✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
:fill(white):strip_exif()/f/image/dPWTec0lXArTVevcwlI7hoZN.png?f=user_large)
Weet ook niet hoe ik bij dit spel maar 20 gs heb gescoord, heb alle 70 (?) missies gedaan, zover ik weet alle side missies en ook nog wat getennist en andere minigames…

Onverwachts maar wel leuk!
Ja klopt is al een paar dagen zo cheap! Ik ga het spel denk ik niet spelen, ligt niet echt in mijn straatje..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Game is super tof maar het moet je idd wel liggen...beetje niche . maar als doorgewinterde rpg speler wel een must play , ben op de ps5 al 109 uurtjes in en in act 3 vind het wel een van de beste rpgs ooit gemaakt.G_Dragon schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:07:
[...]
Ja klopt is al een paar dagen zo cheap! Ik ga het spel denk ik niet spelen, ligt niet echt in mijn straatje..
Maar dat turn based moet je wel liggen.... voor 15 euro zeker het proberen waard als je twijfelt. Maar eigenlijk is de game zn volledige prijs dubbel en dwars waard ongekend wat ze hier hebben neergezet in opties en mogelijkheden maar moeilijk in woorden te omschrijven, moet je echt zelf ervaren. The Witcher 3 is er in iedergeval kinderspel bij
[ Voor 19% gewijzigd door NightShadow22 op 11-12-2023 21:20 ]
:strip_exif()/f/image/J797ahW50Oi4fJguBwaWr2N4.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt alleen niks van omdat ik meerdere accounts met games heb vreemd dat hij niet gewoon alles meerekend wat je via je main speelt, sinds update 2.0 zit er 200+u in Cp en Phantom liberty en mss nog wel meer in Armored core 6 en andere games.
Maar Remnant was zeker 🔥🔥
[ Voor 51% gewijzigd door NightShadow22 op 11-12-2023 21:47 ]
[ Voor 48% gewijzigd door On_E op 11-12-2023 21:59 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Grounded is het meer dan waardilm schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:27:
Dit is dus een complete verrassing. Ik heb me goed geamuseerd met grounded, maar 130 uur?!? Tijd voor bezinning
[Afbeelding]
@Beakzz Heb je zin in GTA6
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-12-2023 22:40 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

De Xbox meer gebruikt dan vorig jaar iig ook al was het bijna exclusief voor 1 game. Power Wash Simulator is 1 plek gezakt gok ik
@uchiha tijntje Mwah denk het wel, maar nog zo ver weg dat ik er nog wat onverschillig onder ben. Hopelijk houden ze het online gedeelte een beetje leuk.
[ Voor 69% gewijzigd door Beakzz op 11-12-2023 22:41 ]
Dat is veel te weinig STS!On_E schreef op maandag 11 december 2023 @ 21:57:
175 uur Slay the Spire maar dit jaar, valt mee.
[Afbeelding]

Ik dacht eigenlijk dat ik diablo iv niet zo boeiend vond.
ik zocht even op tweakers of er uberhaupt een forum was van the day before , ik kom net dit nieuws tegen namelijk en je hebt gelijk gehad wat betreft het niet vertrouwen in dit projectdevilsnight schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 15:45:
[...]
Ik vetrouw die hele studio en het project niet. We gaan het zien, maar dit kanaal legt het goed uit. Fishy for sure! En de downgrade is een feit.
[YouTube: The Day Before - TREAD WITH CAUTION]
dit voelt toch als een enorme scam , hoop voor de mensen die betaald hebben hun geld terug krijgen en dat dit zeker nog een grote staart gaat krijgen in de toekomst voor early acces games .
https://pragalicious.com/...-sluiting-van-studio-aan/
psn: taker-mart
Verwijderd

Ik ben helemaal over op het Xbox Series X systeem. Ik speelde veel op de Nintendo 64, Xbox 360, PS4 en de PC vroeger.
Ik ben nu bezig met GTA V op de Series X die ik al had uitgespeeld op de Xbox 360 en 100% heb op de PS4.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat is wel bijzonder, aangezien je volgens mij een stuk of 10 'unmissable'-story achievements gemist hebtsewer schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:19:
[Afbeelding]
Weet ook niet hoe ik bij dit spel maar 20 gs heb gescoord, heb alle 70 (?) missies gedaan, zover ik weet alle side missies en ook nog wat getennist en andere minigames…
Voor mij dit jaar Forza Motorsport als meeste gespeelde game, niet geheel onverwacht
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
:strip_exif()/f/image/5GK2zo6JFFZixZF1ykIS6BGA.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik had persoonlijk Forza Horizon 4 verwacht (die heb ik dit jaar pas gekocht in een sale), maar schijnbaar toch niet zoveel gespeeld als ik dacht. Kan ook wel kloppen met Cyberpunk 2077 die ik héél veel op de PC heb gespeeld. En ik heb natuurlijk nog een Switch gekocht dit jaar waar de nodige uurtjes in gegaan zijn.
Waarom geld terug krijgen? Risico van de consument toch? Softwarebedrijven vallen continu om. En het gaat om 40 euro, leergeld dus, die kopers staan morgen niet dakloos op straat.taker1987 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 02:39:
[...]
dit voelt toch als een enorme scam , hoop voor de mensen die betaald hebben hun geld terug krijgen en dat dit zeker nog een grote staart gaat krijgen in de toekomst voor early acces games .
https://pragalicious.com/...-sluiting-van-studio-aan/
Maar speciaal voor jou:
"Today we are working with Steam to open up refunds for any players who choose to make a refund. We'll give further updates in the nearest future."
edit: rest verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Amos_x op 12-12-2023 10:30 ]
Nee hoor net gekocht voor 15 euro en meteen ingewisseld. Een dezer dagen eens downloaden.
Lees je even in over de ontwikkeling van deze game en dan snap je dat je dit wel degelijk scam kunt noemen.Amos_x schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:16:
[...]
Waarom geld terug krijgen? Risico van de consument toch? Softwarebedrijven vallen continu om. En het gaat om 40 euro, leergeld dus, die kopers staan morgen niet dakloos op straat.
Maar speciaal voor jou:
"Today we are working with Steam to open up refunds for any players who choose to make a refund. We'll give further updates in the nearest future."
En dit is wel iets anders dan een scam. De deflatie van woordenschat mag ook wel eens ophouden. Een scam is compleet gebakken lucht, niets in het handje, ... Hier is wel degelijk een product geleverd. Een slecht product wellicht (weet er het fijne niet van), maar er is aan gewerkt, met echte mensen, in een echte studio. Dit is geen scam. Een scam is wat je dagelijks kan vinden op marketplace, mensen die items verkopen, enkel op verzending, te betalen op een vage online bank, en je nooit iets toesturen.
Ik vind het persoonlijk jammer dat er geen AA games meer zijn, of niemand die nog in die markt risico's wil nemen. Mijn leukste game herinneringen zijn vaak dat soort janky titels waar je nog eens goed kon lachen en aankloten. Nee, tegenwoordig moet alles super polished zijn, of niet zijn. Ook voor studio's die daar niet de capaciteiten of resources voor hebben. Slechte zaak.
https://insider-gaming.com/signs-the-day-before-was-a-scam/
Ok, blijkbaar meer scammy dan ik op het eerste zicht kon zien. I stand corrected.Raem schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:27:
[...]
Lees je even in over de ontwikkeling van deze game en dan snap je dat je dit wel degelijk scam kunt noemen.
https://insider-gaming.com/signs-the-day-before-was-a-scam/
Maar mijn punt blijft staan, de enige manier om dit de wereld uit te helpen is de consument op te voeden. En wie niet leren wil, moet maar op de blaren zitten. Een paar keer zoiets kopen, en ze leren het vanzelf wel af, waardoor de markt hiervoor een stuk kleiner wordt.
Door de consument steeds zo sterk te beschermen (zodat ze op automatische piloot en zonder risico zomaar aankopen gaan doen) krijg je net dit soort excessen waar geld naar scammers vloeit.
Dus hard, ja, maar leermoment.
Mwa, de situatie hier is toch wel iets anders hoor... Key is dat de game 5 dagen geleden pas in early access uitgekomen is (en als ik het goed begrijp alleen op steam dus eigenlijk niet eens van toepassing hier). Als je dan een paar dagen later de game cancelt, dat is gewoon echt een scam en niet een kwestie van early access weet je niet zeker of het wordt wat je hoopt. En dan is het niet meer dan normaal dat een Valve daar hun verantwoordelijkheid ook in neemt, dat is deel van waarom ze 30% van elke aankoop kunnen incasseren.Amos_x schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:41:
[...]
Ok, blijkbaar meer scammy dan ik op het eerste zicht kon zien. I stand corrected.
Maar mijn punt blijft staan, de enige manier om dit de wereld uit te helpen is de consument op te voeden. En wie niet leren wil, moet maar op de blaren zitten. Een paar keer zoiets kopen, en ze leren het vanzelf wel af, waardoor de markt hiervoor een stuk kleiner wordt.
Door de consument steeds zo sterk te beschermen (zodat ze op automatische piloot en zonder risico zomaar aankopen gaan doen) krijg je net dit soort excessen waar geld naar scammers vloeit.
Dus hard, ja, maar leermoment.
Gamertag: FinrazielNL
:strip_exif()/f/image/eLkZdYwH0rNeZOHZge2Ymflk.jpg?f=fotoalbum_large)
Oeps
En zelfs sinds Juli compleet gestopt te zijn met COD haha
Komend jaar weer fijn m'n tijd besteden aan singleplayer games.
[ Voor 13% gewijzigd door baswillems1 op 12-12-2023 12:10 ]
Here's how to cancel your Xbox Game Pass subscription: https://t.co/EzcwjjELTE pic.twitter.com/WgpRpL64up
— IGN (@IGN) 12 december 2023
Waar heb je het over? Wat bedoel je met 'xbox tax' in deze context? Wie int de 'tax'? 'Apple tax' begrijp ik, namelijk je betaalt meer voor het merk en imago aan Apple. Door te cancellen betaal je juist minder aan xbox? Dus IGN tax? Maar zij verdienen hier niets mee. Of playstation tax?drakiesoft schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:45:
En dan beweren dat IGN media niet biassed is. Xbox tax hier aan het werk...
[Embed]
En niet zo paranoia, dat soort guides bestaan voor elke service. Niet iedereen is er even handig mee, dus vind ik dat prima. Iemand zoekt "how to cancel" en dan heeft ign een pagina om traffic naar hun site te trekken. Prima, doet iedereen.
Trouwens, onlangs in hun NGCW playlists, kreeg xbox best wel goede punten en een positief rapport, en waren ze hard voor playstation. Er is ook een dedicated xbox podcast die ik regelmatig beluister, want ik volg game nieuws voor m'n plezier, en bij ign is het leuk luisteren namelijk. Ipv eindeloze azijnpisserij.
Het zal je opgevallen zijn dat ze als alternatief onderaan de pagina EA+ aanraden of ubisoft+ , en niet PS+
Dat soort artikelen plaatsen ze ook over Playstation. Echt weer spijkers op laag water zoeken dit.drakiesoft schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:45:
En dan beweren dat IGN media niet biassed is. Xbox tax hier aan het werk...
[Embed]
Werkt het bij deze codes om je xbox regio aan te passen of moet je dit via een VPN van Egypte claimen?
Je hoeft niets aan te passen. Enkel VPN is voldoende. Er zijn echter maar weinig gratis VPN's met Egypte erin. Ik heb toevallig van de week een ander game op vakantie in Egypte gekocht, VPN.lat werkt prima op mijn (Android) telefoon.Dabuh schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 15:23:
[...]
Werkt het bij deze codes om je xbox regio aan te passen of moet je dit via een VPN van Egypte claimen?
:strip_exif()/f/image/11lQuF3hM9JKNXKNZq8knydc.jpg?f=fotoalbum_large)
Zeker jammer, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de E3 al jaren niet meer echt volgde. De toegevoegde waarde is toch redelijk afgenomen door de opkomst van het www.G_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:34:
[Afbeelding]
![]()
Einde van een tijdperk, vind dit oprecht heel erg jammer! Wat was het elk jaar weer gaaf om uit te kijken naar de E3 met veel aankondigen maar tegenwoordig heb je steeds vaker kleinere of shows tussendoor waardoor ik hun beslissing wel snap.
In hoeverre is "Each one bigger than the last" nog van toepassing? Het verloor namelijk mijn interesse toen het eigenlijk steeds kleiner werd en grote partijen zich meer en meer terugtrokken. Is dat de laatste jaren omgedraaid? Of refereren ze juist aan het tijdperk van de hoogtijdagen?
En vanaf het moment dat shows gepresenteerd werden door zogenaamde Youtube content creators.KlaasjeNL schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:51:
[...]
Het verloor namelijk mijn interesse toen het eigenlijk steeds kleiner werd en grote partijen zich meer en meer terugtrokken.
F1 2021 - Standard Edition | Xbox Series X voor €3.
FIFA 21 NXT LVL Editie | Xbox Series X voor €3
Rainbow Six Extraction | Xbox One & Xbox Series X voor €5
Just Dance 2023 (Code in Box) | Xbox Series X voor €5.
Assassin's Creed Valhalla Xbox One | Xbox Series X voor €5
F1 22 | Xbox Series X voor €5.
Rabbids: Party of Legends | Xbox One voor €5.
FIFA 23 | Xbox One voor €5.
FIFA 23 | Xbox Series X voor €6.
F1 23 | Xbox One & Xbox Series X voor €10.
Crisis Core: Final Fantasy VII | Xbox Series X voor €20.
The Crew Motorfest | Xbox One voor €29,99.
The Crew Motorfest | Xbox Series X voor €29,99.
Dat is jammer. E3 week vond ik altijd leuk. Zowel anno 2023 als toen ik het nieuws uit de PU moest lezen.G_Dragon schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 16:34:
[Afbeelding]
![]()
Einde van een tijdperk, vind dit oprecht heel erg jammer! Wat was het elk jaar weer gaaf om uit te kijken naar de E3 met veel aankondigen maar tegenwoordig heb je steeds vaker kleinere of shows tussendoor waardoor ik hun beslissing wel snap.
10x liever dan the game awards. Ik kan er echt niet bij dat iemand die random awards bedenkt inmiddels zo’n grote invloed heeft met zijn show die volledig draait op advertenties en celebrities.
Hij is er weer https://www.eneba.com/xbo...w.eneba.com%2F&enb_term=4
Ik geef het nog een paar jaar en dan stort dit ook wel weer in. Er komt een punt dat mensen gewoon niet meer kijken.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:58:
[...]
Dat is jammer. E3 week vond ik altijd leuk. Zowel anno 2023 als toen ik het nieuws uit de PU moest lezen.
10x liever dan the game awards. Ik kan er echt niet bij dat iemand die random awards bedenkt inmiddels zo’n grote invloed heeft met zijn show die volledig draait op advertenties en celebrities.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
:strip_exif()/f/image/qvqEQu2A1n17VsMammnRsj0S.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb net Cyberpunk 2077: Ultimate Edition gehaald via Egypte voor geen €23 op Eneba. Omdat ik wel erg nieuwschierig ben hoe het spel met de current-gen update speelt en hoe de dlc is, mooi voor in mijn backlog als ik klaar ben met Avatar.
De charme was er toch al af.uchiha tijntje schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 17:58:
[...]
Dat is jammer. E3 week vond ik altijd leuk. Zowel anno 2023 als toen ik het nieuws uit de PU moest lezen.
Games worden al jaren voor release gespoilerd op youtube en 100 andere websites.
Eigenlijk weten we alles al, hebben we alles al gezien of wordt het een dag van tevoren geleaked.
Vroeger waren er echt gave nieuwe games / hardware aankondigingen waar je op zat te hopen maar niet wist of het zou komen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Via deze link kwam ik erachter dat ik maar liefst 1000 uur op de teller had staan in totaal dit jaar. Dat leek me wat sterk tot ik zag dat de PC versie van Football Manager 23 meegeteld was, die had ik via Gamepass dus al die uurtjes telden ook mee. Tsja, dan kom ik wel aan zo’n aantal, die stond regelmatig aan als ik voetbal of een serie zat te kijken.
[ Voor 9% gewijzigd door On_E op 12-12-2023 20:14 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[ Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 12-12-2023 20:55 ]
Ik heb de game gewoon digitaal full price op playstation gekocht, en het is altijd leuk dat andere er ook van kunnen genieten dus share ik gewoon de aanbieding.Timothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:53:
Misschien is het wat zeurderig of moraalridderig of whatever maar vind het toch altijd wel wat jammer als devs van dit soort topgames niet gesupport worden door gamers die de game "normaal" kopen. Dit soort topwerk mag daar wel voor beloond worden imo.
Altijd maar dat klagen om te klagen, als de worst bij de slager om de hoek een 10tje is en 2 straten verder 5 euro ga ik ook naar de andere slager.
[ Voor 12% gewijzigd door NightShadow22 op 12-12-2023 20:57 ]
Ja, dat is tof!NightShadow22 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:57:
[...]
Ik heb de game gewoon digitaal full price op playstation gekocht
Tegenwoordig wordt er veelal geklaagd over buggy games, games vol dlc, gebroken games etc. Als een dev dan een game uitbrengt die niet alleen doet wat het moet doen, maar ook nog eens zonder allerlei dlc winstbejag en rare bugs dan mogen wij als gamers die devs dan ook wel laten zien dat we dat waarderen.
Ja ok daar heb je zeker een punt, maar het zijn nogal duure tijden tegenwoordig als mensen dan voor wat minder geld intens kunnen genieten vind ik dat die mensen ook gegund. Ik koop 95% van mn games full price want Digital ps maar dat wist je al. en idd soms Eneba voor Xbox.Timothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:59:
[...]
Ja, dat is tof!
Tegenwoordig wordt er veelal geklaagd over buggy games, games vol dlc, gebroken games etc. Als een dev dan een game uitbrengt die niet alleen doet wat het moet doen, maar ook nog eens zonder allerlei dlc winstbejag en rare bugs dan mogen wij als gamers die devs dan ook wel laten zien dat we dat waarderen.
En de devs zijn gewoon betaald want die codes zijn legit van de uitgever en uitgegeven door dezelfde uitgever.
[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 12-12-2023 21:05 ]
Ik baal dat die fysieke versie zo duur is! 100 euro inc verzending.
Nee maar je hebt daar wel een punt, dat is gewoon prima dat je er zo over denkt en wow 100 euro plus verzending?! is dat de special edition dan? dat is erg prijzig man.Timothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:05:
Ja, wat ik al zei hoor. Het is uiteindelijk wat zeurderig en moraalridderig maar bij dit soort devs mag het geld wel rechtstreeks binnenrollen ipv bij shady keyboeren haha.
Ik baal dat die fysieke versie zo duur is! 100 euro inc verzending.
Je hebt best een punt hoor, maar anders zou ik de game sowieso nooit gekocht hebben want ik weet vrijwel zeker dat het niet mijn type spel is. Nu hebben ze toch nog wát aan me verdiend, én wie weet verrast het me wel en hebben ze aan mij een potentiële nieuwe klant voor in de toekomstTimothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:53:
Misschien is het wat zeurderig of moraalridderig of whatever maar vind het toch altijd wel wat jammer als devs van dit soort topgames niet gesupport worden door gamers die de game "normaal" kopen. Dit soort topwerk mag daar wel voor beloond worden imo.
Nou, heb nu net 2 crashes gehad binnen 5 minuten. Zo bugvrij is die nog niet.Timothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 20:59:
[...]
Ja, dat is tof!
Verder wel een enorm gave game. Neemt teveel tijd in beslag dat ten koste gaat van een goede nachtrust. Dromen over save throws is niet goed
Hmmm ja dat is wel minder man. Beetje overdreven inderdaadTimothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:07:
Zit een poster bij en wat postkaarten. Maar je hebt geen keuze voor een versie zonder dat spul haha.
Ja vet he! en de dlc ook man pohhh heb er dit jaar samen met 2.0 wel 200+ uurtjes ingestoken op de Series X.Timothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:20:
Ik zit voor nu nog vol in Cyberpunk. Vond het echt een slechte rotgame bij release maar vermaak me er nu opperbest mee. Lekker stealthy spelen.
Links om of rechtsom 8K zal er met de volgende generatie komen. Overigens lijken de geruchten op een PS5 Pro waar te zijn. Ik heb niet het idee dat Microsoft het bij de Series X laat met deze generatie.uchiha tijntje schreef op zondag 10 december 2023 @ 19:43:
[...]
8K is op dit moment echt een kansloze exercitie en heeft totaal geen marketing waarde. Op zich is 4K wellicht de resolutie van deze generatie want de vorige generatie (ps4 / Xbox one zaten op 720/1080). De One X en Pro haalden ook zelden volledige 4K.
Laat developers eerst maar eens een stabiele 60fps halen. Dat lukt ze amper op 4K wat ook helemaal niet erg is. Want upscaling technieken worden steeds beter.
https://www.manners.nl/gta-6-playstation-5-pro-ps5/
Volgens mij heb je die niet voor onder de 8k euro in huisTimothy3000 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:44:
Zijn er überhaupt veel mensen die een 8k tv in huis hebben?
Wel leuk voor als je een super Yacht hebt liggen ergens in een bananen republiek hier ver vandaan
[ Voor 15% gewijzigd door NightShadow22 op 12-12-2023 22:10 ]
Een PS5pro zou ik echt fantastisch nieuws vinden! Als die daadwerkelijk een RDNA3 GPU krijgt met om en nabij de 30Tflop is dat echt een fijne upgrade. Aan de cpu zijde moet er dan ook wel een forse upgrade komen om dat bij te kunnen houden. Kan me niet voorstellen dat MS niet mee gaat in de tussentijdse hardware upgrade als Sony er wel mee op de proppen komt.DeJurist schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 21:38:
[...]
Links om of rechtsom 8K zal er met de volgende generatie komen. Overigens lijken de geruchten op een PS5 Pro waar te zijn. Ik heb niet het idee dat Microsoft het bij de Series X laat met deze generatie.
https://www.manners.nl/gta-6-playstation-5-pro-ps5/
Vraag me dan wel af of je echt nog kan spreken over een pro versie van de current gen. RDNA3 is een nieuwe architectuur. Bij de vorige pro modellen bleef de GPU en CPU steken op de architectuur van de base versies, alleen met veel meer rekenkracht.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Daar vergis je je in (ben er stiekem vaker naar aan het kijken om er een supermonitor voor mijn werk voor te makenNightShadow22 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:09:
[...]
Volgens mij heb je die niet voor onder de 8k euro in huisbeetje nutteloos zoals je al eerder zei haha.
Dat wist ik niet. Dat valt idd reuze mee😎sewer schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:52:
[...]
Daar vergis je je in (ben er stiekem vaker naar aan het kijken om er een supermonitor voor mijn werk voor te maken), de goedkoopste is 999 euro, en er is best wat keuze tot 2000 euro. categorie: Televisies
Hmmmz, een 8K televisie voor €1K kan volgens mij nooit een mooi beeld geven. Misschien ben ik verwend met mijn OLED tv, maar weet zeker dat ik liever 4K OLED heb dan een 8K LCD.sewer schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:52:
[...]
Daar vergis je je in (ben er stiekem vaker naar aan het kijken om er een supermonitor voor mijn werk voor te maken), de goedkoopste is 999 euro, en er is best wat keuze tot 2000 euro. categorie: Televisies
Een betaalbare 8K OLED zal nog wel wat jaren op zich laten wachten. Maar voor mij persoonlijk hoeft dat voorlopig echt nog niet, er valt nog zat te verbeteren aan 4K (qua consoleprestaties). En veel liever dat dan brakke 8K op 15fps.
En behalve evt. consoles is er verder toch geen 8K content voorlopig. Lineaire tv heeft sowieso nog bijna geen 4K content, en verwacht niet dat streaming diensten er mee beginnen voorlopig.
Is dit wel veilig ? Ik bedoel geen ban aan je broek kans.
Ja gewoon legit, ik speel zo al jaren 99% van mn xbox games.Hunterrnl schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:51:
[...]
- VPN op het land zetten waar die key voor is
- In Windows naar Time & language | Language en region gaan en de 'Regional format' op dat land zetten
- Xbox-app starten en die key claimen
Stap 2 hoeft niet eens. Ik gebruik enkel VPN, en ga dan in browser naar redeem.microsoft.com en klaar.sewer schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:55:
Ja, is veilig. Als ik het via de xbox app in Windows claim, dan doe ik:
- VPN op het land zetten waar die key voor is
- In Windows naar Time & language | Language en region gaan en de 'Regional format' op dat land zetten
- Xbox-app starten en die key claimen
kloptPowder Toastman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:57:
[...]
Stap 2 hoeft niet eens. Ik gebruik enkel VPN, en ga dan in browser naar redeem.microsoft.com en klaar.
Handig om te weten, maar moet wel als je de windows xbox app gebruikt. Maar zelfs als ik het daar vergeet (of ik vergeet de VPN aan te zetten), dan werkt het redeemen niet, maar na aanzetten van de vpn/region werkt het daarna wel gewoon. Ze zijn er dus erg coulant in (itt tot bijv een spotify die actief probeert tegen te gaan dat je in thailand of zo het abo afsluit).Powder Toastman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:57:
[...]
Stap 2 hoeft niet eens. Ik gebruik enkel VPN, en ga dan in browser naar redeem.microsoft.com en klaar.
Mensen, waaronder ik zelf, kopen ook via eneba dirt cheap Gamepass core kaarten. Dat werkt in feite op dezelfde manier als met deze game. Tijdje terug voor € 6 RDR 2 gekocht via Turkse VPN. Werkt allemaal prima.Hunterrnl schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:51:
[...]
BG3 is een Egyptische key. Egypte zie je dan weer niet in alle VPN diensten als server.
[ Voor 20% gewijzigd door Hulleman op 13-12-2023 12:48 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik zie ook echt de meerwaarde van 8K niet. Renderen hierop kost zo veel kracht van een console en de meerwaarde is zeer gering. Tenzij je heel kort op een 75" scherm gaat zitten, ga je nagenoeg geen verschil zien. Dit is niet zoals de stap van 720-->1080 of 1080 -->2160.Powder Toastman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:46:
[...]
Hmmmz, een 8K televisie voor €1K kan volgens mij nooit een mooi beeld geven. Misschien ben ik verwend met mijn OLED tv, maar weet zeker dat ik liever 4K OLED heb dan een 8K LCD.
Een betaalbare 8K OLED zal nog wel wat jaren op zich laten wachten. Maar voor mij persoonlijk hoeft dat voorlopig echt nog niet, er valt nog zat te verbeteren aan 4K (qua consoleprestaties). En veel liever dat dan brakke 8K op 15fps.
En behalve evt. consoles is er verder toch geen 8K content voorlopig. Lineaire tv heeft sowieso nog bijna geen 4K content, en verwacht niet dat streaming diensten er mee beginnen voorlopig.
Als je een mooi 8K scherm hebt, zal de pracht en praal eerder van het feit komen dat het een Oled is, goede verversingssnelheid heeft of goede zwartwaardes (of iets dergelijks), niet vanwege de 8K.
Héél dicht op een 75" gaan zitten lijkt me ook niet echt comfortabel voor je nek
Jammer dat dit wel een nieuwe standaard gaat worden en de next gen consoles hier wrs mee zullen gaan pronken, zonder dat het echt meerwaarde biedt
Hier de van mij!Martinspire schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 22:40:
Dus ik kan COD nog inhalen met 17 uur aan rocket league
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/09desTwuy1x7sJPfc7ZaDuXz.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel jammer dat die van F1 22 niet klopt, want ik heb gewoon alle achievements gehaald..
Hij toont alleen achievements die je in 2023 hebt gehaald volgens mij.G_Dragon schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:35:
[...]
Hier de van mij!
[Afbeelding]
Wel jammer dat die van F1 22 niet klopt, want ik heb gewoon alle achievements gehaald..
Achievements die je offline hebt behaald tellen ook niet mee (internet even plat bv.).Exactor it schreef op woensdag 13 december 2023 @ 17:42:
[...]
Hij toont alleen achievements die je in 2023 hebt gehaald volgens mij.
Thank you for your patience with us as we work on the Fallout 4 next-gen update. We know you're excited, and so are we! But we need a bit more time and look forward to an exciting return to the Commonwealth in 2024.
— Fallout (@Fallout) 13 december 2023
Goed dat ik dan maar even gekozen heb om te wachten met de twee grote DLC’s
Ah oke! Dat verklaard een hoop!Exactor it schreef op woensdag 13 december 2023 @ 17:42:
[...]
Hij toont alleen achievements die je in 2023 hebt gehaald volgens mij.
Cool, die games heb ik nog op de Commodore 64 gespeeld, en mijn eerste pc, een 486 dx2-100 met dos
Zie dat de laatste 2 (unlimited 2 en eentje over Ferrari’s) niet zo hoge cijfers had, maar we gaan het zien
6,5 uur gemiddeld per dag, de tering.insyN schreef op woensdag 13 december 2023 @ 22:08:
[Afbeelding]
Sjezus.. wist niet dat het zo erg was qua uren…![]()
#1 Fifa 23 (1100 uur)
#2 Monster Hunter Rise (450 uur)
#3 Diablo 4 (200 uur)
Als je van gamen je beroep niet hebt gemaakt mag ik hopen dat je in 2024 gaat minderen? 😅
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
[ Voor 48% gewijzigd door Timothy3000 op 14-12-2023 05:13 ]
Nee dat mag nietAntraXxX schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:39:
[...]
6,5 uur gemiddeld per dag, de tering.
Als je van gamen je beroep niet hebt gemaakt mag ik hopen dat je in 2024 gaat minderen? 😅
(Nou ja je mag hopen wat je wil natuurlijk maar het klinkt nogal judgemental... Sorry het is vroeg en weet geen passend Nederlands woord
Gamertag: FinrazielNL
VeroordelendFinraziel schreef op donderdag 14 december 2023 @ 07:04:
[...]
Nee dat mag niet![]()
(Nou ja je mag hopen wat je wil natuurlijk maar het klinkt nogal judgemental... Sorry het is vroeg en weet geen passend Nederlands woord)
—————————————
Mijn Year in Review volgens Xbox.com.
Ook volgens Xbox.com is Mass Effect mijn nummer 1. En Forza Horizon 4 nummer 2. Dus mijn verwachting van FH4 op 1 klopt enigszins (scheelt maar 40 uur ahum….
:fill(white):strip_exif()/f/image/ktKUgqh2V5Mmlh8YAm5mnIpo.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/B6PIKnTop3EPQIZqddzSfrxP.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/SMjEbT4DiSB4eOrunqQU4OGY.png?f=user_large)
[ Voor 62% gewijzigd door PdeBie op 14-12-2023 07:53 ]
Is niet echt de bedoeling om te gaan minderen, ik haal daar mijn “rust” uit 😅 Ik game in principe zodra het kan. Werk 40uur in de week en als je 3 jonge kids hebt die rond 7-8 uur in bed liggen, dan gaat de Xbox daarna heel snel aan 😬AntraXxX schreef op woensdag 13 december 2023 @ 23:39:
[...]
6,5 uur gemiddeld per dag, de tering.
Maar als ik het vergelijk met de rest hier, dan lijkt het alsof ik teveel vrije tijd heb hahah
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/eGzxG5TLbiZjSkIKSYHNUfiy.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/tnQNfohCF8M9lbudcWpYaj1a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yg5tnRApmNS7d07492mgE5KT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1kGKzrhYhj9dutT3MbSnW1Zt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qYeLFfBPReBA1fimTsmO2UBH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YRpTwVDB1z15QauWDaXCp9cH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/spSxsZfDu8yMS7d1BSJn7R96.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8WR0fP8Jn7h4GzHk9ulgI7Lb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/whmfQ99hsPS6lUyvg7DQDsXL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8bS5spHyaN1bSqzZRvOIuxXw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cANjxtzc09k9UvCl9T8hjGJ6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fAWtCp15MPD5mKMlHLsnIST9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BLVLF9QQTOxYXGHKS4G0Va6j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KKm1AUyZkztAsWby44kijqQv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VgDSYOFqLAilbac0suLe4fgg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/KXfcXpZhVeb9lL9YRNqsLy6h.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wR27Lw4T4f6EYUTPYw8bViHX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/T43nofnGWS8Ssx2YcGZ9Xyb6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/USCbbXWGxCVOfo36qX82z02u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZzXTjsj0cfrmtmOGLsOYnu9o.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Vy3bhc1qNqNeDmOwKW2CsIjr.png?f=fotoalbum_large)