• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 02:30:
[...]

Met.

Game afsluiten en opnieuw opsturen helpt soms…
Ja heb idd ook last van best veel bugs...missie volbracht blijft scherm zwart. Geen reactie maar van de game dus weer helemaal opnieuw beginnen en dat is bij meerdere missies zo. :? Niet leuk!
Vaak dus de game afsluiten en opnieuw beginnen.
Begint nu irritant veel te worden.... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:45
HaterFrame schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 13:03:
Nou dan weet ik niet wat ik verkeerd doe, maar 9 van de 10x kan ik geen takedown doen. Kun je er ook meer achter elkaar doen dan?
Je kan er meer doen, maar niet achter elkaar. Na het doen van een takedown begint er timer te lopen. Pas als die weer gevuld/100% is kan je weer een takedown doen.

Enneh, blauwe omlijning ? Het is Saints Row he, dus PAARS! :)

[ Voor 7% gewijzigd door Tommy-D op 25-08-2022 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Tommy-D schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Enneh, blauwe omlijning ? Het is Saints Row he, dus PAARS! :)
Woops.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AppieNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 13:00:
[...]

- Health meter moet rood (dus zonder schildje/gele health bar)
- Niet in 1 of andere vage animatie lock zitten (1 van de bugs)

Wat ik persoonlijk ook nog wel doe, is de enemy eerst half dood maken, maar dat is meer een muscle memory dingetje van voorgaande Saints games met takedowns :)
Health hoeft niet in het rood te zijn toch?
Ik had begrepen dat die bal zichzelf vult "Saints logo", als die vol is kan ik een takedown doen, ook met goeie health.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
Donstil schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:36:
[...]

Health hoeft niet in het rood te zijn toch?
Ik had begrepen dat die bal zichzelf vult "Saints logo", als die vol is kan ik een takedown doen, ook met goeie health.
Health bar van de tegenstander. Die kan ook geel zijn met een schildje, als het een sterkere tegenstander is. Dan moet je eerst die gele healthbar (zie het als armor laag) van hem/haar slopen dmv schieten/slaan/platrijden( >:) ). Pas als het een “normale” health bar is, zoals de meeste tegenstanders, kan je een takedown doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tommy-D op 25-08-2022 14:41 ]

• Donstil
  • Niet online
Tommy-D schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 14:39:
[...]

Health bar van de tegenstander. Die kan ook geel zijn met een schildje, als het een sterkere tegenstander is. Dan moet je eerst die gele healthbar (zie het als armor laag) van hem/haar slopen dmv schieten/slaan/platrijden( >:) ). Pas als het een “normale” health bar is, zoals de meeste tegenstanders, kan je een takedown doen.
Aaah dat had ik ff niet begrepen, ik rommel nog in het begin gebied :P

• Tommy-D
Ik ook hoor, ben er nog niet zo in gezogen als bij de vorige SR games. Misschien komt dat nog, vooralsnog voelt het niet echt heel erg als Saints Row. Vraag me wel af of je later ook gewoon weer met je “homies” op pad kunt gaan, of dat je ze kan bellen, of iets. Daar heb ik nog niets van gezien, terwijl ik dat juist leuke punten vond. Ben ook nog een beginner in dit spel :)

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:30
Tommy-D schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:25:
Ik ook hoor, ben er nog niet zo in gezogen als bij de vorige SR games. Misschien komt dat nog, vooralsnog voelt het niet echt heel erg als Saints Row. Vraag me wel af of je later ook gewoon weer met je “homies” op pad kunt gaan, of dat je ze kan bellen, of iets. Daar heb ik nog niets van gezien, terwijl ik dat juist leuke punten vond. Ben ook nog een beginner in dit spel :)
Je kan je drie vervelende vrienden bellen om op pad te gaan

• Tommy-D
Zironako schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:29:
[...]

Ah, toch iets dus. Kan je later ook buurten overnemen zoals vroegah, dat daar dan random homies rondlopen die je kan recruiten? Dat kan ik namelijk zo snel online ook nergens terugvinden.

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Dat embleem midden onder moet gevuld zijn, zit een cooldown op. Je kunt de cooldown versnellen door kills te maken!

GamiQ, de game notes app met game maps!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Zironako schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 15:29:
[...]

Mja, dat kan inderdaad, heb ik alleen nog nooit gedaan :|

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik vermaak me momenteel iets teveel met de activiteiten in de wereld zoals : waardetransport busjes slopen, die containers doorzoeken, die geld opdrachtjes en de juiste kleding vinden voor me personage. Heb sinds ik de vrijheid heb nog maar 1 main missie weer gespeeld, ben wel echt op zoek naar de optie om auto's te tunen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiZ5plKNgwMByq8tZrxPsUL-1A0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uKoQMMcJXyIa5bMCqtfzSA39.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2022 08:35 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 18:41:
Heb sinds ik de vrijheid heb nog maar 1 main missie weer gespeeld, ben wel echt op zoek naar de optie om auto's te tunen.
Daarvoor zal je toch iets meer moeten doen dan 1 main missie om auto's tunen vrij te spelen :) (zit niet heel ver)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-09 17:17
He jammer.

Ik ga sowieso wachten tot de echte PC release op Steam. Met een beetje geluk hebben ze de bugs er dan uitgepoetst.

Waar ik me echter zorgen om maak zijn je buddies. Van gameplay videos en reviews krijg ik het idee dat je buddies ten eerste niet overtuigen als gewelddadige bendeleden en ten tweede gewoon geen leuke personages zijn.

Hoe ervaren de spelers dit tot nu toe? Is het geen gemis dat iemand zoals Johnny Gat ontbreekt?

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Wee Man schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 20:06:
[...]

Hoe ervaren de spelers dit tot nu toe? Is het geen gemis dat iemand zoals Johnny Gat ontbreekt?
Ik gebruik ze tot nu toe eigenlijk niet.

Weet iemand hoe dat zit met die car abilities? Moet je die voor elke auto steeds weer unlocken? Dus als ik op de ene auto al de jump seat heb en een ander type met ook die ability, moet ik dat dan staat weer unlocken?

En iemand een overzicht van de controls voor al die wagen stunts?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Ik ben er al wel klaar mee. Echt een matige game. Een dode wereld waar geen hol gaande is, shitload aan bugs en door de achterlijke AI van je medespelers faal je meerdere keren een missie terwijl je er zelf niks aan kan doen en reviven onbegonnen werk is. Daarnaast zit de checkpoint ook nog eens helemaal aan het begin. Ook nog zo dom geweest om de Platinum Edition aan te schaffen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AppieNL schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 19:53:
[...]

Daarvoor zal je toch iets meer moeten doen dan 1 main missie om auto's tunen vrij te spelen :) (zit niet heel ver)
Ja ik heb nog 1 main missie gedaan na het posten van mijn bericht en kan nu tunen oOo

spoiler:
Haha het moment nadat je ontslagen word en uit bed moet komen is geniaal gedaan _O-

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2022 08:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Heb nu zo'n 15 uur in de in zitten. Speel op de PS5, geloof performance mode. Ik snap de 'haat' die het spel krijgt niet echt. Misschien voelt het net iets te leeg aan qua activiteiten, maar nu ik zo'n ~10 main missies heb gedaan, begint de wereld zich meer te vullen met activiteiten.

Ik vind het persoonlijk het er wel mooi uitzien, kleine grafische bugjes (voornamelijk pop in en af en toe clipping). Saven(points) zijn niet altijd optimaal, maar voor de rest vermaak ik me er prima mee.

Speelt iemand coop? Of heeft dat gespeeld, gisteren probeerde ik met een Australier te coopen, maar afgezien van een keer dat het gelukt was om uberhaupt in de andermans wereld te komen voor een minuutje, ging dat vrij moeizaam. Iemand wel positieve ervaringen op dat vlak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

-SaveMe- schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 21:00:
[...]

Ik gebruik ze tot nu toe eigenlijk niet.

Weet iemand hoe dat zit met die car abilities? Moet je die voor elke auto steeds weer unlocken? Dus als ik op de ene auto al de jump seat heb en een ander type met ook die ability, moet ik dat dan staat weer unlocken?

En iemand een overzicht van de controls voor al die wagen stunts?
Een van de wagens van de idols heeft een 'challenge' om 100 bashinghits te realiseren (beloning een sloopkogel aan je wagen). Toen ik later een keer hetzelfde type wagen jatte, leek het er inderdaad op dat ik wel de challenge had voltooid, maar voor die specifieke wagen, moest ik het weer in de garage aanzetten?

Ik ben ook benieuwd naar die wagenstunts controls, maar er zijn wel zat ramps en rij maar eens over een brandkraan, dan schiet je de lucht in, dus ik vermoed dat je daar er mee de slag moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:00
GRDavies75 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 08:50:
[...]

Een van de wagens van de idols heeft een 'challenge' om 100 bashinghits te realiseren (beloning een sloopkogel aan je wagen). Toen ik later een keer hetzelfde type wagen jatte, leek het er inderdaad op dat ik wel de challenge had voltooid, maar voor die specifieke wagen, moest ik het weer in de garage aanzetten?

Ik ben ook benieuwd naar die wagenstunts controls, maar er zijn wel zat ramps en rij maar eens over een brandkraan, dan schiet je de lucht in, dus ik vermoed dat je daar er mee de slag moet.
De challenges doe je inderdaad per auto en dan unlock je het ook, maar je moet het wel voor elke specifieke auto aanzetten. Stel ik heb een Olive waar ik de challenge mee gedaan heb. Dan kan ik bij de Olive in mijn garage die ability aanzetten, maar andere Olive(s) in de wereld hebben hem dus nog niet aanstaan. Mogelijk dat daar een late-game perk voor is (zou wel chill zijn), maar dat weet ik niet zeker

Met betrekking tot de stunts die heb ik allemaal gedaan via een brandkraan. Je hebt op pc de volgende controls in de lucht: A/D - naar links en rechts draaien (plat), Spatie+A/D - Barrel roll, Ctrl - Backflip, Shift - frontflip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:59
Vermaak me prima met deze game. Gisteren de food truck venture gekocht en alle opdrachten voldaan. Krijg je meer geld per uur voor. Wel vraagje als die meter vol is en je vergeet de cash app te gebruiken wat dan. Komt er dan geen geld meer binnen of niet. Nog niet tegengekomen want transfer regelmatig met de cash app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoMagicMike
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 19:00
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:51:
Vermaak me prima met deze game. Gisteren de food truck venture gekocht en alle opdrachten voldaan. Krijg je meer geld per uur voor. Wel vraagje als die meter vol is en je vergeet de cash app te gebruiken wat dan. Komt er dan geen geld meer binnen of niet. Nog niet tegengekomen want transfer regelmatig met de cash app.
Hi Wolverine,

Het werkt inderdaad precies zo als je zegt. Je kan tot max 36k? in die app hebben zitten, leeg je die niet op tijd dan stopt hij met oplopen, dus gewoon regelmatig legen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
NotSoMagicMike schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:52:
[...]

Hi Wolverine,

Het werkt inderdaad precies zo als je zegt. Je kan tot max 36k? in die app hebben zitten, leeg je die niet op tijd dan stopt hij met oplopen, dus gewoon regelmatig legen ;)
Ok dank je voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:51:
Oh zover ben ik nog niet in de game, maar dit klinkt erg goed!
Zal dit meenemen en onthouden :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:04:
[...]

Oh zover ben ik nog niet in de game, maar dit klinkt erg goed!
Zal dit meenemen en onthouden :o
Stuk of tien of elf bedrijven dat je kan kopen . Wel leuk. Ieder zen ding natuurlijk e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 11:17:
[...]

Stuk of tien of elf bedrijven dat je kan kopen . Wel leuk. Ieder zen ding natuurlijk e
Dat is zeker wel handig om zo passief inkomen te krijgen, ik moet zeggen dat ik nog 20k heb na wat tunen en kleding kopen :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 11:34
Goed om te lezen dat er veel plezier beleefd wordt aan het spel :*),
Zijn er al nieuwe patches voor de meest vervelende bugs?

PS. huidige status van mijn spel |:( :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjwfg7L278mq3fRMItW4Zob2cSA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M10w30bGIkqAepNgHTafjMRE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:09:
[...]

Dat is zeker wel handig om zo passief inkomen te krijgen, ik moet zeggen dat ik nog 20k heb na wat tunen en kleding kopen :*)
Ik ben alles kwijt aan wapen upgrade en twee zaken gekocht lol. Heb wel een geld transport tegen gekomen en die heb ik overvallen. Heb ik 5000 euro voor gekregen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:40:
[...]

Ik ben alles kwijt aan wapen upgrade en twee zaken gekocht lol. Heb wel een geld transport tegen gekomen en die heb ik overvallen. Heb ik 5000 euro voor gekregen lol
Netjes! Hoe overval jij die geld transporten? ik heb er nu al 3 gehad en ik schiet vaak de bestuurder neer en wanneer ik dan gevlucht ben van de politie blijf ik op de motor schieten tot de auto in brand vliegt. Maar dit moet toch veel makkelijker kunnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
dragoncry schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:40:
Goed om te lezen dat er veel plezier beleefd wordt aan het spel :*),
Zijn er al nieuwe patches voor de meest vervelende bugs?

PS. huidige status van mijn spel |:( :
[Afbeelding]
Ik ben zelf nog geen bugs tegengekomen, alleen keek ik wel heel raar op toen ik een brandslang kapot reed en ik meters de lucht ingegooid werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:42:
[...]

Netjes! Hoe overval jij die geld transporten? ik heb er nu al 3 gehad en ik schiet vaak de bestuurder neer en wanneer ik dan gevlucht ben van de politie blijf ik op de motor schieten tot de auto in brand vliegt. Maar dit moet toch veel makkelijker kunnen :o
Heb rpg gekocht en met een schot vernietigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:44:
[...]

Dat is inderdaad stukken sneller! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:44:
[...]

Ik ben zelf nog geen bugs tegengekomen, alleen keek ik wel heel raar op toen ik een brandslang kapot reed en ik meters de lucht ingegooid werd.
Ah kijk, dat is goed nieuws, kleine foutjes houd je toch :+
Ben blij dat er hier nog wat positiefs over te lezen is :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
dragoncry schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:48:
[...]

Ah kijk, dat is goed nieuws, kleine foutjes houd je toch :+
Ben blij dat er hier nog wat positiefs over te lezen is :*)
Ik zal vast nog wel bugs gaan tegenkomen want geen enkele game is perfect, maar tot nu toe ben ik de hele map al overgereden om alle kledingzaken te bezoeken en heb meer kleine activiteiten in de wereld gedaan dat ik hoofdmissies heb gespeeld. Vind het wel erg leuk van de makers dat je af en toe ook gewoon een zandstorm kan krijgen waardoor je opeens plotseling een compleet andere wereld hebt..

Het enige waar ik zelf wel van schrok ik dat de mensen op straat erg scripted zijn, ik stond toevallig stil in de wereld en er stonden 2 mensen bij een huis te praten. Die deden om de zoveel minuten steeds hetzelfde, maar gelukkig valt je dit alleen op wanneer je er echt op gaat letten.

Ik hoop dat je spel snel aankomt! |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:45:
[...]

Dat is inderdaad stukken sneller! :D
En vooral de wapens upgraden naar level 2 da kost 5000 en level 3 kost 25000 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Deze game is op zowat alle punten mislukt.
Hoe kan het zijn dat de reboot op alle punten achteruit gaat tov de allereerste Saints Row.
Je zou toch denken dat de studio het wiel niet meer opnieuw moet uitvinden.

Spijtig genoeg lees je nog genoeg commentaren van mensen die excuses geven: verhaal vorige spellen was nooit niet echt boeiend, bugs waren er altijd wel wat enzovoort.

Hebben we nu echt de lat zo LAAG gelegd dat we met plezier 60 € betalen en excuses zoeken voor een developer/uitgever wanneer ze bucht uitbrengen die eigelijk nog een jaar in de oven zou moeten zitten. Om maar niet te spreken over "The Message" die in nieuwe spellen ingestoken wordt. Daar besteedt met aandacht aan, maar iets bugvrij maken, interessant verhaal schrijven, ho maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
huyanglee schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 14:41:
Hoe kan het zijn dat de reboot op alle punten achteruit gaat tov de allereerste Saints Row.
Nou wil ik me helemaal niet mengen in deze discussie over dit spel om de simpele reden dat ik het wel leuk vind en jij dus blijkbaar niet en dat is best. Ieder z'n ding, maar op alle punten achteruitgang tov SR1?! Misschien iets minder roze bril of kan je dit ook nog een beetje onderbouwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 12:44:
[...]

Ik heb gewoon gratis een RPG? Geen idee hoe ik eraan ben gekomen zo vroeg in de game..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 18:44:
[...]

Ik heb gewoon gratis een RPG? Geen idee hoe ik eraan ben gekomen zo vroeg in de game..
Gebruiken zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Heb het net getest, maar one shot wil nog niet. Denk dat ik hem daarvoor een keer moet upgraden of die moet kopen die jij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 19:47:
[...]

Heb het net getest, maar one shot wil nog niet. Denk dat ik hem daarvoor een keer moet upgraden of die moet kopen die jij hebt.
De mijn is een upgrade van 5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:56

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm ik krijg de chicken ala King wagen maar niet gestolen... Iemand enig idee hoe dat in z'n werk gaat?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
HaterFrame schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 20:26:
Hmmm ik krijg de chicken ala King wagen maar niet gestolen... Iemand enig idee hoe dat in z'n werk gaat?
Gewoon met iemand praten in de buurt en dan begin je eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Start het doel juist op en is blijkbaar mist qua weer. Nog niet gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gelukt! Vond het al lang duren voordat ik territorium er bij had.... Dat gaat dus via die missies :') :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-09 08:35
Ik vermaak me an sich wel met de game maar heb het idee/gevoel dat de moeilijkheidsgraad last heeft van bugs. Op sommige momenten ga ik vrijwel instant dood en na het herstarten van de missie vlieg ik er met gemak doorheen. Zelfde met encounters op de open wereld. Soms heel moeilijk en soms bijna te makkelijk. Ik speel op de pc met niveau op boss. Andere hier ook problemen mee ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PQkGVMYjXGwKfyyZ-sw6OUb4L9o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/kvWkNxvoHrzHzSfyNMwMgsFU.png?f=user_large

Mijn vriendin even los laten gaan met tunen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Nu een aantal dagen mee in de weer en ik vermaak me er eigenlijk wel mee. Na een zeer slechte eerste indruk (blocking bug in één van de eerste missies waardoor ik niet meer verder kon) valt het eigenlijk wel mee. Het is geen GTA kwaliteit, maar dat had ik ook niet verwacht.

Het is bij lange na geen perfecte game (misschien is "goed" nog te veel eer), maar ik vind het zeker een vermakelijke game. Waarschijnlijk ga ik hier nog wel even de Platinum Trophy (PS5) meepakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 22:41
Ik was huiverig door sommige reviews.. maarre.....

Ik vind hem geweldig, het is echt zo'n game die alles even anders doet. Ik vermaak me er echt mee.

Er hangt natuurlijk snel een negatieve vibe om een game als een 'populaire YouTuber' zegt dat het compleet bagger is. Trek gewoon je eigen conclusies, ik vind de negativiteit zwaar overtrokken.

[ Voor 39% gewijzigd door flugelisoke op 27-08-2022 08:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
@Wolverine9000 ik heb geen RPG meer nodig sinds ik deze auto even in me Garage heb gezet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxq8KGHFrzMhEp_SRLic9im0GWc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GeGzULbsb3seWXCgVbLxNoN0.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 11:20:
@Wolverine9000 ik heb geen RPG meer nodig sinds ik deze auto even in me Garage heb gezet.

[Afbeelding]
Wat is dat voor een ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MeahKBNJqEBhLWjqQlbBAZN3Hcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BE6jSdIiVCIfdQVE5urGO51o.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft me 80000 gekost lol

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Tetten! :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/AxwKfFOCAAAPD4U.jpg

Mijn vrouw viel het op dat mijn vrouwelijke personage een beetje ordinair was >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dat is een mounted Lexington, had ruzie met een van de gangs en toen kwamen ze ermee aanzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
Geen fratsen, gewoon een net kleurtje en andere velgen. Mooie daily.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86L5VxGLq7C5y7YlqLnFtYhGLqU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wZvvyNIpOz622uELCJExMIJl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tA0ee4OrLtCpAwfr2NXLqer7Mvs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CBYV6PyaGtY2JkWLiKlWoVKu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door flugelisoke op 27-08-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Hoe upgrade je die Maximum Balance?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DKmr3rWGwrRlR3nblFENDYtNopc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gatUfJ73GJk7QQXcZjsf35KT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQ-WhkOCW6CSZk5F179f0WHczuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3HJmsJqwG7EfeD54YzmoZmFq.jpg?f=fotoalbum_large
Ik heb ondertussen twee bedrijven voltooid. Derde gekocht. Gewoon laten vol lopen en da´ cashen. Hoe meer bedrijven hoe meer money .
Heb de toxic waste voltooid en de andere naam weet ik niet meer. Nieuwe bedrijven kosten nu al 100.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:33:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb ondertussen twee bedrijven voltooid. Derde gekocht. Gewoon laten vol lopen en da´ cashen. Hoe meer bedrijven hoe meer money .
Heb de toxic waste voltooid en de andere naam weet ik niet meer. Nieuwe bedrijven kosten nu al 100.000
Ja ik heb nu 2 bedrijven compleet en ben begonnen aan die Toxic Waste. Maar mijn maximum is nog niet verhoogt, jij kan echt veel geld opsparen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:36:
[...]

Ja ik heb nu 2 bedrijven compleet en ben begonnen aan die Toxic Waste. Maar mijn maximum is nog niet verhoogt, jij kan echt veel geld opsparen :o
Heb je de threat rond de bedrijven gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:37:
[...]

Heb je de threat rond de bedrijven gedaan...
Ja van alle 3 al voltooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Weet ook niet meer hoe dat omhoog gegaan is dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:41:
[...]

Weet ook niet meer hoe dat omhoog gegaan is dan...
Geen probleem, kan op internet er ook niks over vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 16:44:
[...]

Geen probleem, kan op internet er ook niks over vinden.
Een helikopter is wel handig moet ik zeggen. Sommige bedrijven hebben leuke missies vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Heb de game nu sinds de release. Het speelt erg lekker. Wel erg jammer is dat het geluid van de voertuigen nou niet echt heel geweldig is. Je hoort ze amper en heb ook niet echt een gevoel van snelheid als je aan het rijden bent. Verder zijn de missies wel erg vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Ik wilde eerst wachten tot de eerste sale, maar ik kon het toch niet laten om Saints Row op de PS5 te kopen. Ik zit de laatste tijd een beetje in een gamedip, dus kon wel wat nieuws gebruiken. :p

Ik heb me erg vermaakt tot nu toe. Het enige waar ik mee zit is de camera wanneer ik een voertuig rijd.
De camera volgt het voertuig namelijk niet, heel irritant.
Ik heb een setting in het Accessibility menu gevonden die de vertraging instelt voor het volgen van de vehicle camera, maar deze doet helaas niets.

Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:20
Ben bij de pop up store op Utrecht Centraal geweest. Leuke lui daar. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTFmDZR2Gd-Q-j6yqAOPrcWSWiU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LtvYTPGurL8YVpHrKcLgib1X.jpg?f=fotoalbum_large

Heb deze merchandise gescoord. Tas en vooral leuke paraplu.

Spel zelf moet ik nog gaan spelen heb het alleen even opgestart, fijn dat velen er al lol mee hebben. Is goed dat er weer eens een game als deze is uitgebracht.

Vraagje aan de mensen met ps5/xsx. Ik werd er echt overrompeld door de opties als je het spel start. Welke modus zetten jullie aan? En die brightness settings? Vond wel een beetje too much dat ik dat op een console so in your face kreeg. Duizelig nog van de opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
@Wolverine9000

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4EGdc5jHCtU5dXRshp_0EIkHGK4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xRS5fTYIHHFo5Bhae0NgibVN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 27-08-2022 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
AppieNL schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 16:48:
[...]

Nou wil ik me helemaal niet mengen in deze discussie over dit spel om de simpele reden dat ik het wel leuk vind en jij dus blijkbaar niet en dat is best. Ieder z'n ding, maar op alle punten achteruitgang tov SR1?! Misschien iets minder roze bril of kan je dit ook nog een beetje onderbouwen?
Als ik SR1 neem:
1) Verhaal: Bouw je bende op in een GTA-cloon VS we moeten onze studieschulden afbetalen.
2) Humor/non-Political Correctness: Rim Jobs / Freckle Bitches VS we durven het niet meer aan, pas snel de namen aan.
3) Missies: Lang geleden dat ik SR1 speelde, alhoewel het een GTA-cloon werd genoemd was dit m'n eerste spel op de Xbox360. Leuke tijd mee beleefd, speelde lekker weg. NU: triestig, heist-missie zonder een heist, Neenaa (latina) is getaway driver zonder ooit effectief getaway driver te zijn in het spel. Zijmissies zijn carbon copies van mekaar.
4) Bugs: Amper bugs meegemaakt met SR1 VS total bugfest van nu. Heb de video gezien van het duel met de eindbaas. Tenenkrommend dat men dit bij QA heeft laten passeren.
5) Wokeness: Studio had al eerder aangegeven dat ze meer inclusief gingen zijn, in 2014 hun schuld bekend tov Sarkeesian etc. Gevolg is dat de humor (zie boven) gewoon weg is en we met een mislukte cast zitten. Waar de vroegere Saints ook zwarten/latino's etc hadden was dit geen issue, het was de gang. Maar hier zit je met een zwarte chick met het typische non-binary kapsel (lijkt wel een trend in games tegenwoordig) met als minions een zwarte nerd, een latina chick (check) en een blanke dude (blank is niet zo tof vandaag dus laten we in de game toch maar duidelijk melden dat hij BI is, dan is hij ondanks z'n whiteness toch nog goed). Ik meen dat de meeste developpers in de US nog altijd zo gefrustreerd zijn met MAGA dat ze alles politiek maken en hun progressiveness dus tot de max door onze strot willen drukken. Mogen we effe terug naar meer neutrale houding / respect voor de klant of die nu Pride-ganger of een gewone boerenlul is.

Ik had altijd gehoopt op een SR die terug naar de realiteit ging zoals SR1 & 2, helaas heeft de developer geopteerd om voor een tweede keer failliet te willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Zijn bedrijven die je koopt alleen maar te zien vanaf buiten of kun je er ook in rondlopen?

En zijn er meer cribs te koop of interieurs in freeroam dan die kerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
flugelisoke schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:46:
Zijn bedrijven die je koopt alleen maar te zien vanaf buiten of kun je er ook in rondlopen?

En zijn er meer cribs te koop of interieurs in freeroam dan die kerk?
Enkel van buiten. De kerk weet ik niet. Mss verhuizen ze later nog eens. Geen idee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Die maximum cash gaat omhoog als je je empire tier upgrade. Dat doe je door aan die tafel ventures te plaatsen en vervolgen de ventures te completen door de missies te doen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Jemig die missie dat je die Go-kart moet stelen was echt flink vloeken... Na 9 keer heb ik hem eindelijk weten te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
-SaveMe- schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:45:
Die maximum cash gaat omhoog als je je empire tier upgrade. Dat doe je door aan die tafel ventures te plaatsen en vervolgen de ventures te completen door de missies te doen ...
Ik heb 2 van de 3 nu voltooit :) moet alleen die nog met die trucks. Maar nog wel steeds level 1 :p

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

G_Dragon schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 12:15:
Jemig die missie dat je die Go-kart moet stelen was echt flink vloeken... Na 9 keer heb ik hem eindelijk weten te halen
Die krijg ik momenteel gewoon echt niet voor elkaar.... Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
HaterFrame schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 13:29:
[...]

Blijf proberen en vloeken, want ik heb hem met veeeeel geluk gehaald. Heb helaas nog niet ontdekt hoe je deze makkelijk kan halen of hoe je van de politie kan ontkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Knee Capper signature ability gebruiken

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Demonitzu schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 15:39:
Knee Capper signature ability gebruiken
Pardon? Care to explain?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe heal ik eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

De speciale ability van het voertuig gebruiken (met L1 op PS4/5), die blijkbaar beschikbaar is tijdens deze side mission (tenzij dat een bug is :P)

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GRDavies75

GRDavies75

[...]

De go kart heeft wielshredders als ability (L1 op de PS5). Ik heb het in 1 keer gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Om een empire tier 2 te worden moet je:

spoiler:
de missie Drawing Heat spelen

Voordat anderen net zoals mij uren bezig zijn om uit te zoeken hoe je tier 2 word en alle bedrijven al compleet hebt zonder resultaat.

Edit:

Heb zelfs een overzicht gevonden per tier:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qNKDZ5jgQZHw5FNSzinx1cf2COM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFneEudleqFqcZVyGbukYbpu.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 29-08-2022 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Door uit combat te gaan, ergens achter te schuilen zodat je even geen damage krijgt of door je finishing move te gebruiken. Maar verder heb ik nog geen manieren om te healen ontdekt :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:05:
[...]

Door uit combat te gaan, ergens achter te schuilen zodat je even geen damage krijgt of door je finishing move te gebruiken. Maar verder heb ik nog geen manieren om te healen ontdekt :D
Ja dat deed ik nu maar idd, alleen ik dacht misschien ben ik nog een heal uitleg of mogelijkheid vergeten.

Dat zijn toch wel de kleine dingen die deze game op zijn best middelmatig maken. Het speelt wel oke verder maar er is wel echt een hoop nog niet goed genoeg aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:07:
[...]

Ja dat deed ik nu maar idd, alleen ik dacht misschien ben ik nog een heal uitleg of mogelijkheid vergeten.

Dat zijn toch wel de kleine dingen die deze game op zijn best middelmatig maken. Het speelt wel oke verder maar er is wel echt een hoop nog niet goed genoeg aan.
Ik vind het juist wel een pluspunt dat je niet op een andere manier kan healen, hierdoor ga je in mijn ogen bewust anders spelen en meer voorzichtig zijn. Persoonlijk hou ik daar wel wat meer van!

Verder ben ik nog niks tegengekomen, want de game speelt hier echt heerlijk weg zonder bugs :D
Waar loop je dan tegenaan, als ik vragen mag?

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 29-08-2022 11:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:10:
[...]

Ik vind het juist wel een pluspunt dat je niet op een andere manier kan healen, hierdoor ga je in mijn ogen bewust anders spelen en meer voorzichtig zijn. Persoonlijk hou ik daar wel wat meer van!

Verder ben ik nog niks tegengekomen, want de game speelt hier echt heerlijk weg zonder bugs :D
Waar loop je dan tegenaan, als ik vragen mag?
Nah bugs zijn het niet echt, had een keertje dat mijn wapens beleven reloaden en ik daardoor niet terug kon schieten en heb al meermaals gehad dat alle npc's stil stonden maar verder is het prima te doen.

Maar zaken waarvan ik dacht "Nou is dat niet een beetje zeuren van de reviewers" merk ik nu ook wel.
- Geen cover systeem.
- Levenloze stad.
- Het schieten in het algemeen (maar dat is misschien ook een smaak ding).
- Dan dit healen dingetje weer.
- Bedrijven die je koopt maar je niet eens naar binnen kunt.
- Grafische kwaliteit

Allemaal niet vreselijk op zichzelf en er zullen er zat zijn die er langs kunnen kijken maar bederft voor mij persoonlijk de lol wel een beetje. Kijk ik heb hem gekocht en vermaak mij er op zich wel mee verder maar het is geen game die ik over 4 weken nog speel en daarna ooit nog eens aan terugdenk waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:27:
[...]

Nah bugs zijn het niet echt, had een keertje dat mijn wapens beleven reloaden en ik daardoor niet terug kon schieten en heb al meermaals gehad dat alle npc's stil stonden maar verder is het prima te doen.
Oh gelukkig heb ik zo'n bug nog niet meegemaakt, maar is dit dan opgelost na een reboot van het spel? Weet je geen enkel spel is perfect en ik vind dat zulke dingen mogen voorkomen als een spel net uit is (het liefst niet natuurlijk), na een paar maand met een aantal patches zouden ze 90% wel opgelost moeten hebben.
Maar zaken waarvan ik dacht "Nou is dat niet een beetje zeuren van de reviewers" merk ik nu ook wel.
- Geen cover systeem.
- Levenloze stad.
- Dan dit healen dingetje weer.
- Grafische kwaliteit

Allemaal niet vreselijk op zichzelf en er zullen er zat zijn die er langs kunnen kijken maar bederft voor mij persoonlijk de lol wel een beetje. Kijk ik heb hem gekocht en vermaak mij er op zich wel mee verder maar het is geen game die ik over 4 weken nog speel en daarna ooit nog eens aan terugdenk waarschijnlijk.
Ik gok dat 4 weken genoeg moet zijn om de main story uit te spelen, ik denk dat ik wel ga proberen om de game zover mogelijk 100% te halen totdat de nieuwe Pokémon games uitkomen.
- Geen cover systeem.
Het cover systeem mis ik niet, maar zou wel een leuke toevoeging kunnen zijn inderdaad. Want dan kan je sneller even schuilen om te healen, nu moet je soms echt moeilijk doen om ergens buiten schot te komen.
- Levenloze stad.
Ja hier ben ik het wel deels mee eens, want als je de NPC's gaat observeren hebben een standaard script die telkens herhaalt word. Maar als je gewoon door de stad of woestijn rijdt erger ik mij hier totaal niet aan, ik vind juist dat wanneer je tegen iemand aanrijdt dat die bestuurder je achterna komt en versterkering oproept een fijne feature.
Ik denk dat sommige zaken ook persoonlijke voorkeur zijn, want ik stoor me bijvoorbeeld totaal niet aan het schieten. Omdat ik zonder problemen iedereen neerhaal, het voelt gewoon lekker simpel / arcade.
Ja het is wel zonde dat van de bedrijven die je koopt, dat je daar niet naar binnen kan. Dit is zeker een gemis.
- Grafische kwaliteit
Ja het is geen hoogwaardig standje grafische kwaliteit, maar ik vermaak me er prima mee. Omdat het namelijk heel ontspannen wegspeelt, dat heb ik veel liever dan hoge grafische kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

[...]

Hmmmm, ik liep gewoon naar die kart toe, en reed ermee naar de garage. Geen centje pijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik vind het schieten juist erg lekker in deze game, gaat me erg goed af. Net als het auto rijden, hebben ze goed gedaan. De missions zijn ook leuk en het wordt steeds uitdagender, krijg nu al tanks achter me aan.

Kan wat lastig zijn je notoriety omlaag te krijgen, maar aan de andere kant maakt dat het ook wel spannend ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja autorijden vind ik ook wel aardig ja, dat is voor een game als dit wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:48:
[...]
Oh gelukkig heb ik zo'n bug nog niet meegemaakt, maar is dit dan opgelost na een reboot van het spel?
Ja meestal wel, 1x niet met de NPC's maar loste zich in een ander gebied alsnog op dus verder prima.
Ja hier ben ik het wel deels mee eens, want als je de NPC's gaat observeren hebben een standaard script die telkens herhaalt word. Maar als je gewoon door de stad of woestijn rijdt erger ik mij hier totaal niet aan, ik vind juist dat wanneer je tegen iemand aanrijdt dat die bestuurder je achterna komt en versterkering oproept een fijne feature.
Ja als ze er überhaupt zijn, ik heb ook al speelsessies gehad dat ik helemaal niemand tegen kwam 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragoncry
Dit weekend ook even kunnen spelen,

Over het algemeen genomen valt het niet tegen, maar wel wat bugs gezien (blijven springen bij geen input, reload bug, en 1 keer onder de map terechtgekomen, oh en de subtitles lopen niet gelijk met de gesprekken)

Verder speelt het lekker weg, geen coversysteem hebben is wennen, maar zorgt wel voor een meer doordacht gevecht.

De levenloosheid stoor ik mij niet aan, maar dat kan komen omdat ik bezig ben met mijn eigen ding en er totaal niet op let wat andere NPC's aan het doen zijn.

De grafische kwaliteit is niet super, maar ook zeker niet bar slecht vind ik, wel snap ik waar de vergelijking met GTA vandaan komt, en dit is gewoon het (prima speelbare) debiele broertje (in de positieve zin uiteraard)

Verder heb ik nog een hoop uit te zoeken over het gebruik van skills/perks O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond Modern Pelican het wel grappig uitleggen ook, mijn ervaring is wel ongeveer gelijk wat de wereld betreft.:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Donstil schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:26:
Ik vond Modern Pelican het wel grappig uitleggen ook, mijn ervaring is wel ongeveer gelijk wat de wereld betreft.:

[YouTube: Saints Row in a Nutshell]
Oeh, die is toegevoegd op de to watch lijst haha perfecte humor, lijkt erop dat ik nog heel ff wacht tot het wat meer gepolijst is, en het op mijn preferred store beschikbaar komt (steam).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
Die LARP missies.... geniaal :D

Wat heb ik een lol met deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Plainside schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:50:
[...]

Oeh, die is toegevoegd op de to watch lijst haha perfecte humor, lijkt erop dat ik nog heel ff wacht tot het wat meer gepolijst is, en het op mijn preferred store beschikbaar komt (steam).
Ja grappig kanaal, toevallig laatst met zijn Halo "review" ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Als je eenmaal doorhebt hoe het werkt gaat het best snel _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RxVkZetwco9jOAwfUXGkL2d9Sqc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AksFvkKZfmxs99WvTCeQVjLS.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyRQAz5NnQ_tWzSieXZEr1jrgI0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MrdJoPd026AcqhN9dPtLkx4q.png?f=user_large

Ik heb momenteel de volgende bedrijven 100%:
  • JimRob's Garage
  • Bright Future
  • Chalupacabra
  • Shady Oaks
  • Wuzyerz Repo
  • Eurekabator

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 29-08-2022 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Fuck, pick up truck montana del lago missie van bright future registreert niet als compleet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8mNAy1AQkJpSaMCkO2CbHqS9xBo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nsIUp1XFT3mnJP31azQlVLtW.png?f=fotoalbum_large

They see me rollin' In mijn aliexpress oude BMW 5 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnnygoud
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
flugelisoke schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:38:
Die LARP missies.... geniaal :D

Wat heb ik een lol met deze game!
Eens! Ondanks de bugs en alle negatieve reviews vermaak ik mij ideaal met deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
De missie checkpoints zijn echt belabberd. Zeker als de missie op sommige punten niet triggert moet je een heel stuk opnieuw doen

Bij drawing heat missie staan ze boven op de snelweg waar je dus niet bij kan komen. Kan ik nu die hele missie niet doen...

[ Voor 32% gewijzigd door rwbk op 30-08-2022 09:29 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste