• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

BM

Moderator Spielerij
sewer schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:06:
Komen die 4 games dan ook waarschijnlijk in game pass, of is daar geen link mee met die MS developer_direct?
Wat @uchiha tijntje al zegt, alle games van MS komen day-one in GamePass. Als je bedoeld of ze de 18e direct in GP komen, daar zou ik niet al te hard vanuit gaan :+

Ik verwacht voor Hellblade II en Ara eigenlijk wel iets meer info over de release. Danwel een datum, danwel een 'window'.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

19 Januari!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eerst zien dan geloven. We hebben wel vaker een Keynote gehad met alleen games voor de komende 12 maanden waarvan later het meerendeel niet in die 12 maanden uitkwam.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:23
Hoop dat het op exclusief gebied beter gaat zijn dit jaar.2023: Forza & Starfied waren aardig en niet meer dan dat.

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:55
justifire schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:20:
[...]

Palword ziet er interessant uit!
Huh meen je dit? Dit is toch Pokemon op een slechte trip waar je heel snel uit wil komen? :O

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-11 23:57

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:34
Blaauw87 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 23:03:
[...]

Huh meen je dit? Dit is toch Pokemon op een slechte trip waar je heel snel uit wil komen? :O
Ziet er vet uit imo.
justifire schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:20:
[...]

Palword ziet er interessant uit!
Ja ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het is een beetje afgekeken van Pokémon maar dan hebben de beestjes wapens. Omdat het spel in Gamepass zit ga ik hem zeker wel spelen en kijken of ik het misschien wel leuk vind, maar anders had ik het spel niet snel gespeeld.
jori040 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 22:42:
[...]

Hoop dat het op exclusief gebied beter gaat zijn dit jaar.2023: Forza & Starfied waren aardig en niet meer dan dat.
Exclusief hoeft van mij niet beter of meer te worden, zolang de spellen maar grote sprongen gaan maken op grafisch en verhaaltechnisch gebied. Geen old-gen graphics meer maar op naar de krachtbron van deze console _/-\o_ Want ik vond net zoals jij al benoemd Forza niet geweldig maar eerder gemiddeld (bijv kleine career), terwijl ik dit serieus niet zag aankomen.

Ik ben heel benieuwd naar nieuwe gameplay van Avowed, want de laatste gameplay die we te zien kregen was toch ergens voor ons thuis teleurstellend vergeleken met de gameplaybeelden die we daarvoor hadden gezien.

[ Voor 49% gewijzigd door G_Dragon op 10-01-2024 08:08 ]

• drakiesoft
Het beste game je met een Lovesac Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gxvp062GE_bd7eboa4cjAJga6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2SyBQbiYC6WaZNpWH3e5UVEY.jpg?f=fotoalbum_large

• drakiesoft
Voor de verzamelaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/09L_ytHWbOJBw73lm1__b29w3OM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pYE0ggmERZ9DJeYsSFXNmymT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door drakiesoft op 10-01-2024 08:44 ]

Blaauw87 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 23:03:
[...]

Dat zeg ik, interessant, niet meer, niet minder, interessant.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
Is er een limiet bij het omwisselen van rewards punten naar een giftcard?
Ik heb er nu 5 gedaan. Bij de eerstvolgende krijg ik server error foutmelding?
Iemand ervaring hiermee?

• Timothy3000
G_Dragon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:02:
[...]

Ja ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het is een beetje afgekeken van Pokémon maar dan hebben de beestjes wapens. Omdat het spel in Gamepass zit ga ik hem zeker wel spelen en kijken of ik het misschien wel leuk vind, maar anders had ik het spel niet snel gespeeld.

[...]

Exclusief hoeft van mij niet beter of meer te worden, zolang de spellen maar grote sprongen gaan maken op grafisch en verhaaltechnisch gebied. Geen old-gen graphics meer maar op naar de krachtbron van deze console _/-\o_ Want ik vond net zoals jij al benoemd Forza niet geweldig maar eerder gemiddeld (bijv kleine career), terwijl ik dit serieus niet zag aankomen.

Ik ben heel benieuwd naar nieuwe gameplay van Avowed, want de laatste gameplay die we te zien kregen was toch ergens voor ons thuis teleurstellend vergeleken met de gameplaybeelden die we daarvoor hadden gezien.
Grafisch hoeft van mij dan weer niet, games zijn mooi genoeg. Dingen als raytracing ed zie ik ook niet echt het belang van in. Dan liever technische innovatie in de gameplay mogelijkheden.

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:46
G_Dragon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 08:02:
Kan het mis hebben, maar er is maar 1 gameplay trailer van Avowed? En met de "gameplaybeelden" die je daarvoor hebt gezien bedoel je de aankondigingsvideo?

Ik zie je de laatste tijd vaker hopen op grote sprongen op grafisch gebied. Ik zie dat niet snel gebeuren en al helemaal niet bij Obsidian Entertainment. Verhaaltechnisch zit je bij deze studio wel goed verwacht ik gezien hun voorgaande games.
L23 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:13:
[...]

Kan het mis hebben, maar er is maar 1 gameplay trailer van Avowed? En met de "gameplaybeelden" die je daarvoor hebt gezien bedoel je de aankondigingsvideo?

Ik zie je de laatste tijd vaker hopen op grote sprongen op grafisch gebied. Ik zie dat niet snel gebeuren en al helemaal niet bij Obsidian Entertainment. Verhaaltechnisch zit je bij deze studio wel goed verwacht ik gezien hun voorgaande games.
@G_Dragon heeft het waarschijnlijk over het grote grafische verschil tussen de aankondigings trailer van 2020 en de gameplay trailer van vorig jaar.

Zoek de verschillen :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• L23
justifire schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:20:
[...]

@G_Dragon heeft het waarschijnlijk over het grote grafische verschil tussen de aankondigings trailer van 2020 en de gameplay trailer van vorig jaar.

[YouTube: Avowed - Reveal Trailer]

[YouTube: Avowed - Official Gameplay Trailer]

Zoek de verschillen :+
Ok... Maar bestaat de aankondigingstrailer uit gameplaybeelden?

Maar leuk dat je beide filmpjes onder elkaar hebt gezet, die bedoel ik inderdaad.
L23 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:25:
[...]

Ok... Maar bestaat de aankondigingstrailer uit gameplaybeelden?

Maar leuk dat je beide filmpjes onder elkaar hebt gezet, die bedoel ik inderdaad.
Nee maar ze hebben daarmee wel een bepaalde verwachting geschept.
Zeker icm de ‘Exclusive On The Most Powerfull Console Ever!!’ uitspraak van ome Phil erbij…
Je verwacht Hellblade graphics in het quadraat maar krijgt vervolgens Tiny Tina :+

@L23 @justifire Ja klopt wat jullie zeggen over Avowed, toch was er door de eerste trailer een wat meer realistische verwachting bij ons thuis en toen de eerste gameplay trailer kwam bleek het iets meer naar de kant van cartoony te gaan. Dit ligt eerder aan onze verwachtingen, maar toch hoop ik dat we nieuwe gameplay gaan zien!

Ook hoop ik op meer van DRAGON BALL: Sparking! ZERO, maar zie dat niet snel gebeuren tijdens deze show :p

• L23
justifire schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:40:
[...]

Nee maar ze hebben daarmee wel een bepaalde verwachting geschept.
Zeker icm de ‘Exclusive On The Most Powerfull Console Ever!!’ uitspraak van ome Phil erbij…
Je verwacht Hellblade graphics in het quadraat maar krijgt vervolgens Tiny Tina :+
Niet helemaal mee eens. Dat een aankondigingstrailer, die geen gameplaybeelden bevat, niet overeen komt met een gameplay trailer is niet bepaald nieuw. Dit zag je destijds ook al op de Xbox 360/PS3. Daar kan je wat van vinden. Je kan het oplichting noemen. Maar je kan ook gewoon gaan beseffen dat een aankondigingstrailer meestal niets zegt over de gameplay en hardware waar de game op gaat draaien. Gewoon een aankondiging dat een studio net is begonnen te werken aan een nieuwe game.

Ik verwacht overigens geen Hellblade graphics bij een studio zoals Obisidian Entertainment, simpelweg door even te kijken wat ze hiervoor hebben uitgebracht. Die verwachtingen kan je ook prima zelf sturen.

Op wie moet ik boos zijn als Mass Effect 4 uiteindelijk totaal niet op deze teaser trailer lijkt of überhaupt niet uitkomt?

[ Voor 8% gewijzigd door L23 op 10-01-2024 14:01 ]

• L23
G_Dragon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:47:
@L23 @justifire Ja klopt wat jullie zeggen over Avowed, toch was er door de eerste trailer een wat meer realistische verwachting bij ons thuis en toen de eerste gameplay trailer kwam bleek het iets meer naar de kant van cartoony te gaan. Dit ligt eerder aan onze verwachtingen, maar toch hoop ik dat we nieuwe gameplay gaan zien!

Ook hoop ik op meer van DRAGON BALL: Sparking! ZERO, maar zie dat niet snel gebeuren tijdens deze show :p
Maar je kan aan een trailer toch enigszins zien of het wel of geen gameplay bevat? Ik trapte hier vroeger ook in. Ik herinner mij nog de E3 2005 Killzone 2 trailer. Maar op een gegeven moment ken je het trucje wel en wordt ik pas enthousiast als de game uit is en de reviews goed zijn :p
L23 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:59:
[...]

Maar je kan aan een trailer toch enigszins zien of het wel of geen gameplay bevat? Ik trapte hier vroeger ook in. Ik herinner mij nog de E3 2005 Killzone 2 trailer. Maar op een gegeven moment ken je het trucje wel en wordt ik pas enthousiast als de game uit is en de reviews goed zijn :p
Er is volgens mij 1 sec in die reveal trailer die enigszins lijkt op gameplay. En men hanteert dat dan als benchmark… soms zijn niet eens de publishers het grootste kwaad in de gameindustrie maar de hoge verwachtingen van gamers gebaseerd op niets :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

L23 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:53:
[...]
Je kan het oplichting noemen. Maar je kan ook gewoon gaan beseffen dat een aankondigingstrailer meestal niets zegt over de gameplay en hardware waar de game op gaat draaien.
7(8)7
Wie zegt dat ?
De gameplaybeelden vielen @G_Dragon gewoon wat tegen, dat is alles.

• L23
justifire schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:46:
[...]

7(8)7
Wie zegt dat ?
De gameplaybeelden vielen @G_Dragon gewoon wat tegen, dat is alles.
:+
G_Dragon schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:47:

Uiteindelijk ga je Avowed gewoon gezellig met ons samen spelen 😝

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20:43
Volgens mij zegt hij ook niet de game principieel niet te spelen, maar benieuwd is naar de daadwerkelijke staat van het spel

• wjsiebes
  • Laatst online: 18-11 12:25
Royalty schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 10:38:
Is er een limiet bij het omwisselen van rewards punten naar een giftcard?
Ik heb er nu 5 gedaan. Bij de eerstvolgende krijg ik server error foutmelding?
Iemand ervaring hiermee?
Volgens mij niet. Op 27 november heb ik 6 keer ingewisseld en dat ging goed.

• drakiesoft
Gisteren aan RoboCop op de Series X begonnen, pas 1 uurtje gespeeld, maar tot nu toe wel te spreken over de game.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:57
L23 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 13:53:
[...]

[YouTube: The Next Mass Effect - Official Teaser Trailer]

Op wie moet ik boos zijn als Mass Effect 4 uiteindelijk totaal niet op deze teaser trailer lijkt of überhaupt niet uitkomt?
Wil je dit soort dingen niet zo delen? Ik was helemaal hyped dat er een nieuwe trailer was. *O*

Blijkt het de eerste teaser te zijn -O- :'(

• L23
PdeBie schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:04:
[...]

Wil je dit soort dingen niet zo delen? Ik was helemaal hyped dat er een nieuwe trailer was. *O*

Blijkt het de eerste teaser te zijn -O- :'(
Zo deelde ik het helemaal niet, er zat nog een hele lap tekst boven :P

Verwacht je binnenkort een nieuwe trailer dan? Ik niet namelijk. Eerst maar eens zien hoe het gaat met Dragon Age: Dreadwolf.

• Timothy3000
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 18:31:
[...]

De reviews zijn ook uit en behoorlijk positief.
Op basis van demo denk ik dat jij deze te gek gaat vinden.
Timothy3000 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:32:
[...]

Op basis van demo denk ik dat jij deze te gek gaat vinden.
Ik ga hem ook zeker spelen. :) Wat reviews gezien en past wel in mijn straatje. Maar eerst nog een weekendje buffelen in Baldurs Gate :P

• PdeBie
L23 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:15:
[...]

Zo deelde ik het helemaal niet, er zat nog een hele lap tekst boven :P

Verwacht je binnenkort een nieuwe trailer dan? Ik niet namelijk. Eerst maar eens zien hoe het gaat met Dragon Age: Dreadwolf.
Ik scrolde even snel door het topic en zag een video met de tekst Mass Effect Trailer. Dus zonder de context eromheen te lezen raakte ik compleet overhyped en klikte ik de video aan. :P

Ik ben wel toe aan een nieuwe Mass Effect game. Heb Cyberpunk 2077 inmiddels wel uitgedroogd (400+ uur op PC en nog een beetje op Xbox), dus tijd voor wat nieuws.

[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 12-01-2024 12:14 ]

• Zorroberner
PdeBie schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 12:13:
[...]

Ik scrolde even snel door het topic en zag een video met de tekst Mass Effect Trailer. Dus zonder de context eromheen te lezen raakte ik compleet overhyped en klikte ik de video aan. :P

Ik ben wel toe aan een nieuwe Mass Effect game. Heb Cyberpunk 2077 inmiddels wel uitgedroogd (400+ uur op PC en nog een beetje op Xbox), dus tijd voor wat nieuws.
Mass effect blijft geweldig, ga dit jaar weer een run doen. Zal het gevoel toen ik ME 1 speelde in 2011 nooit vergeten. Had just cause 2 en ME1 voor mijn verjaardag gekregen. Just cause 2 nooit uitgespeeld, ME1 zat ik meteen heerlijk in. Zal nooit vergeten toen ik voor het eerst op de Citadel was. Vooral de council tower en die muziek net voor de eerste scene met de council. En natuurlijk de onthulling op Virmire met betrekking tot de achtergrond van de bad guy (ik zeg het op deze manier om spoilers te vermijden).
Prince of Persia demo :/
Ik weet het niet.
Komt over als een vrij toegankelijke metroidvania.
Zitten leuke dingen in, zoals amulets, healing, upgrades en zo.
Maar het is ook onwijs repetitief (lees : parry slash slash slash, parry slash slash slash)
Ook staat het systeem uit Castlevania mij niet zo aan, kamer uitlopen en weer inlopen en alle vijanden worden gerespawned, hou meer van een clear once till rest systeem.
En dan de grootste domper van de demo, kom je eindelijk bij een boss battle, krijg je een bedankje en een pre-order scherm… doe dat dan na de boss battle }:|

justifire schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:16:
Prince of Persia demo :/
Ik weet het niet.
Komt over als een vrij toegankelijke metroidvania.
Zitten leuke dingen in, zoals amulets, healing, upgrades en zo.
Maar het is ook onwijs repetitief (lees : parry slash slash slash, parry slash slash slash)
Ook staat het systeem uit Castlevania mij niet zo aan, kamer uitlopen en weer inlopen en alle vijanden worden gerespawned, hou meer van een clear once till rest systeem.
En dan de grootste domper van de demo, kom je eindelijk bij een boss battle, krijg je een bedankje en een pre-order scherm… doe dat dan na de boss battle }:|
Hmm het resetten van alle vijanden is niet zo tof… een souls like systeem is leuker in een Metroidvania. Zelf de demo nog niet geprobeerd maar misschien toch even doen voor dat ik hem aanschaf. Las uit de reviews wel dat de krachten die je later krijgt echt voor veel meer variatie zorgt.

De nieuwe this week on Xbox is er

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 08:11
Ik heb sinds een week een LG G3, ik kom van een plasma. Nu gebruik ik uiteraard de 4K 120hz modus maar ik vraag me iets af. Bij snel pannen in bijvoorbeeld Far Cry 6 of COD lijkt 4K 60hz wel strakker en rustiger beeld te geven. Theoretisch zou dit andersom moeten zijn toch? 4K120 in bijvoorbeeld FS2020 is bijvoorbeeld wel bizar sterk maar dat beweegt ook rustiger. Wat zijn jullie ervaringen?

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:51:
[...]

Hmm het resetten van alle vijanden is niet zo tof… een souls like systeem is leuker in een Metroidvania.
Dat is gewoon sch*tirritant als je het mij vraagt ;)

Al is het voor challenges soms wel handig, bijvoorbeeld “kill X enemies with <weapon>”. :p

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:15
JimmyNL schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:09:
Ik heb sinds een week een LG G3, ik kom van een plasma. Nu gebruik ik uiteraard de 4K 120hz modus maar ik vraag me iets af. Bij snel pannen in bijvoorbeeld Far Cry 6 of COD lijkt 4K 60hz wel strakker en rustiger beeld te geven. Theoretisch zou dit andersom moeten zijn toch? 4K120 in bijvoorbeeld FS2020 is bijvoorbeeld wel bizar sterk maar dat beweegt ook rustiger. Wat zijn jullie ervaringen?
Volgens mij doet Far Cry 6 geen 120hz. MW3 heeft een lagere resolutie als je voor performance mode gaat. Heb je gamemode aangezet op de tv en gecheckt dat motion blur uitstaat ingame?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
JimmyNL schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:09:
Bij 60Hz ondersteund jouw LG G3 black frame insertion (BFI) wat het niet ondersteund bij 120Hz.

Ik vermoed dat je BFI aan hebt staan wanneer je jouw Xbox op 60Hz instelt ipv 120Hz. Dat kan verklaren waarom 60Hz rustiger en strakker oogt bij beweging. Zeker wanneer de content (in het geval van bijv Far Cry 6) geen 120fps is.

[ Voor 4% gewijzigd door Caayn op 13-01-2024 13:44 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Volgens mij doet Far Cry 6 geen 120hz. MW3 heeft een lagere resolutie als je voor performance mode gaat. Heb je gamemode aangezet op de tv en gecheckt dat motion blur uitstaat ingame?
Hz != fps
Ik ben dus aangekomen bij die laatste beruchte missie van Grand Theft Auto 4 en die is inderdaad niet te halen, heb het nu 10x geprobeerd maar uiteindelijk opgegeven. Jammer dat Rockstar het nooit gepatched heeft..

• Zorroberner
G_Dragon schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 15:31:
Ik ben dus aangekomen bij die laatste beruchte missie van Grand Theft Auto 4 en die is inderdaad niet te halen, heb het nu 10x geprobeerd maar uiteindelijk opgegeven. Jammer dat Rockstar het nooit gepatched heeft..
Kan je via xbox 360 dashboard de fps boost niet uitzetten? Of anders via een xbox instelling zelf?
Zorroberner schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:00:
[...]

Kan je via xbox 360 dashboard de fps boost niet uitzetten? Of anders via een xbox instelling zelf?
Nee dit is helaas net weer anders gedaan, want hier is de fps helemaal uncapped

• L23
Ook met die tips uit de video lukte het niet?
L23 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:08:
[...]

Ook met die tips uit de video lukte het niet?
Niet geprobeerd want wil me controller niet slopen :o

• L23
G_Dragon schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:11:
[...]

Niet geprobeerd want wil me controller niet slopen :o
:P Ten eerste heb je genoeg controllers. Maar ik zie ook niet hoe het de controller stuk zou maken?
L23 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:12:
[...]

:P Ten eerste heb je genoeg controllers. Maar ik zie ook niet hoe het de controller stuk zou maken?
Haha je hebt gelijk met alle twee de uitspraken :p
Zal het binnenkort wel even een kans geven.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-11 17:43

L0g0ff

omg

Welke missie was dat ook alweer en waarom is die niet te halen? Ik heb deel 4 1,5x gespeeld en daarnaast beide dlc's van toen helemaal doorgespeeld. Zeer mee vermaakt. Maar ik heb geen idee welk level dat was.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• L23
L0g0ff schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:39:
[...]

Welke missie was dat ook alweer en waarom is die niet te halen? Ik heb deel 4 1,5x gespeeld en daarnaast beide dlc's van toen helemaal doorgespeeld. Zeer mee vermaakt. Maar ik heb geen idee welk level dat was.

Verwijderd

GTA IV heb ik in begin 2011 uitgespeeld op de Xbox 360. Was wel een stuk pittiger dan GTA V. Ik heb de Astro 50 headset gehaald en ben al sinds ik de headset heb MWIII aan het no-lifen. Ik ben wel een stuk slechter geworden in CoD's en speel al sinds Modern Warfare 4 in 2007. Vroeger had ik een KDR van boven de 2.0 overall maar nu haal ik net de 1.0 overall. Ik ben dan ook al bijna 49 kaartjes oud.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:08
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 17:15:
GTA IV heb ik in begin 2011 uitgespeeld op de Xbox 360. Was wel een stuk pittiger dan GTA V. Ik heb de Astro 50 headset gehaald en ben al sinds ik de headset heb MWIII aan het no-lifen. Ik ben wel een stuk slechter geworden in CoD's en speel al sinds Modern Warfare 4 in 2007. Vroeger had ik een KDR van boven de 2.0 overall maar nu haal ik net de 1.0 overall. Ik ben dan ook al bijna 49 kaartjes oud.
Campen werkt niet meer zo goed he in nieuwe cod :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Pak een controller die je niet vaak gebruikt en probeer die tip eens 8)7 Nee grapje, echt jammer, goed dat ik het weet, houd ik het wel bij mijn PS3 versie, tenminste een reden om die weer eens aan te slingeren :P

[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 13-01-2024 23:08 ]

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:18

ilm

Linksquest schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 23:07:
[...]

Pak een controller die je niet vaak gebruikt en probeer die tip eens 8)7 Nee grapje, echt jammer, goed dat ik het weet, houd ik het wel bij mijn PS3 versie, tenminste een reden om die weer eens aan te slingeren :P
Vraag me af, is dit geen legitieme reden om uw geld terug te vragen (ok, het is ver na datum maar toch)? Als het spel niet uitspeelbaar is, en het wordt niet gepatched... Of kan je ook bv. fps boost af zetten?

• L23
ilm schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 23:17:
[...]

Vraag me af, is dit geen legitieme reden om uw geld terug te vragen (ok, het is ver na datum maar toch)? Als het spel niet uitspeelbaar is, en het wordt niet gepatched... Of kan je ook bv. fps boost af zetten?
Er is geen sprake van fps boost.
ilm schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 23:17:
[...]

Ook maar de vraag of hij de disk of digitaal exemplaar heeft. Hij heeft wel ooit een update voor de Xbox One gekregen, en heb toen volgens mij nooit dit probleem gehoord. Echter word hij wel nog altijd in de store verkocht, dus hoop dat Rockstar alsnog met een fix komt.

En dat was Baldurs Gate 3. En nu echt! Honour mode is compleet en daarmee de 1.000GS en de golden dice :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHrZ60iTUnQA_20LEZi3kW-VG0M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YOv9GGUCx7AYsQxesVzJPFwi.jpg?f=user_large

Honour mode is simpel gezegd een perma death run met 1 save file. Dus als je hele party (Max 4 man in een party) tegelijkertijd het loodje heeft gelegd mag je de Honour mode op je buik schrijven.

Nadat ik hem voor het eerst had uitgespeeld had ik niet verwacht dat ik hem ooit zou halen, want in mijn 1e playthrough op balanced had ik zo veel domme deaths :P. En sommige gevechten waren echt zo lastig. Soms wel een uur gedaan over een gevecht met heel wat save scumming. Maar na mijn 2e playthrough op tactician difficulty had ik wel het gevoel dat het te doen was en dat bleek op zich ook wel. Met de juiste voorbereiding en party samenstelling was het echt prima te doen. Heb enkel denk ik een viertal momentjes gehad dat ik op het randje zat van een game over. Maar dat was omdat ik te gretig was in sommige gevechten, maar uiteindelijk altijd er wel nog levend uitgekomen :P

Wat een game. :) Het heeft de afgelopen maand me bijna echt elke dag bezig gehouden. En dat heb ik vaak alleen maar met FromSoftware games. Kijken wat voor build ik wilde, welke party samenstelling goed met elkaar werkt en versterkt, elk hoekje van de world map verkennen, lezen van achtergrond verhalen. Op naar andere games! :) En Oja Karlach is awesome!

Samen met Hi-fi Rush de GOTY’s van ‘23 voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-01-2024 03:28 ]

Oh my.. volgende week een showcase en opeens is Avowed al te pre-loaden? What does this mean _/-\o_ :o

En de games van deze week.

https://www.trueachieveme...new-xbox-games-january-15

Voor mij wordt het Prince of Persia en Turnip boy robs a bank. Eerste deel was ook grappig en kort genoeg om leuk te blijven :)

G_Dragon schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:53:
Oh my.. volgende week een showcase en opeens is Avowed al te pre-loaden? What does this mean _/-\o_ :o

[Twitter]
Helemaal niets. Gebeurd wel vaker. Wil niet zeggen dat die games binnenkort al uitkomen. :)

uchiha tijntje schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:55:
[...]

Helemaal niets. Gebeurd wel vaker. Wil niet zeggen dat die games binnenkort al uitkomen. :)
Ah jammer had even hoop! O-)

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 21:29
G_Dragon schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:21:
[...]

Haha je hebt gelijk met alle twee de uitspraken :p
Zal het binnenkort wel even een kans geven.
Het is mij op die manier wel gelukt, 2 pogingen voor nodig gehad. Klein smetje op de ervaring van deze game, maar zeker geen dealbraker. Top ervaring gehad met het herspelen van dit pareltje!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Prince of Persia: the lost crown is nu te spelen als je in new Zeeland woont.
baswillems1 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 13:16:
[...]

Het is mij op die manier wel gelukt, 2 pogingen voor nodig gehad. Klein smetje op de ervaring van deze game, maar zeker geen dealbraker. Top ervaring gehad met het herspelen van dit pareltje!
Oh goed om te horen, dan ga ik het nog een kans geven!

Mooie trailer en opening die je telkens weer kan bewonderen als je het spel straks opstart, dat doet Namco Bandai toch elke keer wel weer er goed hoor. Hoop dat ze bij hun nieuwste Dragon Ball spel die dit jaar gaat uitkomen ook weer mooie intro hebben gemaakt, want bij Dragon Ball Xenoverse 2 is alles perfect op de intro na, Dragon Ball Raging Blast 2 was het laatste spel waarbij ik de intro prachtig vond!

"Voor de liefhebbers er is ook een Tekken 8 Topic"

@L23 Bedankt voor de tip!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWc2J0mcQAd7-EBqZkQjIi72JxY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T7xA538rdDffQzTbFR9N2Q9f.png?f=fotoalbum_large

Nice, en je controller niet gesloopt mag ik hopen 8)7

• L23
De twee uitbreidingen ook al gespeeld?
Linksquest schreef op zondag 14 januari 2024 @ 22:49:
[...]

Nice, en je controller niet gesloopt mag ik hopen 8)7
Nee gelukkig niet!

Even wat anders, ik heb Cyberpunk 2077 toen uitgespeeld op de Xbox One X en daarna nooit meer aangeraakt. Nu ging ik vanavond even iets kijken, want kreeg de vraag welke keuze ik had gemaakt aan het begin van mijn eerste save.

Maar toen ik het menu wegdrukte was ik letterlijk sprakeloos, wist even niet meer hoe ik moest reageren want jemig wat heeft dit spel toch een gigantische grafische upgrade gehad sinds de Xbox One X versie. Ongelovelijk wat een verschil, als ik Avatar Frontiers Of Pandora heb uitgespeeld en er niks anders tussendoor komt ga ik echt even zitten voor een nieuwe playthrough voor Cyberpunk 2077

G_Dragon schreef op zondag 14 januari 2024 @ 23:04:
Even wat anders, ik heb Cyberpunk 2077 toen uitgespeeld op de Xbox One X en daarna nooit meer aangeraakt. Nu ging ik vanavond even iets kijken, want kreeg de vraag welke keuze ik had gemaakt aan het begin van mijn eerste save.

Maar toen ik het menu wegdrukte was ik letterlijk sprakeloos, wist even niet meer hoe ik moest reageren want jemig wat heeft dit spel toch een gigantische grafische upgrade gehad sinds de Xbox One X versie. Ongelovelijk wat een verschil, als ik Avatar Frontiers Of Pandora heb uitgespeeld en er niks anders tussendoor komt ga ik echt even zitten voor een nieuwe playthrough voor Cyberpunk 2077
Hou me op de hoogte hou die nu speelt, ik heb hem helaas nooit kunnen uitspelen omdat hij me letterlijk 2x ergens vastliep en ik hierdoor de missie niet kon afronden.

Linksquest schreef op zondag 14 januari 2024 @ 23:11:
[...]

Hou me op de hoogte hou die nu speelt, ik heb hem helaas nooit kunnen uitspelen omdat hij me letterlijk 2x ergens vastliep en ik hierdoor de missie niet kon afronden.
Ik zal het je laten weten, kan alleen niet beloven of ik hem ook echt na Avatar ga spelen O-)

• Timothy3000
[...]

Game werkt nu vlekkeloos. Zeker de moeite om hem opnieuw te starten.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[...]

Cyberpunk is nu echt wel een dikke game op de XSX d:)b

Heb opnieuw de game digitaal gekocht (disc speler kapot) moet nog wel aan de DLC beginnen maar die moet ook mooi zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3P6N029hXE-RLCqT0jEDKKRjvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5vmBRDDakKImOY5KxRKY5QtV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kRPsbEmmRJhnzrxEuapwTXQe9eU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zYsfdbCDodFW8mNKjW4NDPTI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A0Ilnm741N63q9nfpVwAqHuFtr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t4sgCRhdwcbaOmFsnf6PXwe5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCeQ9GU72OQw_12UnlpLGaFjhsY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tKbGno4MxyqZ9iu9mjEdYjqf.jpg?f=fotoalbum_large

Als ze enigszins kunnen aansluiten bij de Metro games qua sfeer ben ik al blij. Dat zijn toch wel bijzondere games, ook al is de gameplay net vaak wat houteriger dan andere games in het fps genre.

• Zorroberner
Nice dan al? Zat net nog aan die game te denken vanwege de verhaalmodus. Ga ik lekker van genieten komend weekend.
Zorroberner schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:44:
[...]

Nice dan al? Zat net nog aan die game te denken vanwege de verhaalmodus. Ga ik lekker van genieten komend weekend.
Ja gaaf he! Een leuke verrassing voor de mensen die het spel nog niet hebben maar wel willen spelen _/-\o_

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:13
Iemand een idee waarom ik steeds een foutmelding krijg als ik GTA online (enhanced) probeer te kopen als gift? Er staan geen speciale voorwaarden op de product pagina, maar misschien is het de vanwege age restriction? Heb net nog zelf een game gekocht dus het heeft niet met de betaalmethode te maken.

En als het morgen nog niet kan en ik toch een key moet gaan scoren kan ik dan gewoon voor een Turkse key gaan en hoeft die vriend dan alleen even de Xbox op Turkije te zetten?
De laatste dagen weer druk bezig met de laatste lootjes in Dead Island 2, wil het spel namelijk 100% halen en moet daarvoor alleen nog 1100 containers looten. Daarna heb ik alle challenges gehaald en de 100% :)

Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

• Hulleman
  • Laatst online: 18-11 16:33

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Leuke onverwachte verrassing zo plotseling voor de mensen die het spel nog niet hebben en graag wouden spelen _/-\o_ ! Ook leuk dat we (@kiiv3H, @ronaldhssc en @Timbox88) Maandag 22 Januari weer gaan starten met het tweede seizoen [Multi] F1 2023 GoT TimeTrial Kampioenschap, misschien komen er dan nog wel meer deelnemers bij! d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 16-01-2024 09:42 ]

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10 17:13
Wat een vette beelden/graphics! Vergeleken met dit is Starfield maar matig..

• Hulleman
  • Laatst online: 18-11 16:33
G_Dragon schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:28:
[...]

Leuke onverwachte verrassing zo plotseling voor de mensen die het spel nog niet hebben en graag wouden spelen _/-\o_ ! Ook leuk dat we Maandag 22 Januari weer gaan starten met het tweede seizoen [Multi] F1 2023 GoT TimeTrial Kampioenschap, misschien komen er dan nog wel meer deelnemers bij! d:)b
Zo goed ben ik nu ook weer niet :P
Altijd wel mooi om even een kampioenschapje te rijden :)

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 09:42:
[...]

Zo goed ben ik nu ook weer niet :P
Altijd wel mooi om even een kampioenschapje te rijden :)
Oh je hoeft er ook niet goed voor te zijn, gaat om het plezier wat we met elkaar hebben en de competitie onderling. Winnen lukt toch niemand zolang @kiiv3H zo goed blijft rijden :+

Er gaan geruchten rond dat er een Gears of War-collectie eraan gaat komen en deze momenteel intern getest word bij The Coalition, hoe denken jullie over een collectie van Gears of War?

Ik zelf zie het wel zitten, maar wil ook graag eindelijk een deel 6, zeker omdat deel 5 een open einde heeft.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:39
Linksquest schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 10:18:
Er gaan geruchten rond dat er een Gears of War-collectie eraan gaat komen en deze momenteel intern getest word bij The Coalition, hoe denken jullie over een collectie van Gears of War?

[Twitter]

Ik zelf zie het wel zitten, maar wil ook graag eindelijk een deel 6, zeker omdat deel 5 een open einde heeft.
Lijkt me niet onwaarschijnlijk om voor te sorteren op Gears 6. Die gaat er wel komen.

Overigens vraag ik me af hoelang dingen nog echt exclusief zullen zijn op de xbox / pc, waaronder dus gears. Er gaan immers al geruchten over hi-fi rush en sea of thieves. MS heeft al aangegeven dat ze de "oorlog" om wie verkoopt de meeste dozen al hebben verloren en zich nu richten op zoveel mogelijk games naar zoveel mogelijk schermen brengen.

Kortom, doen waar MS altijd al goed in is geweest: software en services. Ze zullen uiteraard wel een doos blijven verkopen maar daar niet langer de focus op leggen.
Pagina: 1 ... 190 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord