Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
KlaasjeNL schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:38:
Indiana Jones zag er veelbelovend uit, maar adventures met klimmen en klauteren en 1st person vormen meestal niet een heel gelukkig huwelijk.
Mirror's Edge was toch vrij populair volgens mij.

Maar goed ik vind 1st person op een console sowieso belabberd ongeacht welk spel, maar dat ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
L23 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:54:
[...]

Geen idee of er veel geklommen en geklauterd gaat worden. Maar het klimmen is in de game gewoon in 3rd person. Dus dat de game grotendeels in 1st person is lijkt me geen beperking.
Ah, dat heb ik even gemist. Dat wisselen tussen 3rd en 1st person breekt over het algemeen overigens ook vaak de immersie, dus ik moet nog zien of dat zo positief is. Dan liever helemaal 3rd person.
vinno86 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:58:
[...]

Mirror's Edge was toch vrij populair volgens mij.

Maar goed ik vind 1st person op een console sowieso belabberd ongeacht welk spel, maar dat ben ik :)
Er zijn natuurlijk uitzonderingen. 😅 Al heeft Mirror's Edge mij nooit kunnen boeien. 😎

[ Voor 27% gewijzigd door KlaasjeNL op 19-01-2024 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
KlaasjeNL schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:05:
Ah, dat heb ik even gemist. Dat wisselen tussen 3rd en 2st person breekt over het algemeen overigens ook vaak de immersie, dus ik moet nog zien of dat zo positief is. Dan liever helemaal 3rd person.
Wel apart hoe moeilijk er over gedaan word, waarom zou dat de immersie vaak breken? :P Lijkt alsof er bewust naar problemen gezocht word. In ieder geval zou ik gewoon ff wachten tot de reviews uitkomen.

Ik zie zelf de problemen niet, maar kan me totdat de game uitkomt me er ook niet druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielle0173
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 16-09 18:33
[b]uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 08:28:[/b

Lees verder best wel wat reacties (hier ook een paar) over de keuze van 1st person voor Indy in plaats van 3rd person. Ik begrijp die niet zo? Kan iemand mij uitleggen waarom ze zo graag 3rd person willen hebben? :) Mocht er in een game een toggle zijn tussen 3rd en 1st schakel ik altijd direct door naar 1st. Ik vind het vaak een stuk beter spelen, en het is voor mij een plus voor de “immersie”. Ik ben dan het karakter in plaats van dat ik een Go Pro ben met een statief verbonden aan de schouder van het karakter :P
Voor mij heel simpel. Motion sickness, voor mij betekent het ontbreken van 1st person gewoon dat ik de game niet kan spelen. Heel jammer maar ik word er hondsberoerd van.
Ik baalde ervan van dat ik Avatar Frontiers of Pandora niet kan spelen en dan gaat nu ook Indy aan mijn neus voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danielle0173 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:16:
[...]

Voor mij heel simpel. Motion sickness, voor mij betekent het ontbreken van 1st person gewoon dat ik de game niet kan spelen. Heel jammer maar ik word er hondsberoerd van.
Ik baalde ervan van dat ik Avatar Frontiers of Pandora niet kan spelen en dan gaat nu ook Indy aan mijn neus voorbij.
Dat is inderdaad vervelend.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Iemand die nog uitkijkt naar Expeditions a mudrunner game?

Mij toch wat uren geamuseerd met snowrunner.

Zal 1 van de weinige games zijn die ik dit jaar ga kopen, rest komt toch uit op gamepass :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 06:57
uchiha tijntje schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:43:
[...]

Wat maakt het uit hoe lang ze er over doen om het te maken? Als ze er zes of drie jaar over hebben gedaan en dezelfde game afleveren? Wat verandert er dan aan jouw ervaring van de game? :) Oprecht benieuwd.
Ze hebben Hellblade 1 als een AA developer gemaakt met beperkt budget. Eigenlijk hebben ze dat als een Indie developer op de markt gebracht. Als ze toegang krijgen tot een groter budget en meer ontwikkeltijd verwacht ik een ambitieuzer project. Voelt bij mij aan als een gemiste kans en ik had meer verwacht. Neemt niet weg dat ik ervan ga genieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:54
L23 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 12:54:
[...]

Geen idee of er veel geklommen en geklauterd gaat worden. Maar het klimmen is in de game gewoon in 3rd person. Dus dat de game grotendeels in 1st person is lijkt me geen beperking.
Switchen tussen 1st en 3rd person daarentegen wel. Een van de redenen dat ik afgehaakt ben bij de Deus EX games. Ik kan daar gewoon niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:33:
[...]

Switchen tussen 1st en 3rd person daarentegen wel. Een van de redenen dat ik afgehaakt ben bij de Deus EX games. Ik kan daar gewoon niet aan wennen.
Wat bedoel je precies met daarentegen wel? Het ging er eerst over of klimmen in first person een probleem ging zijn bij Indiana Jones, wat dus niet het geval is. Dat een game niet iedereen kan aanspreken lijkt me vanzelfsprekend. Maar als de game verder goed in elkaar zit lijkt mij dat het switchen tussen 1st en 3rd person view voor de meeste mensen geen probleem is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 23:14
L23 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 13:15:
[...]
Wel apart hoe moeilijk er over gedaan word, waarom zou dat de immersie vaak breken? :P
Ik hou daar ook nooit van. Dat verschil van perspectief haalt mij ook sneller uit de ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bieren89 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:02:
Iemand die nog uitkijkt naar Expeditions a mudrunner game?

Mij toch wat uren geamuseerd met snowrunner.

Zal 1 van de weinige games zijn die ik dit jaar ga kopen, rest komt toch uit op gamepass :)
Ik sowieso ook. Al ben ik sporadisch nog bezig met Snowrunner (XSX en PS5). Er was nog een andere game laatst uitgekomen die soortgelijke gameplay kent (zij het simplistischer), net besteld (Heavy Duty Challenge).

Verwacht er niet al te veel van maar wie weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:03
vinno86 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:48:
[...]

Bij mij werkt stekker (hdmi kabel heb je het over denk ik?) eruit/erin niet, moet echt de Xbox herstarten.. en zelfs dan werkt het niet altijd gelijk, vereist soms een 2e aan/uit.
Nope, ik bedoel echt de stroomstekker erin en eruit.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
L23 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:53:
[...]

Wat bedoel je precies met daarentegen wel? Het ging er eerst over of klimmen in first person een probleem ging zijn bij Indiana Jones, wat dus niet het geval is. Dat een game niet iedereen kan aanspreken lijkt me vanzelfsprekend. Maar als de game verder goed in elkaar zit lijkt mij dat het switchen tussen 1st en 3rd person view voor de meeste mensen geen probleem is?
Voor de meesten waarschijnlijk niet. Deus Ex was ook een grote hit. Ik kan er alleen niet aan wennen en vind het daardoor niet lekker spelen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Antigo schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 14:29:
[...]

Ze hebben Hellblade 1 als een AA developer gemaakt met beperkt budget. Eigenlijk hebben ze dat als een Indie developer op de markt gebracht. Als ze toegang krijgen tot een groter budget en meer ontwikkeltijd verwacht ik een ambitieuzer project. Voelt bij mij aan als een gemiste kans en ik had meer verwacht. Neemt niet weg dat ik ervan ga genieten.
Ik denk dat ze behoorlijk ambitieus zijn voor een nog redelijk kleine studio op het gebied van graphics, gezichtsanimaties, sound design etc van wat ik er tot nu van gezien en gehoord heb. Juist door toegang tot een groter budget en meer ontwikkeltijd. Meer budget en ontwikkeltijd hoeft niet direct te betekenen dat het een grotere / langere game wordt. Het is maar waar de studio de nadruk op legt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-09 21:22
Antigo schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:39:
Ik vond het een sterke Developer Direct. Maar Hellblade 2 heeft me helaas niet weten te overtuigen. Spel ziet er grafisch prachtig uit. Maar om na meer dan 6 jaar ontwikkeltijd terug te komen met een experience van slechts 6 uur voelt te weinig aan. Het ziet er ook volledig hetzelfde uit zoals de eerste Hellblade qua gameplay. Niets mis mee, maar om daar 6 jaren over te doen? Ik hoop dat ik me vergis en ze me positief weten te verbazen.
Het is ook een klein team die de game maakt.

Maar welke dus wel bepaalde grenzen opzoekt wat betreft grafisch gebied.

Ik verwacht dus veel cinematisch scènes met een beetje gameplay.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Yes! 100%

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JqCJisvdTspnZU5hKmOSV0XZj2s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jRyaPzgaO9Qicq6elspDyUYR.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:33
PdeBie schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 15:33:
[...]

Klimmen in first-person voelt niet goed en daarom soms een switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:06:
[...]

Welkom bij de club!
Heb je de Haus dlc ook (uit)gespeeld ?
Moet de season pass nog halen :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
Palindrome schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 17:18:
[...]

Ik verwacht dus veel cinematisch scènes met een beetje gameplay.
Hey een grafische superieure, story driven singleplayer game met veel cut scènes. Dat zijn ingrediënten voor een groot succes!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WP-WiJxoO4sil-IxzjwNkcJkZ00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UupMSth3YQLFEED3anMhRTc2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
drakiesoft schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:36:
[...]

Hey een grafische superieure, story driven singleplayer game met veel cut scènes. Dat zijn ingrediënten voor een groot succes!

[Afbeelding]
Ligt eraan of er nog wat overeind blijft van de gameplay. 6 uur is een kleine game als het dan voelt als een interactive film ipv van een game dan is het niet een game voor iedereen.

Dat mag maar door de grote hype kunnen velen dan teleurgesteld worden.

De game is toch een beetje neergezet als een tripple AAA mass appeal titel. Lang in de marketing , grote titel voor xbox. Terwijl als je kijkt naar deel 1 het best wel een "niche" project is nu dan alleen met meer budget.

[ Voor 14% gewijzigd door Palindrome op 19-01-2024 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Palindrome schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 20:01:
Dat mag maar door de grote hype kunnen velen dan teleurgesteld worden.
Lijkt net alsof je de verantwoordelijkheid van die grote hype bij de game ontwikkelaar legt? Hype en teleurstelling heb je als gamer toch beiden in de hand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
L23 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 20:07:
[...]

Lijkt net alsof je de verantwoordelijkheid van die grote hype bij de game ontwikkelaar legt? Hype en teleurstelling heb je als gamer toch beiden in de hand?
Daarom zeg ik ook dat er niks mis is met een niche game maken wat niet persee voor de massa is gemaakt. Iets kunstzinnig kan ik prima waarderen.

Echter de grote hype kan een keerzijde hebben.

Maar de ontwikkelaar of publisher heeft zeker wel invloed erop.

Dus ben wel benieuwd hoe deze game ontvangen gaat worden bij het brede publiek.

[ Voor 13% gewijzigd door Palindrome op 19-01-2024 20:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Voor de verzamelaars onder ons, van Sea of Stars komt een fysieke versie, Xbox heeft deze net aangekondigd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De nieuwe This week on Xbox is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:06
Als je op zoek bent naar Max Payne graphics en gameplay maar dan met een wazig verhaal en zombies en vrij heftige geluidseffecten zit je bij El Paso, somewhere wel goed. Ik heb deze bij release gemist maar hij is best goed te pruimen vooral vanwege de slomo effecten en muziek+verdere geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 21:31:
Als je op zoek bent naar Max Payne graphics en gameplay maar dan met een wazig verhaal en zombies en vrij heftige geluidseffecten zit je bij El Paso, somewhere wel goed. Ik heb deze bij release gemist maar hij is best goed te pruimen vooral vanwege de slomo effecten en muziek+verdere geluid.
Is dat de prequel van El Paso, Elsewhere :+ ?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 18:15:
[...]

Je bent een beest!!!! Goed bezig man.
Haha een beest nog wel, zozo!
Vond het erg leuk om zo'n topper als Dead Island 2 100% te spelen, grafisch is het echt een mooi voorbeeld van hoe het zou kunnen zijn en het verhaal tja misschien had die wat sterker gemogen maar ach ik klaag niet als ik lekker zombies mag pesten met een hoge gore.. <3

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ja ik hoor dat van meer mensen, ik wacht even tot hij in de aanbieding komt. Wij hebben vanavond thuis dat nieuwe spel Palworld ontdekt, mijn god wat is dat gaaf en verslavend zeg.. niet goed hoor :p !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Exorcist schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:08:
[...]

Ik sowieso ook. Al ben ik sporadisch nog bezig met Snowrunner (XSX en PS5). Er was nog een andere game laatst uitgekomen die soortgelijke gameplay kent (zij het simplistischer), net besteld (Heavy Duty Challenge).

Verwacht er niet al te veel van maar wie weet :+
Ik had snowrunners is gekocht in sale en was echt rustig op te spelen zeker als je u truck had vastgereden om dan te switchen naar een andere op die er uit te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18
Bieren89 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:48:
[...]

Ik had snowrunners is gekocht in sale en was echt rustig op te spelen zeker als je u truck had vastgereden om dan te switchen naar een andere op die er uit te trekken.
Is die "next gen" patch performance al gepatcht ondertussen? Heb het ongeveer een jaar geleden geprobeerd, maar dat was echt niet te doen vanwege slome menu's en framerate issues. Speel het nu zelf op de PC multiplayer, maar ik zou het wel leuk vinden om een keer met mijn broer te spelen en die heeft alleen een series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Beakzz schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 01:47:
[...]

Is die "next gen" patch performance al gepatcht ondertussen? Heb het ongeveer een jaar geleden geprobeerd, maar dat was echt niet te doen vanwege slome menu's en framerate issues. Speel het nu zelf op de PC multiplayer, maar ik zou het wel leuk vinden om een keer met mijn broer te spelen en die heeft alleen een series X.
Heb het ook wel al een tijd niet gespeeld dus heb eerlijk gezegd geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Had je net zo goed de afbeelding van @drakiesoft kunnen kopiëren die van betere kwaliteit is :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Net Robocop Rouge City uitgespeeld op de Series X, goede game moet ik zeggen, heb er enorm van genoten. Nog iemand deze game gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Linksquest schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 16:03:
Net Robocop Rouge City uitgespeeld op de Series X, goede game moet ik zeggen, heb er enorm van genoten. Nog iemand deze game gespeeld?
Nee. Ik wacht even een goede korting af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvr6
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-07 14:13
Waarom zet microsoft mijn xbox hardware shell id iedere keer om naar engelse regio store terwijl ik mijn game account outlook.de met duits vpn server gebruik om ver weg vanengels te blijven,das toch niet normaal wat ze met die game servers doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Vanavond Resident Evil 2 geïnstalleerd en even gespeeld (standard difficulty).

Wat een vette game zeg! Nooit eerder gespeeld overigens. Grafisch erg goed en de spanning continu brrrr.

Kost wel echt een hoop kogels voordat de zombies neergaan. Had de eerste paar ook niet door dat je net zo lang door moet knallen tot hun hoofd eraf spat, anders staan ze na een poosje weer op. Zal denk ik een tactisch iets achter zitten. Enkel even neer schieten, zodat je verder kan en kogels bespaart. Of echt afschieten, zodat je er geen last meer van hebt, maar daardoor ook minder kogels overhoudt. En kogels zijn schaars ben ik al achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
PdeBie schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:42:
Vanavond Resident Evil 2 geïnstalleerd en even gespeeld (standard difficulty).

Wat een vette game zeg! Nooit eerder gespeeld overigens. Grafisch erg goed en de spanning continu brrrr.

Kost wel echt een hoop kogels voordat de zombies neergaan. Had de eerste paar ook niet door dat je net zo lang door moet knallen tot hun hoofd eraf spat, anders staan ze na een poosje weer op. Zal denk ik een tactisch iets achter zitten. Enkel even neer schieten, zodat je verder kan en kogels bespaart. Of echt afschieten, zodat je er geen last meer van hebt, maar daardoor ook minder kogels overhoudt. En kogels zijn schaars ben ik al achter.
Pro-tip : schiet een knieschijf kapot en ren er langs, bespaart kogels!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb van een vriend Robocop gekregen en die speel ik op m'n XSX. Vind 't een heel tof spel maar de framerate kakt bij vlagen echt in tot....onspeelbaar zou ik niet zeggen, maar leuk is anders. Wat opgezocht omdat ik ook een XSS heb en PS5 en dan heb je zo'n vergelijking:

YouTube: RoboCop: Rogue City Xbox Series S vs. Series X vs. PS5 Comparison | ...

De XSX zou het beter moeten doen dan de XSS (logisch) en ook PS5. Prima. En iets onder de 60 moeten dippen soms, alsnog beter dan de PS5. Maar ik heb nu al een aantal keren gemerkt dat de framerate dermate inkakt dat het net niet onspeelbaar is, en dan ben ik nog heeeeel vergevend als het gaat om FPS. Ik speel op performance ipv quality dus dat is het niet.

Blijft een leuk spel, daar niet van, maar oef....in sommige gebieden is het gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een Xbox Elite Series 2 witte controller bij Coolblue besteld en die word vandaag (Zondag) geleverd. Geef het nog een laatste kans..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Exorcist schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:47:
Heb van een vriend Robocop gekregen en die speel ik op m'n XSX. Vind 't een heel tof spel maar de framerate kakt bij vlagen echt in tot....onspeelbaar zou ik niet zeggen, maar leuk is anders. Wat opgezocht omdat ik ook een XSS heb en PS5 en dan heb je zo'n vergelijking:

YouTube: RoboCop: Rogue City Xbox Series S vs. Series X vs. PS5 Comparison | ...

De XSX zou het beter moeten doen dan de XSS (logisch) en ook PS5. Prima. En iets onder de 60 moeten dippen soms, alsnog beter dan de PS5. Maar ik heb nu al een aantal keren gemerkt dat de framerate dermate inkakt dat het net niet onspeelbaar is, en dan ben ik nog heeeeel vergevend als het gaat om FPS. Ik speel op performance ipv quality dus dat is het niet.

Blijft een leuk spel, daar niet van, maar oef....in sommige gebieden is het gewoon niet leuk meer.
@Linksquest zegt jou dit iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
justifire schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 23:00:
[...]

Pro-tip : schiet een knieschijf kapot en ren er langs, bespaart kogels!
Maar dan blijven ze wel in leven. Heb je er dan niet continu last van als je weer zo’n gang/kamer in moet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 13:20
Ja, die blijven leven, dat politiekantoor is ook een aardig doolhof, en veel plekken zul je nog vaak zien. Ramen barricaderen helpt natuurlijk ook, en verder is onderdeel van het spel dat je niet ruim in ammo zit (sowieso is je beperkte inventory een ding in die reeks).

Maar justifire heeft gelijk dat dit voor die zombies goed werkt, bij die ‘lickers’ werkt dat niet, die moet je gewoon doodschieten (of heel voorzichtig langs proberen te lopen, maar mij lukte dat niet echt).

[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 21-01-2024 08:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heb ik geen last van gehad, en heb hem ook op de Series X gespeeld. Mijn vrouw had me deze voor kerst gekocht en zij gaf aan dat ze op internet had gezocht op welk systeem hij beter liep (Xbox Series X of Playstation 5), en volgens onderzoek zou juist de frame rate op de Xbox Series X stabieler zijn.

Wel heb ik 1x gehad dat het geluid iets haperde, maar na de console opnieuw opstarten was dat verholpen, dus denk dat daar iets met Quick Resume fout ging.

Ik heb meerdere keren ook gestreamd, echter door een of andere bug is alleen de eerste stream op Twitch verschenen, zie onderstaande video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Linksquest schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:17:
[...]

Heb ik geen last van gehad, en heb hem ook op de Series X gespeeld. Mijn vrouw had me deze voor kerst gekocht en zij gaf aan dat ze op internet had gezocht op welk systeem hij beter liep (Xbox Series X of Playstation 5), en volgens onderzoek zou juist de frame rate op de Xbox Series X stabieler zijn.

Wel heb ik 1x gehad dat het geluid iets haperde, maar na de console opnieuw opstarten was dat verholpen, dus denk dat daar iets met Quick Resume fout ging.

Ik heb meerdere keren ook gestreamd, echter door een of andere bug is alleen de eerste stream op Twitch verschenen, zie onderstaande video.

[YouTube: RoboCop: Rogue City (XSX)]
Nice dude. Ik ga t spel 's uit de Quick Resume halen en vers starten, wellicht dat dat (ver)helpt. Is dus niet standaard blijkbaar, good to know. In de (zij)missie in het gemeentehuis ergens kakt het namelijk in tot (gokje) 12-15 FPS wat dus absurd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:37
Linksquest schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:17:
[...]

[YouTube: RoboCop: Rogue City (XSX)]
Wow, 10 punten voor vrouwlief! :Y

Ik mag al blij zijn als er niet gefronst wordt als de XSX weer eventjes aan gaat... :')

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de games voor deze week:

https://www.trueachieveme...new-xbox-games-january-22

Mecha Ball lijkt me wel grappig.

Heb deze week Turnip Boy en Little misfortune uitgespeeld. Even als korte tussendoortjes na een maand lang een BG3 obsessie te ben en gehad :P

Gisteren Prince of Persia gekocht dus daar maar deze week aan gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 22:34
Nu er een aantal Microsoft exclusives aan komen ben ik toch eens gaan kijken wat je op dit moment kwijt bent voor een Series X naast m’n PS5.

Waarom betalen we hier in Europa achterlijk veel meer dan in Amerika?
Walmart heeft Series X te koop staan voor 339 dollar (310 eur) terwijl hier een Series X 489 kost, dat verschil gaat toch helemaal nergens meer over?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Supershiva schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:46:
Nu er een aantal Microsoft exclusives aan komen ben ik toch eens gaan kijken wat je op dit moment kwijt bent voor een Series X naast m’n PS5.

Walmart heeft Series X te koop staan voor 339 dollar (310 eur) terwijl hier een Series X 489 kost, dat verschil gaat toch helemaal nergens meer over?
Prijzen in Amerika zijn altijd zonder btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
picardo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:26:
[...]

Met BTW zou die dan nog niet boven de €400 komen. Het begint al met de 1 tegen 1 conversie van valuta die ze doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Rossi46 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:32:
[...]

Ik mag al blij zijn als er niet gefronst wordt als de XSX weer eventjes aan gaat... :')
Heeft allemaal met opvoeding te maken 😂 Samenwonen betekent voor mij niet hetzelfde als alles samen doen en ben dan ook blij dat ze zichzelf kan vermaken. Wel gezonde balans houden natuurlijk 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Supershiva schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:46:

Sowieso is het niet handig om verschillende landen met elkaar te vergelijken voor producten. :) Of je moet hem willen importeren…

Afgelopen periode waren er trouwens hier geregeld mooie aanbiedingen voor een Series X en S. Wellicht die nog even een keer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
picardo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:26:
[...]

Oh ja dat is ook zo, die was ik even vergeten.
Maar dan nog.
Sales tax varieert tussen de 4 en 16%

Kom je met 16% sales tax over 339 uit op ong 393 dollar.
Wisselkoers met euro op ongeveer 360 euro.
Nog steeds aanzienlijk verschil met 489 euro hier in NL.

Ik zie op pepper dat ik vorige maand een paar leuke aanbiedingen heb gemist.
Het kan dus blijkbaar wel om voor rond de 380 een nieuwe Series X aan te schaffen.

🤔 Maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk om op Marktplaats te struinen, goedkoopste 2e hands voor 350…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 13:25:
En de games voor deze week:

https://www.trueachieveme...new-xbox-games-january-22

Mecha Ball lijkt me wel grappig.

Heb deze week Turnip Boy en Little misfortune uitgespeeld. Even als korte tussendoortjes na een maand lang een BG3 obsessie te ben en gehad :P

Gisteren Prince of Persia gekocht dus daar maar deze week aan gaan beginnen.
Voor mij zou het Like A Dragon 8 zijn, maar tot aan mijn verjaardag even beloofd geen games te kopen, dus dat word wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 21 januari 2024 @ 10:28:
[...]

Nice dude. Ik ga t spel 's uit de Quick Resume halen en vers starten, wellicht dat dat (ver)helpt. Is dus niet standaard blijkbaar, good to know. In de (zij)missie in het gemeentehuis ergens kakt het namelijk in tot (gokje) 12-15 FPS wat dus absurd is.
Enige wat bij mij daar apart was, was dat rader die de weg aangaf, bleef hangen op een locatie waar ik niet zijn moest, voor de rest geen haperingen of slowdown daar gemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 12:32:
[...]

Mag gelukkig niet klagen met haar als het zich om gamen aangaat, sommige games vind ze tof om mee te kijken, Robocop heeft ze bepaalde delen meegekeken, en nu zit ze vol smacht te wachten op Hellblade 2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Een vraagje: Ben op de Series X de eerste Rage[360 game] aan het spelen maar van de 10 achievements die ik tot nu toe gehaald heb blijven er twee maar zichtbaar in de achievements status.Een nieuwe inlog heeft geen nut gehad.

Iemand een idee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Supershiva schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:02:
[...]

Maar dan nog.

Het kan dus blijkbaar wel om voor rond de 380 een nieuwe Series X aan te schaffen.

🤔 Maakt het meteen een stuk minder aantrekkelijk om op Marktplaats te struinen, goedkoopste 2e hands voor 350…
Volgende week zijn er waarschijnlijk weer wat aanbiedingen. Als ik me niet vergis zijn het BTW dagen van de media markt en dan gaat de rest vaak mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 19:10
Supershiva schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:02:
[...]

Maar dan nog.

Daar heb je idd net de pech want er waren vorige maand(en) echt heel veel goede aanbiedingen op pepper, had nooit verwacht dat ze zo low gingen.

Ik kreeg deze week nog de melding van m'n vriendin dat ze nog eens een mes in mn Xbox ging zetten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:55:
[...]

Daar heb je idd net de pech want er waren vorige maand(en) echt heel veel goede aanbiedingen op pepper, had nooit verwacht dat ze zo low gingen.

Ik kreeg deze week nog de melding van m'n vriendin dat ze nog eens een mes in mn Xbox ging zetten :X
Mag ik dan je controller? :P Want mijn core elite is nog steeds niet geleverd door de Mediamarkt… maand geleden besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
uchiha tijntje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:00:
[...]

Mag ik dan je controller? :P Want mijn core elite is nog steeds niet geleverd door de Mediamarkt… maand geleden besteld.
Deal, voor wat hoort wat ;)
Laat het je weten als hij het niet overleeft...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:44
picardo schreef op zondag 21 januari 2024 @ 17:47:
[...]

Volgende week zijn er waarschijnlijk weer wat aanbiedingen. Als ik me niet vergis zijn het BTW dagen van de media markt en dan gaat de rest vaak mee.
Man man koop dat ding gewoon, elke dag dat je wacht op een aanbieding is een gemiste dag gamen en die zijn onbetaalbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9iQPyGbnBXFi1oQHhCdbUVEgY_k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2knNS1hifIReKLyd7HgNQ43q.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is de laatste kans die ik de Xbox Elite Controller Series 2 controller ga geven, na zoveel problemen in het verleden heb ik er weinig vertrouwen in. Maar lees hier toch nog een aantal positieve ervaringen zoals die van @uchiha tijntje die mij toch nog lieten twijfelen over het feit of Microsoft misschien toch hun Xbox Elite Controller Series 2 Core verbeterd heeft. Dus we gaan het de aankomende tijd zien en ik zal het zeker nog even laten weten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:12:
[Afbeelding]

Dit is de laatste kans die ik de Xbox Elite Controller Series 2 controller ga geven, na zoveel problemen in het verleden heb ik er weinig vertrouwen in. Maar lees hier toch nog een aantal positieve ervaringen zoals die van @uchiha tijntje die mij toch nog lieten twijfelen over het feit of Microsoft misschien toch hun Xbox Elite Controller Series 2 Core verbeterd heeft. Dus we gaan het de aankomende tijd zien en ik zal het zeker nog even laten weten :)
Ik heb volgens mij niet gezegd dat ze het verbeterd hebben :P Ik heb hem hopelijk deze week binnen.
En hopelijk gaat die van jou en mij lange tijd mee!

Hopelijk dit jaar wel een versie 3!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maakt toch niet uit als ie stuk gaat, daarna nog genoeg controllers in de kast liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:17:
[...]

Ik heb volgens mij niet gezegd dat ze het verbeterd hebben :P Ik heb hem hopelijk deze week binnen.
En hopelijk gaat die van jou en mij lange tijd mee!

Hopelijk dit jaar wel een versie 3!
Nee ik bedoelde ook dat ik van jou heb gelezen dat hij daar nog steeds heel goed bevalt! :p Had je niet na die Turtle Beach controller gelijk een nieuwe Series 2 besteld? Dat dacht ik namelijk :)

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 21-01-2024 19:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Ik heb hier een tweedehands weinig gebruikte Elite 2 controller. Eerst dacht ik dat hij niet op wilde laden. Toen het ding open gemaakt en de lipo is netjes 4.3 volt. Er zat een beetje zwart prut op de contactjes, geen idee wat het was. Schoongemaakt en in elkaar gezet en hij werkte weer.
Echter nu het probleem: Na uitzetten gaat hij niet meer aan. Ik moet echt de verbinding met de batterij verbreken en dan gaat ie weer aan.
Als ie eenmaal aan is paired ie ook gewoon en werkt hij prima. Ook bekabeld werkt hij.
Alleen eenmaal uit is ook echt uit tot ik de batterij even loskoppel.

Ook raar: in "defecte toestand" kan ik hem gewoon bekabeld aansluiten en werkt hij. Maar trek ik de kabel eruit dan valt ie meteen uit.

Ik dacht zelf aan een probleem met de batterij, maar waarom werkt hij dan gewoon als ik even de batterij loshaal, en daarna gewoon wireless inschakel?

Iemand enig idee?

Edit: Nou.. Wat er nu toch weer gebeurt.. Ik dacht ik probeer even een andere Lipo cell aan de controller te hangen. Dus provisorisch met 2 draadjes de polen gekoppeld en opeens een vonkje. Oeps. Controller doet niks meer, gaat niet aan, ook niet bekabeld. Dood dus. Dacht ik. Opeens gaat ie wel weer aan. En je raadt het niet, bovenstaande probleem is opeens opgelost. Controller gaat gewoon uit een aan zoals het hoort. Heb ik mijn controller gered met CPR? Is er een electrotechneut die een idee heeft?

[ Voor 22% gewijzigd door FaceDown op 21-01-2024 21:04 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
[...]

Story of my life…

En… ik denk dat je vriendin wat anger issues heeft 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supershiva
drakiesoft schreef op zondag 21 januari 2024 @ 18:24:
[...]

Man man koop dat ding gewoon, elke dag dat je wacht op een aanbieding is een gemiste dag gamen en die zijn onbetaalbaar.
Ik hoor wat je zegt, maar ik heb al een PS5 staan dus wbt elke dag ff gamen zit ik al goed 👍
Gaat me om de exclusives die er aan komen dus ik kan wel ff wachten op een mooie aanbieding.

Zodra ik hem ergens kan oppikken voor Max 400 nieuw tik ik hem af

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

[...]

Iedere dag mee naar bed en op haar plaats leggen de Series X. volgende stap is vriendin 2 weken op de bank ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:06
Als je het verhaal negeert is de nieuwe Prince of persia best wel goed! Ik ben er nog niet over uit of ik de moeilijkheidsgraad naar easy moet zetten of het vechten moet leren maar vermakelijk ronddolen is het wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 16:40:
Een vraagje: Ben op de Series X de eerste Rage[360 game] aan het spelen maar van de 10 achievements die ik tot nu toe gehaald heb blijven er twee maar zichtbaar in de achievements status.Een nieuwe inlog heeft geen nut gehad.

Iemand een idee ?
Als je via de app kijkt, of via xbox.com, zie je ze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-09 23:14
Exactor it schreef op zondag 21 januari 2024 @ 21:10:
Als je het verhaal negeert is de nieuwe Prince of persia best wel goed! Ik ben er nog niet over uit of ik de moeilijkheidsgraad naar easy moet zetten of het vechten moet leren maar vermakelijk ronddolen is het wel!
Het verhaal werd in recensies geroemd. Wat vind je er niet leuk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:10:
[...]

Het verhaal werd in recensies geroemd. Wat vind je er niet leuk aan?
Het is een verhaal. Dat is vaak al voldoende voor hem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:12:
[...]

Het is een verhaal. Dat is vaak al voldoende voor hem ;)
Af en toe kan ik best genieten van een aardig verhaal in een game. Maar bij prince ben ik het wel eens dat dit echt verschrikkelijk is. Slechte voice acting en irritante onderbreking van goede gameplay.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
giantgiantus schreef op maandag 22 januari 2024 @ 07:32:
[...]

Af en toe kan ik best genieten van een aardig verhaal in een game.
Grappig. Ik speel spellen vaak juist voor het verhaal op lagere moeilijkheidsgraden. Heb te weinig tijd en zin om vaak dood te gaan in games. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Linksquest schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:02:
[...]

Als je via de app kijkt, of via xbox.com, zie je ze dan?
Als ik ze vrij speel dan krijg het pop-upje en dat is het. Xbox.com op staat dat ik er twee heb.
zit al over de 10 uur in de game.Heb deze game zo vaak gespeeld op de 360 dat ik wel weet dat ik er al een hoop moet hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:49
G_Dragon schreef op zondag 21 januari 2024 @ 19:12:
[Afbeelding]

Heb ook de Elite overwogen, echter in een tear down filmpje zag ik dat de sticks hetzelfde zijn als de Core (standaard controller van 60 euro). Het grote verschil is dus dat de knoppen instelbaar zijn en dat je aan de achterkant wat extra peddles kan plaatsen en gebruiken, naast een betere grip. Voor mij geen echte meerwaarde.

Ik overweeg ook de Turtle Beach Stealth Ultra (unieke sticks) maar de prijs is mijn inziens nog te hoog, en wil niet een beta tester van het apparaat zijn :o (althans als ik sommige forums op Reddit mag geloven). Iemand op Tweakers.net al ervaring met deze controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 08:24:
[...]

Als ik ze vrij speel dan krijg het pop-upje en dat is het. Xbox.com op staat dat ik er twee heb.
zit al over de 10 uur in de game.Heb deze game zo vaak gespeeld op de 360 dat ik wel weet dat ik er al een hoop moet hebben.
Hmm, dat is inderdaad apart, ga eens kijken voor je of ik wat vind en ga eens navraag voor je doen, mocht ik wat vinden dan laat ik je wat weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Galvatron schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:40:
[...]

Heb ook de Elite overwogen, echter in een tear down filmpje zag ik dat de sticks hetzelfde zijn als de Core (standaard controller van 60 euro). Het grote verschil is dus dat de knoppen instelbaar zijn en dat je aan de achterkant wat extra peddles kan plaatsen en gebruiken, naast een betere grip. Voor mij geen echte meerwaarde.

Ik overweeg ook de Turtle Beach Stealth Ultra (unieke sticks) maar de prijs is mijn inziens nog te hoog, en wil niet een beta tester van het apparaat zijn :o (althans als ik sommige forums op Reddit mag geloven). Iemand op Tweakers.net al ervaring met deze controller?
Ja en het gewicht is natuurlijk ook een groot verschil, ik wil misschien via Alieexpres nog wel even andere knopjes erbij bestellen. Ik ga er de aankomende weken mee spelen en hoop dat alle problemen zijn verholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
PdeBie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 08:04:
[...]

Grappig. Ik speel spellen vaak juist voor het verhaal op lagere moeilijkheidsgraden. Heb te weinig tijd en zin om vaak dood te gaan in games. :p
Verhalen, enkele uitzonderingen daargelaten, vind ik vaak slap in games. Voor boeiende verhalen lees ik liever een boek of kijk ik een film en/of serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

De core is niet de standaard controller maar de elite controller met minder accessoires meegeleverd. Je krijgt dan puur alleen de controller met één setje sticks, geen pedals, opbergdoos en dock. Maar de sticks zijn zeker wel anders dan de standaard controller, je kunt namelijk de terugveerkracht zelf instellen en de sticks zitten er magnetisch op zodat je ze makkelijk kunt wisselen (alleen heeft de core dus geen andere opties maar je kunt ze eventueel wel los kopen, ook 3rd party).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
giantgiantus schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:53:
[...]

Verhalen, enkele uitzonderingen daargelaten, vind ik vaak slap in games. Voor boeiende verhalen lees ik liever een boek of kijk ik een film en/of serie.
Dan speel je de verkeerde games ;)

Mass Effect trilogie, Cyberpunk 2077, ABZU, Detroit Become Human, The Last of Us en zo kan ik nog wel even doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
PdeBie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:56:
[...]

Dan speel je de verkeerde games ;)

Mass Effect trilogie, Cyberpunk 2077, ABZU, Detroit Become Human, The Last of Us en zo kan ik nog wel even doorgaan
Dat zijn dan wel een beetje de uitzonderingen. Maar al deze verhalen zijn al vele malen verteld en vaak boeiender bijvoorbeeld in boeken.

Overigens moet vooral iedereen genieten van waar hij of zij van geniet. Ik geef alleen dat ik de verhalen in games, enkele uitzonderingen daargelaten, vaak een slap aftreksel vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Ben nog wat koopopties aan het bekijken.

Ik kom o.a. Amazon retourdeal tegen, maar ik begrijp die voorwaarden niet helemaal.
Producten die op Amazon Warehouse worden verkocht komen niet met een fabrieksgarantie en hebben daardoor geen verlengde garantie. Wel vallen ze onder het retourbeleid van Amazon.

Als ik het zo lees heb je dus geen 2 jaar garantie op je aankoop, het retourbeleid van Amazon is dat je binnen 30 dagen na aankoop terug mag sturen.

Begrijp ik dat zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:25
giantgiantus schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:07:
[...]

Dat zijn dan wel een beetje de uitzonderingen. Maar al deze verhalen zijn al vele malen verteld en vaak boeiender bijvoorbeeld in boeken.

Overigens moet vooral iedereen genieten van waar hij of zij van geniet. Ik geef alleen dat ik de verhalen in games, enkele uitzonderingen daargelaten, vaak een slap aftreksel vind.
Tegenover boeken is dat al snel imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
Die heb ik gehad en na een dag retour gestuurd. De positieve aspecten waren de face buttons en back paddles. Maar die wogen niet op tegen de persoonlijke nadelen die ik ondervond. Sowieso kon ik BG3 niet spelen omdat de sticks niet overweg kon met de radial menu’s. Wellicht dat dit een software iets is, maar dat was voor mij al reden genoeg om hem terug te sturen. Daarnaast vond ik de positie van de select knop zeer irritant. Je kon er gewoon niet fatsoenlijk bij. Je moest eigenlijk de controller loslaten om er bij te komen. Dit doordat die verstopt zit achter de linker stick. Daarnaast was die wel erg licht ten opzichte van wat ik gewend was. Misschien was dat ook een kwestie van wennen, maar dat viel wel erg op bij het gebruik. Nu houd ik het gewoon bij de Elite met al zijn voor en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens bij de Xbox Elite Series 2 controller mis ik de share knop, kan ik die nog onder die middelste knop zetten bij instellingen? Kon het gisteren zo snel niet vinden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:22:
Trouwens bij de Xbox Elite Series 2 controller mis ik de share knop, kan ik die nog onder die middelste knop zetten bij instellingen? Kon het gisteren zo snel niet vinden :P
De Elite 2 is nog steeds de Xbox One controller en dus zonder share knop. Er is sinds de Xbox Series nog geen nieuwe Elite (3) uitgekomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:22:
Nee maar je kunt wel met een shift knop werken, dat vond ik ideaal. Ik heb bijv:

Linkerbovenste paddel als shift knop (want die gebruik ik niet echt):

Dpad links: laatste 45 sec opname
Dpad rechts: Start recording
Dpad boven: Screenshot

Dat werkt behoorlijk chill vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
giantgiantus schreef op maandag 22 januari 2024 @ 09:53:
[...]

Dit inderdaad, op wat kleine uitzonderingen na is het verhaal vaak niet best.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:36:
[...]

De Elite 2 is nog steeds de Xbox One controller en dus zonder share knop. Er is sinds de Xbox Series nog geen nieuwe Elite (3) uitgekomen
Ja dat was even wennen gisteren haha :P
JDL15 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:45:
[...]

Nee maar je kunt wel met een shift knop werken, dat vond ik ideaal. Ik heb bijv:

Linkerbovenste paddel als shift knop (want die gebruik ik niet echt):

Dpad links: laatste 45 sec opname
Dpad rechts: Start recording
Dpad boven: Screenshot

Dat werkt behoorlijk chill vind ik :)
Goeie tip! Alleen heb ik de core, dan zal ik eerst wat moeten bestellen op Alieexpres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
giantgiantus schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:07:
[...]
Ik ben iemand die cutscenes en verhaaltjes skipt om gewoon weer lekker door te kunnen gamen. Echt, don't care. Er zijn uitzonderingen waarbij ik dat allemaal wel interessant vind, maar wat je zegt. Dat is een uitzondering.

En dat maakt me niet uit. Ik speel games nagenoeg altijd om de game en niet om het verhaal. In God of War wil gewoon een badass Kratos zijn en iedereen helemaal de moeder slopen. Boeit me dan geen ene reet of Ragnarok op de achtergrond staat gebeuren. Gameplay staat voor op. Is het verhaal dan leuk om te volgen, leuk meegenomen!

The last of us heeft een tof verhaal, maar die had ik nooit uitgespeeld als de game geen reet aan was om te spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door Hulleman op 22-01-2024 13:10 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Pagina: 1 ... 193 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord