Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11 18:01
jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:05:
@uchiha tijntje
FF een vraag:Zouden jullie het prima vinden als Starfield in alleen in 4k/30fps te spelen is op de console ?
Nee dan is het een instant skip.
@uchiha tijntje
Ik vind dat die games van Arkane wel beter af zijn met wat marketing.Redfall: Als ik puur op de trailer af zou gaan dan zou ik denken dat het puur op co-op leunt.

Nu ik het interview met Harvey Smith heb gezien weet ik pas wat de game precies gaat zijn.HIER: YouTube: Redfall: Developer Interview with Game Designer Harvey Smith | Summe...

Star Wars, Jedi Survivor:Dat dit een action-adventure game gaat zijn is zo duidelijk als wat.

FF een vraag:Zouden jullie het prima vinden als Starfield in alleen in 4k/30fps te spelen is op de console ?
Het is niet een "end all be all" voor mij, want ik kan nu gerust nog RDR2, Witcher 3 in 30fps spelen naast al die 60fps games. Dit zijn echter third person games en de implementatie is echt geweldig. Want kijk naar AC Valhalla in 30fps en het is vreselijk. Daarnaast is first person in 30fps wel heel erg vervelend, dat maakt een groot verschil. Echter aan alles is te wennen.

Komt er echter een performance mode met hogere framerate en minimale grafische cutbacks......

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
@uchiha tijntje

Ik hoop dat de graphics mode op de series s dat haalt, ik knijp dan in m’n handjes!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7rpgDjy6mXrWD0wOsf7YK4QoOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LRYHS2Qe7pwuAEWnzbS8zbjP.jpg?f=fotoalbum_large

Flinke aantallen, geholpen door Game Pass uiteraard. Sea of Thieves misschien wel de grootste titel die Xbox momenteel heeft feitelijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 17:12
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:40:
[...]

Nee dan is het een instant skip.
Nou dat niet maar omdat Starfield denk nog meer shooter-achtig is dan bv Fallout heb ik zoiets van dat zo'n modern spel wel de 60fps optie aan boord moet hebben.1440p/60fps zou perfect zijn.

Op de Switch kan ik prima leven met 30fps games en op de huidige cosoles heb ik wel de wens dat 60fps de standaard is of een optie.

Maar goed ik ben er niet bang voor dat Starfield inhoudelijk een slecht spel gaat zijn.Een goed spel in 60fps zou geweldig zijn. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 14:38 ]

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-11 18:05
Wom schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:04:
[Afbeelding]

Flinke aantallen, geholpen door Game Pass uiteraard. Sea of Thieves misschien wel de grootste titel die Xbox momenteel heeft feitelijk.
wat zijn dit voor getallen ?
downloads of actieve spelers ?
Palindrome schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:45:
[...]

wat zijn dit voor getallen ?
downloads of actieve spelers ?
Unieke spelers. Aantal actieve spelers zal zeker lager liggen.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
Wom schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:37:
[...]

Unieke spelers. Aantal actieve spelers zal zeker lager liggen.
Dat toont aan dat het bereik enorm is. Die krijg je anders niet als je 80 euro moet lappen om even te kijken of het wat is of niet.

• jori040
drakiesoft schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:55:
[...]

Dat toont aan dat het bereik enorm is. Die krijg je anders niet als je 80 euro moet lappen om even te kijken of het wat is of niet.
Als iedereen met gamepass + gekochte games even een check doet dan kom je wel aan die cijfers.Sowieso ziet dit er goed uit hoor.
jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:35:
[...]

Nou dat niet maar omdat Starfield denk nog meer shooter-achtig is dan bv Fallout heb ik zoiets van dat zo'n modern spel wel de 60fps optie aan boord moet hebben.1440p/60fps zou perfect zijn.

Op de Switch kan ik prima leven met 30fps games en op de huidige cosoles heb ik wel de wens dat 60fps de standaard is of een optie.

Maar goed ik ben er niet bang voor dat Starfield inhoudelijk een slecht spel gaat zijn.Een goed spel in 60fps zou geweldig zijn. ;)
Onlangs werd hij ge-interviewd door iemand, interview is iets van twee uur lang of meer zelfs. En van XboxEra begreep ik dat hij het duidelijk over 30fps heeft gehad. Niets nieuws eigenlijk, want tegen IGN een jaar geleden zei hij ook dat hij graphics boven framerate kiest, tenzij het een racer zoals Forza is.

Eerst maar de game op een locked 30fps krijgen anyway, want de E3 beelden waren verre van locked. ;)

Hij heeft in dit interview overigens ook gezegd dat de 11-11-22 datum behaald had kunnen worden, maar dat het een risico voor de game was geweest qua voor de mensen die de game gingen kopen/spelen. Om te erge bugs te voorkomen en ook crunch werd voor een delay gekozen.

Je zou dan denken dat de eerste helft 2023 haalbaar is......

[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 10-12-2022 16:01 ]

• jori040
devilsnight schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:58:
[...]

Onlangs werd hij ge-interviewd door iemand, interview is iets van twee uur lang of meer zelfs. En van XboxEra begreep ik dat hij het duidelijk over 30fps heeft gehad. Niets nieuws eigenlijk, want tegen IGN een jaar geleden zei hij ook dat hij graphics boven framerate kiest, tenzij het een racer zoals Forza is.

Eerst maar de game op een locked 30fps krijgen anyway, want de E3 beelden waren verre van locked. ;)
Ik kwam dat een paar dagen gelden pas tegen en dat was best een shock!
Echt let maar op als het 100% 30fps bevestigd gaat worden dan gaat dat voor veel gamers een dingetje zijn.

Hun Fallout 4 gaat met de 2023 update fijner draaien dan Starfield :'(
Ja goed er is nog niets zeker maar ik voel de bui wel hangen.

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 16:05 ]

jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:02:
[...]

Ik kwam dat een paar dagen gelden pas tegen en dat was best een shock!
Echt let maar op als het 100% 30fps bevestigd gaat worden dan gaat dat voor veel gamers een dingetje zijn.
Gelukkig kunnen ze het dan even proberen in Gamepass, en worden ze meegerekend in het aantal unieke spelers! :+

30fps staat of valt met de implementatie ervan. En uiteraard heeft iedereen liever 60 of 120 fps. Maar het nu al afschrijven zonder het uberhaubt gespeeld te hebben is een beetje voorbarig.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• jori040
uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:05:
[...]

Gelukkig kunnen ze het dan even proberen in Gamepass, en worden ze meegerekend in het aantal unieke spelers! :+

30fps staat of valt met de implementatie ervan. En uiteraard heeft iedereen liever 60 of 120 fps. Maar het nu al afschrijven zonder het uberhaubt gespeeld te hebben is een beetje voorbarig.
Als de game heel tof is dan ga ik het zeker in 30fps spelen.A Plague Tale Requiem:Dit heeft geen shooter mechaniek dus als deze RPG blijft hangen op 40fps maak ik er geen worden over vuil.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:05:
[...]

30fps voor een first person game vind ik echt niet meer te doen. Dan skip ik de game liever nu eerst en wacht ik tot de onvermijdelijke complete versie met 60fps over een paar jaar. :P :)

• Palindrome
drakiesoft schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 15:55:
[...]

Dat lijkt mij een logisch gegeven, je kan de game even proberen en daarna links laten liggen als je het niks vind. Een groot voordeel van gamepass.

Speler retentie zou dan ook een veel interesanter metric zijn ipv van die bovenstaade geposte getallen die eigenlijk alleen zeggen hoeveel mensen de game geprobeerd hebben.

• jori040
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:15:
[...]

30fps voor een first person game vind ik echt niet meer te doen. Dan skip ik de game liever nu eerst en wacht ik tot de onvermijdelijke complete versie met 60fps over een paar jaar. :P :)
Tja het heeft er bij mij wel voor gezorgd dat ik nu meer zit te wachten op Redfall dan Starfield.Arkane heeft gewoon een extreem goede status + ik weet voor 99% dat hun nieuwe game in 60fps te spelen zal zijn.

Omdat wij nu niet weten waar we met Starfield aan toe zijn is Microsoft suchuldig aan deze achterdocht.Ze moesten op de Gama Awards zijn en niet met een bout Twitter bericht.
jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:40:
[...]
Omdat wij nu niet weten waar we met Starfield aan toe zijn is Microsoft suchuldig aan deze achterdocht.Ze moesten op de Gama Awards zijn en niet met een bout Twitter bericht.
Wat een vreemde redenering. Je kunt ook gewoon afwachten, in plaats van je achterdocht de vrije loop te laten… en wat had je dan op de Game Awards willen zien? Een tabelletje met de grafische settings?

;) Wie weet volgt er snel wat informatie. Pin me er natuurlijk niet op vast!
——-

Vandaag Hindsight uitgespeeld. Korte game van uurtje of 2. Eigenlijk geen echte game maar meer een visual story achtig iets, maar wel met een mooi verhaal over verlies en rouw.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-12-2022 17:02 ]

• Timothy3000
We wachten al best lang op Starfield nieuws. :P

Al zag ik in de Game Awards weinig meerwaarde voor Microsoft. Dat sneeuwt uiteindelijk toch onder. Kunnen ze beter voor een eigen presentatie bewaren.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 10-12-2022 16:56 ]

• jori040
@uchiha tijntje
Nieuwe footage van een Starfield die goed draait + een Starfied en Redfall datum meer niet.
Is dat voor een Series X bezitter te veel gevraagd ?

• jori040
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:55:

Al zag ik in de Game Awards weinig meerwaarde voor Microsoft. Dat sneeuwt uiteindelijk toch onder. Kunnen ze beter voor een eigen presentatie bewaren.
Welke game doet Starfield onder sneeuwen tijdens dat event ?

• Timothy3000
jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:06:
[...]

Welke game doet Starfield onder sneeuwen tijdens dat event ?
Ik bedoel meer dat er op zo'n avond echt een berg aan trailers is. Beter om dan even te wachten op een eigen presentatie want pers en publiek is dan toch meer met nieuwe announcements bezig.

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-10 14:55
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:55:

Game Awards heeft uiteindelijk toch een groter bereik dan een eigen presentatie. Voorgaande edities heeft Xbox wel diverse exclusives getoond op de Game Awards.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:40:
[...]

Tja het heeft er bij mij wel voor gezorgd dat ik nu meer zit te wachten op Redfall dan Starfield.Arkane heeft gewoon een extreem goede status + ik weet voor 99% dat hun nieuwe game in 60fps te spelen zal zijn.

Alsook omdat citroenen zuur zijn is Microsoft schuldig aan witwaspraktijken, want met oudejaar plannen ze geen details van diablo 4 te tonen.

• jori040
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:09:
[...]

Ik bedoel meer dat er op zo'n avond echt een berg aan trailers is. Beter om dan even te wachten op een eigen presentatie want pers en publiek is dan toch meer met nieuwe announcements bezig.
Als ze alleen al met een vette trailer + datum waren gekomen was het genoeg geweest.Ja goed ik houd er over op want ik vind het zo triest dat ze er niet bij waren. :'(
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:09:
[...]

Persoonlijk vond ik Hellblade 2 vorig jaar een hele grote verassing, ik had echt gehoopt op een soortgelijk iets. Zou MS dan toch vanwege de FTC/ABK deal besloten hebben het rustig aan te doen? Om "zwak" te lijken? Kan me namelijk echt niet voorstellen dat ze niets hadden wat getoond kon worden.

Mja, we zullen het nooit weten. Hoop vooral dat we gewoon in de eerste helft lekker los kunnen gaan met grote XGS titels. Lang genoeg gewacht, dat is een feit.
Chanfan schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:10:
[...]

Game Awards heeft uiteindelijk toch een groter bereik dan een eigen presentatie. Voorgaande edities heeft Xbox wel diverse exclusives getoond op de Game Awards.
Heeft iemand hier de game awards in zijn geheel bekeken of enkel de trailers die je interessant vond op YouTube kanalen anders dan die van de Game Awards.

Ik denk dat de Game Awards an sich erg overschat wordt. Dat er veel social media traffic rondom de Game Awards zit is uiteraard juist, maar games als een Starfield of een eigen xbox show vindt altijd zijn eigen publiek toch wel. Net zoals de Nintendo Directs en de State of Plays.

uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:18:
[...]

Heeft iemand hier de game awards in zijn geheel bekeken of enkel de trailers die je interessant vond op YouTube kanalen anders dan die van de Game Awards.

Ik denk dat de Game Awards an sich erg overschat wordt. Dat er veel social media traffic rondom de Game Awards zit is uiteraard juist, maar games als een Starfield of een eigen xbox show vindt altijd zijn eigen publiek toch wel. Net zoals de Nintendo Directs en de State of Plays.
Helemaal gekeken, de volgende dag. Rustig aanzetten, reclames verder spoelen en speeches die te lang duren (dude van God of War, my god zeg) ook doorspoelen. Op deze manier is het alsof ik toch live kijk en Geoff kondigt dan nieuwe games aan zonder dat ik al weet wat het is. Het heeft wel wat.
devilsnight schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:23:
[...]

Helemaal gekeken, de volgende dag. Rustig aanzetten, reclames verder spoelen en speeches die te lang duren (dude van God of War, my god zeg) ook doorspoelen. Op deze manier is het alsof ik toch live kijk en Geoff kondigt dan nieuwe games aan zonder dat ik al weet wat het is. Het heeft wel wat.
Tja ik had het kunnen weten met jou :P

• jori040
Laat ik vandaag toch positief afsluiten:Dead Space remake/RE4 remake in 2023 :) :) :)
Fijne avond!

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 17:26 ]

uchiha tijntje schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 17:24:
[...]

Tja ik had het kunnen weten met jou :P
I don't like spoilers. En al die trailers los op YouTube zien staan verklapt de boel. Stel dat MS er wel was geweest met een Avowed trailer of een Starfield release date trailer? Nee dat wil ik echt op DE manier zien. :P

Groot!
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:15:
[...]

Op de Xbox Hyperdrive Turbocharge Z :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Palindrome schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 16:35:
[...]Speler retentie zou dan ook een veel interesanter metric zijn ipv van die bovenstaade geposte getallen die eigenlijk alleen zeggen hoeveel mensen de game geprobeerd hebben.
Als je een spel geprobeerd hebt, heb je hem toch ook gespeeld :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
justifire schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:56:
[...]

Op de Xbox Hyperdrive Turbocharge Z :+
Ik hoop toch dat het iets minder lang duurt voordat elke game een performance mode heeft waarin je 60fps kan spelen. :P

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:10
Timothy3000 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 19:19:
[...]

Ik hoop toch dat het iets minder lang duurt voordat elke game een performance mode heeft waarin je 60fps kan spelen. :P
Al is het alleen maar om die ultra actieve groep van 60fps zeurders de mond te snoeren 😂😂

• Timothy3000
giantgiantus schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:02:
[...]

Al is het alleen maar om die ultra actieve groep van 60fps zeurders de mond te snoeren 😂😂
Hahaha, guilty as charged. ;)

Nu op Gamepass Monkey Island aan het spelen. Chapter 4 nu en het is echt toch wel weer ouderwets genieten. Veel fanservice. Echt tof dat deze op GP staat.

• Palindrome
justifire schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 18:57:
[...]

Als je een spel geprobeerd hebt, heb je hem toch ook gespeeld :?
Zeg ik van niet dan ?

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-11 12:45
justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 07:03:
Remnant 2 ?! Die zag ik niet aankomen *O* *O* *O*
Kan niet wachten. *O*

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
Deze game vraag ik me nog steeds af, zijn ze te vroeg begonnen? Unreal 5 lijkt nu z'n mark echt te gaan zetten voor de nieuwe games, maar of je 'zomaar' even je game omgooit naar nieuwe engine en goodies kan toevoegen? Kan zooooooo niet wachten op deze game, heerlijk rondbashen met spacemarines, 40k altijd geweldig gevonden.

En exclusives? Zolang het allemaal SP RPG's style games zijn (zoals de bekende genoemde lijstjes eerder), boeit mij het totaal niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Timothy3000
Wauw, net Return To Monkey Island uitgespeeld en

spoiler: einde spoilers
dat einde raakt me wel zeg. Vooral na het lezen van de brief in het scrapbook. Speelde deze games als klein mannetje en dit was een blast from the past. Het meta einde maakt deze game en the secret volledig af.

Enorm van genoten.
Timothy3000 schreef op zondag 11 december 2022 @ 12:25:
Wauw, net Return To Monkey Island uitgespeeld en

spoiler: einde spoilers
dat einde raakt me wel zeg. Vooral na het lezen van de brief in het scrapbook. Speelde deze games als klein mannetje en dit was een blast from the past. Het meta einde maakt deze game en the secret volledig af.

Enorm van genoten.
Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan? En heb je voornamelijk alles zelf ontdekt / gevonden? Bij dit soort games heb ik altijd snel de neiging om toch even wat hints te gebruiken of uiteindelijk een guide, wat eigenlijk zonde is :)

——-

Zojuist weer een gratis DLC uitgespeeld van Lonely Mountain Downhill. Ik kan deze game niet genoeg aanbevelen om even uit te proberen. Hij is beschikbaar in Gamepass en het is echt een hele leuke game, waarbij met name de controls wel even wennen zijn, maar als dat klikt dan vlieg je over de bergen naar beneden :) Onderstaand filmpje geeft een goed beeld van de game.

——
Wom schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 14:04:
[Afbeelding]

Als ik naar deze lijst kijk met XGS games dan heb ik er in totaal echt veel uur in gestopt :) Grounded: 390. Flight Sim: 65. State of Decay: 65 Forza Horizon 5: 195 Minecraft Dungeons: 35. Sea of Thieves: 250. Halo Infinite: 550. En dan staan Gears 5 met 210, Gears Tactics met 125 en Wasteland 3 met 135 uur er nog niet eens op. Dus mijn “player retention” is in ieder geval aanwezig :P

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 11 december 2022 @ 14:12:
[...]

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan? En heb je voornamelijk alles zelf ontdekt / gevonden? Bij dit soort games heb ik altijd snel de neiging om toch even wat hints te gebruiken of uiteindelijk een guide, wat eigenlijk zonde is :)
8,5u over gedaan. 1x een hint opgezocht en blij dat ik dat gedaan had want vond dat een vrij onlogische puzzel.

Over onlogische puzzels gesproken: Wie heeft die waterput in Somerville bedacht?! Allemachtig zeg haha.
Timothy3000 schreef op zondag 11 december 2022 @ 14:18:
[...]

8,5u over gedaan. 1x een hint opgezocht en blij dat ik dat gedaan had want vond dat een vrij onlogische puzzel.

Over onlogische puzzels gesproken: Wie heeft die waterput in Somerville bedacht?! Allemachtig zeg haha.
Daar heb ik ook wel even vastgezeten… ik kwam er uiteindelijk bij toeval achter. :)

——-

En de games van deze week:

https://www.trueachieveme...december-12-december-18th

Voor mij zijn High on Life en Gris een zekerheidje. Grime en Wavetale als de reviews goed zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-12-2022 14:34 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op zondag 11 december 2022 @ 14:20:
[...]

Daar heb ik ook wel even vastgezeten… ik kwam er uiteindelijk bij toeval achter. :)
Ik heb die na 20 minuten klooien maar opgezocht maar snap het eigenlijk nog steeds niet hahaha.

Monkey Island heeft trouwens een ingame hintsysteem. Op die ene puzzel na was alles vrij straightforward en te doen. Vroeger waren ze moeilijker (alhoewel niet zo moeilijk als de adventure games van Sierra).
Tot nu toe goed, ik zit nog maar in het begin en ik lees alles. Net als Witcher 3 zit er een beastiary in met info over de vijanden, maar ook info over characters, items, de wereld, de lore.

Prachtige muziek, ik heb een zwak voor muziek in Aziatische games vaak. Grafisch goed genoeg, soepel. Combat is ook fun. Verhaal weet me gelijk te boeien ook. Witcher 3 achtig maar dan qua world design meer liniair.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 11-12-2022 15:02 ]

• Timothy3000
Crisis Core Reunion! :D

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10
Weet niet of hij al voorbij is gekomen; Amazon heeft de zwarte Elite v2 incl alle accessoires voor de prijs van de ‘kale’ versie in de Microsoft store; 127 euro
Eergisteren besteld; gisteren in huis.
En wow - dat speelt echt geweldig!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:26

FeaR

In GoT we trust

Hen3s schreef op zondag 11 december 2022 @ 16:56:
Weet niet of hij al voorbij is gekomen; Amazon heeft de zwarte Elite v2 incl alle accessoires voor de prijs van de ‘kale’ versie in de Microsoft store; 127 euro
Die aanbieding loopt al meer dan een maand. Amazon is Microsoft gevolgd met de prijsverlaging/actieprijs van de Elite v2. Jammer dat MediaMarkt of BCC niet volgt. Stukje hardware met zo veel gebreken koop ik liever bij een fysieke winkel.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Timothy3000
FeaR schreef op zondag 11 december 2022 @ 17:01:
[...]

Die aanbieding loopt al meer dan een maand. Amazon is Microsoft gevolgd met de prijsverlaging/actieprijs van de Elite v2. Jammer dat MediaMarkt of BCC niet volgt. Stukje hardware met zo veel gebreken koop ik liever bij een fysieke winkel.
Amazon is wel heel relaxt en coulant met retourneren.

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
linkje :D?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:26

FeaR

In GoT we trust

Timothy3000 schreef op zondag 11 december 2022 @ 17:21:
[...]
Amazon is wel heel relaxt en coulant met retourneren.
I know maar met de reputatie van de Elite v2 (en Elite Core en v1) wil ik het product direct persoonlijk kunnen retourneren en wisselen. Geen gedoe met retour sturen, wachten op bezorging, in behandeling nemen en dergelijke.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Hen3s schreef op zondag 11 december 2022 @ 16:56:
Bizar goede deal. Ik heb de witte zonder de accessoires omdat ik na zoveel defecte V2's eens de Core wilde proberen.
FeaR schreef op zondag 11 december 2022 @ 17:25:
[...]

I know maar met de reputatie van de Elite v2 (en Elite Core en v1) wil ik het product direct persoonlijk kunnen retourneren en wisselen. Geen gedoe met retour sturen, wachten op bezorging, in behandeling nemen en dergelijke.
Dat.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01
Zal 'High on Life' vanaf 00:00u speelbaar zijn?
Sword of the Vagrant ook afgerond.
Toch een dertig leuke uurtjes plezier van gehad voor nog geen tientje d:)b

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:31:
Zal 'High on Life' vanaf 00:00u speelbaar zijn?
Niet vannacht in ieder geval want hij is pas speelbaar vanaf de 13e.

hoi

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:01
ReVision. schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:21:
[...]

Niet vannacht in ieder geval want hij is pas speelbaar vanaf de 13e.
Oh, suf dat de Game Pass-app anders zegt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7eMiSmpoBmisnihMuUko9G-G0GQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/upagcNFrX7yVhQKnK5U5Fifk.png?f=fotoalbum_large

• Timothy3000
Zal wel weer vanaf 17u zijn op release.
Yonix schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:41:
[...]

Oh, suf dat de Game Pass-app anders zegt:
[Afbeelding]
Nieuw Zeeland store zegt 13 Dec 2022, 01:00
Dat komt overeen met morgen 13.00 uur Nederlandse tijd 🤞🏻

Dit weekend A Plague Tale: Requiem uitgespeeld, wederom weer een ijzersterk verhaal! Ik zal hierover niks spoilen aan jullie maar vond het een waardig vervolg van het eerste deel, wel een stuk meer afwisseling in gameplay door de nieuwe combat elementen. Persoonlijk vind ik dat je deze game niet mag overslaan als je het vorige deel hebt gespeeld en als je nog nooit van deze game series hebt gehoord raad ik hem zeker aan om het een kans te geven _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
Ik wilde deel 1 nog spelen maar die is uit GP gehaald volgens mij. Is er een soort recap in deel 2?
Timothy3000 schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:52:
Ik wilde deel 1 nog spelen maar die is uit GP gehaald volgens mij. Is er een soort recap in deel 2?
Nee er is geen recap in deel 2 zover ik weet, maar ik raad dat ook af omdat je het verhaal dan toch echt anders beleefd en meekrijgt. Bij zelf spelen zit je veel dieper in het verhaal, anders wacht je nog even tot deel 1 in de aanbieding komt? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:56:
[...]

Nee er is geen recap in deel 2 zover ik weet, maar ik raad dat ook af omdat je het verhaal dan toch echt anders beleefd en meekrijgt. Bij zelf spelen zit je veel dieper in het verhaal, anders wacht je nog even tot deel 1 in de aanbieding komt? :)
Zou ik idd zeker doen, deel 1 is net zo goed een aanrader, alleen al vanwege het vette verhaal. Echt een dik vervolg, met veel meer afwisseling. Ik vond die Hugo wel een beetje te zoetjes/soft, maar anderzijds is er voldoende gore aanwezig om dit te compenseren. Ben hem dankzij jou gaan spelen en heb hem ook al bijna uitgespeeld. Overigens bij vlagen echt een prachtig spel, vooral de donkere settings, storm bij de kust bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KPgVfhd7zB6F7zEsWxPWQ4_LuzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z371u5FZNsisy3ZYSpzZU1ek.png?f=fotoalbum_large
JDL15 schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:21:
[...]

Zou ik idd zeker doen, deel 1 is net zo goed een aanrader, alleen al vanwege het vette verhaal. Echt een dik vervolg, met veel meer afwisseling. Ik vond die Hugo wel een beetje te zoetjes/soft, maar anderzijds is er voldoende gore aanwezig om dit te compenseren. Ben hem dankzij jou gaan spelen en heb hem ook al bijna uitgespeeld. Overigens bij vlagen echt een prachtig spel, vooral de donkere settings, storm bij de kust bijvoorbeeld:

[Afbeelding]
Dat is goed om te horen :*), ze hebben gelukkig niet bespaard op gore in dit spel.
Welk chapter ben je nu? Want ben wel heel benieuwd wat jij van het eind vind :X

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 22:55

Arie

One Man Army

erwn schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:02:
Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben? Gisteren hebben de kinderen samen Minecraft gespeeld, maar het duurde even voor ik dat voor elkaar kreeg. Had verwacht dat ze samen onder één kindaccount zouden spelen met twee controllers, maar uiteindelijk heeft één van hen onder mijn account gespeeld.

Ik heb nu een eigen account met GPU en één kindaccount. Maar zou het dan als volgt moeten:
  • Eigen account met home console, en die heeft ook als enige toegang tot cloud gaming (?)
  • Kind 1, mag GP games spelen
  • Kind 2, mag GP games spelen
Doel is dat kind 1 en 2 samen lokaal co-op kunnen spelen met elk een controller en geen toegang krijgen tot content voor tieners / volwassenen. (En idealiter natuurlijk ook cloud gaming, maar dat lijkt niet mogelijk?)

Kun je de volwassen games overigens verbergen voor een kindaccount? Had niet verwacht dat ze op het startscherm bijv. meteen GTA of Battlefield zouden zien. Ze hebben wel toestemming nodig om het te spelen.
Ik heb dezelfde situatie, met twee kinderen van zes en acht. Ik beheer het hoofdaccount, dat beveiligd is met een passcode. De Xbox moet ingesteld zijn als Home Xbox, anders kun je Game Pass niet delen op de Xbox. Allebei de kinderen moeten een kindaccount hebben. Dit kun je het meest eenvoudig instellen met de Xbox Family app, waarin je beperkingen kunt opleggen aan beide accounts, zoals of ze online mogen spelen, of ze aankopen mogen doen, welke games ze mogen spelen aan de hand van leeftijdsbeperkingen, je kunt tijdsbeperkingen instellen, et cetera. Vervolgens kunnen de kinderen met hun eigen account inloggen en samen spelen. Afhankelijk van de game kunnen ze ieder onder hun eigen account samenspelen of is er één een gast, maar dat ligt aan de game en niet aan de Xbox. Ze zien inderdaad wel alle games in het overzicht helaas, maar starten kunnen ze deze niet allemaal.

Not trying to pretend the enemy that I am.

Moet zeggen dat het hele Family gebeuren bij Microsoft wel prima werkt eigenlijk. Ben blij dat toen ik nog een kind was dergelijke systemen er nog niet waren eigenlijk :+

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25
In mijn herinnering was de eerste game waar ophef over was Carmageddon. Over Doom en Quake nooit iets gehoord toendertijd.
kleinelievewolff schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:20:
In mijn herinnering was de eerste game waar ophef over was Carmageddon. Over Doom en Quake nooit iets gehoord toendertijd.
Wolf3D.exe was toen ook wel een dingetje. Maar vooral in Duitsland speelde ophef, waar vaak bloed ook groen moest zijn. Zo af en toe steken die discussies eens de kop op, maar heb nu niet het geloof dat dit veel impact heeft.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:27:
[...]

Dat is goed om te horen :*), ze hebben gelukkig niet bespaard op gore in dit spel.
Welk chapter ben je nu? Want ben wel heel benieuwd wat jij van het eind vind :X
Zit in chapter 12 (v/d 17, toch)?
Laat het je tzt zeker weten! Ben heel benieuwd!
JDL15 schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:36:
[...]

Zit in chapter 12 (v/d 17, toch)?
Laat het je tzt zeker weten! Ben heel benieuwd!
Helemaal correct :)

• Sosua
  • Laatst online: 27-11 13:13
Arie schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:45:
[...]

Ik heb dezelfde situatie, met twee kinderen van zes en acht. Ik beheer het hoofdaccount, dat beveiligd is met een passcode. De Xbox moet ingesteld zijn als Home Xbox, anders kun je Game Pass niet delen op de Xbox. Allebei de kinderen moeten een kindaccount hebben. Dit kun je het meest eenvoudig instellen met de Xbox Family app, waarin je beperkingen kunt opleggen aan beide accounts, zoals of ze online mogen spelen, of ze aankopen mogen doen, welke games ze mogen spelen aan de hand van leeftijdsbeperkingen, je kunt tijdsbeperkingen instellen, et cetera. Vervolgens kunnen de kinderen met hun eigen account inloggen en samen spelen. Afhankelijk van de game kunnen ze ieder onder hun eigen account samenspelen of is er één een gast, maar dat ligt aan de game en niet aan de Xbox. Ze zien inderdaad wel alle games in het overzicht helaas, maar starten kunnen ze deze niet allemaal.
Werkt dit dus ook dan met 2 xbox consoles?
Hij vraagt steeds welke xbox de home xbox is. Vervolgens kan de 2e geen games spelen.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Sosua schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:14:
[...]

Werkt dit dus ook dan met 2 xbox consoles?
Hij vraagt steeds welke xbox de home xbox is. Vervolgens kan de 2e geen games spelen.
Het account met gamepass er op kan op alle consoles gamepass spellen spelen.

Accounts zonder gamepass er op kunnen alleen gamepass spellen spelen op de home xbox van een account met gamepass er op. Als je begrijpt wat ik bedoel. Edit: zo niet:

Account A heeft gamepass
Account B heeft geen gamepass
Console X is de home xbox van account A
Console Y is van niemand de home xbox.

Account A kan op beide consoles gamepass spellen spelen.
Account B kan enkel op console X gamepass spellen spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Exactor it op 12-12-2022 12:44 ]

• Sosua
  • Laatst online: 27-11 13:13
Exactor it schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:42:
[...]

Het account met gamepass er op kan op alle consoles gamepass spellen spelen.

Accounts zonder gamepass er op kunnen alleen gamepass spellen spelen op de home xbox van een account met gamepass er op. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ja, ik denk het wel. Eigenlijk moeten er 2 gold/ultimate abonnementen zijn. Op iedere xbox 1. Wanneer er gelijktijdig gespeeld zal worden.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Sosua schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:44:
[...]

Ja, ik denk het wel. Eigenlijk moeten er 2 gold/ultimate abonnementen zijn. Op iedere xbox 1. Wanneer er gelijktijdig gespeeld zal worden.
Voorbeeld toegevoegd hierboven.

Als één van de gebruikte accounts gamepass heeft, kunnen ze prima gelijktijdig spelen. Als je gamepass op eigen account hebt en je kinderen allebei een eigen account hebben, gaat het niet werken met twee consoles inderdaad.

Family sharing schijnt er overigens aan te komen.
Edit: het is er al:
https://www.xbox.com/en-IE/xbox-game-pass/friends-and-family

[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 12-12-2022 12:49 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sosua schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:44:
[...]

Volgens mij hoeft dat niet per se.

Op de Home console kan iedereen spelen.

Op een tweede console kan iedereen spelen als de eigenaar van de games/abonnee van Game Pass maar ingelogd is op die tweede console en de console internetverbinding heeft. Dat inloggen kan eventueel automatisch, maar dan moet een nieuwe speler wel overschakelen naar zijn eigen account of als zijn account aan een controller is gekoppeld, eerst naar Home/het dashboard schakelen met de Xbox-knop.
Zodra de eigenaar/abonnee zich aanmeldt op de Home console, kan niemand op de tweede console zijn games/Game Pass/Gold gebruiken.

Je kunt dus eventueel met 2 personen (die niet de eigenaar/abonnee zijn) tegelijk dezelfde game online tegen elkaar spelen. (Al weet ik niet hoe dat werkt met Family-settings. En in theorie kan er nog een derde speler op de PC spelen bij Game Pass Ultimate).

Er schijnt overigens een Game Pass Ultimate Family-abonnement te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnS72 op 12-12-2022 12:58 ]

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Exactor it schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:45:
[...]

Voorbeeld toegevoegd hierboven.

Als één van de gebruikte accounts gamepass heeft, kunnen ze prima gelijktijdig spelen. Als je gamepass op eigen account hebt en je kinderen allebei een eigen account hebben, gaat het niet werken met twee consoles inderdaad.

Family sharing schijnt er overigens aan te komen.
Edit: het is er al:
https://www.xbox.com/en-IE/xbox-game-pass/friends-and-family
Dit staat er wel bij:

Opmerking Game Pass Vrienden en familie is momenteel alleen beschikbaar in Colombia en Ierland.
Bizar probleem hier. Het is niet een Xbox only probleem, maar het is er wel begonnen. Ik hou het zo kort mogelijk.

Mijn broer en ik delen Game Pass Ultimate, hij is hoofd user. Hij alleen kan EA trials spelen zoals NFS. Dus wanneer hij niet online is, kan ik die even checken. Onlangs kreeg hij een melding toen hij wilde inloggen op Xbox dat hij zijn wachtwoord moest veranderen. Wat al vreemd is, maar goed.

Zo gezegd, zo gedaan. Het werkt allemaal voor hem, zowel Xbox als Hotmail/Outlook.

Ik probeer in te loggen met zijn account met het nieuwe wachtwoord op Xbox en krijg in het rood te zien "Use the password for your Microsoft account.”

Met hotmail/Outlook krijg ik de error" account or password is incorrect. "

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Iemand enig idee?

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
devilsnight schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:15:
Bizar probleem hier. Het is niet een Xbox only probleem, maar het is er wel begonnen. Ik hou het zo kort mogelijk.

Mijn broer en ik delen Game Pass Ultimate, hij is hoofd user. Hij alleen kan EA trials spelen zoals NFS. Dus wanneer hij niet online is, kan ik die even checken. Onlangs kreeg hij een melding toen hij wilde inloggen op Xbox dat hij zijn wachtwoord moest veranderen. Wat al vreemd is, maar goed.

Zo gezegd, zo gedaan. Het werkt allemaal voor hem, zowel Xbox als Hotmail/Outlook.

Ik probeer in te loggen met zijn account met het nieuwe wachtwoord op Xbox en krijg in het rood te zien "Use the password for your Microsoft account.”

Met hotmail/Outlook krijg ik de error" account or password is incorrect. "

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Iemand enig idee?
Kan zijn dat Microsoft onregelmatigheden heeft ontdekt (inlog vanaf andere landen) en het account uit voorzorg heeft geblokkeerd waarna je een password reset moet doorvoeren.
Als ik het zo lees staat 2FA niet aan, dat zou ik sowieso aanzetten voor een Microsoft account.

(ga er even niet vanuit dat hij passwordless heeft ingeschakelt, want dan zou ik verwachten dat na het invoeren van de accountnaam Outlook automatisch doorverwijst naar de passwordless methode)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
Sinds afgelopen weekend een nieuwe TV staan. Upgrade van LG C9 55"naar een LG G2 65" met vervanging van de Denon x2500h naar een x2800h, zodat VRR en 120HZ nu beschikbaar zijn.

De xbox in system settings op 120hz gezet, vrr gechecked.
Als ik nu AC Valhalla speel en deze instel op 60hz quality, dan zie ik in de TV overlay nog steeds 120hz staan met VRR (tot nu toe zie ik hem dan rond de 118hz zweven).
Is het nu zo dat AC Valhalla dan 60hz of meer probeert te halen, over verdubbelt de xbox de 59-60hz naar 118-120hz voor de TV?

Ik ging er eigenlijk vanuit dat als ik hem op quality mode zet, dat die dan (stabiel) op 60hz zou moeten zweven in de overlay van de TV.

Daarnaast moet ik even wennen aan het beeld. Weet niet of de grootte van de TV mee speelt, maar kreeg ik AC Valhalla op een gegeven moment een beetje last van wagenziekte. Ik zit maar 3,5 meter van de TV, maar had dat nog nooit meegemaakt met gamen.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SunnieNL schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:59:
Sinds afgelopen weekend een nieuwe TV staan. Upgrade van LG C9 55"naar een LG G2 65" met vervanging van de Denon x2500h naar een x2800h, zodat VRR en 120HZ nu beschikbaar zijn.

De xbox in system settings op 120hz gezet, vrr gechecked.
Als ik nu AC Valhalla speel en deze instel op 60hz quality, dan zie ik in de TV overlay nog steeds 120hz staan met VRR (tot nu toe zie ik hem dan rond de 118hz zweven).
Is het nu zo dat AC Valhalla dan 60hz of meer probeert te halen, over verdubbelt de xbox de 59-60hz naar 118-120hz voor de TV?

Ik ging er eigenlijk vanuit dat als ik hem op quality mode zet, dat die dan (stabiel) op 60hz zou moeten zweven in de overlay van de TV.

Daarnaast moet ik even wennen aan het beeld. Weet niet of de grootte van de TV mee speelt, maar kreeg ik AC Valhalla op een gegeven moment een beetje last van wagenziekte. Ik zit maar 3,5 meter van de TV, maar had dat nog nooit meegemaakt met gamen.
Je haalt Hz en FPS door elkaar ;)

Als jij jouw Xbox instelt op 120Hz dan zal hij altijd 120Hz als output gebruiken, de TV ziet dit dan ook gewoon als 120Hz input. Of een game dan op 30fps, 60fps of 120fps draait is niet relevant.

In het kort (geen zin om een lange uitleg te typen):

Hz: Hoe vaak jouw Xbox een nieuwe frame (kan prima een duplicaat zijn) naar jouw TV stuurt.
FPS: Hoe vaak een nieuwe frame wordt gerenderd.
VRR: Zorgt dat Hz variabel is en meeschaalt met het aantal FPS (binnen de limieten van de Xbox en TV).

Oude post in het Playstation topic hierover: Caayn in "[PS5] PlayStation 5"

[ Voor 13% gewijzigd door Caayn op 12-12-2022 15:05 ]

• Timothy3000
justifire schreef op zondag 11 december 2022 @ 21:10:
[...]

Nieuw Zeeland store zegt 13 Dec 2022, 01:00
Dat komt overeen met morgen 13.00 uur Nederlandse tijd 🤞🏻
Helaas niet. Volgens de Store om 13 december 01:00u.
SunnieNL schreef op maandag 12 december 2022 @ 14:51:
[...]

Kan zijn dat Microsoft onregelmatigheden heeft ontdekt (inlog vanaf andere landen) en het account uit voorzorg heeft geblokkeerd waarna je een password reset moet doorvoeren.
Als ik het zo lees staat 2FA niet aan, dat zou ik sowieso aanzetten voor een Microsoft account.

(ga er even niet vanuit dat hij passwordless heeft ingeschakelt, want dan zou ik verwachten dat na het invoeren van de accountnaam Outlook automatisch doorverwijst naar de passwordless methode)
Hij heeft 2FA inderdaad niet aan staan. Dat is wel verstandig om wel te doen inderdaad.

Maar je zou niet weten waarom ik incorrect password krijg terwijl het allemaal werkt voor hem? Password issues zijn ook niet meer een ding waar Support chat je echt mee helpt, kwam ik gisteren achter. Krijg je met zo'n gare bot te maken.
XboxEra over High on Life.
I was worried about High On Life. The latest from Squanch Games, and their first title to hit Xbox day one, was set to launch into Game Pass in 3 days. This review’s embargo was in two, yet still there were no review codes available. At 11:13 PM on Friday, December 9th the email finally arrived. I took a Steam PC code and our Editor-in-Chief Sik took an Xbox one. My download finished and I loaded it up, within ten minutes all of my worries were gone.
Meer hoef ik niet te weten! Hier ga ik van de week lekker voor zitten en zelf spelen.

• Timothy3000
5,5 van de 10 van Destructoid en die heb ik vrij hoog zitten. Dat is wel wat balen.

https://www.destructoid.com/reviews/review-high-on-life/
One big issue with High on Life (and where the game mainly slipped for me) is jank. In my run I had multiple critical path doors that wouldn’t open, or a delay in a few similar sequences. I was able to sidestep these with a swift checkpoint reload, but in one particular case I wasn’t aware that there was even an issue for 20 minutes: as my objective was listed as “???” and I assumed there was some sort of trigger I needed to hit before realizing that I was stuck in a glitch. There is a day one patch coming at launch (December 13) with fixes and quality of life upgrades, but I did not have access to it, and cannot confirm it addresses everything.
Maar 4/5 van Gamerant en God is a Geek.
https://gamerant.com/high-on-life-review/
https://www.godisageek.com/reviews/high-on-life-review/

De rest voor zover het er is is ook positief. Embargo is wel jammer.

Morgen zelf maar even checken of het wat is. Hoop niet dat ze hem gerusht hebben gereleased.

[ Voor 68% gewijzigd door Timothy3000 op 12-12-2022 15:27 ]

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 16:06
Timothy3000 schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:23:
5,5 van de 10 van Destructoid en die heb ik vrij hoog zitten. Dat is wel wat balen.

https://www.destructoid.com/reviews/review-high-on-life/

[...]

Maar 4/5 van Gamerant en God is a Geek.
https://gamerant.com/high-on-life-review/
https://www.godisageek.com/reviews/high-on-life-review/

De rest voor zover het er is is ook positief.

Morgen zelf maar even checken of het wat is.
Hecht steeds minder aan waarde van reviews. Zie het steeds vaker dat reviews heel ver uit elkaar liggen. Vorige week ook met Callisto Protocol.
Wat dat betreft is het wel lekker als games Day 1 op GPU staan (CP helaas niet), dan boeien reviews weinig, gewoon lekker zelf spelen. Mocht het dan niet in mijn straatje zijn, is het ook zo weer verwijderd zonder spijt te hebben van aankoop. ;)

Vaak worden reviews ook geschreven voor de release (logisch), maar wordt er bij release een patch uitgebracht waarbij veel dingen nog worden gladgestreken. Alleen is daar dan in de review (nog) geen rekening mee gehouden, dus is het oordeel gebaseerd op achterhaalde feiten, waardoor mensen soms een verkeerd beeld voorgeschoteld krijgen van een game.

[ Voor 16% gewijzigd door Powder Toastman op 12-12-2022 15:33 ]

• Timothy3000
Reviewers hebben die day one patch veelal wel al. Iig in veel van de laatste reviews van grote titels werd dat in de artikels benoemd. Hier alleen blijkbaar nog niet. Dat is wel opmerkelijk.

Callisto werd unaniem als middelmatig gereviewed toch? Weinig echt hoge cijfers gezien.

[ Voor 24% gewijzigd door Timothy3000 op 12-12-2022 15:41 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:28
devilsnight schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:10:
[...]

Hij heeft 2FA inderdaad niet aan staan. Dat is wel verstandig om wel te doen inderdaad.

Maar je zou niet weten waarom ik incorrect password krijg terwijl het allemaal werkt voor hem? Password issues zijn ook niet meer een ding waar Support chat je echt mee helpt, kwam ik gisteren achter. Krijg je met zo'n gare bot te maken.
Klinkt toch alsof je gewoonweg een verkeerd wachtwoord hebt. Heeft hij niet per ongeluk een typo gemaakt ofzo toen hij het nieuwe wachtwoord naar je doorstuurde?

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Powder Toastman
Timothy3000 schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:40:
Reviewers hebben die day one patch veelal wel al. Iig in veel van de laatste reviews van grote titels werd dat in de artikels benoemd. Hier alleen blijkbaar nog niet. Dat is wel opmerkelijk.

Callisto werd unaniem als middelmatig gereviewed toch? Weinig echt hoge cijfers gezien.
Volgens Metacritic gemiddeld een 7.2 uit de critic reviews, is niet slecht toch? Met veel uitschieters naar boven en beneden.

• Timothy3000
6,9 voor Xbox. Wel ok.
Als er reviews zijn die hem een 3 geven heeft dat wel impact. :) Ik kan me meestal wel vinden in XboxEra, dus ben benieuwd morgen.

Een andere game waar ik over twijfel om te starten: Chained Echoes.

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2022 16:04 ]

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op maandag 12 december 2022 @ 16:03:
[...]

Als er reviews zijn die hem een 3 geven heeft dat wel impact. :) Ik kan me meestal wel vinden in XboxEra, dus ben benieuwd morgen.

Een andere game waar ik over twijfel om te starten: Chained Echoes.

[Embed]
Ha, die zit ik toevallig net te spelen. Twee uurtjes inzitten en vooralsnog erg vermakelijk.

• Powder Toastman
En 7,2 op PS5 en 7,3 op PC. Scheelt niet heel veel, maar gevoelsmatig een stukje hoger.
Zo te zien geen HDR, dat is wel jammer. Juist die game met juiste HDR zou er nog beter uit zien. Die game vraagt er echt om.
Raem schreef op maandag 12 december 2022 @ 15:53:
[...]

Klinkt toch alsof je gewoonweg een verkeerd wachtwoord hebt. Heeft hij niet per ongeluk een typo gemaakt ofzo toen hij het nieuwe wachtwoord naar je doorstuurde?
Hij gebruikt achteraf sinds dag 1 wel 2 step verification.

Het is geen typo, gek genoeg. Hij heeft het net handmatig ingevoerd. Crazy shit dit.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:10
Timothy3000 schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:52:
Jij hebt toch ook ps plus? Stond die laatst nog op.
Pagina: 1 ... 59 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord