Well fucking done!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Had voor m'n oude Xbox One gewoon een 500 GB SSD gekocht en die in een USB 3.0 behuizing geschroefd. Dit zal voor de XSX ook wel werken, maar ik meende dat sommige games wel vereisen dat je snelle storage hebt. Maar wellicht dat het voor sommige indie titels of last-gen games geen probleem zal zijn.Powder Toastman schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:48:
[...]
Nee, maar wat ik zo zie op Ali, is het prijsverschil minimaal, dus zou deze weg niet snel bewandelen.
Zou wel fijn zijn als de officiële expansions eens goedkoper werden.
Vind ze nog te duur, ben aan het overwegen een externe (evt. SSD) HDD aan te schaffen om spellen te parkeren en voor niet X|S optimized games.
Heb niet zo'n enorme hoge internetsnelheid (100 Mbit), en heb RDR2 nog steeds geïnstalleerd staan, moet er nog steeds mee verder, maar neemt enorm veel ruimte in beslag. Verwijderen en opnieuw downloaden duurt enorm lang.
Maar twijfel, ben bang dat ik daar spijt van ga krijgen dat ik geen officiële expansion gekocht heb.
Dat werkt alleen voor 'last-gen' titles. Titles die 'Optimized for Series X/S' zijn krijg je vanaf zo'n HDD niet gestart.kevlar01 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:33:
[...]
Had voor m'n oude Xbox One gewoon een 500 GB SSD gekocht en die in een USB 3.0 behuizing geschroefd. Dit zal voor de XSX ook wel werken, maar ik meende dat sommige games wel vereisen dat je snelle storage hebt. Maar wellicht dat het voor sommige indie titels of last-gen games geen probleem zal zijn.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tot op dit moment lijkt het er op dat alleen de seagate ssd welke microsoft ook officieel in de series s/x ondersteund in de ali adapters werken.nFo schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:51:
[...]
Maar werken andere ssd's wel met zo'n CF express adapter?, reviews zijn wel positief.
Er is één uitzondering, dat is de wd sn530 die zou werken in de ali adapters maar dan mis je de snelheid en de prijzen liggen hoog.
YouTube: Does This New Xbox Storage Hack Work?
Nee, is mij nog niet opgevallen - ook niet op pc.Timothy3000 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:33:
[...]
Heb jij ook last van audiobugs? Sound effects dir wegvallen bij vechten of muziek die ineens verdwijnt?
Maak hier gebruik van een Sonos: ARC + SUB en 2x Play: 1 (Dolby Atmos).
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/JHkjJ1R2ELBHJRrC2Zlin4c5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/lwOQc6qXpj4E1lVsEh8hFZ1g.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vVTBPnE0ipkEmHA2Quukldvp.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/x8KGtI76YMbhWt121eI1gIgt.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xLjxPFhjp0x2jEFpO6gZmNA3.png?f=fotoalbum_large)