Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01:27
GranCanaria schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:42:
Het enige dat ik nog mis is een handheld waar ik de gamepass games op kan spelen. Met name voor de geweldige indie games. Misschien toch maar eens kijken naar hoe xcloud werkt.

Heeft hier iemand ervaring met xcloud op een handheld?
Geen ervaring met xcloud op een handheld. Maar op de plekken waar ik een geschikte wifi verbinding heb heb ik meestal ook mijn MacBook Air bij de hand. Op de bank heb ik dan laptop op schoot en Xbox controller in de hand, kan eigenlijk geen handheld tegen op.
In de trein gebruik ik wel eens de Nintendo Switch en dat is lekker handzaam. Niet dat daar xcloud op kan draaien, maar heb zelf nog geen scenario gezien waar ik de handheld onderweg gebruik en ook een uitstekende internet verbinding heb.

Maar heb je geen laptop, dan zou thuis indie games spelen op een handheld via xcloud prima moeten werken.

Verwijderd

Albert020 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:15:
[...]

Welke versie gaan de meeste gamers aanschaffen, ik zelf Deluxe Edition ;)

[Afbeelding]
Ik ga voor de gamepass versie. Om vervolgens er weer achter te komen dat race games echt niets zijn voor mij. Uiteraard wel eerst even mopperen over de 'day 1 gamepass' bullsh*t. 8)
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:24:
[...]

Ik ga voor de gamepass versie. Om vervolgens er weer achter te komen dat race games echt niets zijn voor mij. Uiteraard wel eerst even mopperen over de 'day 1 gamepass' bullsh*t. 8)
Toch wel handig die Game Pass.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:15
L23 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:21:
[...]

Geen ervaring met xcloud op een handheld. Maar op de plekken waar ik een geschikte wifi verbinding heb heb ik meestal ook mijn MacBook Air bij de hand. Op de bank heb ik dan laptop op schoot en Xbox controller in de hand, kan eigenlijk geen handheld tegen op.
In de trein gebruik ik wel eens de Nintendo Switch en dat is lekker handzaam. Niet dat daar xcloud op kan draaien, maar heb zelf nog geen scenario gezien waar ik de handheld onderweg gebruik en ook een uitstekende internet verbinding heb.

Maar heb je geen laptop, dan zou thuis indie games spelen op een handheld via xcloud prima moeten werken.
Ik zal dat eens proberen inderdaad. Stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Ik heb zelf een 13inch dell 2 in 1 waar ik het op kan proberen. Ben benieuwd hoe dat werkt. Thanks

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:51
GranCanaria schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:42:
Het enige dat ik nog mis is een handheld waar ik de gamepass games op kan spelen. Met name voor de geweldige indie games. Misschien toch maar eens kijken naar hoe xcloud werkt.

Heeft hier iemand ervaring met xcloud op een handheld?
Ja gebruik het regelmatig op de Steamdeck, maar vooral voor games als Sea of Stars en dat soort minder zware games. Bij Forza Horizon merk ik bv constant dat ik op Xcloud speel dus dan zit ik mij alleen maar te ergeren. Ik droom nog steeds van een native app, maar gezien de SD linux based is zal het niet snel gebeuren.

• Beakzz
JimmyNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:23:
Hmm interessante reviews.. maar ik spring nog niet van mijn stoel. Er is weer een behoorlijk compromis gedaan tussen alle modi. Dat ik mijn seriesX kocht had ik na alle marketing bliss toch het idee dat ik nu een console in handen had welke, zeker in de nabije toekomst, vooral 60FPS op een 1080 scherm zou waarmaken. Maar het is eigenlijk crap. Valt me toch tegen.. maar wat de review goed laat zien is dat je wellicht tijdens het racen er allemaal niet zo een erg in hebt.
Ja zou nog steeds tekenen voor een series XL voor 1000 euro of zo, maar dat zal wel een te kleine markt zijn.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:02
Vandaag Party Animals voor het eerst gespeeld. Hilarisch! Veel beter dan Gang Beasts.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Tales of Arise staat nog op mijn lijstje, ziet er mooi uit. Maar daar is een prima demo van. Dus wat voegt zo'n "play day" toe?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:57
Beakzz schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Ja zou nog steeds tekenen voor een series XL voor 1000 euro of zo, maar dat zal wel een te kleine markt zijn.
Nou zeker, ik ook. Ik wil gewoon in het concept gamen vanaf mijn bank en op tv. Maar betaal gerust hetzelfde voor een gamepc met behoorlijke prestaties.
Mog schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:47:
[...]

Tales of Arise staat nog op mijn lijstje, ziet er mooi uit. Maar daar is een prima demo van. Dus wat voegt zo'n "play day" toe?
Je kunt de volledige game van nu tot maandag spelen. Dat zijn free play days. Ik heb menig game op die manier gratis uitgespeeld. :)
Nieuwe Commandos!!!! En op Game Pass. 2024.

Ik hoop dat de besturing net als Desperados 3 op console is. Dus dat je de characters zelf laat lopen met de stick en niet met een cursor ergens op klikt.

[ Voor 28% gewijzigd door devilsnight op 05-10-2023 14:55 ]

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 21:39
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:16:
[...]

Ja klopt, ik speelde al sinds early acces zonder problemen. Maar sinds de eerste update wil geen enkele save meer laden (Crash naar dashboard), we wachten geduldig af tot een fix.
Heb je al eens geprobeerd te draaien via Xcloud? Wellicht dat het daar wel werkt omdat de save daar opnieuw ingeladen moet worden enzo. Gek idee, maar wellicht helpt het.

Overigens denk ik wel dat je niet al te veel moet hopen op een fix voor jouw save. Ik gok dat Bethesda in het beste geval een fix implementeerd zodat het niet weer kan gebeuren, maar het terug draaien van wat corrupt is gemaakt is vrij lastig zonder het corrupte bestand te krijgen zeg maar.. Is wellicht niet wat je wil horen, maar toch..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Melantrix schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:24:
[...]

Heb je al eens geprobeerd te draaien via Xcloud? Wellicht dat het daar wel werkt omdat de save daar opnieuw ingeladen moet worden enzo. Gek idee, maar wellicht helpt het.

Overigens denk ik wel dat je niet al te veel moet hopen op een fix voor jouw save. Ik gok dat Bethesda in het beste geval een fix implementeerd zodat het niet weer kan gebeuren, maar het terug draaien van wat corrupt is gemaakt is vrij lastig zonder het corrupte bestand te krijgen zeg maar.. Is wellicht niet wat je wil horen, maar toch..
Ja al geprobeerd, zelfs al op pc geprobeerd de save in te laden.

Nou sorry dat ik het zeg en begrijp me niet verkeerd maar het is geen hopen, want vind het meer dan normaal dat je mag verwachten als speler dat een en 40 andere saves waarmee je 0 problemen hebt sinds de eerste dag (early acces) opeens na een update niet meer werken. Ik snap dat ik het misschien op moet geven maar ik verlies wel 50 uur aan speeltijd en dat is niet niks te noemen, daarbij ben ik niet de enige met dit probleem sinds dezelfde update..

Bij mij brak eerlijk gezegd even mijn geduld toen ik hun wel glitches enz zag patchen terwijl dit probleem veel belangrijker is, maar ik hou ergens hoop dat dit probleem een stuk complexer is dus het gewoon wat langer gaat duren voordat een een fix voor uitkomt :).

Als het nou om 2 of 6 saves ging en 10 uur was ik allang weer aan het spelen :9
Nu er veel andere spellen uitkomen word het afwachten wel een stuk makkelijker!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:01:
[...]

Nou sorry dat ik het zeg en begrijp me niet verkeerd maar het is geen hopen, want vind het meer dan normaal dat je mag verwachten als speler dat een en 40 andere saves waarmee je 0 problemen hebt sinds de eerste dag (early acces) opeens na een update niet meer werken. Ik snap dat ik het misschien op moet geven maar ik verlies wel 50 uur aan speeltijd en dat is niet niks te noemen, daarbij ben ik niet de enige met dit probleem sinds dezelfde update..

Bij mij brak eerlijk gezegd even mijn geduld toen ik hun wel glitches enz zag patchen terwijl dit probleem veel belangrijker is, maar ik hou ergens hoop dat dit probleem een stuk complexer is dus het gewoon wat langer gaat duren voordat een een fix voor uitkomt :).

Dit klinkt voor mij eigenlijk als iets wat ze wél op kunnen lossen aangezien het dus niet alleen de save is vanaf een bepaald punt waar iets misgegaan is, maar ook save files die eerder wel werkten. Het is dus niet zo dat je savefile intrinsiek corrupt is.
Hopen dat ze inderdaad snel met die fix komen dan... Ik zit ondertussen zelf op 114 uur gespeeld, zou echt geen happy camper zijn als ik ineens niet verder zou kunnen.
Wel een goede reminder voor mijzelf om wat vaker een losse save te maken ipv alleen maar quick save en autosaves te gebruiken... Kan altijd gebeuren dat er iets corrupt raakt.

Gamertag: FinrazielNL

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:01:
[...]

Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
L23 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:02:
[...]

Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
Ja op Reddit en Twitter reageren er een aantal met dezelfde problemen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:28
Verwijderd schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:24:
[...]

Me too! En hem dan toch op je HDD laten staan om ff te pochen over de kracht van je XSX ;)
16 november DLC van een hele toffe maar onbekende game. Dredge!

[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2023 00:56 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• L23
Toch niet onbekend? Een stuk bekender dan Cocoon :P
L23 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:01:
[...]

Het zou me verbazen als er hier 5 zijn die deze game gespeeld hebben :P

• L23
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:30:
[...]

Het zou me verbazen als er hier 5 zijn die deze game gespeeld hebben :P
Ja je hebt gelijk. Hier inderdaad niet veel besproken. Ik zag voornamelijk op Reddit dat Switch collectors deze game graag fysiek verzamelen.

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 20-11 07:42
Pff blijf maar denken of ik men ps5 niet gewoon switch naar een xbox series x.

De line up van exclusives games lijken me wel tof.

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-11 11:09
L23 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:01:
[...]

Team17 blijft toch wel een developer die veel leuke indie games eruit weet te persen. Nu hopen dat ze niet ten onder gaan ... nieuws item van een paar dagen geleden hier op Tweakers.

nieuws: Worms- en Overcooked-uitgever Team17 bevestigt reorganisatie en ontsl...

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Bieren89 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:44:

Een series s ernaast en je kunt al lekker van 2 walletjes eten :9

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:31

Misschien eerst even in het Starfield en Redfall topic kijken voor je een vergissing maakt. Daarna zou je het Forza topic nog kunnen bezoeken.

• Bieren89
Ht87 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:38:
[...]

Een series s ernaast en je kunt al lekker van 2 walletjes eten :9
Goh ook al aangedacht maar bij ps is het eigenlijk alleen horizon zero en forbidden west dat me interesseerde en deze beide uitgespeeld.

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:57
Ja zonde.. Team17 heeft een cult status. Ik ken ze vooral van mijn Amiga jaren, Superfrog, Alienbreed en ProjectX waren mindblowing in die tijd. Ze hebben zoveel moois gemaakt.

• Bieren89
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:43:
[...]

Misschien eerst even in het Starfield en Redfall topic kijken voor je een vergissing maakt. Daarna zou je het Forza topic nog kunnen bezoeken.
Hoe bedoel je? Ik heb starfield en forza al wel wat gevolgd.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:31
Bieren89 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:45:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb starfield en forza al wel wat gevolgd.
Je kan daar ervaringen lezen over de gebruikers van Xbox exclusieve games. Mocht je daar enthousiast van worden, kan je natuurlijk de overstap maken.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:28

Boh ja, dat begrijp ik momenteel zeker. De line up van 2023 is echt rock solid voor mij. Ik kom door gamepass echt niet toe aan alle games die ik nog "moet" spelen!

• Bieren89
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:49:
[...]

Je kan daar ervaringen lezen over de gebruikers van Xbox exclusieve games. Mocht je daar enthousiast van worden, kan je natuurlijk de overstap maken.
Buiten Halo infinite heb ik ze allemaal gespeeld en gears of war 5 op de xbox one ook veel gespeeld.

En age of empires die nu ook op game pass staat lijkt me ook wel tof.

Halo wars ook beide uitgespeeld op xbox

Ooit men xbox weg gedaan voor horizon zero dawn en buiten dat game heeft geen andere game me kunnen houden om uit tespelen van hun exclusivie
En ok heb beide spider-man games nu al gespeeld op ps en die zijn tof maar ik heb echt geen band met spiderman en de 2 ziet er ook wel goed uit maar ja de combat gaat gewoon zelfde zijn al beide vorige games.

[ Voor 26% gewijzigd door Bieren89 op 06-10-2023 14:09 ]

Als je het geld kunt missen dan kun je ze alle twee in huis halen en anders wellicht gewoon even wachten tot Spider-Man 2. Die in een klein weekje uitspelen en daarna switchen. :)

Als je veel games speelt en je niet een levendig handeltje had in 2e hands games koop en verkoop zijn in mijn optiek de aanschafkosten van de console icm Gamepass echt te verwaarlozen op de langere termijn.

• Bieren89
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:10:
[...]

Als je het geld kunt missen dan kun je ze alle twee in huis halen en anders wellicht gewoon even wachten tot Spider-Man 2. Die in een klein weekje uitspelen en daarna switchen. :)

Als je veel games speelt en je niet een levendig handeltje had in 2e hands games koop en verkoop zijn in mijn optiek de aanschafkosten van de console icm Gamepass echt te verwaarlozen op de langere termijn.
Goh ik heb net die miles spider-man uitgespeeld en buiten zen krachten vond ik er niet veel anders aan dan de eerste game en zo een fan van spider-man ben ik niet om te zegge die game moet ik zeker gespeeld hebben.

Goh valt best nog mee het aantal games ik speel aangezien ik 2 kids heb ook niet super veel tijd en probeer dan wat te kijken wat ik zou kopen. Enige game dat ik dit jaar nog zou kopen is die avatar game en BG3 als die op xbox uitkomt.

Ondertussen zou ik dan wel starfield en forza spelen en waarschijnlijk cyberpunk 2077 ergens op de kop tikken.

[ Voor 5% gewijzigd door Bieren89 op 06-10-2023 14:19 ]

Waar precies kun je ook alweer die personal deals op Xbox vinden? Zo kon ik vorig jaar FC6 super cheap krijgen, toen was ik nog primary Game Pass Ultimate user, nu echter niet.

Als het goed is kan dit gevonden worden in de deals section op Xbox toch?
Bieren89 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:16:
[...]

Goh ik heb net die miles spider-man uitgespeeld en buiten zen krachten vond ik er niet veel anders aan dan de eerste game en zo een fan van spider-man ben ik niet om te zegge die game moet ik zeker gespeeld hebben.

Goh valt best nog mee het aantal games ik speel aangezien ik 2 kids heb ook niet super veel tijd en probeer dan wat te kijken wat ik zou kopen. Enige game dat ik dit jaar nog zou kopen is die avatar game en BG3 als die op xbox uitkomt.
Dan zou ik weinig bijzonders weten waarom je op dit moment niet zou switchen. Maar zoals ik zei, als je het kan missen kun je ze alletwee halen. Een Xbox met gamepass is een aanschaf die voor velen behoorlijk wat geld bespaard. Met 5 games die ik de afgelopen maand of anderhalf speel heb ik mijn abbo kosten voor twee jaar er al uit. Laat staan als ik dat over een heel jaar bereken. Tenzij je uiteraard alles fysiek doet.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2023 14:25 ]

• Bieren89
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:21:
[...]

Dan zou ik weinig bijzonders weten waarom je op dit moment niet zou switchen. Maar zoals ik zei, als je het kan missen kun je ze alletwee halen. Een Xbox met gamepass is een aanschaf die voor velen behoorlijk wat geld bespaard. Met 5 games die ik de afgelopen maand of anderhalf speel heb ik mijn abbo kosten voor eters jaar al uit. Tenzij je uiteraard alles fysiek doet.
Tis dat als je tegenwoordig al een game op zen release wilt spelen is het al snel 70 dan heb je u abbo er snel uit ja.

Ondertussen al iemand in men buurt gevonden die wilt ruilen :9

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:07
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 13:49:
[...]

Ik zie in het Starfield en Forza topic genoeg mensen die volop plezier hebben met die 2 games, dus bedankt voor de tip! :>

• Bieren89
Xgar schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:34:
[...]

Ik zie in het Starfield en Forza topic genoeg mensen die volop plezier hebben met die 2 games, dus bedankt voor de tip! :>
Ja toch ook gehoord dat forza heel goed speelt met controler.

O en dan kan ik ook terug via could op een men gsm spelen als de vrouw of kinderen weer de tv hebben in gepalmd |:(

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:50

Licko

ZVDK

Bieren89 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:40:
[...]

Ja toch ook gehoord dat forza heel goed speelt met controler.

O en dan kan ik ook terug via could op een men gsm spelen als de vrouw of kinderen weer de tv hebben in gepalmd |:(
Netflix heeft ook een mobiele app he, dan kunnen ze series kijken op de gsm.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Bieren89
Licko schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:42:
[...]

Netflix heeft ook een mobiele app he, dan kunnen ze series kijken op de gsm.
Men vrouw doet dat al :9

Men kids hebben nog geen gsm en die komen toch niet overeen met wat ze kijken.
Grrr #@!-Media Markt :r
Elite v2 opgehaald van reparatie, man achter de balie liet hem snel even zien, oké.
Kom ik thuis, haal hem uit de bubbels, is heel de rechtergrip opengespleten.
Had ik natuurlijk moeten zien in de winkel, foutje mijnerzijds.
Beetje gerommeld en grip weer in elkaar weten te klikken, prima.
Spelen, RB werkt weer goed, linkerstick drift niet meer, top!
Druk op A…. dat is nu opeens een spons, gevoel alsof het veertje onder de knop lam is…
Ben nu wel klaar met dat heen en weer crossen naar de MM, iemand nog een tip voor mijn probleem met de A knop ?
Anders gaat hij linea recta de prullenbak in, afgelopen week probleemloos gespeeld met de standaard controller die bij de Series X geleverd werd.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Bieren89
justifire schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:00:
Grrr #@!-Media Markt :r
Elite v2 opgehaald van reparatie, man achter de balie liet hem snel even zien, oké.
Kom ik thuis, haal hem uit de bubbels, is heel de rechtergrip opengespleten.
Had ik natuurlijk moeten zien in de winkel, foutje mijnerzijds.
Beetje gerommeld en grip weer in elkaar weten te klikken, prima.
Spelen, RB werkt weer goed, linkerstick drift niet meer, top!
Druk op A…. dat is nu opeens een spons, gevoel alsof het veertje onder de knop lam is…
Ben nu wel klaar met dat heen en weer crossen naar de MM, iemand nog een tip voor mijn probleem met de A knop ?
Anders gaat hij linea recta de prullenbak in, afgelopen week probleemloos gespeeld met de standaard controller die bij de Series X geleverd werd.
https://www.reddit.com/r/...tton_on_elite_controller/

Kunt dit eens proberen

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11 10:52
https://www.theverge.com/2023/10/6/23905946/microsoft-activision-blizzard-deal-finalization-timing-cma

Wellicht volgende weekend is de deal rond en mag ms het oorlogspelletje overnemen voor een bizar bedrag geld 68 miljard dollar.
Om dat in perspectief te zetten. Voor nagenoeg hetzelfd bedrag heeft de us Oekraïne een jaar lang gesponsord in een echte oorlog.
drakiesoft schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:33:
https://www.theverge.com/2023/10/6/23905946/microsoft-activision-blizzard-deal-finalization-timing-cma

Wellicht volgende weekend is de deal rond en mag ms het oorlogspelletje overnemen voor een bizar bedrag geld 68 miljard dollar.
Om dat in perspectief te zetten. Voor nagenoeg hetzelfd bedrag heeft de us Oekraïne een jaar lang gesponsord in een echte oorlog.
Maar het echte oorlogswapen heet King. CoD is niet meer dan: Wikipedia: Dummy tank

• drakiesoft
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 18:18:
[...]

Maar het echte oorlogswapen heet King. CoD is niet meer dan: Wikipedia: Dummy tank
Zeker, gamepass naar mobile al moet ik zien of dat gaat werken. Apple zal wel weer moeilijk gaan doen enzo.
De nieuwe this week on Xbox is er.

En voor de liefhebbers van Redfall dan wel voor de mensen die het Redfall topic aanraden

https://bethesda.net/en/a...me-update-2-release-notes

Flinke update, waaronder een performance mode. Misschien is het ergens in 2024 een goede game om te spelen :P

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:30
Starfield uit! Toch Lamplighters maar even probeden hierna.
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:33:
Las vandaag dat er een patch uit is die wat performance issues enzo verhelpt. :) Veel plezier!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:00:
En voor de liefhebbers van Redfall dan wel voor de mensen die het Redfall topic aanraden

https://bethesda.net/en/a...me-update-2-release-notes

Flinke update, waaronder een performance mode. Misschien is het ergens in 2024 een goede game om te spelen :P
Dan ga ik hem zeker nog eens een kans geven, maar heb de game volledig uitgespeeld en er een review van geschreven.

Heb me Xbox moet resetten, bleef hangen en geluid werkte opeens niet meer, hopelijk maar een 1 malige iets.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
Timothy3000 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:33:
Volgens mij is het aantal keer dat je hier zei Starfield over te slaan niet op 1 hand te tellen. :P Wat is er gebeurd?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Linksquest schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:49:
[...]

Dan ga ik hem zeker nog eens een kans geven, maar heb de game volledig uitgespeeld en er een review van geschreven.
Dan ben ik benieuwd wat je ervaringen zijn tussen toen en nu met update. :) Ik ga hem nog wel ergens ooit proberen, maar dat zal wel in 2024 zijn gok ik.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:48
justifire schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 19:34:
Ghostrunner 2 preload rolt hier nu binnen, hype! *O*
Lies of P al uitgespeeld dan? :+

Ik zit halverwege NG. Op reddit zie ik allemaal verhalen over hoe moeilijk NG is. Dat is niet bepaald mijn ervaring. Al maak ik me lichte zorgen over de eindbaas.

Forza begint wel te kriebelen maar ik blijf sterk en rammel even Lies of P door. Het spel is goed genoeg om alle achievements in te willen halen.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:30
Raem schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:07:
[...]

Volgens mij is het aantal keer dat je hier zei Starfield over te slaan niet op 1 hand te tellen. :P Wat is er gebeurd?
Er was hier iemand die een geweldige tip gaf mbt beeldopties ed waardoor de motion sickness volledig verdween en het speelbaar werd. :)
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:08:
[...]

Dan ben ik benieuwd wat je ervaringen zijn tussen toen en nu met update. :) Ik ga hem nog wel ergens ooit proberen, maar dat zal wel in 2024 zijn gok ik.
Ik zal rond die tijd wel wat laten weten 👍 mocht ik het vergeten, tag ma gerust 😝

Gamen is nog nooit zo inspannend geweest als nu met Forza in combinatie met een stuurtje… wat een super gave ervaring. Ik had wel gehoopt dat het leuk zou zijn, want het is best wel een investering maar het overtreft wel mijn verwachtingen. :)

Exactor it schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 20:49:
[...]

Lies of P al uitgespeeld dan? :+

Ik zit halverwege NG. Op reddit zie ik allemaal verhalen over hoe moeilijk NG is. Dat is niet bepaald mijn ervaring. Al maak ik me lichte zorgen over de eindbaas.

Forza begint wel te kriebelen maar ik blijf sterk en rammel even Lies of P door. Het spel is goed genoeg om alle achievements in te willen halen.
Lies of P in act 9, gaat me steeds meer tegen staan, weet niet wat het is maar het begint op een of andere manier langdradig te worden, eerste souls-like waar ik dat mee heb.
Dus maar een beetje aan gaan klooien in Warhammer Darktide, bevalt goed!
Forza om de hoek
Starfield op de backburner
Aankomende vrijdag Lords of the Fallen!
En ondertussen gloort Ghostrunner 2 aan de horizon
Mooie tijden voor ons gamers :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Bieren89
Series x staat klaar :D

Hi-fi rush, starfield, darktide, Forza Horizon, Dungeons 4 en age of Empires 4 aant installeren.

En er staan nog zo veel games op die ik wil spelen.
Redfall heeft zijn 60FPS patch gekregen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:22
drakiesoft schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:33:

ik heb nog steeds vraag tekens bij deze waarde die wordt toegegeven aan ABK. Ja king brengt veel geld in het laatje door verslavende microntransactie gerichte mobiele games maar afgerond 70 miljard is echt veel. Is er een lijstje van de waarde van per onderdeel van ABK?

• L23
Palindrome schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:41:
[...]

ik heb nog steeds vraag tekens bij deze waarde die wordt toegegeven aan ABK. Ja king brengt veel geld in het laatje door verslavende microntransactie gerichte mobiele games maar afgerond 70 miljard is echt veel. Is er een lijstje van de waarde van per onderdeel van ABK?
Die 70 miljard hoeft ook niet terug verdiend te worden, maar zijn waarde behouden.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23:22
L23 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:52:
[...]

Die 70 miljard hoeft ook niet terug verdiend te worden, maar zijn waarde behouden.
Dat snap ik, het is puur gebaseerd op de aandeel waarde. Had het even ander moeten verwoorden.

Ik bedoelde meer waar die aandeel waarde op is gebaseerd.
Getverpielekes wat speelt dat Darktide lekker weg :9~
Die spanning, hektiek, teamwork en duizenden koppensnellen spoelt de ietswat vieze smaak van Lies of P in no time weg _/-\o_

• Dingdong
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02 19:19
uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 21:54:
Gamen is nog nooit zo inspannend geweest als nu met Forza in combinatie met een stuurtje… wat een super gave ervaring. Ik had wel gehoopt dat het leuk zou zijn, want het is best wel een investering maar het overtreft wel mijn verwachtingen. :)
Welk stuurtje gebruik je?
Dingdong schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:16:
[...]

Hij gebruikt de Fanatec CSL DD / GT DD Pro met McLaren GT3 wheel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 08-10-2023 08:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Dingdong schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 08:16:
[...]

De fanatec dus :) Heb nog wel de load cell rem besteld die hopelijk deze week binnen komt. Geen idee hoe dat gaat voelen, maar heb er wel zin in. :)

Verder benieuwd naar Lords of the Fallen. Zag dat november en december rustige relatief rustige maandjes zijn dus dan zal ik hem wel gaan proberen.

Maar waar ik ook echt naar uitkijk is Jusant. Deze komt eind oktober al en ook in GP. De demo die ik heb gespeeld was leuk en het sfeertje was tof.

———

https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-october-9

En de games van deze week. Met Forza en lords of the fallen als grootste games.

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-10-2023 11:08 ]

• drakiesoft
Het gaat niet zo goed met Bruce, maar wilde deze toch delen. Goty!

• drakiesoft
Starfield update. Fov sliders!
Net een melding gekregen dat het beleid van opgeslagen opnames gaat veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fIboQVpQya2tXgOfM-JVMo42Ook=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V0mJdor0CWyy4P2XXTLZT8mK.jpg?f=fotoalbum_large

Flinke update voor Halo Seizoen 5

En ook een update voor Forza Horizon.

Het is mooi om te zien dat ze de games lang na release blijven supporten. :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 11:16
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:36:
Flinke update voor Halo Seizoen 5

[Video: Halo Infinite | Season 5 Launch Trailer]

En ook een update voor Forza Horizon.

[Embed]

Het is mooi om te zien dat ze de games lang na release blijven supporten. :)
Achievements? Nu nog?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Zoals hij al aangeeft, interessant om te zien hoe dit aangepakt gaat worden in de toekomst. Het was iig vrij voorspelbaar dat het grote verschil in specs een probleem gaat vormen imo.

• Beakzz
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:58:
[Video: title]
Zoals hij al aangeeft, interessant om te zien hoe dit aangepakt gaat worden in de toekomst. Het was iig vrij voorspelbaar dat het grote verschil in specs een probleem gaat vormen imo.
Wou hem net gaan posten. Ja zoiets lost een series XL ook niet op helaas. Dat was tegen beter weten in mijn hoop. Dit gaat echt nog wat worden als het allemaal nog jaren mee moet en dan zal ik ergens halverwege de handdoek in de ring gooien. Dan maar weer een achterlijk dure GPU.

Verder veel plezier aan degenen hier die morgen met Forza beginnen :)

Ik kan iedereen aanraden de MP te checken. Het gevoel van close battles is erg leuk. Heel anders dan bijvoorbeeld het racen in Horizon. En doe zelf niet bij anderen wat je ook niet wilt dat ze bij jou doen. Dus keep it clean :P

[ Voor 66% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-10-2023 22:20 ]

Verwijderd

Beakzz schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:04:
[...]

Wou hem net gaan posten. Ja zoiets lost een series XL ook niet op helaas. Dat was tegen beter weten in mijn hoop. Dit gaat echt nog wat worden als het allemaal nog jaren mee moet en dan zal ik ergens halverwege de handdoek in de ring gooien. Dan maar weer een achterlijk dure GPU.
Hij noemende op het eind nog wat opties. Ik denk dat ze meer cloud gaan betrekken bij de games die echt niet willen op de S.
uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:16:
En doe zelf niet bij anderen wat je ook niet wilt dat ze bij jou doen. Dus keep it clean :P
Nou als @Bullet NL zijn handjes er aan krijgt vanaf morgen wens ik je heel veel sterkte!! :')

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 14:55
Nvm

[ Voor 96% gewijzigd door PepieNL op 10-10-2023 06:43 ]

Let op, dat is gewoon een USB drive... Dus daar kun je niet alle games vanaf draaien.
Edit: ah dat had je ondertussen zelf ook gezien.

[ Voor 11% gewijzigd door Finraziel op 10-10-2023 06:49 ]

Gamertag: FinrazielNL

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:52

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Voor Amazon Prime leden is de WD Black C50 in de aanbieding tijdens de Prime days vandaag en morgen, zowel de 512GB als de 1TB versie:

https://tweakers.net/exte...box_p1515994/vergelijken/
Nieuwe deals!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TXI7hSJGeeBoCkf4J2LpWIlpWU0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large
"Klik op de afbeelding voor de deals"

uchiha tijntje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:16:
[Embed]

Verder veel plezier aan degenen hier die morgen met Forza beginnen :)

Ik kan iedereen aanraden de MP te checken. Het gevoel van close battles is erg leuk. Heel anders dan bijvoorbeeld het racen in Horizon. En doe zelf niet bij anderen wat je ook niet wilt dat ze bij jou doen. Dus keep it clean :P
Oh is het morgen al zover, ik ga hem zeker spelen maar heb eerst mijn handen vol aan Assassin's Creed: Mirage. Denk dat ik sowieso de single player van Forza Motorsport ga spelen en online wil ik best een paar keer tegen je racen d:)b

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:30
hifigamefreak schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:46:
Voor Amazon Prime leden is de WD Black C50 in de aanbieding tijdens de Prime days vandaag en morgen, zowel de 512GB als de 1TB versie:

Er klopt alleen iets niet... De 1TB versie is € 86,99 nu, staat in titel pagina, maar onder specs staat dat het de 512GB versie is. In winkelmandje staat ook 1TB versie.
Twijfel om de gok te nemen en mocht het toch de 512GB zijn, dan protest aan te tekenen bij Amazon.

[ Voor 15% gewijzigd door Powder Toastman op 10-10-2023 09:26 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 07:33

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:51:
[...]

Nou als @Bullet NL zijn handjes er aan krijgt vanaf morgen wens ik je heel veel sterkte!! :')
Hey Hey..... Ze hebben speciaal voor jou het deel van het spel buiten de baan aangepast, jij rijd in Forza net zoals je in Horizon rijd, meer off-road dan tussen de lijntjes....

Als Forza het zelfde was geweest als Formule 1 had jij een record aan tracklimits....

Justi "Perez" Fire...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02
Powder Toastman schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:25:
[...]

Er klopt alleen iets niet... De 1TB versie is € 86,99 nu, staat in titel pagina, maar onder specs staat dat het de 512GB versie is. In winkelmandje staat ook 1TB versie.
Twijfel om de gok te nemen en mocht het toch de 512GB zijn, dan protest aan te tekenen bij Amazon.
Maar wat verwacht je dan? De prijs, specs en omschrijving geven duidelijk aan dat het de 512GB versie is. Je gaat dus gewoon de 512GB versie krijgen. Verwacht je dat je deze dan kan terugsturen en ze alsnog de 1TB versie naar je opsturen? Denk eerlijk gezegd dat je daar weinig kans op maakt en je hooguit misschien een €5 voucher ofzo krijgt voor je volgende bestelling.
Maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd

Net heel even op geforce now al kunnen spelen, is de game er ook al op Xbox of later vandaag pas?

Edit:
Om zelf maar antwoord te geven: ja. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2023 09:56 ]

• wjsiebes
  • Laatst online: 20-11 13:13
hifigamefreak schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:46:

Zijn er hier mensen met deze expansiekaarten? Ik heb een Series X en die zit nu vol. Nu komt binnenkort EA WRC en Cities 2 nog dus heb ik twee keuzes: 1 de xbox opruimen of een uitbreidingskaart kopen. Met deze prijs lijk ik voor optie 2 te gaan. Ik denk dat ik dan met 500gb al een heel eind kom.

• Bieren89
Klopt het dat bij de elite series 2 core geen backpaddels zitten?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:12

BM

Moderator Spielerij
Bieren89 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:45:
Ja

Zie: https://www.xbox.com/nl-N...ler-series-2-core#compare

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 10-10-2023 10:49 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• baswillems1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 21:29
Bieren89 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:45:
Klopt. Daarvoor dien je onderstaande los te kopen.
https://www.xbox.com/nl-N...s/complete-component-pack

• Bieren89
De blauwe staat momenteel 125 bij bol trouwens daarmee dak het even wou navragen dan komt hem even duur uit als de gewone volledige set.

Iemand eigenlijk ervaring met 3d party padels er zijn ook sets op amazon zie ik net.

[ Voor 24% gewijzigd door Bieren89 op 10-10-2023 10:57 ]

Verwijderd

@wjsiebes

Cities: Skylines II zal voor consoles later verschijnen.

Bron: https://playsense.nl/5570...nsoles-later-verschijnen/

Ik ga het wel op PC spelen de 24ste. Voor andere systemen komt die pas in 2024.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 16:25
Verwijderd schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 21:58:
[Video: title]
Dan te bedenken dat 75% van de Series eigenaar een S heeft. Kan dan toch wel problematisch worden voor MS als de S een probleem is/wordt voor ontwikkelaars. Ik vond de S bij aankondiging al een vreemde keuze van MS.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• L23
Vreemd dat het bij Microsoft problematisch is en bij Nintendo niet.
Pagina: 1 ... 167 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord