Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:00

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Saints Row 2022 Topic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WLn-fXPGETqwHJXU_RzTjhnLQ9I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gAhg4Iarvy8XybQlI1wPapd4.jpg?f=user_large
Ontwikkelaar: Deep Silver Volition
Uitgever: Deep Silver, Koch Media
Platforms: PlayStation 4 & 5, Xbox One & Series X|S, Windows.
Release-datum: 23-08-2022

Het nieuwste deel krijgt de titel Saints Row, al wordt in het promotiemateriaal ook de slogan self made getoond. De makers beloven blockbuster-actie en een origineel verhaal, waarin 'de geboorte van de Saints' aan bod komt. Het verhaal zit vol criminaliteit, buitengewone scènes en kenmerkende verrassingen doorspekt met humor, aldus de omschrijving van de ontwikkelaars.

Het spel zal veel wapens bevatten, variërend van pistolen en geweren tot raketwerpers en zware handwapens. Ook beloven de makers exotische wapens die aan te passen zijn. De game krijgt een co-op-modus met drop-in- en drop-out-functionaliteit. Spelers kunnen dus op ieder moment een co-op-sessie starten of beëindigen en alleen doorspelen.

De game werd tijdens de openingsavond van de gamescom aangekondigd met een lange filmische trailer en een korte teaser van gameplay. Het spel komt naar Xbox- en PlayStation-consoles van de huidige en vorige generatie en de pc-versie verschijnt in de Epic Games Store. Er komen later ook uitbreidingen voor het spel; blijkt uit de verkrijgbaarheid van een Expansion Pass.

Kenmerken:
  • Een origineel Saints Row verhaal dat zich focust op het ontstaan van de bende.
  • Santo Ileso is de grootste Saints stad tot nu toe met 9 unieke districten, omringd door een woestijn.
  • Verover de stad blok voor blok om je imperium uit te bouwen.
  • Een breed arsenaal aan bekende en exotische wapens van dichtbij en veraf. Alle wapens zijn naar eigen smaak aanpasbaar.
  • Heel veel verschillende opties voor voertuigen. Waaronder de bekende VTOLs, maar bijvoorbeeld ook karts en wingsuits.
  • Meest uitgebreide opties ooit voor de franchise om je personage samen te stellen. Vervolgens pas je voertuigen en wapens ook volledig naar smaak aan.
  • Naadloze drop-in/drop-out co-op. Speel samen wanneer je maar wilt en verover de straten samen, of neem elkaar goed bij de neus.
Customization

het nieuwe spel geeft je de meest aanpasbare Saints Row ervaring tot nu toe, en hier laten we je een uitgebreide blik zien op al onze aanpassingsmogelijkheden. En dit is niet alleen voor je baas (hoewel we daar wel wat coole dingen te laten zien hebben), maar ook voor je voertuigen, favoriete wapens, het Saints HQ, zelfs de stad zelf. En nog een stapje verder - de mogelijkheid om de loopvlakken van je trouwe rekruten en vrienden aan te passen.

Co-op de grote focus

Ook in de reboot zal co-op centraal staan, met een ‘seamless’-ervaring als groot selling point. Wanneer je samen een stuk wil spelen in iemands campaign, dan kan dat. Moet de ander na vijf minuten plots eten, dan kan je gewoon uit de wereld vertrekken zonder dat progressie verloren gaat.

De verschillende districten

Er zijn vijftien districten in de game en in de trailer worden er een aantal uitgelicht - specifiek de drie districten van de rivaliserende gangs. Het gaat om Rancho Provedencia van de Los Panteros, Lakeshore van Marshall en Monte Vista van The Idols.
Boss Factory

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkzqjDyEpzc61ByMbd2PSUwCRQ0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/X2R3GhC56LgTaAx7VKq3mBuZ.png?f=user_large
''Klik op de afbeelding voor doorverwijzing''

Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2TlhoKr-KSzyx6-x602UBTTrUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QLy5PcmcUr4TShATv2dIKRRZ.png?f=user_large

Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-wB5U4j_zBhvuodwbOMxIHV70o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SqODwdMZvAEcjhY5INoouSmp.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2iizRGK8Rvi4Eckel5aGMWTUgg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SLgAQW86CDOyyneNcI8w9Edm.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKV7va2k_k2aj0BxrcgTZ9BP_48=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/T4dMmuxtPKqtEvcC6LOB4O2b.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8lssTryr6_XVYqNe9tjh3PCFBXk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/BC0Fsc009UAXKDh9zmxfblJ7.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J99QfriPBZpRFjTRCR1eHSeF4nY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SWzvUMJ8Sq2g8sZFydH2PvD5.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpL819jzGL8SEXZS8MWcs2sP0mc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SPxsJYejK5XxfS6d4xVerX7x.png?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_GRlg3sqoazfn7p9c9kOydnSQM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hvckzAOfZVZP6Lyk3dtyPaf1.png?f=user_large
Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 09-01-2023 08:55 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:29
Zeg nog geen must-have maar hij staat zeker op mijn radar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin Groen
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 28-01-2022
Ben erg benieuwd! Blijven toch goeie games voor langdurig vermaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:05

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dit is er wel eentje waar ik echt op zit te wachten. Farcry 6 viel me erg tegen, COD ook. Kan dus eigenlijk niet wachten!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:55
Ik heb er echt zin in. Tenminste wat orignaliteit

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

corset schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 13:23:
Ik heb er echt zin in. Tenminste wat orignaliteit
Dit idd, vind ook goed dat de devs vasthouden aan de nieuwe setting en personages. Alles is al zo een eenheidsworst, beetje vernieuwing kan echt geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 14:29
Met deze reboot is het de ontwikkelaar deels wel al gelukt om een nieuwe speler aan boord te krijgen.Kan mijn vinger er niet precies op leggen maar nu heb ik wel interesse in een Saints Row game.

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 28-08-2021 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat vonden we van de nieuwe gameplay stukjes? :) ik vond het er minder mooi uitzien dan ik had gehoopt na de eerste trailer,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mwoa ik vind het er lang niet slecht uit zien voor Pre Alpha. Wat ook niet helpt is dat het 30 FPS is met een bult motion blur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:40
Enorm fan van de hele Saints Row serie, vanaf deel 1. Kijk erg uit naar de nieuwste, maar, er zijn wel wat issues. Zoals geen Johnny Gat.
Grafisch vind ik het wel aardig, moet het echte spel nog zien natuurlijk. En ik hoop echt dat je de character creator krijgt voor dat je ook maar een seconde gameplay moet doen. Want de huidige hoofdpersoon heeft wmb niets te maken met Saints Row en hoort er ook niet in thuis.
Mijn persoonlijke mening uiteraard. Misschien valt het allemaal wel mee, en misschien is het een drama. Wait and see..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Waarom is het zo cartoony? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Because they need to appeal to a wider audience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
LadyVodka schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:16:
[...]

Helaas wel, vind dat cartoony echt niet bij de game passen en weet nu al dat ik de gehoopte remake van deel 1 hierdoor niet meer ga zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mwoa, ik vind de vibe wel lekker. Ziet er ook zeker niet slecht uit, ik hoop wel dat ze nog wat aan de textures en pop in gaan doen, dat stoorde me meer!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

LadyVodka schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 18:16:
[...]

Moet zeggen, het werkt wel, voor het eerst dat ik niet totaal verafschuwd ben door de graphics van een Saints Row game, maar of het wat voor mij is denk ik niet, GTA is ook al niet zo mijn ding meer, vroeger vond ik dat soort spellen heel leuk maar tegenwoordig liever games die zich met name focussen op het verhaal en de vertelling ervan (hoewel dat aspect op zich bij GTA meestal wel ok was) en ik heb tegenwoordig ook liever wat meer lineaire games met een beetje openheid dan complete open wereld games.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-03 23:07
In een van de eerste trailers dacht ik eerst al van wat is hier aan de hand, textures en lighting ziet er voor geen meter uit. Maar nadat ik de gameplay heb gezien van de eerste missies ben ik positief verrast. Als long time Saints Row fan vind ik dit geweldig. Ik kijk ernaar uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:45
https://twitter.com/DSVol.../1460842657882779652?s=20

Kondig dan niet in augustus een release van feb 2022 aan om hem 3 maanden later een half jaar uit te stellen.. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door voog op 24-11-2021 22:24 ]

• SpaVast
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 07-04 13:22
Als iemand die nog nooit saints row heeft gespeeld ben ik wel benieuwd na het zien van de trailer.
Nu het behoorlijk is uitgesteld vroeg ik me af of het nog leuk is de oude saints row(s) te gaan spelen en of deze een beetje (fatsoenlijk) draaien op een xbox series x.

Als dat zo is, welke raden jullie aan om dan te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Na het zien van de customisation trailer begin ik er wel meer zin in te krijgen.
Grafisch valt het me wat tegen, maar het past wel heerlijk in de typische saints row sfeer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
He's back.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ivJT5AstwQvAhrMsymRx0Bn5MIE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ldRpfFVM5d3ZccshLWl7oGry.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb de game ook gekocht, puur omdat die 38 euro was in Mexico :p. Lijkt me namelijk een heerlijke game waarin niks serieus is, lekker ontspannen gamen.

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 02-05-2022 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

EDIT: 14 minuten aan gameplay!

[ Voor 108% gewijzigd door G_Dragon op 24-05-2022 22:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Je kan alvast je eigen character maken met Saints Row Boss Factory:

Xbox

Playstation

Epic Store

[ Voor 42% gewijzigd door G_Dragon op 09-06-2022 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog
Hij is inmiddels ook als key te krijgen in de diverse shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben wel benieuwd hoe we onze characters kunnen showen die we hebben gemaakt!
Enige optie tot nu toe is een screenshot maken op je console/pc.
Dan mijn vraag, hoe ziet jullie character eruit? :D

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 10-06-2022 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-04 22:23

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of het 2 of 2+ co-op zal hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xtWgJuPDLN7rpYgLuIM1MeE9ink=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vKANDF5XT2YpBE9VvZgDszG9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
Heh, de Boss Factory is wel een grappig idee. Meteen even geprobeerd natuurlijk, niet slecht, wel minder dan verwacht na alle aankondigingen over hoe geweldig de creator zou zijn. Misschien dat dat later nog aangepast kan worden, geen idee. Wel apart dat hier ook al “prosthetics” in zitten, net als Forza Horizon. Iets wat ik dus nooit zal gebruiken, maar ja, zal wel weer vanwege de “inclusieviteit” zijn. Heel jammer dat Saints Row aan dat woke gedoe mee doet, terwijl de serie juist bekend staat om alles en iedereen belachelijk te maken.

Toch de Gold versie gepreordered, want Saints Row. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online

Battlefield 2042 had better voice lines than this.

[ Voor 61% gewijzigd door LadyVodka op 16-07-2022 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• voog

Begint nu toch wel te kriebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De pre-load is hier beschikbaar op de Xbox Series X|S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Ik wacht nog effe voor 39.99€ versie (STEAM)
~ergens volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Kan iemand mij wat meer vertellen over de Saints Row reeks? Ik heb er nooit een game van gespeeld. Ik hou van openwereld games waar heel veel te doen is en ik kan rondklooien. De game ziet er leuk uit maar ook een beetje verouderd/simpel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01

OMD

Piet_Piraat7 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:18:
Kan iemand mij wat meer vertellen over de Saints Row reeks? Ik heb er nooit een game van gespeeld. Ik hou van openwereld games waar heel veel te doen is en ik kan rondklooien. De game ziet er leuk uit maar ook een beetje verouderd/simpel?
Het is een GTA achtige serie maar die vooral in het teken staat van gekte, lol en bezopen acties. Wapens als dildo's, 8 voudige raketwerpers en weet ik het allemaal wat zijn geen vreemde in deze serie.
Het is een spel die je moet nemen met een korreltje zout maar er zijn zat mensen die dit dus prefereren ten opzichte van GTA. Humor is meer de onderliggende toon bij SR.

[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 27-07-2022 11:04 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
OMD schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 11:03:
[...]

Het is een GTA achtige serie maar die vooral in het teken staat van gekte, lol en bezopen acties. Wapens als dildo's, 8 voudige raketwerpers en weet ik het allemaal wat zijn geen vreemde in deze serie.
Het is een spel die je moet nemen met een korreltje zout maar er zijn zat mensen die dit dus prefereren ten opzichte van GTA. Humor is meer de onderliggende toon bij SR.
Dat "Schijt lollige" van de dildo's kwam pas met nummertje 3 toch? Dat heeft mij nooit echt aangesproken namelijk, als dat hier toch weer inzit dan ben ik snel klaar denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:48:
[...]

Dat "Schijt lollige" van de dildo's kwam pas met nummertje 3 toch? Dat heeft mij nooit echt aangesproken namelijk, als dat hier toch weer inzit dan ben ik snel klaar denk ik.
Ik hoop ook dat ze die dingen achterwege hebben gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01

OMD

Donstil schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 12:48:
[...]

Die kwam inderdaad pas bij 3 en 4 volgens mij. Was wellicht niet het beste voorbeeld. Gewoon humor is denk ik beter omvattend wat SR is.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 10:18:
Erg veel plezier gehad met Deel 1 en Deel 2, Deel 1 kwam ook met perfecte timing, namelijk op het moment dat GTA nog geen (op dat moment) Next-Gen versie beschikbaar had op de Xbox 360.

Verder klopt het wel wat @OMD zegt overigens, het is GTA maar dan met iets meer lolligheid.

Wat mij betreft komt deze game ook weer met een fijne timing, een "Next-Gen" GTA hebben we nu weer niet maar toch merk ik bij mijzelf wel dat er wat honger is naar een Open World game zoals dit, beetje rond klooien, missies doen, etc. Ik kijk er in ieder geval naar uit. Pre-order staat al (een tijdje)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 27-07-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Weet iemand of er Crossplay inzit eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:57
Is deze game een beetje de moeite. Ben op zoek naar games om tot de beta van modern warfare 2 te overbruggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:01:
Is deze game een beetje de moeite. Ben op zoek naar games om tot de beta van modern warfare 2 te overbruggen....
Ik hoop het, heb de pre-order al een paar maand staan omdat hij toen in Brazillië onder de €40 euro dook. Zelf vond ik ze vanaf Saints Row 2 / 3 echt slecht worden, hoop dat deze weer meer zoals Saints Row 1/2 zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:04:
[...]

Ik hoop het, heb de pre-order al een paar maand staan omdat hij toen in Brazillië onder de €40 euro dook. Zelf vond ik ze vanaf Saints Row 2 / 3 echt slecht worden, hoop dat deze weer meer zoals Saints Row 1/2 zal zijn.
Ziet er niet slecht uit vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:15:
[...]

Ziet er niet slecht uit vind ik
Mee eens! Ben daarom ook heel benieuwd naar mijn eigen ervaring met de game, want hoop echt op een flinke verbetering op alle vlakken met deze consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:16:
[...]

Mee eens! Ben daarom ook heel benieuwd naar mijn eigen ervaring met de game, want hoop echt op een flinke verbetering op alle vlakken met deze consoles.
Ik besteld op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:16:
[...]

Zie dat je saints row boss factory kan downloaden. Is dit enkel een personage creëren of nog andere dingen en kan je deze creatie meenemen naar de full game of staat dit er los van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:33:
[...]

Zie dat je saints row boss factory kan downloaden. Is dit enkel een personage creëren of nog andere dingen en kan je deze creatie meenemen naar de full game of staat dit er los van
Ja daar kan je enkel een personage bij maken , hier hebben ze een paar dagen geleden zelfs een mooie trailer van gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:53:
[...]

Ja daar kan je enkel een personage bij maken , hier hebben ze een paar dagen geleden zelfs een mooie trailer van gemaakt.

[Video: SAINTS ROW – Boss Factory Community Creations Trailer [OFFICIAL]]
En bewaar je deze dan voor de game binnen 15 dagen.
Kan Je ook meerdere maken of eentje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:57:
[...]

En bewaar je deze dan voor de game binnen 15 dagen.
Kan Je ook meerdere maken of eentje.
Haha ik heb mijn character al in Juni gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nieuwe gameplay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
Deze zag ik zondag ook al in het Xbox topic idd. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, in sommige eerdere video’s dacht ik nee dank je. Dan een paar die je toch redelijk konden overtuigen. Nu deze waardoor ik denk “meh..”

Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. Misschien valt het toch wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:01:
Haha dat is nou precies mijn idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tommy-D schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:32:
Deze zag ik zondag ook al in het Xbox topic idd. Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, in sommige eerdere video’s dacht ik nee dank je. Dan een paar die je toch redelijk konden overtuigen. Nu deze waardoor ik denk “meh..”

Ben benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn. Misschien valt het toch wel mee..
Eigenlijk kijk ik dit soort filmpjes bij open wereld games om deze reden niet, ze geven maar zelden een goed beeld van het eind product.

Zelf je eigen pad bepalen, rond klooien in de wereld, dat soort zaken vind ik bij dit soort games altijd een stuk belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nieuwe trailer

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tommy-D schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:32:

Oh was die daar ook gepost, dan heb ik dat gemist! :)
Ik laat me verrassen, want het kan voor mij niet veel slechter dan de laatste paar Saints Row games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
Dat laatste ben ik het absoluut mee eens. Ach, over 2 weken zullen we het echt weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nog iets meer als een weekje voor saints row. Finally. Daarna beta modern warfare. Nu nog effe bezig houden met dying light 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 22:06:
[...]

Haha ik heb mijn character al in Juni gemaakt :D
Ik heb er zes gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fmFZiuO9NErkQnPAd74yo0HwvQw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6A1j0CPV6vuIN8mbzrfYlIk9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRIxBkA7KyZIX14E52OtMyA5pXo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlAg8Xs9zbHZQhNmVDssSZ0K.jpg?f=fotoalbum_large

Twe normale characters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 22:31:
Nog iets meer als een weekje voor saints row. Finally. Daarna beta modern warfare. Nu nog effe bezig houden met dying light 2
Naar Dying Light 2 keek ik toen heel erg uit, heb die game nu zo'n 10 uurtjes gespeeld maar kan er moeilijk inkomen en ben er ook nooit meer mee verder gegaan. Geen idee waarom, alsof het de magie mist van deel 1 :o ... Modern Warfare 2 koop ik alleen als er bevestigd word of er ook split-screen inzit, die games zijn namelijk couch games voor mij en mijn vriendin. Saints Row heb ik toen gekocht omdat de game 38 euro was in Mexico dus hem niet kon laten gaan voor die prijs dus ben heel benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik verwacht niet zo heel veel van deze game maar aangezien ik nu vakantie heb ga ik hem toch wel halen, gewoon een beetje aan kloten zijn dit soort games wel ff leuk voor 8)

Had nog wel ff een leuke babe aangemaakt in die boss factory maar ga de game wel met een mannelijk char spelen.

Wel ontiegelijk crappy tattoos trouwens waar je uit kunt kiezen :+

[ Voor 34% gewijzigd door Sipio op 15-08-2022 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2022 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
De 21 ste kunnen we downloaden 53 gb op ps5. Zou je dat al kunnen de nacht van 20 op 21. Download altijd tijdens de nacht daarmee de vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik ben erg benieuwd naar de eerste reviews :) de game ziet er steeds interessanter uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

Ben eigenlijk nog wel hyped voor de game. Misschien neem ik zelfs even een dagje of wat vrij. Hoe laat moet de game online komen? Ik meen dat dit de laatste tijd niet meteen is geweest. Of heeft deze game wel weer gewoon een launch om 0.00?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:42:
Ben eigenlijk nog wel hyped voor de game. Misschien neem ik zelfs even een dagje of wat vrij. Hoe laat moet de game online komen? Ik meen dat dit de laatste tijd niet meteen is geweest. Of heeft deze game wel weer gewoon een launch om 0.00?
De 21 ste augustus kan je downloaden. Denk dat inderdaad 00 00 zal zijn van maandag met de overgang naar dinsdag. Of zou moeten zijn dat het vroeger is. Zullen we wel rap weten denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:49

On_E

Housemusic

Martinspire schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:42:
Wereldwijd om middernacht, dus als je naar Nieuw-Zeeland verhuist kun je maandagmiddag beginnen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
On_E schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:58:
[...]

Wereldwijd om middernacht, dus als je naar Nieuw-Zeeland verhuist kun je maandagmiddag beginnen.
Moet je dan niet het spel in nieuw Zeeland store gekocht hebben of ben ik verkeerd....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 17:16:
De 21 ste kunnen we downloaden 53 gb op ps5. Zou je dat al kunnen de nacht van 20 op 21. Download altijd tijdens de nacht daarmee de vraag
Dan is Playstation wel laat, want ik kon de pre-load de Xbox Series X|S al op 22 juli downloaden.

EDIT: Ik kom via Google inderdaad tegen dat het klopt dat Playstation spelers het later kunnen.
Spelers op de meeste platforms kunnen het spel echter vooraf laden, zodat het voor je klaar is wanneer de klok 12 uur slaat. Wie Saints Row op Xbox-consoles wil spelen, kan nu naar de winkel gaan en het spel downloaden voordat het uitkomt. terwijl PlayStation-spelers dit 48 uur voor de releasetijd op 21 augustus kunnen doen.

Wolverine9000 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:16:
[...]

Moet je dan niet het spel in nieuw Zeeland store gekocht hebben of ben ik verkeerd....
Nee gelukkig niet :), ik heb deze manier om eerder te spelen ook al meerdere malen gebruikt. Alleen andersom werkt het niet, want als ik bijvoorbeeld een spel via Brazilië koop moet ik wel wachten tot het de release tijd is in Brazilië en kan ik niet om 00:00 op release in Nederland spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 19-08-2022 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:19:
[...]
Nee gelukkig niet :), ik heb deze manier om eerder te spelen ook al meerdere malen gebruikt. Alleen andersom werkt het niet, want als ik bijvoorbeeld een spel via Brazilië koop moet ik wel wachten tot het de release tijd is in Brazilië en kan ik niet om 00:00 op release in Nederland spelen.
Dat heb ik niet hoor. Koop alles in Brazilië en heb mijn console al meermaals op NZ gezet om eerder te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Donstil schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:22:
[...]

Dat heb ik niet hoor. Koop alles in Brazilië en heb mijn console al meermaals op NZ gezet om eerder te kunnen spelen.
Ik heb het spel in de Belgische store gekocht. Gaat dat bij mij dan ook lukken op twaalf uur vroeger te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-04 21:17
moet je voor dat pre loaden eigenlijk de game via xbox gekocht hebben of kan dat altijd? (heb de hard copy besteld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:05
squashedraven schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 14:59:
moet je voor dat pre loaden eigenlijk de game via xbox gekocht hebben of kan dat altijd? (heb de hard copy besteld)
Kan altijd letterlijk de eerste google hit......
If you buy physical game releases, you can still benefit from preloading titles digitally. While you wait for your disc version to be delivered on day one, you may be able to get game assets and release day patches downloaded and installed. All you need to do is wait for the mail, insert the disc, and play.

[ Voor 3% gewijzigd door Hulleman op 19-08-2022 15:04 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

Oh echt? Ik ben meerdere malen tegen het probleem aangelopen dat ik niet kon spelen omdat de licentie in Brazilië nog niet actief was omdat het daar nog niet de release dag was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:24:
[...]

Oh echt? Ik ben meerdere malen tegen het probleem aangelopen dat ik niet kon spelen omdat de licentie in Brazilië nog niet actief was omdat het daar nog niet de release dag was.
Schijnt wel van de game afhankelijk te kunnen zijn. Niet allemaal unlocked ze per regio.

Maar laatste keren dat ik wat kocht was het geen probleem in ieder geval.

Al heb ik hem nu niet digitaal dus kan het niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 15:35:
[...]

Schijnt wel van de game afhankelijk te kunnen zijn. Niet allemaal unlocked ze per regio.

Maar laatste keren dat ik wat kocht was het geen probleem in ieder geval.

Al heb ik hem nu niet digitaal dus kan het niet controleren.
Met:
Alleen andersom werkt het niet, want als ik bijvoorbeeld een spel via Brazilië koop moet ik wel wachten tot het de release tijd is in Brazilië en kan ik niet om 00:00 op release in Nederland spelen.
Bedoelde ik dat je een game niet om 00:00 Nederlandse tijd kan spelen als je de licentie in Brazilië hebt gekocht, dit had ik bijvoorbeeld met Red Dead Redemption 2. Die kon ik pas de volgende ochtend na 7 uur spelen omdat het in Brazilië nog geen releasedag was.

Verder lukt het mij inderdaad wel om games een dag vroeger te spelen via de NZ manier, ik denk echt dat het ermee te maken heeft of ze wereldwijd op dezelfde tijd unlocken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44

Martinspire

Awesomeness

Wolverine9000 schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

De 21 ste augustus kan je downloaden. Denk dat inderdaad 00 00 zal zijn van maandag met de overgang naar dinsdag. Of zou moeten zijn dat het vroeger is. Zullen we wel rap weten denk ik...
Ik heb hem al gedownload op de Xbox, maar denk dat je het over de PS hebt dan. Volgens mij heb je verder wel gelijk. Bij Xbox kun je eerder aan de slag als je je locatie op Nieuw Zeeland zet, maar anders 0.00. Bij Steam heb je nog wel eens dat ie wat later open gaat. Ik kan het alleen niet vinden.

Naja we zien het wel.

Via een gelekte video op Reddit kom ik trouwens bij een Spotify Playlist uit. Voor wie alvast wil luisteren wat voor nummers erin zitten. Al is nog niet alles beschikbaar. Ik gok dat er nog wat nummers moeten releasen. Vaak krijgen dit soort games wel een officiële playlist.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
YouTube staat al met gameplay. De embargo gaat morgen pas weg.strange

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09:08
Vanaf 23 augustus tot en met de 28e is er een Saints Row pop-up store op Utrecht Centraal. Ik ga daar vrijdag of zaterdag wel een kijkje nemen denk ik. Had dit al in het Xbox topic gezegd, maar ik speelde mijn eerste Saints Row game op de PS3 (deel 2) en vond dat zo vet dat ik in 2010 een Xbox 360 erbij nam voor deel 1. (en daardoor gek op Xbox werd maar dat terzijde). Kijk zeer uit naar deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Leaked Gameplay:
[YouTube: Saints Row - First 39 Minutes No Commentary]

track-list:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zitten ook al wat gamers op twitch te streamen, ziet er toch wel leuk uit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Donstil schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 00:26:
Zitten ook al wat gamers op twitch te streamen, ziet er toch wel leuk uit allemaal.
Dat zijn de personen die de disc al hebben. Das ee´ voordeel van disc e. Maar kan ook een nadeel zijn dat je de disc maar na release krijgt door problemen met leveringen e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:36:
[...]

Dat zijn de personen die de disc al hebben. Das ee´ voordeel van disc e. Maar kan ook een nadeel zijn dat je de disc maar na release krijgt door problemen met leveringen e
Ja dat zal wel idd. Ik heb hem uiteindelijk ook op disk besteld (55,- bij Bol) maar doorgaans komt dat wel goed op release. Mocht hij dinsdag niet bij de post zitten kan ik altijd nog wisselen naar de (buitenlandse) digitale versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
Ik mijd de filmpjes omdat ik er helemaal blind in wil gaan. Lukte mij ook met GTA V destijds.

Hoop echt dat deze game een succes wordt. Is toch een grote single player/co-op (als je wilt) game. En zonder microtransacties? Zou fijn zijn als zo een spel weer slaagt. Plus echt behoefte aan weer een dergelijke open world game nu gta in winterslaap is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zorroberner schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:30:
Ik mijd de filmpjes omdat ik er helemaal blind in wil gaan. Lukte mij ook met GTA V destijds.

Hoop echt dat deze game een succes wordt. Is toch een grote single player/co-op (als je wilt) game. En zonder microtransacties? Zou fijn zijn als zo een spel weer slaagt. Plus echt behoefte aan weer een dergelijke open world game nu gta in winterslaap is.
Dit hoop ik ook! :) Het verhaal is hopelijk weer wat meer serieus dan al die gekkigheid van de afgelopen Saints Row games..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
G_Dragon schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 11:39:
[...]

Dit hoop ik ook! :) Het verhaal is hopelijk weer wat meer serieus dan al die gekkigheid van de afgelopen Saints Row games..
Beste mix was toch deel 2. Al heb ik mij in 2019 (na eerst de game te hebben vermeden) toch vermaakt met deel 3 en daarna deel 4.

Maar wat serieuzer verhaal hoop ik ook op. Maar vooral en dat deden alle games goed, het power gevoel dat je krijgt. Je bouwt een imperium op. Hele kaart paars maken was toch iets waar ik van genoot. (Jep ook europa universalis iv en total war liefhebber haha).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:57

WTM

[...]

Ik heb op eerdere consoles nooit een SAINTS ROW gespeeld. Ziet er allemaal wel tof uit. Ik ben grote fan van GTA V (wat ik sinds PS3 speel) en ook bijv. RDO. Denk wel dat ik hier blij van ga worden en ook leuk om met een maatje samen in co-op dit te spelen. Bij GTA doen we regelmatig invite only sessies wat eigenlijk soort van co-op is.

Ik lees met interesse iets over 'ik koop alles in Brazilië'.... Waar kan ik daar nog wat meer over lezen? Digitaal is toch wat relaxter dan schijfjes wisselen maar voor het prijsverschil is het 't vaak wel waard...

Ik denk dat ik dinsdag langs een Game Mania ga en dan ga proberen de game te scoren door de PS4 GTA V in te leveren en PS4 Mortal Kombat XL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WTM schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:06:
[...]

Ik heb op eerdere consoles nooit een SAINTS ROW gespeeld. Ziet er allemaal wel tof uit. Ik ben grote fan van GTA V (wat ik sinds PS3 speel) en ook bijv. RDO. Denk wel dat ik hier blij van ga worden en ook leuk om met een maatje samen in co-op dit te spelen. Bij GTA doen we regelmatig invite only sessies wat eigenlijk soort van co-op is.

Ik lees met interesse iets over 'ik koop alles in Brazilië'.... Waar kan ik daar nog wat meer over lezen? Digitaal is toch wat relaxter dan schijfjes wisselen maar voor het prijsverschil is het 't vaak wel waard...

Ik denk dat ik dinsdag langs een Game Mania ga en dan ga proberen de game te scoren door de PS4 GTA V in te leveren en PS4 Mortal Kombat XL.
“Kopen in Brazilië” is wel een Xbox ding dus op dat platform moet je wel zitten.

Je koopt dan store tegoed voor Brazilië bij bijvoorbeeld Eneba, zet je console regio op Brazilië, voert de codes in en koopt de game, zet je regio weer terug.

Scheelt je (afhankelijk van de game) toch meestal wel €25,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hier en daar paar minuten bekeken. Ziet er niet slecht uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Nog geen review van IGN online? Had hem inmiddels wel verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:10:
Nog geen review van IGN online? Had hem inmiddels wel verwacht..
Wat niet is kan nog komen, neem even een lekker bakkie koffie op deze Maandagochtend en dan hoop ik dat we straks de reviews mogen gaan lezen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:16:
[...]

Wat niet is kan nog komen, neem even een lekker bakkie koffie op deze Maandagochtend en dan hoop ik dat we straks de reviews mogen gaan lezen :*)
Review embargo verliep gisteren 16:00 onze tijd. Vandaar dat ik het vreemd vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 08:55:
[...]

Review embargo verliep gisteren 16:00 onze tijd. Vandaar dat ik het vreemd vind :)
Snap ik ! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Zal wel vandaag om 16:00 zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:07:
[...]

Zal wel vandaag om 16:00 zijn :)
Gelukkig kunnen we morgenmiddag al spelen als je de Xbox op Nieuw Zeeland zet :P (helaas moet ik werken tot 16:30)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 22-08-2022 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sommige YouTubers zeggen dat er te weinig volk in de map rondloopt
Pagina: 1 2 3 4 Laatste