De show van gisteravond heeft ons weer flink verwend met een aantal mooie gameplaybeelden.
Over
Avowed ben ik nog wat terughoudend en dat zal denk ik ook niet weggaan tot ik het spel heb gespeeld, ik ben eigenlijk al sinds het zien van de eerste gameplay wat teleurgesteld over hoe het eruit ziet. Maar ik hoop dat Obsidian zijn naam wederom waarmaakt en een baas van een single player gaat neerzetten, ze hebben zichzelf natuurlijk wel al bewezen bij mij door Grounded (wat een parel).
Ik ben zeer blij met
Indiana Jones and the Great Circle, wat word dat hopelijk een gaaf spel! Wat we tot nu toe hebben gezien is veelbelovend, ik hoopte vanaf de eerste paar seconden van de trailer al dat het first person zou worden. Want ik vind dat voor de vertellen van het verhaal zoveel fijner, merk dat ook bij Far Cry, Avatar, Dying Light 2, Dead Island 2 en zoveel meer spellen. Dit is zeker een die ik ga spelen!
Na het spelen van Hellblade 1, ga ik zeker Hellblade 2 ook spelen maar zou hem nooit zelf hebben gekocht. Het is dan ook echt een grote meevaller dat hij in de Gamepass zit, maar ik zal nooit meer dezelfde fout maken zoals ik deed bij de laatste missie van Hellblade 1.
spoiler:Uren vechten, bezwete controller om maar niet dood te gaan. Terwijl je alleen maar dood hoeft te gaan om het spel uit te spelen *zucht*
Oh ja om niet te vergeten, vandaag is de release van
Palworld. Ergens deze weken maar even kijken of het wat is, ik zag op Youtube enz al veel voorbij komen dat het een verrassend goed spel is.