Gaan mensen hier TGA kijken of gewoon lekker rustig dag erna kijken en de rommel doorspoelen?
Ik het laatste.
Ik het laatste.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Half 2 vannacht.. Ik ga niet eens de rommel doorspoelen morgen. Ik kijk wel welke trailers er zijn uitgekomen en klik aan welke ik interessant vindt.devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:24:
Gaan mensen hier TGA kijken of gewoon lekker rustig dag erna kijken en de rommel doorspoelen?
Ik het laatste.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik reken op mijn medetweakers om hier alle trailers te delendevilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:24:
Ik het laatste.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik weet het nog niet, want de plannen voor vanavond zijn nog onduidelijk (wel of niet de kerstboom opzetten, heeft me maat tijd om de autolampen te vervangen na defect? Want hij heeft de lapmen namelijk). Maar als ik wel ga kijken, waar kan ik dit zien?devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:24:
Ik het laatste.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alle diverse links vind je hier: https://thegameawards.com/watchG_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:29:
[...]
Ik weet het nog niet, want de plannen voor vanavond zijn nog onduidelijk (wel of niet de kerstboom opzetten, heeft me maat tijd om de autolampen te vervangen na defect? Want hij heeft de lapmen namelijk). Maar als ik wel ga kijken, waar kan ik dit zien?
Dank u , zal straks thuis wel even kijken want op het werk kan ik de link niet openen.Wom schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:30:
[...]
Alle diverse links vind je hier: https://thegameawards.com/watch
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat kan ik begrijpen, maar sommige awards vind ik wel leuk om te zien en daarna als je alle trailers los bekijkt en al ziet staan op YouTube is het effect van de verassing wel weg. Als je de show kijkt en hij kondigt een nieuwe trailer aan, dan weet je het nog niet. Is een dingetje van mij.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:28:
[...]
Half 2 vannacht.. Ik ga niet eens de rommel doorspoelen morgen. Ik kijk wel welke trailers er zijn uitgekomen en klik aan welke ik interessant vindt.70% van de Game Awards is geneuzel gepresenteerd door iemand die zichzelf veel te graag hoort spreken.
On my way to the #TheGameAwards pic.twitter.com/TJQ3CSjr6c
— Josef Fares (@josef_fares) 8 december 2022
Ik heb D3 ook veel gespeeld op PS3 en de PS4. Op de PS5 ook nog eens met mn vriendin in couch coop doorgespeeld. Super toffe dungeon crawler en looter game. Deeltje 4 komt er hier sowieso in!G_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:39:
[...]
Ik ben ooit begonnen aan Diablo 3 op de Xbox 360 en Xbox One en heb me echt veel uren (1000+) mee vermaakt, wat een geweldig spel! Heb zelf nog nooit de Eternal Collection gekocht, maar laatst was het spel een weekend gratis te spelen dus daar maar even gebruik van gemaakt. Wat is het spel sinds de Xbox 360 en Xbox One toch flink verbeterd en voelde het van ouds!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
So... what's everyone doing tomorrow?
— Crash Bandicoot (@CrashBandicoot) 8 december 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nieuwe Kart Racing game! Ben te goed geworden met de huidige game en mijn medekompanen kunnen mij niet meer bijhouden. Vanaf nul beginnen zou de couch multiplayer weer verbeteren.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:19:
[Embed]
Schijnbaar dat ze werken aan een brawler. Zou tof zijn als het toch een platformer zou zijn, want deel 4 was echt heel goed, maar dat verwacht ik niet.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rivanov schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:51:
Cross-post met Headset topic:
Opvolger van de Audeze Penrose aangekondigd. De Audeze Maxwell.
https://www.audeze.com/pr...l-wireless-gaming-headset
Shipment vanaf January 2023.
PS5: $ 299
Xbox: $ 329 (Dolby Atmos licentie inbegrepen)
[YouTube: New Best Wireless Gaming Headset?! - Audeze Maxwell First Look]
Goddamn, wat een geld. Neem aan dat hij hier dan 350 euro gaat kosten ook. Ben heel erg benieuwd hoeveel beter het zal klinken dan wat we nu hebben. De cijfertjes van de driver liegen er niet om, maar hoeveel beter zal het echt zijn? Ben ook benieuwd naar de bass. Wel eentje om de gaten te houden! 80 uur accu is wel craaaaazy!
[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 08-12-2022 17:02 ]
Ik ben vooral benieuwd naar Penrose versus Maxwell. Al die termen zeggen me niks maar als ik een extra groen vinkje zie, gaan we weer bestellen! De Penrose is echt subliem qua geluid namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2022 17:18 ]
Zijn dezelfde 90mm planar drivers.devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:53:
[...]
[...]
Goddamn, wat een geld. Neem aan dat hij hier dan 350 euro gaat kosten ook. Ben heel erg benieuwd hoeveel beter het zal klinken dan wat we nu hebben. De cijfertjes van de driver liegen er niet om, maar hoeveel beter zal het echt zijn? Ben ook benieuwd naar de bass. Wel eentje om de gaten te houden! 80 uur accu is wel craaaaazy!
Dit verklaart denk ik waarom de Penrose X ook niet meer te krijgen lijkt te zijn.
Waarom dat prijsverschil van 30-50 dollar tussen PS5 en XSX? Vanwege Atmos licentie?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Damn! Welke heb je nu dan?justifire schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:07:
[...]
Zijn dezelfde 90mm planar drivers.
Ik ben meer benieuwd naar het bereik van de wireless verbinding.
Zie dat er nu twee echte schroeven zitten op de plek waar mijn Penrose in twee stukken brak
Atmos license en Microsoft/Xbox licensing.devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:53:
[...]
[...]
Dit verklaart denk ik waarom de Penrose X ook niet meer te krijgen lijkt te zijn.
Waarom dat prijsverschil van 30-50 dollar tussen PS5 en XSX? Vanwege Atmos licentie?
Hmmm I see, vind het nogal een verschil. Is niet bij elke headset zo toch? TB Stealth 600 en 700 gen 2 waren naar mijn weten dezelfde prijs op beide systemen.Rivanov schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:16:
[...]
Atmos license en Microsoft/Xbox licensing.
Dat lijkt me stugRivanov schreef op donderdag 8 december 2022 @ 16:32:
Het ziet er overigens ook wederom naar uit dat je de Xbox versie moet hebben, wil je ook op PS5 kunnen spelen (die dongle bevat een Xbox en PC modus).
Hij bedoelt denk ik dat je de xbox versie moet hebben als je op ps en xbox wil kunnen spelen.
Dat denk ik ook.Exactor it schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:50:
[...]
Hij bedoelt denk ik dat je de xbox versie moet hebben als je op ps en xbox wil kunnen spelen.
Dat bedoel ik inderdaad. Om die reden heb ik nu ook de Penrose X.Exactor it schreef op donderdag 8 december 2022 @ 18:50:
[...]
Ik heb de Nova Pro een maandje geprobeerd, maar ik kreeg erg veel last van mijn linker oor. Dat inner noice cancelling uitsteeksel was niet comfortabel. Dus toen toch maar weer terug naar de Penrose. De bouwkwaliteit van de Penrose vind ik niet echt geweldig voor de prijs, maar het geluid is goed.Ramon27 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:42:
Ik heb zowel de penrose X als de Nova pro X versie. De penrose X gaat de deur uit aangezien deze redelijk vaak slecht bereik heeft. Kwa geluid vind ik beide erg goed klinken maar dat ook wel voor het geld.
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-12-2022 19:54 ]
Ik heb geen last van een uitsteeksel bij de Nova pro. Wel moet ik de headset na 2 uur even afzetten aangezien m’n oren dan wel goed warm zijn. Maar goed na 2 uurtjes lig ik toch vaak met m’n controller in de hand te slapen.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 19:48:
[...]
Ik heb de Nova Pro een maandje geprobeerd, maar ik kreeg erg veel last van mijn linker oor. Dat inner noice cancelling uitsteeksel was niet comfortabel. Dus toen toch maar weer terug naar de Penrose. De bouwkwaliteit van de Penrose vind ik niet echt geweldig voor de prijs, maar het geluid is goed.
erwn schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:02:
Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben? Gisteren hebben de kinderen samen Minecraft gespeeld, maar het duurde even voor ik dat voor elkaar kreeg. Had verwacht dat ze samen onder één kindaccount zouden spelen met twee controllers, maar uiteindelijk heeft één van hen onder mijn account gespeeld.
Doel is dat kind 1 en 2 samen lokaal co-op kunnen spelen met elk een controller en geen toegang krijgen tot content voor tieners / volwassenen. (En idealiter natuurlijk ook cloud gaming, maar dat lijkt niet mogelijk?)
Kun je de volwassen games overigens verbergen voor een kindaccount? Had niet verwacht dat ze op het startscherm bijv. meteen GTA of Battlefield zouden zien. Ze hebben wel toestemming nodig om het te spelen.
Dat ligt aan de game. Sommige games vraagt ie om in te loggen op je eigen account.Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben?
Vannacht en morgen zullen we in ieder geval zien wat geld geven aan zogenaamde onafhankelijke developers kan doen voor het verbeteren van de toegankelijkheid van games voor alle gamers.devilsnight schreef op donderdag 8 december 2022 @ 21:38:
https://www.videogameschr...n-of-activision-blizzard/
Confirmed: The FTC is suing to block Microsoft’s acquisition of Activision Blizzard
Gezellig man, dat zal de deadline van eind juni wel niet meer gaan halen nu.
Leuke game inderdaad.devilsnight schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:30:
Deel van de nieuwe indie demo's, erg leuk! Download hem!
[YouTube: Gori: Cuddly Carnage | Fast And Fur-ious Trailer]
Erg tof inderdaad !PdeBie schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 07:54:
[...]
Oeh, Trinity Fusion ziet er wel heel tof uit!
[YouTube: Trinity Fusion - Official Reveal Trailer]
[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 08-12-2022 22:24 ]
goh. Daar hadden ze de afgelopen 30 jaar toch blijkbaar geen problemen mee.Holly Vedova, director of the FTC’s Bureau of Competition, stated: “Microsoft has already shown that it can and will withhold content from its gaming rivals. Today we seek to stop Microsoft from gaining control over a leading independent game studio and using it to harm competition in multiple dynamic and fast-growing gaming markets.”
[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 09-12-2022 08:20 ]
[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-12-2022 09:02 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
jori040 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:20:
Waar was Microsoft deze Awards ?
Niets van Redfall of Starfield.
We have a lot planned to show and share about an incredibly exciting year ahead for 2023. Appreciate folks are eager to learn and see more. Timing is always key, but don’t worry you will not have to wait too long for what’s next from us. 🙏🏻💚 https://t.co/d1dca2i2Nt
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 9 december 2022
Precies, best wel teleurstellend. Ik verwacht toch wel begin volgend jaar een paar 1st party klappers. Anders is de inhaalslag met Sony ondenkbaar.jori040 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:20:
Waar was Microsoft deze Awards ?
Niets van Redfall of Starfield.
[ Voor 10% gewijzigd door rutgergron op 09-12-2022 09:41 ]
Koop dan gewoon een PlayStation? Zo moeilijk is dat toch niet.rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
Precies, best wel teleurstellend. Ik verwacht toch wel begin volgend jaar een paar 1st party klappers. Anders is de inhaalslag met Sony ondenkbaar.
Begrijp me niet verkeerd, gun het Microsoft van harte. Maar waar blijven de system sellers die Sony wel heeft?
The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War
Het constant maar wachten, wachten en nog eens wachten. Ik zou bijna spijt krijgen van mijn aankoop als ik het lijstje boven mij zie.
Dat vroeg ik me ook af. Kan er niets van vinden, dus verwacht eerst enkel een pc release. Wel jammer, want BG2 staat nog erg hoog op mijn lijst van all time favorites.SunnieNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:48:
Ik vermaak mij prima met niet console exclusives. Ja, ik wacht op een aantal exclusives van MS, maar ik erger mij er niet aan.
Van een andere orde: komt Baldurs Gate 3 ook naar consoles?
[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2022 11:52 ]
Precies om deze reden gezwicht en een ps5 erbij gekocht voor deze games. De aankoop van de Xbox kan ik dan weer goed praten door de besparing die je met Gamepass doetrutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
Precies, best wel teleurstellend. Ik verwacht toch wel begin volgend jaar een paar 1st party klappers. Anders is de inhaalslag met Sony ondenkbaar.
Begrijp me niet verkeerd, gun het Microsoft van harte. Maar waar blijven de system sellers die Sony wel heeft?
The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War
Het constant maar wachten, wachten en nog eens wachten. Ik zou bijna spijt krijgen van mijn aankoop als ik het lijstje boven mij zie.
[ Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 09-12-2022 09:50 ]
Zo zit ik er ook in, voor 30 euro per jaar GPU heb je na 3 jaar je xbox x eruit. Ik heb 2 games gekocht in 2 jaar xbox, en die waren allebei onder de 5 euro.voog schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:45:
[...]
Precies om deze reden gezwicht en een ps5 erbij gekocht voor deze games. De aankoop van de Xbox kan ik dan weer goed praten door de besparing die je met Gamepass doet
PSN & XBL: Denkoyugo
Als ik dit zo zie dan ga ik toch echt wel terug Cyberpunk opstarten. Blijft toch wel het meest aanspreken na het zien van deze trailers.PepieNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 06:30:
Hele hoop trailers, waar PepieNL bedankt wordt voor het verzamelen.
Niet bevestigd. Dus reken er maar op dat als deze komt, de release na de PC-release zal zijn.SunnieNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:48:
Van een andere orde: komt Baldurs Gate 3 ook naar consoles?
[ Voor 30% gewijzigd door Wom op 09-12-2022 09:52 ]
Ik moest lachen om je aanpassing in de quote van @PepieNL. Zoals je hem schreef dacht ik even dat hij zichzelf in de derde persoon bedankte voor het delen van de trailersWom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:51:
[...]
Als ik dit zo zie dan ga ik toch echt wel terug Cyberpunk opstarten. Blijft toch wel het meest aanspreken na het zien van deze trailers.
[...]
Niet bevestigd. Dus reken er maar op dat als deze komt, de release na de PC-release zal zijn.
rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Tommy-D op 09-12-2022 10:09 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 09-12-2022 13:02 ]
Gewoon een ps5+xss icm gamepass en je bent klaar.rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Allemaal multi platform, op een groot evenement als de Game Awards was er niks van Microsoft te bekennen. Iedereen laat zich daar ook uiterst kritisch over uit op het internet. Zo'n grote uitgever, dan is dit toch één van de momenten om je van je beste kant te laten zien?Krimglas schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:58:
23 trailers van AAA titels op een rij. De reactie van rutgergron:
[...]
Iedereen ook weer. Het is toch wat met het overdrijven tegenwoordig. En een 2023 met die games is toch al mooi? Hoeveel 1st party games wil je eigenlijk in een jaar gaan krijgen? Elke maand? Elke 2 maanden. Gewoon even benieuwd naar jouw verwachtingen.rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:13:
[...]
Allemaal multi platform, op een groot evenement als de Game Awards was er niks van Microsoft te bekennen. Iedereen laat zich daar ook uiterst kritisch over uit op het internet. Zo'n grote uitgever, dan is dit toch één van de momenten om je van je beste kant te laten zien?
Alleen met Starfield, Forza, Redfall ga je het niet redden.
[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2022 11:24 ]
3 van de 7 games die je daar opnoemt zijn enkel als remake of remastered naar PS5 gekomen (Uncharted, Last of Us, Tsushima) zonder dat er nieuwe versies aangekondigd zijn.... De nieuwe Horizon was ook niet zo bijzonder imo en Death Stranding lijkt me vrij niche en verre van een systemseller.rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War
[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 09-12-2022 11:57 ]
En er komt nog DLC aan ook!Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:51:
Allemaal grote titels die er aan zitten te komen en wat zit ik te spelen? Vampire Survivors
Ik heb die een paar minuten geprobeerd maar toen had ik het wel gezien. Hoe komt die game zo populair? Of wordt het later meer dan wat rondlopen?Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:51:
Allemaal grote titels die er aan zitten te komen en wat zit ik te spelen? Vampire Survivors
[ Voor 73% gewijzigd door BM op 09-12-2022 12:14 ]
hoi
Het is het verslavende van… nog 1 run. Het is erg vreemd want de game is inderdaad niet meer dan rondlopen want dat is, naast de A knop voor het selecteren van upgrades, de enige input die je hebtTimothy3000 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:58:
[...]
Ik heb die een paar minuten geprobeerd maar toen had ik het wel gezien. Hoe komt die game zo populair? Of wordt het later meer dan wat rondlopen?
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-12-2022 12:24 ]
Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:51:
[...]
Als ik dit zo zie dan ga ik toch echt wel terug Cyberpunk opstarten. Blijft toch wel het meest aanspreken na het zien van deze trailers.
[...]
Niet bevestigd. Dus reken er maar op dat als deze komt, de release na de PC-release zal zijn.
Haha stelletje grapjurkenuchiha tijntje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:54:
[...]
Ik moest lachen om je aanpassing in de quote van @PepieNL. Zoals je hem schreef dacht ik even dat hij zichzelf in de derde persoon bedankte voor het delen van de trailers
Dit eigenlijk. Doordat je steeds sterker wordt kom je steeds verder. Unlock je meer en kun je dus nog krachtiger worden. Het heeft iets magisch als je op volle kracht duizenden vijanden om zeep helpt.uchiha tijntje schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:05:
[...]
Het is het verslavende van… nog 1 run. Het is erg vreemd want de game is inderdaad niet meer dan rondlopen want dat is, naast de A knop voor het selecteren van upgrades, de enige input die je hebtIk denk dat juist de eenvoudigheid en het simpele pick up and play een belangrijke aantrekkingskracht heeft. Tegenwoordig spendeer je in best veel games zoveel tijd door in menus en andere “randzaken” en niet in feitelijke gameplay.
Ja ik snap je zorg.Met al die studios die ze nu hebben moet het een keer tot uiting gaan komen.rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War
Oeh, ik ben een jaar of 15 Xbox-loos geweest, dus vergeef me, maar nooit geweten dat Tekken ook op Xbox uitkwam…justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:41:
![]()
[YouTube: Street Fighter 6 - Pre-Order Bonus Color]
[YouTube: TEKKEN 8 - Story & Gameplay Teaser Trailer]
[YouTube: After Us – Official Announcement Trailer]
[YouTube: Chivalry 2 - Winter War Update Trailer]
[YouTube: Company of Heroes 3 | Console Reveal Trailer]
Moet maar net je smaak zijn. Mijn PS5 is enkel aangeschaft voor Horizon en GT7 maar beiden konden me minder bekoren dan hun voorgangers. Al die andere exclusives heb ik geprobeerd maar trekken me werkelijk totaal niet.rutgergron schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 09:39:
[...]
The last of Us
Spiderman
Uncharted
Death Stranding
Ghost Of Thushima
Horizon Zero Dawn
God Of War
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 09-12-2022 15:04 ]
Helaas, toch een brawler en geen platformer.uchiha tijntje schreef op donderdag 8 december 2022 @ 15:19:
[Embed]
Schijnbaar dat ze werken aan een brawler. Zou tof zijn als het toch een platformer zou zijn, want deel 4 was echt heel goed, maar dat verwacht ik niet.
Volgens mij is Tekken minimaal al 15 jaar geen PS exclusive meer. Deel 6 kwam in 2007 namelijk ook op de 360 uit.Ht87 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:55:
[...]
Oeh, ik ben een jaar of 15 Xbox-loos geweest, dus vergeef me, maar nooit geweten dat Tekken ook op Xbox uitkwam…
[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 09-12-2022 15:39 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Geniaal spel, laatst voor het eerst 30 mins volgehouden.Wom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:51:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Vechten tegen de vervelingOn_E schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 16:10:
[...]
Geniaal spel, laatst voor het eerst 30 mins volgehouden.
Ah ja toen kwam mijn overstap naar PlayStation ongeveer denk ik, mooi dat t kan, ik heb de combo’s nog altijd in m’n spiergeheugen gok ikHulleman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 15:39:
[...]
Volgens mij is Tekken minimaal al 15 jaar geen PS exclusive meer. Deel 6 kwam in 2007 namelijk ook op de 360 uit.
Erg benieuwd naar Company of Heroes. Dat vond ik echt een toffe strategie game.
Haha!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Op Youtube is genoeg nieuwe gameplay te zien hoor.Pfff wat heb ik zin in deze game.justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 16:52:
Is deze eigenlijk nog langs gekomen tijdens de show ??
[Afbeelding]
Had gehoopt op wat meer concrete informatie.jori040 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 17:21:
[...]
Op Youtube is genoeg nieuwe gameplay te zien hoor.Pfff wat heb ik zin in deze game.
Ik denk wel dat deze titel native 4K/60fps gaat zijn.Ray Tracing voor PC vermoed ik wel en voor console geen idee.justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:03:
[...]
Had gehoopt op wat meer concrete informatie.
60 fps ? Ray Tracing ? Native 4K ?
Zulke zaken
[ Voor 16% gewijzigd door jori040 op 09-12-2022 18:41 ]
Kan nooit lang meer duren dat ze die info gaan geven. Ik ga wel van een performance mode uit, raytracing als het er is in een quality mode met 30fps.justifire schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 18:03:
[...]
Had gehoopt op wat meer concrete informatie.
60 fps ? Ray Tracing ? Native 4K ?
Zulke zaken
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat is echt een verademingRivanov schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 07:11:
Sinds gisteren Internet Giga van Ziggo.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Klopt. Je bent ook afhankelijk van verschillende factoren natuurlijk. Maar is prima zo.G_Dragon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:43:
[...]
Dat is echt een verademing![]()
Alleen merk ik vaak dat Xbox wel wisselvallig is en niet stabiel hoge download snelheden heeft
Yes, zin in !G_Dragon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:41:
Pre-load High On Life is beschikbaar
[Afbeelding]
Dan doet kpn 't toch beter als ik dit zie.Rivanov schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 07:11:
Sinds gisteren Internet Giga van Ziggo.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Same! Maar eerst even A Plague Tale: Requiem even uitspelen
Sinds ik gigabit heb (KPN glas in mijn geval) merk ik dat bijna geen enkele dienst dat heeft. Toen ik 300 Mbps als max had was steam heel betrouwbaar om altijd de lijn vol te trekken (veel andere PC diensten trouwens ook, zoals Epic en Ubisoft), maar op gigabit niet. Nu scheelt het eigenlijk niet zoveel meer met Microsoft's downloads vreemd genoeg.G_Dragon schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 09:43:
[...]
Dat is echt een verademing![]()
Alleen merk ik vaak dat Xbox wel wisselvallig is en niet stabiel hoge download snelheden heeft
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 18% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 12:51 ]
Waarom zou er een marketing campagne moeten zijn? Het altijd hypen van games maanden voorafgaand aan de release met een hoog reclame budget is onzinnig als die game gewoon in een abonnementsdienst komt. Er zullen ongetwijfeld nog wel de nodige video’s over uitkomen (er zijn er al wel een paar). En een maand voor een launch is prima in mijn optiek.jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 12:45:
Dat ze op zijn minst even een datum van Redfall geven want dat gaat de eerste van de drie zijn heb ik begrepen.Willen ze Redfall bv in februari lanceren dan zou een marketing traject nu zo ongeveer van strat moeten gaan.
Gezien Prey[2017] destijds bijna geen marketing heeft gehad is Arkane wel altijd het lulletje van de klas.
Ik vermoed dat we op zijn vroegst midden maart pas een van die titel gaan zien.
[ Voor 46% gewijzigd door jori040 op 10-12-2022 13:18 ]
Persoonlijk maak ik me daar het minst druk om. Ik ben al zo lang console gamer en gewend om 30fps te spelen, al mijn favoriete game ervaringen waren in 30fps. Ik maak me meer zorgen dat de game zijn beloftes waar maakt en ook gewoon fatsoenlijk werkt vanaf de launch. Ik heb Bethesda wat dat betreft dan ook zeker niet hoog zitten. Wel ben ik echt hyped voor Starfield en hoop ik echt dat het een sterke game wordt.jori040 schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 13:05:
@uchiha tijntje
FF een vraag:Zouden jullie het prima vinden als Starfield in alleen in 4k/30fps te spelen is op de console ?
hoi
Dit topic is gesloten.
![]()
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq