- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik had nu net genoeg punten en deze ingewisseld voor €5,00 te goed, maar er stond bij dat hij maar 90 dagen geldig is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZFrPQhfGpqsbXi5nN8zEdwig.png?f=user_large)
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Nee dat wist ik ook niet. Ik wissel mijn punten ook altijd pas in als ik een beetje “volume” heb en direct wil gebruiken om een game te kopen. Maar goed om te wetenLinksquest schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:49:
Vraagje, wisten jullie dat als je bijvoorbeeld met Microsoft Rewards een €5,00 te goed pakt, dat deze maar 90 dagen geldig is. Dat is dat spaarprogramma zeg maar waar ook die uitdagings punten vanGame Pass Ultimate op te verdienen is.
Ik had nu net genoeg punten en deze ingewisseld voor €5,00 te goed, maar er stond bij dat hij maar 90 dagen geldig is.
[Afbeelding]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb een datum gezet dan kijk ik rond die tijd wel als ik nog niks gekocht zou hebben.uchiha tijntje schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:03:
[...]
Nee dat wist ik ook niet. Ik wissel mijn punten ook altijd pas in als ik een beetje “volume” heb en direct wil gebruiken om een game te kopen. Maar goed om te weten
Op mijn verjaardag!
Xbox ook? Hoe krijgen we toegang?
https://www.darktide.live/signupdevilsnight schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 19:46:
[...]
Op mijn verjaardag!
Xbox ook? Hoe krijgen we toegang?
[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 08-08-2022 23:56 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jez Corden van Windowscentral heeft het er ook over. Nick van Xbox Era heeft er dit over te melden, althans dat zijn zijn vermoedens op basis van de witte Elite v1
As I said in other replies, the White Elite 1 addressed build issues with the black one and was far more reliable. I'm working under the assumption that will also be the case here
— Nick from Melbourne (@Shpeshal_Nick) 9 augustus 2022
A new "White Edition" version of the Xbox Elite Controller may have leaked, and it could be launching in time for the holiday season. https://t.co/uMu7YuvRiz #Xbox
— Jez (@JezCorden) 8 augustus 2022
XBL: MRE Inc
Ik heb die witte Elite v1 ook gehad en die was inderdaad prima en daar had ik geen problemen mee die ik wel had met de orginele V1. Dus ik snap deze keuze wel. Wel jammer dat er niet echt een nieuwe V3 versie komt als dit klopt. Ik zou alleen niet goed weten wat ik eigenlijk extra zou willen ten opzichte van de V2MRE-Inc schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:28:
White Edition van de Elite Series 2 gespot.
Jez Corden van Windowscentral heeft het er ook over. Nick van Xbox Era heeft er dit over te melden, althans dat zijn zijn vermoedens op basis van de witte Elite v1
[Embed]
[Embed]
[Video: White Xbox elite series 2 controller]
Daarnaast As Dusk Falls, ondanks dat het eigenlijk meer een interactieve film is dan een game, en dan nog niet eens een walking simulator, maar evengoed vond ik het boeiend genoeg om tot het einde aan de controller gekluisterd te blijven. Nu zijn dergelijke spellen sowieso wel mijn ding, maar deze game had bovendien een aparte artstyle die ik wel kon waarderen!
zeer herkenbaar, het is dat ik nog geen ps 5 heb en dat game pass in de aanbieding was anders had ik het ook links laten liggen....Kenny_026 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:13:
[...]
Hij heeft het over waarde toevoegen. Ik zit ook doelloos te staren naar die library en vind het meeste rotzooi. Wat dan geen rotzooi is heb ik al gespeeld. Het voelt als een afvoerputje waar af en toe een leuke titel tussen zit met een “laat ik hem nu maar proberen” gehalte. De meeste leuke titels heb je namelijk al gespeeld. Is allemaal heel persoonlijk maar ik betaal liever 10-15€ voor een kwaliteit over kwantitieit dienst.
hij geeft net als mij niet echt veel om 4k gaming etc en heeft ook nog een oude 1080p tv,
vraagt hij aan mij, wat zal ik nou kopen? een series s of een series x?
ik zei: als je future proof wilt zijn voor als je tv een keer kapot gaat en je een 4k tv koopt ( wat nu eigenlijk de standaard is ) dan zit je denk ik met een series x in de juiste hoek, maar maakt dat je ook niks uit dan zou ik voor een series s gaan....
wat vinden jullie?
Ja erg tof en met heel veel diepgang die je kunt opzoeken maar niet nodig is. Ik heb hem op 100% gezet zelfs.ReVision. schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 12:44:
Ben inmiddels begonnen aan Tunic, echt een leuke zelda achtige game maar wel pittig soms.
Echt een aanrader en gratis met Game Pass
Echt een game waar je de kracht van GamePass goed ziet wat mij betreft, een game die ik nooit gekocht zou hebben maar door de goeie reviews toch even “gratis” uitprobeerde en verslingerd raakte.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Aah de bekende problemen maar dan in een nieuwe “kleur”.MRE-Inc schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 09:28:
White Edition van de Elite Series 2 gespot.
[Embed]
[Embed]
[Video: White Xbox elite series 2 controller]
Wat mij betreft mogen ze die tijd steken in de Elite V3.
Wellicht dat het PS kamp dan wat voor jou is dan, dan kun je € 10 - 15 per maand betalen, met de nieuwe abo's daar. Misschien dat daar in jouw optiek iets meer kwaliteit dan kwantiteit is. Wel een hoop oude kwaliteit, maar dat terzijde...Kenny_026 schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 17:13:
[...]
Hij heeft het over waarde toevoegen. Ik zit ook doelloos te staren naar die library en vind het meeste rotzooi. Wat dan geen rotzooi is heb ik al gespeeld. Het voelt als een afvoerputje waar af en toe een leuke titel tussen zit met een “laat ik hem nu maar proberen” gehalte. De meeste leuke titels heb je namelijk al gespeeld. Is allemaal heel persoonlijk maar ik betaal liever 10-15€ voor een kwaliteit over kwantitieit dienst.
Two Point Campus is wel een leuke toevoeging volgende week.
Je schrijft trouwens: Wat dan geen rotzooi is heb ik al gespeeld. Maar het IS geen rotzooi, wellicht VIND jij het rotzooi, maar voor je buurman kan het een pareltje zijn.
Zoals je zelf aangeeft is het wel persoonlijk. Voor die € 3 / maand zitten er meer spellen in GP dan ik ooit tijd zal hebben om te spelen, ligt ook aan mij brede smaak wellicht. Als ik alles zou spelen wat mij leuk lijkt, dan moet ik mijn baan opzeggen en full time gaan gamen, maar vrees dat ik dan nog steeds tijd tekort kom.
Alhoewel ik bij GP ook wel eens zit te staren naar die enorme wall of games, en dan geen idee wat ik zal spelen. Keuze kan soms ook te groot zijn, dat je niet meer kan kiezen. Heb ik bij Netflix (of andere streamingdienst) ook wel eens.
Volgens mij zegt ie dat bij de vorige elite, alle problemen waren opgelost met de witte variant en hij gaat ervan uit dat dit nu weer het geval is.Donstil schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:32:
[...]
Aah de bekende problemen maar dan in een nieuwe “kleur”.
Wat mij betreft mogen ze die tijd steken in de Elite V3.
Verwijderd
Vergeet niet dat een series S veel minder opslag geheugen heeft. Als je een 512GB drive erbij wilt kopen ben je al 149 euro extra kwijt. In dat geval kan je veel beter een X kopen.joey82 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:27:
collega van mij zit in een strijd met zichzelf,
hij geeft net als mij niet echt veel om 4k gaming etc en heeft ook nog een oude 1080p tv,
ik zei: als je future proof wilt zijn voor als je tv een keer kapot gaat en je een 4k tv koopt ( wat nu eigenlijk de standaard is ) dan zit je denk ik met een series x in de juiste hoek, maar maakt dat je ook niks uit dan zou ik voor een series s gaan....
wat vinden jullie?
dat was al bekend idd maar is niet relevant omdat er maar 1 of 2 games worden gespeeld....Verwijderd schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:12:
[...]
Vergeet niet dat een series S veel minder opslag geheugen heeft. Als je een 512GB drive erbij wilt kopen ben je al 149 euro extra kwijt. In dat geval kan je veel beter een X kopen.
Heb jij een bevestigingsmailtje gekregen of ook niet?
Ik denk dat die collega met geen van 2 consoles een miskoop doet. Ik heb ze beiden. Eentje voor op gamekamer en eentje voor in woonkamer. Ik las dat die 1 of 2 games speelt. Ik gok dan CoD en Fifa of heb ik een verkeerd vooroordeeljoey82 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:27:
wat vinden jullie?
Voor die spellen maakt het volgens mij amper uit of je nu een X of een S hebt. Enige is wat jij zei, als die ooit een 4K tv wil kopen dan zou ik nu gewoon voorsorteren en voor een X gaan. Zeker als de financien niet een onoverkomelijk probleem is, want ik kan natuurlijk niet in iemands portemonnee kijken. Echter mijn S is ook aangesloten op een 4K OLED en dat werkt ook gewoon prima.
De XSX, 100%. Die is in zoveel opzichten beter. Ook op een 1080p monitor:joey82 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:27:
wat vinden jullie?
- Meer detail bij dezelfde resolutie (XSX 4k op 1080p is door supersampling scherper dan XSS 1080p)
- Bij XSX optimised games hogere kwaliteit graphics (het is niet enkel de resolutie die anders is t.o.v. de XSS)
- Bij XOX optimised games krijg je op de XSX ook echt die versie te spelen. Op de XSS krijg je de XO versie want die heeft niet genoeg geheugen voor de XOS versie.
- Op de XSX kun je nog gewoon disc games spelen en zodoende geregeld van mooie aanbiedingen gebruiken maken. Dat is op de XSS niet mogelijk.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
volgens mij is hij meer van de avonturen en souls like achtige games....uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:01:
[...]
Ik denk dat die collega met geen van 2 consoles een miskoop doet. Ik heb ze beiden. Eentje voor op gamekamer en eentje voor in woonkamer. Ik las dat die 1 of 2 games speelt. Ik gok dan CoD en Fifa of heb ik een verkeerd vooroordeel.
Voor die spellen maakt het volgens mij amper uit of je nu een X of een S hebt. Enige is wat jij zei, als die ooit een 4K tv wil kopen dan zou ik nu gewoon voorsorteren en voor een X gaan. Zeker als de financien niet een onoverkomelijk probleem is, want ik kan natuurlijk niet in iemands portemonnee kijken. Echter mijn S is ook aangesloten op een 4K OLED en dat werkt ook gewoon prima.
Assumption is the mother of all f upsVinnocchio schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 14:04:
[...]
Volgens mij zegt ie dat bij de vorige elite, alle problemen waren opgelost met de witte variant en hij gaat ervan uit dat dit nu weer het geval is.
Dat klopt, dus jouw aanname dat de problemen nog steeds niet verholpen zijn met deze witte variant ook?
Haha ja in theorie wel idd.Vinnocchio schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:31:
[...]
Dat klopt, dus jouw aanname dat de problemen nog steeds niet verholpen zijn met deze witte variant ook?
Alleen de Elite V1 was in de basis al een betere controller.
De Recente Halo had alle problemen nog, de recente V2 zwarte hebben alle problemen nog.
Ik vind dan "Ja ooit was het met een witte opgelost, dus dat zal dan ook nu wel zo zijn" wel een enorme aanname. Als dat klopt moeten ze de V3 in ieder geval gelijk in het wit uitbrengen
Haha zoals hierboven aangeven iets over aannamesjoey82 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:21:
[...]
volgens mij is hij meer van de avonturen en souls like achtige games....
Ik zou zoals ik zei, als het geld niet bepalend is, gaan voor de Series X.
Gamekamer en woonkamer? Mijn gamekamer is waar de Xbox staat en dat is de woonkameruchiha tijntje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:01:
[...]
Ik denk dat die collega met geen van 2 consoles een miskoop doet. Ik heb ze beiden. Eentje voor op gamekamer en eentje voor in woonkamer. Ik las dat die 1 of 2 games speelt. Ik gok dan CoD en Fifa of heb ik een verkeerd vooroordeel.
ja nouja, dit zijn de games die er altijd gespeeld worden als ik daar op visite ben dus jauchiha tijntje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:40:
[...]
Haha zoals hierboven aangeven iets over aannames
Ik zou zoals ik zei, als het geld niet bepalend is, gaan voor de Series X.

https://www.ad.nl/games/r...-waar-alles-zat~abdc4e0a/
[ Voor 6% gewijzigd door joey82 op 09-08-2022 16:37 ]
Die mickey mouse stekker? Dat kan primajoey82 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:29:
kun je de stroom stekkerdraad dinges van de xbox one s eigenlijk ook gebruiken voor de series s/x?
Gaat gewoon 220v doorheen.
thank youstijn1309 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:47:
[...]
Die mickey mouse stekker? Dat kan prima
Gaat gewoon 220v doorheen.
Mickey mouse klopt niet helemaal trouwens maar zo'n 8je.
Dat is gewoon puur 220/230volt. Te trafo zit in de xbox.
Heb een corona thuiswerkkamer / gamekamer met daarin de Series X. En beneden de series S. De bank / tv opstelling is niet optimaal genoeg. De afstand is circa 5 meter en met geen enkele televisie formaat is optimaal voor mij te overbruggenKaasje123 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 15:53:
[...]
Gamekamer en woonkamer? Mijn gamekamer is waar de Xbox staat en dat is de woonkamer
Daarom ook prima voor de series S op een 4K tv. Van die afstand is het verschil niet heel goed te zien vind ik persoonlijk.
Daarom ook in de woonkamer een relax fauteuil op 1.5 meter van de tv.uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Heb een corona thuiswerkkamer / gamekamer met daarin de Series X. En beneden de series S. De bank / tv opstelling is niet optimaal genoeg. De afstand is circa 5 meter en met geen enkele televisie formaat is optimaal voor mij te overbruggen
Daarom ook prima voor de series S op een 4K tv. Van die afstand is het verschil niet heel goed te zien vind ik persoonlijk.
Trafo, omvormer, power brick...
Bij sommige oude Xbox modellen zoals de x360 had je een externe power brick. Nu zit de trafo ingebouwd in je Xbox, dus kun je gewoon 230VAC direct erin steken, da's meestal zo'n gewone 8 kabel, die je 40 jaar geleden ook al op je ghettoblaster had....
Dat bedoelt hij (wellicht overbodige post indien sarcastisch bedoeld).
mja ik wilde al bijna zeggen dat ik nu ook weer niet zo'n die hard tweaker ben die alle afkortingen uit zijn hoofd weetPowder Toastman schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:47:
[...]
Trafo, omvormer, power brick...
Bij sommige oude Xbox modellen zoals de x360 had je een externe power brick. Nu zit de trafo ingebouwd in je Xbox, dus kun je gewoon 230VAC direct erin steken, da's meestal zo'n gewone 8 kabel, die je 40 jaar geleden ook al op je ghettoblaster had....
Dat bedoelt hij (wellicht overbodige post indien sarcastisch bedoeld).

Check your spamfolder.devilsnight schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 18:10:
Ik heb gisteren mijn email adres ingevuld bij die Dark Tide tech test en geen mailtje ontvangen van hun, wat wel de bedoeling is als ik hun site check over de tech test. Net nog een keer mijn email ingevuld en hij zegt niet dat deze al gesubmit is. Maar wederom geen mailtje. Gaat goed.
Jij reageerde ook op Reddit, haha.
Het was Hotmail. Zodra ik mijn Ziggo mail gebruikte werkte het. Vrijdag dus he? Erg benieuwd.
Sterker nog, het is mijn postdevilsnight schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 20:58:
[...]
Jij reageerde ook op Reddit, haha.
Het was Hotmail. Zodra ik mijn Ziggo mail gebruikte werkte het. Vrijdag dus he? Erg benieuwd.
Ben ook benieuwd, al zijn het voor mij wel onhandige tijden, had liever gewoon een heel test weekend gehad zoals destijds met Vermintide 2
We gaan het zien !
Zat er ook 5 meter vandaan, maar heb mijn vriendin wijs gemaakt dat een bank tegen de muur uit de mode is (wat op waarheid gebaseerd is) Kleinere salontafel en nu geniet ze elke avond van de 65 Oleduchiha tijntje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
Heb een corona thuiswerkkamer / gamekamer met daarin de Series X. En beneden de series S. De bank / tv opstelling is niet optimaal genoeg. De afstand is circa 5 meter en met geen enkele televisie formaat is optimaal voor mij te overbruggen
Maw ik trek mij nog steeds vaak terug naar mijn mancave 🤣
Ik ben een kwartier bezig maar weet al genoeg, deze gaat in de pre-order.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hier ook de xsx in de gameroom en de xss beneden. De S is een prachtig stukje techniek maar soms zie je wel verschillen. Ik speelde laatst The Beasts of Maravilla Island (onverwacht fijne zen walking simulator), daar spatten de kleuren op de X van het scherm maar op de S was het onscherp en flets, alsof ik aan het cloudgamen was. FIFA en Halo daarentegen zie ik op 4 meter afstand geen verschil.uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:03:
[...]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
[ Voor 6% gewijzigd door Wom op 10-08-2022 11:30 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
— Behzad (@behzad_abd) 9 augustus 2022
Elden Ring en in een andere tweet hadden ze het ook over Resident Evil Village.
[ Voor 17% gewijzigd door devilsnight op 10-08-2022 17:51 ]
Al zouden ze de FF7 remake beschikbaar maken via Streaming, dan begin ik er niet aan.devilsnight schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:47:
Als dit waar is, tof, was pas echt geweldig geweest als het Game Pass native was. Streaming meh.
[Twitter]
Game streaming =

Teveel merkbare latency en het beeld, ook al is het 4K, is het merkbaar compressed.
We’re back at @gamescom! Here’s what to expect:
— Xbox (@Xbox) 10 augustus 2022
🎮 Xbox Booth on the showfloor
🎮 Xbox FanFest in-person and digital
🎮 Developer interviews and deep dives
get all the deets here: https://t.co/qOoILzXOdx #Xboxgamescom pic.twitter.com/XA6PSa1o9K
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-08-2022 18:33 ]
Ik had de PS4, Xbox One S en Nintendo Switch en alleen met de Switch heb ik redelijk wat lol gehad. Maar met de Series X ben ik af en toe echt weer aan het gamen geslagen! Speel veel shooters (voornamelijk Call of Duty) en Game Pass is nu ook echt veel toffer dan toen de Xbox One S uitkwam.
Iets wat ik magisch vind is als ik de eerste Call of Duty Black Ops in de disk tray doe en eens in de zoveel tijd lukt om een online potje te kunnen spelen. Dan herleef ik echt mijn jeugd op zulke momenten! En mocht het niet lukken speel ik Combat Training (tegen bots) waar ik eigenlijk ook wel lol uit hou.
Ik switch voornamelijk tussen de verschillende CoD's die ik in bezit heb en laatste dagen speel ik weer Modern Warfare 2019. Och, wat is het weer leuk om dat te spelen! Wordt nog vol op gespeeld en krijg erdoor meer zin in MWII. En dan komen de CoD's hierna ook nog eens op Game Pass als de overname doorgaat van Activision Blizzard! Overwatch 2 komt ook nog eens aan.
Het is echt lang geleden dat ik langdurig zoveel lol had met gamen! Soms ben ik m'n Xbox wel klaar mee maar als ik er weer zin heb ben ik zelden teleurgesteld! Dat was na de PS3 (Xbox 360 had ik niet) wel anders!
Ik moest aan @justifire denken
Moonscars is coming Day One to Xbox Game Pass on September 27.
— Klobrille (@klobrille) 10 augustus 2022
"Moonscars is a challenging Souls-like in which you play as clayborne warrior Grey Irma, as she pushes through an unforgiving and nonlinear 2D world in search of The Sculptor."
Trailer: https://t.co/uXQxthC58z pic.twitter.com/xoWJuFs1wM
Dit ziet er wel heel vet uit !uchiha tijntje schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:26:
[Video: Moonscars Release Date Trailer]
[Embed]
En dan ook nog Blasphemous 2 binnenkort

Maar eerst eens een deftige cult opbouwen met volgzame lammetjes.
Ik heb ook een S beneden. Die werd gehaald omdat mijn vrouw vond dat mijn callouts door merg en been gingen boven. Ik heb hem één keer aan gehad voor Halo. Daarna mocht ik weer boven spelen. Ik vind het ook een briljant kastje maar veel die ik er niet mee. Tot morgen, want dan speel ik piraat met mijn zonen. Één ervan heeft al meer quests gedaan in sea of thieves dan ik (hij heeft twee uur speeltijd en ik dertigKalkie schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:18:
[...]
Hier ook de xsx in de gameroom en de xss beneden. De S is een prachtig stukje techniek maar soms zie je wel verschillen. Ik speelde laatst The Beasts of Maravilla Island (onverwacht fijne zen walking simulator), daar spatten de kleuren op de X van het scherm maar op de S was het onscherp en flets, alsof ik aan het cloudgamen was. FIFA en Halo daarentegen zie ik op 4 meter afstand geen verschil.
Yes, hier ook een fan van metroidvanias/souls-like/platformers.justifire schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 22:38:
[...]
Dit ziet er wel heel vet uit !![]()
En dan ook nog Blasphemous 2 binnenkort![]()
Maar eerst eens een deftige cult opbouwen met volgzame lammetjes.
Blasphemous 2 op gamepass?
Grappig trouwens want ik vond Unpacking dan weer wel een erg leuke rustgevende game, ondanks dat dit ook een redelijk monotoon en trage game is, maar daar voelde het voor mij weer niet zo.
Tevens bezig met Halo MCC, maar ligt het aan mij of zijn ze echt een stuk moeilijker dan de originele games?
Ik ben nu in Halo CE in het level Library en ik speel op Normal, maar ik heb zoveel moeite met de flood. Dit terwijl ik de originele xbox games allemaal solo op legendary heb uitgespeeld. Of wordt ik gewoon te oud?
Zodra ik Halo CE uit heb, ga ik een diepe duik maken in The Forgotten City, daar hoor ik echt heel veel goede verhalen over.
hoi
Geen idee of het bij jou nog speelt, en of jou woonplaats ook in onderstaande regio's vallen. Maar zojuist dit in mijn inbox gekregen. Wellicht dat jij hieronder valt en het dan is opgelost.Leenart schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 10:17:
Bij mensen met de Caiway/Delta icm Xbox problemen al opgelost?
Ik zie op twitter als reactie op iemand het volgende staan, maar ik heb niks vernomen van ze op die zogenoemde lijst waar ik schijnbaar op zou staan.
"Goedemorgen Guus! Op dit moment zijn er bij ons geen grote problemen bekend met microsoft. Indien dit aanhoudt kun je ons altijd een privé berichtje sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken 🙏 ^ Milou"
Geachte relatie,
Delta-Fiber gaat onderhoud plegen in verband met een netwerkmigratie.
Het betreft onderstaande woonplaatsen tijdens onderstaande data en tijdstippen:
16-8-2022 01:00-06:00
Regio: Heerle, Moerstraten, Nispen, Roosendaal, Wouwse Plantage
17-8-2022 01:00-06:00
Regio: Maassluis
19-8-2022 01:00-06:00
Regio: Akmarijp, Bantega, Boornzwaag, Broek, Delfstrahuizen, Dijken, Echtenerbrug, Goingarijp, Haskerhorne, Heerenveen, Joure, Langweer, Legemeer, Lemmer, Nijehaske, Oldeouwer, Oosterzee, Oudehaske, Ouwster Nijega, Ouwsterhaule, Ouwster-nijega, Rohel, Rotstergaast, Rotsterhaule, Rottum, Scharsterbrug, Sint Nicolaasga, Sintjohannesga, Snikzwaag, Terherne, Terkaple, Vegelinsoord
Ze zijn volgens mij niet moeilijker hoor, maar wel nog steeds pareltjes om te spelenReVision. schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 08:40:
Gisteren ook maar eens Powerwash Simulator geprobeerd nadat hij door een aantal mensen hier werd aangeraden. Na 15 minuten met het eerste busje bezig te zijn geweest had ik er eigenlijk al geen zin meer in. Ik heb toen in het tweede level enkel het hondenhok en de grasmaaier gedaan maar toen was ik er wel klaar mee. Helaas echt geen game voor mij, voelde te monotoon en te traag.
Grappig trouwens want ik vond Unpacking dan weer wel een erg leuke rustgevende game, ondanks dat dit ook een redelijk monotoon en trage game is, maar daar voelde het voor mij weer niet zo.
Tevens bezig met Halo MCC, maar ligt het aan mij of zijn ze echt een stuk moeilijker dan de originele games?
Ik ben nu in Halo CE in het level Library en ik speel op Normal, maar ik heb zoveel moeite met de flood. Dit terwijl ik de originele xbox games allemaal solo op legendary heb uitgespeeld. Of wordt ik gewoon te oud?
Zodra ik Halo CE uit heb, ga ik een diepe duik maken in The Forgotten City, daar hoor ik echt heel veel goede verhalen over.
Ik moet wel bekennen dat hem uitspelen op Legendary me laatst ook behoorlijk zwaar viel, vroeger heb ik hem Legendary uitgespeeld in coop, misschien was dat bij jou ook?
Heb met pijn en moeite Halo: REACH nog in legendary uitgespeeld, dat blijft voor mij toch echt een van mijn favo games, vooral ook de MP!
Beneden vooral FIFA als m’n maat langskomt en mijn vrouw speelt er nu AC Origins op. Verder ook weinig in gebruik, maar was destijds ‘gratis’ bij KPN.Exactor it schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 00:29:
[...]
Ik heb ook een S beneden. Die werd gehaald omdat mijn vrouw vond dat mijn callouts door merg en been gingen boven. Ik heb hem één keer aan gehad voor Halo. Daarna mocht ik weer boven spelen. Ik vind het ook een briljant kastje maar veel die ik er niet mee. Tot morgen, want dan speel ik piraat met mijn zonen. Één ervan heeft al meer quests gedaan in sea of thieves dan ik (hij heeft twee uur speeltijd en ik dertig)
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Erg leuk spelletje! Niet te moeilijk, niet te lang (met uurjte of 2 ben je er wel door). Prima mee vermaakt.
Alleen snap ik het 'zoek-zelf-maar-op-de-map-waar-het-level-is-wat-je-unlockt-hebt' idee niet helemaal. Voor mijn gevoel langer gezocht naar nieuwe levels dan daadwerkelijk spelen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
oohhhh heel siked hiervoor!!!! Die wilde ik al gaan kopen, Gamepassuchiha tijntje schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:26:
[Video: Moonscars Release Date Trailer]
[Embed]

Dat zou wel een beetje jammer zijn.. Heb Elden Ring net vorige week gekocht in de winkeldevilsnight schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 17:47:
Als dit waar is, tof, was pas echt geweldig geweest als het Game Pass native was. Streaming meh.
[Twitter]
edit: comments gelezen en verkeerd gelezen. Ze gaan blijkbaar aankondigen dat je elke game die je digitaal hebt gekocht kunt spelen via xCloud.
[ Voor 12% gewijzigd door SunnieNL op 11-08-2022 12:48 ]
Ben bezig met een gamekamer, vandaar dat ik er zoveel mogelijk wil hebben.
Waar twijfel je over? Of je hem moet houden?SaraNostra schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:40:
Hoe groot is de interesse in een Series X, op dit moment? Heb er 1 geleverd gekregen en ging vrij snel, maar zit nu te twijfelen aangezien ik al een PS5 en Switch heb staan.
Ik zou XSX neerzetten, GPU abonnement nemen en die PS5 op MP knikkeren.
Of als geld geen rol speelt gewoon lekker alle drie de systemen gebroederlijk naast elkaar zetten, best of all worlds!
Ik zou gewoon alle drie houden en genieten van alles wat er te spelen is.SaraNostra schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:40:
Hoe groot is de interesse in een Series X, op dit moment? Heb er 1 geleverd gekregen en ging vrij snel, maar zit nu te twijfelen aangezien ik al een PS5 en Switch heb staan.
Aanbod ps5 en xsx begint erg op elkaar te lijken. Xsx heb je met gamepass hele leuke games te spelen. Vooralsnog veel Indies en verassende games. Met ps5 heb je tegenwoordig psplus extra en premium. Aanbod is ook wel mooi met combinatie van echte wat oudere Sony games en indies. Ik zou zeggen beide consoles met allebei abonnement is wellicht overkill. Dus hou je van de Sony exclusives ga voor de ps5, hou je van verassende games en indies ga voor de xsx.SaraNostra schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:40:
Bij de xsx zou ik niet uitgaan van de toekomst tav exclusives. MS beloofd al jaren heel veel en er komt weinig vooralsnog. Dus zou zelf mijn keuze baseren op wat momenteel voorhanden is.
Tsja, gezien al die studios die bezig zijn, lijkt het me nogal onrealistisch om te denken dat er weinig komt.giantgiantus schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:06:
[...]
Bij de xsx zou ik niet uitgaan van de toekomst tav exclusives. MS beloofd al jaren heel veel en er komt weinig vooralsnog. Dus zou zelf mijn keuze baseren op wat momenteel voorhanden is.
Duurt het langer dan verwacht, absoluut, maar dat er genoeg op komst is lijkt me overduidelijk.
Overigens vind ik zelf de controller, waar spelen mijn vrienden op e.d. ook nog wel een factor.
Zelf heb ik een sterke voorkeur voor de asymmetrische sticks.
[ Voor 13% gewijzigd door Xgar op 11-08-2022 14:18 ]
Ik heb ook alle consoles in huis. Main console is de xbox, maar hou er ook wel van een goede VR game op de playstation te spelen of een van de exclusives.
Twijfel zit 'em in de exclusives. Ik zie dat het aanbod inderdaad veel meer op elkaar begint te lijken en kan niet echt een reden bedenken waarom ik per se een PS5 of een Xbox X moet hebben (ik heb ze puur als liefhebber, daar niet van).Powder Toastman schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:49:
[...]
Waar twijfel je over? Of je hem moet houden?
Ik zou XSX neerzetten, GPU abonnement nemen en die PS5 op MP knikkeren.
Of als geld geen rol speelt gewoon lekker alle drie de systemen gebroederlijk naast elkaar zetten, best of all worlds!
Ik vind het dus aan de ene kant jammer, want er lijkt niet echt een USP meer te zijn, maar wil het zeker wel een kans geven mochten er toch nog dingen zijn die ik gemist heb.
UPS voor PS5 zijn de Sony exclusives. UPS voor xsx is het feit dat gamepass theoretisch gezien een beter aanbod heeft doordat exclusives dag 1 beschikbaar zijn (die exclusives moeten dan wel komen).SaraNostra schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:24:
[...]
Twijfel zit 'em in de exclusives. Ik zie dat het aanbod inderdaad veel meer op elkaar begint te lijken en kan niet echt een reden bedenken waarom ik per se een PS5 of een Xbox X moet hebben (ik heb ze puur als liefhebber, daar niet van).
Ik vind het dus aan de ene kant jammer, want er lijkt niet echt een USP meer te zijn, maar wil het zeker wel een kans geven mochten er toch nog dingen zijn die ik gemist heb.
De Xbox exclusives zijn net zoals de Sony exclusives een USP voor elk platform. Het is afhankelijk van de smaak van degene die moet kiezen.giantgiantus schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:27:
[...]
UPS voor PS5 zijn de Sony exclusives. UPS voor xsx is het feit dat gamepass theoretisch gezien een beter aanbod heeft doordat exclusives dag 1 beschikbaar zijn (die exclusives moeten dan wel komen).
——-
Enig idee wanneer Cult of The Lamb te spelen zal zijn? Probeerde het net even op te starten maar ik ben “nog te vroeg”.
Ah blijkbaar om 6 uur
[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-08-2022 15:31 ]
Als ik ergens rechtopstaande nekharen van krijg is het wel United Parcel Servicegiantgiantus schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 14:27:
[...]
UPS voor PS5 zijn de Sony exclusives. UPS voor xsx is het feit dat gamepass theoretisch gezien een beter aanbod heeft doordat exclusives dag 1 beschikbaar zijn (die exclusives moeten dan wel komen).

Daar is het antwoord van je vraag, maar hier zal je natuurlijk horen dat je sowieso de Xbox moet aanhouden.SaraNostra schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 13:40:
Beide zijn top apparaten, helaas komt niet elk spel uit op beide consoles, dus wil je zo goed als alle games spelen die deze generatie uit komen zou ik beide consoles aanhouden.
PS/XBL: Nogne
Win Win
Het is volgens mij wel in grote lijnen opgelost, maar heb wel nog heel veel disconnects tijdens het gamen. Weet alleen niet of dat komt door xbox zelf of caiway..Tux3.14 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 09:03:
[...]
Geen idee of het bij jou nog speelt, en of jou woonplaats ook in onderstaande regio's vallen. Maar zojuist dit in mijn inbox gekregen. Wellicht dat jij hieronder valt en het dan is opgelost.
[...]
Elden Ring is voor mij 'te lastig'. Open werelden zijn leuk, maar ik heb wel een beetje sturing nodig
Geruchten gaan dat deze ronde PC only is, weet niet of je je enkel voor Series X|S hebt opgegeven ?devilsnight schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 19:36:
Morgen Dark Tide tech test toch? Zelf nog geen mailtje ontvangen, maar dat zal wellicht morgen zijn. Of is het wel random qua of je gekozen zal worden?
Time will tell
Soort Hades gecombineerd met Fallout Shelter.
Vond het al wat apart dat er een tech test kwam voor een game die net uit was gesteld, maar ja. Niet alleen voor Xbox, PC net zo goed. Ah well, we zien het dan wel. Ik heb XSX gekozen, yes.justifire schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:22:
[...]
Geruchten gaan dat deze ronde PC only is, weet niet of je je enkel voor Series X|S hebt opgegeven ?
Time will tell
Iemand een 65CX overkopen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mmm, ik was eigenlijk van plan van de c9 naar de nieuwe 2000 serie van Panasonic over te stappen. Nadeel van de Panasonic zou zijn dat je in DV alleen op 60hz kan gamen, maar gezien de hue syncbox zou ik toch al niet hoger kunnen gaan.
https://www.computerbild....x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp
Ik wacht toch ook nog even de recensies van de Panasonic af…die zouden ook binnen een paar weken moeten verschijnen.
[ Voor 10% gewijzigd door SunnieNL op 11-08-2022 23:42 ]
Verwijderd
Nog steeds hartstikke tevreden met de C9.
Het is dat ik naar 65” wil gaan, anders had ik ook nog even gewacht.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:43:
Geen moment dat ik er aan denk om de C9 nu al te vernieuwen. Ook YouTubers die interessant doen met pen en papier kunnen mij niet verleiden.![]()
Nog steeds hartstikke tevreden met de C9.
Weet van Panasonic wel dat ze wat motion correction het stukken beter doen dan LG, dus met film kijken zou ik er op vooruit gaan. Ook omdat de Panasonic hdr10+ ondersteund en mijn losse uhd speler dat ook wel een goed idee vind bij sommige films
Maar daarom wacht ik iets meer recensies af. Zag bij een review online dat de Series X een melding geeft dat DV gaming maar tot 60hz kan en er mogelijk andere problemen zijn.. dat laatste wil ik zeker weten voorkomen… dus hoop dat Tweakers hem snel reviewed.
Happy Birthday !devilsnight schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 22:58:
[...]
Vond het al wat apart dat er een tech test kwam voor een game die net uit was gesteld, maar ja. Niet alleen voor Xbox, PC net zo goed. Ah well, we zien het dan wel. Ik heb XSX gekozen, yes.

Nee hoor. DV for Gaming ondersteunt gewoon 120Hz vanaf de CX.SunnieNL schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 23:51:
[...]
Het is dat ik naar 65” wil gaan, anders had ik ook nog even gewacht.
Weet van Panasonic wel dat ze wat motion correction het stukken beter doen dan LG, dus met film kijken zou ik er op vooruit gaan. Ook omdat de Panasonic hdr10+ ondersteund en mijn losse uhd speler dat ook wel een goed idee vind bij sommige films
Maar daarom wacht ik iets meer recensies af. Zag bij een review online dat de Series X een melding geeft dat DV gaming maar tot 60hz kan en er mogelijk andere problemen zijn.. dat laatste wil ik zeker weten voorkomen… dus hoop dat Tweakers hem snel reviewed.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@devilsnight Nog gefeliciteerd!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat soort filmpjes probeer ik altijd te vermijden
Van de 55C7 naar de 65GX gegaan in korte tijd, als ik zoiets kijk gaat het weer kriebelen
Maar vind het nu wel prima, zeker als ik de nieuwe WebOS zie
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit topic is gesloten.
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |