Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:37:
Gisteren de Little Nightmares I en II bundle met korting gekocht. Ik had de bundle in mijn verlanglijst gezet. Werkt erg fijn die verlanglijst. Vanmiddag Little Nightmares I doorspeelt. Little Nightmares II ga ik binnenkort even doorspelen. Eerst even Hell Let Loose spelen en af en toe Modern Warfare III.

Ik zit nog te twijfelen om een Astro 50 headset te halen voor mijn Series X. Die is toch alleen maar handig in Multiplayer spellen.

Tips voor spellen en de voordelen van een goede headset welkom.
Little Nightmares 1 vond ik onwijs leuk. De sfeer was zo goed neergezet :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:07

ilm

uchiha tijntje schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:31:
[...]
Verder wel een prima line up voor GP deze maand. Ondanks weinig nieuwe releases in januari toch wat grote titels. Misschien dat ik eindelijk Resident Evil 2 eens ga proberen. Maar ben niet zo’n held in dat soort games :), dus om hem zo te kunnen proberen is ideaal.
Voor de eerste keer heb ik een beetje geholpen :(

Daags ervoor Resident evil 2, RE village en disco Elysium gekocht.

Niet geheel tevreden omdat disco 12 dollar was maar aan de kassa was dit een 'prijsfout' en uiteindelijk 19 dollar, en de raccoon editie van RE 2/3 was waarschijnlijk voordeliger. Och ja, al bij al was het 11 euro het stuk.

Het kriebelt ook nog voor ghostrunner 1/2 en de bioshock collection maar voorlopig genoeg te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 08:25:
[...]

Is dit dezelfde die toen ook die gave Hogwarts Legacy controllers had gemaakt? :D
Ik geloof het wel. Hij heeft ook speciaal voor jou deze gemaakt 🤪
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3fmdk2avUcxfWCdRltUArffu-w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QpdWwMX7L1Ls3taWlw4H5MU1.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Stu4YKw2u-Hn7EuVtVnwlK5ngsM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7BmeqJp3PGJYtOZZUyMDoKrL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZdXxlGQAi5_D4RVVdcC4Y-DZ4JE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/540dDXb5oGnFhGIQRhF5rtDe.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cizaRS_6dLDAMfTMyiZAiMIMdE4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tA659G1xcH6xgbVvqjULSLdY.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die ziet er wel vet uit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:37:

Ik zit nog te twijfelen om een Astro 50 headset te halen voor mijn Series X. Die is toch alleen maar handig in Multiplayer spellen.

Tips voor spellen en de voordelen van een goede headset welkom.
In dezelfde prijsklasse zou je één van de twee Penrose (Audeuze / Maxwell) kunnen overwegen. Of de duurste turtle beach of de Steelseries arctis nova pro. Van wat ik gelezen heb, hebben deze de astros ingehaald qua kwaliteit van geluid. Ik zou ze iig even testen voordat je 350 piek naar iemand overmaakt.

Ik heb de Audeuze. Geluid is briljant. De microfoon is vrij beroerd voor wat je betaalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14
uchiha tijntje schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 11:31:
[...]

Verder wel een prima line up voor GP deze maand. Ondanks weinig nieuwe releases in januari toch wat grote titels. Misschien dat ik eindelijk Resident Evil 2 eens ga proberen. Maar ben niet zo’n held in dat soort games :), dus om hem zo te kunnen proberen is ideaal.
RE2 remake wordt gezien als de allerbeste uit de reeks (op sites als je zoekt op ‘resident evil ranked’), dus zeker proberen :) Tis wel een van de meer horrorachtige uit de reeks (net als deel 7), boel andere delen wat zijn meer actie/fps.

Toevallig afgelopen week RE4 gespeeld (ook super maar meer actie dus). En net de deluxe origins bundle gekocht (deel 1 en zero HD remastered), 25 uur nieuw horrorplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 18:50:
[...]

Ik geloof het wel. Hij heeft ook speciaal voor jou deze gemaakt 🤪
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Hou op hoor... Deze wil ik, ik meen het waar is die te bestellen en wat kost hij? :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:40
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:53:
[...]

Hou op hoor... Deze wil ik, ik meen het waar is die te bestellen en wat kost hij? :X
Waarom niet een afbeelding uitprinten? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:53:
[...]

Je kan hem mailen, weet verder niet hoe het werkt, maar dat wil je vast dan wel hier delen 👍
https://www.pope-art.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drakiesoft schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:14:
[...]

Je kan hem mailen, weet verder niet hoe het werkt, maar dat wil je vast dan wel hier delen 👍
https://www.pope-art.com/
Ik hem hem een mail gedaan want de website werkt niet goed..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:18
sewer schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:49:
[...]

RE2 remake wordt gezien als de allerbeste uit de reeks (op sites als je zoekt op ‘resident evil ranked’), dus zeker proberen :) Tis wel een van de meer horrorachtige uit de reeks (net als deel 7), boel andere delen wat zijn meer actie/fps.

Toevallig afgelopen week RE4 gespeeld (ook super maar meer actie dus). En net de deluxe origins bundle gekocht (deel 1 en zero HD remastered), 25 uur nieuw horrorplezier :)
RE1, 2 en 3 zou ik allemaal wel in hetzelfde horror straatje plaatsen. Deel 4 is inderdaad wat meer actie, maar vanaf deel 5 wordt dat pas echt belachelijk. 7 gaat idd weer terug naar horror, die vond ik weer een stuk beter.

Afgelopen jaar heb ik RE2 Remake ook gespeeld en ik vond het een zeer geslaagde remake! Bij de stukken dat je de voetstappen van Tyrant steeds dichterbij hoort komen voelde ik mijn hart in mijn keel kloppen, dus weet waar je aan begint @uchiha tijntje :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 20:20:
[...]

Ik hem hem een mail gedaan want de website werkt niet goed..
Even zitten Googlen. PopeArt ontwerpt de designs. TREZN verkocht dit soort controllers, maar slechte bouwkwaliteit en lang wachten op bestellingen. TREZN is failliet gegaan.

Momenteel geen controllers te koop, maar PopeArt lijkt plannen te hebben.
https://www.instagram.com/p/C1r7IK5oJq3/

Verder valt het me op dat van de controllers die er de afgelopen jaren verkocht zijn er niet iets tussen zit met afbeeldingen van anime en films etc. Ik vraag me af of je zomaar een controller met Dragon Ball Z erop afgebeeld mag verkopen. In ieder geval leuke concept designs, maar daar lijkt het ook bij te blijven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 15:53:
[...]

Little Nightmares 1 vond ik onwijs leuk. De sfeer was zo goed neergezet :)
Gisteren aan Little Nightmares II begonnen en die is ook zeer veelbelovend en misschien nog wel leuker dan deel I.
Exactor it schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 19:34:
[...]

In dezelfde prijsklasse zou je één van de twee Penrose (Audeuze / Maxwell) kunnen overwegen. Of de duurste turtle beach of de Steelseries arctis nova pro. Van wat ik gelezen heb, hebben deze de astros ingehaald qua kwaliteit van geluid. Ik zou ze iig even testen voordat je 350 piek naar iemand overmaakt.

Ik heb de Audeuze. Geluid is briljant. De microfoon is vrij beroerd voor wat je betaalt.
Bedankt voor de tips. Ik ga even ernaar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben heel benieuwd hoe ze het spel hebben weten te redden na de laatste beelden die bij veel mensen niet goed vielen.

Trouwens zijn er nog mensen die Prince of Persia The Lost Crown gaan spelen? Ik heb er zelf nog geen enkel spel van gespeeld en zag in de trailer veel gameplay vanaf de zijkant en dat spreekt mij persoonlijk ook niet zo aan.

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 05-01-2024 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle PoP gespeeld maar deze spreekt mij ook niet aan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Gisteren de Starfield controller binnen gekregen, wat een mooi ding!

Voor de liefhebbers:

Starfield controller 75 euro Amazon

Niet meer beschikbaar.... :-(

09-01-2024: En weer beschikbaar!

[ Voor 13% gewijzigd door Kapot op 09-01-2024 12:29 . Reden: Aanbieding weer beschikbaar ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:22:
Trouwens zijn er nog mensen die Prince of Persia The Lost Crown gaan spelen? Ik heb er zelf nog geen enkel spel van gespeeld en zag in de trailer veel gameplay vanaf de zijkant en dat spreekt mij persoonlijk ook niet zo aan.
Je maakt er wel een hele topic over terwijl de game je niet aanspreekt? Of alleen vanwege de 2D perspectief? Zo is Prince of Persia wel begonnen, dus vindt het wel toepasselijk. De eerste game wel eens gespeeld, maar was er niet goed in. Nieuwere titels ben ik verder niet bekend mee. Weet niet of ik deze ga spelen. Eerst wachten op een aanbieding, het is een Ubisoft game. Van wat ik er over lees vind ik het tof dat de game 60FPSS draait op de Nintendo Switch, dus lijkt op alle platformen een uitstekend product te worden.

Had je nog wat aan de informatie die ik over PopeArt gevonden had?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:42:
[...]

Je maakt er wel een hele topic over terwijl de game je niet aanspreekt? Of alleen vanwege de 2D perspectief? Zo is Prince of Persia wel begonnen, dus vindt het wel toepasselijk. De eerste game wel eens gespeeld, maar was er niet goed in. Nieuwere titels ben ik verder niet bekend mee. Weet niet of ik deze ga spelen. Eerst wachten op een aanbieding, het is een Ubisoft game. Van wat ik er over lees vind ik het tof dat de game 60FPSS draait op de Nintendo Switch, dus lijkt op alle platformen een uitstekend product te worden.
Ja? Waarom niet, er moet toch een plek zijn om over het spel te praten voor de mensen die er wel naar uit kijken en ik doe het graag voor de community.. Dacht dat je inmiddels wel gewend bent van mij dat ik ook topic's open van spellen die ik niet speel :9

Ik zal de Demo zeker een keer gaan spelen om te kijken of dit mijn mening gaat veranderen, want ik wil het sowieso wel een kans gaan geven d:)b
Had je nog wat aan de informatie die ik over PopeArt gevonden had?
Nee helaas nog niet en ook nog niks teruggehoord, maar volgens mij stuurde @Linksquest (als ik het goed heb onthouden) gisteren via Discord nog dat hun alleen maar de makers zijn en de uitgever van die controllers was gestopt en dat PopeArt zelf nog wel plannen heeft maar niemand weet nog wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:31:
Alle PoP gespeeld maar deze spreekt mij ook niet aan.
Same, maar sinds het deel met die shell shader laag vind ik het al niets meer.
Maar volgende week een demo dus we gaan het zien.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 08:50:
Ja? Waarom niet, er moet toch een plek zijn om over het spel te praten voor de mensen die er wel naar uit kijken en ik doe het graag voor de community.. Dacht dat je inmiddels wel gewend bent van mij dat ik ook topic's open van spellen die ik niet speel :9

Ik zal de Demo zeker een keer gaan spelen om te kijken of dit mijn mening gaat veranderen, want ik wil het sowieso wel een kans gaan geven d:)b
Ik denk dan juist, waarom wel? :P Maar ik praat zelf meestal over de game op het specifieke platform topic zelf, dan weet ik hoe goed de game draait op die hardware.

Demo ben ik ook wel benieuwd naar, dan kan je het even uitproberen. Maar ik begrijp dat het een Metroidvania is? Ik vond games zoals Hollow Knight en Ori erg leuk om te spelen. Reviews afwachten, maar het past wel in mijn rijtje denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:02:
[...]

Ik denk dan juist, waarom wel? :P Maar ik praat zelf meestal over de game op het specifieke platform topic zelf, dan weet ik hoe goed de game draait op die hardware.

Demo ben ik ook wel benieuwd naar, dan kan je het even uitproberen. Maar ik begrijp dat het een Metroidvania is? Ik vond games zoals Hollow Knight en Ori erg leuk om te spelen. Reviews afwachten, maar het past wel in mijn rijtje denk ik.
Omdat het ook een hobby is om de onderwerpen zo mooi en goed mogelijk te maken zodat er zoals ik al zei een plek is om over het spel te praten voor de mensen die op verschillende platformen spelen. Want als jij het spel bijvoorbeeld op de Nintendo Switch speelt, zal je niet snel in het Xbox of Playstation topic gaan posten over het spel of de berichten lezen van de mensen die hem op een ander platform spelen. Juist door die aparte [Multi] topic's breng je alle mensen die op verschillende platformen spelen samen in een onderwerp, dat is de reden voor die aparte topic's _/-\o_

Ja ik ben ook altijd al groot fan van demo's, want zoals je al zegt is dit een mooie kans om het spel te proberen!

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 05-01-2024 09:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Met de lagere prijzen van de XSX ben ik toch aan het twijfelen om er een te kopen. Een jaar geleden heb ik een S gekocht als alternatief voor Stadia en vond ik de X nog te duur / twijfel over hoeveel ik zou gamen. Nu game ik genoeg en speelt mee dat ik waarschijnlijk t.z.t. wel een SSD wil kopen om de S uit te breiden (of dus een 1TB X).

Heeft iemand al eerder de stap van een S naar X gezet? Hoe was die ervaring?

Op zich ben ik een casual gamer met tot nu toe vooral oudere games die ik toch nog niet gespeeld had. Afgelopen jaar waren dat GTA V (zat niet op Stadia, nu eindelijk kunnen spelen :D ), The Witcher 3 en (huidig) RDR 2.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:09:
[...]

Omdat het ook een hobby is om de onderwerpen zo mooi en goed mogelijk te maken zodat er zoals ik al zei een plek is om over het spel te praten voor de mensen die op verschillende platformen spelen. Want als jij het spel bijvoorbeeld op de Nintendo Switch speelt, zal je niet in het Xbox of Playstation topic gaan posten over het spel of de berichten lezen van de mensen die hem op een ander platform spelen. Juist door die aparte [Multi] topic's breng je alle mensen samen in een onderwerp, dat is de reden voor die aparte topic's _/-\o_

Ja ik ben ook altijd al groot fan van demo's, want zoals je al zegt is dit een mooie kans om het spel te proberen!
Niks mis mee hoor, er zijn meer mensen die het fijn vinden om topics te hebben van specifieke games. Zelf ben ik er iets minder fan van omdat het weleens voorkomt dat korte discussie over een game op een specifiek platform topic iets te snel afgekapt worden omdat er een multi topic van de game is. Bij de meeste games vind ik voornamelijk interessant hoe het draait op het platform dat ik speel. Bij grote games zoals Starfield vind ik een apart topic inderdaad wel logisch als de discussie meer over de gameplay zelf gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
erwn schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:30:
Met de lagere prijzen van de XSX ben ik toch aan het twijfelen om er een te kopen. Een jaar geleden heb ik een S gekocht als alternatief voor Stadia en vond ik de X nog te duur / twijfel over hoeveel ik zou gamen. Nu game ik genoeg en speelt mee dat ik waarschijnlijk t.z.t. wel een SSD wil kopen om de S uit te breiden (of dus een 1TB X).

Op zich ben ik een casual gamer met tot nu toe vooral oudere games die ik toch nog niet gespeeld had. Afgelopen jaar waren dat GTA V (zat niet op Stadia, nu eindelijk kunnen spelen :D ), The Witcher 3 en (huidig) RDR 2.
Ik heb beide consoles thuis staan en speel natuurlijk het meeste op de Xbox Series X, want ik speel alleen op de Xbox Series S wanneer ik boven op de logeerkamer ga zitten. Maar ik heb zelf bijna geen verschil gemerkt tussen beide consoles, het grootste verschil zit hem denk ik vooral in de rekenkracht waardoor de Xbox Series S vaker spellen op 30fps of andere grafische modi moet draaien dan bij de Xbox Series X.

Mooi voorbeeld hiervan is dat een van mijn vrienden de Xbox Series S heeft gekocht toen omdat die goedkoper was dan de Xbox Series X, maar nu wel al spijt heeft vanwege de hardeschijfruimte en prestaties. Hij hoort mij vaak van och wat loopt dit spel toch goed en wat heb je gelukkig keuze in verschillende grafische mode, waar hij dan (per spel verschillend) loopt te klagen dat het niet lekker loopt of die modi mist.

Dus ik denk dat ik je vraag kan beantwoorden met dat je zeker wel iets van een verschil zal gaan merken, maar zeker geen 50% :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23

Geen ervaring. De lagere prijzen vallen me ook op. Ik speel nog op de Xbox One S, maar wacht nog even tot GTA6 uit komt. In de tussentijd kunnen de prijzen mogelijk nog verder zakken of komt er mogelijk nog een nieuw model uit. Ik zou dus kijken of je er nu baat bij hebt om te upgraden. Zijn er games die jezelf graag beter ziet draaien dan je nu ervaart op de Xbox Series S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:30:
[...]

Niks mis mee hoor, er zijn meer mensen die het fijn vinden om topics te hebben van specifieke games. Zelf ben ik er iets minder fan van omdat het weleens voorkomt dat korte discussie over een game op een specifiek platform topic iets te snel afgekapt worden omdat er een multi topic van de game is. Bij de meeste games vind ik voornamelijk interessant hoe het draait op het platform dat ik speel. Bij grote games zoals Starfield vind ik een apart topic inderdaad wel logisch als de discussie meer over de gameplay zelf gaat.
Je mag altijd vragen en je mening geven, dat is juist fijn want daar kan ik tenminste wat mee _/-\o_
Zulke discussies zijn dan toch ook wel mogelijk in het multi topic, als je de vraag stelt hoe mensen het spel bijvoorbeeld op de de Nintendo Switch ervaren. Zal je vast en zeker wel veel antwoorden krijgen van de mensen die het spel daarop spelen, of valt dat in the praktijk tegen? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 09:37:
[...]

Je mag altijd vragen en je mening geven, dat is juist fijn want daar kan ik tenminste wat mee _/-\o_
Zulke discussies zijn dan toch ook wel mogelijk in het multi topic, als je de vraag stelt hoe mensen het spel bijvoorbeeld op de de Nintendo Switch ervaren. Zal je vast en zeker wel veel antwoorden krijgen van de mensen die het spel daarop spelen, of valt dat in the praktijk tegen? O-)
Dat zal vast kunnen hoor. Maar ik vind het zelf juist handiger om specifieke Xbox problemen in dit topic te lezen. Maar hoeft ook geen probleem te zijn als een game zowel in de specifieke topics als de multi topic kort besproken mogen worden.
Ben zelf ook niet zo van het inhoudelijk over games discussiëren (ik kan er geen pagina's mee vullen) en vragen stellen (ik zoek dingen vaak op). Heb ik een game gekocht (en uitgespeeld) dan deel ik meestal mijn ervaring even hoe het op dat platform draait en lees ook graag de ervaring van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 10:17:
[...]

Dat zal vast kunnen hoor. Maar ik vind het zelf juist handiger om specifieke Xbox problemen in dit topic te lezen. Maar hoeft ook geen probleem te zijn als een game zowel in de specifieke topics als de multi topic kort besproken mogen worden.
Ben zelf ook niet zo van het inhoudelijk over games discussiëren (ik kan er geen pagina's mee vullen) en vragen stellen (ik zoek dingen vaak op). Heb ik een game gekocht (en uitgespeeld) dan deel ik meestal mijn ervaring even hoe het op dat platform draait en lees ook graag de ervaring van anderen.
Mee eens, beide onderwerpen zijn ervoor bedoeld en het is aan de gebruiker zelf de keus waar hij/zij dit bespreekt als je het mij vraagt. Soms mis je dan wel dingen als je nooit in het aparte onderwerp van het desbetreffend spel kijkt, maar als dat het enige is en je het zelf niet erg vind.

Dat is inderdaad wel fijn om van elkaar te lezen, want het kan anderen over de streep halen als ze in twijfel zitten om een spel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Geen V&A en/of waardebepaling op het forum.

[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 05-01-2024 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:32:
[...]

Heb gehoord dat er binnenkort nog een hap van de prijs afgaat omdat ze de “oude” voorraad op willen maken voordat de refresh in de schappen ligt. (Rond de Microsoft Direct)
Wanneer is de Microsoft Direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:46:
[...]

Volgens mij rond dezelfde tijd als toen vroeger de E3 show was.
Ben benieuwd. Maar dan is de huidige prijs van de Xbox Series X permanent afgeprijsd? Dacht dat het meer iets voor de feestdagen was. Vind het sowieso bijzonder gezien we in augustus nog een prijsverhoging kregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
L23 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 13:50:
[...]

Ben benieuwd. Maar dan is de huidige prijs van de Xbox Series X permanent afgeprijsd? Dacht dat het meer iets voor de feestdagen was. Vind het sowieso bijzonder gezien we in augustus nog een prijsverhoging kregen.
Misschien financieren ze daar nu de prijsverlaging mee.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 19:47
Als iemand een Starfield controller wilt scoren, dan kun je die nog kopen op Amazon :)

Edit: Ik had het kunnen weten. Pricewatch is niet up to date. Controller kost inmiddels weer €143,63 :/

[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 05-01-2024 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
Timothy3000 schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:58:
[...]

Je blijft bezig. :P

Gaat die prijsverlaging er überhaupt nog af?
Goede vraag. Sony verkoopt 3 keer zoveel PS5's als MS series consoles verkoopt. Nu heeft MS ondertussen een ander platform, namelijk gamepass, maar het is toch wel een beetje treurig. Zou geen slecht idee zijn om fors onder de ps5 te gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
FrankoNL schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:34:
[...]

Goede vraag. Sony verkoopt 3 keer zoveel PS5's als MS series consoles verkoopt. Nu heeft MS ondertussen een ander platform, namelijk gamepass, maar het is toch wel een beetje treurig. Zou geen slecht idee zijn om fors onder de ps5 te gaan zitten.
Wellicht is dat wat ze nu ook doen. Dat de prijsverhoging in augustus een negatiever effect had dan verwacht en snel de koers is aangepast. En hopen dat je dat dan met games en Gamepass op de lange termijn weer terug verdiend.
Maar goed, dan maakt Microsoft wel meer verlies, ander lijkt mij die eerdere prijsverhoging niet nodig. Aan de andere kant ook wel fijn/normaal dat een console na 3 jaar eens een keer goedkoper word. Bij de Xbox One hadden we in dit tijdbestek al prijsverlagingen en/of consoles met meer opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 19:50
rutgergron schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 16:53:
[...]

Lief dat je het hebt onthouden en dat je met me meedenkt. Maar koop toch liever weer een PS5 :*)
Puur uit oprechte interesse: waarom zoveel switchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 14:01:
[...]

Misschien financieren ze daar nu de prijsverlaging mee.
Ik heb echt op het meest domme moment een xbox gekocht.. na de verhoging en voor de verlaging :'(

[ Voor 3% gewijzigd door vinno86 op 05-01-2024 17:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Je hebt er inmiddels wel al een tijd plezier van toch? Dat is ook wat waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sewer
Na de laatste 5 resident evils gespeeld te hebben (7, 8 en de remakes van 2, 3 en 4) nu bezig met een Resident Evil HD Remaster. Die is uit 2014 (niets mis mee, Tomb Raider uit 2013 is ook nog super), maar het is een remaster van een spel uit 2002. En dat is toch wel wat andere koek merk ik :P Grafisch heb ik er geen problemen meer, maar hij heeft vaste camera posities met 'tank controls', wat extreem verwarrend is welke kant je op moet. Soms moet ik een trap op en dan 2 gangen door, en wanneer ik denk dat ik er ben, sta ik weer bij die trap :|

Verder is de inventory nog kariger dan de andere delen (je kan precies 8 items dragen, en niets droppen), waarbij je geen idee hebt welke items (sleutels, vishaak, lighter, ...) je nodig hebt in het volgende deel van het het spel. Plus dat het ook nog eens behoorlijk lastig is, ben niet meer gewend om een half uur alle kamers na te lopen en gewoon 0 progressie te maken (en zonder guide zou ik nog 2 uur kunnen rondlopen...)

Maar goed, zit er nu in en de sfeer/verhaal is wel goed, dus ga hem (met guide :P) gewoon doorspelen. Maar was een beetje vergeten hoe spellen rond het millennium waren :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:33

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Mosin schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 15:15:
Als iemand een Starfield controller wilt scoren, dan kun je die nog kopen op Amazon :)

Edit: Ik had het kunnen weten. Pricewatch is niet up to date. Controller kost inmiddels weer €143,63 :/
Had hem gelukkig al sinds dinsdag in bestelling staan en hij kwam verrassend vandaag binnen ipv morgen. Hij is wel prachtig hoor :9~ _/-\o_ :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:28
Volgende keer niet zo happen luitjes....

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sas_andrea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 07:45

ik heb 1 Series X (in de woonkamer) en 2 Series S in huis (boven). Ik vind de series X gewoon mooier beeld hebben. We spelen graag Fortnite met elkaar en afzonderlijk en zo ook nog Gamepass-spellen. En je ziet grafisch toch wel een verschil, net wat gelikter. En de opslag is natuurlijk ook meer, wat vooral handig is voor de grote spellen (denk aan een Forza Horizon 5, NBA Live, MotoGP). Daarnaast kun je ook games met disc afspelen.
Maar het is maar hoeveel waarde je aan bepaalde zaken hecht. Als je max 3 spellen speelt "tegelijkertijd", geen kids die ook nog allemaal hun eigen games willen etc, de graphics gewoon prima vindt zoals ze zijn... dan kun je beter zo'n expansion card kopen ipv een series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:18
sewer schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:16:
Na de laatste 5 resident evils gespeeld te hebben (7, 8 en de remakes van 2, 3 en 4) nu bezig met een Resident Evil HD Remaster. Die is uit 2014 (niets mis mee, Tomb Raider uit 2013 is ook nog super), maar het is een remaster van een spel uit 2002. En dat is toch wel wat andere koek merk ik :P Grafisch heb ik er geen problemen meer, maar hij heeft vaste camera posities met 'tank controls', wat extreem verwarrend is welke kant je op moet. Soms moet ik een trap op en dan 2 gangen door, en wanneer ik denk dat ik er ben, sta ik weer bij die trap :|

Verder is de inventory nog kariger dan de andere delen (je kan precies 8 items dragen, en niets droppen), waarbij je geen idee hebt welke items (sleutels, vishaak, lighter, ...) je nodig hebt in het volgende deel van het het spel. Plus dat het ook nog eens behoorlijk lastig is, ben niet meer gewend om een half uur alle kamers na te lopen en gewoon 0 progressie te maken (en zonder guide zou ik nog 2 uur kunnen rondlopen...)

Maar goed, zit er nu in en de sfeer/verhaal is wel goed, dus ga hem (met guide :P) gewoon doorspelen. Maar was een beetje vergeten hoe spellen rond het millennium waren :P
Hebben ze de voice acting ook aangepast of is die nog steeds zo slecht? :P

YouTube: Worst Voice Acting Ever. Resident Evil 1 PSX _O-

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 19:47
hifigamefreak schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 18:36:
[...]

Had hem gelukkig al sinds dinsdag in bestelling staan en hij kwam verrassend vandaag binnen ipv morgen. Hij is wel prachtig hoor :9~ _/-\o_ :9
Het is inderdaad een mooie. Ik had er al een, maar heb een extra gekocht die mooi in de seal blijft zitten. Die controller prijzen schieten soms de lucht in, dus dacht pik er snel eentje mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En dat was BG3. :) Wat een gave game. Samen met Hi-Fi Rush staat die op 1 van dit jaar bij mij.

Heb hem 2 keer uitgespeeld, 1x op balanced waar ik een enorme goodie two shoes run had en 1x op tactician waar ik een evil incarnate run had. Erg tof om te zien hoe het verhaal en quests op sommige momenten dan ook echt van elkaar verandert. De 2e playthrough duurde wel maar de helft in tijd, maar dat is ook logisch. Heb natuurlijk al veel kennis van waar ik moest zijn en had niet meer de drang om in elk hoekje en kistje te kijken. Daarnaast in act 3 best wel wat missies overgeslagen omdat ik toch al bijna max level (12) was.

Maar de vele manieren waarop je deze game kunt spelen (zowel verhaal, karakter als gevechten) is uniek. Juist door de turn based gameplay zijn er zoveel mechanics mogelijk waarbij je continue nieuwe tactieken en gameplay elementen ontdekt.

Voor nu heb ik hem van mijn harde schijf gegooid. :) Maar het kriebelt wel om ooit eens de Honour playthrough te proberen. Dat is een perma death mode, maar met de opties die de game biedt qua vrijheid en keuzes moet dat ooit op zich te doen zijn.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
Raem schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:40:
[...]

Haha, is dat de 1996 versie? Mijne is zoals de 2002 remake (maar dan met HD upgrade), zoals de eerste 25 seconden van YouTube: Resident Evil 1: Remastered - 10 minutes of gameplay! - Eurogamer Pr..., is wel vrij normaal :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 21:00:
En dat was BG3. :) Wat een gave game. Samen met Hi-Fi Rush staat die op 1 van dit jaar bij mij.

Heb hem 2 keer uitgespeeld, 1x op balanced waar ik een enorme goodie two shoes run had en 1x op tactician waar ik een evil incarnate run had. Erg tof om te zien hoe het verhaal en quests op sommige momenten dan ook echt van elkaar verandert. De 2e playthrough duurde wel maar de helft in tijd, maar dat is ook logisch. Heb natuurlijk al veel kennis van waar ik moest zijn en had niet meer de drang om in elk hoekje en kistje te kijken. Daarnaast in act 3 best wel wat missies overgeslagen omdat ik toch al bijna max level (12) was.

Maar de vele manieren waarop je deze game kunt spelen (zowel verhaal, karakter als gevechten) is uniek. Juist door de turn based gameplay zijn er zoveel mechanics mogelijk waarbij je continue nieuwe tactieken en gameplay elementen ontdekt.

Voor nu heb ik hem van mijn harde schijf gegooid. :) Maar het kriebelt wel om ooit eens de Honour playthrough te proberen. Dat is een perma death mode, maar met de opties die de game biedt qua vrijheid en keuzes moet dat ooit op zich te doen zijn.
Hoeveel uur heb je over die 2x gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Raem schreef op vrijdag 5 januari 2024 @ 19:40:
[...]

Dat had juist toch echt zo zijn charme 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Little Nightmares I + II nu beide doorspeelt. Ik ben klaar voor deel III die binnenkort uitkomt.

Nu maar verder met Assetto Corsa Ultimate en Disco Elysium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbo nu ook via GamePass doorspeelt.

Tips voor meer korte vermakelijke spellen welkom.

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 18:17:
Limbo nu ook via GamePass doorspeelt.

Tips voor meer korte vermakelijke spellen welkom.
Hier mijn tips. Allemaal rond de 7 uur of minder en allen in GP.
  • A short hike
  • As dusk falls
  • Bramble the mountain king
  • Chicory a colorful tale
  • Cocoon
  • Dordogne
  • Firewatch
  • Gris
  • Inside (van de makers van Limbo)
  • Jusant
  • Planet of Lana
  • Ravenlok
  • Sea of Solitude
  • The gunk
  • The walking dead collectie
  • Unravel 1 en 2
  • Venba
Have fun :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sas_andrea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 07:45
Unravel 1 en 2 heb ik me prima mee vermaakt! Leuk om op te lossen hoe je verder moet komen met je poppetje. Was ook erg grappig om samen te doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag weer even verder gegaan met Grand Theft Auto 4 en ben bijna op het einde van de storyline :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/85-uzisJv0iZe8-5x0wcMfFGC0s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XZPJ8lTv88pVBdNfnN6RvYSg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OOM_UMy32TySQRrS7XYq7Dckxts=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zSV6heqo4lO29zzyrx75y5xa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
G_Dragon schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:15:
Vandaag weer even verder gegaan met Grand Theft Auto 4 en ben bijna op het einde van de storyline :p

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice dit is zeker met de FPS boost? Mis jij de delen van muziek die ze eruit hebben gehaald? Zoals de oude liedjes van Vladivostok FM? Met het oog op GTA VI wil ik ze allemaal nog wel even spelen komend jaar. Maar of het met een FPS boost is of toch oude gen is nog beetje twijfelen.

PS: Welke missie komt die dialoog uit? Kan mij die niet herinneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
G_Dragon schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:15:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe speelt GTA 4 ten opzichte van 5? Voelt het echt als een ouder spel aan?
Ik heb 4 nooit gespeeld en twijfel of ik hem nog zal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorroberner schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 19:34:
[...]

Nice dit is zeker met de FPS boost? Mis jij de delen van muziek die ze eruit hebben gehaald? Zoals de oude liedjes van Vladivostok FM? Met het oog op GTA VI wil ik ze allemaal nog wel even spelen komend jaar. Maar of het met een FPS boost is of toch oude gen is nog beetje twijfelen.

PS: Welke missie komt die dialoog uit? Kan mij die niet herinneren.
Eerlijk gezegd weet ik geen eens zeker of dit spel een FPS Boost heeft gekregen, daar zal ik later even naar moeten kijken. Ook de muziek heb ik niet gemist, want wist niet eens dat er muziek weg was gehaald..

Ik kom erop terug!
PdeBie schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 20:45:
[...]

Hoe speelt GTA 4 ten opzichte van 5? Voelt het echt als een ouder spel aan?
Ik heb 4 nooit gespeeld en twijfel of ik hem nog zal spelen.
Ergens wennen maar verhaal technisch beter en meer diepgang,

spoiler:
ook wanneer er bijvoorbeeld een bekende personage overlijdt en dan die begrafenis erna is best heftig

en ik kan mij zo niet herinneren dat ik van die missies in GTA5 had die me echt raakte. Nu ik na veel GTA5 te hebben gespeeld, GTA4 weer speel waardeer ik de besturing van de auto's echt veel meer. Zoveel realistischer kwa wegligging, je kan niet zomaar met volle snelheid een bocht nemen.

Ik zal hem zeker aanraden om een keer te gaan spelen, helemaal wanneer je het spel nog nooit hebt gespeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:39
Hmmm... misschien toch maar eens een kans geven dan :)
Inmiddels genoeg uurtjes in Cyberpunk 2077 zitten dat ik wel toe ben aan iets anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@Zorroberner @G_Dragon GTA 4 is uncapped, daarom draait het dus veel beter door de snellere en betere hardware.

Er schijnt wel een stuk te zijn dat daarom heel moeilijk/onmogelijk wordt. Weet alleen niet of dat niet ondertussen gefixed is, of omheen te spelen is. Ben zelf met 4 op de series x gestopt omdat ik helemaal sacherijnig werd van de replay van missies waarbij ik telkens eerst kilometers moest rijden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArthurMorgan schreef op zondag 7 januari 2024 @ 07:54:
@Zorroberner @G_Dragon GTA 4 is uncapped, daarom draait het dus veel beter door de snellere en betere hardware.

Er schijnt wel een stuk te zijn dat daarom heel moeilijk/onmogelijk wordt. Weet alleen niet of dat niet ondertussen gefixed is, of omheen te spelen is. Ben zelf met 4 op de series x gestopt omdat ik helemaal sacherijnig werd van de replay van missies waarbij ik telkens eerst kilometers moest rijden.
Oh sorry had nog niet gekeken naar de fps-boost maar hoor nu via jou dat hij uncapped is, vind het zelf fijn spelen en loopt soms tegen een paar framedrops aan. Maar het vele en lange rijden heb ik zelf geen irritatie bij, vaak als een missie niet goed gaat dan kan je via je mobiel de missie opnieuw starten zonder dat je er helemaal heen moet rijden. Maar het stuk wat onmogelijk moet zijn heb ik naar mijn weten nog niet gehad, weet jij toevallig ook welk stuk dit is? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op zondag 7 januari 2024 @ 13:16:
[...]

Oh sorry had nog niet gekeken naar de fps-boost maar hoor nu via jou dat hij uncapped is, vind het zelf fijn spelen en loopt soms tegen een paar framedrops aan. Maar het vele en lange rijden heb ik zelf geen irritatie bij, vaak als een missie niet goed gaat dan kan je via je mobiel de missie opnieuw starten zonder dat je er helemaal heen moet rijden. Maar het stuk wat onmogelijk moet zijn heb ik naar mijn weten nog niet gehad, weet jij toevallig ook welk stuk dit is? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh.. dat is niet goed.. ik laat weten wat mijn ervaring was en of ik die techniek heb moeten gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online
Pff die ja. Lekker voor je controller vrees ik. Dan maar op de ps3 spelen. Zo’n bug zouden ze gewoon moeten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Gta IV is nog best duur in de Xbox-store. Dat zijn de momenten dat een series s een nadeel is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Spel is ook niet elders online te kopen (eneba/g2a/gameseal/kinguin), behalve digitaal bij Microsoft is hij wel 2e hands vaak te koop voor een tientje (de basis zonder de 2 uitbreidingen), budgetgaming.nl is het checken waard (en Google (shopping)).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDwJ6vHEhoAqEfDTJknmALR9NRA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JT0MI6v3sfpHSvmOVGhNf2GG.png?f=user_large

Mijn derde uitgespeelde game op de Xbox systemen. De vorige twee waren nog op de Xbox 360.

Iedereen bedankt voor de tips voor nieuwe spellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Ht87 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 16:01:
Gta IV is nog best duur in de Xbox-store. Dat zijn de momenten dat een series s een nadeel is…
Je kan ook een Turkse creditcard nemen en dan rechtstreeks in de Turkse xbox store kopen. GTA IV is daar 92 cent: https://www.xbox.com/tr-t...t-and-damned/btfvlwb7fg8h

edit/

Ik heb naar de DLC gelinkt zie ik... Het base spel kost 1,81 euro: https://www.xbox.com/tr-T...auto-iv/BRQ2SCZCTXF2/0001

[ Voor 16% gewijzigd door Schweino op 07-01-2024 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Schweino schreef op zondag 7 januari 2024 @ 19:45:
[...]

Je kan ook een Turkse creditcard nemen en dan rechtstreeks in de Turkse xbox store kopen. GTA IV is daar 92 cent: https://www.xbox.com/tr-t...t-and-damned/btfvlwb7fg8h
Interessant, hoe kom ik aan een Turkse creditcard? Want dat zou voor heel veel games interessant zijn,

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
G_Dragon schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 21:18:
[...]

Eerlijk gezegd weet ik geen eens zeker of dit spel een FPS Boost heeft gekregen, daar zal ik later even naar moeten kijken. Ook de muziek heb ik niet gemist, want wist niet eens dat er muziek weg was gehaald..

Ik kom erop terug!

[...]

Ergens wennen maar verhaal technisch beter en meer diepgang,

spoiler:
ook wanneer er bijvoorbeeld een bekende personage overlijdt en dan die begrafenis erna is best heftig

en ik kan mij zo niet herinneren dat ik van die missies in GTA5 had die me echt raakte. Nu ik na veel GTA5 te hebben gespeeld, GTA4 weer speel waardeer ik de besturing van de auto's echt veel meer. Zoveel realistischer kwa wegligging, je kan niet zomaar met volle snelheid een bocht nemen.

Ik zal hem zeker aanraden om een keer te gaan spelen, helemaal wanneer je het spel nog nooit hebt gespeeld.
Ik heb een aantal maanden geleden GTA 4 ook opnieuw gespeeld op de XSX. Heerlijke game, kan jou punten wel confirmen. Wat betreft de graphics, game speelt op solid 60fps, geen FPS-boost maar unlocked framerate van het orgineel trekt het naar 60fps, wel maar 720p helaas. Het is even wennen want game is redelijk fuzzy/bloomy, maar na tijdje zie je dat niet meer.
Verder top verhaal, beter physics etc. etc.
Enige minpunt was inderdaad de laatste missie met de helicopter, dat vergde wat extra moeite en lichte frustratie :)
Heel blij dat ik deze opnieuw heb opgepakt, 360 versie was toch een stuk minder prettig om te spelen.
Wat betreft de auto's en besturing, in het begin enorm wennen, maar heb daarna een playtrough van GTA 5 gedaan en dan wil je stiekem toch wel terug naar de besturing van GTA 4 ;)

Heb de game wel op mijn gamingmonitor gespeeld ipv OLED, daarop was de game echt te donker.

Al met al, zeker de moeite waard om op te pakken!

[ Voor 3% gewijzigd door baswillems1 op 07-01-2024 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Donstil schreef op zondag 7 januari 2024 @ 21:54:
[...]

Interessant, hoe kom ik aan een Turkse creditcard? Want dat zou voor heel veel games interessant zijn,
zie https://www.mydealz.de/de...ure-und-de-nummer-2147881

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baswillems1 schreef op zondag 7 januari 2024 @ 22:55:
[...]

Ik heb een aantal maanden geleden GTA 4 ook opnieuw gespeeld op de XSX. Heerlijke game, kan jou punten wel confirmen. Wat betreft de graphics, game speelt op solid 60fps, geen FPS-boost maar unlocked framerate van het orgineel trekt het naar 60fps, wel maar 720p helaas. Het is even wennen want game is redelijk fuzzy/bloomy, maar na tijdje zie je dat niet meer.
Verder top verhaal, beter physics etc. etc.
Enige minpunt was inderdaad de laatste missie met de helicopter, dat vergde wat extra moeite en lichte frustratie :)
Heel blij dat ik deze opnieuw heb opgepakt, 360 versie was toch een stuk minder prettig om te spelen.

Heb de game wel op mijn gamingmonitor gespeeld ipv OLED, daarop was de game echt te donker.

Al met al, zeker de moeite waard om op te pakken!
Ben blij dat ik niet de enigste ben die er zo over denkt, want had het zelf eerlijk gezegd niet eens verwacht dat ik een replay van Grand Theft Auto 4 zo zou ervaren. Ik moet nog wel wat missies halen voordat ik bij die laatste frustrerende missie ben, maar hoop dat ik geluk heb en hem niet zo moeilijk ga vinden. Al lees ik op het internet allemaal andere reacties dus ik vrees het ergste haha :P
Wat betreft de auto's en besturing, in het begin enorm wennen, maar heb daarna een playtrough van GTA 5 gedaan en dan wil je stiekem toch wel terug naar de besturing van GTA 4 ;)
Hier sluit ik mij helemaal bij aan, ik weet nog wel toen Grand Theft Auto 5 uitkwam dat ik de nieuwe besturing helemaal geweldig vond. Maar nu 10 jaar later denk ik compleet anders over, want even een bocht op volle snelheid nemen doe je niet zomaar en ik Grand Theft Auto 5 gaat dat toch wel een stuk makkelijker. Hoop dat Grand Theft Auto 6 wel weer iets meer richting Grand Theft Auto 5 gaat kwa besturing en physics van de voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:17

BM

Moderator Spielerij
Ik heb die video enkel snel doorgeskipt, maar wat is het verschil met tappen, wat precies is wat het spel vraagt? :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BM schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:53:
Ik heb die video enkel snel doorgeskipt, maar wat is het verschil met tappen, wat precies is wat het spel vraagt? :P
Volgens mij is het puur een tactiek om sneller A in te drukken dan de meeste mensen met gewoon drukken voor elkaar krijgen. Lijkt er op dat hoe snel je moet drukken gelinkt is aan de framerate... Tja, beetje slordig, maar destijds was er nog totaal geen sprake van dat er wel eens een snellere console kon zijn die hetzelfde spel zonder port zou kunnen en mogen draaien.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 23:05
Ik heb echt als een malle over die toetsen lopen te wrijven, ging nergens over.. maar goed, het is gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 8 januari 2024 @ 12:01:
[...]

Volgens mij is het puur een tactiek om sneller A in te drukken dan de meeste mensen met gewoon drukken voor elkaar krijgen. Lijkt er op dat hoe snel je moet drukken gelinkt is aan de framerate... Tja, beetje slordig, maar destijds was er nog totaal geen sprake van dat er wel eens een snellere console kon zijn die hetzelfde spel zonder port zou kunnen en mogen draaien.
Vast dat @G_Dragon ons dat binnenkort kan vertellen, zou het zelf wel willen testen maar ik heb de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
Ik had het even opgezocht. Zelf wel GTAIV in bezit, maar nog steeds niet uitgespeeld... Maar goed, wel handig om te weten mocht ik ooit weer wat Xbox 360 backlog willen wegwerken.

Ik las ook dat iemand een elektrische tandenborstel had gebruikt om de A knop snel genoeg te kunnen indrukken. En wellicht is die Tetris controller techniek ook wel mogelijk om te gebruiken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat ik een keer een fysieke Xbox 360 versie probeer te score, want in de Store is hij best prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:10
justifire schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:08:
En dat was Valhalla :*)

[Afbeelding]

(Eerste achievement was van November 2020 :o )
Hoeveel uur? _/-\o_

Als je opzoek bent naar een korte, matige detectivegame met een kikker in de hoofdrol met vrij goede, droge humor (en wie is dat niet?) kan ik frog detective the complete mystery aanbevelen.

spoiler:
Je bent de op één na beste detective maar de lobster detective is steeds te druk voor detective werkjes dus jij moet steeds aan de bak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 15:40
Ik zit even met een netwerk gerelateerde vraag;

Waarom is mijn latency op de xbox zo hoog? >280ms
Ik heb de xbox bedraad aangesloten op een tp-link deco px50 ax3000 die via mesh PLC + WiFi verbinding maakt met de hoofd router van het mesh netwerk.

De hoofd router van het mesh netwerk is aangesloten op het 1Gbit Odido glasvezel modem (direct, dus zonder tussenkomst van de router va Odido zelf)

Dowload en upload snelheid zijn goed: 780Mbit/s down en 650Mbit/s up.

Laptop die draadloos verbinding maakt, geeft bij een speedtest 18ms latency aan, dus ik denk dat ik de verbinding wel kan uitsluiten als oorzaak.

Is die latency dan te wijten aan het xbox live netwerk?

Ik speel eigenlijk voornamelijk Forza 8 online en merk niet veel van lag oid, maar vraag mij af of deze hoge latency alleen bij mij is.

Ps, DNS aangepast naar cloudflare (1.1.1.1) geeft wel iets verbetering, maar kom dan nog steeds uit op 256ms

edit:

Never mind, als ik een speedtest doe in de edge browser van de xbox kom ik op een nette 10ms uit.
Ik denk dat de netwerk test van de xbox zelf verbind naar een ronkend servertje in de jungle ofzo

[ Voor 16% gewijzigd door ZtaaB op 08-01-2024 22:46 ]

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Nu online

[Afbeelding]

Pffoe knap gedaan. Ook dat je het spel niet zat werd. Ben zelf aan AC Mirage begonnen dit weekend (en vind dat een heerlijk spel). Heb in de loop van vorige week daarom Valhalla nog opgestart vanwege een overkoepelende missie en toegevoegd einde. Ik merkte gelijk weer hoe ik AC Valhalla toch te langzaam vind.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zorroberner schreef op maandag 8 januari 2024 @ 22:41:
[...]

Pffoe knap gedaan. Ook dat je het spel niet zat werd. Ben zelf aan AC Mirage begonnen dit weekend (en vind dat een heerlijk spel). Heb in de loop van vorige week daarom Valhalla nog opgestart vanwege een overkoepelende missie en toegevoegd einde. Ik merkte gelijk weer hoe ik AC Valhalla toch te langzaam vind.
Heb er drie kerstvakanties over gedaan om doorheen te komen.
Kan ik van harte aanraden om de sleur te voorkomen.
En zo nu en dan lekker rond banjeren door de sneeuw geeft toch net een beetje extra sjeu aan de feestdagen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ekno3BRTLN78c46q-6HK1ZCVP_4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f3MPLFAkJNZEbEQGc5Z0WBQY.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cu3jAcEEMPKZ-cf_ODOZfZ6AAwc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sJDYrD7OstpEqrSfadqJu4I4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8wBC0TFAF9AYPiCIplalEbAloYI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eya3elS6KAHsqX7bi5R1ARqS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weer Dinsdag die ons weer nieuwe deals brengt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]

Respect, ik heb bij dat spel de 100% run opgegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
G_Dragon schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 08:08:
[...]

Respect, ik heb bij dat spel de 100% run opgegeven.
Ik vond 100% achievements nog wel te doen. 100% totale completion is wel wat veel ja :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 11:04:
[...]

Ik vond 100% achievements nog wel te doen. 100% totale completion is wel wat veel ja :P
Ah je hebt alleen de achievements 100%, dan had ik het verkeerd begrepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

[Afbeelding]

Aah lekker.

Ik heb AC: Odyssey en Valhalla (beide inclusief DLC) ook alle twee op 100% gezet (trophy en ingame).
Blijf dat toch heerlijk vinden het afwerken van die gebieden en de unlocks die daarbij horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:58:
[...]

Aah lekker.

Ik heb AC: Odyssey en Valhalla (beide inclusief DLC) ook alle twee op 100% gezet (trophy en ingame).
Blijf dat toch heerlijk vinden het afwerken van die gebieden en de unlocks die daarbij horen.
Zeker! En laten we Origins niet vergeten d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:40:
[...]

Zeker! En laten we Origins niet vergeten d:)b
Over Origins wil ik het niet hebben, ik was op c.a. 50% en toen is mijn save corrupt geraakt (ook in de cloud) en daarmee al mijn voortgang kwijt |:(

Controller tegen de muur kapot gegooid en afgesproken met mijzelf dat ik die game nooit meer zou aanraken :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je was me net voor 😝 helaas heb ik dan middag dienst, maar met een beetje geluk is het dan rustig en kan ik kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Avowed oOo *O*
Ben benieuwd of we meer gameplay gaan krijgen oOo

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Indiana jones… nu krijg ik weer zin om The Fate Of Atlantis te spelen!
Benieuwd of de komende ook zo’n sterke verhaallijn en game plezier kan brengen als TFoA destijds!

[ Voor 6% gewijzigd door Ht87 op 09-01-2024 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Komen die 4 games dan ook waarschijnlijk in game pass, of is daar geen link mee met die MS developer_direct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sewer schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:06:
Komen die 4 games dan ook waarschijnlijk in game pass, of is daar geen link mee met die MS developer_direct?
Gaan sowieso in gamepass komen. First party dan wel via Xbox publishing komen in GP.

Pagina: 1 ... 189 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord