Ziet er goed uit. Ben wel benieuwt hoe dit zich dan verhoudt tot de eerdere gameplaybeelden (maandje of 4 terug geloof ik?). Die zagen er beduidend minder uit.
Was toen leuk maar vraag mij af of het in de huidige vorm nog bestaansrecht zou hebben. De gameplay is wel erg basic als je dat afzet tegen de huidige standaarden.Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:18:
Er gaan geruchten rond dat er een Gears of War-collectie eraan gaat komen en deze momenteel intern getest word bij The Coalition, hoe denken jullie over een collectie van Gears of War?
[Twitter]
Ik zelf zie het wel zitten, maar wil ook graag eindelijk een deel 6, zeker omdat deel 5 een open einde heeft.
Los van dat ik remake/remaster/refresh enorme creatieve armoede vind zit ik op deze ook echt niet te wachten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het hoeft van mij niet perse, want ik vind die stroom aan remakes of remasters niet nodig (zeker voor games die nog niet eens zo lang geleden zijn uitgekomen) maar ik zou de SP van de originele trilogie wel weer doorlopen denk ik. GoW blijft voor mij een franchise waar ik met heel veel plezier op terugkijk en waar ik buiten de games me ook heb vermaakt met de comics en de boeken. Ik hoop dan ook dat ze de IP verder gaan benutten met andere game genres. Net zoals ze met Gears Tactics hebben gedaan. Ik zie bijv. een survival horror game waar je als een Stranded speelt uitstekend passen binnen de wereld. Of een RTS zoals Halo Wars.Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:18:
Er gaan geruchten rond dat er een Gears of War-collectie eraan gaat komen en deze momenteel intern getest word bij The Coalition, hoe denken jullie over een collectie van Gears of War?
[Twitter]
Ik zelf zie het wel zitten, maar wil ook graag eindelijk een deel 6, zeker omdat deel 5 een open einde heeft.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Klopt, maar of ze het met Gears en HALO ook gaan doen is nog maar de vraag, dat ze het met games van Bethesda en Activision (inclusief dochters) doen snap ik dan ook nog wel. Afwachten wat het gaat doen.FrankoNL schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:54:
[...]
Lijkt me niet onwaarschijnlijk om voor te sorteren op Gears 6. Die gaat er wel komen.
Overigens vraag ik me af hoelang dingen nog echt exclusief zullen zijn op de xbox / pc, waaronder dus gears. Er gaan immers al geruchten over hi-fi rush en sea of thieves. MS heeft al aangegeven dat ze de "oorlog" om wie verkoopt de meeste dozen al hebben verloren en zich nu richten op zoveel mogelijk games naar zoveel mogelijk schermen brengen.
Kortom, doen waar MS altijd al goed in is geweest: software en services. Ze zullen uiteraard wel een doos blijven verkopen maar daar niet langer de focus op leggen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat denk ik wel. Xbox wordt uiteindelijk een soort reusachtige uitgever van games, een beetje het "Windows model".Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 14:52:
[...]
Klopt, maar of ze het met Gears en HALO ook gaan doen is nog maar de vraag, dat ze het met games van Bethesda en Activision (inclusief dochters) doen snap ik dan ook nog wel. Afwachten wat het gaat doen.
Kortom: De hardware is niet langer relevant maar hun software / dienst wel. Dus xbox games op alle platforms. Daarmee verdienen ze een stuk meer geld dan alles exclusief te houden, zeker nu de PS bijna 3 keer zoveel verkoopt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat laatste stuk ben ik he-le-maal met je eens, dus wmb hoeft het zeer zeker niet, maar het 1e stuk vind ik wel interessant. Ik heb nog niet heeeel lang geleden alle Gears games nog eens doorgespeeld samen met mijn vriendin, en ik vind het eigenlijk wel prettig dat het allemaal niet zo moeilijk is. Het is leuk dat je in moderne games 100'en opties hebt om iets te doen of bereiken, maar in de praktijk gebruik ik er daar misschien twee-en-een-half vanDonstil schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 11:32:
[...]
Was toen leuk maar vraag mij af of het in de huidige vorm nog bestaansrecht zou hebben. De gameplay is wel erg basic als je dat afzet tegen de huidige standaarden.
Los van dat ik remake/remaster/refresh enorme creatieve armoede vind zit ik op deze ook echt niet te wachten.
Dus wmb is basic geen slecht iets (niet altijd iig).
Maar goed, skip die remakes/remaster/bundle, en kom maar op met Gears 6, die zie ik liever verschijnen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
:strip_exif()/f/image/9ptXUamGynR2X0fRUu8f8jH2.jpg?f=fotoalbum_large)
https://t.co/8h8ZK5J2fF
— S.T.A.L.K.E.R. OFFICIAL (@stalker_thegame) 16 januari 2024
Dear stalkers,
Last year, during Gamescom 2023, we finally had the chance to meet in person. We gathered around the campfire with you to share something valuable that we have been creating for you for all these years — a small part of S.T.A.L.K.E.R. 2:…
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-01-2024 17:15 ]
Ja ik praat door ervaringen uit het verleden dus het zit niet heel vers in mijn geheugen maar ik vond de Gears games vooral gemiddeld eigenlijk.BM schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:22:
[...]
Dat laatste stuk ben ik he-le-maal met je eens, dus wmb hoeft het zeer zeker niet, maar het 1e stuk vind ik wel interessant. Ik heb nog niet heeeel lang geleden alle Gears games nog eens doorgespeeld samen met mijn vriendin, en ik vind het eigenlijk wel prettig dat het allemaal niet zo moeilijk is. Het is leuk dat je in moderne games 100'en opties hebt om iets te doen of bereiken, maar in de praktijk gebruik ik er daar misschien twee-en-een-half van
Dus wmb is basic geen slecht iets (niet altijd iig).
Maar goed, skip die remakes/remaster/bundle, en kom maar op met Gears 6, die zie ik liever verschijnen
Deel 6 zou ik proberen vanwege GamePass maar zou ik nooit kopen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Persona 3 en dat is het wel. Aanbod van de afgelopen maanden is niet heel veel soeps.Donstil schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:13:
[...]
Aah nice, die ga ik allemaal keihard skippen
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:52:
[...]
Persona 3 en dat is het wel. Aanbod van de afgelopen maanden is niet heel veel soeps.
- Resident evil 2
- AC Valhalla
- Tin Hearts
- Hell Let Loose
- Remnant 2
- Rollerdrome
- Wild Hearts
- Thirsty Suitors
- Jusant
- Dead space
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-01-2024 18:18 ]
De eerste vijf hiervan heb ik met geld gekocht.uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:18:
[...]Sinds oktober o.a. de bovenstaande games. Zijn misschien niet je smaak maar zijn niet de minste games
- Resident evil 2
- AC Valhalla
- Tin Hearts
- Hell Let Loose
- Remnant 2
- Rollerdrome
- Wild Hearts
- Thirsty Suitors
- Jusant
- Dead space
Wat Gears betreft, deze reeks blinkt niet uit qua verhaallijn of iets anders geweldig. Wat het vooral awesome maakte was de combi coop door campaign kunnen gaan en super casual maar tegelijk goede multiplayer. Gears was, naast Halo, de serie die online schieten op de bank mogelijk en gaaf maakte. Ik weet nog goed hoe onder de indruk ik was toen ik een vriend opzicht als student en zag wat één van zijn huisgenoten aan het doen was in zijn studentenkamer. Vijf minuten later maakte ik mijn eerste kill met de kettingzaag. Dat was super cool. Een dag later waren we met vier xboxen bezig op datzelfde studentenhuis.
Dit hierboven was voor mij de reden om na de PS1 en 2 een 360 te kopen. Want iets vergelijkbaars als Halo of Gears was er niet op pc of ps. Nu is dat allemaal ingehaald door de tijd (ofja doordat online schieten gemeengoed is geworden en Cod en gare battle royal spellen de dienst uitmaken) maar destijds was de 360 echt een tof apparaat door deze twee reeksen.
[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 16-01-2024 18:24 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als je ze gekocht hebt vond je ze waarschijnlijk de moeite waardExactor it schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:22:
[...]
De eerste vijf hiervan heb ik met geld gekocht.
Wat Gears betreft, deze reeks blinkt niet uit qua verhaallijn of iets anders geweldig. Wat het vooral awesome maakte was de combi coop door campaign kunnen gaan en super casual maar tegelijk goede multiplayer. Gears was, naast Halo, de serie die online schieten op de bank mogelijk en gaaf maakte. Ik weet nog goed hoe onder de indruk ik was toen ik een vriend opzicht als student en zag wat één van zijn huisgenoten aan het doen was in zijn studentenkamer. Vijf minuten later maakte ik mijn eerste kill met de kettingzaag. Dat was super cool. Een dag later waren we met vier xboxen bezig op datzelfde studentenhuis.
Dit hierboven was voor mij de reden om na de PS1 en 2 een 360 te kopen. Want iets vergelijkbaars als Halo of Gears was er niet op pc of ps. Nu is dat allemaal ingehaald door de tijd (ofja doordat online schieten gemeengoed is geworden en Cod en gare battle royal spellen de dienst uitmaken) maar destijds was de 360 echt een tof apparaat door deze twee reeksen.
Gears MP blijft enorm vermakelijk. Easy to learn, hard to master en kijk dan ook wel uit naar deeltje 6. Wat velen hebben met Halo en hun eerste ervaringen in MP op consoles heb ik gehad met GoW. Echt teveel uur gespeeld tijdens mijn studie… Het halen van de 10.000 kills achievement was echt een gaad moment samen met een vriend. Want we liepen redelijk gelijk op en was echt tof dat je toen nog een gamerpicture unlockte.
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-01-2024 19:34 ]
Jammer dat de supoport voor stuurtjes (lees: Fanatec) zo karig is op de xbox. Ik heb een CSL Elite + McLaren GT3 (v2) stuur en waar ik op de PS5 bij GT7 een heleboel knoppen kan instellen is het op mijn XSX maar behoorlijk karig. Zowel bij F1 '22 als bij Forza Motorsport. Het overgrote deel van de knoppen is niet in te stellen.
Ik zou graag F1 '23 spelen maar heb er weinig zin in dat ik dus maar een paar bruikbare knoppen heb....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Fair enough.
Thirsty Suitors hoort imo echt niet in dat rijtje thuis trouwens. Echt heel slecht.
Thirsty Suitors hoort imo echt niet in dat rijtje thuis trouwens. Echt heel slecht.
Haha ja dat is wel echt een love it or hate it gameTimothy3000 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:57:
Fair enough.
Maar ik hoop wel dat hun ook hardware blijven maken, ben geen fan boy maar Sony moet geen alleen recht gaan krijgen in de console markt. Ja we hebben Nintendo nog, maar die liggen 10 jaar achter kwa hardware.FrankoNL schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:32:
[...]
Dat denk ik wel. Xbox wordt uiteindelijk een soort reusachtige uitgever van games, een beetje het "Windows model".
Kortom: De hardware is niet langer relevant maar hun software / dienst wel. Dus xbox games op alle platforms. Daarmee verdienen ze een stuk meer geld dan alles exclusief te houden, zeker nu de PS bijna 3 keer zoveel verkoopt.
Foutje.
[ Voor 94% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-01-2024 20:46 ]
Maar hebben alsnog de leukste games!Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:08:
[...]
Maar ik hoop wel dat hun ook hardware blijven maken, ben geen fan boy maar Sony moet geen alleen recht gaan krijgen in de console markt. Ja we hebben Nintendo nog, maar die liggen 10 jaar achter kwa hardware.
Het is bij Thrustmaster stuurtjes niet veel anders,het is een XBox dingetje. Ik had gehoopt dat het met de XSX verbeterd zou zijn, maar helaas is dat niet het geval.MazeWing schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:54:
[...]
Jammer dat de supoport voor stuurtjes (lees: Fanatec) zo karig is op de xbox. Ik heb een CSL Elite + McLaren GT3 (v2) stuur en waar ik op de PS5 bij GT7 een heleboel knoppen kan instellen is het op mijn XSX maar behoorlijk karig. Zowel bij F1 '22 als bij Forza Motorsport. Het overgrote deel van de knoppen is niet in te stellen.
Ik zou graag F1 '23 spelen maar heb er weinig zin in dat ik dus maar een paar bruikbare knoppen heb....

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik vind alle 3 de systemen (kijk ik even naar de consoles) wel iets hebben, waar ik vroeger altijd Nintendo had als main en enige systeem, is dat nu heel anders.
Tot en met de Gamecube Nintendo, vanaf de Wii alle 3 de systemen. Bij de Playstation 3/Xbox 360 generatie en Xbox One/Playstation 4 was Playstation mijn main systeem, en nu is dat de Xbox Series X.
Hoe dan ook, alle 3 de systemen hebben games die tof en minder tof zijn.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit zijn toch spellen die je met een wii controller zou moeten spelen 🤪Wom schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:02:
Er komt een nieuwe Top Spin aan!!!
Please, laat dit een goede game zijn. https://topspin.2k.com/
Spelen ook met de gewone controller goed weg.drakiesoft schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:16:
[...]
Dit zijn toch spellen die je met een wii controller zou moeten spelen 🤪
Geloof er niks van....en ben bang dat als het wel zo is , dat het een draak van een game word. het was wel weer te verwachten het uitstel met de radiostilte en de reacties op de downgrade. Maar zie ze dat in zo een korte tijd niet oplossen. hopelijk zit ik ernaast want het is een van de games waar ik al jaren erg naar uitkijk.
Vergeet Warhammer 40.000 : Darktide niet!!uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:18:
[...]Sinds oktober o.a. de bovenstaande games. Zijn misschien niet je smaak maar zijn niet de minste games
- Resident evil 2
- AC Valhalla
- Tin Hearts
- Hell Let Loose
- Remnant 2
- Rollerdrome
- Wild Hearts
- Thirsty Suitors
- Jusant
- Dead space
Vermaak mij daar op het moment erg goed mee
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 16-01-2024 22:09 ]
An Xbox System Update will be rolling out from today to address the Save Game issue on Baldur's Gate 3. You can manually update your console via the Settings or it will roll out to your console within the next week.
— Xbox Support (@XboxSupport) 16 januari 2024
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond deze video zelf wel intressant:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi dat het gefixt is. Heb er zelf gelukkig geen last van gehad, maar heb ook bewust altijd afgesloten naar main menu en daarna nog gequit in dashboard. Doe ik eigenlijk altijd standaard
Deze staat bij mij al heeeeel lang op mijn steam wishlist, kan niet wachten (op de game en op de reacties 'pokemon kopieG_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:11:
[YouTube: PALWORLD Is Going To Change EVERYTHING! | Palworld Spotlight]
Edit, day1 PC en gamepass, nog beter
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 17-01-2024 00:06 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja fijn he dat hij direct in Gamepass komtSinergyX schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 00:00:
[...]
Deze staat bij mij al heeeeel lang op mijn steam wishlist, kan niet wachten (op de game en op de reacties 'pokemon kopie)
Edit, day1 PC en gamepass, nog beter
Als je het van te voren wist kon je er natuurlijk rekening mee houden, maar als je geen gebruik maakte van quick resume was je helemaal safe inderdaad! Wel fijn dat ze er nu eindelijk een oplossing voor hebben gevonden, zodat mensen nu zonder zorgen gebruik kunnen maken van quick resume. Ik heb hier altijd minimaal wel 3 spellen in quick resume staanuchiha tijntje schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:25:
[...]
Mooi dat het gefixt is. Heb er zelf gelukkig geen last van gehad, maar heb ook bewust altijd afgesloten naar main menu en daarna nog gequit in dashboard. Doe ik eigenlijk altijd standaard
Jammer maar begrijpelijk gezien de situatie daar in het land en daarnaast zie ik 10x liever dit en een goed afgewerkt product dan wat er de laatste jaren gebeurd is, hiermee doel ik op een niet goed afgewerkt product maar uitbrengen vanwege de deadline en later de problemen oplossen door middel van updates.
Bij mij staat hem al geinstalleerd ben wel benieuwdG_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 23:11:
[YouTube: PALWORLD Is Going To Change EVERYTHING! | Palworld Spotlight]
Niet zo negatiefNightShadow22 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:50:
[...]
Geloof er niks van....en ben bang dat als het wel zo is , dat het een draak van een game word. het was wel weer te verwachten het uitstel met de radiostilte en de reacties op de downgrade. Maar zie ze dat in zo een korte tijd niet oplossen. hopelijk zit ik ernaast want het is een van de games waar ik al jaren erg naar uitkijk.
Ga er maar gewoon vanuit dat de game 5 September komt, wat prima is aangezien hun werk en persoonlijke omstandigheden. Als het dan brak is, dan zijn er genoeg gemotiveerde modders die ermee aan de slag kunnen.
Ben wel benieuwd naar morgen en dan met name naar Indiana Jones van Machine games en hun visie voor dit IP. De originele trilogie is, wellicht wat nostalgisch, echt een van mijn favoriete film IP’s. Heb nog geen beeld van hoe ze dit gaan vertalen naar een game.
Wel heb ik me prima vermaakt met de Wolvenstein games.
Dit lijken mij oude screenshots te zijn? De onlangs uitgebrachte gameplay zag er niet best uit en werd door veel gamekanalen op YT ook niet denderend onthaalt. De game is nu weer uitgesteld. Ik heb er niet heel veel vertrouwen in.FrankoNL schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:55:
[...]
Ziet er goed uit. Ben wel benieuwt hoe dit zich dan verhoudt tot de eerdere gameplaybeelden (maandje of 4 terug geloof ik?). Die zagen er beduidend minder uit.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ben zelf groot leifhebber van de Wolfenstein games die zij hebben gemaakt.uchiha tijntje schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 12:51:
Ben wel benieuwd naar morgen en dan met name naar Indiana Jones van Machine games en hun visie voor dit IP. De originele trilogie is, wellicht wat nostalgisch, echt een van mijn favoriete film IP’s. Heb nog geen beeld van hoe ze dit gaan vertalen naar een game.Wel heb ik me prima vermaakt met de Wolvenstein games.
Los van dat ik erg benieuwd ben heb ik ook wat vragen.Gaat dit meer richting de Uncharted/Tombraider gameplay of blijven ze in het FPS genre ?
Las van de week een gerucht dat ze de Unreal engine zouden gebruiken.Omdat er in id-Tech engine geen open-wereld achtige games gemaakt zijn zou dat natuurlijk reden kunnen zijn om van engine te switchen.
Ik heb zin in morgen.
Niet met een gewone controller, met deze controller!Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:32:
[...]
Spelen ook met de gewone controller goed weg.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Ik hoop op een eigen creatieve invulling met wellicht een mix van genres wat je zo af en toe in de geruchtenmachine las. Een echte Uncharted kloon zou ik wel jammer vinden. Vorig jaar heb ik Uncharted 4 gespeeld en ik weet dat smaken verschillen en wil niemand tegen de schenen trappen of hier een discussie over beginnen, maar dat was toch wel echt een van de saaiere games die ik in jaren heb gespeeld.jori040 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 14:42:
[...]
Ben zelf groot leifhebber van de Wolfenstein games die zij hebben gemaakt.
Los van dat ik erg benieuwed ben heb ik ook een hoop vragen.Gaat dit meer richting de Uncharted/Tombraider gameplay of blijven ze in het FPS genre ?
Las van de week een gerucht dat ze de Unreal engine zouden gebruiken.Omdat er in id-Tech engine geen open-wereld achtge game gemaakt zijn zou dat natuurlijk reden kunnen zijn om van engine te switchen.
Ik heb zin in morgen.
Ik heb ook zin in morgen.
@uchiha tijntje
Ze gaan er 10 min aan besteden dus we krijgen een duidelijke indruk van die game.Verder ben ik ook erg benieuwd naar Avowed.
Avowed: Gaat die nieuwe trailer ook weer heel anders zijn qua hoe het er uit gaat zien ?
Hoe dan ook ik heb er zin in.
Ze gaan er 10 min aan besteden dus we krijgen een duidelijke indruk van die game.Verder ben ik ook erg benieuwd naar Avowed.
Avowed: Gaat die nieuwe trailer ook weer heel anders zijn qua hoe het er uit gaat zien ?
Als iedereen de announcement teaser van Avowed vergeet dan wel in perspectief plaatst t.a.v. gameplay komt dat goed. De laatste trailer van afgelopen zomer geeft volgens mij goed weer wat men kan verwachten.jori040 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:04:
@uchiha tijntje
Avowed: Gaat die nieuwe trailer ook weer heel anders zijn qua hoe het er uit gaat zien ?![]()
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-01-2024 16:09 ]
Ik hoop morgen meer gameplay en een release datum te horen van Avowed, verder zitten er niet echt spellen tussen. Maar misschien komen er nog wat leuke verrassingen langsuchiha tijntje schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 12:51:
Ben wel benieuwd naar morgen en dan met name naar Indiana Jones van Machine games en hun visie voor dit IP. De originele trilogie is, wellicht wat nostalgisch, echt een van mijn favoriete film IP’s. Heb nog geen beeld van hoe ze dit gaan vertalen naar een game.Wel heb ik me prima vermaakt met de Wolvenstein games.
S.T.A.L.K.E.R. 2 heeft zich gisteren al laten zien dus die verwacht ik niet tijdens de show.
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 17-01-2024 16:45 ]
Ja ik ben gewoon stiekem een beetje salty om the delayMosin schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 11:03:
[...]
Niet zo negatief
Ga er maar gewoon vanuit dat de game 5 September komt, wat prima is aangezien hun werk en persoonlijke omstandigheden. Als het dan brak is, dan zijn er genoeg gemotiveerde modders die ermee aan de slag kunnen.
Heb 4 jaar geleden voor 4 jaar Xbox Live kaarten gekocht en omgezet naar Gamepass (premium) voor een euro. Hebben ze dat de nek omgedraaid, of is er nog steeds een truuk omdat te realiseren?
frofound dreamer in "[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie"DeJurist schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 19:29:
Heb 4 jaar geleden voor 4 jaar Xbox Live kaarten gekocht en omgezet naar Gamepass (premium) voor een euro. Hebben ze dat de nek omgedraaid, of is er nog steeds een truuk omdat te realiseren?
Wel heb ik zelf nog een gpu eu kaart ook gekocht bij eneba aangezien ik hem niet voor 1 euro bij microsoft kon krijgen.. was hier nog 6 euro aan kwijt.
Heb 2 jaar gamepass voor 92 euro totaal
[ Voor 19% gewijzigd door airwolf83 op 17-01-2024 20:30 ]
Gerucht: Senua’s Saga: Hellblade II lanceert op 21 mei: https://playsense.nl/5686...de-ii-lanceert-op-21-mei/
Het lijkt me dat ze in het voorjaar een grote game moeten hebben.Ik vermoed dat dit gerucht juist gaat zijn.
Het lijkt me dat ze in het voorjaar een grote game moeten hebben.Ik vermoed dat dit gerucht juist gaat zijn.
Morgen morgen morgen morgen morgen— oké, je snapt het.
— Xbox Nederland (@XboxNL) 17 januari 2024
Tot morgen om 21:00 bij Developer_Direct: https://t.co/axJYKvXSIG | #DeveloperDirect pic.twitter.com/CKFuntz9rj
https://www.gamespew.com/2024/01/open-roads-preview/
Open Roads Preview: Annapurna’s Next Game is a Must for Life is Strange and Edith Finch Fans
Ben benieuwd. Komt volgende maand uit (ook in GP)
Open Roads Preview: Annapurna’s Next Game is a Must for Life is Strange and Edith Finch Fans
Hoe zit dit als je Edith finch briljant vindt en Life is strange zo een beetje het meest vreselijke spel dat je ooit gespeeld hebt?uchiha tijntje schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:47:
https://www.gamespew.com/2024/01/open-roads-preview/
[Video: OPEN ROADS | Coming February 2024]
Dan is het middelmatig!Exactor it schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:49:
[...]
Hoe zit dit als je Edith finch briljant vindt en Life is strange zo een beetje het meest vreselijke spel dat je ooit gespeeld hebt?
⏰ Timezone roundup for Developer_Direct ⏰
— Xbox (@Xbox) 17 januari 2024
Watch live January 18:
🇺🇸 12PM PT
🇲🇽 2PM Mexico City
🇺🇸 3PM ET
🇧🇷 5PM São Paulo
🇬🇧 8PM UK
🇪🇺 9PM CET
🇿🇦 10PM Cape Town
and January 19:
🇦🇪 12AM Abu Dhabi
🇮🇳 1:30AM Mumbai
🇯🇵 5AM Japan
🇰🇷 5AM Seoul
🇦🇺 7AM Sydney
Laatst bij iemand die Golum game gespeeld. Die scoort heel hoog!Exactor it schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 21:49:
[...]
....het meest vreselijke spel dat je ooit gespeeld hebt?
/ Selectiefquoten
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb sinds een week of 2 een nieuwe tv (LG C3 OLED 2023) en ik heb nu al twee keer gehad dat als ik de Xbox aanzet het beeld helemaal zwart blijft, maar ik wel het geluid hoor van het menu als ik met mijn controller navigeer.
Eerst getest of het aan de HDMI kabel lag, maar die gewisseld met die van het tv-kastje en ook toen was het beeld zwart (terwijl TV-kastje het met de Xbox HDMI ook gewoon deed). Heb toen maar de stekker eruit gehaald en na 20 seconde erin en toen had ik opeens wel beeld. Is dit een teken dat mijn Xbox stervende is, of kan ik dit oplossen met instellingen?
Beetje suf dat je van een 7 jaar oude 720p tv naar een gloednieuwe OLED gaat en opeens zijn er kuren.
Eerst getest of het aan de HDMI kabel lag, maar die gewisseld met die van het tv-kastje en ook toen was het beeld zwart (terwijl TV-kastje het met de Xbox HDMI ook gewoon deed). Heb toen maar de stekker eruit gehaald en na 20 seconde erin en toen had ik opeens wel beeld. Is dit een teken dat mijn Xbox stervende is, of kan ik dit oplossen met instellingen?
Beetje suf dat je van een 7 jaar oude 720p tv naar een gloednieuwe OLED gaat en opeens zijn er kuren.
Ik heb dit ook af en toe met de Xbox en mijn B9. Ik denk dat er ergens in de handshake of in de ALLM mode switch iets niet goed gaat.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:
Ik heb sinds een week of 2 een nieuwe tv (LG C3 OLED 2023) en ik heb nu al twee keer gehad dat als ik de Xbox aanzet het beeld helemaal zwart blijft, maar ik wel het geluid hoor van het menu als ik met mijn controller navigeer.
Is een bekend probleem met LG OLEDs helaas. Je kunt beeld terugkrijgen door in game optimiser vrr aan of uit te zetten. Als het beeld terug is, zet je het weer op de stand die je wilt hebben.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:
Hmm, goed om te weten, thanks. Wel irritant voor de beleving, maar goed.Exactor it schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:47:
[...]
Is een bekend probleem met LG OLEDs helaas. Je kunt beeld terugkrijgen door in game optimiser vrr aan of uit te zetten. Als het beeld terug is, zet je het weer op de stand die je wilt hebben.
De methode via de afstandsbediening scheelt opstaan. Alles voor de beleving.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:54:
[...]
Hmm, goed om te weten, thanks. Wel irritant voor de beleving, maar goed.
Handshake probleem tussen LG en Xbox en ze blijven al jaren naar elkaar wijzen. Met VRR aan gebeurt dit vaker. Ikzelf heb vaak gehad dat het beeld op 480p of 1080p stond en ik niet eens de mogelijkheid had om naar 4K te gaan.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:
In de LG spelen met VRR aan/uit of de Xbox resetten met de knop werkte meestal wel. Wel had ik af en toe het probleem dat ik dit meermaals moest doen alvorens het werkte.
Sinds zomer vorig jaar een andere versterker (Marantz Cinema 40) en daar de boel op aangesloten (vorige had geen HDMI 2.1 dus rechtstreeks op de tv aangesloten) en zelfs daar heb ik het af en toe.
Heel af en toe heb ik dit ook op de ps5 en ook wanneer VRR actief is of wordt (aangezien dit bij de ps5 pas aangezet wordt bij het spel zelf en niet in het homescreen)
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
hmm.. misschien een beetje offtopic, maar als ik het bovenstaande lees ga ik toch twijfelen of ik ooit een LG ga nemen als onze Sony Oled stukgaat. Hopelijk zijn deze problemen tegen die tijd al standaard opgelost.
Xbox showcase bevat mogelijk nog een vijfde game: https://playsense.nl/5686...lijk-nog-een-vijfde-game/
Om een beeld te schetsen van hoe heftig ik dit issue ervaar: ik kende het issue sinds ik de C2 heb en heb een C3 gekocht toen de tv beneden stuk ging.G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 09:47:
hmm.. misschien een beetje offtopic, maar als ik het bovenstaande lees ga ik toch twijfelen of ik ooit een LG ga nemen als onze Sony Oled stukgaat. Hopelijk zijn deze problemen tegen die tijd al standaard opgelost.
En je weet denk ik dat ik best wel een zeiksnor ben.
Dat lg oled zwart scherm herken ik wel, alleen heb ik het met ps5 en alleen als ik van de nvidia shield overschakel naar de ps5. Wat bij mij altijd helpt is effe een app openen van de tv zelf. En dan weer terug naar hdmi van ps5. Dan heb ik altijd weer beeld. Geen idee of dit zelfde issue is als met xsx, maar klinkt zelfde. Zwart beeld wel geluid. Ik doe altijd youtube app en dan gelijk weer terug. Maar bedenk nu dat je ook gewoon een voorgeprogrammeerde knop van bv netflix ofzo kan gebruiken misschien sneller.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Herkenbaar heb dit soms met mijn LG G3 ook bijv. met sniper elite 5. Gaat iets niet goed met gaming mode/handshake als ik naar reguliere beeld ga (dus zonder aanpassingen in beeld voor gaming e.d.) krijg ik wel weer beeld. Heb nog geen definitieve oplossing gevonden.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:
Dit is niet alleen een probleem met LG tv's, met mijn Samsung of via mijn Onkyo versterker heb ik heel af en toe hetzelfde.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:
Inderdaad is dan de enige oplossing stekker er even uit en weer terug en er is weer beeld.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Bij mij werkt stekker (hdmi kabel heb je het over denk ik?) eruit/erin niet, moet echt de Xbox herstarten.. en zelfs dan werkt het niet altijd gelijk, vereist soms een 2e aan/uit.Maikel64 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 12:28:
[...]
Dit is niet alleen een probleem met LG tv's, met mijn Samsung of via mijn Onkyo versterker heb ik heel af en toe hetzelfde.
Inderdaad is dan de enige oplossing stekker er even uit en weer terug en er is weer beeld.
Ik heb nog een LG Oled C9 en ik heb hier gelukkig nooit last van. Het enige dat hij elke keer doet is nadat ik alles heb aangezet, dat het beeld een fractie van een seconde zwart wordt, maar erna loopt alles heel smooth..
Gisteren Dead Space remake bijna afgerond met een maat, man een intense game, ook intens vet! Kan hem niet genoeg aanbevelen, hoop dat Motive Studio ook aan de slag gaat met deel 2 en 3!!
Gisteren Dead Space remake bijna afgerond met een maat, man een intense game, ook intens vet! Kan hem niet genoeg aanbevelen, hoop dat Motive Studio ook aan de slag gaat met deel 2 en 3!!
Ah duidelijk, dank je wel voor de uitleg! Want ik ben ook best kieskeurig met zulke dingen, het moet gewoon werken en niet telkens kleine problemen hebben.Exactor it schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:24:
[...]
Om een beeld te schetsen van hoe heftig ik dit issue ervaar: ik kende het issue sinds ik de C2 heb en heb een C3 gekocht toen de tv beneden stuk ging.
En je weet denk ik dat ik best wel een zeiksnor ben.
Ik heb al jaren LG's (C7, C8, C9, CX en nu de G2) en het probleem echt nog nooit gehad met de xbox. De googleTV heeft wel een soort gelijk probleem, maar dan blijft het beeld van LG gewoon op 'geen signaal'.Exactor it schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:47:
[...]
Is een bekend probleem met LG OLEDs helaas. Je kunt beeld terugkrijgen door in game optimiser vrr aan of uit te zetten. Als het beeld terug is, zet je het weer op de stand die je wilt hebben.
De xbox is aanzetten met de controller en de LG springt direct naar HDMI waar de xbox op zit om gelijk beeld te geven.
hmm, ik heb dit een tijdje terug ook (tot zo ver) eenmalig gehad met mijn C3. Op mijn oude C7 heb ik dit nog nooit gehad. Ik heb geen opstartgeluid en dacht dat de XSX helemaal niks deed, dus de stekker er maar uit getrokken. Er weer in en toen ging het goed.DennisCle schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 08:31:
Handig om hier ff de tips te lezen om weer beeld te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 18-01-2024 15:25 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik heb zin in vanavond!
Benieuwd of er nog veel nieuwe spellen onthuld zullen worden
OK. Google eens op het probleem. Je vindt er talloze resultaten op. Fijn dat het bij jou niet gebeurt!SunnieNL schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 15:17:
[...]
Ik heb al jaren LG's (C7, C8, C9, CX en nu de G2) en het probleem echt nog nooit gehad met de xbox. De googleTV heeft wel een soort gelijk probleem, maar dan blijft het beeld van LG gewoon op 'geen signaal'.
De xbox is aanzetten met de controller en de LG springt direct naar HDMI waar de xbox op zit om gelijk beeld te geven.
Ik ben ook fan van verrassingenG_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 15:51:
Ik heb zin in vanavond!
We gaan het zien vanavond, ik hoop echt op een release datum voor Avowed en nieuwe gameplay.
Gedaan, maar dan kom ik er nog steeds heel weinig over tegen. Dan kom ik voornamelijk zaken tegen van even een zwart scherm als de LG veranderd naar 120hz of naar DV. Maar dat is vrij normaal.Exactor it schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:05:
[...]
OK. Google eens op het probleem. Je vindt er talloze resultaten op. Fijn dat het bij jou niet gebeurt!
Maar 1 of 2 post over zwart scherm met geluid bij opstarten.
Ja ik ben ook erg benieuwd hoe die game in pure gameplay gaat ogen.Hoop ook dat ze van alle games een datum geven.G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:10:
[...]
We gaan het zien vanavond, ik hoop echt op een release datum voor Avowed en nieuwe gameplay.
https://www.google.com/se...=utf-8&client=firefox-b-mSunnieNL schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 16:26:
[...]
Gedaan, maar dan kom ik er nog steeds heel weinig over tegen. Dan kom ik voornamelijk zaken tegen van even een zwart scherm als de LG veranderd naar 120hz of naar DV. Maar dat is vrij normaal.
Maar 1 of 2 post over zwart scherm met geluid bij opstarten.
Ik zie er toch een aardige hoeveelheid meer dan 1 of 2, die precies gaan over het probleem dat hierboven werd besproken.
Wat is er vanavond?G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 15:51:
Ik heb zin in vanavond!
Moet helaas de herhaling van de week even kijken, moet helaas werken.G_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 15:51:
Ik heb zin in vanavond!
/f/image/ZtjhDvxxf0cvrdzLU68kHOJS.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 85% gewijzigd door G_Dragon op 18-01-2024 19:38 ]
Oh meen je, balen ja! WerkseLinksquest schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 17:09:
[...]
Moet helaas de herhaling van de week even kijken, moet helaas werken.
ja dat is precies in het tijdsblok dat ik op ronde moet, kan ik niet eerder vanwege de poetsploeg en later ook niet want dan komt de collega me al aflossen

Ja kan een deel kijken, poets ploeg was eerder klaar en dus eerder op ronde kunnen gaan, kan hem waarschijnlijk niet afkijken, maar wel al iets.
Hellblade en Indiana Jones ben ik wel erg benieuwd naar.
Hellblade en Indiana Jones ben ik wel erg benieuwd naar.
Wij zitten er helemaal klaar voor!
Let`s goG_Dragon schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:59:
Wij zitten er helemaal klaar voor!
Een deel in mij zegt dat Avowed iets kan worden, maar een ander deel van me dat het wat verouderd oogt en speelt. Maar goed, ga hem hoe dan ook proberen.
Hmm.. Avowed leuk maar weet nog het nog niet helemaal, ziet er meer cartoony uit dan realistisch. Zal hem echt een keer moeten spelen voordat ik een besluit maak, gelukkig komt het naar gamepass!
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |