Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Hier ook, heb hem pas gekocht, ligt nog in plastic hier. Net als Route 96 overigens, die had ik pas ook aangeschaft, twee dagen later kwam hij op GPU...
Ach ja, risico van het vak zullen we maar zeggen. Gelukkig deze games in sales gescoord, dus niet het volle pond voor betaald, maar blijft toch een soort van zonde voor je gevoel als de game paar dagen later uitkomt op GPU.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Dit is wel heel gaaf nieuws voor Grounded. World sharing :) Kun je eindelijk echt samen een wereld bouwen zonder dat je continue afhankelijk bent van de host. @G_Dragon Misschien iets om op te pakken als de full release game uit is. :) Geweldig hoe ze deze game hebben gesupport de afgelopen 2 jaar.

https://xboxera.com/2022/...nded-ahead-of-1-0-launch/

Grounded is almost leaving Early Access/Game Preview. This means the developers at Obsidian Entertainment are lining up the game for the big update in September.

This means the latest update for Grounded is relatively light on content. Most of the update consists of preparations for the 1.0 launch, but there is one major exception.

Secret Feature Added: Shared Worlds

You can now create a Shared World as well as the Standard Worlds you have been doing since Game Preview launch. Shared Worlds are stored in the cloud and you can share them with any of your friends so they can host that world while you are not online.

-You can own up to three Shared Worlds at any given time.
-You can have 50 worlds shared with you at any given time.
-Any Standard Worlds from before can be converted to a Shared World via the Save / Load menu.
-Any Shared World you own or have been shared with can be copied down as a local Standard World for you to play on your own.
-Shared Worlds can only be played by hosting it as a Multiplayer game.
-Only one person can host a Shared World at a time (others will be able to join the current player who is hosting).
-Any game progress that happens while anyone is hosting a Shared World will be properly restored regardless of who hosts the world next.

Potential Use Cases:

-Owner of Shared World who is hosting can logout for the day and have someone else who has the world shared with them rehost it while they are offline.
-You can use this system to share copies of save games with friends: Create a Shared copy of an existing world, share it with said friend, have them download a Standard copy of it on their end.
-If you own both a Steam copy and an Xbox / Windows Store copy, you can use this system to have a single Shared world that you can play through across all platforms.”

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:55:
Dit is wel heel gaaf nieuws voor Grounded. World sharing :) Kun je eindelijk echt samen een wereld bouwen zonder dat je continue afhankelijk bent van de host. @G_Dragon Misschien iets om op te pakken als de full release game uit is. :) Geweldig hoe ze deze game hebben gesupport de afgelopen 2 jaar.

https://xboxera.com/2022/...nded-ahead-of-1-0-launch/

Grounded is almost leaving Early Access/Game Preview. This means the developers at Obsidian Entertainment are lining up the game for the big update in September.

This means the latest update for Grounded is relatively light on content. Most of the update consists of preparations for the 1.0 launch, but there is one major exception.

Secret Feature Added: Shared Worlds

You can now create a Shared World as well as the Standard Worlds you have been doing since Game Preview launch. Shared Worlds are stored in the cloud and you can share them with any of your friends so they can host that world while you are not online.

-You can own up to three Shared Worlds at any given time.
-You can have 50 worlds shared with you at any given time.
-Any Standard Worlds from before can be converted to a Shared World via the Save / Load menu.
-Any Shared World you own or have been shared with can be copied down as a local Standard World for you to play on your own.
-Shared Worlds can only be played by hosting it as a Multiplayer game.
-Only one person can host a Shared World at a time (others will be able to join the current player who is hosting).
-Any game progress that happens while anyone is hosting a Shared World will be properly restored regardless of who hosts the world next.

Potential Use Cases:

-Owner of Shared World who is hosting can logout for the day and have someone else who has the world shared with them rehost it while they are offline.
-You can use this system to share copies of save games with friends: Create a Shared copy of an existing world, share it with said friend, have them download a Standard copy of it on their end.
-If you own both a Steam copy and an Xbox / Windows Store copy, you can use this system to have a single Shared world that you can play through across all platforms.”
Wow! Wat een geweldig nieuws, dit is echt super. Ik wil deze game echt weer meer gaan spelen met jou,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Er is een nieuwe showcase aangekondigd! Dit keer komen disney & Marvel games met een showcase op 9 september.

Ik hoop dat we meer gaan zien van deze games:

• Star Wars Jedi: Survivor
• Star Wars Respawn FPS
• Star Wars Eclipse
• Ubisoft Massive Star Wars
• Spider-Man 2
• Wolverine
• Marvel Midnight Suns
• Indiana Jones

[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2022 14:02 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
gise schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:
Eind augustus komt Commandos 3 HD Remaster uit en als het goed is ook direct naar Gamepass :)
Oooh dat is nou nog eens tof nieuws, ook GamePass voor Xbox?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lees je door en nog meer leuk GamePass nieuws :)
Eerste 5 uur Fenyx gespeeld op de last gen en beviel best prima, op GamePass ga ik daar zeker even verder mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/myrEDqTudHgBRibfpLobFcwh4ys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GvIfzFhh8VXzcKa4GOQldT6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Werkt bij jullie de rewards app op de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wjsiebes schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:21:
Werkt bij jullie de rewards app op de Xbox?
nope

vanmorgen 2 achievements in 2 spellen gehaald, die beiden niet geregistreerd werden voor de app (of de dagelijkse 50 punten). Nu de derde gehaald, maar nu start de app helemaal niet meer op zelfs.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
ArthurMorgan schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 16:25:
[...]

nope

vanmorgen 2 achievements in 2 spellen gehaald, die beiden niet geregistreerd werden voor de app (of de dagelijkse 50 punten). Nu de derde gehaald, maar nu start de app helemaal niet meer op zelfs.
Hier idem. Ligt dus weer niet aan mij :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Prima games weer :)

Midnight Fight Express viel me al op bij de E3 showcase van MS.

Immortality lijkt me ook wel leuk.

Tinykin kende ik zelf niet, maar de trailer ziet er wel grappig uit en ga ik zeker even proberen.

Coffee Talk is al een wat ouder spel maar werd toen ook prima gereviewed.

Commando's 3 ben ik wel benieuwd naar. Deel 1 werd in de reviews met de grond gelijk gemaakt en heb ik toen ook maar niet geprobeerd, ondanks dat ik de game op de PC vroeger echt erg veel gespeeld had.

Immortals Fenyx Rising is een van de weinige games die ik ooit op disc had sinds de One generatie. Volgens mij toen ooit in een aanbiedingsbak zien liggen. Ben niet zo van dit soort open world games, maar deze vond ik wel vrij leuk om te spelen.

——-

En later dit jaar ook naar de consoles:

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-08-2022 17:25 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zo, teug van vakantie, dus project Xbox Series X en PlayStation 5 in HomeKit via Homebridge afgerond. Heb nu dus via een Raspberry Pi 3 Homebridge met een Xbox en PlayStation plug-in geïnstalleerd. Hierdoor kun je dus je Xbox en PlayStation bedienen via Hey Siri + opdracht.

In de Woning app op m’n iPhone een scène gemaakt die de LG C9 (ook via LG plug-in in Homebridge) inschakelt en de input op HDMI1 - Xbox Series X zet, de Philips Led strip inschakelt in de kleur Xbox groen en uiteraard de Xb ox inschakelt.

Ik moet nog even uitzoeken hoe het zit met direct een game te starten via bv Hey Siri, start Battlefield 5 bv. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lHzS8t8G_ceEu7Rw6an7PIuSR4Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1E898JmgdQZwsBdZMS1zW42S.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wRiKzVYo5BYcBnIa0HHnf0xda5w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klYe3LRxKhhNKDAPaN0dPwlm.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:46:
Zo, teug van vakantie, dus project Xbox Series X en PlayStation 5 in HomeKit via Homebridge afgerond. Heb nu dus via een Raspberry Pi 3 Homebridge met een Xbox en PlayStation plug-in geïnstalleerd. Hierdoor kun je dus je Xbox en PlayStation bedienen via Hey Siri + opdracht.

In de Woning app op m’n iPhone een scène gemaakt die de LG C9 (ook via LG plug-in in Homebridge) inschakelt en de input op HDMI1 - Xbox Series X zet, de Philips Led strip inschakelt in de kleur Xbox groen en uiteraard de Xb ox inschakelt.

Ik moet nog even uitzoeken hoe het zit met direct een game te starten via bv Hey Siri, start Battlefield 5 bv. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat vet! Misschien wel eens leuk om me in te verdiepen in de toekomst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
@uchiha tijntje Lego bricktales heb ik op Apple Arcade gespeeld. Erg leuk, maar benieuwd of het net zo fijn werkt met controller als met touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 17:46:

Ik moet nog even uitzoeken hoe het zit met direct een game te starten via bv Hey Siri, start Battlefield 5 bv. [Afbeelding]

[Afbeelding]
Aah goed dat je het post, ik heb de plug-in wel geïnstalleerd maar daarna niets meer mee gedaan bedenk ik mij nu :P, In het log zag ik hem wel voorbij komen maar de tile verscheen niet in Homekit.

Games kan je "gewoon" aanmaken als losse files toch? Dat zag ik in de config voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2022 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:47:
[...]

Aah goed dat je het post, ik heb de plug-in wel geïnstalleerd maar daarna niets meer mee gedaan bedenk ik mij nu :P, In het log zag ik hem wel voorbij komen maar de tile verscheen niet in Homekit.

Games kan je "gewoon" aanmaken als losse files toch? Dat zag ik in de config voorbij komen.
Dat van die games dacht ik ook dat je die "gewoon" kon toevoegen, maar je hebt wat id's nodig en ik kwam er niet achter hoe die te achterhalen. Ik kreeg tevens in de logging elke keer in het rood dat mijn XBox Series X niet geautoriseerd was, dus de hele plugin verwijderd en via putty ook de installatie files op de RPi verwijderd en ook alle gecachde zooi zoals beschreven in de Readme.md bij het kopje Troubleshooting: https://github.com/grzegorz914/homebridge-xbox-tv

Daarna de Plugin opnieuw geinstalleerd en de plugin tevens als Child Bridge geinstalleerd. Daarna de child bridge toegevoed in de woning app. Daarna was de Xbox zelf zichtbaar om te te voegen in de Woning app.

Je moet wel als je in de woning app op het + teken bovenin klikt naar Nieuwe Accessoiren en dan op Meer Opties klikken. Dan zal je Xbox zichtbaar moeten zijn en moet je de Homebridge code ingeven. Daarna kreeg ik dit keer een hele lijst met games te zien die geinstalleerd zijn of waren op mijn Xbox. Dus ik kon aanvinken welke wel en niet meegenomen moesten worden in Homekit en hoef nu dus niet zelf al die id's en namen op te zoeken en zelf in te geven in de config file.

Als ik nu een nieuwe scene maak, genaamd Battlefield 5, dan kan ik dus als accessoire de Xbox toevoegen en dan kiezen waar deze naar toe moet gaan, bv naar het Dashboard of in mijn geval Battlefield 5. Denk dat het instellen van de plugin als Child bridge icm een nieuwe autorisatie code het bij mij was dat het nu allemaal wel werkt.

EDIT: Ik maak overigens ook gebruik van LG webOS TV plugin om mijn LG C9 via Homebridge te besturen ipv de ingebouwde Homekit ondersteuning. De Homekit ondersteuning van LG zelf, heeft maar een paar input mogelijkheden. Die via Homebridge heeft ook nog alle geinstalleerde apps die je op je tv hebt staan. Ik heb dus nu een scene gemaakt: Netflix kijken. Dus een Hey Siri, Netflix kijken resulteert erin dat de TV aangaat en direct Netflix opstart.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/994frbwUFwKkRk3-INd2EOeRcOU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7im6yexQZmIs0ELokBLvcOtD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door MRE-Inc op 16-08-2022 22:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MRE-Inc schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:33:
[...]

Dat van die games dacht ik ook dat je die "gewoon" kon toevoegen, maar je hebt wat id's nodig en ik kwam er niet achter hoe die te achterhalen. Ik kreeg tevens in de logging elke keer in het rood dat mijn XBox Series X niet geautoriseerd was, dus de hele plugin verwijderd en via putty ook de installatie files op de RPi verwijderd en ook alle gecachde zooi zoals beschreven in de Readme.md bij het kopje Troubleshooting: https://github.com/grzegorz914/homebridge-xbox-tv

Daarna de Plugin opnieuw geinstalleerd en de plugin tevens als Child Bridge geinstalleerd. Daarna de child bridge toegevoed in de woning app. Daarna was de Xbox zelf zichtbaar om te te voegen in de Woning app.

Je moet wel als je in de woning app op het + teken bovenin klikt naar Nieuwe Accessoiren en dan op Meer Opties klikken. Dan zal je Xbox zichtbaar moeten zijn en moet je de Homebridge code ingeven. Daarna kreeg ik dit keer een hele lijst met games te zien die geinstalleerd zijn of waren op mijn Xbox. Dus ik kon aanvinken welke wel en niet meegenomen moesten worden in Homekit en hoef nu dus niet zelf al die id's en namen op te zoeken en zelf in te geven in de config file.

Als ik nu een nieuwe scene maak, genaamd Battlefield 5, dan kan ik dus als accessoire de Xbox toevoegen en dan kiezen waar deze naar toe moet gaan, bv naar het Dashboard of in mijn geval Battlefield 5. Denk dat het instellen van de plugin als Child bridge icm een nieuwe autorisatie code het bij mij was dat het nu allemaal wel werkt.

[Afbeelding]
Aah dit was het idd, hij deed het al in de web interface maar kwam niet naar voren in homekit.
Wat overigens wel vreemd is, normaal verschijnen alle devices achter homebridge bridges altijd automatisch.

Nou goed hij doet het, thanks.

Games kan bij mij niet verwacht ik, ik heb een passcode op de xbox.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:14
Vergeet niet dat we dit al konden in de tijd van de Kinect. Dat 'afschuwelijke' ding waardoor de Xbox ten dode was opgeschreven liet al veel doen met dingen roepen in je huiskamer.

'Hey Xbox turn on' biertje pakken 'hey xbox start call of duty/halo/netflix' slokje nemen 'hey Xbox where's my controller'.

Ok dat laatste werkte niet maar mijn ledstrip ging wel tegelijk met de tv en Xbox aan. Ik vond dat echt prachtig in die tijd.

[ Voor 42% gewijzigd door Exactor it op 16-08-2022 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:42:
Vergeet niet dat we dit al konden in de tijd van de Kinect. Dat afschuwelijke ding waardoor de Xbox ten dode was opgeschreven liet al veel doen met dingen roepen in je huiskamer.
Dit is wel veel meer dan "dingen roepen in je huiskamer" op deze manier komt de Xbox in Homekit en wordt het een Home automation onderdeel.

Dus "Hey Siri zet de Xbox aan" kan dan ook de verlichting goed zetten, mijn gordijnen sluiten, de Hue Sync activeren, muziek starten als achtergrond, en ga zo maar door :)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 16-08-2022 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:45:
[...]

Dit is wel veel meer dan "dingen roepen in je huiskamer" op deze manier komt de Xbox in Homekit en wordt het een Home automation onderdeel.
Haha ok. Ik wist niet dat we home automation puristen hier hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:47:
[...]

Haha ok. Ik wist niet dat we home automation puristen hier hadden.
Ik ook niet :) maar @MRE-Inc heeft dat vlammetje weer leuk aangewakkerd. Altijd leuk om wat extra's aan Homekit toe te voegen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:48:
[...]

Ik ook niet :) maar @MRE-Inc heeft dat vlammetje weer leuk aangewakkerd. Altijd leuk om wat extra's aan Homekit toe te voegen!
Ik hoop dat je niet teveel baalt als je een keer overdag wil xboxen en plotseling al je lampen aangaan en je gordijnen dichtvallen. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:49:
[...]

Ik hoop dat je niet teveel baalt als je een keer overdag wil xboxen en plotseling al je lampen aangaan en je gordijnen dichtvallen. :)
Kijk je hebt de gordijnen niet voor niets automatisch natuurlijk, dat doe je zodat ze overdag vanaf de bank gewoon dicht kunnen en je dan vol van je Hue Sync lichten kunt genieten :P

Tot irritatie van mijn vrouw overigens "De kluizenaar heeft weer zitten gamen hoor".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:52:
[...]

Kijk je hebt de gordijnen niet voor niets automatisch natuurlijk, dat doe je zodat ze overdag vanaf de bank gewoon dicht kunnen en je dan vol van je Hue Sync lichten kunt genieten :P

Tot irritatie van mijn vrouw overigens "De kluizenaar heeft weer zitten gamen hoor".
Ik doe het heel manual zelf. Duets naar beneden, lichten op de gewenste sterkte en de rest gaat aan als de Xbox aan gaat. Als mijn vriendin dan vraagt of ik nog beweging heb gehad hoef ik niet te liegen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Donstil schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 22:48:
[...]

Haha, wegens tijdgebrek nooit aan toe gekomen om Homebridge goed te implementeren. Paar weken geleden de tijd eens voor genomen ook door gebrek aan Homekit apparaten tenzij je de hoofdprijs betaalt.

Vond Homebridge dus wel een goede tussenoplossing en dus maar even gezocht op console compabiliteit en die is er dus. De Xbox plugin doet wel wat meer dan de Playstation plugin maar het werkt hier iig. Ik wil gewoon gemak en dat krijg ik hiermee. Plus dat het me interesseert als tech nerd zijnde (tot op zekere hoogte).

Offtopic: heb homekit nu ook ingesteld om het gasverbruik te verlagen icm mijn Tado smart thermostaat. Hey Siri, warm water uit en Hey Siri, 5 minuten warm water.

Edit: wauw, de scène Start Battlefield V werkt echt goed. Net getest. De tv gaat aan naar hdmi 1, de Xbox gaat aan en Battlefield 5 werd gestart.

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 16-08-2022 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Nog tips aan iemand die vanaf '0' begint met homekit/automatisering?

Ik was gisteren bij IKEA en zag de verschillende producten en moet er toch een keer aan geloven (Apple ecosysteem + Xbox Series X). Eerst maar eens starten met wat lampen en eventueel die Xbox koppelen maar dan heb je ook weer een Apple TV nodig toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

D-Ed schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:52:

Ik was gisteren bij IKEA en zag de verschillende producten en moet er toch een keer aan geloven (Apple ecosysteem + Xbox Series X). Eerst maar eens starten met wat lampen en eventueel die Xbox koppelen maar dan heb je ook weer een Apple TV nodig toch?
Maak maar een kanaal aan op de Xbox oldies Discord ;)

Idd een Apple TV of HomePod mini om het ook buitenshuis te gebruiken. iPad komt te vervallen als HomeKit hub. Xbox koppelen moet met een RPi icm Homebridge welke niet officieel ondersteunende apparaten toch in de woning app laat zien en laat bedienen.

De Xbox heeft geen HomeKit ondersteuning maar middels Homebridge dus wel

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Even een kiertje licht tussen de automatische gordijnen door laten schijnen voor wat gamenieuws :P

Beetje Altered Beast achtig :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
SunnieNL schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:08:
[...]

Heb deze gekocht, omdat ik het vroeger echt een leuke game vond.. maar moet zeggen dat ik er op de xbox maar moeilijk in kom.
Er staat een review van Eurogamer online, die deze remake behoorlijk erdoorheen haalt. De update zou positief kunnen zijn, dus ik houd ‘m in de gaten. Kan me iets vaag herinneren over deze game, maar nog nooit echt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 05:58:
Even een kiertje licht tussen de automatische gordijnen door laten schijnen voor wat gamenieuws :P

[YouTube: Saga of Sins - Reveal Trailer (4K 60FPS)]

Beetje Altered Beast achtig :)
Dit hoeft niet door mijn gordijnen heen te komen hoor, dit mag buiten blijven :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En de volgende game naar 2023 :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-08-2022 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Sjonge….staan er nog wel games op de 2022 lijst? :p

High on life gelukkig nog wel. Dat is een van de weinige games waar ik nu op wacht. Replaced was al eerder uitgesteld naar 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:31
D-Ed schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 23:52:

Waarom moet je er aan starten? Ik heb het zelf ook gedaan, maar merk aan mezelf dat ik de “normale” manier ook prima vind. Vooral ook omdat er altijd weer een device is die net niet goed werkt. Dan moet je weer allerlei omwegen verzinnen.
Lampen heb ik nog wel zo ingesteld en gebruik ik vooral omdat qua demping als ik op de bank zit

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
steefje schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:44:
[...]

Waarom moet je er aan starten? Ik heb het zelf ook gedaan, maar merk aan mezelf dat ik de “normale” manier ook prima vind. Vooral ook omdat er altijd weer een device is die net niet goed werkt. Dan moet je weer allerlei omwegen verzinnen.
Lampen heb ik nog wel zo ingesteld en gebruik ik vooral omdat qua demping als ik op de bank zit
Zit wat in, Ik bedoel meer dat ik m'n lampen hier in huis toch moet gaan vervangen in de loop der tijd en misschien net zo goed al rekening kan houden met wensen die het comfort ook nog verhogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:57:

High on life gelukkig nog wel. Dat is een van de weinige games waar ik nu op wacht. Replaced was al eerder uitgesteld naar 2023.
Atomic Heart.
En Lies of P is te spelen in de xbox booth tijdens gamescom, dus fingers crossed 🤞🏻

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-O- Er blijft bijna niks over! Hopelijk word in 2023 of 2024 beter gekeken voordat ze een release datum droppen want het zijn er in 2022 wel teveel. Ook al heb ik wel liever uitstel dan een halve game uitbrengen :)

Edit: Ik lees net op Twitter dat Fallout 3 een 60fps boost heeft ? Is dit nieuw of heb ik dit gemist :o

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2022 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
justifire schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:02:
[...]

Atomic Heart.
En Lies of P is te spelen in de xbox booth tijdens gamescom, dus fingers crossed 🤞🏻
Ow Atomic Heart was ik alweer helemaal vergeten! Komt die ook naar GP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 16:57:
Saints Row deze maand :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Die koop ik wel op black friday. Lijkt me echt een spel dat je dan voor 30 euro al kunt kopen. Gotham Knights heb ik zin in !

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mobygo76 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 10:04:
[...]

Die koop ik wel op black friday. Lijkt me echt een spel dat je dan voor 30 euro al kunt kopen. Gotham Knights heb ik zin in !
Hier ook met de Black Friday, maar dat heeft meer te maken dat ik nog andere titels heb liggen en/of mee bezig ben, zoals Yakuza 4 en Life is Strange Before the Storm Remastered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Man o man, wat heb ik zin in deze game, eerste deel was echt een topper, maar vooral ook verrassend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:40
Linksquest schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:41:
[...]

Hier ook met de Black Friday, maar dat heeft meer te maken dat ik nog andere titels heb liggen en/of mee bezig ben, zoals Yakuza 4 en Life is Strange Before the Storm Remastered.
Haha herkenbaar. Ik heb ook teveel liggen. Lekkere luxe om de herfst straks mee in te gaan.
Net de DLC van The Ascent even geprobeerd. De main game was echt een erg leuke verrassing.

Maar met de DLC is er geen doorkomen aan. De difficulty balans is echt helemaal naar de gort lijkt wel. Speelde de normale game prima uit op medium, maar zelfs op easy kom ik in de DLC amper verder. Geen idee waar het aan ligt, maar als dat zo blijft dan laat ik hem verder liggen. Benieuwd of meer mensen dit probleem hebben als ze de DLC proberen.

Linksquest schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:42:
[...]

Man o man, wat heb ik zin in deze game, eerste deel was echt een topper, maar vooral ook verrassend.
Moet die nog steeds uitspelen. Heb al vaker getracht om ermee verder te gaan, maar op de één of andere manier krijgt de game mij niet te pakken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:17:
[...]

Moet die nog steeds uitspelen. Heb al vaker getracht om ermee verder te gaan, maar op de één of andere manier krijgt de game mij niet te pakken.
Dat is jammer, want mij heeft die game me goed vastgehouden.

• Wesrou
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-02 12:49
Ik heb laatst mijn facebook en discord gekoppeld in de xbox app, maar vriendsuggesties komen niet tevoorschijn. Hebben jullie daar ook last van? (of heb ik geen xbox vrienden op fb :') )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:42:
[...]

Ja deze game was voor mij ook een grote verrassing! Had hem op de gok besteld na het zien van de trailer, maar had niet verwacht dat de game zo goed zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-09 12:21
Kijk hier ook zeer naar uit :) Saints Row is de reden dat ik een Xbox 360 kocht in 2010. (of naja om eentje vroeg als tiener zijnde)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:28

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Uitgebreid filmpje over Redfall.

Ben wel een Arkane fan. Dishonored en Prey zijn echt hele toffe games. Dit is qua gameplay wel net wat anders als ik het zo zie, maar kijk hier wel naar uit. Verder wel benieuwd hoe dit qua balans in solo / coop speelt. Maar genoeg games die zowel solo als coop bevatten en prima in balans zijn. Nu nog hopen dat de timed exclusive voor Deathloop volgende maand verloopt :)

——

High on life een paar weken uitgesteld. Nog wel in 2022 :P

Ff op klikken voor plaatje met toelichting van de makers.

[ Voor 19% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-08-2022 20:34 ]

Zorroberner schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:45:
[...]

Kijk hier ook zeer naar uit :) Saints Row is de reden dat ik een Xbox 360 kocht in 2010. (of naja om eentje vroeg als tiener zijnde)
Deel 1 was inderdaad Xbox 360 exclusief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zorroberner schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:45:
[...]

Ja ik kijk er stiekem ook wel naar uit maar dat komt ook door de behoorlijke droogte in mijn interessegebied.

Kan mij de Xbox 360 versie ook nog goed herinneren, samen met deel 2. Vooral deel 1 kwam in een ideale tijd omdat er nog geen GTA op dat platform was en dat is nu eigenlijk weer een beetje zo natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:21

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Heb sowieso altijd al een hekel aan die 50 Bing searches in de Xbox Rewards, maar nu registreert hij helemaal niets meer. Via mobiel of via m'n XSX, 0/50
Iemand hetzelfde probleem?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
uchiha tijntje schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:08:
Net de DLC van The Ascent even geprobeerd. De main game was echt een erg leuke verrassing.

Maar met de DLC is er geen doorkomen aan. De difficulty balans is echt helemaal naar de gort lijkt wel. Speelde de normale game prima uit op medium, maar zelfs op easy kom ik in de DLC amper verder. Geen idee waar het aan ligt, maar als dat zo blijft dan laat ik hem verder liggen. Benieuwd of meer mensen dit probleem hebben als ze de DLC proberen.
Heb de main game nooit uitgespeeld. Denk dat ik vrijwel op het einde zit en daar kom ik ook niet meer doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 11:23
DeWaanzin schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:31:
Heb sowieso altijd al een hekel aan die 50 Bing searches in de Xbox Rewards, maar nu registreert hij helemaal niets meer. Via mobiel of via m'n XSX, 0/50
Same here. Soms werkt het wel maar vaak niet. Dan skip ik dat maar weer voor die week, ik vind het toch al een vreselijk irritante task. Schiet mij maar lek. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rewards app zijn veel issues mee geweest. Eerder deze week nog wel een update van gekomen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:05

Polariteit

Fietsende fotografeur

Dat registreren van bing-zoekopdrachten heeft bij mij nog nooit gewerkt geloof ik; zowel niet op mobiel als op dekstop :/

Ik vind die rewards app (die op xbox iig) trouwens sowieso erg slecht, regelmatig werkt hij niet 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:16

On_E

Housemusic

Ik wacht nog even de reviews af voor ik m evt koop. Wel gister F1 Manager gekocht, dat durfde ik wel aan. :) (25 aug release)

[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 19-08-2022 08:32 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Fan vanaf het eerste uur van deze serie, voor mij de allereerste Xbox 360 game die ik kocht, maar de nieuwe Saints Row spreekt mij totaal niet aan. Ik wacht rustig recensies en gebruikerservaringen af maar ik verwacht er niet teveel van.

Destroy All Humans 2, Stray (PS5, fysiek) staan op mijn lijstje om te kopen, mogelijk ook Soul Hackers 2.

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 19-08-2022 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wesrou schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:33:
Ik heb laatst mijn facebook en discord gekoppeld in de xbox app, maar vriendsuggesties komen niet tevoorschijn. Hebben jullie daar ook last van? (of heb ik geen xbox vrienden op fb :') )
Idem, en ik denk ook idem :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
On_E schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:32:
[...]

Ik wacht nog even de reviews af voor ik m evt koop. Wel gister F1 Manager gekocht, dat durfde ik wel aan. :) (25 aug release)
Ik denk dat de reviews binnenkort wel in het Saints Row Topic zullen verschijnen :), ben hier zelf ook heel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geprobeerd een review exemplaar te score, maar helaas geen antwoord op gekregen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 19-08-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:06:
Geprobeerd een review exemplaar te score, maar helaas geen antwoord op gekregen 8)7
Heb je een review site of YouTube channel? :)

Edit: Ja dus :)

——

The Ascent hebben ze echt verknald met de DLC. De difficulty is echt debiel. Vijanden rond hetzelfde level zijn echt bulletsponges op easy maar 2 grenades van hen zijn ineens dodelijk. Echt heel raar.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2022 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
Polariteit schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 08:31:
[...]

Dat registreren van bing-zoekopdrachten heeft bij mij nog nooit gewerkt geloof ik; zowel niet op mobiel als op dekstop :/

Ik vind die rewards app (die op xbox iig) trouwens sowieso erg slecht, regelmatig werkt hij niet 8)7
Zoekopdrachten heb ik kunnen voltooien door de QR code die hij weergeeft te scannen en dan de zoekopdrachten uit te voeren. Afgelopen weken lukt het ook vanuit de Bing app op mijn android toestel.

Die rewards app is inderdaad een draak. Vaak kan ik de 50punten voor de achievements niet registreren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Voor de mensen met een game pc naast hun xbox, Death Stranding vanaf 23 augustus in Gamepass PC.

https://news.xbox.com/en-...ust-23-with-pc-game-pass/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:12:
Voor de mensen met een game pc naast hun xbox, Death Stranding vanaf 23 augustus in Gamepass PC.

Het is dat onze 7 jaar oude laptop hem waarschijnlijk niet kan draaien, maar anders had ik hem even geprobeerd. Aangezien ik nooit echt hoogte heb kunnen krijgen van dit spel wat nou precies het doel was, op Twitch zag het er allemaal ook heel leeg uit en werd me ook niet veel duidelijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:17:
[...]

Het is dat onze 7 jaar oude laptop hem waarschijnlijk niet kan draaien, maar anders had ik hem even geprobeerd. Aangezien ik nooit echt hoogte heb kunnen krijgen van dit spel wat nou precies het doel was, op Twitch zag het er allemaal ook heel leeg uit en werd me ook niet veel duidelijk :D
Haha heb ook al jaren geen game pc of laptop. Ben echter wel benieuwd naar de Steam deck. Zou grappig zijn als je het via xcloud kon proberen maar dat zal er wel niet in zitten. :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-08-2022 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:27:
[...]

Haha heb ook al jaren geen game pc of laptop. Ben echter wel benieuwd naar de Steam deck. Zou grappig zijn als je het via xcloud kon proberen maar dat zal er wel niet in zitten. :)
Dat zou inderdaad wel gaaf zijn , want dan kunnen we het spel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41

Vorige week geprobeerd, vond de story en de setting erg tof en interessant maar ben hard afgehaakt op de ehh 'gameplay' dat gewandel is niets voor mij :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Laatst online: 19-09 06:53

Ja Phil's shelf had het al "voorspeld"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7KRZ3XcMFN_sw888bv3Jc084L0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5vd5AfZaU1ow2YX0F9bMHmnn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
drakiesoft schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:28:
[...]

Ja Phil's shelf had het al "voorspeld"

[Afbeelding]
Prachtig om te zien dat ie daar ook een Nintendo Switch heeft staan :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tux3.14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:36:
[...]

Mario kart on game pass confirmed ;) :P

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
Dus zolang Sony zelf die zak met geld krijgt vinden ze alles best. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de game op de PS4 gespeeld, wat een mooie game, het is wel z'n typische Kojima game, of je vind het tof of je vind het niks. Ik zelf vond hem leuk en zou hem zo weer spelen als ik veel tijd over had. Ben alleen bang dat mijn 2 jaar oude Game laptop, deze game niet zal draaien, maar zeker een toffe aanwinst voor Xbox Game Pass PC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:34:
[...]

Heb je een review site of YouTube channel? :)

Edit: Ja dus :)
Vroeger veel Youtube reviews gedaan en ook geschreven voor mijn oude Entertainment website, helaas is die website en Youtube kanaal offline, wel heb ik mijn oude geschreven reviews nog en hergebruik ik af en toe, naast het gewoon schrijven wat ik sinds vorig jaar doe.

Momenteel heb ik wel een eigen website, maar deze linkt voor nu alleen door naar artikelen op Tweakers en naar mijn nieuw Youtube kanaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-09 17:16

BM

Moderator Spielerij
Is dat niet ruim vroeg voor een game die over 2 maanden pas uit komt? :?

Geen idee hoor, ik volg het 'gone gold' niet meer zo :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inderdaad.
Je zou bijna zeggen dat de CEO van Microsoft Gaming donders goed weet wat hij in beeld zet. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
BM schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:43:

De basis staat, nu is het polijsten begonnen voor de day-one-patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakie NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:06
Heb deze week 2x een Xbox series s controller gekocht. (Ze waren eindelijk weer te koop bij de MediaMarkt!) De 1ste teruggebracht wegens driften tijdens Call of Duty.

Nieuwe gehaald (Carbon black variant) echter heeft de ook last van driften/vast zitten van linkerstick. Hij blijft dan rennen naar beneden bijvoorbeeld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

En kan het aan de controllers liggen of zal het wat anders kunnen zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

DHL Simulator :+

Ik heb hem gespeeld op de Ps4 (pro) beetje mee gezogen in de hype en toen gekocht. Speelde gek genoeg toch wel lekker, werd er helemaal rustig van. Vooral het middenstuk waar je vrij kunt bewegen vond ik de moeite waard.

Al met al krijgt de game iets te veel credits als je het mij zou vragen maar het is toch ook wel weer een game die je even moet proberen, zeker nu dat “gratis” kan voor de pc gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Ja daar heeft zijn marketing collega goed over nagedacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:43:

Vroeger was dat nog wel wat, nu betekend dat “Gone gold zodat het schijfje gemaakt kan worden, 2 maanden crunch voor de day-one patch”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 21:07

Kalkie

NLMP

2x gespeeld, een unieke ervaring, zo anders dan alle andere games die ik heb gespeeld, de soundtrack spot on met het verhaal. Wel een hate it or love it game. Of love it and hate it … sommige stukken in de sneeuw heb ik vervloekt!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 17:43:
[...]

Inderdaad.
Je zou bijna zeggen dat de CEO van Microsoft Gaming donders goed weet wat hij in beeld zet. ;)
Ja, het zal ongetwijfeld een marketing reden hebben. Zo van; “kijk mij naast een CEO ook een gamer zijn voor de gamers” oid :P
Ik geloof best dat ie er wel een spelletje op speelt, net als ie dat ook vast wel doet op de PS5. Je moet toch weten wat je concurrenten doen. Maar het zal vast niet veel zijn, op functies waar zo’n persoon zit werk je bijna 7 dagen in de week, 10 a 12 uur per dag.

Maar, ik hoop stiekem dat dit gewoon een hint is dat je de Xbox kunt streamen naar de Switch :+ Of xCloud voor wie dat wil :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:58
Tux3.14 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 23:01:
[...]

Ja, het zal ongetwijfeld een marketing reden hebben. Zo van; “kijk mij naast een CEO ook een gamer zijn voor de gamers” oid :P
Ik geloof best dat ie er wel een spelletje op speelt, net als ie dat ook vast wel doet op de PS5. Je moet toch weten wat je concurrenten doen. Maar het zal vast niet veel zijn, op functies waar zo’n persoon zit werk je bijna 7 dagen in de week, 10 a 12 uur per dag.

Maar, ik hoop stiekem dat dit gewoon een hint is dat je de Xbox kunt streamen naar de Switch :+ Of xCloud voor wie dat wil :P
https://www.exophase.com/xbox/user/p3/

Toch nog wel redelijk wat. Hij is geen completionist zo te zien. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:19

Als ik jou was zou ik hem echt proberen. Ik vond het echt de meest vreemde game ooit gespeeld, maar desondanks super goed. Echt een pareltje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Misschien als ik ooit de steam deck bestel. :)

—-

Over paar dagen alweer Gamescom. Ben benieuwd of we weer wat leuke games te zien krijgen.

—-

Ik klaagde over de difficulty van The Ascent DLC, maar dat lag helemaal aan mij. Op een of andere manier had ik geen enkele skillpoints ingezet. Ik denk dat ik die per ongeluk had gereset toen ik de main game vorig jaar had uitgespeeld. Ik was dus een soort van level 1 tegen level 30 enemies. :P

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-08-2022 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:57:

Ik klaagde over de difficulty van The Ascent DLC, maar dat lag helemaal aan mij. Op een of andere manier had ik geen enkele skillpoints ingezet. Ik denk dat ik die per ongeluk had gereset toen ik de main game vorig jaar had uitgespeeld. Ik was dus een soort van level 1 tegen level 30 enemies. :P
7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Haha jep… beetje dom. Maar toch blijft de difficulty wel wat ongebalanceerd, net zoals in de main game, dus ik vind het niet een hele onlogische gedachte dat het niet aan mij lag :P

—-

Geruchten zijn dat Lies of P mogelijk een Gamepass day one wordt. Dat zou leuk zijn, want die staat wel op mijn wensenlijstje.

Pagina: 1 ... 25 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord