Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Hulleman schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:30:
[...]

En dat ook nog eens op 1440p met 60fps. Hetzelfde geldt voor R&C Rift apart. Echt prachtige next-gen games. RT bij third party games is het eigenlijk net niet. RT shadows vind ik wel de minst interessante optie en vaak verlies je daar al de 60fps optie.

Het is wachten totdat MS met een first party exclusive komt met deftige RT effects mét 60fps. Jammer dat Forza Horizon dit bijvoorbeeld niet heeft. Het kan wel op de consoles, maar vergt programmeer skills.
Ja exact dit dus.
Even toevoegend aan vorig bericht, dit zijn bv de verschillende raytracing opties in de PC versie van Cyberpunk :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NPlum1W-ADRRV4L5acFIz0xgMuI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dLXdqoQt7NeqzBUKQYGtmZVE.jpg?f=user_large

Daaruit heeft CDPR alleen de Raytraced Shadows in de 'next gen' update van Cyberpunk toe kunnen voegen (in de 30fps mode) op PS5 en XSX.
Het verschil tussen wel of niet die shadows via raytracing techniek te laten lopen ten koste van je 60fps mode is natuurlijk bs..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Quj5vHusKtnrattD_NsJgRtOlw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WBmaIOj7xN69MsCIwC1COOxw.jpg?f=fotoalbum_large

Nu is de Witcher 3 natuurlijk geen Cyberpunk maar draait wel ff beiden op de RED engine.
Wie weet hebben ze meerdere zaken (lightning, sunshafts,reflections e.d.) ook via Raytracing lopen nu.
Mischien draait dat dan nog net op 30fps. 3 weekjes en we weten het..

[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 24-11-2022 14:59 ]

Hulleman schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:30:
[...]

Het is wachten totdat MS met een first party exclusive komt met deftige RT effects mét 60fps. Jammer dat Forza Horizon dit bijvoorbeeld niet heeft. Het kan wel op de consoles, maar vergt programmeer skills.
Forza Motorsport heeft volgens mij die belofte wel gemaakt, maar welke vorm van RT er gebruikt wordt is de vraag. Zelf hecht ik er niet zo veel waarde aan, maar als duidelijke volgende grafische stap snap ik de waarde wel.

Recent heeft FH5 toch ook een RT update gekregen voor de PC? Dus er is wel wat beweging op dat vlak.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Ik zou wel eens een puzzel spel willen zien dat echt gebruik maakt van RT ten dienste van de gameplay.

Op dit moment is RT voor mij niet meer dan een extraatje wat ik na 10 minuten spelen niet meer merk.

Forza Motorsport zal zoals ik begreep ingame RT hebben ipv alleen in bijv. replays. Dus nog even paar maandjes wachten om te zien hoe dat uitpakt.

Ik vind RT dus verder niet zo’n interessante ontwikkeling als het alleen voor visuele pracht is en niet zozeer voor gameplay.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Volgende keer niet op reageren

[ Voor 81% gewijzigd door BM op 24-11-2022 15:52 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023

En met enige aandrang wil ik toch vragen om opmerkingen over de moderatie via juiste kanalen te doen, en niet hier

[ Voor 68% gewijzigd door BM op 24-11-2022 17:37 ]

PepieNL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:06:
[...]

Het is net waar ze raytracing techniek voor inschakelen.
Alleen object schaduwen ? Of ook reflecties ? Of reflecties binnenin reflecties ? ga maar door..
In Cyberpunk op de XsX hebben ze bv alleen maar raytracing gebruikt voor de object schaduwen en dat is dus al genoeg om de xsx op zn donder te geven binnen een stad als midnight city.
Niet waard om alleen daarvoor de game op 30fps te laten draaien imho.
Kijk je bv naar een game als Spiderman op de PS5 hebben ze raytracing gebruikt voor de reflecties in de ramen e.d. en dat ziet er toch gelijk ff net wat toffer uit, het zijn wel low res reflecties maar dan nog.. voegt veel meer toe voor je gevoel en beleving, en dat is toch waar het om draait.
Het zal per game verschillen (en de engine natuurlijk) in hoeverre je raytracing voor meerdere effecten kan of wilt gebruiken.

In hoeverre CDPR de W3 update zal voorzien van raytracing moeten we nog zien maar als ik zo die filmpjes check van ze lijkt nu ook de lightning helemaal aangepakt te zijn.
In hoeverre dat hardwarematige raytracing is of puur via software gerenderd wordt zullen we moeten zien op de pc versie, want daar zitten dan weer vaak sliders in het menu voor verschillende lightning opties.

Even los hiervan, de textures zijn nu dus ook 4k en dat ziet er direct al veel scherper uit.
Ambient Occlusions zijn ook aangepakt en dan natuurlijk dat hele lightning systeem.
In de showcase hadden ze het geloof ik over SSR voor de consoles ook, dus screenspace reflections. We gaan het zien, maar als de quality mode overall duidelijk mooier is dan performance mode ga ik toch voor quality mode. Heeft de performance mode echter al die 4K textures en models, eigenlijk alles wat quality mode heeft, maar net iets lagere resolutie en geen RT.....tja, wellicht dan toch voor performance mode gaan. Ik zit de laatste tijd behoorlijk ver van mijn scherm vandaan, ik ga denk ik het verschil tussen 1440p en 2160p(bijvoorbeeld) niet snel waarnemen gok ik.

Wel grappig dat CDPR dit armor uit de serie erin heeft gestopt. Toen de serie nog niet uit was, was er nogal veel commotie rondom een heel goedkoop uitziend armor. Leuke knipoog van CDPR.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3R34NOwUnzzfNvzlJuk1U4B3Ygo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qu3Z5v08D7FSK4E089QS1GfJ.jpg?f=fotoalbum_large

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
devilsnight schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:52:
[...]

In de showcase hadden ze het geloof ik over SSR voor de consoles ook, dus screenspace reflections. We gaan het zien, maar als de quality mode overall duidelijk mooier is dan performance mode ga ik toch voor quality mode. Heeft de performance mode echter al die 4K textures en models, eigenlijk alles wat quality mode heeft, maar net iets lagere resolutie en geen RT.....tja, wellicht dan toch voor performance mode gaan. Ik zit de laatste tijd behoorlijk ver van mijn scherm vandaan, ik ga denk ik het verschil tussen 1440p en 2160p(bijvoorbeeld) niet snel waarnemen gok ik.

Wel grappig dat CDPR dit armor uit de serie erin heeft gestopt. Toen de serie nog niet uit was, was er nogal veel commotie rondom een heel goedkoop uitziend armor. Leuke knipoog van CDPR.

[Afbeelding]
Ja performance boven alles natuurlijk!
Ik las dat raytraced Global Illumination, die nieuwe lightning, helemaal niet zo zwaar trekt aan de performance.
Als we dat nou krijgen op 1440p/60fps met de hi-res textures ben ik al tevreden 😊 Alle extra Eye candy daarboven is een bonus.
PepieNL schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:38:
[...]

Ja performance boven alles natuurlijk!
Ik las dat raytraced Global Illumination, die nieuwe lightning, helemaal niet zo zwaar trekt aan de performance.
Als we dat nou krijgen op 1440p/60fps met de hi-res textures ben ik al tevreden 😊 Alle extra Eye candy daarboven is een bonus.
Lighting :P niet lightning... bliksems hoeven ze van mij niet te raytracen :+
Maar ja, belichting is het belangrijkste om via RT te doen imho. In Control vind ik dat bijvoorbeeld echt wel wat toevoegen en het zelfs de stap naar 30 fps waard.
Forza lijkt me nou overigens bij uitstek een game waar RT me echt niks zou boeien.

Gamertag: FinrazielNL

Chernobylite ook afgerond, erg gave game !
Is een mix van Deathloop, Stalker, Fallout en een klein beetje Resident Evil, gestoken in een next gen jasje.
Heeft echt dat grimmige Stalker sfeertje, lekker struinen door de omgeving van Chernobyl.
Ondertussen bouw je je basis op, verzamel je teamleden en leer je nieuwe vaardigheden.
Zit een ijzersterk verhaal in, waarin je keuzes moet maken die daadwerkelijk impact hebben op de spelwereld (en de mogelijkheid om deze keuzes later te herzien mocht de uitkomst je niet bevallen)
Hele dikke aanrader ! d:)b

2 uur gratis te proberen (trial) : https://www.xbox.com/en-U...chernobylite/9PG77HHN20HN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g8CaJJTi0dP_VUVbvTS4Tmh0x0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XIHoqcZeYDPO6qw4ufNmB2g8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TtLthNRB8uE6ungJlKGslbOIh_A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ateXfSoylNwcya71BTq2roSj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LsZXERx9kHhyFp_qE_x5iwNjsr8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vlR3qCO1g0G16bKj8xhWnI3T.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VsseuTPUF-Vss2lldDQ_ryD66A4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cWuGtWGR0Mah6sKHZ8x88X1o.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhPxIdsIu6pGlykAzX6rWQtQSTI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QIuqn87LhPaNQsDxeedyDHEi.png?f=fotoalbum_large

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
@justifire

Klinkt erg interessant, hoeveel uur heb je er uiteindelijk in zitten nu je hem hebt afgerond?

hoi

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:59
Oh tof dat ie te proberen is voor 2 uur, zouden meer games moeten doen. Vanavond gelijk even checken!
justifire schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 07:03:
Chernobylite ook afgerond, erg gave game !
Is een mix van Deathloop, Stalker, Fallout en een klein beetje Resident Evil, gestoken in een next gen jasje.
Heeft echt dat grimmige Stalker sfeertje, lekker struinen door de omgeving van Chernobyl.
Ondertussen bouw je je basis op, verzamel je teamleden en leer je nieuwe vaardigheden.
Zit een ijzersterk verhaal in, waarin je keuzes moet maken die daadwerkelijk impact hebben op de spelwereld (en de mogelijkheid om deze keuzes later te herzien mocht de uitkomst je niet bevallen)
Hele dikke aanrader ! d:)b

2 uur gratis te proberen (trial) : https://www.xbox.com/en-U...chernobylite/9PG77HHN20HN

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Trial? Let's go! Altijd tof.

Er zijn wel vaker van die games waar gewoon een trial van blijkt te zijn, alleen geven ze dit nergens aan in een speciale trial sectie in de store. Je moet echt naar de desbetreffende game zelf gaan. Ze zouden dit eigenlijk gewoon tussen demos moeten zetten.

• Thibaut1234
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-11 22:46
Iemand ook last van soms geen lawaai op de Xbox? Herstart werkt niet.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Thibaut1234 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:03:
Pardon?
Top hoor

Audio is al top in de game, maar nog beter? Yes sir!

Als je naar alle dingen kijkt die in de update zal zitten, het had gemakkelijk een full priced remaster kunnen zijn. Maar het is gratis, gotta love CDPR.

[ Voor 45% gewijzigd door devilsnight op 25-11-2022 17:06 ]

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:22
Ik neem aan dat je geen geluid krijgt?

If so, probeer eens andere HDMI-kabel.

• Thibaut1234
Matey schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 17:34:
[...]

Ik neem aan dat je geen geluid krijgt?

If so, probeer eens andere HDMI-kabel.
Klopt

• Timothy3000
  • Laatst online: 27-11 18:01
devilsnight schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:54:
Top hoor

[Twitter]

[Twitter]

Audio is al top in de game, maar nog beter? Yes sir!

Als je naar alle dingen kijkt die in de update zal zitten, het had gemakkelijk een full priced remaster kunnen zijn. Maar het is gratis, gotta love CDPR.
Die hadden ook wel wat goodwill nodig na Cyberpunk. :P

Maar eens, tof dat het gratis is.
De nieuwe this week on Xbox is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Ging ik even kijken in de demo's sectie op Xbox om te zien of er misschien toevoegingen waren. Staan er gewoon demo's van Sword and Fairy, Resident Evil Village Gold Edition en Destroy all Humans 2.

Nice!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 17:12
devilsnight schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:57:
Ging ik even kijken in de demo's sectie op Xbox om te zien of er misschien toevoegingen waren. Staan er gewoon demo's van Sword and Fairy, Resident Evil Village Gold Edition en Destroy all Humans 2.

Nice!
Village is echte een aanrader.

Omdat ik alle Resident Evil game op mijn Microsoft account heb staan heb ik de Series S verkocht en ben ik voor de Series X gegaan.De laatste paar Resi games zien er top uit met de huidige next-gen update[voorheen ook al maar toch] :)
Resident Evil Village is inderdaad erg top op de Xbox Series X, had hem op de PS4 al gespeeld, maar nu ook de Gold Edition gekocht en deze dan voor de Xbox, echt geweldig, heb er enorm van genoten.

• Exactor it
  • Laatst online: 10:04
jori040 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:16:
[...]

Omdat ik alle Resident Evil game op mijn Microsoft account heb staan heb ik de Series S verkocht en ben ik voor de Series X gegaan.De laatste paar Resi games zien er top uit met de huidige next-gen update[voorheen ook al maar toch] :)
RE2 de remastered of remade versie vond ik erg goed qua graphics en sfeer. Ik was op een gegeven moment door mijn ammo heen en toen ben ik gestopt. Re spellen liggen mij echt totaal niet. :)

• jori040
Exactor it schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:45:
[...]

RE2 de remastered of remade versie vond ik erg goed qua graphics en sfeer. Ik was op een gegeven moment door mijn ammo heen en toen ben ik gestopt. Re spellen liggen mij echt totaal niet. :)
Op normal zou je opzich niet zonder hoeven te zitten.Maar goed ik snap dat dit type game niet voor iedereen leuk is.

• jori040
Linksquest schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:42:
Resident Evil Village is inderdaad erg top op de Xbox Series X, had hem op de PS4 al gespeeld, maar nu ook de Gold Edition gekocht en deze dan voor de Xbox, echt geweldig, heb er enorm van genoten.
Ga je die RE4 remake straks ook checken ?
jori040 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 13:29:
[...]

Ga je die RE4 remake straks ook checken ?
Jazeker, is mijn meest favorieten, dus dat word mijn 5de exemplaar van RE4 :P

jori040 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 12:16:
[...]

Dat geloof ik direct, haha. Maar voor horror moet je echt in de stemming zijn en meestal ben ik dat niet. Films altijd wel, games een stuk minder vaak omdat je er dan echt zelf deel van uitmaakt. Voel me in die games vaak niet zo op mijn gemak, haha.

En dit zeg ik terwijl ik misschien in december wel The Callisto Protocol wil halen, lol.

De RE Village demo bevat overigens ook een third person chapter las ik.

• jori040
Linksquest schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:03:
[...]

Jazeker, is mijn meest favorieten, dus dat word mijn 5de exemplaar van RE4 :P
Mij de 4de.Persoonlijk vond ik de Wii versie heel tof spelen.

• jori040
devilsnight schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:22:
[...]

Dat geloof ik direct, haha. Maar voor horror moet je echt in de stemming zijn en meestal ben ik dat niet. Films altijd wel, games een stuk minder vaak omdat je er dan echt zelf deel van uitmaakt. Voel me in die games vaak niet zo op mijn gemak, haha.

En dit zeg ik terwijl ik misschien in december wel The Callisto Protocol wil halen, lol.

De RE Village demo bevat overigens ook een third person chapter las ik.
The Callisto Protocol:Ik wil even de reviews afwachten want als het minder plezier geeft dan de Dead Space games dan wacht ik liever tot die Dead Space remake er is[Januari]

Dead Space remake & RE4 remake in het eerst kwartaal van 2023 :) :) :)

Dit nog:Ik had er trouwens geen probleem mee gehad als ze RE4 remake ook first person[Village/RE7] zouden maken.

[ Voor 6% gewijzigd door jori040 op 26-11-2022 15:57 ]

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:39
Gisteren eens Persona 5 gespeeld met een vriend van me, na alle heisa op Twitter wilde ik me er echt eens in gaan verdiepen, maarehhhh wtf. What de shit ben ik aan het spelen hahahahaha.

Ik vond het gewoon echt op het debiele af, echt niet mijn genre. Die Japanse JRPG's of hoe ze ook heten mogen ze van mij lekker daar houden!

• jori040
JDL15 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:29:
Gisteren eens Persona 5 gespeeld met een vriend van me, na alle heisa op Twitter wilde ik me er echt eens in gaan verdiepen, maarehhhh wtf. What de shit ben ik aan het spelen hahahahaha.

Ik vond het gewoon echt op het debiele af, echt niet mijn genre. Die Japanse JRPG's of hoe ze ook heten mogen ze van mij lekker daar houden!
Ja die JRPG's kunnen een ver van je bed show zijn.Ik vind best wel wat JRPG's leuk maar deze trok ik na een paar uur ook niet meer.
Hoe ervaren jullie Yakuza dan? Daar ben ik best benieuwd naar. :)

Ik heb Persona nog niet gespeeld maar ik kan echt genieten van die goofy shizzle in Yakuza of games zoals A.I. En anime mag ik graag kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 26-11-2022 16:36 ]

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Mijn series X is op afstand fluisterstil alleen als ik mijn oor bijna tegen de behuizing aan hou hoor ik de fan bezig zijn. Dus niet het blazende geluid wat uit de bovenkant komt maar echt de fan zelf aan de binnenkant. Het is een resonerend geluid. Hebben meer mensen dit?

Heb één series X omgeruild alleen deze heeft precies hetzelfde.

[ Voor 19% gewijzigd door rutgergron op 26-11-2022 16:53 ]

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:40
rutgergron schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:50:
Mijn series X is op afstand fluisterstil alleen als ik mijn oor bijna tegen de behuizing aan hou hoor ik de fan bezig zijn. Dus niet het blazende geluid wat uit de bovenkant komt maar echt de fan zelf aan de binnenkant. Het is een resonerend geluid. Hebben meer mensen dit?

Als je t niet vertrouwt zou ik een keer contact opnemen met support van Microsoft, dan staat t én geborgd dat je t gemeld hebt én je hebt kans dat ze je geruststellen cq het probleem oplossen.

• ytsmapieter
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 24-08 11:58

Raem in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"

Je hebt niets met deze tip gedaan begrijp ik? :)
uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2022 @ 01:07:
Deze week komen er nog 2 games uit die ik graag wil spelen. Somerville en Pentiment. En dan eigenlijk ook nog deze game. Backlog groeit beetje te hard zo :)
Game Pass games voeg ik niet toe aan mijn backlog :P Somerville al uitgeprobeerd? Zie deze game hier verder niet besproken worden. Ik heb het vandaag even kort geprobeerd. Op zich wel geinig, maar de game voelt wat traag en met de 3D omgeving is het meer zoeken wat je moet doen. Het speelt tot nu toe niet zo geweldig als Limbo en Inside.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27

Dat had die van mij ook.
Heb gewoon een breinaald in een van de gaten bovenin gestoken.
En sindsdien hoor ik hem niet meer.
Hij gaat trouwens ook niet meer aan.
Maar hij is wel fluisterstil nu, ook van heel dichtbij.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:26
zetje01 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:41:
[...]

Dat had die van mij ook.
Heb gewoon een breinaald in een van de gaten bovenin gestoken.
En sindsdien hoor ik hem niet meer.
Hij gaat trouwens ook niet meer aan.
Maar hij is wel fluisterstil nu, ook van heel dichtbij.
Eens goeie aanpak, je hoort dan inderdaad niets meer. I approve this message.

Maar alle gekkigheid op een stokkie, TUURLIJK hoor je iets met een apparaat dat zoveel warmte produceert. Het is al een wonder dat je zo weinig hoort (wat ook geldt voor de PS5, hoorde dat de PS4 namelijk een straaljager geluid maakte soms) Misschien eens een Xbox 360 geven waarin je het spel niet op de harde schijf hebt geïnstalleerd, man dat ding maakte lawaai (was wel een slim btw).
L23 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:29:
[...]

Game Pass games voeg ik niet toe aan mijn backlog :P Somerville al uitgeprobeerd? Zie deze game hier verder niet besproken worden. Ik heb het vandaag even kort geprobeerd. Op zich wel geinig, maar de game voelt wat traag en met de 3D omgeving is het meer zoeken wat je moet doen. Het speelt tot nu toe niet zo geweldig als Limbo en Inside.
Ik heb die nog niet opgestart. Ik ben nu bezig met 2e playthrough van Pentiment. En daarnaast heb ik de afgelopen week teveel tijd gestoken in Vampire Survivors. :)

Mocht ik vanavond Pentiment klaar hebben dan ga ik door naar Somerville en Norcos. Begreep dat beide niet al te lange games zijn.

• Zorroberner
uchiha tijntje schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:51:
[...]

Ik heb die nog niet opgestart. Ik ben nu bezig met 2e playthrough van Pentiment. En daarnaast heb ik de afgelopen week teveel tijd gestoken in Vampire Survivors. :)

Mocht ik vanavond Pentiment klaar hebben dan ga ik door naar Somerville en Norcos. Begreep dat beide niet al te lange games zijn.
Ik werd binnen een paar minuten al gek van Pentiment qua tempo. Hoelang duurt een playthrough? Ben gek op geschiedenis, maar merk dat ik tegenwoordig wat meer van de snelle aan het worden ben (die overstap van studeren naar werken is vreselijk :( )

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Zorroberner schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:45:
[...]

Eens goeie aanpak, je hoort dan inderdaad niets meer. I approve this message.

Maar alle gekkigheid op een stokkie, TUURLIJK hoor je iets met een apparaat dat zoveel warmte produceert. Het is al een wonder dat je zo weinig hoort (wat ook geldt voor de PS5, hoorde dat de PS4 namelijk een straaljager geluid maakte soms) Misschien eens een Xbox 360 geven waarin je het spel niet op de harde schijf hebt geïnstalleerd, man dat ding maakte lawaai (was wel een slim btw).
Als ik mijn oor tegen de behuizing hou hoor ik duidelijk de fan resoneren. Vanaf de bank als ik de tv stil heb kan ik het ook horen. Het is niet de fan zelf die het geluid maakt maar de resonatie ervan zelf. Super irritant, misschien dat ik de pech heb dat er een bepaalde oplage is geleverd bij de winkel die het allemaal hebben.
Zorroberner schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 18:31:
[...]

Ik werd binnen een paar minuten al gek van Pentiment qua tempo. Hoelang duurt een playthrough? Ben gek op geschiedenis, maar merk dat ik tegenwoordig wat meer van de snelle aan het worden ben (die overstap van studeren naar werken is vreselijk :( )
Ik denk dat een playthrough een uurtje of 14-15 is. Het tempo wordt niet heel veel sneller. :)

———

Heb nu alle Achievements gehaald. Het kan in 2 playthroughs met af en toe een save reloaden van een paar minuten terug. Op naar Somerville.

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2022 01:20 ]

• Zorroberner
rutgergron schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:31:
[...]

Als ik mijn oor tegen de behuizing hou hoor ik duidelijk de fan resoneren. Vanaf de bank als ik de tv stil heb kan ik het ook horen. Het is niet de fan zelf die het geluid maakt maar de resonatie ervan zelf. Super irritant, misschien dat ik de pech heb dat er een bepaalde oplage is geleverd bij de winkel die het allemaal hebben.
Ik ga er nog even van uit dat je oprecht bent en niet zit te trollen. Maar kijk waarom zet je in hemelsnaam je oor tegen de behulzing? Dan maak je jezelf gek. De ps5 hoor ik met stilte ook tikken. Maar waarom game je in stilte? Of waarom zet je apparaten aan, en ga je in stilte luisteren? Als je express de stilte opzoekt om dan te gaan luisteren dan hoor je juist geluiden, je maakt jezelf dan gek. Net als dat je op een piepje gaat letten als het stil is. (Vrees dat je daar nu ook op gaat letten). Je bent van een xsx naar een xss gegaan, weer naar een xsx, zat ook een ps5 tussen daar volgens mij. En met alles was dus wat mis?

Ik wil niet zeggen dat je iets mankeert, maar ik zou een gesprekje met de huisarts voeren en hierover praten. Want op deze manier ga je ongelukkig worden van alles. Ik hoop in ieder geval dat je je wat minder kan hinderen aan alles en lekker gaat genieten van het leven en die mooie apparatuur.
jori040 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 14:32:
[...]

Mij de 4de.Persoonlijk vond ik de Wii versie heel tof spelen.
Dat was mijn eerste, welke heb jij?

Ik heb GameCube, PS2, Wii en de PS4 op dit moment. De nieuwe ga ik op de Xbox Series X halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Linksquest op 26-11-2022 21:25 ]

Aangezien het vorige week zo ziek easy ging met het aanmaken van een PayPal op de Zweedse Xbox site voor die FH4/5 bundel en het ook werkte, besloot ik eens te kijken of dit ook zo ging met Brazilië. Maar vergeet het maar, ik blijf een regio error krijgen.

Ach, was het proberen waard.

Ik zag wel dat ik nog 4 Braziliaanse Real op mijn saldo had. Werken Brazil gift cards nog of is dat aangepakt? Want dan zou ik eventueel een card kunnen kopen op Eneba, VPN aan en invoeren.

Maar ik meen me te herinneren dat iemand hier een tijdje geleden zei dat het niet meer kon.

[ Voor 33% gewijzigd door devilsnight op 27-11-2022 00:35 ]

• jori040
Linksquest schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:25:
[...]

Dat was mijn eerste, welke heb jij?

Ik heb GameCube, PS2, Wii en de PS4 op dit moment. De nieuwe ga ik op de Xbox Series X halen.
Gamecube,PS2,Wii en PS4.Nieuwe haal ik voor Series X.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 27-11-2022 09:12 ]

• Timothy3000
JDL15 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 15:29:

Hoelang heb je gespeeld? Eerste paar uur houdt de game je vrij aan de hand, daarna wordt hij fantastisch. Een game als deze kun je niet na een uurtje of wat afschrijven.

Is en blijft ook mijn favo game allertijden.

• Timothy3000
devilsnight schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:36:
Hoe ervaren jullie Yakuza dan? Daar ben ik best benieuwd naar. :)

Ik heb Persona nog niet gespeeld maar ik kan echt genieten van die goofy shizzle in Yakuza of games zoals A.I. En anime mag ik graag kijken.
Ik weet eigenlijk 100 procent zeker dat jij als Yakuza en AI fan Persona echt te gek gaat vinden.

Verwijderd

Speel nu de Xbox 360 versie van Gears of War. Twijfelde even om voor de Ultimate Edition te gaan, maar vanwege nostalgische redenen gekozen voor het origineel.

Ik kocht op release een Xbox 360 core omdat ik geen premium bundle meer kon vinden. Enige tijd later (maart 2007) ruilde ik deze in voor een Gears of War pack met premium Xbox 360, dus met zilvere schijflade en HDD. Volgens mij zat er ook een HDMI-poort op i t.t. mijn launchmodel. :P

Anyway, dat was een mooie tijd. Vond het destijds echt een mindblowing game. Vond in mijn archief zelfs nog een foto die in maakte van mijn aankoop. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfKOU9erv2culrIwUQ0j3Kna72Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t7HRYPwv0uI0gfMdt2kdI4Aj.jpg?f=fotoalbum_large
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:38:
Speel nu de Xbox 360 versie van Gears of War. Twijfelde even om voor de Ultimate Edition te gaan, maar vanwege nostalgische redenen gekozen voor het origineel.
Ultimate heeft ook een extra level erbij, eentje die voor de laatste trein missie afspeelt, ongeveer 30 tot 40 doe je daar over, afhankelijk van hoe goed je er doorheen komt. Zeker de moeite waard voor die paar euro dat hij nu kost.

• jori040
@Verwijderd
Ultimate is op Series X in 60fps te spelen.

UPDATE
360 versie heeft ook een 60fps boost zie ik net.

[ Voor 35% gewijzigd door jori040 op 27-11-2022 10:25 ]

Ik zie regelmatig op Twitter berichten voorbij komen dat men weer een game of zelfs hardware heeft gehaald met MS Rewards. Doen jullie hier ook iets mee?

Een flinke tijd terug toen ik nog de US store gebruikte maakte ik er soms gebruik van, maar ik hield het niet vol elke dag even al die dingen te doen. Al helemaal niet bepaalde achievements halen in games die ik niet speel. Je moet wel flink lang bezig zijn wil je een game kunnen kopen ervan, toch?
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:29:
Ik zie regelmatig op Twitter berichten voorbij komen dat men weer een game of zelfs hardware heeft gehaald met MS Rewards. Doen jullie hier ook iets mee?

Een flinke tijd terug toen ik nog de US store gebruikte maakte ik er soms gebruik van, maar ik hield het niet vol elke dag even al die dingen te doen. Al helemaal niet bepaalde achievements halen in games die ik niet speel. Je moet wel flink lang bezig zijn wil je een game kunnen kopen ervan, toch?
Ik heb hem op het werk gezet zodat ik daar inlog en mijn punten claim, ik pak de €5,00 kaart op moment dat ik iets wil kopen (die is maar 3 maanden geldig en dan vervalt die). Maar je kunt ook sparen voor andere leuke dingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A1syLDv1elPIj53TsoUWldzSbMk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dSGpTsznXhSgTVFM9o56vBTR.png?f=fotoalbum_large

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11 09:34
L23 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:29:
[...]

Somerville eerder deze week uitgespeeld, vind het wel leuk dit soort games, sommige dingen moet je even zoeken hoe of wat, verder wel vrij simpel. Ik heb me er wel mee vermaakt :)
Alleen wat betreft alle endings, dat was ff lastig. Tot het muntje viel. 8)7

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Het werkt alleen als je het leuk vind om te doen. Elke ochtend doe ik even snel de zoekopdrachten en quizjes etc. En elke dinsdagavond de Xbox opdrachtjes.

Hiermee 'verdien' ik gemiddeld tussen de 10 en 15 duizend punten per maand. (die ik momenteel steeds inwissel voor 3 maanden live gold, die dan gelijk omgezet worden naar ongeveer 50 dagen GPU. Wat goedkoper is als wanneer ik direct GPU in dezelfde reward store zou kopen :D )

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

En de nieuwe games voor volgende week:

https://www.trueachieveme...ovember-28th-december-4th

Niet specifiek een game die ik nu al van plan ben te kopen. Wellicht Callisto Protocol als die echt goede reviews krijgt. Maar ben bang dat die een beetje tegen gaat vallen.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:13

On_E

Housemusic

uchiha tijntje schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:27:

Niet specifiek een game die ik nu al van plan ben te kopen. Wellicht Callisto Protocol als die echt goede reviews krijgt. Maar ben bang dat die een beetje tegen gaat vallen.
Als Marvel Midnight Suns goede recensies krijgt ga ik die wel halen volgende week.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Jep. Dagelijkse routine voor mij. Gebruik de Bing app op m'n iPhone voor de daily quizjes. Edge op zowel mobile als PC voor de dagelijkse Edge searches.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Linksquest schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:51:
[...]

Ik heb hem op het werk gezet zodat ik daar inlog en mijn punten claim, ik pak de €5,00 kaart op moment dat ik iets wil kopen (die is maar 3 maanden geldig en dan vervalt die). Maar je kunt ook sparen voor andere leuke dingen.

[Afbeelding]
Je zou dus ook flink langer kunnen doorgaan ermee en uiteindelijk gewoon zoveel 5 euro cards kunnen halen dat je een game kan halen? Vorige week was er nog iemand op Twitter die Evil West dankzij rewards had gehaald. Of het moet in de US net anders werken, geen idee.
ArthurMorgan schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:06:
[...]

Het werkt alleen als je het leuk vind om te doen. Elke ochtend doe ik even snel de zoekopdrachten en quizjes etc. En elke dinsdagavond de Xbox opdrachtjes.

Hiermee 'verdien' ik gemiddeld tussen de 10 en 15 duizend punten per maand. (die ik momenteel steeds inwissel voor 3 maanden live gold, die dan gelijk omgezet worden naar ongeveer 50 dagen GPU. Wat goedkoper is als wanneer ik direct GPU in dezelfde reward store zou kopen :D )
Dat is wel nice inderdaad. Zelf zou ik het voor iets anders gaan gebruiken, want we zitten tot 2024 goed qua GPU.
Rivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:31:
[...]

Jep. Dagelijkse routine voor mij. Gebruik de Bing app op m'n iPhone voor de daily quizjes. Edge op zowel mobile als PC voor de dagelijkse Edge searches.
OK duidelijk. Zo te lezen doen jullie niet aan die achievements in games? Want er staan dacht ik ook altijd games tussen en dan scoor je flink punten op die manier ook. Maar ja, moet je maar net zin hebben om die game te gaan spelen voor de desbetreffende achievement en ook de game in je bezit hebben.

• Exocet
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:31:
[...]

Tip voor mobiel zoeken: zoek op een kleur en ga dan naar de tab afbeeldingen, nu krijg je zoeksuggesties waar je op kunt klikken, vaak kun je ook meerdere keren doorklikken en heb je de 60 punten heel snel binnen.

Waarom dan? Want de laatste video's die gameplay lieten zien zagen er toch wel goed strak uit. Combat ziet er fun uit, hele nette graphics en het blijft een van de Dead Space bedenkers. We hebben echter helemaal geen hands on previews van de gaming media gehad, enigszins beetje apart misschien. Hoop echt dat ie tof is.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:39
Timothy3000 schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:18:
[...]

Hoelang heb je gespeeld? Eerste paar uur houdt de game je vrij aan de hand, daarna wordt hij fantastisch. Een game als deze kun je niet na een uurtje of wat afschrijven.

Is en blijft ook mijn favo game allertijden.
Pff, geloof wel een uurtje of 4. Geloof me, ik heb echt mijn best gedaan om erin te komen (echt open erin gestapt zonder veel erover te lezen etc), maar dit is echt totaal niet mijn ding. Ik vond het gewoon echt te blij/geek, Japanse absurditeit die ik gewoon echt niet kan begrijpen. Van het vrienden maken op school, die irritante stemmetjes, de conversaties, repetitieve gameplay, art style etc. We hebben het echt geprobeerd haha 8)7

Ik druk me hier zelfs nog een beetje mild uit, want ik begrijp ook wel dat er mensen zijn die het wel tof vinden en wil dan niet helemaal met gestrekt been erin gaan haha, maar goed ieder zijn ding natuurlijk en dat respecteer ik ook :)

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:56

nFo

Day in the Life of a Japanese Game Illustrator ( Square Enix HQ Japan )

• Timothy3000
Ik had het op het begin ook wel wat hoor haha. Met name Mona die bleef zeuren dat je moest gaan slapen!

Maar zodra ik de eerste palace door was en de eerste eindbaas had verslagen klikte er iets en heb ik er echt meer dan 100u van genoten.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 27-11-2022 11:45 ]

devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:33:
[...]

Je zou dus ook flink langer kunnen doorgaan ermee en uiteindelijk gewoon zoveel 5 euro cards kunnen halen dat je een game kan halen? Vorige week was er nog iemand op Twitter die Evil West dankzij rewards had gehaald. Of het moet in de US net anders werken, geen idee.

[...]

Dat is wel nice inderdaad. Zelf zou ik het voor iets anders gaan gebruiken, want we zitten tot 2024 goed qua GPU.

[...]

OK duidelijk. Zo te lezen doen jullie niet aan die achievements in games? Want er staan dacht ik ook altijd games tussen en dan scoor je flink punten op die manier ook. Maar ja, moet je maar net zin hebben om die game te gaan spelen voor de desbetreffende achievement en ook de game in je bezit hebben.
Jawel, ook.
Ik doe de wekelijkse dingen die je voor de rewards moet doen (in de Microsoft Rewards app op Xbox) Dus dat zijn altijd 3 dingen per week. Soms zit er een achievement bij die je moet halen.. of 3 achievements zoals deze week.

Verder doe ik ook alle Daily, Weekly en zoveel als mogelijk de Monthly rewards die je bij je Profile ziet staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:33:

Ik tot 2025.Maar verwacht gewoon voor die tijd dat ze dingen gaan aanpassen. Meeste games koop ik sowieso niet voor de volle prijs maar een paar maand later. Heb daar ook nog iets van 50k aan punten voor liggen. maar eerst mijn backlog wegwerken en dat kost nog enorm lang :D
Ik ga geen geld uitgeven om punten te kunnen scoren nee. Als er een opdracht is voor een Gamepass titel dan kijk ik of het spel me aan zou kunnen spreken. (je kunt ook leuke nieuwe dingen ontdekken op die manier.) Zo ja en het levert veel punten op wil ik er wel wat meer tijd in steken. Maar bijvoorbeeld van de 75 punten challenges voor deze maand heb ik er maar 1 gedaan, omdat de andere 3 me of te veel tijd leken te kosten of gewoon niet leuk leken.

Thanks voor de antwoorden mensen, ik ga er toch maar eens meer mee doen. Één dingetje :

Bij Weekly Streaks staat bijvoorbeeld Zoeken op Bing. Voltooi 50 zoekopdrachten.

Ik klik dat aan en zoek in de search bar naar willekeurige dingen. Ga ik dan terug naar Rewards dan staat er dat ik 0 zoekopdrachten heb voltooid. Dus zo te zien doe ik iets fout? Er wordt verder niets getoond van wat ik moet zoeken.
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:57:
Thanks voor de antwoorden mensen, ik ga er toch maar eens meer mee doen. Één dingetje :

Bij Weekly Streaks staat bijvoorbeeld Zoeken op Bing. Voltooi 50 zoekopdrachten.

Ik klik dat aan en zoek in de search bar naar willekeurige dingen. Ga ik dan terug naar Rewards dan staat er dat ik 0 zoekopdrachten heb voltooid. Dus zo te zien doe ik iets fout? Er wordt verder niets getoond van wat ik moet zoeken.
Je moet op twee manieren zoeken:
  • 90 zoekresultaten via Bing in de Edge browser op PC (Edge op de Xbox werkt ook)
  • 60 zoekresultaten via Bing in de Edge mobile browser op mobiel
Ik heb simpelweg twee collections aangemaakt in Edge.
Eén voor PC en één voor mobile.
Kwestie van 60 keer buttonbashen op mobiel iedere ochtend. En op de PC kun je simpelweg de collectie in één keer openen in een nieuw venster.
Kost je 30 seconden.

Rivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:01:
[...]

Je moet op twee manieren zoeken:
  • 90 zoekresultaten via Bing in de Edge browser op PC (Edge op de Xbox werkt ook)
  • 60 zoekresultaten via Bing in de Edge mobile browser op mobiel
Ik heb simpelweg twee collections aangemaakt in Edge.
Eén voor PC en één voor mobile.
Kwestie van 60 keer buttonbashen op mobiel iedere ochtend. En op de PC kun je simpelweg de collectie in één keer openen in een nieuw venster.
Kost je 30 seconden.
Ah OK, dus het is niet dat ik echt gericht naar iets moet zoeken, Mario bijvoorbeeld of Halo in de search bar? Ik ga ermee aan de slag.

Ik zie overigens alleen maar een 2 euro gift card staan op Xbox Rewards op Xbox zelf. Geen 5 euro cards.
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:09:
[...]

Ah OK, dus het is niet dat ik echt gericht naar iets moet zoeken, Mario bijvoorbeeld of Halo in de search bar? Ik ga ermee aan de slag.

Ik zie overigens alleen maar een 2 euro gift card staan op Xbox Rewards op Xbox zelf. Geen 5 euro cards.
Nee het is gewoon een willekeurige search via Bing. En dat kan dus gewoon iedere dag hetzelfde zijn, vandaar mijn collections. Daar staan echt de meest random search entries in. :+

En wanneer je Store tegoedt kiest, dan kun je uit de dropdown voor verschillende waardes kiezen.
9300 points voor € 10,-

devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:35:
[...]

Waarom dan? Want de laatste video's die gameplay lieten zien zagen er toch wel goed strak uit. Combat ziet er fun uit, hele nette graphics en het blijft een van de Dead Space bedenkers. We hebben echter helemaal geen hands on previews van de gaming media gehad, enigszins beetje apart misschien. Hoop echt dat ie tof is.
Omdat de video’s van enkele maanden geleden er niet heel goed uitzagen. En ik me afvraag hoe lang de game is in relatie tot repetitive gameplay.

Maar wie weet verrast de game :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:09:
[...]

Als je hem aanklikt kun je kiezen voor 2, 5 en 10 euro.
Hou er wel rekening mee dat na redeemen ze slechts 3 maanden geldig blijven. Dus pas ophalen als je echt iets wilt kopen.

• mark_78
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 13:07
Ik "spaar" ook vrolijk die reward punten, een paar maanden terug wat enthousiaster gaan doen (vooral de dagelijkste zoekopdrachten tikken aan) en in totaal al ruim 50 euro aan giftcards kunnen sparen.

Maar als ik jullie reacties zo lees dan heb ik wel een tip waar jullie blij van kunnen worden!
Ik was heel snel klaar met dat "button-masten" voor de zoekopdrachten. In chrome is er een extensie met de naam "Automate Your Bing Searches".
Ik open iedere ochtend voor ik begin met werken chrome en klik die extensie aan, een minuut of 5 later heb je dan je gewone de mobiele zoekopdrachten binnen.
mark_78 schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:15:
Ik "spaar" ook vrolijk die reward punten, een paar maanden terug wat enthousiaster gaan doen (vooral de dagelijkste zoekopdrachten tikken aan) en in totaal al ruim 50 euro aan giftcards kunnen sparen.

Maar als ik jullie reacties zo lees dan heb ik wel een tip waar jullie blij van kunnen worden!
Ik was heel snel klaar met dat "button-masten" voor de zoekopdrachten. In chrome is er een extensie met de naam "Automate Your Bing Searches".
Ik open iedere ochtend voor ik begin met werken chrome en klik die extensie aan, een minuut of 5 later heb je dan je gewone de mobiele zoekopdrachten binnen.
Dat is een perfecte tip! Thanks!

Dat ga ik zeker proberen dan. Want om een of andere reden gaat het hier heel traag. Ik klik me tot op mijn telefoon in Edge in de Bing search op artikelen, echt iets van 10 artikelen gekozen en ik check rewards op Xbox en het is van 4/50 naar 5/50 gegaan.

Odd.

Hopelijk is deze extensie ook voor Android.
Rivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:12:
[...]

Nee het is gewoon een willekeurige search via Bing. En dat kan dus gewoon iedere dag hetzelfde zijn, vandaar mijn collections. Daar staan echt de meest random search entries in. :+

En wanneer je Store tegoedt kiest, dan kun je uit de dropdown voor verschillende waardes kiezen.
9300 points voor € 10,-
ArthurMorgan schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:12:
[...]

Als je hem aanklikt kun je kiezen voor 2, 5 en 10 euro.
Hou er wel rekening mee dat na redeemen ze slechts 3 maanden geldig blijven. Dus pas ophalen als je echt iets wilt kopen.
Heel goed om te weten. En stel je koopt een gift van 10 euro, dan kun je die gewoon gebruiken icm PayPal voor een game uit de store?

Begrijp alleen niet wat ik verkeerd doe. Ik heb op Xbox nu de Bing app staan, ik klik me helemaal kapot aan artikelen, ik laat ze rustig laden ook en het blijft op 5/50 staan.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 27-11-2022 12:33 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:25:

Begrijp alleen niet wat ik verkeerd doe. Ik heb op Xbox nu de Bing app staan, ik klik me helemaal kapot aan artikelen, ik laat ze rustig laden ook en het blijft op 5/50 staan.
enige wat ik zo snel kan bedenken is dat je dezelfde zoekopdrachten doet. Het moeten wel echt 20 verschillende opdrachten zijn.

Ik zelf zoek op een wat algemener woord of term, en scroll dan naar beneden voor vergelijkbare termen, en klik dan daar ergens op. Maar probeer wel te onthouden waar ik al eerder opgezocht heb. (die dag)

ArthurMorgan schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:53:
[...]

enige wat ik zo snel kan bedenken is dat je dezelfde zoekopdrachten doet. Het moeten wel echt 20 verschillende opdrachten zijn.

Ik zelf zoek op een wat algemener woord of term, en scroll dan naar beneden voor vergelijkbare termen, en klik dan daar ergens op. Maar probeer wel te onthouden waar ik al eerder opgezocht heb. (die dag)
En dit doe jij in de Edge browser op Xbox zelf of de Bing app op Xbox zelf? Ik heb het nu op zowel Xbox als mobiel gedaan. In de Bing app ben ik ingelogd met mijn Xbox account, in Edge op mobiel ook. Ik klikte eerst random artikelen van hun zelf aan, hierdoor heb ik die 5x gekregen. Maar daarna niets meer.

Ook met eigen searches niet. Ik dacht dat ik misschien de Rewards app ook op mobiel moest hebben maar dat is een onofficiele en ik ga daar niet inloggen met mijn account. Ik ga die Chrome extensie wel proberen op laptop.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik doe het op de PC en op mijn mobiel. Nooit geprobeerd op de Xbox zelf. Heb wel speciaal hiervoor op beiden edge gezet. (vanaf morgen eens normaal die chrome extension gebruiken.)

Ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik begreep dat ik gewoon iets moest zoeken zoals Mario bijvoorbeeld en dan artikelen aanklikken, zo las ik de comments hier. Dat telt niets op. Ik moet echt in de zoekbalk steeds iets anders zoeken. Ik typte gewoon onzin zoals "ghdhdhd" via de telefoon en dan is het zo gebeurd.

Maar voor de volgende keren zal ik chrome via laptop gaan proberen. Ik vraag me dan alleen af hoe ik mijn Xbox account link aan chrome zodat het wel gezien wordt zeg maar.
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:42:
Ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik begreep dat ik gewoon iets moest zoeken zoals Mario bijvoorbeeld en dan artikelen aanklikken, zo las ik de comments hier. Dat telt niets op. Ik moet echt in de zoekbalk steeds iets anders zoeken. Ik typte gewoon onzin zoals "ghdhdhd" via de telefoon en dan is het zo gebeurd.

Maar voor de volgende keren zal ik chrome via laptop gaan proberen. Ik vraag me dan alleen af hoe ik mijn Xbox account link aan chrome zodat het wel gezien wordt zeg maar.
Vergeet de More Activities ook niet.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BDl8Vin.jpg

Sword of the Vagrant voor een tientje is een no-brainer.
Is in de basis hetzelfde spel als The Vagrant op pc en krijgt erg positieve recensies :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:59:
[...]

Sword of the Vagrant voor een tientje is een no-brainer.
Is in de basis hetzelfde spel als The Vagrant op pc en krijgt erg positieve recensies :)
Hm ik ken hem niet. Dan maar even in de gaten houden :)

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:46
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:42:

Linken gaat automatisch. Je moet op de Xbox en Chrome/Vivaldi/Firefox etc. ingelogd zijn met hetzelfde account (e-mailadres).

Zoeken
Zoek op een algemeen begrip/woord, bijvoorbeeld: Spanje
Dan krijg je enkele suggesties boven de gevonden zoekresultaten: klimaat, taal, economie, cultuur, etc.
Als je daar op klikt tellen deze afzonderlijke zoekopdrachten.

Als je zoekt op Spanje en klikt op de tab "Afbeeldingen" staan daar nog veel meer zoeksuggesties.
Daar komt ook geen einde aan want deze suggesties ontsporen nogal snel dus je zoekt al vrij snel niet meer op "Spanje".
Dat maakt niet uit want elke klik is een afzonderlijke zoekopdracht.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Rivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:58:
[...]

Vergeet de More Activities ook niet.

[Afbeelding]
Is dit een Rewards app waar je dit ziet? Want dat is zeker handig om te hebben. Of is dit via Xbox app op foon?
ariekanari schreef op zondag 27 november 2022 @ 14:32:
[...]

Linken gaat automatisch. Je moet op de Xbox en Chrome/Vivaldi/Firefox etc. ingelogd zijn met hetzelfde account (e-mailadres).

Zoeken
Zoek op een algemeen begrip/woord, bijvoorbeeld: Spanje
Dan krijg je enkele suggesties boven de gevonden zoekresultaten: klimaat, taal, economie, cultuur, etc.
Als je daar op klikt tellen deze afzonderlijke zoekopdrachten.

Als je zoekt op Spanje en klikt op de tab "Afbeeldingen" staan daar nog veel meer zoeksuggesties.
Daar komt ook geen einde aan want deze suggesties ontsporen nogal snel dus je zoekt al vrij snel niet meer op "Spanje".
Dat maakt niet uit want elke klik is een afzonderlijke zoekopdracht.
Super. Heel erg bedankt voor de informatie!

Een nieuwe Joe & Mac game ook gewoon? Dit brengt me terug naar toen ik nog een jong ventje was. Pa druk bezig met allemaal tapes vol met games, want we hadden toen een copybox voor de SNES. Konden we allemaal games spelen die wij niet in de winkels hadden zoals Joe & Mac. Geweldig om te zien dat het terugkomt!

Geen hard copy voor Xbox, dus digital only. Ik kan hem nog niet in de store vinden terwijl hij voor November staat. Hmmm.

[ Voor 7% gewijzigd door devilsnight op 27-11-2022 15:25 ]

devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:20:
[...]

Is dit een Rewards app waar je dit ziet? Want dat is zeker handig om te hebben. Of is dit via Xbox app op foon?

[...]

Super. Heel erg bedankt voor de informatie!
Nee, dat is de iOS Bing app.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:57

Polariteit

Fietsende fotografeur

Die bing-app is ook op android beschikbaar, daar gebruik hem ook voor die aparte quizjes enzo. Verder doe ik in de xbox-app van rewards ook die wekelijkse opdrachten; Die rewards lopen lekker op zo :)

Eigenlijk het enige wat ik oversla zijn die rewards voor het halen van specifieke achievement in een specifieke game :) De dagelijkse achievement-rewards hark ik eigenlijk altijd wel binnen; het lukt bijna altijd wel om elke dag een achievement te halen.

Bedankt voor de tip over collecties in Edge; kende ik nog niet. Scheelt nogal wat werk :D

Ik zag Yakuza voorbij komen; ik vind dit geweldige games; het afgelopen jaar heb ik deel 0 t/m 3 uitgespeeld. Nu de rest nog. Afgelopen vrijdag ook in de sale de game 'Judgment' gekocht voor een leuk prijsje, is van dezelfde makers. Ben benieuwd, heb er zin in :)

Persona 5 spreekt me eigenlijk niet zo aan, ziet er een beetje te 'kinds' uit. Het helpt ook niet dat je zover ik kan zien in de schoenen van een middelbare scholier staat :X Maar goed, wellicht zijn dat totaal onterechte redenen om het links te laten liggen en is het verder wel de moeite waard :+ 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Polariteit op 27-11-2022 15:51 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik wacht de reviews volgende week nog even af, maar de officiële launch trailer is in ieder geval indrukwekkend

hoi

Moet zeggen, best lachen dat MS Rewards, nog best fun ook inderdaad. Met de punten van de vorige keren (flinke tijd terug) en vandaag heb ik alweer genoeg voor 5 euro gift card, maar ik haal nog niets.

Ik wilde misschien Xuan Yuan Sword 7 halen, die is nu in de sale, nog twee dagen. Misschien lukt het om de tien euro card te halen.

• Thibaut1234
Lawaai werkt enkel op fifa. Voor de rest niet zoals op YouTube etc..

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

BM

Moderator Spielerij
Thibaut1234 schreef op zondag 27 november 2022 @ 18:51:
[...]

Lawaai Geluid werkt enkel op fifa. Voor de rest niet zoals op YouTube etc..
Zou je het in het vervolg gewoon geluid willen noemen? Lawaai is heel wat anders.

Daarbij is het misschien handiger om hier een apart topic voor te maken in Spielerij - problemen en vragen

[ Voor 19% gewijzigd door BM op 27-11-2022 19:17 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Jammer dat een secondary GPU gebruiker niet de Game Pass Quests kan doen. Ik zie staan "join Game Pass" en de quests blijven een slotje houden. Ah well.

Wat betreft de MS Rewards nog even....een tip van iemand op Reddit.

Voor bepaalde searches moet je op PC zijn. Je kunt echter in de Edge Browser na een search de pagina in desktop mode draaien (dit wordt gezien als PC) door op de puntjes onderin te drukken. Dan die zoekopdrachten doen en klaar. Pc niet nodig. :)

En deze tip is er ook nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1m7hlMDUm6TtOLoBWGe1kcHl6g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jwkLOENZ369M6G1t9eIYcwnn.jpg?f=fotoalbum_large
@devilsnight Wel rekening houden met het feit dat het Rewards programma in Amerika véél uitgebreider is dan bij ons. Wij hebben ook pas sinds kort de dagelijkse quiz etc.

Dus niet alle tips die je op Reddit voorbij ziet komen, zijn voor ons van toepassing.

Rivanov schreef op zondag 27 november 2022 @ 20:04:
@devilsnight Wel rekening houden met het feit dat het Rewards programma in Amerika véél uitgebreider is dan bij ons. Wij hebben ook pas sinds kort de dagelijkse quiz etc.

Dus niet alle tips die je op Reddit voorbij ziet komen, zijn voor ons van toepassing.
Ja dat is wel zo. Wij kunnen Rewards niet gebruiken als we de USA store zouden gebruiken he?
devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 20:08:
[...]

Ja dat is wel zo. Wij kunnen Rewards niet gebruiken als we de USA store zouden gebruiken he?
Nee, is location based.

Voor de cuphead liefhebbers. Leuke video over de DLC en het kasteel level.

Weet iemand wat de reden is dat de screen dimmer functie van Xbox veel minder goed werkt (dimt het scherm veel minder) wanneer je in een party zit, en even niet een game speelt ofzo, vergeleken met wanneer je niet in een party zit?

Wellicht is het genoeg voor screen protection voor de OLED, maar het verschil is aanzienlijk.

• ArthurMorgan
  • Niet online

Vanmorgen geprobeerd, werkt goed. Ik heb gekozen voor alleen de mobiele zoekopdrachten. Die op de PC doe ik sneller zelf. Het grappige is wel dat hij ook de edge punten geeft, dus dat de instelling op 24 ipv 20 moet.

(als ik Reddit moet geloven is het overigens niet zonder risico's sommigen zeggen dat dit tegen de regels is.En dat je geband zou kunnen worden.)

Pagina: 1 ... 54 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord