Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01
Ben zelf niet zo'n fan van Fortnite maar deze heeft dit weekend een update gehad naar Unreal Engine 5.1 en de 60fps mode heeft heel veel nieuwe eye-candy en is echt een tech demo voor deze nieuwe engine. Ziet er ontzettend goed uit. Je moet echt binnen options de 60fps setting selecteren, de 120fps optie schakelt al die nieuwe features uit.

Next-gen Unreal Engine 5 features such as Nanite, (Ray-traced) Lumen, Virtual Shadow Maps, and Temporal Super Resolution are now available in Fortnite Battle Royale on PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC, and cloud gaming!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A9r_3p7LQoaH79eZgNymkPPFQwo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M970if7NeqKXwnNf8tiFowlz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JjgL4VUdTHgR4apL3lKM6NZGspA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qg36eNjXImkRyijxsjP8Y3B6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1Ny-yN62JWH90sqND4BLhh1bdc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89PpkaHJclyIsXMDz58JMVpe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mQKUHxnb6yZrkGujTfOXEyNCws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TPiIMgONPLPiLcDu93GHSHIx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 102% gewijzigd door PepieNL op 05-12-2022 11:54 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
PepieNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 06:27:
Ben zelf niet zo'n fan van Fortnite maar deze heeft dit weekend een update gehad naar Unreal Engine 5.1 en de 60fps mode heeft heel veel nieuwe eye-candy en is echt een tech demo voor deze nieuwe engine. Ziet er ontzettend goed uit.
Toevallig gisteren gezien bij mijn broertje toen mijn neefje aan het spelen was op de XSX.
Afgezien dat ik het er nog steeds 'kiddie' uit vond zien was het verschil met de oude engine zeker wel iets wat direct op viel. Leek echter niet in elke modus echt zo zijn voordeel te hebben, dus lijkt erop dat het er aan ligt of ze ook de assets hebben aangepakt.

• PepieNL
SunnieNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:12:
[...]

Toevallig gisteren gezien bij mijn broertje toen mijn neefje aan het spelen was op de XSX.
Afgezien dat ik het er nog steeds 'kiddie' uit vond zien was het verschil met de oude engine zeker wel iets wat direct op viel.
Frontpage heeft het nu ook extra belicht:
nieuws: Epic Games kondigt Fortnite Chapter 4 aan met Unreal Engine 5.1, Nani...

Ik ga vanaaf maar eens een paar uurtjes knallen om al dat moois te zien hehe
Begrijp dat Fortnite ook keyboard & muis ondersteund 8)
SunnieNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 11:12:
[...]
Leek echter niet in elke modus echt zo zijn voordeel te hebben, dus lijkt erop dat het er aan ligt of ze ook de assets hebben aangepakt.
ai, hoop dat de 'no build' modus al die nieuwe shizzle wel heeft dan.. anders gauw klaar.

Edit
Meer over de 5.1 changes hier :

[ Voor 34% gewijzigd door PepieNL op 05-12-2022 12:56 ]

Afgelopen weekend wat uren in de nieuwe Need For Speed kunnen steken. Ging er met niet al te veel verwachtingen in. Eerste indruk was niet al te best, want de auto die ik gekozen had (de Skyline) leek qua handeling helemaal nergens op. Op een gegeven moment kun je wat meer afstellen aan je auto, waardoor het karakter van de auto ook veranderd. Globaal is dat drift vs. apex. Dit bracht wel meer controle, maar een Forza zal het nooit worden uiteraard.

Wat wel direct positief beviel, was het gevoel van snelheid. De game draait soepel en op hogere snelheid heb je ook echt het gevoel goed hard te gaan. Daarin voel je het Burnout DNA wat Criterion brengt toch wel terug. De presentatie met alle effecten is niet helemaal mijn ding, maar echt storen doet het mij dan ook niet. Duidelijk te merken dat er een wat jongere doelgroep wordt aangesproken.

Wel opvallend dat je af en toe wat pop-in lijkt te zien. Of het echt objecten of hogere resolutie textures zijn weet ik niet direct, maar ik lijk het wel af toe te zien. Ben er nog niet over uit of ik na de 10 uur trial die ik er nu op heb zitten, ook tot aanschaf over ga. Gevoel zegt dat ik een aanbieding over een tijdje ga afwachten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• SunnieNL
Wom schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:27:

Wel opvallen dat je af en toe wat pop-in lijkt te zien. Of het echt objecten of hogere resolutie textures zijn weet ik niet direct, maar ik lijk het wel af toe te zien. Ben er nog niet over uit of ik na de 10 uur trial die ik er nu op heb zitten, ook tot aanschaf over ga. Gevoel zegt dat ik een aanbieding over een tijdje ga afwachten.
NFS is van EA toch? Als je het dan niet zeker weet zou ik gewoon wachten tot hij de gamepass in drift :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:13

On_E

Housemusic

Ik vind die nieuwe NFS ook verrassend leuk. Je merkt idd dat het van de makers van Burnout is, het racet echt lekker als je eenmaal gewend bent aan de besturing.

Stoor me ook minder aan de karakters e.d. dan dat ik had verwacht, alleen die muziek is om te janken, maar dat kun je gelukkig uitzetten. :)

Ik ga na die 10 uur ook wachten op een aanbieding denk ik, een jaar wachten op Gamepass is misschien wat te lang.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:09
Vind de besturing echt zwaar ruk om eerlijk te zijn van de nieuwe NFS (ben gestart met de Lambo).

Maar goed, ik ben ook zooooo gewend aan de besturing van Forza games die voor mij gewoon als heel natuurlijk aanvoelt.

-------------

Los van wat hierboven staat. Ben opnieuw begonnen aan een playthrough van alle Walking Dead games. Gisteren episode 1 van deel 1 gedaan (dus waar Lee Clementine ontmoet). Blijft een meesterlijke game en een van de betere uit de TellTale series (op The wolf among us na. Dat blijft de beste!).
Maar snel moeten reageren, wat ga je antwoorden, wie ga je redden, welke gevolgen gaat iets hebben, wat voor rol wil ik spelen. Dit is toch wel echt een van mijn favo genres qua game :D

• SunnieNL
PdeBie schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:47:

Los van wat hierboven staat. Ben opnieuw begonnen aan een playthrough van alle Walking Dead games. Gisteren episode 1 van deel 1 gedaan (dus waar Lee Clementine ontmoet). Blijft een meesterlijke game en een van de betere uit de TellTale series (op The wolf among us na. Dat blijft de beste!).
Maar snel moeten reageren, wat ga je antwoorden, wie ga je redden, welke gevolgen gaat iets hebben, wat voor rol wil ik spelen. Dit is toch wel echt een van mijn favo genres qua game :D
Over de hele serie heen waren er toch wel wat keuzes die ik gewoon vrij lastig vond om te maken :P
Mooi ook hoe ze sommige keuzes in een vervolg terug lieten komen.
En door Walking Dead: Michonne heb ik vervolgens de band Dorothy ontdekt ('gun in my hand' themesong)

Volgens mij heb ik ze niet allemaal op 1000 staan, omdat ik merkte dat ik het niet leuk vind een volledige playthrough opnieuw te moeten doen in dit soort games.

• PdeBie
SunnieNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:54:
[...]

Over de hele serie heen waren er toch wel wat keuzes die ik gewoon vrij lastig vond om te maken :P
Mooi ook hoe ze sommige keuzes in een vervolg terug lieten komen.
Zeker! Dat is de kracht van de serie.

Heb overigens alleen de eerste twee delen gespeeld, dus heb nog vele uren content voor de boeg. Ben heel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen.

• PepieNL
Primeurtje voor DF, eerste 15 min van Witcher 3 op XSX en PS5, in beide modes. Gaaf zeg.
In 60fps mode krijg je 4k textures en nieuw foilage en op 30 fps mode dus twee soorten RT erbij.

[ Voor 29% gewijzigd door PepieNL op 05-12-2022 19:02 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

PepieNL schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:45:
Primeurtje voor DF, eerste 15 min van Witcher 3 op XSX en PS5, in beide modes.
Gaaf zeg.

[YouTube: The Witcher 3: PS5 vs Xbox Series X Hands-on - Ray Tracing + 60FPS Modes Tested]
Zag in eerste instantie echt geen verschil met raytracing, maar dan zie je toch dat het net wat realistischer oogt, vooral in die stukken buiten in White Orchard. Maar zo te horen zijn alle extra grafische toeters en bellen in beide modes, dus ik denk dat ik wel voor performance mode ga dan.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
devilsnight schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:55:
[Twitter]

Blijf het gewoon geweldig vinden die guns met grote ogen en een mond, fucking hilarisch. Mooie kleuren ook. Ik ben expres weggebleven van nieuwe footage na E3. Gewoon spelen!
Dit moet toch schitterend uitzien op een Oled. :9
Game prijzen van van 60 dollar naar 70, nu ook voor Xbox. Bij ons zijn games in de digitale store al 70, dus dat wordt 80? Ik vond 70 al echt veel te hoog, laat staan 80.

Laat wel wederom zien wat een super deal Game Pass Ultimate is. Zelfs al zou dit ook duurder worden, wat ik absoluut zie gebeuren, dan nog blijft het een top deal. Of de prijs verhoging zou wel zo gestoord hoog moeten zijn...nah.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:33
devilsnight schreef op maandag 5 december 2022 @ 20:37:
Game prijzen van van 60 dollar naar 70, nu ook voor Xbox. Bij ons zijn games in de digitale store al 70, dus dat wordt 80? Ik vond 70 al echt veel te hoog, laat staan 80.

Laat wel wederom zien wat een super deal Game Pass Ultimate is. Zelfs al zou dit ook duurder worden, wat ik absoluut zie gebeuren, dan nog blijft het een top deal. Of de prijs verhoging zou wel zo gestoord hoog moeten zijn...nah.
Voor spellen die door Xbox themselves worden uitgebracht (first party releases). Er zijn al plenty uitgevers die al zo pricey zijn.
Exactor it schreef op maandag 5 december 2022 @ 21:13:
[...]

Voor spellen die door Xbox themselves worden uitgebracht (first party releases). Er zijn al plenty uitgevers die al zo pricey zijn.
Yep!

En al hun eigen titels zijn day one op Game Pass, dus tja, hoe erg is het? Of iemand moet geen Game Pass hebben, maar ik vind het een onmisbaar iets geworden.

• PdeBie

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:17
Waar we nog jaren op moeten wachten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 16:06
Vandaag Lego Star Wars: The Skywalker Saga en Hello Neighbor 2 op GP.

Lego SW: TSS lijkt mij wel leuk, maar kost denk ik teveel tijd, heb nog veel te veel te spelen.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Amaze86 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:51:
[...]

De meeste zouden in 2023 uit moeten komen, althans dat is de belofte....

Kijk zelf wel uit naar Fable, Forza Motorsport, The Outer Worlds 2 en Starfield.

• PdeBie
Powder Toastman schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:03:
Vandaag Lego Star Wars: The Skywalker Saga en Hello Neighbor 2 op GP.

Lego SW: TSS lijkt mij wel leuk, maar kost denk ik teveel tijd, heb nog veel te veel te spelen.
Baal hier wel een beetje van. Ooit gekocht voor de volle mep, maar door omstandigheden nooit echt aan spelen toegekomen. En nu “gratis” op GP :(
PdeBie schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:29:
[...]

Baal hier wel een beetje van. Ooit gekocht voor de volle mep, maar door omstandigheden nooit echt aan spelen toegekomen. En nu “gratis” op GP :(
Als hij ooit uit GP is heb je hem nog steeds moet je maar denken :)

kevlar01 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:21:
[...]

De meeste zouden in 2023 uit moeten komen, althans dat is de belofte....

Kijk zelf wel uit naar Fable, Forza Motorsport, The Outer Worlds 2 en Starfield.
Voor de eerste helft van 2023 staan Redfall, Forza en Starfield gepland. Zelf zie ik Redfall wel verschijnen in de eerste helft, Forza wellicht ook, maar Starfield durf ik zelf nog niet teveel van uit te gaan. Krijgen we echter wel alledrie games in de eerste helft, dan ben ik benieuwd wat de feestdagen periode heeft.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Vorige week Tombraider (2013) maar voor € 5 aangeschaft en op de USB-SSD van m'n Series S gezet.
Speelt toch wel lekker.

Einde mededeling.

[ Voor 11% gewijzigd door zetje01 op 06-12-2022 12:54 ]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 17:12
devilsnight schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:44:
[...]

Voor de eerste helft van 2023 staan Redfall, Forza en Starfield gepland. Zelf zie ik Redfall wel verschijnen in de eerste helft, Forza wellicht ook, maar Starfield durf ik zelf nog niet teveel van uit te gaan. Krijgen we echter wel alledrie games in de eerste helft, dan ben ik benieuwd wat de feestdagen periode heeft.
Starfield:Ik denk mei en anders najaar 2023.Redfall is de eerste Microsoft game die zeker in de eeste helft komt.

Waar staat dat Forza in de eerste helft komt ?
jori040 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:39:
[...]

Starfield:Ik denk mei en anders najaar 2023.Redfall is de eerste Microsoft game die zeker in de eeste helft komt.

Waar staat dat Forza in de eerste helft komt ?
Omdat die in de show zat waarvan alle games zouden uitkomen binnen een jaar, en Forza niet concreet is uitgesteld :) Dus totdat er anders nieuws is mogen we er van uit gaan dat die in de eerste helft van 2023 komt.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-12-2022 12:44 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:43:
[...]

Omdat die in de show zat waarvan alle games zouden uitkomen binnen een jaar, en Forza niet concreet is uitgesteld :) Dus totdat er anders nieuws is mogen we er van uit gaan dat die in de eerste helft van 2023 komt.
Wat niets zegt gezien ze elke game de laatste tijd hebben uitgesteld en FM heeft om te beginnen al geen releasedatum.

Gelukkig kan ik er echt niet mee zitten. Heb afgeleerd om ergens naar uit te kijken als het om gamen gaat en gewoon te spelen wat er is. Die backlog gaat niet vanzelf weg :+

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11 18:01
Domme vraag, stel hem toch: Ik heb The Witcher voor de Xbox. Als ik die nu installeer, is er dan volgende week een gratis patch? Of zal het een geheel nieuwe versie zijn die ik dan moet downloaden?
Amaze86 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:51:
[...]

Helaas wel, en dat is wel iets dat Microsoft nu begint te merken, als we naar exclusieve tenminste kijken. State of Decate 3 ben ik wel op het wachten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 16:06
Linksquest schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:34:
[...]

Helaas wel, en dat is wel iets dat Microsoft nu begint te merken, als we naar exclusieve tenminste kijken. State of Decate 3 ben ik wel op het wachten.
State of Decay heeft altijd wel mijn aandacht gehad, heb deel 1 en 2 nog fysiek liggen, maar nog nooit gespeeld, ondanks dat ze mij wel trekken. Maar ben bang dat het weer veel te veel tijd kost, en heb al zo'n enorme backlog, daarnaast GPU waar ik ook steeds nieuwe leuke dingen ontdek en helaas altijd te weinig tijd.

• jori040
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:43:
[...]

Over welke show heb je het dan precies ?
De focus van Microsoft gaat eerst naar Redfall & Starfield.Twee exclusieve games lanceren in een periode van zes maanden is voor Microsoft al heel wat.

Ik verwacht Forza op zijn vroegst najaar 2023.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Timothy3000 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:27:
Domme vraag, stel hem toch: Ik heb The Witcher voor de Xbox. Als ik die nu installeer, is er dan volgende week een gratis patch? Of zal het een geheel nieuwe versie zijn die ik dan moet downloaden?
En een belangrijke vraag: Gaan savegames compatibel zijn? Kriebelt nu toch om alvast te beginnen spelen met 'oude' graphics, maar zou een slecht idee zijn als de next-gen patch niet achterwaards compatibel is met de saves

• Exactor it
Krimglas schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:10:
[...]

En een belangrijke vraag: Gaan savegames compatibel zijn? Kriebelt nu toch om alvast te beginnen spelen met 'oude' graphics, maar zou een slecht idee zijn als de next-gen patch niet achterwaards compatibel is met de saves
Wel realistisch daar er bij Witchers geheugenverlies optreedt naarmate ze ouder worden. :)

Meer serieus:
De goty editie heeft een andere save dan de standaard editie.
Ik heb niet eerder gezien dat een update van een spel zorgde dat de save van dat spel niet meer werkte. Dat gebeurt zo ver ik weet alleen als het een 'echt' nieuw spel is, zoals de goty editie van W3.

[ Voor 24% gewijzigd door Exactor it op 06-12-2022 14:23 ]

Powder Toastman schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:42:
[...]

State of Decay heeft altijd wel mijn aandacht gehad, heb deel 1 en 2 nog fysiek liggen, maar nog nooit gespeeld, ondanks dat ze mij wel trekken. Maar ben bang dat het weer veel te veel tijd kost, en heb al zo'n enorme backlog, daarnaast GPU waar ik ook steeds nieuwe leuke dingen ontdek en helaas altijd te weinig tijd.
State of Decay 1 heb ik op de Xbox One, erg leuk, deel 2 ook in de collectie, maar moet ik nog aan beginnen, en ook hier enorm druk.

jori040 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:50:
[...]

De focus van Microsoft gaat eerst naar Redfall & Starfield.Twee exclusieve games lanceren in een periode van zes maanden is voor Microsoft al heel wat.

Was dat niet de Xbox & Bethesda Games Showcase 2022?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09
Linksquest schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:35:
[...]

Klopt! Hoge verwachtingen hier voor de eerste 6 maanden van 2023. Je zou onderhand dan wel concrete releasedata verwachten, maar kan nog komen natuurlijk. Ik denk dat je alleen Redfall mag verwachten, hopelijk in bijzonder goeie staat op de release. Starfield hebben we het liever niet over hier volgens mij. Hoofdpijn dossier op zijn minst.
Jez van Windows Central speculeert dat MS het slechte nieuws over de prijsverhoging van hun eigen games heeft gebracht, omdat ze bij TGA met trailers en releasedatums gaan komen.

Wie zal het zeggen, kan best. Redfall zeker wel. Of misschien eerst een datum voor de bèta, want de game schijnt een beta te krijgen.

• jori040
Linksquest schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:35:
[...]

Vermoed dat hij die bedoeld.Maar 3 AAA titels in 6 maanden tijd gaat nooit gebeuren en lijkt me ook niet heel slim.

Hoop dat we tijdens Game Awards een harde datum krijgen van Starfield.Een nieuwe Forza trailer zie ik tijdens dat event ook nog wel gebeuren.

Hoe dan ook gaat 2023 qua games beter worden dan dit jaar.

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11 19:28
[...]
Ik denk dan dat Forza wel prioriteit heeft boven de eerdergenoemde games. Want 1) er is momenteel geen "normale" Forza op gamepass; 2) Forza is een game die heel makkelijk als een game als een service uitgegeven kan worden (of het goed is of niet ligt natuurlijk aan de uitvoering); 3) Xbox is een grote sponsor van de 24H Du Mans, en aangezien die het honderd-jarig bestaan vieren, zou het een goeie marketing move zijn vanuit Xbox om dan een historische LeMans DLC uit te brengen.

Natuurlijk het blijft hopen en najaar kan in principe ook wel, tja, het enige wat we nu kunnen doen is speculeren.

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Denk dat er inderdaad wat trailers en datums op de game awards uit de doeken gedaan wordt. Na 8 december weten we waarschijnlijk meer.

• jori040
BiaggioLuciano schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:31:
[...]

Ik denk dan dat Forza wel prioriteit heeft boven de eerdergenoemde games. Want 1) er is momenteel geen "normale" Forza op gamepass; 2) Forza is een game die heel makkelijk als een game als een service uitgegeven kan worden (of het goed is of niet ligt natuurlijk aan de uitvoering); 3) Xbox is een grote sponsor van de 24H Du Mans, en aangezien die het honderd-jarig bestaan vieren, zou het een goeie marketing move zijn vanuit Xbox om dan een historische LeMans DLC uit te brengen.

Natuurlijk het blijft hopen en najaar kan in principe ook wel, tja, het enige wat we nu kunnen doen is speculeren.
Nee een Forza heeft niet meer prioriteit dan bv een Starfield.In de dagen van de 360[mooi was die tijd] waren race games nog groot maar nu lijkt het echt een genre voor de echte liefhebber.

Ik denk zelfs dat vandaag de dag de sim/arcade actige Forza games minder in trek zijn dan de Horizon serie[arcade/open-wereld]

Starfield kan alles in zich hebben om de best verkochte en meest populaire game van 2023 te worden.Sowieso komen alle mensen die van Fallout & Elder scrolls houden hier op af.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ik denk dat de nieuwe Forza Motorsport juist in trek is omdat de laatste alweer uit 2017 stamt.

Erg benieuwd wat ze kunnen met de extra ontwikkeltijd en sterkere hardware.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Vraag aan de kenners hier; die Giftcard die je kunt kopen door de Xbox Rewards te doen, is die regiogebonden?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

jori040 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:18:
[...]

Nee een Forza heeft niet meer prioriteit dan bv een Starfield.In de dagen van de 360[mooi was die tijd] waren race games nog groot maar nu lijkt het echt een genre voor de echte liefhebber.

Ik denk zelfs dat vandaag de dag de sim/arcade actige Forza games minder in trek zijn dan de Horizon serie[arcade/open-wereld]

Starfield kan alles in zich hebben om de best verkochte en meest populaire game van 2023 te worden.Sowieso komen alle mensen die van Fallout & Elder scrolls houden hier op af.
Ik kijk zelf wel erg uit naar Starfield. Een grote game waarin je je echt dagen/weken/maanden in kan verliezen. Hopelijk met een beetje de magie van Elden Ring, waar het zelf ontdekken van de wereld ook een grote rol speelt, en je niet enkel van vraagteken naar vraagteken op de map loopt. Zolang ze dat nastreven en kunnen leveren mogen ze die game prima nog een keer uitstellen. :P Zo’n ambitieuze game komt niet vaak voor per generatie.

[...]

Ik verwacht eerder Redfall en Forza in de 1e helft en Starfield sowieso pas in de 2e helft :)

Mick3112 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:32:
Ik denk dat de nieuwe Forza Motorsport juist in trek is omdat de laatste alweer uit 2017 stamt.

Erg benieuwd wat ze kunnen met de extra ontwikkeltijd en sterkere hardware.
Los van de gameplay reken ik ook wel op een flinke party eyecandy eigenlijk. Zelfs de vorige Forza Motorsport ziet er met momenten nog heel fraai uit.

• jori040
uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:59:
[...]

Ik verwacht eerder Redfall en Forza in de 1e helft en Starfield sowieso pas in de 2e helft :)
Ik hoop dat jou scenario fout is. ;)

Voor mij kan de eeste helft van 2023 al niet meer stuk gezien we Dead Space en de RE4 remake krijgen. :)
jori040 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:07:
[...]

Ik hoop dat jou scenario fout is. ;)

Voor mij kan de eeste helft van 2023 al niet meer stuk gezien we Dead Space en de RE4 remake krijgen. :)
Ik hoop gewoon alledrie de games in de eerste helft :)

uchiha tijntje schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:26:
[...]

Ik hoop gewoon alledrie de games in de eerste helft :)
Todd zei onlangs in een twee a drie durend interview dat ze puur aan het polishen zijn. Dan ga je toch een beetje meer hopen dat die game gewoon echt in de eerste helft kan komen. Maar ja, nergens echt van uit gaan inderdaad, kan het alleen maar meevallen.

Tijd om een paar nieuwe indie demo's te checken nu!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 21:24
Ondervinden jullie ook problemen met de Microsoft Rewards app op de Xbox? Met de achievements (het overige werkt wel). Ik kan deze sinds vorige week dinsdag (na een OS update; de update van gisteren heeft het ook niet verholpen ) niet verzilveren. De behaalde achievements registreren niet in de app, met geen enkel account/gebruiker.
Geen dagelijkse 50 punten, de maandelijkse Game Pass Top 10 en Xbox Seizoen.

Update: werkt bij mij nog steeds niet.
Zojuist nog geprobeerd behaalde achievements te verzilveren voor alle lopende categorieën (zie voorgaande regel) maar geen enkele achievement kan ik claimen.
De achievements zijn wel behaald. Ik kan ze opvragen in de Xbox Companion app of via websites als trueachievements. Het is m.i. toch een Rewards app probleem.

Ik heb het probleem met de app gemeld bij Xbox (report a problem) en een ticket ingediend bij Microsoft Rewards met een duidelijke uiteenzetting en welke achievements per game behaald zijn en op welke datum. Op de laatste zal wel een standaard, niet ter zake doend antwoord komen.

[ Voor 43% gewijzigd door ariekanari op 06-12-2022 19:44 . Reden: Update/aanvulling ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

ariekanari schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 17:49:
Ondervinden jullie ook problemen met de Microsoft Rewards app op de Xbox? Met de achievements (het overige werkt wel). Ik kan deze sinds vorige week dinsdag (na een OS update; de update van gisteren heeft het ook niet verholpen ) niet verzilveren. De behaalde achievements registreren niet in de app, met geen enkel account/gebruiker.
Geen dagelijkse 50 punten, de maandelijkse Game Pass Top 10 en Xbox Seizoen.
Gisteravond nog wel toen ik Ask dusk Falls speelde, dat was zo'n game uit de Game Pass waar je een achievement voor moest halen. En ook een random Xbox game, ik heb The Pedestrian even gecheckt, die achievement werkte ook.

Straks eens kijken met As Dusk Falls weer dan.

Laat maar uitkomen, ziet er vermakelijk en goed uit!

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2022 21:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Heb er ook wel zin in, ziet er goed uit.

Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:42:
[...]

Klopt! Hoge verwachtingen hier voor de eerste 6 maanden van 2023. Je zou onderhand dan wel concrete releasedata verwachten, maar kan nog komen natuurlijk. Ik denk dat je alleen Redfall mag verwachten, hopelijk in bijzonder goeie staat op de release. Starfield hebben we het liever niet over hier volgens mij. Hoofdpijn dossier op zijn minst.
Wie weet eindelijk wat datums tijdens de game Awards, had zo iets op Twitter voorbij zien komen dat Microsoft Xbox wat dingen gingen onthullen.

Trailer is gestoeld op Xbox, maar is er bekend of dit daadwerkelijk gameplay op de Xbox (Series X ?) is ?
Of is dit content vanaf een high end pc met ultra settings ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:22

ilm

Al dat gepraat over triple-A games is nergens voor nodig*. Eastward is de plek dat je nu moet zijn. Het is echt een pareltje dat niet om men radar stond. Er zijn verschillende commentaren dat er teveel dialoog is, maar ik vind het prima. Net zoals het moet zijn voor dit genre. Mede daardoor dacht ik eerst dat het meer Stardew Valley ging zijn (als in weinig combat), maar niets is minder waar. Er zijn meer dan voldoende klassieke gevechten met leuke puzzels, hindernissen, etc. en heel story-driven.

* behalve Redfall en alles dat uit Arkane komt. :)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Had niet verwacht dat de Lego Star Wars saga op gamepass zou verschijnen (volgens mij hebben er ook niet echt andere Lego games opgestaan). Dus recent de game maar aangeschaft... Af en toe wel het jammere dat je niet weet wat je kunt gaan verwachten.
De pre-order trailer van Dead Island 2

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 06-12-2022 23:14 ]

Walkman schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:38:
Had niet verwacht dat de Lego Star Wars saga op gamepass zou verschijnen (volgens mij hebben er ook niet echt andere Lego games opgestaan). Dus recent de game maar aangeschaft... Af en toe wel het jammere dat je niet weet wat je kunt gaan verwachten.
Ik samen met broer in mei toen ie uitkwam. Heb de game zelf amper gespeeld, lol. Dat is iets waar ik van af moet. Games kopen, en vervolgens met hele andere games bezig gaan. Vorige week een game gekocht, in plaats van die te gaan spelen ben ik gisteravond met As Dusk Falls begonnen. Weliswaar voor de achievement voor Rewards, maar toch, ik speel de game nu uit ook.

• RoloGeert
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-03-2024
Hardstikke leuk die discussie over of Forza in het najaar komt, maar kijk dan op zijn minst de trailer van de game. Staat gewoon duidelijk Spring 2023 wat dus ergens tussen eind Maart en eind Juni is.

YouTube: Forza Motorsport - Official Trailer - Xbox & Bethesda Games Showcase...
Als die deal nou even mooi sluit vóór die tijd, dan met een beetje geluk hebben we hem dag één op de spel pas. 😜

[ Voor 22% gewijzigd door devilsnight op 07-12-2022 11:51 ]

• indy911
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-11 18:05
Walkman schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 22:38:
Ik heb voor de kids andere LEGO games in GamePass gehad. Maar vallen in de categorie games die ook weer verdwijnen, dus ze uiteindelijk toch maar gekocht.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-11 21:24
Het is inderdaad een storing of onderhoud.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:14:
En toen gingen de punten van 6,500 naar....

[Afbeelding]

Ze zullen wel even issues hebben daar. It better be 😅
Microsoft Start heeft bij mij hetzelfde probleem; die app heb ik ingesteld op US Engels om makkelijk door nieuwsberichten te kunnen klikken voor de punten.
De Bing-app in het Nederlands laat wel de juiste hoeveelheid punten zien.
MartijnS72 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:54:
[...]

Microsoft Start heeft bij mij hetzelfde probleem; die app heb ik ingesteld op US Engels om makkelijk door nieuwsberichten te kunnen klikken voor de punten.
De Bing-app in het Nederlands laat wel de juiste hoeveelheid punten zien.
Klopt, maar zodra je naar Rewards dashboard wil gaan krijg je een error dat het aan hun ligt. Ook de Rewards app op Xbox meteen een service unavailable error.

Zal later vandaag wel weer terugkomen. Gelukkig had ik de dailies gisternacht al gedaan. Had ook net een achievement gehaald in Disney Dreamlight Valley, zodat ik die grote challenge voor 150pts heb, maar ja, nog maar even wachten totdat ik die kan inleveren. :)

En hij is terug!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 20:07
Lekker maandje voor Gamepass!

Wel balen dat je bij de LEGO Skywalker Saga als tweede speler geen achievements kan halen. :/ Alleen Player 1 unlocked ze. Dat maakt coop net iets minder leuk.

Bij oudere versies (laatst twee LEGO Batmans bespeeld) krijg je wel achievements als tweede speler.

Diablo 3 was ook al een game waar ik teveel tijd in heb gestoken. Ook met de nodige mede tweakers hier. Ben erg benieuwd naar deel 4.

——

De game awards zijn wel erg laat. Half 2 s’nachts. Wordt de volgende dag maar de trailers kijken. Op zich ook niet erg want de show is vaak niet zo boeiend. Maar wel een beetje een rare keuze van het tijdstip. Doen ze bij de E3 toch een stukje beter.

[ Voor 45% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2022 20:54 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:10
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:04:
[Embed]

[Embed]

Diablo 3 was ook al een game waar ik teveel tijd in heb gestoken. Ook met de nodige mede tweakers hier. Ben erg benieuwd naar deel 4.

——

De game awards zijn wel erg laat. Half 2 s’nachts. Wordt de volgende dag maar de trailers kijken. Op zich ook niet erg want de show is vaak niet zo boeiend. Maar wel een beetje een rare keuze van het tijdstip. Doen ze bij de E3 toch een stukje beter.
Wat zouden ze nu nog anders kunnen doen dan Diablo 3? Vond die op de console echt fantastisch spelen. Maar ik kan niet zo goed bedenken wat ze nog “meer” kunnen doen.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 15:40

Vagax

Hehe

Oei oei ik heb echt super veel zin in Diablo 4, laat maar komen :D
giantgiantus schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:50:
[...]

Wat zouden ze nu nog anders kunnen doen dan Diablo 3? Vond die op de console echt fantastisch spelen. Maar ik kan niet zo goed bedenken wat ze nog “meer” kunnen doen.
Geen idee. Diablo 3 stamt uit 2012. We zijn 10 jaar later. Men is enthousiast over deel 4. Mooi toch :)

En meer is niet altijd beter. Als een vervolg bij de basis blijft wat de game zo goed maakt vind ik het prima. Zo was CoD ook ooit goed. Maar bij elk vervolg moest het meer en meer, en dan krijg je de mess die Modern Warfare 2 heet :P Uiteraard mijn persoonlijke mening. :+
devilsnight schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:05:
Somerville uitgespeeld. Nice sfeertje en dat bleef me boeien. Qua gameplay wel heel recht toe recht aan. Qua dat niet super, maar wel goed genoeg. Alleen qua verhaal zijn ze me richting het eind wel kwijtgeraakt. Gevalletje Wikipedia, plot doorlezen. Wellicht vat ik em dan, hehe.
Precies ook mijn ervaring. Dat heb ik wel vaker bij games (vaak jrpgs) maar ook in boeken. De eerste 80% is vaak erg goed en interessant, maar de laatste 20% ontspoort het verhaal compleet. :)

Zelfde verhaal als bij Norco. Zit best wel een goed verhaal achter, maar aan het einde waren ze me wel kwijt en toen maar even wat artikelen gezocht wat meer context gaf.

[ Voor 43% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2022 22:10 ]

Somerville uitgespeeld. Nice sfeertje en dat bleef me boeien. Qua gameplay wel heel recht toe recht aan. Qua dat niet super, maar wel goed genoeg. Alleen qua verhaal zijn ze me richting het eind wel kwijtgeraakt. Gevalletje Wikipedia, plot doorlezen. Wellicht vat ik em dan, hehe.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:10
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:03:
[...]

Geen idee. Diablo 3 stamt uit 2012. We zijn 10 jaar later. Men is enthousiast over deel 4. Mooi toch :)

En meer is niet altijd beter. Als een vervolg bij de basis blijft wat de game zo goed maakt vind ik het prima. Zo was CoD ook ooit goed. Maar bij elk vervolg moest het meer en meer, en dan krijg je de mess die Modern Warfare 2 heet :P Uiteraard mijn persoonlijke mening. :+

[...]

Precies ook mijn ervaring. Dat heb ik wel vaker bij games (vaak jrpgs) maar ook in boeken. De eerste 80% is vaak erg goed en interessant, maar de laatste 20% ontspoort het verhaal compleet. :)

Zelfde verhaal als bij Norco. Zit best wel een goed verhaal achter, maar aan het einde waren ze me wel kwijt en toen maar even wat artikelen gezocht wat meer context gaf.
Oh ja was ook geen kritiek of commentaar van mij. Ben gewoon oprecht benieuwd. Na 2 snapte ik ook niet wat er meer kon en vond 3 (zeker op consoles) toch weer leuker.
giantgiantus schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:11:
[...]

Oh ja was ook geen kritiek of commentaar van mij. Ben gewoon oprecht benieuwd. Na 2 snapte ik ook niet wat er meer kon en vond 3 (zeker op consoles) toch weer leuker.
Ik had het het ook niet als commentaar opgepakt :)

Misschien geeft deze video een beetje antwoord op je vraag. Als je hem nog niet gezien had.

Of alle andere preview video’s die vandaag uit zijn gekomen :)

In ieder geval stuk meer verhaal wat ik begrijp, zowel door cutscenes als ingame story en toch weer wat diepere gameplay en meer vrijheid in het gaan en staan waar je wilt en meer ruimte voor exploration.

Zolang ze maar dicht bij de core gameplay van de franchise blijven. :) En als ik de previews zie zit dat goed.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2022 22:43 ]

• PepieNL
giantgiantus schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:50:
[...]

Eén open wereld ipv maps inladen. Public events met worldbosses waar je andere spelers tegenkomt. Terug naar donkere kelders/grotten (letterlijk) als in D1/D2. Diepe talent trees, meer build variaties. Diepe character customization.
Crossplay tussen alle consoles en PC, cross-progression via één account en geen regio's over de wereld (US. EU, Azie).
Denk dat dit het wel samenvat :9
uchiha tijntje schreef op woensdag 7 december 2022 @ 22:30:
[...]

Of alle andere preview video’s die vandaag uit zijn gekomen :)
Ik kan Rhyker zn video wel aanbevelen :

[ Voor 89% gewijzigd door PepieNL op 08-12-2022 09:36 ]

• erwn
  • Niet online
Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben? Gisteren hebben de kinderen samen Minecraft gespeeld, maar het duurde even voor ik dat voor elkaar kreeg. Had verwacht dat ze samen onder één kindaccount zouden spelen met twee controllers, maar uiteindelijk heeft één van hen onder mijn account gespeeld.

Ik heb nu een eigen account met GPU en één kindaccount. Maar zou het dan als volgt moeten:
  • Eigen account met home console, en die heeft ook als enige toegang tot cloud gaming (?)
  • Kind 1, mag GP games spelen
  • Kind 2, mag GP games spelen
Doel is dat kind 1 en 2 samen lokaal co-op kunnen spelen met elk een controller en geen toegang krijgen tot content voor tieners / volwassenen. (En idealiter natuurlijk ook cloud gaming, maar dat lijkt niet mogelijk?)

Kun je de volwassen games overigens verbergen voor een kindaccount? Had niet verwacht dat ze op het startscherm bijv. meteen GTA of Battlefield zouden zien. Ze hebben wel toestemming nodig om het te spelen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Forza Motorsport zou best pas in de herfst uit kunnen komen omdat ze pas in 2023 beginnen met het polishen van de game, aldus Greenawald. Zou erg jammer zijn want dat betekent dat ze op PD gaan lijken met hun ontwikkelingduur van racegames.

“The final stage, which will be entering as we get into next year, is polish. And polish is really critical. If you've got a massive game like [Forza] Motorsport and a lot of new systems you're rethinking, that's a lot of surface area to polish. And it takes a lot of time. The real art of game development, is not biting off more than you can polish. [...] We're deep in production now, and we'll be heading into that polish phase, sometime in the next year.”

Misschien moet men maar eens gaan stoppen met het aangeven wanneer een game uit gaat komen want ze houden zich er toch nauwelijks nog aan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

erwn schreef op donderdag 8 december 2022 @ 09:02:
Als je lokaal co-op wilt spelen, moet je dan altijd per controller een account hebben? Gisteren hebben de kinderen samen Minecraft gespeeld, maar het duurde even voor ik dat voor elkaar kreeg. Had verwacht dat ze samen onder één kindaccount zouden spelen met twee controllers, maar uiteindelijk heeft één van hen onder mijn account gespeeld.

Ik heb nu een eigen account met GPU en één kindaccount. Maar zou het dan als volgt moeten:
  • Eigen account met home console, en die heeft ook als enige toegang tot cloud gaming (?)
Doel is dat kind 1 en 2 samen lokaal co-op kunnen spelen met elk een controller en geen toegang krijgen tot content voor tieners / volwassenen. (En idealiter natuurlijk ook cloud gaming, maar dat lijkt niet mogelijk?)

Kun je de volwassen games overigens verbergen voor een kindaccount? Had niet verwacht dat ze op het startscherm bijv. meteen GTA of Battlefield zouden zien. Ze hebben wel toestemming nodig om het te spelen.
Er is toch nog altijd de optie dat je een gast toevoegt? Dan komt er achter het huidig account een (1) te staan, dit gebruikte ik eerder bij Halo. Maar dat is al jaren geleden, want mijn vriendin heeft ook een eigen account aangemaakt en die gebruiken we voor split-screen spellen. Je zou wel verschillende accounts aan kunnen maken zonder dat je er Xbox Live aan toevoegt en misschien dat account ook dezelfde beperkingen als het kinderaccount geven. Maar ik durf niet te zeggen of je meerdere kindaccounts kan toevoegen, want ik werk hier nooit mee.

• Exactor it

Zoals jij het met bullets beschrijft is hoe ik het ook heb. 1 account voor 2 kinderen werkt niet lekker omdat spellen er verschillend mee omgaan.

Afschermen van games, multiplayer en communicatie kun je regelen bij privacyinstellingen. Je moet met het account van het kind naar settings->account->privacy. Onder custom kun je het finetunen. Het werkt best goed.

Games verbergen kan zover ik weet niet helaas.

Edit: cloud gaming weet ik eigenlijk niet. Ik kan vanavond wel voor je checken of mijn koters dat kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 08-12-2022 10:13 ]

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-11 22:25

Helaas niet mogelijk om de volwassen games te verbergen voor een kindaccount.

Werkt best goed met de instellingen (doe het ook via Xbox Family, dan kunnen ze om extra tijd vragen enzo). Enige is dat als ze ouder worden en vriendjes willen toevoegen (Minecraft, Fortnite), dan moet je de settings induiken op de Xbox om dat toe te staan.

Cloudgaming alleen op het hoofdaccount ja, als je Cloudgaming opstart (op PC of iPad), logt hij automatisch in met het hoofdaccount.

[ Voor 4% gewijzigd door kleinelievewolff op 08-12-2022 10:44 ]

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
PepieNL schreef op donderdag 8 december 2022 @ 08:20:
[...]

Eén open wereld ipv maps inladen. Public events met worldbosses waar je andere spelers tegenkomt. Terug naar donkere kelders/grotten (letterlijk) als in D1/D2. Diepe talent trees, meer build variaties. Diepe character customization.
Crossplay tussen alle consoles en PC, cross-progression via één account en geen regio's over de wereld (US. EU, Azie).
Denk dat dit het wel samenvat :9
Kijk er wel naar uit. Diablo 3 de eerste jaren op PC gespeeld, maar vorig jaar toch maar eens de consoleversie gekocht en tegen mijn verwachtingen in speelt het echt zoveel lekkerder met een controller. Samen met vrouwlief twee seizoenen op xbox gespeeld ondertussen :)

• PepieNL
Krimglas schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:03:
[...]

Kijk er wel naar uit. Diablo 3 de eerste jaren op PC gespeeld, maar vorig jaar toch maar eens de consoleversie gekocht en tegen mijn verwachtingen in speelt het echt zoveel lekkerder met een controller. Samen met vrouwlief twee seizoenen op xbox gespeeld ondertussen :)
Ah leuk :)
Ik speel een nieuw seizoen van D3 ook nog steeds een maandje tot mn char totaal OP is binnen dat seizoen en dan is het wel weer even klaar.
Tot het volgende seizoen >:)
Bijzonder hoe lang die game support heeft gekregen, hoop van harte dat D4 ook door de jaren heen nog zulke content toegevoegd krijgt.
Vannacht gaan waarschijnlijk de pre orders open na de game awards, ongeacht of deze game in gamepass komt na de overname schaf ik hem aan.
Er zijn maar weinig games die me 10 jaar bezig kunnen houden.

[ Voor 13% gewijzigd door PepieNL op 08-12-2022 11:16 ]

Krimglas schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:03:
[...]

Ik ben ooit begonnen aan Diablo 3 op de Xbox 360 en Xbox One en heb me echt veel uren (1000+) mee vermaakt, wat een geweldig spel! Heb zelf nog nooit de Eternal Collection gekocht, maar laatst was het spel een weekend gratis te spelen dus daar maar even gebruik van gemaakt. Wat is het spel sinds de Xbox 360 en Xbox One toch flink verbeterd en voelde het van ouds! :D

Pagina: 1 ... 57 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord