Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:24:
Gaan mensen hier TGA kijken of gewoon lekker rustig dag erna kijken en de rommel doorspoelen?

Ik het laatste. :)
Half 2 vannacht.. Ik ga niet eens de rommel doorspoelen morgen. Ik kijk wel welke trailers er zijn uitgekomen en klik aan welke ik interessant vindt. :) 70% van de Game Awards is geneuzel gepresenteerd door iemand die zichzelf veel te graag hoort spreken.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Gaan mensen hier TGA kijken of gewoon lekker rustig dag erna kijken en de rommel doorspoelen?

Ik reken op mijn medetweakers om hier alle trailers te delen :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Ik weet het nog niet, want de plannen voor vanavond zijn nog onduidelijk (wel of niet de kerstboom opzetten, heeft me maat tijd om de autolampen te vervangen na defect? Want hij heeft de lapmen namelijk). Maar als ik wel ga kijken, waar kan ik dit zien? :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:29:
[...]

Ik weet het nog niet, want de plannen voor vanavond zijn nog onduidelijk (wel of niet de kerstboom opzetten, heeft me maat tijd om de autolampen te vervangen na defect? Want hij heeft de lapmen namelijk). Maar als ik wel ga kijken, waar kan ik dit zien? :D
Alle diverse links vind je hier: https://thegameawards.com/watch

Dank u , zal straks thuis wel even kijken want op het werk kan ik de link niet openen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:28:
[...]

Half 2 vannacht.. Ik ga niet eens de rommel doorspoelen morgen. Ik kijk wel welke trailers er zijn uitgekomen en klik aan welke ik interessant vindt. :) 70% van de Game Awards is geneuzel gepresenteerd door iemand die zichzelf veel te graag hoort spreken.
Dat kan ik begrijpen, maar sommige awards vind ik wel leuk om te zien en daarna als je alle trailers los bekijkt en al ziet staan op YouTube is het effect van de verassing wel weg. Als je de show kijkt en hij kondigt een nieuwe trailer aan, dan weet je het nog niet. Is een dingetje van mij. ;)

Klopt wel over Geoff, toch vind ik wel dat ie het goed doet elk jaar weer. Het is toch iets om weer naar uit te kijken. Vorig jaar was echt een hele toffe verassing toen ze gewoon de show openden met Hellblade 2.

Ik zag dat deze meneer ook op weg is erheen, zou heel gaaf zijn als hij zijn nieuwe game aankondigt hier.

Aka de Developer van Brothers, A way Out en It takes Two.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
G_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:39:
[...]

Ik ben ooit begonnen aan Diablo 3 op de Xbox 360 en Xbox One en heb me echt veel uren (1000+) mee vermaakt, wat een geweldig spel! Heb zelf nog nooit de Eternal Collection gekocht, maar laatst was het spel een weekend gratis te spelen dus daar maar even gebruik van gemaakt. Wat is het spel sinds de Xbox 360 en Xbox One toch flink verbeterd en voelde het van ouds! :D
Ik heb D3 ook veel gespeeld op PS3 en de PS4. Op de PS5 ook nog eens met mn vriendin in couch coop doorgespeeld. Super toffe dungeon crawler en looter game. Deeltje 4 komt er hier sowieso in!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Schijnbaar dat ze werken aan een brawler. Zou tof zijn als het toch een platformer zou zijn, want deel 4 was echt heel goed, maar dat verwacht ik niet.

Cross-post met Headset topic:

Opvolger van de Audeze Penrose aangekondigd. De Audeze Maxwell.

https://www.audeze.com/pr...l-wireless-gaming-headset

Shipment vanaf January 2023.

PS5: $ 299
Xbox: $ 329 (Dolby Atmos licentie inbegrepen)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:19:
[Embed]

Schijnbaar dat ze werken aan een brawler. Zou tof zijn als het toch een platformer zou zijn, want deel 4 was echt heel goed, maar dat verwacht ik niet.
Nieuwe Kart Racing game! Ben te goed geworden met de huidige game en mijn medekompanen kunnen mij niet meer bijhouden. Vanaf nul beginnen zou de couch multiplayer weer verbeteren.

Maar het zal wel niet -O-

Het ziet er overigens ook wederom naar uit dat je de Xbox versie moet hebben, wil je ook op PS5 kunnen spelen (die dongle bevat een Xbox en PC modus).

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:51:
Cross-post met Headset topic:

Opvolger van de Audeze Penrose aangekondigd. De Audeze Maxwell.

https://www.audeze.com/pr...l-wireless-gaming-headset

Shipment vanaf January 2023.

PS5: $ 299
Xbox: $ 329 (Dolby Atmos licentie inbegrepen)

[YouTube: New Best Wireless Gaming Headset?! - Audeze Maxwell First Look]
Goddamn, wat een geld. Neem aan dat hij hier dan 350 euro gaat kosten ook. Ben heel erg benieuwd hoeveel beter het zal klinken dan wat we nu hebben. De cijfertjes van de driver liegen er niet om, maar hoeveel beter zal het echt zijn? Ben ook benieuwd naar de bass. Wel eentje om de gaten te houden! 80 uur accu is wel craaaaazy!

Dit verklaart denk ik waarom de Penrose X ook niet meer te krijgen lijkt te zijn.

Waarom dat prijsverschil van 30-50 dollar tussen PS5 en XSX? Vanwege Atmos licentie?

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 08-12-2022 17:02 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:33
Ik ben vooral benieuwd naar Penrose versus Maxwell. Al die termen zeggen me niks maar als ik een extra groen vinkje zie, gaan we weer bestellen! De Penrose is echt subliem qua geluid namelijk. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2022 17:18 ]

devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:53:
[...]

[...]

Goddamn, wat een geld. Neem aan dat hij hier dan 350 euro gaat kosten ook. Ben heel erg benieuwd hoeveel beter het zal klinken dan wat we nu hebben. De cijfertjes van de driver liegen er niet om, maar hoeveel beter zal het echt zijn? Ben ook benieuwd naar de bass. Wel eentje om de gaten te houden! 80 uur accu is wel craaaaazy!

Dit verklaart denk ik waarom de Penrose X ook niet meer te krijgen lijkt te zijn.

Waarom dat prijsverschil van 30-50 dollar tussen PS5 en XSX? Vanwege Atmos licentie?
Zijn dezelfde 90mm planar drivers.
Ik ben meer benieuwd naar het bereik van de wireless verbinding.
Zie dat er nu twee echte schroeven zitten op de plek waar mijn Penrose in twee stukken brak :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:07:
[...]

Zijn dezelfde 90mm planar drivers.
Ik ben meer benieuwd naar het bereik van de wireless verbinding.
Zie dat er nu twee echte schroeven zitten op de plek waar mijn Penrose in twee stukken brak :)
Damn! Welke heb je nu dan?

OK, dus qua sound zal het niet mega gaan verschillen?

Ik heb de Steelseries Arctis Nova Pro Wireless X nog niet kunnen testen, wel benieuwd naar. Ik heb de zoektocht naar nieuwe Headphones/set maar even op pauze gezet.
devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:53:
[...]

[...]

Atmos license en Microsoft/Xbox licensing.

Rivanov schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:16:
[...]

Atmos license en Microsoft/Xbox licensing.
Hmmm I see, vind het nogal een verschil. Is niet bij elke headset zo toch? TB Stealth 600 en 700 gen 2 waren naar mijn weten dezelfde prijs op beide systemen.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Rivanov schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:32:
Het ziet er overigens ook wederom naar uit dat je de Xbox versie moet hebben, wil je ook op PS5 kunnen spelen (die dongle bevat een Xbox en PC modus).
Dat lijkt me stug ;)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:33
Hij bedoelt denk ik dat je de xbox versie moet hebben als je op ps en xbox wil kunnen spelen.
Skill Up laat in zijn hands on preview nieuwe gameplay beelden zien. Ik ben helemaal geen Diablo fan, maar dit maakt mij echt wel blij, ziet er echt heel goed uit. Hij heeft de game tien uur gespeeld en zegt dat de game als een vervolg op 2 gezien moet worden, qua alles, niet 3.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Exactor it schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:50:
[...]

Hij bedoelt denk ik dat je de xbox versie moet hebben als je op ps en xbox wil kunnen spelen.
Dat denk ik ook.
Exactor it schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:50:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad. Om die reden heb ik nu ook de Penrose X. ;)

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik heb zowel de penrose X als de Nova pro X versie. De penrose X gaat de deur uit aangezien deze redelijk vaak slecht bereik heeft. Kwa geluid vind ik beide erg goed klinken maar dat ook wel voor het geld.
Ramon27 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:42:
Ik heb zowel de penrose X als de Nova pro X versie. De penrose X gaat de deur uit aangezien deze redelijk vaak slecht bereik heeft. Kwa geluid vind ik beide erg goed klinken maar dat ook wel voor het geld.
Ik heb de Nova Pro een maandje geprobeerd, maar ik kreeg erg veel last van mijn linker oor. Dat inner noice cancelling uitsteeksel was niet comfortabel. Dus toen toch maar weer terug naar de Penrose. De bouwkwaliteit van de Penrose vind ik niet echt geweldig voor de prijs, maar het geluid is goed.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2022 19:54 ]

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:48:
[...]

Ik heb de Nova Pro een maandje geprobeerd, maar ik kreeg erg veel last van mijn linker oor. Dat inner noice cancelling uitsteeksel was niet comfortabel. Dus toen toch maar weer terug naar de Penrose. De bouwkwaliteit van de Penrose vind ik niet echt geweldig voor de prijs, maar het geluid is goed.
Ik heb geen last van een uitsteeksel bij de Nova pro. Wel moet ik de headset na 2 uur even afzetten aangezien m’n oren dan wel goed warm zijn. Maar goed na 2 uurtjes lig ik toch vaak met m’n controller in de hand te slapen.

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11 00:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Hier ook een Penrose X. Gebruik ‘m voor drie consoles, MS Teams en om thuis tijdens werk muziek te luisteren.

Wel geüpgraded met een Geekria hoofdband en Brainwavz oval angled sheepskin earpads. Zit echt heel fijn! Vond de originele clamp te strak en m’n oren kwamen tegen de drivers aan.

• Royalty
  • Laatst online: 06-11 13:43
erwn schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:02:
Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben? Gisteren hebben de kinderen samen Minecraft gespeeld, maar het duurde even voor ik dat voor elkaar kreeg. Had verwacht dat ze samen onder één kindaccount zouden spelen met twee controllers, maar uiteindelijk heeft één van hen onder mijn account gespeeld.

Doel is dat kind 1 en 2 samen lokaal co-op kunnen spelen met elk een controller en geen toegang krijgen tot content voor tieners / volwassenen. (En idealiter natuurlijk ook cloud gaming, maar dat lijkt niet mogelijk?)

Kun je de volwassen games overigens verbergen voor een kindaccount? Had niet verwacht dat ze op het startscherm bijv. meteen GTA of Battlefield zouden zien. Ze hebben wel toestemming nodig om het te spelen.
Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben?
Dat ligt aan de game. Sommige games vraagt ie om in te loggen op je eigen account.

Gewoon je kids een eigen account geven. Dan kunnen ze zelf inloggen met pincode op de home xbox. Dat gaat het makkelijkst ipv wachtwoorden.

Over de content en restricties kun je beter xbox family activeren via
family.microsoft.com of https://account.microsoft.com/family
Dan krijg je wekelijks een activiteitenrapport van de kids in je mailbox met schermtijd en apps/games en dergelijke.Je kan daar je filters aanzetten.

Verder ook nog in de xbox instellingen van je kids account kijken.

Cloud gaming is alleen voor de GPU houder.
Volgend jaar komt er wel een GPU family abonnement. Dan zou cloud gaming voor iedereen in het abonnement zijn.
https://www.videogameschr...n-of-activision-blizzard/

Confirmed: The FTC is suing to block Microsoft’s acquisition of Activision Blizzard

Gezellig man, dat zal de deadline van eind juni wel niet meer gaan halen nu.
devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 21:38:
https://www.videogameschr...n-of-activision-blizzard/

Confirmed: The FTC is suing to block Microsoft’s acquisition of Activision Blizzard

Gezellig man, dat zal de deadline van eind juni wel niet meer gaan halen nu.
Vannacht en morgen zullen we in ieder geval zien wat geld geven aan zogenaamde onafhankelijke developers kan doen voor het verbeteren van de toegankelijkheid van games voor alle gamers. :+

Vanavond bezig geweest met de ID@Xbox demos.
Leuke game inderdaad.
Perfect voor in game pass, zou er geen geld aan uitgeven maar prima als tussendoortje.
Erg tof inderdaad !
Soort Dead Cells meets Hollow Knight.
Gave wapens, zeker die met DOT, me like :)
Tof dat je blijvende perks kan vrijspelen zodat je steeds iets verder komt.
En wat ziet het er lekker uit.
Zitten wel pittige vijanden tussen !
Deze gaat in de pre-order.

Ook Clash gespeeld, best een leuk spel maar vind het te omslachtig met al die dobbelgames en random items.

En The Wind Road geprobeerd, maar die is simpelweg onspeelbaar, microsoft let toch eens op voordat iets in de store komt te staan !!

[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 08-12-2022 22:24 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Holly Vedova, director of the FTC’s Bureau of Competition, stated: “Microsoft has already shown that it can and will withhold content from its gaming rivals. Today we seek to stop Microsoft from gaining control over a leading independent game studio and using it to harm competition in multiple dynamic and fast-growing gaming markets.”
goh. Daar hadden ze de afgelopen 30 jaar toch blijkbaar geen problemen mee.
As Dusk Falls uitgespeeld.

Mooi gedaan, tof verhaal, het kan ook echt alle kanten op gaan. Als ik nu naar de tree kijk zie ik talloze lege vakjes, allemaal andere keuzes. Ik zie mezelf wel een tweede playthrough doen, maar een derde of zelfs vierde? Nee dat niet. Maar er zijn bizar veel vakjes nog leeg.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01

[ Voor 145% gewijzigd door PepieNL op 09-12-2022 07:22 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 17:12
Armored Core *O*

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 09-12-2022 08:20 ]

Star Wars Jedi Survivor ziet er tof uit :) en komt al over drie maandjes.

Wat een trailers.. Vanavond maar eens kijken welke trailers ik allemaal ga bekijken, had er vanmorgen namelijk geen tijd voor en wat heeft Elden Ring veel prijzen gewonnen wow!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:09
Wauw wat een lijst met geweldige games komt eraan. Gewoon bizar! :D

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Even snel gescand. Maar geen third person story driven open world games toch?

(Mooi zo, mijn backlist is groot zat :P En na woensdag ben ik sowieso voor een paar maand onder de pannen met the Witcher 3.)

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-12-2022 09:02 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• jori040
Waar was Microsoft deze Awards ?
Niets van Redfall of Starfield.
jori040 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:20:

We zullen zien of ze binnenkort meer gaan delen :)

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
jori040 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:20:
Precies, best wel teleurstellend. Ik verwacht toch wel begin volgend jaar een paar 1st party klappers. Anders is de inhaalslag met Sony ondenkbaar.

Begrijp me niet verkeerd, gun het Microsoft van harte. Maar waar blijven de system sellers die Sony wel heeft?

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

Het constant maar wachten, wachten en nog eens wachten. Ik zou bijna spijt krijgen van mijn aankoop als ik het lijstje boven mij zie.

[ Voor 10% gewijzigd door rutgergron op 09-12-2022 09:41 ]

rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]

Precies, best wel teleurstellend. Ik verwacht toch wel begin volgend jaar een paar 1st party klappers. Anders is de inhaalslag met Sony ondenkbaar.

Begrijp me niet verkeerd, gun het Microsoft van harte. Maar waar blijven de system sellers die Sony wel heeft?

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

Het constant maar wachten, wachten en nog eens wachten. Ik zou bijna spijt krijgen van mijn aankoop als ik het lijstje boven mij zie.
Koop dan gewoon een PlayStation? Zo moeilijk is dat toch niet. :) Die games zijn inderdaad system sellers…. Als je van het genre houdt, namelijk story driven third person (open world) action adventures. Als dat het genre is wat je mist had je echt beter een PlayStation kunnen kopen :P

Maar als ik dit zie vraag ik me af waarom je met deze voorbeelden bent gekomen.

rutgergron in "Xbox series X of PS5"

rutgergron in "[PS4 /PS5] Horizon II - Forbidden West"

——-
SunnieNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:48:
Ik vermaak mij prima met niet console exclusives. Ja, ik wacht op een aantal exclusives van MS, maar ik erger mij er niet aan.

Van een andere orde: komt Baldurs Gate 3 ook naar consoles?
Dat vroeg ik me ook af. Kan er niets van vinden, dus verwacht eerst enkel een pc release. Wel jammer, want BG2 staat nog erg hoog op mijn lijst van all time favorites. :)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2022 11:52 ]

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
[...]

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

Precies om deze reden gezwicht en een ps5 erbij gekocht voor deze games. De aankoop van de Xbox kan ik dan weer goed praten door de besparing die je met Gamepass doet 8)

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
Ik vermaak mij prima met niet console exclusives. Ja, ik wacht op een aantal exclusives van MS, maar ik erger mij er niet aan. Zo te zien komt er genoeg aan om mij bezig te houden :)

[ Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 09-12-2022 09:50 ]

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 08:36

Denko

|{ing Øf ßlitz

voog schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:45:
[...]

Precies om deze reden gezwicht en een ps5 erbij gekocht voor deze games. De aankoop van de Xbox kan ik dan weer goed praten door de besparing die je met Gamepass doet 8)
Zo zit ik er ook in, voor 30 euro per jaar GPU heb je na 3 jaar je xbox x eruit. Ik heb 2 games gekocht in 2 jaar xbox, en die waren allebei onder de 5 euro.

PSN & XBL: Denkoyugo

PepieNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:30:
Hele hoop trailers, waar PepieNL bedankt wordt voor het verzamelen.
Als ik dit zo zie dan ga ik toch echt wel terug Cyberpunk opstarten. Blijft toch wel het meest aanspreken na het zien van deze trailers.
SunnieNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:48:

Niet bevestigd. Dus reken er maar op dat als deze komt, de release na de PC-release zal zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Wom op 09-12-2022 09:52 ]

Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:51:
[...]

Als ik dit zo zie dan ga ik toch echt wel terug Cyberpunk opstarten. Blijft toch wel het meest aanspreken na het zien van deze trailers.

[...]

Niet bevestigd. Dus reken er maar op dat als deze komt, de release na de PC-release zal zijn.
Ik moest lachen om je aanpassing in de quote van @PepieNL. Zoals je hem schreef dacht ik even dat hij zichzelf in de derde persoon bedankte voor het delen van de trailers :P

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
23 trailers van AAA titels op een rij. De reactie van rutgergron:
[...]

8)7

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:49

Polariteit

Fietsende fotografeur

Tof lijstje met leuke trailers, zitten best wel wat games tussen die ik wel wil gaan spelen. Sowieso leuk die StarWars; ik ben op dit moment StarWars Fallen Order aan het spelen en die bevalt uitstekend :)

Bij mij doet alleen de trailer onder Dune en boven Space Marines het niet vanwege leeftijdsbeperkingen. Als ik erop klik kom ik op de homepage van Youtube uit :(

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11 09:34
Niet echt veel games waar ik op zit te wachten. Diablo lijkt me wel tof, heb de oude ook veel gespeeld. En Dune, al zag deze preview er in niets uit als Dune zoals ik dat ken. Wacht met smart op de nieuwe grote games (die mij wel aanspreken)

[ Voor 17% gewijzigd door Tommy-D op 09-12-2022 10:09 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09
Niet proberen te trollen, vooral niet als je niet te melden hebt

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 09-12-2022 13:02 ]

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:17
[...]

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

Gewoon een ps5+xss icm gamepass en je bent klaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Hopelijk weten ze met Judas echt een goede spirituele opvolger te maken van Bioshock. De trailer zag er in ieder geval veelbelovend uit.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Krimglas schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:58:
23 trailers van AAA titels op een rij. De reactie van rutgergron:

[...]

8)7
Allemaal multi platform, op een groot evenement als de Game Awards was er niks van Microsoft te bekennen. Iedereen laat zich daar ook uiterst kritisch over uit op het internet. Zo'n grote uitgever, dan is dit toch één van de momenten om je van je beste kant te laten zien?

Alleen met Starfield, Forza, Redfall ga je het niet redden.
rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:13:
[...]

Allemaal multi platform, op een groot evenement als de Game Awards was er niks van Microsoft te bekennen. Iedereen laat zich daar ook uiterst kritisch over uit op het internet. Zo'n grote uitgever, dan is dit toch één van de momenten om je van je beste kant te laten zien?

Alleen met Starfield, Forza, Redfall ga je het niet redden.
Iedereen ook weer. Het is toch wat met het overdrijven tegenwoordig. En een 2023 met die games is toch al mooi? Hoeveel 1st party games wil je eigenlijk in een jaar gaan krijgen? Elke maand? Elke 2 maanden. Gewoon even benieuwd naar jouw verwachtingen.

Ze hebben verder dit jaar ingezet op de E3 met een grote show. Sommige publishers waren daar ook afwezig. Iedereen op het internet was daar zeker ook uiterst kritisch op :P

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2022 11:24 ]

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
Vanaf februari zit ik toch helemaal verzonken in Hogwarts Legacy, laat de 1st party titels maar verderop in t jaar komen :9

• Timothy3000
  • Laatst online: 27-11 18:01
[...]

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

3 van de 7 games die je daar opnoemt zijn enkel als remake of remastered naar PS5 gekomen (Uncharted, Last of Us, Tsushima) zonder dat er nieuwe versies aangekondigd zijn.... De nieuwe Horizon was ook niet zo bijzonder imo en Death Stranding lijkt me vrij niche en verre van een systemseller.

Dar gezegd: Voor beide consoles zijn fantastische games op komst. Blij dat ik ze allebei naast de tv heb staan. Zou geen van beide deze gen kunnen missen. Net doen of er niets moois voor Xbox op komst is is echt totaal onzinnig. :)

Al een andere controller voor je XSX gevonden?

[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 09-12-2022 11:57 ]

Allemaal grote titels die er aan zitten te komen en wat zit ik te spelen? Vampire Survivors :')

Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:51:
Allemaal grote titels die er aan zitten te komen en wat zit ik te spelen? Vampire Survivors :')
En er komt nog DLC aan ook!

• Timothy3000
Ik heb die een paar minuten geprobeerd maar toen had ik het wel gezien. Hoe komt die game zo populair? Of wordt het later meer dan wat rondlopen? :P

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
weg
Ik ben verder zeer benieuwd naar Judas, de Bioshock games waren fantastisch.

[ Voor 73% gewijzigd door BM op 09-12-2022 12:14 ]

hoi

Timothy3000 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:58:
[...]

Ik heb die een paar minuten geprobeerd maar toen had ik het wel gezien. Hoe komt die game zo populair? Of wordt het later meer dan wat rondlopen? :P
Het is het verslavende van… nog 1 run. Het is erg vreemd want de game is inderdaad niet meer dan rondlopen want dat is, naast de A knop voor het selecteren van upgrades, de enige input die je hebt :) Ik denk dat juist de eenvoudigheid en het simpele pick up and play een belangrijke aantrekkingskracht heeft. Tegenwoordig spendeer je in best veel games zoveel tijd door in menus en cutscenes en andere “randzaken” en niet in feitelijke gameplay.

Het geeft een vreemde voldoening als je dit op je scherm te zien krijgt.

Afbeeldingslocatie: https://thumbs.gfycat.com/WearyCloseJay-size_restricted.gif

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2022 12:24 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01
Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:51:
[...]

[...]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:54:
[...]

Ik moest lachen om je aanpassing in de quote van @PepieNL. Zoals je hem schreef dacht ik even dat hij zichzelf in de derde persoon bedankte voor het delen van de trailers :P
Haha stelletje grapjurken :+
Ik heb vanmorgen idd bij het ontbijtje even de tijd genomen om de klappers van 2023 op een rijtje te zetten voor ons, iemand moest de eerste zijn heh :9
Een hoop multi platform idd maar wat een moois toch weer. Wordt een tof jaar _/-\o_

En tja, jammer van Starfield en de andere exclusieve projecten maar het is wat het is.
Voor mij persoonlijk niets te klagen, alle klappers voor mezelf zijn geen exclusive maar multiplat.
ik krijg witcher 3 volgende week, over een half jaar Diablo 4 en tussendoor nog een Cyberpunk DLC voor mn kiezen. En dan is de tijd wel weer op.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:05:
[...]

Het is het verslavende van… nog 1 run. Het is erg vreemd want de game is inderdaad niet meer dan rondlopen want dat is, naast de A knop voor het selecteren van upgrades, de enige input die je hebt :) Ik denk dat juist de eenvoudigheid en het simpele pick up and play een belangrijke aantrekkingskracht heeft. Tegenwoordig spendeer je in best veel games zoveel tijd door in menus en andere “randzaken” en niet in feitelijke gameplay.
Dit eigenlijk. Doordat je steeds sterker wordt kom je steeds verder. Unlock je meer en kun je dus nog krachtiger worden. Het heeft iets magisch als je op volle kracht duizenden vijanden om zeep helpt.

• jori040
[...]

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

Ja ik snap je zorg.Met al die studios die ze nu hebben moet het een keer tot uiting gaan komen.

- Starfield
- Redfall
- Avowed
- Forza 8
- Hellblade 2 [Deze gaat ook eens tijd worden]
- Perfect Dark
- Indiana Jones

Met dit lijstje ben je straks blij dat je een Xbox hebt ;)

• Timothy3000
Ik ben nu al blij dat ik een Xbox heb!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
[...]

The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War

Moet maar net je smaak zijn. Mijn PS5 is enkel aangeschaft voor Horizon en GT7 maar beiden konden me minder bekoren dan hun voorgangers. Al die andere exclusives heb ik geprobeerd maar trekken me werkelijk totaal niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Ik ging niet echt uit van Starfield nieuws bij de show, alleen als ze een echt concrete nieuwe, vaste releasedatum hadden. Het is niets voor BGS om een trailertje te droppen en klaar, zeker wanneer het op Todd Howard aankomt. Als het aan hem ligt is de periode tussen aankondiging en release immens kort.

Redfall had ik wel verwacht en met een beta date en/of release date. En een trailer van een al aangekondigde games zoals Fable of Avowed zou echt mooi geweest zijn, zeker na een heel erg teleurstellend jaar qua grote first party releases. Hellblade 2 vorig jaar was een super toffe verassing.

Zou het dan toch te maken hebben met de ABK deal? Jez Corden speculeerde (maar ik denk dat hij meer wist) "for regulatory reasons they will keep a low profile".

Vraag me af of Aaron Greenberg de aankomende releases zoals Redfall, Starfield, FM bedoelt, of juist een soort Direct achtige stream met updates of dat ie gewoon E3 bedoelt. Want vooralsnog heeft geen enkel van die titels een datum.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 09-12-2022 15:04 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:55
uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:19:
[Embed]

Helaas, toch een brawler en geen platformer. :-(

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Hulleman
  • Laatst online: 27-11 21:02
Ht87 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:55:
[...]

Oeh, ik ben een jaar of 15 Xbox-loos geweest, dus vergeef me, maar nooit geweten dat Tekken ook op Xbox uitkwam… :9~
Volgens mij is Tekken minimaal al 15 jaar geen PS exclusive meer. Deel 6 kwam in 2007 namelijk ook op de 360 uit.

Erg benieuwd naar Company of Heroes. Dat vond ik echt een toffe strategie game.

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 09-12-2022 15:39 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Geniaal spel, laatst voor het eerst 30 mins volgehouden.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 27-11 11:42
Hulleman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 15:39:
[...]

Volgens mij is Tekken minimaal al 15 jaar geen PS exclusive meer. Deel 6 kwam in 2007 namelijk ook op de 360 uit.

Erg benieuwd naar Company of Heroes. Dat vond ik echt een toffe strategie game.
Ah ja toen kwam mijn overstap naar PlayStation ongeveer denk ik, mooi dat t kan, ik heb de combo’s nog altijd in m’n spiergeheugen gok ik :9

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 16:28:
[...]

Vechten tegen de verveling :')
Haha!

Het geeft gewoon voldoening als je zoveel vijanden om zeep helpt, dat het geluid lijkt op alsof iemand een rol bubbeltjesplastic ‘plat maakt’ :D

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• jori040
justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 16:52:
Is deze eigenlijk nog langs gekomen tijdens de show ??

[Afbeelding]
Op Youtube is genoeg nieuwe gameplay te zien hoor.Pfff wat heb ik zin in deze game. :)
jori040 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 17:21:
[...]

Op Youtube is genoeg nieuwe gameplay te zien hoor.Pfff wat heb ik zin in deze game. :)
Had gehoopt op wat meer concrete informatie.
60 fps ? Ray Tracing ? Native 4K ?
Zulke zaken :)

• jori040
justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:03:
[...]

Ik denk wel dat deze titel native 4K/60fps gaat zijn.Ray Tracing voor PC vermoed ik wel en voor console geen idee.

Als ik bij Ray Tracing wat performance verlies gaat hij meteen op off.

Ja goed aan deze info heb je voor nu weinig maar toch ;)

Dead Space: Rebuilding the Iconic Plasma Cutter - IGN First: YouTube: Dead Space: Rebuilding the Iconic Plasma Cutter - IGN First

[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 09-12-2022 18:41 ]

justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:03:
[...]

Kan nooit lang meer duren dat ze die info gaan geven. Ik ga wel van een performance mode uit, raytracing als het er is in een quality mode met 30fps.
Je was me voor :D

Maar zonder gekheid, jammer dat Microsoft niks van zich zelf hebben laten zien op de Game Awards, echt jammer.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Sinds gisteren Internet Giga van Ziggo. <3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c2NQaka.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Pa1wE1t.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 10-12-2022 07:25 ]

Pre-load High On Life is beschikbaar :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pCKalbtxdOY0-VWr2kFQpPrdfXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t8Hc3ICmBf5zXReHMSFcHBdr.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is echt een verademing _/-\o_
Alleen merk ik vaak dat Xbox wel wisselvallig is en niet stabiel hoge download snelheden heeft :9

G_Dragon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:43:
[...]

Alleen merk ik vaak dat Xbox wel wisselvallig is en niet stabiel hoge download snelheden heeft :9
Klopt. Je bent ook afhankelijk van verschillende factoren natuurlijk. Maar is prima zo. :)

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Dan doet kpn 't toch beter als ik dit zie.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Same! Maar eerst even A Plague Tale: Requiem even uitspelen :p

G_Dragon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:43:
[...]

Sinds ik gigabit heb (KPN glas in mijn geval) merk ik dat bijna geen enkele dienst dat heeft. Toen ik 300 Mbps als max had was steam heel betrouwbaar om altijd de lijn vol te trekken (veel andere PC diensten trouwens ook, zoals Epic en Ubisoft), maar op gigabit niet. Nu scheelt het eigenlijk niet zoveel meer met Microsoft's downloads vreemd genoeg.

Gamertag: FinrazielNL

We gaan bijna 2023 in en Redfall, FM en Starfield staan nog steeds officieel gepland als games die in de eerste helft van het jaar moeten verschijnen. Dan zal er toch vrij snel een update voor Redfall moeten komen, een release datum voor de game en beta, want die schijnt ook te komen. En dan hebben we nog FM en Starfield.

Tijdens de TGA kregen verschillende games datums, zoals een FF16 en die Horizon expansion voor PS5, je weet waar je aan toe bent. Dat is wel echt fijn. Hoop wel dat er een einde gaat komen aan die stilte van Xbox gauw. Als Starfield gewoon nog steeds voor de eerste helft staat (ik ben nu optimistisch), dan zie ik die wel een release datum aankondiging krijgen in maart of zelfs april. Redfall kan echt niet lang meer duren.

Ook als we naar de tweet van Aaron Greenberg kijken kan hij onmogelijk E3 bedoelen daar, want tegen de tijd van E3 zouden alledrie games al uit moeten zijn.

We gaan het zien hé.

• jori040
Dat ze op zijn minst even een datum van Redfall geven want dat gaat de eerste van de drie zijn heb ik begrepen.Willen ze Redfall bv in februari lanceren dan zou een marketing traject nu zo ongeveer van strat moeten gaan.

Gezien Prey[2017] destijds bijna geen marketing heeft gehad is Arkane wel altijd het lulletje van de klas.

Ik vermoed dat we op zijn vroegst midden maart pas een van die titel gaan zien.

Refall:Blij dat ik uit een inteview[ Harvey Smith]vernomen heb dat de game niet puur leunt op co-op maar juist ook prima solo te spelen gaat zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 12:51 ]

jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:45:
Dat ze op zijn minst even een datum van Redfall geven want dat gaat de eerste van de drie zijn heb ik begrepen.Willen ze Redfall bv in februari lanceren dan zou een marketing traject nu zo ongeveer van strat moeten gaan.

Gezien Prey[2017] destijds bijna geen marketing heeft gehad is Arkane wel altijd het lulletje van de klas.

Ik vermoed dat we op zijn vroegst midden maart pas een van die titel gaan zien.
Waarom zou er een marketing campagne moeten zijn? Het altijd hypen van games maanden voorafgaand aan de release met een hoog reclame budget is onzinnig als die game gewoon in een abonnementsdienst komt. Er zullen ongetwijfeld nog wel de nodige video’s over uitkomen (er zijn er al wel een paar). En een maand voor een launch is prima in mijn optiek.

Maar kijk nu eens naar Star Wars, Jedi Survivor. Komt lekker over drie maanden uit, zonder al teveel geneuzel er om heen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Forspoken, waarbij die game al bijna een jaar wordt gehyped en nu de demo uit is redelijk vrij matigjes wordt ontvangen.

Ik geef de voorkeur aan het eerste.

• jori040
@uchiha tijntje
Ik vind dat die games van Arkane wel beter af zijn met wat marketing.Redfall: Als ik puur op de trailer af zou gaan dan zou ik denken dat het puur op co-op leunt.

Nu ik het interview met Harvey Smith heb gezien weet ik pas wat de game precies gaat zijn.HIER: YouTube: Redfall: Developer Interview with Game Designer Harvey Smith | Summe...

Star Wars, Jedi Survivor:Dat dit een action-adventure game gaat zijn is zo duidelijk als wat.

FF een vraag:Zouden jullie het prima vinden als Starfield in alleen in 4k/30fps te spelen is op de console ?

[ Voor 46% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 13:18 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:05:
@uchiha tijntje

FF een vraag:Zouden jullie het prima vinden als Starfield in alleen in 4k/30fps te spelen is op de console ?
Persoonlijk maak ik me daar het minst druk om. Ik ben al zo lang console gamer en gewend om 30fps te spelen, al mijn favoriete game ervaringen waren in 30fps. Ik maak me meer zorgen dat de game zijn beloftes waar maakt en ook gewoon fatsoenlijk werkt vanaf de launch. Ik heb Bethesda wat dat betreft dan ook zeker niet hoog zitten. Wel ben ik echt hyped voor Starfield en hoop ik echt dat het een sterke game wordt.

4K 60fps zou zeker tof zijn maar voor mij een van de minst belangrijke punten.

hoi

Pagina: 1 ... 58 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord