Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 23:25:
[...]

Ja dat doen ze maar lekker op hun eigen tempo. Ik ga geen gezeur aan met Bol als ze het niet fixen en ik het alsnog wil omruilen. :P Voor 200 euro, duurder dan een elite, kunnen dit soort foutjes er niet in zitten imo. :)
Jammer dat die nieuwe Turtle Beach controller zo word uitgebracht, voor die prijs zou het inderdaad niet mogen en zou je denken dat ze hem beter testen voordat hij op de markt verschijnt.

Dan hoop ik dat je niet zoveel problemen gaat krijgen met de Elite want ook die zijn vol met problemen, anders had ik er zelf ook wel weer een gehad. Maar de laatste keer dat ik er zelf een had kon ik hem 3 tot 5 keer opsturen naar Microsoft vanwege defecten aan de A/RB/RT knoppen en kwamen ook telkens weer terug dus het vertrouwen hier in de Elite controllers is hier compleet weg :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 24 december 2023 @ 00:00:
[...]

Jammer dat die nieuwe Turtle Beach controller zo word uitgebracht, voor die prijs zou het inderdaad niet mogen en zou je denken dat ze hem beter testen voordat hij op de markt verschijnt.

Dan hoop ik dat je niet zoveel problemen gaat krijgen met de Elite want ook die zijn vol met problemen, anders had ik er zelf ook wel weer een gehad. Maar de laatste keer dat ik er zelf een had kon ik hem 3 tot 5 keer opsturen naar Microsoft vanwege defecten aan de A/RB/RT knoppen en kwamen ook telkens weer terug dus het vertrouwen hier in de Elite controllers is hier compleet weg :D
Ik ga gewoon weer voor de core. Heb alle sticks en backpaddles in overvloed. Scheelt me 110 euro. En daarvan weet ik dat die gewoon doet wat die moet doen. :)

Retour aangemaakt. Hopelijk hebben anderen er meer geluk mee. Maar een game gewoon niet kunnen spelen omdat je stick input niet werkt is voor mij voorbij het aanvaardbare :P Wellicht ligt het aan BG3, maar dan nog.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2023 00:26 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 24 december 2023 @ 00:12:
[...]

Ik ga gewoon weer voor de core. Heb alle sticks en backpaddles in overvloed. Scheelt me 110 euro. En daarvan weet ik dat die gewoon doet wat die moet doen. :)

Retour aangemaakt. Hopelijk hebben anderen er meer geluk mee. Maar een game gewoon niet kunnen spelen omdat je stick input niet werkt is voor mij voorbij het aanvaardbare :P Wellicht ligt het aan BG3, maar dan nog.
Denk niet dat het aan bg3 kan liggen... Volgens mij krijgt de game niks anders dan twee coördinaten van de xinput api voor de analoge sticks en kan een Xbox game niet eens weten wat voor controller er aan hangt. Als je niet goed in elke hoek kunt komen dan moet dat volgens mij aan de controller zelf of de firmware daarvan liggen.
Wel erg slordig inderdaad... Ze zullen het wel oplossen maar daar zou ik inderdaad ook niet op gokken als ik er nu een had gehad. Lekker terugsturen en laat die bedrijven het maar voelen als ze crap uitbrengen want dit lijkt me iets wat qa eigenlijk niet gemist kan hebben (want een simpele input test zou dit al moeten laten zien). Oftewel een bewuste keuze geweest om het ding uit te brengen voordat het gefixt was.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7vPCmaie5M5Y7Zj2q-O_9L0ed08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ic4OOmSvX4hodaapMjK7vNct.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:53
Wilde even Core controller halen bij MM (Amsterdam Noord) maar daar zag je wel het verschil in populariteit tussen de Playstation en Xbox. Xbox heeft een afgeragd en half leeg 3 meter schap terwijl Playstation een hele wand en gangpad heeft waar alles mooi is opgezet. Bij Xbox was ook niemand terwijl het bij de Playstation sectie super druk was. Speelt denk ik ook mee dat Microsoft meer op digital inzet maar dan nog vond ik het wel opvallend.

[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 24-12-2023 18:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Katseviool schreef op zondag 24 december 2023 @ 16:57:
Wilde even Core controller halen bij MM (Amsterdam Noord) maar daar zag je wel het verschil in populariteit tussen de Playstation en Xbox. Xbox heeft een afgeragd en half leeg 3 meter schap terwijl Playstation een hele wand en gangpad had waar alles mooi was opgezet. Bij Xbox was ook niemand terwijl het bij de Playstation sectie super druk was. Speelt denk ik ook mee dat Microsoft meer op digital inzet maar dan nog vond ik het wel opvallend.
Tja ik vond het hoe dan ook een bagger jaar wat Xbox betreft (iig voor mij)

* Dashboard aanpassingen waar door ik niet meer al mijn games naar wens kan ordenen. Het is nu gewoon 1 grote Gamepass reclame.

* Emulaton in retail mode is gekild. Terecht of niet het is een minpunt voor mij.

* Forza Motorsport was de meest teleurstellende game voor mij dit jaar (Redfall zat ik toch al niet op te wachten)

* Starfield vond ik niet slecht en heb er 100 uur in gestopt, maar nog steeds voel je aan alles dat het nog wel een jaartje langer in de oven had kunnen blijven. Had ook gewoon leuk geweest om die release te kunnen vieren ipv de game te “moeten” verdedigen tegen vaak terechte kritiek.

* Het is dit jaar wel duidelijk geworden dat we weer hard richting de 30fps gaan met grotere games.

Jammer, want de jaren er voor had ik juist een positief gevoel bij de Xbox en nu zet ik hem bijna niet meer aan.

Hopelijk volgend jaar weer beter (al zie ik niet veel aan de horizon)

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 24-12-2023 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij was het wel een mooi game jaar. Flight Simulators en veel singleplayer games. Op mijn ps5, series x, switch en desktop gespeeld.

De spellen waar ik vooral naar uitkijk zijn gta 6 en Flight Simulator 2024.

Op naar een game vol 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:11:
[...]

* Dashboard aanpassingen waar door ik niet meer al mijn games naar wens kan ordenen. Het is nu gewoon 1 grote Gamepass reclame.

* Emulaton in retail mode is gekild. Terecht of niet het is een minpunt voor mij.

* Forza Motorsport was de meest teleurstellende game voor mij dit jaar (Redfall zat ik toch al niet op te wachten)

* Starfield vond ik niet slecht en heb er 100 uur in gestopt, maar nog steeds voel je aan alles dat het nog wel een jaartje langer in de oven had kunnen blijven. Had ook gewoon leuk geweest om die release te kunnen vieren ipv de game te “moeten” verdedigen tegen vaak terechte kritiek.

* Het is dit jaar wel duidelijk geworden dat we weer hard richting de 30fps gaan met grotere games.

Jammer, want de jaren er voor had ik juist een positief gevoel bij de Xbox en nu zet ik hem bijna niet meer aan.

Dat zijn toch aardig wat teleurstellingen voor iemand die zijn xbox bijna niet meer aan zet! :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 22:28
Beakzz schreef op zondag 24 december 2023 @ 17:11:
[...]

Dat snap ik dus echt niet, zo zie je maar weer zoveel mensen, zoveel wensen.. 2023 bracht Xbox heel wat toffe games uit, zij het op game pass. Ook multiplayer was echt wel interessant. Wat wil je dan in godsnaam vraag ik me af qua games? En 2024 is al redelijk goed gevuld met goede releases en wie weet nog wat surprise drops?

Is het dan een teleurstelling in consoles in het algemeen? Want aan de andere kanten wordt er dit jaar niks quasi niks gereleased en voor mij iig bijna niks dat mij heeft kunnen bekoren....

Het is geen aanval hoor, ik snap het gewoon oprecht niet. Het enige dat ik wel begrijp is het killen van emulation in retail mode. Dashboard vind ik trouwens sinds de update echt heel chill werken, geniet van de game art!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb sinds dit weekend een xbox series x met game pass ultimate, wat zijn nu de echte pareltjes die hier op staan? Ik ben nu bezig met halo infinite en Hi-Fi rush ( deze is echt heel leuk).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
Mass effect, ori, gta v, Forza, gears, dead space? Of je houdt van fifa of F1?

Nou ja, moeilijk algemeen advies geven over alle genres heen en niet wetende wat je al gespeeld hebt ;) Handige site hiervoor is https://gamepassport.net/ , kun je ook sorteren op critic score/user score :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
JDL15 schreef op zondag 24 december 2023 @ 18:34:
[...]

Dat snap ik dus echt niet, zo zie je maar weer zoveel mensen, zoveel wensen.. 2023 bracht Xbox heel wat toffe games uit, zij het op game pass. Ook multiplayer was echt wel interessant. Wat wil je dan in godsnaam vraag ik me af qua games? En 2024 is al redelijk goed gevuld met goede releases en wie weet nog wat surprise drops?

Is het dan een teleurstelling in consoles in het algemeen? Want aan de andere kanten wordt er dit jaar niks quasi niks gereleased en voor mij iig bijna niks dat mij heeft kunnen bekoren....

Het is geen aanval hoor, ik snap het gewoon oprecht niet. Het enige dat ik wel begrijp is het killen van emulation in retail mode. Dashboard vind ik trouwens sinds de update echt heel chill werken, geniet van de game art!
Had gehoopt met de punten benoemen dat ik het duidelijk had gemaakt en ik vraag ook niemand om het met mij eens te zijn dus it is all good ;)

Het is de combinatie van al die punten. De exclusives waren in het algemeen teleurstellend voor mij en indies speel ik liever op Steam/Steamdeck) dus het gaat inderdaad maar om een paar games. Heb enkel Starfield, GTA V en Power Wash Simulator op de Xbox gespeeld. Oh ja en een paar uur Forza om daarna de Xbox 360 weer aan te sluiten en FM4 te spelen.

Voor mij is zo'n Gamepass advertentie UI waarschijnlijk meer frustrerend dan de gemiddelde gebruiker en ook de retail mode emulatie zullen niet veel mensen jammer vinden, omdat ze het nooit gehad/gebruikt hebben. Bij mij was de series X meer dan 50% van de tijd een emulatiestation dus heb nu maar weer een pc aan de TV gehangen. Dus om die reden gebruik ik de Xbox nu bijna niet meer @justifire

Maar beter dat de rest helemaal geen problemen heeft met hoe het dit jaar is gegaan. Krijgen ze iig niet veel minder gebruikers, want Sony die vrij spel heeft zou ik helemaal een ramp vinden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Zo, de vrouw heeft me weer verwend deze kerst 🤩

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyOPbehg9k032H8eb8CrH-PQnV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aLCjwNWKlF2ZzdIBdK0DTDVC.jpg?f=fotoalbum_large

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:59
@Linksquest ah vet! Robocop staat ook nog in mijn wish list :)
Heel benieuwd wat je ervan vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Roshnak schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:09:
Ik heb sinds dit weekend een xbox series x met game pass ultimate, wat zijn nu de echte pareltjes die hier op staan? Ik ben nu bezig met halo infinite en Hi-Fi rush ( deze is echt heel leuk).
Remnant 2, Dead Space Remake, Warhammer 40.000 Darktide, Killer Instinct, Plague Tale Requiem, Deaths Door, Forza Horizon 5, Gears 5, Hellblade : Senuas Sacrifice, High On Life, Hollow Knight, Injustice 2, Lies of P om er een aantal te noemen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op zondag 24 december 2023 @ 22:15:
@Linksquest ah vet! Robocop staat ook nog in mijn wish list :)
Heel benieuwd wat je ervan vindt.
Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden, en uiteindelijk een review te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roshnak schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:09:
Als je wat genres geeft die je leuk vind dan kan ik vast veel tips geven, anders wordt het wel een erg lang lijstje. :) En Hi-fi Rush is idd erg leuk.

——

En ook al zit die niet in GP of komt die in GP, want dat is blijkbaar nieuwswaardig, BG3 is elke euro waard. Wat een game. :) staat erg hoog in mijn lijstje van dit jaar. En de awards die ze allemaal hebben gewonnen verdienen ze ook.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-12-2023 23:41 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!
2023:
Zelf kan ik alleen maar zeggen dat we afgelopen jaar prachtige spellen hebben mogen spelen, natuurlijk had ik dit jaar wel gehoopt op een grotere stap vooruit alleen al als je kijkt naar grafisch gebied. Maar dat bleef een beetje achter, mijn hoop is gevestigd op 2024 waar old-gen niet standaard meer mee word genomen en er hopelijk een flinke stap omhoog word gedaan zoals we nu zien bij Avatar: Frontiers Of Pandora die duidelijk laat zien wat er mogelijk is met de Xbox Series X en ik geloof dat dit nog maar 40% is van wat de console echt kan..

Als ik dan naar de spellen kijk waarmee ik mij in 2023 heb vermaakt, kom ik toch uit op een aardig lijstje met mooie herinneringen:

1. Hogwarts Legacy:
Voor mij was dit toch wel een van de beste spellen van 2023, want ik wou al sinds het zien van de films een spel in de wereld van Harry Potter. Maar wel een RPG met veel mogelijkheden en vrijheid, Hogwarts Legacy was daarom voor mij het perfecte spel!

Nog steeds kan ik het niet accepteren en begrijpen waarom zo'n geweldig spel niet een keer genoemd is bij The Game Awards, voor mij voelde het alsof er achter de schermen iets met omkoping is geweest (ik weet dat kan je niet zeggen) maar zo voelde het wel toen ik Hogwarts Legacy nergens zag staan bij de nominaties.

2. Avatar: Frontiers Of Pandora:
Net zoals bij Hogwarts Legacy wou ik ontzettend graag een spel in de wereld van Avatar en vanaf de eerste trailer wist ik dat Ubisoft hier iets in handen had wat veel waard zou zijn. Maar het vertrouwen was er bij de gamers nog niet, sinds dat het spel uit is merk je toch een grote omslag bij gamers. Want Ubisoft heeft een wereld neergezet wat er niet alleen prachtig uitziet maar ook prachtig klinkt, het perfecte Avatar spel zou je het kunnen noemen. ik ben na 60 uur nog steeds aan het spelen en heb amper het hoofdverhaal aangeraakt, samen met Hogwarts Legacy en Dead Island 2 zijn deze drie spellen wel de parels van 2023 voor mij!

3. Dead Island 2:
Lang op dit spel gewacht maar toen hij eenmaal uit kwam heb ik mij er ontzettend goed mee vermaakt, grafisch liet Dead Island 2 zeker geen steken vallen. De maker kwam zelfs met een nieuw systeem genaamd Flesh waardoor verwondingen er nog bruter uitzagen dan ooit, precies mijn straatje! Geen cartoony gameplay of inhouden op gore.. gewoon lekker zombies doden op de meest realistische manier die er maar is! _/-\o_

4. The Crew: Motorfest:
Vanaf dag een wou ik dit spel graag spelen, maar €70 voor een spel werd me net iets te gek. Dus ik heb geduldig gewacht tot er een betaalbare prijs voorbij kwam op Marktplaats,

Wel had ik de beta al gespeeld dankzij @Robolokotobo, want voordat ik die beta speelde had ik er geen vertrouwen in door de slechte ervaring met The Crew 2. Waarbij de besturing echt heel slecht was geworden vergeleken met The Crew 1, maar al vrij snel kwam ik erachter dat dit bij The Crew: Motorfest niet het geval was.

Vlak na release kreeg je ook nog eens de kans om het spel 10 uur gratis te spelen, daar heb ik natuurlijk goed gebruik van gemaakt tot ik het spel zelf kon kopen.

Dit spel ziet er erg mooi uit en er is genoeg te doen, ik heb mij erg goed vermaakt met de single player en daarna weer aan de kant gelegd aangezien ik niks met de multiplayer heb. Je merkte wel dat The Crew: Motorfest gebouwd was voor de multiplayer want even 10 minuten inactief en je was weer op het titel scherm, een van mijn grootste irritaties.. maar ook de enige!

Een mooi race spel !

5. F1 2023
Zoals elk jaar staat er een Formule 1 spel tussen lijstje, want als groot Formule 1 fan koop ik de spellen altijd zonder twijfel voor My Team, verhaal modus en om daarnaast lekker online te racen tegen vrienden of mee te doen met het F1 2023 GoT TimeTrial Kampioenschap.

6. Dead Space Remake:
Ik had Dead Space ooit gespeeld.op de Xbox 360 en kon er niet inkomen en doorheen komen, dus daardoor een beetje vergeten en nooit meer gespeeld. Totdat de remake in Gamepass kwam en ik hem gratis kon spelen, want inmiddels heb ik het spel helemaal.uitgespeeld met heel veel plezier en zit ik nog te.denken om ooit New Game+ te gaan doen.

7. Assassins Creed: Mirage
Een nieuw deel in de franchise waar ik zo gek van ben, bij Assassin's Creed: Mirage hebben ze ervoor gekozen om terug naar de roots te gaan. Wat betekend een kleinere map en een verhaal die de focus weer meer op stealth legt.

Persoonlijk vond ik de wereld te klein, ondanks het wel echt leefde en er genoeg te zien was. Maar als je een spel op een moeilijkheidsgraad van hard in 30 uur 100% kan spelen is het mij persoonlijk veel te klein, ook stealth gebruikte ik alleen wanneer het verplicht was want voor de rest waren de vijanden zo dom dat je als rambo een heel kamp binnen kon lopen en verslaan zonder enige moeite..

Ondanks deze minpunten heb ik mij er prima mee vermaakt, want het verhaal waa sterk en de wereld leefde wel echt maar het had zeker groter en moeilijker gemogen.

8. Star Wars Jedi: Survivor:
Na het succesvolle eerste deel moest en zou ik het vervolg ook spelen, ik vond ondanks de vele framedrops, dat het spel wel een flinke sprong vooruit heeft gemaakt en je genoeg uitdaging bracht. Met een sterk verhaal die je wel moest volgen :)

9. Red Dead Redemption 2:
Oké dit is geen spel uit 2023, maar word nog wel wekelijks gespeeld hier en is grafisch nog steeds niet verslagen. We zijn bezig om de 100% te halen, ja ik zeg we want mijn vriendin doet momenteel het meeste werk :p

10. Starfield
Laten we Starfield niet vergeten ondanks ik het spel niet meer speel en hopelijk in 2024 nog een kans ga geven, want het ziet er wel erg goed uit en speelt ook heel fijn weg. Een open wereld in de ruimte met een sterk verhaal waarvan ik maar 5 tot 8 missies heb mogen spelen omdat ik teveel afgeleid was door de planeten, bouwen van een basis, zij missies en zoveel meer. Tot ik mijn save game kwijtraakte bij de allereerste update en sinds dien niet meer heb gespeeld..

Zoals ik al eerder zei hierboven, het was een prima jaar met spellen! d:)b

Nu kijk ik voor volgend jaar ontzettend uit naar de volgende titels:
  • Dragon Ball: Sparking! ZERO
  • Black Myth: Wukong
  • Star Wars: Outlaws
  • S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
  • Avowed
  • Senua's Saga: Hellblade II

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 25-12-2023 01:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 25 december 2023 @ 01:09:
2023:
Nog steeds kan ik het niet accepteren en begrijpen waarom zo'n geweldig spel niet een keer genoemd is bij The Game Awards, voor mij voelde het alsof er achter de schermen iets met omkoping is geweest (ik weet dat kan je niet zeggen) maar zo voelde het wel toen ik Hogwarts Legacy nergens zag staan bij de nominaties.
Ik snap wel dat de game vrijwel nergens werd genomineerd. Beetje hetzelfde als bij Starfield (waarvan het me verbaasde dat die wel een nominatie kreeg). Leuke game maar doet niets nieuws.

Ik vond vooral de eerste paar uur indrukwekkend maar zodra die eerste wowfactor van het kasteel over was had ik het wel gezien. Met alle vette games die uitkwamen in 2023 snap ik wel dat Hogwarts geen nominaties kreeg. Op sfeer een fantastisch cijfer maar als game voor mij toch echt een zeventje.

Geen Zwerkbal was voldoende reden om deze game niet te nomineren ook! Dat kan echt niet! :P

Mooi lijstje verder en tof beschreven! Gaat toch steeds wat kriebelen om Avatar toch maar in huis te halen waar ik eerst wilde wachten tot ie op Gamepass komt.

En hier wordt ook nog steeds veel RDR2 gespeeld. Blijft ijzersterk.

[ Voor 49% gewijzigd door Timothy3000 op 25-12-2023 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Starfield was voor mij echt de grootste teleurstelling van het jaar. Met veel bombarie gebracht maar kwam bij lange na niet in de buurt van wat Horizon als exclusive was voor de PlayStation.

Mijn toppers waren Cyberpunk en de DLC. Verder veel Wolfenstein en RDR2 gespeeld :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Wat mensen met Forge in Halo kunnen maken is echt bizar. :)

Misschien een ideetje @D-Ed als we genoeg man hebben :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-12-2023 14:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDL15
Beakzz schreef op zondag 24 december 2023 @ 22:05:
[...]

Had gehoopt met de punten benoemen dat ik het duidelijk had gemaakt en ik vraag ook niemand om het met mij eens te zijn dus it is all good ;)

Het is de combinatie van al die punten. De exclusives waren in het algemeen teleurstellend voor mij en indies speel ik liever op Steam/Steamdeck) dus het gaat inderdaad maar om een paar games. Heb enkel Starfield, GTA V en Power Wash Simulator op de Xbox gespeeld. Oh ja en een paar uur Forza om daarna de Xbox 360 weer aan te sluiten en FM4 te spelen.

Voor mij is zo'n Gamepass advertentie UI waarschijnlijk meer frustrerend dan de gemiddelde gebruiker en ook de retail mode emulatie zullen niet veel mensen jammer vinden, omdat ze het nooit gehad/gebruikt hebben. Bij mij was de series X meer dan 50% van de tijd een emulatiestation dus heb nu maar weer een pc aan de TV gehangen. Dus om die reden gebruik ik de Xbox nu bijna niet meer @justifire

Maar beter dat de rest helemaal geen problemen heeft met hoe het dit jaar is gegaan. Krijgen ze iig niet veel minder gebruikers, want Sony die vrij spel heeft zou ik helemaal een ramp vinden.
Alright alright :)

Zeker, het is jouw mening, die respecteer ik. Ik snap alleen het immense verschil niet met hoe ik het heb ervaren, probeerde het wat beter te begrijpen. Vond het op indievlak ook echt super dit jaar, maar als jij die inderdaad liever op steamdeck/steam speelt, dan valt dat idd al weg!

Ben iig héél blij met de XSX, heb volgens mij nog nooit zoveel gegamed als dit jaar, volgend jaar ziet er voor mij persoonlijk heel goed uit 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op maandag 25 december 2023 @ 16:16:
[...]

Alright alright :)

Zeker, het is jouw mening, die respecteer ik. Ik snap alleen het immense verschil niet met hoe ik het heb ervaren, probeerde het wat beter te begrijpen. Vond het op indievlak ook echt super dit jaar, maar als jij die inderdaad liever op steamdeck/steam speelt, dan valt dat idd al weg!

Ben iig héél blij met de XSX, heb volgens mij nog nooit zoveel gegamed als dit jaar, volgend jaar ziet er voor mij persoonlijk heel goed uit 8)
Voor mij ziet volgend jaar er ook goed uit als ik naar alle games kijk die zijn aangekondigd.

Mogelijk komt Towerborne in q1 uit. Lijkt me een tof spel om met vier in coop te doen. Soort moderne castle crashers. Dat was ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:18
dat kan ook op een andere toon

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 25-12-2023 17:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Moet nog een paar achievements halen in AC Valhalla en vind het altijd heerlijk om AC games rond de kerstdagen te spelen dus het spul weer opgepakt.
Zat binnen een mum van tijd met vochtige mondhoekjes naar het scherm te kijken :9~
Dit gaat nooit vervelen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3y93-HgCdLzyerK248sEhfWaJo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/POgW2qPHb46citGdHcc6QtJv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rjNEDBWdQGMqtIpxJkxn8mdgxYQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bT2VpnV8uALbPYOzAgVgiX4w.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R4cjQ-W1PjuInMlfhyG_ya-6qr4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JwJeBeFPKSjFeuY0vDGesDLU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 06:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRfsHx1gkgSMOmiwWuY6MzLOLFc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ACsOF3jVeyi3IZ5fiwG5oX1s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met Robocop. Is die een beetje speelbaar tussen de slaapjes en flesjes van een baby? :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 09:37:
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met Robocop. Is die een beetje speelbaar tussen de slaapjes en flesjes van een baby? :+
Lang leve quick resume!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben er nog niet aan kunnen beginnen, helaas werken en familie bezoek nog tussen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-09 09:56
Mijn oude tv is aan het sneuvelen, opeens zie ik op HDMI port 2 mijn xbox-scherm slechts op 640*480 en mijn chromecast in dezelfde port geeft alleen geluid.
In port 1 doen ze het allebei prima, maar door de wallmount kan daar alleen een hdmi met een hoek in. Bovendien zit daar al de tv kast in.

Nu zit ik dus even na te denken over een oplossing en ik vroeg me af of een splitter soelaas kan bieden? Dan kan mijn tv kast en Xbox in dezelfde HDMI port. Geven die dingen voldoende data door? Ik speel maar op Full HD en 60 Hz dus dat hoeft geen probleem te zijn denk ik. Moet ik er wel een vinden met zo'n hoek natuurlijk, dat is een bijkomstige uitdaging.

Wil sowieso een nieuwe tv gaan kopen om beter te genieten van de Xbox, maar we wilden eigenlijk wachten tot het nieuwe huis in Q3 2024 om een beter idee te hebben van de ruimte en noodzakelijke grootte van de tv. Dus zoek eigenlijk een tussenoplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
DennisCle schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:27:
Mijn oude tv is aan het sneuvelen, opeens zie ik op HDMI port 2 mijn xbox-scherm slechts op 640*480 en mijn chromecast in dezelfde port geeft alleen geluid.
In port 1 doen ze het allebei prima, maar door de wallmount kan daar alleen een hdmi met een hoek in. Bovendien zit daar al de tv kast in.

Nu zit ik dus even na te denken over een oplossing en ik vroeg me af of een splitter soelaas kan bieden? Dan kan mijn tv kast en Xbox in dezelfde HDMI port. Geven die dingen voldoende data door? Ik speel maar op Full HD en 60 Hz dus dat hoeft geen probleem te zijn denk ik. Moet ik er wel een vinden met zo'n hoek natuurlijk, dat is een bijkomstige uitdaging.

Wil sowieso een nieuwe tv gaan kopen om beter te genieten van de Xbox, maar we wilden eigenlijk wachten tot het nieuwe huis in Q3 2024 om een beter idee te hebben van de ruimte en noodzakelijke grootte van de tv. Dus zoek eigenlijk een tussenoplossing.
Heb hier zo’n hue box tussen zitten, wat ook een soort van dure splitter is, en dat werkt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chirrel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:50
Zoals hierboven al vernoemd, Quick Resume is een held hierin. Ik speel sinds Lies of P op gamepass staat een kwartiertje hier en daar tijdens de dutjes en dat werkt als een tierelier. Ik kan geen hele marathons meer gamen, maar die kleine momenten die ik kàn pakken, zorgen er wel voor dat ik met meer focus bezig ben en eigenlijk makkelijker verder kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Chirrel schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 11:46:
[...]

Zoals hierboven al vernoemd, Quick Resume is een held hierin. Ik speel sinds Lies of P op gamepass staat een kwartiertje hier en daar tijdens de dutjes en dat werkt als een tierelier. Ik kan geen hele marathons meer gamen, maar die kleine momenten die ik kàn pakken, zorgen er wel voor dat ik met meer focus bezig ben en eigenlijk makkelijker verder kom.
Kan me console gaming zonder quick resume niet meer voorstellen nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Ik krijg echt enorm last van mijn rechter wijsvinger van het herhaaldelijk indrukken van de RT. Ik laat mijn vinger natuurlijk rusten op de trigger en het valt mij dan op dat het niet op het bovenste kootje is maar op het middelste gedeelte.

Bovenste al geprobeerd maar dit voelt niet echt lekker aan. Hiervoor met PS5 controller nergens last van aangezien die een bredere vorm heeft. Xbox is smaller en rechthoekig.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:14
rutgergron schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 16:42:
Ik krijg echt enorm last van mijn rechter wijsvinger van het herhaaldelijk indrukken van de RT. Ik laat mijn vinger natuurlijk rusten op de trigger en het valt mij dan op dat het niet op het bovenste kootje is maar op het middelste gedeelte.

Bovenste al geprobeerd maar dit voelt niet echt lekker aan. Hiervoor met PS5 controller nergens last van aangezien die een bredere vorm heeft. Xbox is smaller en rechthoekig.

Iemand suggesties?
Anders vasthouden of een andere controller. Er zijn adapters om de dualsense op de Xbox werkend te krijgen. Ook zijn er tientallen alternatieven voor de standaard xbox controller.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Iemand suggesties?
Los van alle andere suggesties: Even langs de dokter gaan. Je hebt het hier vaker over last met controllers. Dan kun je het iig even laten checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:59
Om even aan te haken aan bovenstaande reacties.

Sinds ruim een week een Xbox.
Hiervoor Stadia gebruikt en daarvoor altijd PlayStation.

Maar Quick Resume is echt _/-\o_

W.b. de controller.
Heb dus de PlayStation en Stadia controller gehad.
Maar vind de Xbox controller echt het minst fijn.
Vind het persoonlijk ook fijner om de "thumb sticks" naast elkaar te hebben zoals bij de PlayStation en Stadia.
Maar misschien is dit ook gewoon even wennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
@RvD86 je bent niet de enigste, vond hem ook aan de kleine kant. Al vind ik de elite controller dan wel weer fijner.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
RvD86 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 18:14:
Om even aan te haken aan bovenstaande reacties.

Sinds ruim een week een Xbox.
Hiervoor Stadia gebruikt en daarvoor altijd PlayStation.

Maar Quick Resume is echt _/-\o_

W.b. de controller.
Heb dus de PlayStation en Stadia controller gehad.
Maar vind de Xbox controller echt het minst fijn.
Vind het persoonlijk ook fijner om de "thumb sticks" naast elkaar te hebben zoals bij de PlayStation en Stadia.
Maar misschien is dit ook gewoon even wennen....
Zal vooral wennen zijn ja, ik kan bijvoorbeeld niet overweg met een PlayStation controller.. simpelweg omdat ik al sinds de PS2 geen van die controllers meer voor langere tijd heb aangeraakt en alleen maar xbox360 en switch pro.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
rutgergron schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 12:31:
Sinds kort heb ik na een korte sessie last van pijnlijke scheuten in de tip van mijn duim. Dit komt waarschijnlijk door het bewegen van de rechter stick en als ik mijn duim daarbij vervolgens strek en druk geef tegen de rand ervan. Vooral met het naar links kijken in een game en tegelijk bewegen van de rechter thumb stick. Hierbij ga je automatisch de rand van de pook gebruiken.

Geen idee wat hier mee te doen, heb namelijk niet het idee dat ik teveel druk geef met het bewegen van het pookje. Irritant is het wel. Na verloop van tijd is de binnenkant van mijn duim aan de bovenkant echt pijnlijk.

Ervaringsdeskundigen hier?

Iemand suggesties?
Je hebt daar van die specialistische oplossingen voor, hoe heten ze ook al weer :?

.

.

Ooh ja, doktoren! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:46
justifire schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 21:04:
[...]

[...]

Je hebt daar van die specialistische oplossingen voor, hoe heten ze ook al weer :?

.

.

Ooh ja, doktoren! ;)
Of simpel een andere controller, ik krijg zelf ook enorme pijn in mijn duim en muis van mijn hand van de xbox controller, ik speel nu zelf al meer dan een jaar met een nacon en daar nergens last van, playstation controller ook niet.

Ik vind persoonlijk van alle controllers waar ik mee gespeeld heb die van de xbox gewoon ruk in de hand liggen, te groot en te veel uitgerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Alsof een huisarts iets anders gaat zeggen als gebruik dan geen xbox controller als je er pijn van in je poot krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exactor it schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 21:45:
Alsof een huisarts iets anders gaat zeggen als gebruik dan geen xbox controller als je er pijn van in je poot krijgt.
Zeker wel. Dat is hun werk hé. Kan van alles achterliggen als bepaalde bewegingen pijnlijk zijn. Dokterbezoek is dan altijd aan te raden. Al is het alleen maar om uit te sluiten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 22:17:
[...]

Zeker wel. Dat is hun werk hé. Kan van alles achterliggen als bepaalde bewegingen pijnlijk zijn. Dokterbezoek is dan altijd aan te raden. Al is het alleen maar om uit te sluiten.
Niet eens op ingaan allemaal....kerel is hier om de 6 maanden of op het Ps5 topic en dan nu hier weer bezig over controllers.

Nu zegt hij van niet maar kan je gewoon terugzien op the gathering. Aandachtstekort...ook al meerdere malen beide consoles verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Timothy3000 schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 22:17:
[...]

Dan heb je een andere huisarts dan de rest van Nederland. Wat ga je doen bij een arts? Hulp vragen voor het probleem: het doet pijn als ik dit doe bij een vrijetijdsbezigheid maar als ik net iets anders doe, wat elk normaaldenkend mens kan bedenken, doet het geen pijn. Ik hoop voor de zorgpremie en wachttijden voor spreekuren van de rest van Nederland dat dit soort klachten de spreekkamer niet halen.

Ik krijg wel eens last van mijn nek als ik te lang voorovergebogen naar mijn tablet kijk. Ik denk dat ik maar een een specialist ga inschakelen. Ik mag toch hopen dat je me uitlacht terwijl ik mijn afspraak maak.

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 27-12-2023 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Exactor it schreef op woensdag 27 december 2023 @ 00:35:
[...]

Dan heb je een andere huisarts dan de rest van Nederland. Wat ga je doen bij een arts? Hulp vragen voor het probleem: het doet pijn als ik dit doe bij een vrijetijdsbezigheid maar als ik net iets anders doe, wat elk normaaldenkend mens kan bedenken, doet het geen pijn. Ik hoop voor de zorgpremie en wachttijden voor spreekuren van de rest van Nederland dat dit soort klachten de spreekkamer niet halen.

Ik krijg wel eens last van mijn nek als ik te lang voorovergebogen naar mijn tablet kijk. Ik denk dat ik maar een een specialist ga inschakelen. Ik mag toch hopen dat je me uitlacht terwijl ik mijn afspraak maak.
Ja inderdaad dit. Kom met dit verhaal bij de huisarts en zeg dan "met dit lukt het dan wel!" krijg je gewoon te horen "dan doe je dat toch?". Bij schrijdende situaties laat de zorg je al in de steek tegenwoordig dus hier kan je echt weinig van verwachten van de huisarts. Belemmert het je werk, dan zou het al veel meer relevanter zijn om er iets mee te doen.

Sinds dit jaar heb ik regelmatig pijn klachten en dan zit er gewoon weinig op dan accepteren en zoeken naar wat wel werkt. En dat is vaak iets anders dan wat je daadwerkelijk wil op dat moment of in het leven!

Vandaar dat ik de afgelopen jaren veel toetsenbord en muis spellen op de Xbox speel. Verder is mijn pijn ook mentaal gerelateerd dus met tegenzin, ondanks dat je vol zit met zin in gamen of energie, maar op bed liggen of toch maar buiten wandelen.

Sporadisch en liefst op speciale momenten, zoals de bèta weekend of launch dag van Call of Duty dit jaar, met paracetamol en ibuprofen toch nog genieten van het gamen. Voor de rest is het erbij neerleggen en anderzijds maar de games met veel speeluren op Twitch of YouTube kijken.

Heb vroeger met allerlei middeltjes, wiet of medicijnen geprobeerd om gewoon door te gaan met alles wat ik wil in het leven. In het begin gaat het goed! Maar dat gaat op ten duur backfiren en wordt het gebruik meer of je kickt af en bent een tijdje beroerder uit dan toen je ermee begon.

Dus in plaats ervan dankbaar als het me lukt om te gamen! En de rest van de tijd balen en hopen dat het weer beter wordt. Na gewenning van hoe de nieuwe situatie is, komt het wel goed. Er zijn zat dingen in het leven die te doen zijn! Maar mocht je enige vorm van internet, scherm of gameverslaving hebben is het wel afkicken. Maar dat komt echt goed!

Edit: eerdere tip in dit topic met thumbsticks cover op de controller heeft me ook goed geholpen trouwens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:49

ilm

Kan je niet direct naar een kinesist ipv dokter. Alhoewel er ook niet veel personen dat zullen doen.

Gelukkig zelf (nog) geen last, maar vind de standaard controller wel klein.

Ik was wederom bijna verkocht voor een elite 2, om dan direct erna toch slechte ervaringen te lezen.

De core elite 2 is eigelijk ideaal om toch eens te proberen. Nog schappelijk van prijs en ziet er nog goed uit (maar ook sober genoeg). Stom dat ze er geen setje paddles bijleveren... Kan ik die goedkoop op de kop tikken? De gewone elite 2 is dan weer 250 euro met vanalles dat ik echt niet nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ilm schreef op woensdag 27 december 2023 @ 01:45:
Kan je niet direct naar een kinesist ipv dokter. Alhoewel er ook niet veel personen dat zullen doen.

Gelukkig zelf (nog) geen last, maar vind de standaard controller wel klein.

Ik was wederom bijna verkocht voor een elite 2, om dan direct erna toch slechte ervaringen te lezen.

De core elite 2 is eigelijk ideaal om toch eens te proberen. Nog schappelijk van prijs en ziet er nog goed uit (maar ook sober genoeg). Stom dat ze er geen setje paddles bijleveren... Kan ik die goedkoop op de kop tikken? De gewone elite 2 is dan weer 250 euro met vanalles dat ik echt niet nodig heb.
De core elite is prima. De paddles kun je goedkoop via “3rd party” aanschaffen. FF zoeken op paddles xbox elite 2 en je vindt er zo een aantal. Ben je voor een kleine 100 euro klaar. Heb je wel de standaard sticks, maar die zijn ook niet al te duur mocht je ze toch graag willen vervangen.

De elite 2 is trouwens geen 250, maar rond de 170/180 dacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exactor it schreef op woensdag 27 december 2023 @ 00:35:
[...]
Als je last krijgt van je vingers en je handen en zelfs pijnscheuten en steken in je vingers krijgt als je op knopjes drukt (die daarna langdurig aanhouden) sta je vol in je recht om naar de dokter te gaan.

Onverwachte pijn hebben bij gamen of welke vrijetijdsbesteding dan ook is sowieso niet normaal. Die vergelijking met je nek en je tablet vrij onzinnig. Maar dat weet je zelf ook wel. ;)
Ja inderdaad dit. Kom met dit verhaal bij de huisarts en zeg dan "met dit lukt het dan wel!" krijg je gewoon te horen "dan doe je dat toch?". Bij schrijdende situaties laat de zorg je al in de steek tegenwoordig dus hier kan je echt weinig van verwachten van de huisarts. Belemmert het je werk, dan zou het al veel meer relevanter zijn om er iets mee te doen.

Sinds dit jaar heb ik regelmatig pijn klachten en dan zit er gewoon weinig op dan accepteren en zoeken naar wat wel werkt. En dat is vaak iets anders dan wat je daadwerkelijk wil op dat moment of in het leven!
Heel vervelend om te lezen dat je zo'n pijn hebt. Is dat alleen bij het gamen het geval? Of ook bij andere activiteiten of gewone dagelijkse zaken?

Als mijn huisarts zonder enig onderzoek direct zou counteren met "dan doe je dat toch" zou ik toch echt een andere huisarts zoeken.

Als je serieuze pijn hebt echt naar de dokter gaan. Helemaal als die blijft aanhouden. Al zou ik als ik @Exactor it was even een tablethouder kopen en die op tafel zetten. Zo duur zijn die dingen niet. ;)

Meer on topic: Zijn de januari Gamepass games al bekend? Hoop op minstens 1 grote knaller om het jaar goed mee in te gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door Timothy3000 op 27-12-2023 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Lekker dan, had een Elite 2 controller afgehaald bij de Media Markt. Sealed en al gekregen, blijken de sticks en de reserve onderdelen gewoon beschadigd te zijn.

Gelijk een nieuwe besteld bij Microsoft, die komt morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2023 13:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:01
Zet er dan wat anders leuks neer. Nog een game uitgespeeld? Een aanrader? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
polopolo150 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 01:17:
[...]
Vandaar dat ik de afgelopen jaren veel toetsenbord en muis spellen op de Xbox speel. Verder is mijn pijn ook mentaal gerelateerd dus met tegenzin, ondanks dat je vol zit met zin in gamen of energie, maar op bed liggen of toch maar buiten wandelen.
Over keyboard/muis gesproken, heeft iemand nog advies voor een goeie draadloze EN betaalbare combi voor de SeriesX ?

Ik kom alleen maar dure rgb gaming dingen van Razer en Logitech tegen als ik zoek naar zulks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
vinno86 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:45:
[...]

Over keyboard/muis gesproken, heeft iemand nog advies voor een goeie draadloze EN betaalbare combi voor de SeriesX ?

Ik kom alleen maar dure rgb gaming dingen van Razer en Logitech tegen als ik zoek naar zulks..
Ik heb regelmatig met de Microsoft Sculpt gespeeld op de Xbox. Werkte out of the box.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Timothy3000 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 07:13:
Heel vervelend om te lezen dat je zo'n pijn hebt. Is dat alleen bij het gamen het geval? Of ook bij andere activiteiten of gewone dagelijkse zaken?
Het specifieke pijn aan mijn rechterduim heb ik ook. Pak ik de controller op heb ik er de ene keer last van, andere keer niet. Geen pijl aan vast te knopen.

Voor de rest is het een pijn die vanaf mijn torso de hele bovenlichaam bestrijkt. Ik verwarde het altijd met spanning en stress in het verleden. Maar dit jaar achtergekomen dat het eigenlijk pijn is. De ene keer kan ik doorzetten, een andere keer moet ik staand of ijsberend TV kijken, computeren of gamen. Sinds ik door heb dat het van oorsprong komt van mijn autisme/AuDHD probeer ik meer te rusten of door de pijn heen te lopen. Het verschilt naar wat ik wil en kan op dat moment. Het is alleen lastig te voorspellen en overvalt me altijd. Daarom dat ik games speel zoals Call of Duty of FIFA. Potjes van 10 minuten of kwartier. Mocht het na wat potjes nog steeds goed gaan, pak ik er wat Game Pass games bij en geniet ik van een echt avondje of nachtje gamen. :)

En inderdaad. Is ook buiten het gamen om. Hoewel er wel een link is met prikkels dus met gamen roep ik het makkelijker op me af. Maar van een boek lezen kan ik het net zo goed ook krijgen. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 15:18
vinno86 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 14:45:
[...]

De standaard combi van Logitech en andere merken waarschijnlijk ook, werken gewoon perfect.
Je hebt geen dure of speciale nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
polopolo150 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 16:54:
[...]

Het specifieke pijn aan mijn rechterduim heb ik ook. Pak ik de controller op heb ik er de ene keer last van, andere keer niet. Geen pijl aan vast te knopen.

Voor de rest is het een pijn die vanaf mijn torso de hele bovenlichaam bestrijkt. Ik verwarde het altijd met spanning en stress in het verleden. Maar dit jaar achtergekomen dat het eigenlijk pijn is. De ene keer kan ik doorzetten, een andere keer moet ik staand of ijsberend TV kijken, computeren of gamen. Sinds ik door heb dat het van oorsprong komt van mijn autisme/AuDHD probeer ik meer te rusten of door de pijn heen te lopen. Het verschilt naar wat ik wil en kan op dat moment. Het is alleen lastig te voorspellen en overvalt me altijd. Daarom dat ik games speel zoals Call of Duty of FIFA. Potjes van 10 minuten of kwartier. Mocht het na wat potjes nog steeds goed gaan, pak ik er wat Game Pass games bij en geniet ik van een echt avondje of nachtje gamen. :)

En inderdaad. Is ook buiten het gamen om. Hoewel er wel een link is met prikkels dus met gamen roep ik het makkelijker op me af. Maar van een boek lezen kan ik het net zo goed ook krijgen. 8)7
Vervelend man. Sterkte!

Zijn ontstekingen door de dokter uitgesloten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ilm

ilm

uchiha tijntje schreef op woensdag 27 december 2023 @ 02:21:
[...]

De core elite is prima. De paddles kun je goedkoop via “3rd party” aanschaffen. FF zoeken op paddles xbox elite 2 en je vindt er zo een aantal. Ben je voor een kleine 100 euro klaar. Heb je wel de standaard sticks, maar die zijn ook niet al te duur mocht je ze toch graag willen vervangen.

De elite 2 is trouwens geen 250, maar rond de 170/180 dacht ik.
Ik zie inderdaad 140 euro nu zelfs op de pricewatch. Op amazon.be was hij 230 euro maar kan het niet onmiddellijk terugvinden.

140 euro is al niet veel meer verschil met core + paddles wss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
ilm schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:44:
[...]

Ik zie inderdaad 140 euro nu zelfs op de pricewatch. Op amazon.be was hij 230 euro maar kan het niet onmiddellijk terugvinden.

140 euro is al niet veel meer verschil met core + paddles wss.
Komt vaak rond €95-€110 euro to koop op amazon

Vanochtend op amazon.es
https://nl.pepper.com/aan...es-2-zwarte-editie-300100

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm

ilm

Amaze86 schreef op woensdag 27 december 2023 @ 18:49:
[...]

Komt vaak rond €95-€110 euro to koop op amazon

Vanochtend op amazon.es
https://nl.pepper.com/aan...es-2-zwarte-editie-300100
Fantastisch, maar meteen besteld voor die prijs. Bedankt.

Zal zeker bevallen, maar ik hoop maar dat die horror scenarios overdreven zijn :). Danwel pure mishandeling van de controller inhouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katseviool
Bummer, net de Core van Coolblue voor €95 binnen :P Controller is wel echt fraai met dat zwart/wit en heerlijk premium gevoel door dat gewicht en gebruikte materialen :)

• JDL15
Katseviool schreef op woensdag 27 december 2023 @ 20:26:
Bummer, net de Core van Coolblue voor €95 binnen :P Controller is wel echt fraai met dat zwart/wit en heerlijk premium gevoel door dat gewicht en gebruikte materialen :)
Kun je mij misschien vertellen welke thumbsticks erbij zitten (core)? 2 stuks toch? Zijn het dan holle of bolle thumbsticks?

Heb een nieuwe besteld, neefje en nichtje mijn andere elite 2 laten vallen en dpad reageert nu echt ruk..

Zoek zelf eigenlijk deze 2 in combi (foto), maar vind de groene niet zo mooi op zwart wit elite 2:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64sqM15IgwBVJuh6cXcEZEG3HBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V41dDGjpzvbtBSj7fh43GSLk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JDL15 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 00:20:
[...]

Kun je mij misschien vertellen welke thumbsticks erbij zitten (core)? 2 stuks toch? Zijn het dan holle of bolle thumbsticks?

Heb een nieuwe besteld, neefje en nichtje mijn andere elite 2 laten vallen en dpad reageert nu echt ruk..

Zoek zelf eigenlijk deze 2 in combi (foto), maar vind de groene niet zo mooi op zwart wit elite 2:

[Afbeelding]
Ik zal kijken als ik de core binnen heb. Volgens mij zijn het twee holle. Je mag ze van mij krijgen als je wilt (van de elite 2). Die heb ik nog wel eentje liggen van allebei volgens mij. :) Als je je adres DMt, stuur ik hem wel per post.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pklXBwEyK2jW7bVhaAqar_NYons=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugpT3RGdtltFXDyMO1RsPCE8.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zijn ze toch hè?

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-12-2023 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
JDL15 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 00:20:
[...]

[Afbeelding]
Ik heb hier 2 holle.

Wel fijn die neefjes en nichtjes hè, die van mij gingen vorige week even fanatiek It takes two spelen… nu is een van de originele controllers ook helemaal vernageld doordat ze zo hard hebben lopen roeren met de linker thumbstick. Maar ja, ik heb nu wel een Core controller :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 13:00

Roshnak

PSN: Roshgill

uchiha tijntje schreef op zondag 24 december 2023 @ 23:31:
[...]

Als je wat genres geeft die je leuk vind dan kan ik vast veel tips geven, anders wordt het wel een erg lang lijstje. :) En Hi-fi Rush is idd erg leuk.

——

En ook al zit die niet in GP of komt die in GP, want dat is blijkbaar nieuwswaardig, BG3 is elke euro waard. Wat een game. :) staat erg hoog in mijn lijstje van dit jaar. En de awards die ze allemaal hebben gewonnen verdienen ze ook.
Sorry voor de late reactie, druk gehad met de feestdagen en werk.

Wel heb ik Hi-Fi Rush uit kunnen spelen, en moet zeggen dat dit 1 van de leukere games is die ik dit jaar heb gespeeld.

Ik ben normaal gesproken wel van de RPG's maar op 1 of andere manier trekt BG3 mij niet, misschien toch maar gewoon proberen.

Ik ben nu begonnen met de Dead Space remake en die is tot nu toe wel tof, maar heb het origineel ook al eens gespeeld, dus het nieuwe gaat er denk ik wel snel van af.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sas_andrea
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 07:45
hier heeft ieder eigen controller(s), bezoek krijgen de standaard die bij de consoles zaten. Geen zin in allerlei plakhandjes of valpartijen met mijn controller. :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:58
sas_andrea schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:29:
hier heeft ieder eigen controller(s), bezoek krijgen de standaard die bij de consoles zaten. Geen zin in allerlei plakhandjes of valpartijen met mijn controller. :-)
Hier hetzelfde. Mijn beide dochters een eigen controller in fancy kleurtjes, mijn vrouw een witte (die gamet vrijwel nooit, dus dit is de "wisselcontroller") en ik de originele zwarte. Vriendjes en vriendinnetjes mogen de wisselcontroller gebruiker. Maar van die van mij blijven ze af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
sas_andrea schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:29:
Vanaf vorige week hier dus ook :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ilm

ilm

Ik voel het in men botten. 2024 wordt het jaar van de xbox exclusives. o<:)

Sorry, kon het niet laten. Heb niets te klagen en meer dan genoeg te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hellblade 2 heb ik zo veel zin in :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDL15
Katseviool schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:09:
[...]

Ik heb hier 2 holle.

Wel fijn die neefjes en nichtjes hè, die van mij gingen vorige week even fanatiek It takes two spelen… nu is een van de originele controllers ook helemaal vernageld doordat ze zo hard hebben lopen roeren met de linker thumbstick. Maar ja, ik heb nu wel een Core controller :)
Ja man, leermomentje. Wordt alleen voortaan de standaard controller gebruiken als ze er zijn. Komt ook dat die elite v2 een stuk zwaarder is en direct een hardere smak maakt. Zat echt van alles los, allemaal kleine stukjes plastic die af waren gebroken. Vandaag nog eens uitelkaar gehaald met een maat, toch wel een vernuftig ding. Hij schroeft veel uit elkaar en zei dat dit de 1e controller is die een membraan heeft die wat verder terug ligt, misschien een van de redenen waarom die YBAX knoppen toch vaak kapot gaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDLR99mjWStFSP8Uixp9PYgYyFE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6XSM0AqRn6C8lAW0iULkt2WS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SilMFNIxEsHDdUMFul8BStwtTnU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r8HE0XZNue02MKiC2hISChzT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door JDL15 op 28-12-2023 21:16 ]

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

JDL15 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 21:11:
[...]

Ja man, leermomentje. Wordt alleen voortaan de standaard controller gebruiken als ze er zijn. Komt ook dat die elite v2 een stuk zwaarder is en direct een hardere smak maakt. Zat echt van alles los, allemaal kleine stukjes plastic die af waren gebroken. Vandaag nog eens uitelkaar gehaald met een maat, toch wel een vernuftig ding. Hij schroeft veel uit elkaar en zei dat dit de 1e controller is die een membraan heeft die wat verder terug ligt, misschien een van de redenen waarom die YBAX knoppen toch vaak kapot gaan:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is gewoon jammer dat het zo lang moet duren voordat ze dit probleem eens efficient aanpakken.

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Mooie lijst, maar echt totaal geen vertrouwen in Stalker 2 dat zou wel eens early of mid 2025 of nog later kunnen worden. Tenzij ze echt alle schaamte te buiten zijn en een koste wat het kost een gedrocht willen releasen puur voor het geld en de subscriptions.... de downgrade was gewoon echt massive die Gamescom trailer en hands on hadden ze beter achterwegen kunnen laten.

Zonde van zo een mooie game met extreem veel potentie..., dan kan je zeggen dat deel 1 ook buggy as fuck uitkwam maarja je zou denken dat een ezel zig niet 3 x stoot aan dezelfde steen.

Omgekeerde wereld ook, First impression is degene die op je oogkas blijft gebrand en die was extreem goed maar hoe het er nu voor staat word Stalker 2 echt een zeer mid game :'(..... het gaat niet eens alleen over de visuals maar zelfs de voice acting is exteem slecht geworden allemaal yank accenten opeens al het oost europese verdwenen totaal immersion breaking.

[ Voor 17% gewijzigd door NightShadow22 op 28-12-2023 21:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Staan al veel games op die ik wil spelen :). Benieuwd hoever ze in 2024 met een Xbox direct gaan komen. Vorig jaar was dat halverwege januari.

Verder bijna mijn 1e playthrough afgerond van BG1. Echt een tof spel. Mooie afsluiter van een mooi gamejaar.

Baal er wel een beetje van dat ik op balanced begonnen ben want ik vermoed dat de difficulty achievements helaas niet stacken en dan zou ik er nog 2 moeten :P Wil wel direct na de 1e playthrough met de 2e beginnen met de Dark Urge origin. Denk dat je met een 2e playthrough er wel een stukje sneller doorheen kan. De 1.000 wordt denk ik een lange termijn project. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Een nieuwe speciale oudjaars raid in Xenoverse 2, vanmorgen gelijk aan de slag gegaan en behoorlijk snel de 100.000 punten gehaald d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2fOC2UjhiLhPAS26UWwGaqYJ-TU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AcLd9GemUIWRU1y3mEQ45DM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4045FgJZiZRPIHUn9MuRa6--x8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cmKxoxWqInETe0lzVxzUxoBx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1fTp5ghwSY2C3hKuKm2jkiSP4yU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AwMzjDJG89zmldVAX4EJUTwk.png?f=fotoalbum_large

En een gave artwork gekregen voor het laadscherm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RBa3Lyjj01BTAYmLFo3VeV61O7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kR7w0joOlQQMauPHkxGTWFys.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Stalker q1 2024? Ben benieuwd of dat lukt en of de game dan überhaupt in goede staat gereleased wordt. Verder vind ik die line up niet heel interessant eigenlijk. Senua’s sacrifice ben ik wel benieuwd naar, maar deel 1 was niet echt mn ding.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook geen overzicht vanuit Xbox zelf trouwens voor mensen die dat niet door hebben. :) Het is gewoon een community plaatje.

Het zijn verder games die volgens mij dan wel met een specifieke datum zijn aangekondigd dan wel met een verwachte release window waarvan nu al bekend is dat ze in GP komen.

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-12-2023 12:30 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
En nu gaat de vriendin weer verder met de 100% run van Red Dead Redemption 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KlSFK5eD-LUDnm5cLQ_SGxWdS4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uM13vPsFH0iG5MuRBrwM7pPI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:52
TumTum schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 10:52:
[...]

Om hier nog even op terug te komen. De xbox is 'weer' onderweg naar mij na reparatie. Ik heb alleen geen idee wat ze hebben gedaan. Normaal gesproken krijg ik door van een bedrijf wat ze hebben gedaan om het op te lossen of wat er mis mee was. Microsoft kan dit dus niet aangeven?
Korte omschrijving: Mijn xbox maakte een knettergeluid en er kwam een hele sterke geur vanaf. Capacitor of iets in die richting? Het leek iets in de voeding wat niet goed was. De geur was zo sterk dat ik vragen kreeg in huis of er iets in brand stond. Ja, mijn xbox.

Ik heb de xbox voor reparatie naar MS gestuurd met een brief erbij wat ermee aan de hand was. De console functioneert nog wel. Dus wat doen zij? Gewoon een simpele checklist afgaan. Alles een vinkje en weer terug. Console start: Ja, leest discs: Ja. enzovoorts.

Garantie is direct op verlopen gezet (had tot eind feb en is op dag van reparatie op 0 gezet). Ik haalde de xbox net uit de doos en de sterke geur van een verbrand component was gelijk dik aanwezig. Ze hebben waarschijnlijk helemaal NIETS gedaan.

[ Voor 11% gewijzigd door TumTum op 29-12-2023 14:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

TumTum schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:46:
[...]

Korte omschrijving: Mijn xbox maakte een knettergeluid en er kwam een hele sterke geur vanaf. Capacitor of iets in die richting? Het leek iets in de voeding wat niet goed was. De geur was zo sterk dat ik vragen kreeg in huis of er iets in brand stond. Ja, mijn xbox.

Ik heb de xbox voor reparatie naar MS gestuurd met een brief erbij wat ermee aan de hand was. De console functioneert nog wel. Dus wat doen zij? Gewoon een simpele checklist afgaan. Alles een vinkje en weer terug. Console start: Ja, leest discs: Ja. enzovoorts.

Garantie is direct op verlopen gezet (had tot eind feb en is op dag van reparatie op 0 gezet). Ik haalde de xbox net uit de doos en de sterke geur van een verbrand component was gelijk dik aanwezig. Ze hebben waarschijnlijk helemaal NIETS gedaan.
Ik zou gewoon even bellen en het verhaal aan de telefoon uitleggen. Lossen ze vast wel goed op.

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TumTum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:52
d.bakker84 schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 14:11:
[...]

Ik zou gewoon even bellen en het verhaal aan de telefoon uitleggen. Lossen ze vast wel goed op.
Ja, dit besproken met de support en het verhaal uitgelegd. Ik vertrouw de console niet meer. Dit moet ik de volgende keer direct doen. Scheelt misschien een console heen en weer sturen voor niets. Via de website kun je ook niets aangeven en heb dit via een brief gedaan. Dat had natuurlijk ook geen zin.

En over de garantie: Die was nog actief, maar wel op verlopen gezet in mijn account. Geen idee waarom dit zo is. Ik werd in ieder geval goed en vriendelijk geholpen.

[ Voor 13% gewijzigd door TumTum op 29-12-2023 14:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
G_Dragon schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:05:

[Afbeelding]
Majin Vegeta. Een van de coolste momenten van hem in de serie. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
justifire schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:09:
[...]

Kom op met die 60fps update!
Ik vind 30fps vaak niet speelbaar en irriteer me mateloos zoals bij Starfield of Quantum Break maar bij RDR2 heb ik er niet zo last van :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
De laatste this week on Xbox van 2023 is er.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PdeBie schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 16:24:
[...]

Majin Vegeta. Een van de coolste momenten van hem in de serie. _/-\o_
Ja dat was zeker een gaaf moment in de serie maar ook heftig met die world tournament..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cemmey
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-09 10:38
G_Dragon schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:05:
Een nieuwe speciale oudjaars raid in Xenoverse 2, vanmorgen gelijk aan de slag gegaan en behoorlijk snel de 100.000 punten gehaald d:)b

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij het zien van Dragonball Z, kriebelt het altijd om weer even te gaan kijken of te spelen. Als je ermee bent opgegroeid zal het nooit vervelen denk ik, hoe oud je ook bent!! Helaas kan mijn vrouw niet tegen het vele geschreeuw tijdens het vechten... |:( 8)7

Kippenvel moment uit de serie _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
Cemmey schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:17:
[...]

Bij het zien van Dragonball Z, kriebelt het altijd om weer even te gaan kijken of te spelen. Als je ermee bent opgegroeid zal het nooit vervelen denk ik, hoe oud je ook bent!! Helaas kan mijn vrouw niet tegen het vele geschreeuw tijdens het vechten... |:( 8)7

Ah man geweldig was het, elke dag na school.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Katseviool
Voor de Tweakers met een core controller of twijfelen tussen een Elite voor de paddles. Ik
heb net deze van Amazon ontvangen en die werken echt top :)

Ben je met de huidige Core aanbieding voor zo’n €100 helemaal klaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Katseviool op 29-12-2023 21:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Katseviool schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:34:
Voor de Tweakers met een core controller of twijfelen tussen een Elite voor de paddles. Ik
heb net deze van Amazon ontvangen en die werken echt top :)

Ben je momenteel voor zo’n €100 helemaal klaar.
Das geen verkeerde deal, ik heb zelf momenteel mijn ogen op de Turtle Beach Stealth Ultra, echter momenteel uit verkocht bij Turtle Beach zelf, dus ben het wachten tot hij weer op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cemmey schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:17:
[...]

Geweldig moment! Wij kijken het momenteel samen overnieuw, mijn vriendin heeft alleen DB en DB Super door mij gezien dus het werd tijd voor DBZ.. ik kijk het zelf elk jaar opnieuw :)

Maar Xenoverse 2 blijft ongeslagen sinds zijn release, hopelijk gaat Dragon Ball: Sparking! ZERO hier verandering in brengen. Dragon Ball Z: Kakarot was ook een geweldig spel maar kon niet op tegen Xenoverse 2 waar ik nu al 1500 uur in heb en de uren nog steeds blijven tellen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
Linksquest schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:38:
[...]

Das geen verkeerde deal, ik heb zelf momenteel mijn ogen op de Turtle Beach Stealth Ultra, echter momenteel uit verkocht bij Turtle Beach zelf, dus ben het wachten tot hij weer op voorraad is.
Ik las gemengde reviews op Reddit maar jij gaat er nog steeds voor? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Linksquest schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 21:38:
[...]

Vermoed dat je hem per direct kan overnemen van @uchiha tijntje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

justifire schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 13:09:
[...]

Kom op met die 60fps update!
Dat gaat Rs nooit doen... die verkopen hun oma nog voordat ze iets gratis geven 8)7 .... heel mss over een tijdje voor full price :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 23:01:
[...]

Vermoed dat je hem per direct kan overnemen van @uchiha tijntje :)
Haha die is al weer een tijdje terug naar Bol.com.

Zit nu nog te wachten op de elite core. Vorige week zondag besteld maar die moet nog binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:09:
[...]

Maar Xenoverse 2 blijft ongeslagen sinds zijn release, hopelijk gaat Dragon Ball: Sparking! ZERO hier verandering in brengen. Dragon Ball Z: Kakarot was ook een geweldig spel maar kon niet op tegen Xenoverse 2 waar ik nu al 1500 uur in heb en de uren nog steeds blijven tellen :o
Ik heb Kakarot nog op mijn wishlist staan en blijkbaar moet Xenoverse daarbij? 😇

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Hier even een update voor de turtle beach stealth ultra. Lang naar uitgekeken maar ook hier gaat deze weer retour. Bij mij zit er na een uurtje of 5 spelen spelingsruimte bij mijn rechter stick. Daarnaast ben ik niet overtuigd van de rest van de kwaliteit van de controller. De mousclick knoppen werken wel heel fijn alleen door de backbuttons zal ik deze niet veel gebruiken. Het instellen van deze knoppen werkt via het schermpje wel top. Alleen vind ik de paddles van de elite controller fijner werken omdat je met 4 vingers ze onafhankelijk van elkaar kunt gebruiken. Met de knoppen van de stealth ultra gebruik je 1 vinger voor 2 knoppen wat ik zelf niet prettig vind. Kortom de controller gaat terug naar Bol. Ik krijg deze week mijn nieuwe elite core weer terug van Bol. Deze had last van drift en een A knop die niet altijd goed werkt en is gerepareerd (waarschijnlijk een nieuwe). Zou ik de stealth ultra aanraden? Nee na mijn eigen ervaringen niet en als ik op Reddit lees waar andere mensen last van hebben ook niet. Misschien dat als er een aantal aanpassingen worden gedaan deze weer interessant wordt. Hopelijk komt de Eilte 3 snel of een andere controller. Tot die tijd blijft de elite core (met backpaddles) mijn controller to go!
Pagina: 1 ... 186 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord