Donstil schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:27:
[...]
Nah bugs zijn het niet echt, had een keertje dat mijn wapens beleven reloaden en ik daardoor niet terug kon schieten en heb al meermaals gehad dat alle npc's stil stonden maar verder is het prima te doen.
Oh gelukkig heb ik zo'n bug nog niet meegemaakt, maar is dit dan opgelost na een reboot van het spel? Weet je geen enkel spel is perfect en ik vind dat zulke dingen mogen voorkomen als een spel net uit is (het liefst niet natuurlijk), na een paar maand met een aantal patches zouden ze 90% wel opgelost moeten hebben.
Maar zaken waarvan ik dacht "Nou is dat niet een beetje zeuren van de reviewers" merk ik nu ook wel.
- Geen cover systeem.
- Levenloze stad.
- Het schieten in het algemeen (maar dat is misschien ook een smaak ding).
- Dan dit healen dingetje weer.
- Bedrijven die je koopt maar je niet eens naar binnen kunt.
- Grafische kwaliteit
Allemaal niet vreselijk op zichzelf en er zullen er zat zijn die er langs kunnen kijken maar bederft voor mij persoonlijk de lol wel een beetje. Kijk ik heb hem gekocht en vermaak mij er op zich wel mee verder maar het is geen game die ik over 4 weken nog speel en daarna ooit nog eens aan terugdenk waarschijnlijk.
Ik gok dat 4 weken genoeg moet zijn om de main story uit te spelen, ik denk dat ik wel ga proberen om de game zover mogelijk 100% te halen totdat de nieuwe Pokémon games uitkomen.
- Geen cover systeem.
Het cover systeem mis ik niet, maar zou wel een leuke toevoeging kunnen zijn inderdaad. Want dan kan je sneller even schuilen om te healen, nu moet je soms echt moeilijk doen om ergens buiten schot te komen.
- Levenloze stad.
Ja hier ben ik het wel deels mee eens, want als je de NPC's gaat observeren hebben een standaard script die telkens herhaalt word. Maar als je gewoon door de stad of woestijn rijdt erger ik mij hier totaal niet aan, ik vind juist dat wanneer je tegen iemand aanrijdt dat die bestuurder je achterna komt en versterkering oproept een fijne feature.
- Het schieten in het algemeen (maar dat is misschien ook een smaak ding).
Ik denk dat sommige zaken ook persoonlijke voorkeur zijn, want ik stoor me bijvoorbeeld totaal niet aan het schieten. Omdat ik zonder problemen iedereen neerhaal, het voelt gewoon lekker simpel / arcade.
- Bedrijven die je koopt maar je niet eens naar binnen kunt.
Ja het is wel zonde dat van de bedrijven die je koopt, dat je daar niet naar binnen kan. Dit is zeker een gemis.
- Grafische kwaliteit
Ja het is geen hoogwaardig standje grafische kwaliteit, maar ik vermaak me er prima mee. Omdat het namelijk heel ontspannen wegspeelt, dat heb ik veel liever dan hoge grafische kwaliteit.