Bedankt mensen!
Dat waardeer ik.
Dat dacht ik ook twee maanden geleden nog, totdat de hype bug(zeg maar) besloot mij te bijten. Ik zag een YouTuber die ik volg, Amok4All voorheen, nu GamingTech een bepaalde tv helemaal ophypen. Ik werd benieuwd en ben nog meer video's gaan kijken en toen uiteindelijk besloten de tv in huis te halen om te zien of het die hype nou wel waard was. De Samsung S95B. QD OLED.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:43:
Geen moment dat ik er aan denk om de C9 nu al te vernieuwen. Ook YouTubers die interessant doen met pen en papier kunnen mij niet verleiden.![]()
Nog steeds hartstikke tevreden met de C9.
Ik heb hem dus nu een maandje ongeveer en ik ben verkocht. HDR games hebben er nog nooit zo mooi uit gezien. Vuur is echt vuur, super fel en mooi, special effects overall zijn gewoon super fel mooi, de kleuren zijn prachtig. Rood is nog nooit zo mooi geweest in games. Het moet gezien worden om geloofd te worden, want ik dacht zelfs eerst ook dat het hype was en dat je hetzelfde effect kon nabootsen met DTM aan bijvoorbeeld.
Ik ben zelf heel erg blij met deze nieuwe Tech. Daarnaast heb ik nog nooit meegemaakt dat een scherm zo clean was, zo vrij van DSE. Kleuren zijn gewoon egaal ook, en ook nog geen enkele IR gezien. I am very impressed.
[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 12-08-2022 09:52 ]