Acties:
  • +4 Henk 'm!
Bedankt mensen! :)

Dat waardeer ik.
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:43:
Geen moment dat ik er aan denk om de C9 nu al te vernieuwen. Ook YouTubers die interessant doen met pen en papier kunnen mij niet verleiden. ;)
Nog steeds hartstikke tevreden met de C9.
Dat dacht ik ook twee maanden geleden nog, totdat de hype bug(zeg maar) besloot mij te bijten. Ik zag een YouTuber die ik volg, Amok4All voorheen, nu GamingTech een bepaalde tv helemaal ophypen. Ik werd benieuwd en ben nog meer video's gaan kijken en toen uiteindelijk besloten de tv in huis te halen om te zien of het die hype nou wel waard was. De Samsung S95B. QD OLED.

Ik heb hem dus nu een maandje ongeveer en ik ben verkocht. HDR games hebben er nog nooit zo mooi uit gezien. Vuur is echt vuur, super fel en mooi, special effects overall zijn gewoon super fel mooi, de kleuren zijn prachtig. Rood is nog nooit zo mooi geweest in games. Het moet gezien worden om geloofd te worden, want ik dacht zelfs eerst ook dat het hype was en dat je hetzelfde effect kon nabootsen met DTM aan bijvoorbeeld.

Ik ben zelf heel erg blij met deze nieuwe Tech. Daarnaast heb ik nog nooit meegemaakt dat een scherm zo clean was, zo vrij van DSE. Kleuren zijn gewoon egaal ook, en ook nog geen enkele IR gezien. I am very impressed.

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 12-08-2022 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:20
Hier hangt een C1 aan de muur, maar ik heb Dolby Vision uitgezet op mijn Series X. Ik vond het niet echt mooier ogen dan HDR en daarnaast had ik last van het probleem dat de televisie telkens de instellingen vergat of terugzette. Zo had ik Dolby Vision met 'Vivid (DV)' als profiel ingesteld en als ik dan het spel opnieuw startte was de instelling teruggezet naar 'Game Optimizer (DV)'. Met HDR heb ik dit probleem niet, dus ik gebruik gewoon HDR met 'Vivid' als profiel en dat ziet er prima uit. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 09:44:
Dat dacht ik ook twee maanden geleden nog, totdat de hype bug(zeg maar) besloot mij te bijten. Ik zag een YouTuber die ik volg, Amok4All voorheen, nu GamingTech een bepaalde tv helemaal ophypen. Ik werd benieuwd en ben nog meer video's gaan kijken en toen uiteindelijk besloten de tv in huis te halen om te zien of het die hype nou wel waard was. De Samsung S95B. QD OLED.

Ik heb hem dus nu een maandje ongeveer en ik ben verkocht. HDR games hebben er nog nooit zo mooi uit gezien. Vuur is echt vuur, super fel en mooi, special effects overall zijn gewoon super fel mooi, de kleuren zijn prachtig. Rood is nog nooit zo mooi geweest in games. Het moet gezien worden om geloofd te worden, want ik dacht zelfs eerst ook dat het hype was en dat je hetzelfde effect kon nabootsen met DTM aan bijvoorbeeld.

Ik ben zelf heel erg blij met deze nieuwe Tech. Daarnaast heb ik nog nooit meegemaakt dat een scherm zo clean was, zo vrij van DSE. Kleuren zijn gewoon egaal ook, en ook nog geen enkele IR gezien. I am very impressed.
Er zullen vast wel weer wat verbeteringen zijn maar het voelt voor mij niet goed om nu al weer mijn tv te gaan vervangen. Dik tevreden nog. :) Ik heb veel video's en info bekeken voordat ik de C9 kocht en kan mij herinneren dat Ik het niet zo had op gamingtech. Geef mij maar HDTVTest. Die is ook postief over jouw tv.

En gefeliciteerd! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:18:
[...]

Er zullen vast wel weer wat verbeteringen zijn maar het voelt voor mij niet goed om nu al weer mijn tv te gaan vervangen. Dik tevreden nog. :) Ik heb veel video's en info bekeken voordat ik de C9 kocht en kan mij herinneren dat Ik het niet zo had op gamingtech. Geef mij maar HDTVTest. Die is ook postief over jouw tv.

En gefeliciteerd! :)
Ik begrijp jou ook hoor, de C9 is fantastisch. Maar het is zeer goed om te zien wanneer er nieuwe tech komt en het echt goed uitpakt. Graag zie ik LG QD OLED ook een kans geven. Gaat vast wel gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ben ooit eens begonnen met een 55 inch LG Oled E7, daar betaalde je toen nog de hoofdprijs voor (2500 meen ik)

Daarna is OLED zo goedkoop geworden dat ik elke 2 jaar een nieuwe OLED koop :p

Nu een 65inch C1 in de huiskamer, een 48inch C1 in de Racekamer en een 55inch C2 op de slaapkamer.

Gewoon heel goed het OLED korting topic in de gaten houden en je pikt ze voor een schijntje op

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@devilsnight Gefeliciteerd!, maar er een mooie dag van :P

[ Voor 4% gewijzigd door Linksquest op 12-08-2022 10:51 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gefeliciteerd @devilsnight!!!!

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 06:54
Ik kreeg van mijn vrouw commentaar omdat ik Powerwash Simulator aan het spelen was en niet iets in real life aan het schoonmaken was, nu kan ik ook nog eens Cooking Simulator spelen terwijl ik wacht op thuisbezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleinelievewolff schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:12:
Ik kreeg van mijn vrouw commentaar omdat ik Powerwash Simulator aan het spelen was en niet iets in real life aan het schoonmaken was, nu kan ik ook nog eens Cooking Simulator spelen terwijl ik wacht op thuisbezorgd!
_O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
kleinelievewolff schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:12:
Daarna aan de slag met Lawnmower Simulator, krijg je weer commentaar dat je beter echt kunt gaan grasmaaien (indien je tuin met gras hebt)... :P

Heb gisteren ook even Houseflipper gespeeld nadat ik Powerwash Simulator had uitgespeeld. Maar na drie huizen gedaan te hebben weer verwijderd. Is minder rustgevend / voldoening gevend dan PS. En vind het vooral gepruts, meubeltjes precies recht zetten etc. Viel mij tegen, misschien de Lawnmower Simulator maar eens proberen binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hier staat een LG C8 met helaas geen HDMI 2.1. Gelukkig is er toch weinig content in 4k 120fps dus merk er weinig van. Heb de C8 tweedehands gekocht, kan in mijn ogen prima met een TV omdat ze toch altijd op dezelfde plek staan en weinig kapot aan gaat. Had liever een ouder top model dan een goedkoop nieuw model. Alles werkt perfect en zelfs het smart gebeuren werkt nog snel en krijgt updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41

Dit spel kan wel eens een heel grote/fanatieke player base krijgen. Weet niet of het mijn type game is, maar mijn interesse heeft hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ramon27 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:00:
[...]

Heb mijn 65gx ook net verkocht.
Want aanbieding 77 G2 😊
Zag het in het aanbiedingen topic inderdaad, dingen geven ze bijna weg bij twee pakjes croma :o
Veel plezier alvast !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Gaan er nog mensen naar de Heroes Dutch Comic Con in de Jaarbeurs Utrecht? :D
Wij hebben vanmorgen kaarten weten te krijgen voor de Zondag.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:39
Ramon27 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 15:00:
[...]

Heb mijn 65gx ook net verkocht.
Want aanbieding 77 G2 😊
Ik zit voor de nabije toekomst te twijfelen, hoe ver zit jij er vanaf?

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon27
(jarig!)
LuisjeNL schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 16:33:
[...]

Ik zit voor de nabije toekomst te twijfelen, hoe ver zit jij er vanaf?
Ongeveer 2 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik was net aan het meten hoe ver ik van mijn 77b1 zit... dat is zo'n 2,50 a 2,60 en dat is voor mij ongeveer de max. Ik kan mijn tv ook nog een stuk van de muur trekken (verstelbare arm), maar dichterbij vind ik té worden.
Maar het is wel errug lekker met gamen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
(jarig!)
Finraziel schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:07:
[...]

Zo, ik was net aan het meten hoe ver ik van mijn 77b1 zit... dat is zo'n 2,50 a 2,60 en dat is voor mij ongeveer de max. Ik kan mijn tv ook nog een stuk van de muur trekken (verstelbare arm), maar dichterbij vind ik té worden.
Maar het is wel errug lekker met gamen :)
Het is 3 meter.
Maar alles is nog wel ff wennen maar dat komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tv is niet snel te groot voor de ervaring imo. Ik zou niet extreem groot willen gaan omdat het er niet uitziet wanneer die uitstaat. De 65” die ik nu heb is al een groot zwart vlak in de kamer. Laat die tv’s die in het meubel verdwijnen maar betaalbaar worden. >:) Of schermen waar je doorheen kunt kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2022 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Zijn er hier mensen die problemen hebben met het unlocken van achievements? Vandaag 3 achievements moeten halen (2 in f1 en 1 in grid) maar er gebeurt niks. Console in de tussentijd ook al opnieuw gestart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:55
wjsiebes schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 19:11:
Zijn er hier mensen die problemen hebben met het unlocken van achievements? Vandaag 3 achievements moeten halen (2 in f1 en 1 in grid) maar er gebeurt niks. Console in de tussentijd ook al opnieuw gestart
Ik kreeg er net eentje niet in chorus. Zal wel een hikje zijn. Vanmiddag wel een stapeltje unlocked voor een stomme monthly challenge op true achievements.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Exactor it schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 20:08:
[...]

Ik kreeg er net eentje niet in chorus. Zal wel een hikje zijn. Vanmiddag wel een stapeltje unlocked voor een stomme monthly challenge op true achievements.
Zie inderdaad nu op Twitter ook veel meldingen van dit probleem

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vanavond is er een THQ Nordic showcase met daarin nieuws over de nieuwe game van de makers van de originele Burnout games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
@Homeland Absoluut ! ;-) Titan Quest 2 is waar ik op hoop.

https://www.twitch.tv/thqnordic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Ik hoop op nog wat nieuws voor Wreckfest. Volgens mij moet er nog wel wat nieuwe content komen, maar een nieuw deel is ook goed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Present bij de live show van THQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat toch altijd met die bagger kwaliteit van de streams. Je wilt toch een zo goed mogelijke eerste indruk maken. :?

Ik kijk alle losse uploads later die zien er wel goed uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2022 21:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2022 21:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Allemaal niet voor mij (had ik ook niet echt verwacht van THQ) behalve Jagged Alliance 3, dat vind ik zelfs wel tof nieuws. Deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld back in the day.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een linkje naar het THQ kanaal was makkelijker geweest. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:09
Donstil schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:32:
Allemaal niet voor mij (had ik ook niet echt verwacht van THQ) behalve Jagged Alliance 3, dat vind ik zelfs wel tof nieuws. Deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld back in the day.
Ja3 en voor de pc die C&C cloon voor wat fun.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

[ Voor 58% gewijzigd door G_Dragon op 12-08-2022 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-09 09:52
Crap geen Titan Quest 2!
Maar wat is Project Minerva dan?

https://titanquestfans.net/index.php?topic=1519.0

Kan toch moeilijk anders dan TQ2 zijn.
Misschien is 't nog te vroeg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 21:32:
Outcast 2 is de enige die mij aanspreekt. Way of the Hunter heeft goede graphics. De rest, nee dankje. ;)
Door de spongebob beelden krijg ik zin om Psychonauts 2 weer eens op te starten. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2022 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vond de showcase niet geweldig, tot bijna geen intressante games! Outcast 2 wil ik eerst gameplay van zien maar zag er intressant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Zijn er hier mensen die de Series X ook als 4K blu-ray speler gebruiken?
Ik heb er namelijk redelijk wat problemen mee, ik heb the Godfather Trilogy, Ran, en 2001 A Space Odyssey gekocht en enkel 2001 werkt goed

De andere 4K disk starten wel op, maar ik zie alleen maar artifacts en af en toe een klein onderdeel van het blu-ray menu. Zodra de films starten is er wel audio maar alleen maar artifacts in beeld

Bij Ran zit ook nog een standaard niet 4K bluray bij en die werkt wel goed.
Ik heb al verschillende instellingen op mijn tv als op mijn Xbox geprobeerd maar zonder succes.
Mijn tv (LG C1) schakelt in alle gevallen wel automatisch naar HDR mode wanneer de discs worden afgespeeld.

Iemand dit wel eens gehad? Iemand tips of ik nog iets anders kan proberen?
De films zijn verder volledig nieuw en krasvrij btw.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 11:22
ReVision. schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:06:
Ik heb er namelijk redelijk wat problemen mee, ik heb the Godfather Trilogy, Ran, en 2001 A Space Odyssey gekocht en enkel 2001 werkt goed

De andere 4K disk starten wel op, maar ik zie alleen maar artifacts en af en toe een klein onderdeel van het blu-ray menu. Zodra de films starten is er wel audio maar alleen maar artifacts in beeld

Ik heb al verschillende instellingen op mijn tv als op mijn Xbox geprobeerd maar zonder succes.
Mijn tv (LG C1) schakelt in alle gevallen wel automatisch naar HDR mode wanneer de discs worden afgespeeld.

Wij kijken af en toe 4K blu ray met als tv LG oled C9. Volledige Harry Potter collectie in 4K blu ray. No issues… net hetzelfde als een National Geographic 4K blu ray. Geen issues gehad met beiden. Verder geen 4K’s bekeken.

Ik zou de blu ray speler software eens deïnstalleren en opnieuw installeren?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

ReVision. schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:06:

Er zijn problemen met triple layer discs (100GB). Die speelt de Xbox niet goed of slecht af.

Zie voor meer info:

https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1642146708

Voor de complete lijst met 100GB discs:

https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=294596

Edit: wel vreemd dat 2001 het wel goed doet. Ik zie dat de lijst met 100gb discs overigens niet compleet is.

Ran is ook een 100GB disc: https://bluray-disc.de/bl...luray_bonus_bluray?review

Ook Godfather trilogy is een 100GB disc: https://www.reddit.com/r/...ial_features_on_the_same/

Hoogstwaarschijnlijk is dat het probleem. Helaas kan je hier op dit moment niks tegen doen. Alleen hopen op een update vanuit Microsoft.

De series x ondersteund overigens voor games geen 100GB discs. Dus wellicht dat het probleem nooit opgelost gaat worden omdat de laser het niet aan kan. Maar dat is speculeren.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2022 23:45 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Cult of The Lamb is een leuke combinatie van genres. Een roguelike farmer simulator :)

Speel op normal, maar dat is in de dungeons nadat je de bosses hebt gekilled al pittig genoeg. Juist de afwisseling tussen de 2 genres bevalt me wel goed. Afhankelijk waar je even zin in hebt kun je monsters killen of kun je je tuin onderhouden en je cult basis fysiek inrichten :)

————-

Later dit jaar in Gamepass:

Interviewtje met de makers: https://www.trueachieveme...-xbox-game-pass-interview

———-

Zelfde geldt voor deze:

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
Ik weet nog niet wat ik van Stuntfest moet denken. Lijkt me met die free running parcours een hele andere game en qua stuntbanen een beetje een "been there done that" gevoel geven. Maar even meedoen met de pc beta dan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Verkeerd topic.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2022 11:09 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Even de boel schoonmaken :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MDkQbfBrOhUYXR4NAD_NzDSS2Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U5oOu4m070oPaNFWsd0jAwhi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:49

On_E

Housemusic

Tempest Rising ziet eruit als een Commamd & Conquer kloon. En dat is goed. :)

Komt ie naar consoles?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:34:
[...]

Die Halo elite is wel echt een mooie controller.
Idd! Maar belangrijker nog is dat deze na bijna 1 jaar nog helemaal perfect werkt :)

Hiervoor had ik 6 andere (v2) met defecten

Acties:
  • +2 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:49:
[...]

Idd! Maar belangrijker nog is dat deze na bijna 1 jaar nog helemaal perfect werkt :)

Je weet wat ze zeggen. 7e maal is scheepsrecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:33

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Mooie Halo Elite controller en Xbox en ik zie Powerwash Simulator _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:34:
[...]

Die Halo elite is wel echt een mooie controller.
Niet alleen die controller, ook die console vind ik erg mooi van HALO

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 11:09
schumi1986 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:49:
[...]

Ik heb hem ook alleen de a en de y knop werken niet altijd even lekker. Dit is nr 3... Twijfel nog altijd om het niet nog een keer terug te sturen, want ze bestaan dus wel de foutloze halo editie controller :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:40:
Tempest Rising ziet eruit als een Commamd & Conquer kloon. En dat is goed. :)

Komt ie naar consoles?
Er is nog extra gameplay van GameStar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:41
Mijn vrouw ziet me aankomen als ik de lg g1 wil verkopen. Had haar gezegd een aantal jaar niets nieuws te wensen.

Ik bn nog steeds uit aan het kijken naar deathloop.
Ook hoop ik dat Saint row goede reviews krijgt.
Verder heb ik echt zin in een goede rpg.. mja de game ontwikkeling tijd voor RPGs is inmiddels gegroeid naar eens in het decennium.

Fable 3 was 2010 skyrim 2011 dragon age 2014.
Mijn hemel man wat moet een rpg fan geduld hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Chorus is best een goede space flight game. Ik vond hem matig aan het begin maar nadat je de drift skill vrij speelt wordt het fijn sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:18:
Chorus is best een goede space flight game. Ik vond hem matig aan het begin maar nadat je de drift skill vrij speelt wordt het fijn sturen.
Geweldig spel !
En erg leuk om op 1000GS te zetten met al die krankzinnige side-missions :9
4K 60fps in space (y)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
justifire schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:22:
[...]

Geweldig spel !
En erg leuk om op 1000GS te zetten met al die krankzinnige side-missions :9
4K 60fps in space (y)
Was er veel grind aan het einde voor de masteries?

Het verhaal vind ik overigens niet te doen. Maar dat maakt niet uit als je lekker aan het knallen bent in een ruimteschip! (En bijna alles is te skippen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 23:34:

Er zijn problemen met triple layer discs (100GB). Die speelt de Xbox niet goed of slecht af.

Zie voor meer info:

https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1642146708

Voor de complete lijst met 100GB discs:

https://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=294596

Edit: wel vreemd dat 2001 het wel goed doet. Ik zie dat de lijst met 100gb discs overigens niet compleet is.

Ran is ook een 100GB disc: https://bluray-disc.de/bl...luray_bonus_bluray?review

Ook Godfather trilogy is een 100GB disc: https://www.reddit.com/r/...ial_features_on_the_same/

Hoogstwaarschijnlijk is dat het probleem. Helaas kan je hier op dit moment niks tegen doen. Alleen hopen op een update vanuit Microsoft.

De series x ondersteund overigens voor games geen 100GB discs. Dus wellicht dat het probleem nooit opgelost gaat worden omdat de laser het niet aan kan. Maar dat is speculeren.
Bedankt voor de info, ik heb overigens de Xbox nu standaard op 60hz gezet i.p.v. 120hz en nu werkt RAN op 4K blu-ray wel volledig. The Godfather start nu ook goed op en geeft aan het begin goed beeld, maar na een paar minuten krijg ik als nog wat artifacts en heel veel stutter dus daarbij gaat het nog niet goed.

Toch erg jammer, ik heb helemaal geen zin om een aparte 4k speler te kopen want zoveel films was ik niet van plan aan te schaffen.

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cult of The Lamb “uitgespeeld”. De final boss gekilled, maar moet nog een paar achievements Helaas zijn die bugged, dus ik leg het spel even naast me neer. Was een leuke game, maar heb toch best een aantal bugs meegemaakt die toch net afdoen aan de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
SecondGuess schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 21:43:
Mijn vrouw ziet me aankomen als ik de lg g1 wil verkopen. Had haar gezegd een aantal jaar niets nieuws te wensen.

Ik bn nog steeds uit aan het kijken naar deathloop.
Ook hoop ik dat Saint row goede reviews krijgt.
Verder heb ik echt zin in een goede rpg.. mja de game ontwikkeling tijd voor RPGs is inmiddels gegroeid naar eens in het decennium.

Fable 3 was 2010 skyrim 2011 dragon age 2014.
Mijn hemel man wat moet een rpg fan geduld hebben.
elden ring en the witcher 3 missen in je lijst.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PdeBie
Iemand die High on Life nog volgt? :p

25 oktober!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:47:
[...]

Was er veel grind aan het einde voor de masteries?

Het verhaal vind ik overigens niet te doen. Maar dat maakt niet uit als je lekker aan het knallen bent in een ruimteschip! (En bijna alles is te skippen)
Ik vond het wel meevallen.
Eigenlijk al vanaf het begin lekker gevarieerd met abilties / wapens, dus had alle masteries vrijwel gelijk behaald met het afronden van de side missies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
ReVision. schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:56:
[...]

Bedankt voor de info, ik heb overigens de Xbox nu standaard op 60hz gezet i.p.v. 120hz en nu werkt RAN op 4K blu-ray wel volledig. The Godfather start nu ook goed op en geeft aan het begin goed beeld, maar na een paar minuten krijg ik als nog wat artifacts en heel veel stutter dus daarbij gaat het nog niet goed.

Toch erg jammer, ik heb helemaal geen zin om een aparte 4k speler te kopen want zoveel films was ik niet van plan aan te schaffen.
Mmm, dan heb ik geluk met mijn Xbox gok ik. Die speelt tenet en lotr zonder problemen af. Aparte 4K speler staat wel op mijn lijst omdat de Xbox wel beetje veel stroom verbruikt voor het spelen van een uhd en omdat ik DV mis in films. (Denk niet dat MS dat laatste ooit nog gaat toevoegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Controller past ook goed bij de muur :+
Mis rechts op je meubel nog een Halo 3 Master Chief helm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Mmm, dan heb ik geluk met mijn Xbox gok ik. Die speelt tenet en lotr zonder problemen af. Aparte 4K speler staat wel op mijn lijst omdat de Xbox wel beetje veel stroom verbruikt voor het spelen van een uhd en omdat ik DV mis in films. (Denk niet dat MS dat laatste ooit nog gaat toevoegen)
Ik moet zeggen, de enkele keer dat ik mijn Xbox als bluray speler gebruikt heb vond ik vooral de interface ontzettend knudde, al zou dat wellicht ook aan mijn afstandsbediening kunnen liggen. Ik heb een algemene waar ook meerdere microsoft codes in kan programmeren en met een daarvan reageert de Xbox in het menu prima, maar in de bluray app blijft het behelpen. De play/pause knop pauzeert niet, maar hervat wel de film als ik hem op een andere manier gepauzeerd heb of aan het spoelen ben (wat ook werkt). Om te pauzeren moet ik of eerst op back drukken om de xbox controls in beeld te krijgen, of een andere knop om het bluray menu te krijgen.
Met een controller gaat beter, maar een controller gaat uit na een tijdje, dus dat is nog steeds behelpen.
Hoe doen mensen die dat vaker doen dat? Werkt de officiele media remote beter? Die heb ik helaas niet meer, destijds met mijn eerste One X verkocht, maar ik meen me te herinneren dat ik de bluray app toen ook al niet erg fijn vond om te gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Staat hoog op mijn lijstje. Ben wel toe aan een wat luchtige game die zichzelf niet zo serieus neemt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Mosin schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Controller past ook goed bij de muur :+
Mis rechts op je meubel nog een Halo 3 Master Chief helm :P
Dit stond voor kort nog op het meubel :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8LBCq-SOBCTnPSEg0GDxF8COJ4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ynl1lJ1RErVthGLRC08NsA6z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:39
Heel veel zin in, was bij de bekendmaking een grote verrassing voor mij :)

Flink 'Interdimensional cable' niveau dit :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:41
sohus schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:01:
[...]

elden ring en the witcher 3 missen in je lijst.
Ok witcher 3 2015.

Souls achtige games zijn er nu wel veel van uitgekomen. Maar die hebben eigenlijk geen verhaal.
En ze zijn niet te vergelijken met fable of skyrim.

Souls games zijn rete moeilijk. En daarom niet voor iedereen en ieder moment weggelegd.
Soms heb ik zin in de uitdaging van een soulsgame. Maar vaak genoeg niet.
En dan start ik Skyrim of fable weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Finraziel schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:59:
[...]

Ik moet zeggen, de enkele keer dat ik mijn Xbox als bluray speler gebruikt heb vond ik vooral de interface ontzettend knudde, al zou dat wellicht ook aan mijn afstandsbediening kunnen liggen. Ik heb een algemene waar ook meerdere microsoft codes in kan programmeren en met een daarvan reageert de Xbox in het menu prima, maar in de bluray app blijft het behelpen. De play/pause knop pauzeert niet, maar hervat wel de film als ik hem op een andere manier gepauzeerd heb of aan het spoelen ben (wat ook werkt). Om te pauzeren moet ik of eerst op back drukken om de xbox controls in beeld te krijgen, of een andere knop om het bluray menu te krijgen.
Met een controller gaat beter, maar een controller gaat uit na een tijdje, dus dat is nog steeds behelpen.
Hoe doen mensen die dat vaker doen dat? Werkt de officiele media remote beter? Die heb ik helaas niet meer, destijds met mijn eerste One X verkocht, maar ik meen me te herinneren dat ik de bluray app toen ook al niet erg fijn vond om te gebruiken.
Weet even niet of het een insider functie is, maar je kunt cec aanzetten. Dan reageert die bij mij prima op de remote van mijn tv. Op mijn harmony one gebruikte ik de media remote codes van de Xbox360 zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
SunnieNL schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Afgezien van het laatste punt, bereken voor de gein eens hoeveel honderden uren je 4K Blu-rays je moet kijken om de aanschaf van een aparte speler om het verschil in stroomverbruik terug te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:41:
[...]

Weet even niet of het een insider functie is, maar je kunt cec aanzetten. Dan reageert die bij mij prima op de remote van mijn tv. Op mijn harmony one gebruikte ik de media remote codes van de Xbox360 zonder problemen.
Staat hier ook aan, geen insider, maar krijg het niet werkend met de remote van mijn LG B1. Maar goed, die afstandsbediening heeft ook geen play/pauze knop (echt, ik vind die afstandsbediening het grootste minpunt van een anderszins geweldige tv, wat een gedrocht), dat was waarom ik eigenlijk die universele gekocht had (niet dat dat goed werkt :') )
Misschien toch eens graven, ik moet volgens mij ook nog ergens zo'n harmony ab ergens onderin een rommeldoos hebben. Jammer dat Logitech stopt met dat spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn. Zit een irritante bug in het OS. Kan iemand testen die geen Alpha Skip Ahead Insider is (ik ben dat namelijk wel en wil weten of het daar aan ligt)

Wanneer ik nu op Twitch aan het streamen ben, worden al m’n captures donker. Zodra ik het streamen stop, dan zijn ze normaal.

Mooi klote aangezien ik nu mooie screenshots kwijt ben. :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NZg7WGnQXK6Ashw97bjCIrCIIQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UyMrn9KYdXoR6v9TQOe5uyXQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vOjPrO-vJkWAK5kZhpqzywBMJa4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vLg2elczOWqPtFLUBFIURe89.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

SecondGuess schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 12:15:
[...]

Ok witcher 3 2015.

Souls achtige games zijn er nu wel veel van uitgekomen. Maar die hebben eigenlijk geen verhaal.
En ze zijn niet te vergelijken met fable of skyrim.

Souls games zijn rete moeilijk. En daarom niet voor iedereen en ieder moment weggelegd.
Soms heb ik zin in de uitdaging van een soulsgame. Maar vaak genoeg niet.
En dan start ik Skyrim of fable weer op.
FromSoftware hebben wel degelijk een tof en diepgaand verhaal hoor, je moet er zelf alleen iets meer moeite voor doen om het te ontdekken ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
Waar heb ik net überhaupt naar gekeken? :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Thrace Grumble schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:54:
[...]

FromSoftware hebben wel degelijk een tof en diepgaand verhaal hoor, je moet er zelf alleen iets meer moeite voor doen om het te ontdekken ;)
Haha. Beetje hakken met een zwaard. Dat is fromsoft. De fans doen alsof het hoge literatuur is (dat je op Donkey Kong drums moet spelen) ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Exactor it schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:53:
[...]

Haha. Beetje hakken met een zwaard. Dat is fromsoft. De fans doen alsof het hoge literatuur is (dat je op Donkey Kong drums moet spelen) ofzo.
VaatiVydia would like to have a word with you }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Laatst online: 02-03 10:29
Exactor it schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:53:
[...]

Dan let je niet op. De vorm van storytelling is anders. Het wordt je niet met de paplepel in je mond geduwd net als in Ubisoft games. Voor mij is dit 100x beter, heb niet voor niks een skill genaamd "imagination/fantasie". Gebruik die dan ook!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Rossi46 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 20:22:
[...]

Waar heb ik net überhaupt naar gekeken? :+
Reclame voor Pepperoni Palace :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, ik zit er een beetje gemengd in. Ik vond het verhaal zoals in Sekiro werd verteld wel prettig. Redelijk duidelijk verhaal, waarbij je de diepgang ook nog kon vinden in o.a. item descriptions, etc.

De Souls games en Elden Ring zijn toch wel behoorlijk vaag en moeilijk te doorgronden, wat ik trouwens helemaal niet erg vind. Het gaat mij juist om het ontdekken van de wereld en de sterke gameplay. Verhaal is bijna altijd ondergeschikt aan gameplay, tenzij het een walking simulator is waarvan de makers dit zelf ook goed door hebben.

Maar als ik Elden Ring pak en ik bekijk de video's van VaatiVydia (wat ik graag doe trouwens want zijn stem heeft iets rustgevends raar genoeg), dan nog is het voor mij een vaag verhaal waar ik totaal niet mijn vinger achter kan krijgen :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RicpdNcU6rg1icCtbOiawzyNC84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X3T5KvzrkFlNsKdAH7kqAHdh.jpg?f=fotoalbum_large

1e helft van 2023 wordt een gekkenhuis…

[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 15-08-2022 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-09 14:41
Oww die was ik even vergeten maar die komt over 3 dagen uit ! Ga ik denk ik wel proberen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Met alles dat wordt uitgesteld zou het toch wat zijn als deze gewoon uitkomt.

Atomic Heart

Maar de dev zit wel in Rusland en is MS niet gestopt met elke vorm van business sinds Putin dit jaar? Het zal mij benieuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 18:32:
Met alles dat wordt uitgesteld zou het toch wat zijn als deze gewoon uitkomt.

Atomic Heart

[YouTube: It's finally time... This new game will have it's BIG reveal]

Maar de dev zit wel in Rusland en is MS niet gestopt met elke vorm van business sinds Putin dit jaar? Het zal mij benieuwen.
Nooit eerder van gehoord of iets van gezien, ziet er erg indrukwekkend en gaaf uit.
Als ze hier een volwaardige en volledig werkende game van kunnen maken die eruit ziet zoals in dit filmpje dan ben ik verkocht.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ReVision. schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 21:46:
[...]

Nooit eerder van gehoord of iets van gezien, ziet er erg indrukwekkend en gaaf uit.
Als ze hier een volwaardige en volledig werkende game van kunnen maken die eruit ziet zoals in dit filmpje dan ben ik verkocht.
Ze hebben er al meer dan vijf jaar aan gewerkt.
Destijds waren dit echt belachelijk mooie graphics.
Maar zoals met de meeste van zulke veelbelovende trailers haalt de tand des tijds ze in en is het op release een stuk minder indrukwekkend …

Juli 2017 :

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft die game. YouTuber Mathcief zegt dat de studio een nieuwe trailer klaar heeft. Het volgende game event is Gamescom, dus wie weet?

Of Xbox Russische studio's nou wel of niet steunt zal echt niets uitmaken aan het eind van de dag. Dan kunnen ze nog een boel andere devs links laten liggen. Deze game stond in hun "coming to Game Pass 2022" lijstje tijdens de E3 show als ik me niet vergis, dus wie weet hebben ze een manier gevonden dat het geen issue is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
schumi1986 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 11:37:
[...]

Dit stond voor kort nog op het meubel :p

[Afbeelding]
Ziet er wel geinig uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Heb deze gekocht, omdat ik het vroeger echt een leuke game vond.. maar moet zeggen dat ik er op de xbox maar moeilijk in kom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Eind augustus komt Commandos 3 HD Remaster uit en als het goed is ook direct naar Gamepass :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
Geen aanrader. Nog steeds buggy en speelt gewoon minder dan het origineel. Wat ik jammer vind, want het origineel was een toffe shooter.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 17:10

Stimulate14

⭐⭐⭐

gise schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 10:11:
Eind augustus komt Commandos 3 HD Remaster uit en als het goed is ook direct naar Gamepass :)
Holy mother of god yes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
https://old.reddit.com/r/...is_coming_to_gamepass_on/

Uiteraard maandje geleden gekocht, straks op de gamepass :9

[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 16-08-2022 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Vroeger commando’s helemaal ziek gespeeld nadat ik elke screen shot in de power unlimited minutieus had bestudeerd. Begreep dat de remasters heel zwak zijn, iemand ervaring mee?
Pagina: 1 ... 24 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord