In aanvulling op deze plaatjes met meest gespeelde games; wat waren het afgelopen jaar nog meer jullie 'top-games' qua gameplay/graphics/sounds/story etc? En wat waren jullie grootste tegenvallers?
Dat hoeft dus niet perse op basis van het aantal speeluur te zijn
Ook die ene parel met 6 uur speeltijd telt gewoon mee 
Voor mij waren de toppers toch wel: Desperados 3, Cyberpunk 2077 (begin dit jaar, dus zonder de DLC/update) en Hitman: world of assassination
Desperados top, sowieso al vanwege het genre. Ook toffe westernsfeer. Cyberpunk vanwege de story, en de graphics en Hitman - gewoon tof om in de schoenen van een hitman te staan
Grootste teleurstellingen voor mijwaren Hellblade: senuas sacrifice en Serious Sam 4. Bij Senua kwam ik op een gegeven moment vast te zitten door een stomme autosave, waardoor ik na laden bijna instant dood ging
Hierna was ik er gewoon helemaal klaar mee, terwijl de game tot aan dat moment best tof was.
Van Serious Sam had ik denk ik te hoge verwachtingen vanwege jeugdsentiment naar deel 1; maar deel 4 vond ik baggerslecht. Gelukkig zit hij in Gamepass
Dat hoeft dus niet perse op basis van het aantal speeluur te zijn
Voor mij waren de toppers toch wel: Desperados 3, Cyberpunk 2077 (begin dit jaar, dus zonder de DLC/update) en Hitman: world of assassination
Desperados top, sowieso al vanwege het genre. Ook toffe westernsfeer. Cyberpunk vanwege de story, en de graphics en Hitman - gewoon tof om in de schoenen van een hitman te staan
Grootste teleurstellingen voor mijwaren Hellblade: senuas sacrifice en Serious Sam 4. Bij Senua kwam ik op een gegeven moment vast te zitten door een stomme autosave, waardoor ik na laden bijna instant dood ging
Van Serious Sam had ik denk ik te hoge verwachtingen vanwege jeugdsentiment naar deel 1; maar deel 4 vond ik baggerslecht. Gelukkig zit hij in Gamepass
/f/image/93olUl9q72GsUr9un05hFhv3.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wQ3hafswOYPodOOpXEpyqgrM.png?f=user_large)
/f/image/i0T5crRAjznHlTfmFKbLtpDY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kvHdHTz4U1yXm4n6Vb4Tof30.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fdTXDEWjvL1Km0IBFFJFB6LO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xJMP28PaEAuxCAFsJ9cBR4vq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s10bqNl7MSKSsg0XGsIuVm67.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eU2WiyRGoZ0q78KxAvpgDwOu.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FIJh5GAMKokmCA1KeHJ7PUts.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3DeSoOXLsGV7PnVtkpLDdLKc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wF1hRQV0QC9Ht0SlY6AdMK9m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IrdyVSiLi1TBxkfj0ns3O8FG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ygkXHCkA9WbtHORVRTjVfUSn.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ExqOVEgvz1YWQCeZ2PbbSRm1.jpg?f=fotoalbum_tile)

/f/image/oksfQwmkQvM0Y0JGSWyXxvIM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/l852g83DI0QZw3S1S3vuZYf2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/17WpoLjgq2H6I0AxCMLzowfM.jpg?f=fotoalbum_large)