My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
:fill(white):strip_exif()/f/image/AksFvkKZfmxs99WvTCeQVjLS.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/MrdJoPd026AcqhN9dPtLkx4q.png?f=user_large)
Ik heb momenteel de volgende bedrijven 100%:
- JimRob's Garage
- Bright Future
- Chalupacabra
- Shady Oaks
- Wuzyerz Repo
- Eurekabator
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 29-08-2022 18:00 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
I am the great Cornholio!
Eens! Ondanks de bugs en alle negatieve reviews vermaak ik mij ideaal met deze game!flugelisoke schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:38:
Die LARP missies.... geniaal![]()
Wat heb ik een lol met deze game!
Bij drawing heat missie staan ze boven op de snelweg waar je dus niet bij kan komen. Kan ik nu die hele missie niet doen...
[ Voor 32% gewijzigd door rwbk op 30-08-2022 09:29 ]
Ik erger me wel een beetje aan die standaard negatieve hype om de game, wat heeft iedereen er een lol in om een game kapot te maken op basis van Youtubers en footage.Johnnnygoud schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 23:21:
[...]
Eens! Ondanks de bugs en alle negatieve reviews vermaak ik mij ideaal met deze game!
Inmiddels heb ik al 27 uur in de game gestoken, er zijn triple A games waarin ik het al na een paar uur heb gezien.
"they built this place during lockdown, this is why so often no pedestrians are on the streets"Donstil schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 12:26:
Ik vond Modern Pelican het wel grappig uitleggen ook, mijn ervaring is wel ongeveer gelijk wat de wereld betreft.:
[YouTube: Saints Row in a Nutshell]
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 30-08-2022 10:12 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De één vermaakt zich met een game, een ander niet ongeacht de reviewscores. Maar volgens mij zijn er core zaken helemaal mis in deze game. Ook als ik de afdronk van @Donstil lees, weet ik genoeg en ben ik blij dat ik geen geld heb uitgegeven aan deze game.flugelisoke schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:08:
[...]
Ik erger me wel een beetje aan die standaard negatieve hype om de game, wat heeft iedereen er een lol in om een game kapot te maken op basis van Youtubers en footage.
Inmiddels heb ik al 27 uur in de game gestoken, er zijn triple A games waarin ik het al na een paar uur heb gezien.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dat had ik dus ook idd, zo van hoe kom ik daar dan ? Oplossing: begin de missie met een helikopterrwbk schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:28:
De missie checkpoints zijn echt belabberd. Zeker als de missie op sommige punten niet triggert moet je een heel stuk opnieuw doen
Bij drawing heat missie staan ze boven op de snelweg waar je dus niet bij kan komen. Kan ik nu die hele missie niet doen...
Alleen heeft mijn heli geen guns.Tommy-D schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:13:
[...]
Dat had ik dus ook idd, zo van hoe kom ik daar dan ? Oplossing: begin de missie met een helikopter
Om dat te compenseren zijn er ook missies waar in gezegd wordt dat je ergens terug naar moet rijden of de cops moet verliezen, om vervolgens gelijk naar het missie gehaald scherm te gaanrwbk schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:28:
De missie checkpoints zijn echt belabberd. Zeker als de missie op sommige punten niet triggert moet je een heel stuk opnieuw doen

Ik vermaak me uitstekend met de game, en steek er stiekem toch heel veel tijd in voor mijn doen, maar hoe fantastisch was deze game geweest als de controls strakker waren geweest en de graphics naar een 2022 niveau getild waren.
Uiteindelijk gehaald iets verder op de straat gaan staan hielp ookvoog schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:18:
[...]
Om dat te compenseren zijn er ook missies waar in gezegd wordt dat je ergens terug naar moet rijden of de cops moet verliezen, om vervolgens gelijk naar het missie gehaald scherm te gaan![]()
Ik vermaak me uitstekend met de game, en steek er stiekem toch heel veel tijd in voor mijn doen, maar hoe fantastisch was deze game geweest als de controls strakker waren geweest en de graphics naar een 2022 niveau getild waren.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Edit: Nevermind, de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer
[ Voor 11% gewijzigd door Steven030 op 30-08-2022 20:04 ]
Kom ik aan met mn 36kG_Dragon schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 08:27:
Inmiddels ben Empire Tier 4 en kan ik tot 3,5 miljoen aan geld stacken

Ik kwam er overigens achter dat je de auto's die je voor Jim Rob moet stelen, ook eerst aan je collectie kunt toevoegen.
[ Voor 16% gewijzigd door voog op 31-08-2022 09:07 ]
oh echt? dit wist ik serieus niet, nu ben ik veel leuke auto's misgelopenvoog schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:06:
[...]
Kom ik aan met mn 36kBen veel te veel foto's aan het maken, dumpster diven en auto's aan het verzamelen merk ik.
Ik kwam er overigens achter dat je de auto's die je voor Jim Rob moet stelen, ook eerst aan je collectie kunt toevoegen.

Ik wil heel graag zo'n attack helikopter bij mijn huis hebben, weet je toevallig ook hoe je dat doet en of dat überhaupt mogelijk is?
Ik kwam er per ongeluk achter toen ik de auto in de garage parkeerde ipv op de marker.G_Dragon schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:12:
[...]
oh echt? dit wist ik serieus niet, nu ben ik veel leuke auto's misgelopen
Helikoper heb ik geen idee van, zal eens gaan proberen
Edit; Ah Nevermind. 1 missie verder

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 31-08-2022 23:11 ]
Als ik advies mag geven ga de focus even leggen op die bedrijven om je inkomen per uur flink te verhogen en dan verder met free roamen want dan kan je free roamen en dik verdienen. Als je eenmaal in de juiste flow zit gaat het echt wel ontzettend hard want ik krijg nu $834,350 per uur!Donstil schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:21:
Hoe kom ik aan die bedrijven eigenlijk, want ik heb die auto tent gekregen in na een missie maar moet ik voor de rest de missies verder spelen? Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk nog, ik speel vooral free roam en wat side misslons, ik heb net de kerk missie gedaan.
Edit; Ah Nevermind. 1 missie verder
Heb gisteren de 10 Miljoen aangetiktvoog schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:06:
[...]
Kom ik aan met mn 36kBen veel te veel foto's aan het maken, dumpster diven en auto's aan het verzamelen merk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 01-09-2022 08:36 ]
Hoe weet je dat je nog maar 2 main missies moet doen?Rowwan schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 23:22:
Inmiddels bijna alle main missies af (PS5) - nog 2 te gaan- en nu proberen om de Platinum Trophy te halen. Ik heb helaas veel problemen met de "discoveries" en "side hustles". Heel veel worden niet op de map aangegeven. Doe ik iets verkeerd, of komt dat later nog?
Via de kaart kun je zien per gebied hoeveel je per type locatie nog mist. Misschien heb je gewoonweg alles/veel al gedaan? Qua discoveries (de gele locaties), daar moet je in de buurt van zijn geweeest. Threats (rood) onstaan wanneer je een nieuw bedrijf start. De activiteiten die gekoppeld zijn aan een type bedrijf (paars) starten vaak met maar 1 activiteit, wanneer je die voltooid hebt, dan worden alle locaties van dat type unlocked op de gehele kaart. Het kan zijn dat bepaalde side hustles (blauw) misschien pas vrij komen na het spelen van een bepaalde main missie.
Sowieso je hebt aan de ene kant de speler aan het handje houden en aan de andere kant van het spectrum weinig tot niks vertellen. Ze zijn IMHO iets te doorgeslagen door veels te weinig te vertellen / uit te leggen. Ja sommige zaken hebben een tutorial, maar heel veel zaken ook niet. Ik vermaak me er al sinds het begin mee, maar merkte wel dat het spel leuker en gevulder werd hoe meer main missies ik deed. Dus als je op een dood punt zit voor je gevoel, probeer eens weer 1 of 2 main missies te doen.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat een deel van de haat die het spel krijgt voornamelijk komt omdat mensen het 1 of 2 uur hebben gespeeld en dan meteen zijn gaan free roamen. Ja, het spel komt traag op gang en dan is er misschien niet al te veel te doen. Maar ja, dat is hun verlies. Ik vermaak me er tot nu toe prima mee.
[ Voor 0% gewijzigd door GRDavies75 op 01-09-2022 09:35 . Reden: extra kleurcodering ;) ]
Bij Marshall kreeg ik uiteindelijk een eindbaas ( doodskop op de map) die ik geen schade kon doen met wapens en een tank, dus ik zie er echt heel erg tegenop om die nogmaals te doen. Heeft iemand hier deze missies al gehaald en tips?
Ik heb ze allemaal zonder problemen gehaald. Voor die mini bosses, 1 gebruik dat schild dat je door muren heen kunt schieten en meer damage doet. 2). Die football bomb die tegen hem aangooien en hij gaat vliegen en boemG_Dragon schreef op donderdag 1 september 2022 @ 11:22:
Ik loop tegen het probleem aan dat de missies van Kats Radio bijna niet te halen zijn, je moet dan via je mobiel de Idols / Politie / Los Panteros en Marshalls bellen zodat ze je gaan aanvallen. Inmiddels heb ik die van de politie wel gehaald, maar ook na 10 keer proberen. Waarvan een poging 2 uur duurde en alsnog de missie niet geslaagd was.
Bij Marshall kreeg ik uiteindelijk een eindbaas ( doodskop op de map) die ik geen schade kon doen met wapens en een tank, dus ik zie er echt heel erg tegenop om die nogmaals te doen. Heeft iemand hier deze missies al gehaald en tips?
En neem 1, 2 of 3 followers mee als je er moeite mee hebt ...
Ik heb eigenlijk nooit meer problemen met 5 star notoriety. Main wapen is vanaf het begin een volledig geupgrade AR-55 assault rifle ...
[ Voor 9% gewijzigd door -SaveMe- op 01-09-2022 14:16 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Oke dank je !-SaveMe- schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:14:
[...]
Ik heb ze allemaal zonder problemen gehaald. Voor die mini bosses, 1 gebruik dat schild dat je door muren heen kunt schieten en meer damage doet. 2). Die football bomb die tegen hem aangooien en hij gaat vliegen en boem
Ik heb eigenlijk nooit meer problemen met 5 star notoriety. Main wapen is vanaf het begin een volledig geupgrade AR-55 assault rifle ...
Upgrade hem eerst ook ff to the max!G_Dragon schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:16:
[...]
Oke dank je !ik zal die football bomb even toevoegen aan me wapens want denk dat dit mijn fout is.
Oh, en een van de perks die ik standaard gebruik is dat je extra gele health bear krijgt. Als je full frenzy gaat heb je genoeg focus om die steeds opnieuw aan te zetten!
[ Voor 24% gewijzigd door -SaveMe- op 01-09-2022 14:18 ]
Zal ik doen!
Want ik had met de politie het probleem dat de missie maar niet slaagde na het bellen, was op een gegeven moment gewoon 2 uur lang aan het schieten zonder dat hij die torens wist te vinden..
Dat lijkt me een bug.G_Dragon schreef op donderdag 1 september 2022 @ 14:18:
[...]
Want ik had met de politie het probleem dat de missie maar niet slaagde na het bellen, was op een gegeven moment gewoon 2 uur lang aan het schieten zonder dat hij die torens wist te vinden..
Zo had ik bij een wanted missie ineens alleen nog maar mijn vuisten. Ik dacht dat dat bij de missie hoorde en moest een mini boss doden met andere enemies erbij die wel gewoon guns enzo hadden

Tijdens de eerste grote missie waar je als hoofd van security werkt, staan er ook opvallend overal flesjes handontsmetting. Best wel een grappige toevoeging.Hulleman schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:10:
[...]
"they built this place during lockdown, this is why so often no pedestrians are on the streets"
En zo heb je de missies van de garage ook. Zodra je in de auto zit, krijg je heat. Je kan perfect uit de auto gaan, de heat verslaan en zodra je terug in die auto stapt zit je terug met 2-3 sterren.voog schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:18:
[...]
Om dat te compenseren zijn er ook missies waar in gezegd wordt dat je ergens terug naar moet rijden of de cops moet verliezen, om vervolgens gelijk naar het missie gehaald scherm te gaan![]()
En ze mogen dan nog achter je aan zitten, zodra je de auto inlevert is het plots gedaan ook al staan ze 1m van je
Daar hadden ze wel wat extra werk kunnen gebruiken. (of objecten voor de base zoeken, maak er dan missies van dat je ze effectief moet stelen. Via een foto voelt het maar snel snel aan)
Nvm
Je moet blijkbaar wachten totdat hij die groene dingen uitzet.
EDIT:
/f/image/AzUVdOvUfC9yzXgCDa4uUqfz.png?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd wat het maximale inkomen kan zijn
[ Voor 61% gewijzigd door G_Dragon op 02-09-2022 07:49 ]
Uhnmz? Welke groene dingen?G_Dragon schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:47:
Je moet blijkbaar wachten totdat hij die groene dingen uitzet.
Haha het viel mij ook pas na 15 pogingen op, dus no worries!
Om hem schade te doen moet je op die groene dingen aan de zijkanten schieten zoals je hieronder ziet, hij heeft er ook nog een op zijn rug en zet ze af en toe uit.
![]() | ![]() |
[ Voor 53% gewijzigd door G_Dragon op 02-09-2022 09:00 ]
End credits al gehad, inmiddels nog maar 1 missie (maar daar moet ik eerst veeeeeeeel geld voor hebben).GRDavies75 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 09:29:
[...]
Hoe weet je dat je nog maar 2 main missies moet doen?
Dat weet ik, de map geeft aan wat ik nog moet en wat al complete is. Bij bepaalde discricten geeft hij aan dat alle heists, hustles, shops, vecture complete zijn, maar er ontbreken gewoon enkele discoveries.Via de kaart kun je zien per gebied hoeveel je per type locatie nog mist. Misschien heb je gewoonweg alles/veel al gedaan? Qua discoveries (de gele locaties), daar moet je in de buurt van zijn geweeest. Threats (rood) onstaan wanneer je een nieuw bedrijf start. De activiteiten die gekoppeld zijn aan een type bedrijf (paars) starten vaak met maar 1 activiteit, wanneer je die voltooid hebt, dan worden alle locaties van dat type unlocked op de gehele kaart. Het kan zijn dat bepaalde side hustles (blauw) misschien pas vrij komen na het spelen van een bepaalde main missie.
Uiteraard eerst gezocht op internet waar ze zouden moeten zijn, ze staan er gewoon niet.
Lol, totaal niet opgevallen, dat zal ik dan wel automatisch hebben gedaan door explosives enzo ...G_Dragon schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 08:52:
[...]
Haha het viel mij ook pas na 15 pogingen op, dus no worries!
Om hem schade te doen moet je op die groene dingen aan de zijkanten schieten zoals je hieronder ziet, hij heeft er ook nog een op zijn rug en zet ze af en toe uit.
Het hoeft uiteraard niet, maar het genereert inkomsten en die zijn “heel handig” voor het kopen van upgrades (wapens en auto’s voornamelijk) die het eenvoudiger maken om missies te doen.jaaoie17 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 18:01:
Heb de game nog niet echt gedaan. Maar is het echt nodig om bedrijven enzo te kopen. Wil eigenlijk alleen de main missies doen en wat zij missies.
http://www.deyterra.com
[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2022 12:31 ]
Main story overigens uitgespeeld, denk ik. Als dat in elk geval het Nahuali (hoe je het ook schrijft) verhaal is.
Zo dan heb je ook lopen rushen door die main story!? Ik heb nu net pas de Helipad vrijgespeeld, ben benieuwd of er veel missies zullen zijn. Want lees al van meer mensen dat ze de story al hebben uitgespeeld, dat geeft me weinig hoop op een lange story.Tommy-D schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 13:35:
Kom ik aan met m’n armoedige 65500 per uur.. ja, een limiet van 860.000. Wat neer komt op weet ik het hoeveel uur je Xbox aan laten staan, en je joystick wakker houden. Alle 30.000 dingen gekocht, alle 100.000 dingen gekocht. Nu maar wachten en wachten tot ik genoeg heb om het eerste 400.000 ding te kunnen kopen.
Main story overigens uitgespeeld, denk ik. Als dat in elk geval het Nahuali (hoe je het ook schrijft) verhaal is.
Dat limiet verhogen is achteraf gezien best makkelijk, je moet gewoon 2 van de 3 Ventures completen en je kan je limiet verhogen met een bepaalde missie uit je mobiel (staat zelf bij de missie als je hem aanklikt, voordat je hem start). Het hoogste limiet wat ik tot nu toe heb gevonden is $3,500.000, hopelijk kan je straks nog eentje omhoog.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2022 17:02 ]
Heb ergens die radioactieve dinges geplaatst, waarna je de vrachtwagens met radioactieve zooi in vaten op moet halen. Werkt goed, ware het niet dat hier al een aantal keer de vrachtwagen van de vorige missie is blijven staan. Kom je dus aan, vol gas, met 12 volle vaten om ze vervolgens nergens kwijt te kunnen. Je moet echt precies midden in de cirkel stoppen, en dat gaat door de vrachtwagen die daar nog staat dus niet.
Of die @tcha missies, waarbij regelmatig niets gebeurde. Dan moet je het spel echt helemaal afsluiten, en dan kan je er weer een doen. Soms.
Er moet echt nog wel het een en ander aan het spel opgelost worden, en wat extra content.
Oke dan heb ik niks gezegd, zijn er dan zo weinig main story missies? Ik heb net de missie gehad waar je onze vriend moet redden van explosieven..Tommy-D schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 17:21:
Rushen viel wel mee, eerst de “friend upgrade” missies gedaan, toen die Nahuali dingen gedaan. Hou me nu bezig met wat activiteiten, ook wel grappig.
Heb ergens die radioactieve dinges geplaatst, waarna je de vrachtwagens met radioactieve zooi in vaten op moet halen. Werkt goed, ware het niet dat hier al een aantal keer de vrachtwagen van de vorige missie is blijven staan. Kom je dus aan, vol gas, met 12 volle vaten om ze vervolgens nergens kwijt te kunnen. Je moet echt precies midden in de cirkel stoppen, en dat gaat door de vrachtwagen die daar nog staat dus niet.
Of die @tcha missies, waarbij regelmatig niets gebeurde. Dan moet je het spel echt helemaal afsluiten, en dan kan je er weer een doen. Soms.
Er moet echt nog wel het een en ander aan het spel opgelost worden, en wat extra content.
Oh jij bent nu bij die venture Bright Future bezig. Die is makkelijker te halen dan je denkt, want ik kwam er bij de laatste 4 wagens achter dat je ook gewoon die van straat kon gebruiken om het te voltooien. Ik heb er daardoor er nog wel een paar op de map openstaan, maar ik heb Bright Future wel 100%. Ik heb nog nooit gehad dat er iets in de cirkel stond of dat er iets misging met die missies, als ik je verhaal begrijp heb ik dan best wel geluk gehad
Ja een update zal wel fijn zijn bij deze game, al moet ik wel zeggen dat ik nog maar een keer een bug heb gehad waarbij ik de game opnieuw moest opstarten. Wel moet ik me een beetje schamen want ik wist niet dat er een save game / load game optie in het hoofdmenu zat, ik ging telkens via de mobiel naar het kopje Style om op te slaan..

Krijg je ook nog ergens andere filialen van Jim Robs ? Vind het wel aardig om auto’s op te kunnen slaan, maar vooralsnog kan het zover ik weet alleen maar bij de kerk, en JR’s..
Haha ik voel je pijn want ik deedt het ook de hele tijd tot ik hier achter kwam, alleen de iconen op de map blijven wel staan. Nee je krijgt nergens anders op de map van die Jim Robs fillialen, de kerk HQ en Jim robs zijn bij mij tot nu toe de enige plaatsen waar ik voertuigen kan opslaan.Tommy-D schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:00:
Je kan die van straat gebruiken, serieus ? Beter! Scheelt me weer een paar keer de halve map over rijden haha
Krijg je ook nog ergens andere filialen van Jim Robs ? Vind het wel aardig om auto’s op te kunnen slaan, maar vooralsnog kan het zover ik weet alleen maar bij de kerk, en JR’s..
Edit: Ik heb net even alle wapens gekocht en had daarna nog 11 Miljoen over. Als je eenmaal in een bepaalde cirkel van weekelijks inkomen zit heb je iets te snel geld teveel
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2022 19:27 ]
Al je 11 miljoen hebt merk je het niet eens meer..Tommy-D schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:40:
“Even” alle wapens gekocht.. damn dude!
Waarop speel je trouwens @Tommy-D
[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2022 22:16 ]
Heb het ongeveer 15 10 uur 58 geprobeerd maar klikt niet, wil het heel graag tof vinden omdat deel 1 en 2 ook tof waren en er nu zo weinig is maar het is gewoon niet voor mij.
- Matige missies.
- Matige lege/dode wereld.
- Knullig schieten.
- Geen cover systeem.
- Tergende tegenspelers.
Misschien wordt ik de oud maar dit is simpelweg niet voor mij meer. Jammer maar helaas, 6/10.
Jammer maar je hebt het tenminste een kans gegeven en bent niet na 5 uur al afgehaakt, zo zie je maar dat het voor iedereen een andere ervaring isDonstil schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 23:26:
Nou de mijne is verkocht via Marktplaats.
Heb het ongeveer 15 10 uur 58 geprobeerd maar klikt niet, wil het heel graag tof vinden omdat deel 1 en 2 ook tof waren en er nu zo weinig is maar het is gewoon niet voor mij.
- Matige missies.
- Knullig schieten.
- Geen cover systeem.
- Tergende tegenspelers.
Misschien wordt ik de oud maar dit is simpelweg niet voor mij meer. Jammer maar helaas, 6/10.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-09-2022 23:55 ]
Speel zelf op de Series X. Ja als je eenmaal zoveel geld hebt boeit het niet meer waarschijnlijk hahaG_Dragon schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 19:45:
[...]
Al je 11 miljoen hebt merk je het niet eens meer..
Waarop speel je trouwens @Tommy-D
En @Donstil well you tried. Vind het ook niet helemaal wat ik had verwacht dan wel gehoopt, maar geef het wel een kans. Er is gewoon nog veel te doen om de game te verbeteren, hoop dus zelf dat het beter word met fixes en hopelijk snel ook dlc.
Zelf de Gold versie gekocht, maar dat doe ik ook niet meer..
[ Voor 5% gewijzigd door Tommy-D op 04-09-2022 10:18 ]
Ja als je eenmaal in die grote geldstroom zit stelt het niks meer voor, klinkt misschien raar maar het gaat zo onwijs snel nu.. ik heb nu net pas de missie gedaan waar je leert schieten lol, hele empire al opgebouwd maar ach laten we nog even leren schietenTommy-D schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:13:
[...]
Speel zelf op de Series X. Ja als je eenmaal zoveel geld hebt boeit het niet meer waarschijnlijk haha
En @Donstil well you tried. Vind het ook niet helemaal wat ik had verwacht dan wel gehoopt, maar geef het wel een kans. Er is gewoon nog veel te doen om de game te verbeteren, hoop dus zelf dat het beter word met fixes en hopelijk snel ook dlc.
Zelf de Gold versie gekocht, maar dat doe ik ook niet meer..
Als je het leuk lijkt kan ik je wel toevoegen voor een keer partychat?
Ik vind het schieten juist tof. En cover systeem past helemaal niet in de game en heb je ook niet nodig. Full on mayhem, gewoon knallen als een banaanDonstil schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 23:26:
Nou de mijne is verkocht via Marktplaats.
- Matige missies.
- Knullig schieten.
- Geen cover systeem.
- Tergende tegenspelers.
Heb overigens wel vet veel irritante bugs nu, Heli's en VTOLs als im daar instap dan krijg ik een soort van
super ingezoomde achtergrond. Kan dus niks zien. Erg lastig bij de laatste story missie, daar heb je een sectie met een VTOL en daar kon ik dus alleen in vliegtuigmode mee schieten, anders zag ik niks. Was ERG lastig, flink wat af gevloekt.
Ook heb ik nu een progressie bug, ik heb alle missions gedaan, op een na, de laatste van de Kraken missies. Moet je je fort verdedigen. Die missie crasht steeds bij mij. Hebben veel meer mensen last van. Wel irritant, want je moet alle missies hebben gedaan voordat je je laatste venture
Heb ook alles side activities gedaan, moet alleen her en daar nog wat discoveries vinden, denk voornamelijk die drugs stashes, die verschijnne pas op je map als je er erg dicht bij bent ...
Heb nog 17M cash, alle wapens gekocht, een shitload aan wapens to the max geupgrade, zelfde met vehicles, veel 3x geupgrade, maar ik schiet nog steeds alles met mijn trusty old AR-55, die ik al vanaf het begin gebruik
Kijken of ik nog zin heb om nog meer challenges te doen, heb er al wel heel veel ...
OH, en @G_Dragon die dude met die groene canisters, dat is geen Radiostation missie, maar een main missie. Die had ik nog niet gedaan, maar nu dus wel
[ Voor 6% gewijzigd door -SaveMe- op 04-09-2022 13:44 ]
En toch:
:fill(white):strip_exif()/f/image/NRu1TBbxqROEC07NEMN7ve1w.png?f=user_large)
Maar goed, kan idd beter.
Het niet door de voorruit vliegen bij een botsing vond ik vrij raar, want in voorgaande delen doe je dat wel. Dus waarom is dat nu weg? Boss plots braaf een gordel om? Soms miste ik het ook niet, want zo kon ik tenminste gewoon lekker doorrijden. Net zoals het dingetje met motoren in het filmpje, vond ik voorgaande Saints spellen (en GTA) eigenlijk nooit leuk om te gebruiken, want 1 weggebruiker die plots denkt: "nu ga ik naar links of van rijstrook veranderen!" en jij ligt 50 meter verder, dus werd er standaard een auto gepakt.
De palmbomen vind ik wel humor dat je die omver rijdt maar een kleiner boompje verderop? Nope
Na een rits zijmissies te hebben gedaan toch maar eens verder gegaan met het verhaal, maar ik zat eigenlijk dichterbij het eind dan ik dacht. En hoewel ik me dan avonden heb vermaakt met de sidemissies (LARP was erg leuk), voelde het toch vrij kort. Sommige delen in het verhaal hadden ze wat verder kunnen uitwerken denk ik, wat meer opbouw naar de eindmissie bijvoorbeeld, voor mijn gevoel mist daar wel wat.
De radio stations vond ik ook wat minder dan voorgaande delen, zaten wel wat liedjes tussen die ik leuk vond, maar ik miste wel zoiets als de The Mix uit voorgaande games.
Paar keer rare bugs, 2 of 3x vastgelopen. Een andere bug bleef een hele avond terug komen omdat ik mijn boss zat te tweaken in de style app. Hierdoor veranderde mijn stem constant van de boss en de emotes terwijl ik niks had veranderd in de personality sectie

Benieuwd wat de dlc gaat brengen, tot die tijd vermaak ik me nog wel met de rest halen
Hier heb ik een andere ervaring in dan jou ben ik bang voor, want ik vlieg 40% van de tijd wel door mijn voorruit heen wanneer ik met een flinke snelheid ergens tegenop knal.AppieNL schreef op maandag 5 september 2022 @ 00:53:
@G_Dragon
Het niet door de voorruit vliegen bij een botsing vond ik vrij raar, want in voorgaande delen doe je dat wel. Dus waarom is dat nu weg? Boss plots braaf een gordel om? Soms miste ik het ook niet, want zo kon ik tenminste gewoon lekker doorrijden. Net zoals het dingetje met motoren in het filmpje, vond ik voorgaande Saints spellen (en GTA) eigenlijk nooit leuk om te gebruiken, want 1 weggebruiker die plots denkt: "nu ga ik naar links of van rijstrook veranderen!" en jij ligt 50 meter verder, dus werd er standaard een auto gepakt.
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee hoever ik ben met de story, want ik ben net zoals jou eerst alleen maar bezig geweest met de zijmissies zoals alle ventures bouwen op de laatste na / gebieden completen / inkomen maximaal maken en ben pas daarna verder gegaan met de missies. Kreeg gisteren de missie waarbij je leert schieten *kuch heb alle ventures compleet* en de missie waarbij die dierbare auto het ravijn ingereden word en je vervolgens een hele fabriek voor gaat opblazen als wraak, verder dan dat ben ik nog niet en ik gok dat dit heel vroeg in de storyline moet zijn aangezien ik amper storymissies heb gespeeld.Na een rits zijmissies te hebben gedaan toch maar eens verder gegaan met het verhaal, maar ik zat eigenlijk dichterbij het eind dan ik dacht. En hoewel ik me dan avonden heb vermaakt met de sidemissies (LARP was erg leuk), voelde het toch vrij kort. Sommige delen in het verhaal hadden ze wat verder kunnen uitwerken denk ik, wat meer opbouw naar de eindmissie bijvoorbeeld, voor mijn gevoel mist daar wel wat.
Vind het een erg vermakelijke game
- Dat super ingezoomde als je in een wagen zit (gebeurt meestal als ik iets met de telefoon doe tijdens het rijden
- Soms geen geen feedback over resultaten van de missie/events (erger nog soms ook geen registratie, dus dan moet je het opnieuw doen)
- Het spel begint langzamerhand vaker te crashen (en/of moet ik het wel afsluiten en opnieuw openenen, want hangt)
Ik vermaak me prima met de game, maar dit haalt je wel uit de gameflow als het te vaak gebeurd. Gelukkig gaat het vaak ook wel een lange tijd goed
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat ik beter mijn best moet doen?G_Dragon schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:19:
[...]
Hier heb ik een andere ervaring in dan jou ben ik bang voor, want ik vlieg 40% van de tijd wel door mijn voorruit heen wanneer ik met een flinke snelheid ergens tegenop knal.
Geen idee , hier gebeurd het me regelmatig! Zal het anders wel een keer opnemen als het weer gebeurdAppieNL schreef op maandag 5 september 2022 @ 22:46:
[...]
Dus wat je eigenlijk zegt, is dat ik beter mijn best moet doen?
Btw ik heb nu alle ventures compleet waardoor ik nu het maximale inkomen per uur heb
Ben de game eigenlijk een beetje beu, bugs zijn nu wel erg veel en erg hinderlijk. Vanavond nog de laatse discoveries proberen te doen en dan ben ik er wel klaar mee ...
Vorige week ging die verschijnen (na validatie Microsoft), maar nog niets ontvangen.
Ging het maar zo hard in reallifeTommy-D schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:12:
Ik nog nietPaar dagen niet gespeeld, druk.. wel inmiddels alle 400k ventures gebouwd, en dan gaat het idd erg hard qua geld, nice.
is deze game net zo leuk als Saint Row The Third? (mijn favoriet) Nee dat niet.
Maar het is zeker niet zo slecht als wat je in veel reviews hoort.
Speelt gewoon heerlijk weg, en man wat heb ik er een lol aan!
[ Voor 39% gewijzigd door Rowwan op 20-09-2022 20:44 ]
Helemaal mee eens. Twijfelde door de reviews ook, uiteindelijk ook gekocht (PS5) en bevalt me meer dan goed. Had zelf het meest met SR 1 en 2 op de 360 (vanaf drie werd het "donkerder" en daarna veel te veel sci-fi) maar krijg in SR nu best wel wat flashbacks naar 1 en 2. Als in: ongecompliceerde fun, niet je te druk maken om het verhaal en gewoon...leuke dingen doen. Genoeg te doen ook, vermaak me opperbest. Echt geen slechte aankoop geweestTiny schreef op maandag 12 september 2022 @ 14:51:
Na wat twijfel, mede door de reviews en slechte trailers, toch maar gekocht.
is deze game net zo leuk als Saint Row The Third? (mijn favoriet) Nee dat niet.
Maar het is zeker niet zo slecht als wat je in veel reviews hoort.
Speelt gewoon heerlijk weg, en man wat heb ik er een lol aan!
Ook lijken mijn achievements (XSX) stil te staan, ik weet zeker dat ik enkele crimes of opportunity heb gedaan maar mijn tracker blijft op 0 staan. Meer mensen last van?
Dat de activities in een ander district zitten lijkt mij een beetje raar, dat is bij mijn andere districts welke wel compleet zijn niet het geval geweest. Tevens staan daar wel alle onderdelen als compleet, dus bijvoorbeeld 8/8 discoveries, 3/3 stores enz.
edit: ik heb de 3 overige "woestijn" districten ook compleet, maar ook daar niet de melding en het Saints logo. Ik denk nu dat dat komt omdat je daar geen ventures neer kunt zetten, want in de districts met ventures krijg ik de melding wel.
[ Voor 22% gewijzigd door MiramarVTM op 21-09-2022 08:08 ]
Maar het blijft een bug festijn, zo kon ik niet meer normaal in een helicopter of auto stappen, ik bleef staan maar kon wel gewoon rijden / vliegen zoals hier te zien:
:strip_exif()/f/image/QM9tPuVwBlr0EjBgcengtXhj.jpg?f=fotoalbum_small)
En hier kun je goed zien waarom de tracker voor crimes of opportunity niet goed werkt, want de game ziet hier op de een of andere manier een hidden history als COO:
:strip_exif()/f/image/yOHSARngvhY5J5sHCM5GpxSU.jpg?f=fotoalbum_small)
edit: dit klinkt wel heel erg als klagen maar ik vermaak me prima met de game! Heb hem al bijna 100 % en uren plezier eraan beleefd, maar dit soort bugs zijn wel een beetje storend. Maar een reboot van de game zorgt er voor dat het weer voor een tijdje goed werkt en aangezien de XSX lekker snel is, is dat een kwestie van 20 seconden of zo dus niet heel erg.
[ Voor 12% gewijzigd door MiramarVTM op 23-09-2022 09:16 ]
Het towen lukt niet meer. Wat ik ook doe, met welke wagen dan ook, met R1 (ingedrukt of niet) schiet mijn karakter en komt er geen kabel (dus ook niet met "perfect" uitlijnen van de auto). Heel irritant. Iemand enige idee? (PS5)
En die radio towers...moet je die per sé echt met een wingsuit gaan doen...? Al geprobeerd om met een heli ergens in de buurt te vliegen maar dat is niet echt een succes. Maar om nu voor alles een heli te pakken, eruit te springen en een wingsuit te activeren...blegh?
Verder vermaak ik me op en top, inmiddels 25-30 uur erin wat voor mijn doen heel veel is
Die radio towers kun je (op een na geloof ik) allemaal zonder heli. Je moet gebruik maken van die lanceer dingen die in de buurt staan (staan op de kaart).Exorcist schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 20:48:
Loop ook tegen, denk ik, een bug aan. Spel/main story uitgespeeld. Wil nu nog wat extra zaken doen, o.a. moet ik nog de tow-missies en die radio towers.
Het towen lukt niet meer. Wat ik ook doe, met welke wagen dan ook, met R1 (ingedrukt of niet) schiet mijn karakter en komt er geen kabel (dus ook niet met "perfect" uitlijnen van de auto). Heel irritant. Iemand enige idee? (PS5)
En die radio towers...moet je die per sé echt met een wingsuit gaan doen...? Al geprobeerd om met een heli ergens in de buurt te vliegen maar dat is niet echt een succes. Maar om nu voor alles een heli te pakken, eruit te springen en een wingsuit te activeren...blegh?
Verder vermaak ik me op en top, inmiddels 25-30 uur erin wat voor mijn doen heel veel is
Mbt die tow: weet je zeker dat je auto dat kan? Je kunt het beste een auto uit je garage pakken, en die upgraden met een tow
Dank je wel hiervoor, en begin mede daardoor wel te twijfelen over die mogelijkheid op de auto. Want het is dus niet zo dat de (pick-up trucks) auto's die er vaak direct naast staan dat hebben dus? Dan moet ik dat nagaan. Thx!Rowwan schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 21:04:
[...]
Die radio towers kun je (op een na geloof ik) allemaal zonder heli. Je moet gebruik maken van die lanceer dingen die in de buurt staan (staan op de kaart).
Mbt die tow: weet je zeker dat je auto dat kan? Je kunt het beste een auto uit je garage pakken, en die upgraden met een tow
Volgens mij is er ergens een pick up die dat kan, maar het merendeel niet - dat weet ik zeker want het duurde bij mij ook vrij lang voordat ik dat in de gaten had. Heb ook lang zo zitten prutsen met verschillende pick ups.Exorcist schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 21:10:
[...]
Dank je wel hiervoor, en begin mede daardoor wel te twijfelen over die mogelijkheid op de auto. Want het is dus niet zo dat de (pick-up trucks) auto's die er vaak direct naast staan dat hebben dus? Dan moet ik dat nagaan. Thx!
Er wordt nog steeds gewerkt aan de Saints Row 2 PC patch voor Saints Row 2 op Steam. Woohoo!
Ow ja, Saints Row 2022 komt in augustus naar Steam, maar WGAF?
[ Voor 28% gewijzigd door The Zep Man op 09-02-2023 16:30 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik was al benieuwd of hier nog wat mee ging gebeuren. Bij mijn PS5 bundel zat ook Saints Row, na die op de Xbox al te hebben gespeeld. Maar mooi nieuws dan ga ik nog even tot en met augustus wachten, toch 0.0 haast na het spel in oktober op de Xbox 1000 GS te hebben gescoord.
Tweede expansion boeit mij niet meteen, die 1e en 3e spreken mij wel aan. Plus de gratis updates zijn interessant met een Combat Overhaul en de nieuwe features bij de andere twee.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
I am the great Cornholio!
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
https://store.steampowered.com/app/742420/Saints_Row/
Op het einde kan je ook The Saint's tower unlocken. Daarvoor moet je het verhaallijn uitspelen en bepaalde achievments en missies voltooien. Dus ik dacht van "Ah, dat is vet. Zal ook wel extra end-game unlocken, misschien upgrades voor je toren of customization."
Helaas, het is gewoon een flat gebouw waar je op kan landen en kunt saven, that's it. End-game is ook totaal niet aanwezig. Op een avondje ben je overal doorheen.
Jammer, want Saint Row 1, 2 en 3 heb ik met plezier gespeeld. Daarna ging het alleen maar berg afwaarts.
Boven de 10 euro vind ik Saint Row het niet waard. Ik had mijn plezier in het spel, maar ook grote teleurstellingen.
Ook de personages waren méh. Die voelde helemaal niet aan als "gangsters" maar een stelletje nerds met een lowlife crisis. De geloofwaardigheid van The Saint's is nu ver te zoeken.
[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 25-08-2023 11:51 ]
Een klein beetje hoop aan de horizon: er wordt nog steeds gewerkt aan de Saints Row 2 patch voor PC (Steam). Die stopt de gang weer terug in gangster.Toonen1988 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:44:
Jammer, want Saint Row 1, 2 en 3 heb ik met plezier gespeeld. Daarna ging het alleen maar berg afwaarts.
Als de gang uit de oude spellen het nieuwe groepje had ontmoet, dan hadden ze die met de grond gelijk gemaakt. Die zijn echt onwaardig om de naam van de gang te dragen.
[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 26-08-2023 06:40 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
In het begin even wat gespeeld met de settings en, zoals internet ook meldt, 1440p High Framerate lijkt de sweet spot. Ik krijg alleen het geluid niet goed, met name de engine van de auto komt nergens bovenuit.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Vandaar de vraag:
Volgens mij gaat die omhoog wanneer je bijna bij het einde van de story bent, maar ik moet wel bekennen dat ik het spel al heel lang niet meer heb aangeraakt en wel 100% heb uitgespeeldFeaR schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:04:
Je moet wel even door het begin heen. Al sprak de game mij al eerder aan dan echt begonnen, ik ben level 12 en heb net pas de eerste echte missies gedaanToegegeven, ik heb de hele nacht zitten gamen maar ergens begint het woordje "herhaling" wat ik veel reviews naar boven kwam wat op te vallen.
Vandaar de vraag:
spoiler:Door alleen Main Story te doen, haal je dan ook je kerk naar max level of dien je daar echt alle side quests (bedrijven) voor te doen?
Thnx. Ik zal er nog eens een guide op na slaan maar dat wilde ik eigenlijk voorkomen omdat het me anders gaat duizelen van de mogelijkheden. Je rolt ook letterlijk van de ene missie in de andere. Je zet een nieuw pandje neer wat dan resulteert in direct missies voor het establishment zelf én vijf losse missies om de druk in de regio minder te krijgen. Die vijf zijn alleen telkens hetzelfde en gros van de andere missies komt ook altijd neer op een wagen stelen. De ene keer met wat meer weerstand dan de ander.G_Dragon schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:08:
[...]
Volgens mij gaat die omhoog wanneer je bijna bij het einde van de story bent, maar ik moet wel bekennen dat ik het spel al heel lang niet meer heb aangeraakt en wel 100% heb uitgespeeld
Bovenstaande klinkt mogelijk negatiever dan ik het nu nog ervaar maar ik zie de bui wel hangen dat ik dit nu leuk vind bij de eerste drie bedrijven, maar straks bij nummer tien...?
Snap je heel goed maar ik ervaarde dat gelukkig niet zo en kon het overzicht wel houden, ik denk dat een guide je dan misschien wel goed kan helpen om overzicht te krijgen. Hoe vind je trouwens de humor in het spel?FeaR schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:14:
[...]
Thnx. Ik zal er nog eens een guide op na slaan maar dat wilde ik eigenlijk voorkomen omdat het me anders gaat duizelen van de mogelijkheden. Je rolt ook letterlijk van de ene missie in de andere. Je zet een nieuw pandje neer wat dan resulteert in direct missies voor het establishment zelf én vijf losse missies om de druk in de regio minder te krijgen. Die vijf zijn alleen telkens hetzelfde en gros van de andere missies komt ook altijd neer op een wagen stelen. De ene keer met wat meer weerstand dan de ander.
Bovenstaande klinkt mogelijk negatiever dan ik het nu nog ervaar maar ik zie de bui wel hangen dat ik dit nu leuk vind bij de eerste drie bedrijven, maar straks bij nummer tien...?
Ik heb dat met die bedrijven niet als negatief ervaren, omdat ik zo snel mogelijk alles compleet wou hebben om zo per uur het maximale te krijgen. Dus ik werkte de bedrijven een voor een af en vaak gaat het maar om 3 tot 5 missies en dan heb je zo klaar, zover ik nog weet uit mijn hoofd.