Donstil schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 23:26:
Nou de mijne is verkocht via Marktplaats.
Heb het
ongeveer 15 10 uur 58 geprobeerd maar klikt niet, wil het heel graag tof vinden omdat deel 1 en 2 ook tof waren en er nu zo weinig is maar het is gewoon niet voor mij.
- Matige missies.
- Matige lege/dode wereld.
- Knullig schieten.
- Geen cover systeem.
- Tergende tegenspelers.
Ik vind het schieten juist tof. En cover systeem past helemaal niet in de game en heb je ook niet nodig. Full on mayhem, gewoon knallen als een banaan
Heb overigens wel vet veel irritante bugs nu, Heli's en VTOLs als im daar instap dan krijg ik een soort van
super ingezoomde achtergrond. Kan dus niks zien. Erg lastig bij de laatste story missie, daar heb je een sectie met een VTOL en daar kon ik dus alleen in vliegtuigmode mee schieten, anders zag ik niks. Was ERG lastig, flink wat af gevloekt.
Ook heb ik nu een progressie bug, ik heb alle missions gedaan, op een na, de laatste van de Kraken missies. Moet je je fort verdedigen. Die missie crasht steeds bij mij. Hebben veel meer mensen last van. Wel irritant, want je moet alle missies hebben gedaan voordat je je laatste venture
mag bouwen. kan dus nu niet verder. Vanavond wat workarounds proberen die ik heb gezien ... anders wachten op een patch, maar dat ga ik niet doen denk ik ...
Heb ook alles side activities gedaan, moet alleen her en daar nog wat discoveries vinden, denk voornamelijk die drugs stashes, die verschijnne pas op je map als je er erg dicht bij bent ...
Heb nog 17M cash, alle wapens gekocht, een shitload aan wapens to the max geupgrade, zelfde met vehicles, veel 3x geupgrade, maar ik schiet nog steeds alles met mijn trusty old AR-55, die ik al vanaf het begin gebruik
Kijken of ik nog zin heb om nog meer challenges te doen, heb er al wel heel veel ...
OH, en @
G_Dragon die dude met die groene canisters, dat is geen Radiostation missie, maar een main missie. Die had ik nog niet gedaan, maar nu dus wel

Geen centje pin overigens. De game zegt ook met duidelijke teksten in beeld wat je moet doen
[
Voor 6% gewijzigd door
-SaveMe- op 04-09-2022 13:44
]