Nee nog niet jij?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gister avond mee begonnen, zit op 30% volgens mij. Dit weekend mee verder. Voor mij wel een van de betere games van dit jaar. Keek er naar uit, maar maakt de verwachtingen ook waar. Denk alleen een wat korte game net als Limbo en Inside, maar ideaal voor Game Pass.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Heb hem ook in de download staan, maar zal nog wel even duren voor ik eraan begin, ben momenteel nog altijd met Starfield bezig, met de vrouw samen nog altijd met Hogwarts Legacy en de dochter wilt Among Us vaker samen spelen. Buiten dat ik momenteel veel moet werken en privé wat drukker ben. Maar over 2 weken heb ik een weekje verlof, hopelijk dan eens wat meer tijd om eens wat te gamen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Starfield ben ik ook mee bezig, maar als ik daar alleen op focus kan ik de komende tijd niks anders spelenLinksquest schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:26:
[...]
Heb hem ook in de download staan, maar zal nog wel even duren voor ik eraan begin, ben momenteel nog altijd met Starfield bezig, met de vrouw samen nog altijd met Hogwarts Legacy en de dochter wilt Among Us vaker samen spelen. Buiten dat ik momenteel veel moet werken en privé wat drukker ben. Maar over 2 weken heb ik een weekje verlof, hopelijk dan eens wat meer tijd om eens wat te gamen.
Dat was voor mij dus Pikmin 4, maar die heb ik 100%.L23 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:47:
[...]
Starfield ben ik ook mee bezig, maar als ik daar alleen op focus kan ik de komende tijd niks anders spelenIk denk wel dat ik Cocoon ook alweer dit weekend uitgespeeld heb. Verder ben ik momenteel op de Switch bezig met Link's Awakening. Toch wel fijn die kortere games tussendoor.
Het is gelukkig geen race, dus ik game lekker op me gemak, maar ik merk wel sinds ik Game Pass heb, dat ik eigenlijk niet meer terug ga naar een game die ik al uitgespeeld heb, om die zeg maar nog een keer te spelen, beetje slecht van mij
Is gewoon een Disney Mario kart? Of doet verder nog iets anders?On_E schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:54:
Dat Disney Speedstorm is een verrassend leuk kart spel.
Daar komt het wel op neer inderdaad! Het rijdt/speelt iig beter dan ik had verwacht.Palindrome schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:58:
[...]
Is gewoon een Disney Mario kart? Of doet verder nog iets anders?
Wel veel microtransacties, maar dat hoort er een beetje bij in F2P games natuurlijk.
Dat heb ik ook met Game Pass, Dat vind ik ook wel het nadeel, het voelt wat gehaast. En dan is het tijd voor een nieuwe Game Pass game om toch het gevoel te hebben dat je genoeg gebruik maakt van het abonnement.Linksquest schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 13:38:
[...]
Dat was voor mij dus Pikmin 4, maar die heb ik 100%.
Het is gelukkig geen race, dus ik game lekker op me gemak, maar ik merk wel sinds ik Game Pass heb, dat ik eigenlijk niet meer terug ga naar een game die ik al uitgespeeld heb, om die zeg maar nog een keer te spelen, beetje slecht van mij
Koop liever een game digitaal/fysiek. Mocht Cocoon later nog een fysieke release krijgen koop ik het voor de Nintendo Switch. In de tussen tijd wel ideaal dat ik dit soort games alvast kan uitproberen en ervaren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb Disney Magical Tour nog voor de PlayStation 1 liggen, die vond ik erg tof, moet deze ook maar een keer proberen.On_E schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:15:
[...]
Daar komt het wel op neer inderdaad! Het rijdt/speelt iig beter dan ik had verwacht.
Wel veel microtransacties, maar dat hoort er een beetje bij in F2P games natuurlijk.
Ja en dan heb ik ook nog PlayStation Plus Premium en Nintendo Online + Expansion 🙈L23 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:25:
[...]
Dat heb ik ook met Game Pass, Dat vind ik ook wel het nadeel, het voelt wat gehaast. En dan is het tijd voor een nieuwe Game Pass game om toch het gevoel te hebben dat je genoeg gebruik maakt van het abonnement.
Koop liever een game digitaal/fysiek. Mocht Cocoon later nog een fysieke release krijgen koop ik het voor de Nintendo Switch. In de tussen tijd wel ideaal dat ik dit soort games alvast kan uitproberen en ervaren.
Mooi zo! Verhaal is het waard om door te knallen. Ik zou je borst wel alvast nat maken voor de green swamp monster. Dat beest is echt een idioot. Heb me daar twee avonden op stukgebeten.justifire schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 14:50:
[...]
Thanks, dit deed het hem!![]()
(en acid op mijn zwaard smeren, thanks @uchiha tijntje)
Zal je zien dat ik die op de eerste poging naar de eeuwige jachtvelden help.Exactor it schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 19:40:
[...]
Mooi zo! Verhaal is het waard om door te knallen. Ik zou je borst wel alvast nat maken voor de green swamp monster. Dat beest is echt een idioot. Heb me daar twee avonden op stukgebeten.
Dat is het mooie van zulke games, waar de één tegen een muur loopt walst de ander er zo doorheen.
Weet nog in de tijd van Dark Souls 1.
Maatje liep te schelden en te tieren : “ Ja wacht maar tot jij bij Ornstein en Smough komt!!”
Ik : “Oh waren dat die dikke en de dunne ?”
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je kan toch ook je ipad als hdmi monitor gebruiken? Dan 120hz (ipad pro, m1/2 usb-c, IOS 17)SinergyX schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 16:27:
UPspec heeft nu een scherm voor de Series S, blijkbaar een officiele add-on van Xbox geworden.
[Afbeelding]
https://www.amazon.com/dp/B09RHX59P6
$70 verzendkosten zijn mij dan weer iets te prijzig.
Van het verhaal snap ik verder helemaal niets, maar dat boeit niet zo in dit soort spellen.
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2023 13:49 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik ben er gisteren ook aan begonnen en zit nu iets over de 20%. Het verhaal is wat wazig inderdaad maar speelt lekker weg zo tussendoor. De puzzels zijn (nog?) niet heel spannend maar leuke snack in GP.uchiha tijntje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:48:
En dat was Cocoon!
Van het verhaal snap ik verder helemaal niets, maar dat boeit niet zo in dit soort spellen.
Mooie overbrugging naar 5 oktober (Forza Motorsport
The Xbox release will include Darktide’s biggest update yet, overhauling the class & feat systems while introducing talent trees. These changes will allow you to create more unique builds and playstyles.
De inception komt nogRovloSQL schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:09:
[...]
Ik ben er gisteren ook aan begonnen en zit nu iets over de 20%. Het verhaal is wat wazig inderdaad maar speelt lekker weg zo tussendoor. De puzzels zijn (nog?) niet heel spannend maar leuke snack in GP.
Ik zit rond de 80%, vandaag weer mee verder. Ik begrijp dat de achievements niet zo moeilijk zijn, jij hebt ze allemaal al gehaald?uchiha tijntje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:48:
En dat was Cocoon! Wat een tof puzzelspel. Heb er een kleine 6 uur over gedaan. Voelde me af en toe als Neo die de Matrix volledig zag als je weer een puzzel tegen kwam die klikteAanrader om te proberen voor iedereen met GP en iedereen die van puzzelen houdt.
Jep. Er zijn twee type achievements. De story related en de collectibles. Deze kun je schijnbaar ook via chapter select halen, maar ik had ze tijdens mijn playthrough gehaald. Via symbolen zie je wanneer er zo’n collectible in de buurt is. Als je dan even goed rondkijkt en wat probeert kun je ze redelijk goed vinden.L23 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 14:48:
[...]
Ik zit rond de 80%, vandaag weer mee verder. Ik begrijp dat de achievements niet zo moeilijk zijn, jij hebt ze allemaal al gehaald?
———
En de games van deze week:
https://www.trueachieveme.../new-xbox-games-october-1
Voor mij wordt het voornamelijk Forza Motorsport deze maand maar er komen behoorlijk wat leuke games uit volgens mij deze maand.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2023 15:57 ]
Nice, hoelang heb je er over gedaan?L23 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:00:
Cocoon uitgespeeld en alle achievements gehaald. Tof spel. De puzzels zijn van begin tot eind creatief in elkaar gezet.
O dat is te doen, heb over 2 weken vakantie, denk dat ik hem dan ook maar eens probeer. Gister avond even wat games naar de Expansion card omgezet, blijkbaar kun je niet daarheen downloaden kwam ik achter.
Zeker te doen. 7 uur is ook wel de max hoor. Ik neem altijd de tijd en verken elk hoekjeLinksquest schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 07:57:
[...]
O dat is te doen, heb over 2 weken vakantie, denk dat ik hem dan ook maar eens probeer. Gister avond even wat games naar de Expansion card omgezet, blijkbaar kun je niet daarheen downloaden kwam ik achter.
(Nog niet geprobeerd, maar) volgens mij zit er een prima 'level-select' in, lijkt me geen probleem om de missende achievements dan nog te doen die je niet tijdens de normale playthrough meegepakt hebt. Volgens mij heb ik ook aantal gemist.Linksquest schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:24:
[...]
En 100% achiefments ook te doen? Net zo makkelijk als bij The Walking Dead of wel wat meer moeite?
[ Voor 46% gewijzigd door BM op 02-10-2023 08:34 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
En 100% achiefments ook te doen? Net zo makkelijk als bij The Walking Dead of wel wat meer moeite?L23 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:16:
[...]
Zeker te doen. 7 uur is ook wel de max hoor. Ik neem altijd de tijd en verken elk hoekjeMogelijk heb je het al in 5 uur uitgespeeld. Niet een hele lange game. Vergelijkbaar met Limbo en Inside.
Daar ben je niet de enige in. Het was voor mij ook het enige wat ik heb moeten opzoeken. Ik dacht eerst dat de volgorde een bepaald melodie moest zijnBM schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:23:
Heb vrij in het begin 1 ding even op moeten zoeken, maar dat was meer dat ik een bepaalde mechanic (nog) niet doorhad, dan dat de puzzel te ingewikkeld was.
The Walking Dead niet gespeeld. Vergelijkbaar met Inside. Je krijgt gewoon achievements door het spel uit te spelen en achievements door dingen te ontdekken, daar miste ik er 2 van toen ik het spel had uitgespeeld. Maar die zou je gewoon kunnen opzoeken. Geen skill based achievements.Linksquest schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:24:
[...]
En 100% achiefments ook te doen? Net zo makkelijk als bij The Walking Dead of wel wat meer moeite?
Ik heb het over het algemeen niet zo met achievements, vind ze vaak ook afleiden van de gameplay ervaring zelf. Hier kan je gewoon focussen op de game zelf en heb je die uitgespeeld dan kan je de gemiste achievements alsnog halen door een eerder hoofdstuk te laden. Overnieuw beginnen is niet nodig.
[ Voor 22% gewijzigd door L23 op 02-10-2023 09:12 ]
Games Leaving #XboxGamePass on Oct 15th
— Alan Feely (@IdleSloth84_) 2 oktober 2023
- Turnip Boy Commits Tax Evasion 🎮🖥️☁️
- SHENZHEN I/O 🖥️
- The Legend of Tianding 🎮🖥️☁️
- OVERWHELM 🖥️
- Trek to Yomi 🎮🖥️☁️
- Eville 🎮🖥️☁️
Console PC pic.twitter.com/qgzgn83GZT
Turnip Boy is een grappig spelletje van een uurtje of 2/3.
Trek to Yomi vond ik ook een toffe game met een bijzondere artstyle/sfeer. De gameplay was wel best wel tricky maar paste in mijn optiek goed bij de setting van de Samurai.
hoi
4 oktober dacht ik.ReVision. schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 14:07:
Wanneer worden de Forza Motorsport reviews verwacht eigenlijk? Is dat rond de Early release van 5 oktober of pas met de officiële release op 10 oktober?
We kunnen dezelfde dag via een tripje naar Nieuw-Zeeland spelen.
Ik moet alleen nog even beslissen of ik de premium pass koop.
Oh ja Trek to Yomi. Weer zo een waar ik hyped om was en niet gespeeld heb 😅uchiha tijntje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:38:
De games die uit GP gaan halverwege de maand.
[Embed]
Turnip Boy is een grappig spelletje van een uurtje of 2/3.
Trek to Yomi vond ik ook een toffe game met een bijzondere artstyle/sfeer. De gameplay was wel best wel tricky maar paste in mijn optiek goed bij de setting van de Samurai.
En tja zit nog in Starfield, expeditie van NMS op 2 platforms, midden in Sea of Stars en Forza released bijna dus het is ook gewoon niet meer bij te houden. Zal met Cocoon wel weer hetzelfde gaan.
(Zelfs niet nu in mijn tussen pensioen
Tel er een maand bij op voor de tweakers review.
Maar goed Ik geef je alvast hun uitslag en ja ben een beetje cynisch.
7, 5
En ze vinden vast de obvious punten zoals we al gezien hebben bij DF etc maar ik kan het mis hebben...spoiler: echt niet
- Er ontbreken tracks (die later toegevoegd gaan worden)
- geen ingame raytracing op de series S, ja alleen de grote broer heeft het console exclusief
- Veel auto's te makkelijk te krijgen
- kapotte autoradio's, lees geen ingame muziekjes (wees blij, want dan ook geen verlopen rechten)
- geen splitscreen, ondanks dat dat al gezegd is.dat het geen prio had
- vast een opmerking over belichting, ondanks dat die beter is dan voorgaande games.
Starfield kreeg een excellent.drakiesoft schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:08:
[...]
7, 5
En ze vinden vast de obvious punten zoals we al gezien hebben bij DF etc maar ik kan het mis hebben...spoiler: echt niet
- Er ontbreken tracks (die later toegevoegd gaan worden)
- geen ingame raytracing op de series S, ja alleen de grote broer heeft het console exclusief
- Veel auto's te makkelijk te krijgen
- kapotte autoradio's, lees geen ingame muziekjes (wees blij, want dan ook geen verlopen rechten)
- geen splitscreen, ondanks dat dat al gezegd is.dat het geen prio had
- vast een opmerking over belichting, ondanks dat die beter is dan voorgaande games.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-10-2023 00:22 ]
Ja zeker, mag ik je setup een keer lenen 🤪uchiha tijntje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:19:
[...]
Starfield kreeg een excellent.En gewoon lekker zelf de game ervaren. Zelfs als IGN een 7 geeft
IGN (amerika) zijn de clowns van de gaming media, die kan je idd niet serieus nemen met hun bias reporting op een enkele reporter na dan.
Verklaar je nader.drakiesoft schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 07:48:
[...]
IGN (amerika) zijn de clowns van de gaming media, die kan je idd niet serieus nemen met hun bias reporting op een enkele reporter na dan.
Het had eigenlijk een 8 moeten zijn
PS/XBL: Nogne
Verwijderd
Heb je Cyberpunk 2.0 al gecheckt? Door deze game ben ik Starfield nog minder gaan vinden. Het zijn natuurlijk niet helemaal dezelfde soort games dus ook een smaak ding.Timothy3000 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:14:
Die 7 voor Starfield was wel het meest terechte cijfer wat de game heeft gekregen imo. Vermakelijk maar er had veel meer in gezeten.
Tweakers geeft al lange tijd geen cijfers meer bij reviews. Of doel je op IGN en hun Starfield review? Die was wat mij betreft spot-on. Het blijft toch altijd subjectief. De een vindt die game geniaal, de ander vindt het matig. Leven en laten leven. Wat boeit het nou wat iemand anders ergens van vindt.drakiesoft schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 22:08:
[...]
7, 5
[ Voor 27% gewijzigd door Hulleman op 03-10-2023 10:54 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Zat ook te genieten van Cyberpunk tot ik gisteren een uurtje Tetris speelde en nu vind ik er niet veel meer aanVerwijderd schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:33:
[...]
Heb je Cyberpunk 2.0 al gecheckt? Door deze game ben ik Starfield nog minder gaan vinden. Het zijn natuurlijk niet helemaal dezelfde soort games dus ook een smaak ding.
Maar zonder gein, ik hoef alleen maar GTA V op te starten om te zien wat er allemaal mis is met Cyberpunk als het om random npc's, details en levendigheid van een stad gaat. Je moet elke game gewoon zien voor wat het is en jij kan klaar zijn met Starfield en iemand anders zal er 700 uur in proppen. Ik heb even pauze na 80 uur, maar kan ondanks de problemen die het spel kent echt genieten.
Verwijderd
Het leukste aan jouw verhaal is dat ik onlangs nog Tetris heb gespeeld en het nog steeds geweldig vind haha.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:08:
[...]
Zat ook te genieten van Cyberpunk tot ik gisteren een uurtje Tetris speelde en nu vind ik er niet veel meer aan
Maar zonder gein, ik hoef alleen maar GTA V op te starten om te zien wat er allemaal mis is met Cyberpunk als het om random npc's, details en levendigheid van een stad gaat. Je moet elke game gewoon zien voor wat het is en jij kan klaar zijn met Starfield en iemand anders zal er 700 uur in proppen. Ik heb even pauze na 80 uur, maar kan ondanks de problemen die het spel kent echt genieten.
Helemaal met je eens hoor, een game zien voor wat het is. Was ook meer mijn ervaring die ik deelde en niet om Starfield af te zeiken.
Mag gewoon op de controller aangesloten worden en hij heeft nu een Xbox One, maar ik probeer een X voor hem vrij te peuteren bij zijn vader 😅
Mij zoontje van 10 heeft een battletron headset van de action. Was 18 euro geloof ik. Zit best oke en klink ook best oke.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:51:
Iemand ervaring met een budget vriendelijk headset voor de Xbox? Mijn neefje van 12 wil wat games met mij spelen, maar die heeft alleen slechte oordopjes.
Mag gewoon op de controller aangesloten worden en hij heeft nu een Xbox One, maar ik probeer een X voor hem vrij te peuteren bij zijn vader 😅
Cyberpunk en Starfield zijn beide rpgs. Die kun je prima vergelijken toch?Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:08:
[...]
Zat ook te genieten van Cyberpunk tot ik gisteren een uurtje Tetris speelde en nu vind ik er niet veel meer aan
De MediaMarkt ligt vol met headsets met 3,5mm aansluiting voor tussen de 15 en 500 euro. Het lage budget hebben ze van alles in. Met de TB recon (hij is blauw) van 25 piek doet het prima als ik mijn zoontje mag geloven. Al hoor ik hem niet goed over het bombastische geluid van mijn Penrose heen.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:51:
Iemand ervaring met een budget vriendelijk headset voor de Xbox? Mijn neefje van 12 wil wat games met mij spelen, maar die heeft alleen slechte oordopjes.
Cyberpunk en Baldurs gate 3 ookTimothy3000 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 14:54:
[...]
Cyberpunk en Starfield zijn beide rpgs. Die kun je prima vergelijken toch?
Lekker flauw. Cyberpunk 2077 is een sci-fi, open-world, first person, action-adventure RPG. Net als Starfield.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Je kunt gewoon in volle Rangers outfit de Crimson Fleet binnenlopen en er is niemand die het opmerkt. Je kunt met persuade de meest onnozele dialogen voorgeschoteld krijgen. 0 keuzes die echt echt invloed hebben op het spelverloop.
Dat doet Cyberpunk toch een pak beter.
ik heb het een week intensief gespeeld. Kon afgelopen week niet spelen, maar heb dan ook geen moment de kriebel gevoeld om weer door te pakken. Cyberpunk vond ik ook matig. Vooral de besturingen van de auto’s. Maar wellicht toch een nieuwe kans geven op de pc.Timothy3000 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:15:
Het valt vooral op hoe matig Starfields combat en AI is en hoe hol en doorzichtig dat dialoogsysteem in Starfield is als je daarna Cyberpunk opstart.
Je kunt gewoon in volle Rangers outfit de Crimson Fleet binnenlopen en er is niemand die het opmerkt. Je kunt met persuade de meest onnozele dialogen voorgeschoteld krijgen. 0 keuzes die echt echt invloed hebben op het spelverloop.
Dat doet Cyberpunk toch een pak beter.
De Turtle Beach Recon Force Recon 50 (hierboven al genoemd) is denk ik wel de beste headset die je tot €24 kan vinden. Ook een erg goede microfoon voor voicechat. Beter dan de officiële Xbox-controller. Ik gebruik hem bijvoorbeeld ook voor podcasts en dat geeft een prima geluid.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:51:
Je hebt de 50P (blauw) en de 50X (groen). Verder zijn ze identiek.
Haha heel benieuwd naar je ervaring straks. Ik keek die films altijd met mijn vader, mooie en bijzondere herinneringLinksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:00:
Me net voor €3,99 Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans 1 gekochtGeen idee of het wat is, maar vond de films vroeger altijd leuk, en voor €3,99 kun je niet veel fout doen.
[Afbeelding]
Dus als ik hem die geef hoef ik niet heel de tijd naar een lage kwaliteit mic te luisteren? Want €24 is niet wat ik als het budget zie dus als het 2 of 3x zo veel kost om iets veel beters te krijgen dan heb ik daar geen problemen mee.KlaasjeNL schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:05:
[...]
De Turtle Beach Recon Force Recon 50 (hierboven al genoemd) is denk ik wel de beste headset die je tot €24 kan vinden. Ook een erg goede microfoon voor voicechat. Beter dan de officiële Xbox-controller. Ik gebruik hem bijvoorbeeld ook voor podcasts en dat geeft een prima geluid.
Je hebt de 50P (blauw) en de 50X (groen). Verder zijn ze identiek.
Ligt aan mij hoor, want ik bedoelde eigenlijk iets wat niet zo duur is als mijn eigen headsets en toch redelijk goed
Heb die op de Switch en die kan leuk en tegelijk flink frustrerend moeilijk zijn. Heb hun alleen in het Duits gezien volgens mij, want mij pa was altijd fan van RTLLinksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:00:
Me net voor €3,99 Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans 1 gekochtGeen idee of het wat is, maar vond de films vroeger altijd leuk, en voor €3,99 kun je niet veel fout doen.
[Afbeelding]
Dit was vroeger een redelijk headsetje. In mijn herinnering kostte hij toen ik hem kocht rond de 120 piek. uitvoering: Turtle Beach Stealth 600 Gen 2 Xbox Zwart mic is prima. Heb hem zelf best lang gebruikt. Edit: kak, had de ps versie. Die is zestig, xbox is negentig. Dat is een wat minder goede deal.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Dus als ik hem die geef hoef ik niet heel de tijd naar een lage kwaliteit mic te luisteren? Want €24 is niet wat ik als het budget zie dus als het 2 of 3x zo veel kost om iets veel beters te krijgen dan heb ik daar geen problemen mee.
Ligt aan mij hoor, want ik bedoelde eigenlijk iets wat niet zo duur is als mijn eigen headsets en toch redelijk goed
Edit 2,was de price watch niet vroeger best ok? Nu staan er tien varianten van dezelfde headset. Deze is goedkoper: uitvoering: Turtle Beach Stealth 600 Gen 2
[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 03-10-2023 21:44 ]
Ik ook vroeger op de Duitse RTL.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:54:
[...]
Heb die op de Switch en die kan leuk en tegelijk flink frustrerend moeilijk zijn. Heb hun alleen in het Duits gezien volgens mij, want mij pa was altijd fan van RTL
Vier vuisten op weg!Linksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:00:
[Afbeelding]
Zal een review schrijven als ik hem gespeeld heb.Ht87 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Haha heel benieuwd naar je ervaring straks. Ik keek die films altijd met mijn vader, mooie en bijzondere herinnering
XBOXING with Bud Spencer and Terence HillLinksquest schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:00:
[Afbeelding]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nog niet gespeeld. Wel gekocht. Zal het misschien dit weekend gaan proberen mocht ik tijd vinden naast ForzaWom schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:45:
Iemand de High On Life DLC gespeeld? Moeite waard?
Het maakt ook niet zoveel uit of je ze in het Duits of Engels gezien hebt. In beide versies werden ze sowieso nagesynchroniseerd.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:54:
[...]
Heb die op de Switch en die kan leuk en tegelijk flink frustrerend moeilijk zijn. Heb hun alleen in het Duits gezien volgens mij, want mij pa was altijd fan van RTL
"When you grow up your heart dies"
Microsoft has released a new Forza Dynamic Background for all Xbox Series S / X users. Just in time for the Forza Motorsport early access on Thursday pic.twitter.com/wUvQNDrbfh
— Tom Warren (@tomwarren) 4 oktober 2023
Ik gooi dit hier even neer https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtabWom schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:45:
Wie al gamepass heeft krijgt dus voor een tientje de DLC én een licentie voor de base game
What’s this? Do thine eyes deceive thee? Nay! Nay, I say! The deal doth not lie! Own a piece of video game history with the High On Life and High On Knife Game Pass Bundle - after all, history is determined by the winners and today, my friend, you are a winner! Sure, you’ve got High On Life on Game Pass, but isn’t the point of life to own things? First of all you’re getting a copy of High On Life, and it ain’t going anywhere. You remember High On Life, don’t you? The action-packed comedy-adventure FPS filled with unhinged talking guns, an evil alien drug cartel selling humans on the black market, and an impressive variety of gorgeous and seedy spacefaring locales to explore. The game where you can buy goop from a back-alley salesman, tell some construction workers that their dad will never love them, and rescue a talking knife from a bunch of a gang of ant clones. That’s just some of the things you can do (or did) in High On Life, on top of so much more. I didn’t even mention a lot of the other stuff you can do! And then there’s High On Knife, the meaty DLC centered around that talking knife I mentioned earlier. Knifey. His name’s Knifey, and this is his big adventure. He’s gonna find out all about the dark(?) mysterious(?) secrets(?) of his past as you take him and Harper, a brand new talking gun, to a salt-planet filled with dying slugs. And then from there maybe you’ll meet a giant guy, race some slow-as-hell slugs, or go for the high score in Peroxosquash with B.A.L.L., another new talking gun. We really packed this DLC full of new stuff, trust me. And we didn’t even get to the spooky parasite-filled shipping warehouse run by a ruthless, monstrous CEO. Did I mention that this bundle features an all-star cast of comedic voice talent guaranteed to put the “funny” back in “wouldn’t it be soooo funny if you bought this bundle right now?” We’ve got JB Smoove, Tim Robinson, Betsy Sodaro, Sarah Sherman, Michael Cusack, Gabourey Sidibe, and so many more who are now mad at me because I didn’t put their names in here but, look, I’ve got a word limit I’m working with. I can’t just put all the names in here. Blame the storefront. It’s their fault, not ours. Just heed this, Game Pass users: buy the bundle and own your copy of High On Life and High On Knife. It’s the right thing to do.
[ Voor 75% gewijzigd door justifire op 04-10-2023 07:29 ]
4 vuisten de lucht in.
Over die Turtle Beach headsets, en wellicht ook vele anderen. Die hebben allemaal van dat nepleer wat na een jaartje of 1-2 los gaat laten. Dan zit je hele gezicht, schouder etc onder de zwarte stukjes nepleer. Een beetje zoals zo'n head and shoulders reclame waarin je de persoon die het niet gebruikt 3kg witte roos op zn schouder heeft liggen.
Heb zelf een Astro A20 Gen2. Was destijds 119€, maar prijzen liggen nu al onder de 99€ zag ik laatst. Die heeft niet van dat nepleer en bevalt prima. Koop een extra usb dongletje erbij en hij kan ook worden aangesloten op de een Playstation. Ik was destijds voor 140€ klaar (headset en Playstation dongle) en gebruik de headset nu op zowel de Series X als de PS5.
Btw. er is een nieuwe dynamische achtergrond voor de Series consoles, de Forza Motorsport dynamisch achtergrond.
XBL: MRE Inc
Nog niet, ooit een keer als ik wat meer tijd heb 😝Wom schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:45:
Ik betwijfel of je voor 2 a 3 keer zoveel een betere mic krijgt. Ik heb mijn TB een kleine 2 jaar geleden gekocht na flink wat onderzoek en toen deed hij het in verschillende vergelijkingen en reviews al heel goed op het gebied van mic. Vaak beter dan (veel) duurdere headsets.Beakzz schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:52:
[...]
Dus als ik hem die geef hoef ik niet heel de tijd naar een lage kwaliteit mic te luisteren? Want €24 is niet wat ik als het budget zie dus als het 2 of 3x zo veel kost om iets veel beters te krijgen dan heb ik daar geen problemen mee.
Verder is het wel een heel kale headset zonder app of instellingen. Dus het ligt eraan wat je zoekt.
Heb ik bij mijn TB nog nooit last van gehad, maar het is natuurlijk niet uit te sluiten. Je kan ook een (universele) padding via Ali bestellen die niet uit elkaar valt voor een euro of 5. Bovendien heeft bijvoorbeeld mijn Sont studio hoofdtelefoon hetzelfde probleem, dus duurdere hoofdtelefoons doen het dan niet altijd beter. En voor de prijs van die Astro koop je 4 TB's. 😋MRE-Inc schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:37:
[...]
4 vuisten de lucht in.![]()
Over die Turtle Beach headsets, en wellicht ook vele anderen. Die hebben allemaal van dat nepleer wat na een jaartje of 1-2 los gaat laten. Dan zit je hele gezicht, schouder etc onder de zwarte stukjes nepleer. Een beetje zoals zo'n head and shoulders reclame waarin je de persoon die het niet gebruikt 3kg witte roos op zn schouder heeft liggen.
Heb zelf een Astro A20 Gen2. Was destijds 119€, maar prijzen liggen nu al onder de 99€ zag ik laatst. Die heeft niet van dat nepleer en bevalt prima. Koop een extra usb dongletje erbij en hij kan ook worden aangesloten op de een Playstation. Ik was destijds voor 140€ klaar (headset en Playstation dongle) en gebruik de headset nu op zowel de Series X als de PS5.
Btw. er is een nieuwe dynamische achtergrond voor de Series consoles, de Forza Motorsport dynamisch achtergrond.
Maar overal is natuurlijk wat voor te zeggen. Genoeg keuze in elk geval.
justifire schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 07:29:
salt-planet filled with dying slugs
Ik moet die game toch echt nog eens een nieuwe kans geven... Vond hem wel cool maar om een of andere reden destijds de interesse verloren.
Gamertag: FinrazielNL
De studio had de port gewoon sowieso naar Xbox moeten brengen, ongeacht BC versie of niet.
Ik heb nu andere oorkussens met velours erop en ze kunnen nu weer een ronde mee voor de jongste. Het gedeelte wat boven op je hoofd rust, heb ik maar met een bot mesje eraf geschraapt.KlaasjeNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:28:
[...]
Heb ik bij mijn TB nog nooit last van gehad, maar het is natuurlijk niet uit te sluiten. Je kan ook een (universele) padding via Ali bestellen die niet uit elkaar valt voor een euro of 5. Bovendien heeft bijvoorbeeld mijn Sont studio hoofdtelefoon hetzelfde probleem, dus duurdere hoofdtelefoons doen het dan niet altijd beter. En voor de prijs van die Astro koop je 4 TB's. 😋
Maar overal is natuurlijk wat voor te zeggen. Genoeg keuze in elk geval.
En mijn Astro A20 kost ongeveer evenveel als een TB
XBL: MRE Inc
Na deze review gezien te hebben, mooi om te zien dat ze niet bang zijn om dingen opnieuw op te zetten. Ten koste van features van de oude games die nu ontbreken maar wellicht op later moment toegevoegd gaan worden. Een stapje terug, maar met verdere ontwikkeling twee stappen vooruit.
Edit: DF Tech review
[ Voor 74% gewijzigd door drakiesoft op 04-10-2023 16:58 ]
Ik begin even met je laatste opmerking. Dit kan ik wel bevestigen (voor mezelf, geen idee hoe anderen dat beleven). Tijdens het racen heb ik echt geen tijd om naar alle details om mee heen te kijken, dan moeten graphics 'gewoon goed' en functioneel zijn.maar wat de review goed laat zien is dat je wellicht tijdens het racen er allemaal niet zo een erg in hebt.
Ik ben dan toch wel benieuwd wat in deze forza-reviews deze mening triggered. De XSX biedt 2 modes waarin de game (zover ik in reviews lees) een rock-solid 60FPS haalt, en daarnaast in 1 van de modes ook nog eens een lading RT-effecten toevoegd. Wmb is dat behoorlijk indrukwekkendJimmyNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:23:
Dat ik mijn seriesX kocht had ik na alle marketing bliss toch het idee dat ik nu een console in handen had welke, zeker in de nabije toekomst, vooral 60FPS op een 1080 scherm zou waarmaken. Maar het is eigenlijk crap.
Elke fabrikant prijst zijn producten aan als het beste idee sinds het gesneden brood. Korreltje zout is altijd wel aan te radenJimmyNL schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 20:57:
Nou nee, het was toch echt één van de speerpunten van de nieuwe consoles... maar als je het zo stelt is dat ook waar..
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 05-10-2023 08:03 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Welke versie gaan de meeste gamers aanschaffen, ik zelf Deluxe Editiondrakiesoft schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:09:
[YouTube: Forza Motorsport Review : Stiff Chassis]
Na deze review gezien te hebben, mooi om te zien dat ze niet bang zijn om dingen opnieuw op te zetten. Ten koste van features van de oude games die nu ontbreken maar wellicht op later moment toegevoegd gaan worden. Een stapje terug, maar met verdere ontwikkeling twee stappen vooruit.
Edit: DF Tech review
[YouTube: Forza Motorsport on Xbox Series X/S: The Digital Foundry Tech Review]
[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 05-10-2023 08:21 ]
Ik denk dat de meeste de gamepass versie gaan aanschaffenAlbert020 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:15:
[...]
Welke versie gaan de meeste gamers aanschaffen, ik zelf De Luxe Editie
[Afbeelding]
Geen, lang leve Gamepass.Albert020 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:15:
[...]
Welke versie gaan de meeste gamers aanschaffen, ik zelf Deluxe Edition
[Afbeelding]
Ik moet eerlijk zijn en toegeven dat gamepass nu echt gave games aan het geven is. Heb echt totaal geen spijt van 3 jaar gamepass
En die 2 modes met 60fps zijn ook nog eens met een resolutie ruim boven 1080p dus ik snap de post ook niet helemaal.BM schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:03:
[...]
Ik begin even met je laatste opmerking. Dit kan ik wel bevestigen (voor mezelf, geen idee hoe anderen dat beleven). Tijdens het racen heb ik echt geen tijd om naar alle details om mee heen te kijken, dan moeten graphics 'gewoon goed' en functioneel zijn.
[...]
Ik ben dan toch wel benieuwd wat in deze forza-reviews deze mening triggered. De XSX biedt 2 modes waarin de game (zover ik in reviews lees) een rock-solid 60FPS haalt, en daarnaast in 1 van de modes ook nog eens een lading RT-effecten toevoegd. Wmb is dat behoorlijk indrukwekkend
[...]
Elke fabrikant prijst zijn producten aan als het beste idee sinds het gesneden brood. Korreltje zout is altijd wel aan te raden
Haalt je weg uit het hectische leven met z'n rustgevende kleurenpalet, heerlijke soundtrack en fijne puzzels.
Moet zeggen dat GamePass nu wel echt een flink goede library aan het krijgen is. Kan het qua releases gewoon niet meer bij houden, zoveel games die m'n interesse trekken. Wil Lies of P nog checken, maar toen kwam Sea of Stars, en nu de nieuwe Forza alweer ... keuzes keuzes.
Edit: ohja, Starfield of iets dergelijks kwam ook nog tussendoor
[ Voor 7% gewijzigd door R4m0n_46 op 05-10-2023 09:18 ]
Heeft hier iemand ervaring met xcloud op een handheld?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wel apart dat de crashes zo willekeurig lijken per console. Zit nu iets van 20 uur in Starfield, maar echt nog niet één crash meegemaakt gelukkig.G_Dragon schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:05:
Ik ben blij dat Assassin's Creed: Mirage nu uit is, kan ik wat makkelijker Starfield links laten liggen tot er een fix komt. Ben er nog wel steeds verbaast over dat ze zo snel die glitch met de kisten hebben opgelost en niet problemen zoals crashes, maar dat is misschien meer een persoonlijke verbazing.
Ja klopt, ik speelde al sinds early acces zonder problemen. Maar sinds de eerste update wil geen enkele save meer laden (Crash naar dashboard), we wachten geduldig af tot een fix.Powder Toastman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:07:
[...]
Wel apart dat de crashes zo willekeurig lijken per console. Zit nu iets van 20 uur in Starfield, maar echt nog niet één crash meegemaakt gelukkig.
Volgens mij zit G_Dragon ook vast in een corrupte save die niet opgegeven kan worden (en alle andere saves ook 'corrupt'zijn/ en opnieuw beginnen is geen optie) Heel vervelend natuurlijk maar misschien toch maar opnieuw beginnen.Powder Toastman schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:07:
[...]
Wel apart dat de crashes zo willekeurig lijken per console. Zit nu iets van 20 uur in Starfield, maar echt nog niet één crash meegemaakt gelukkig.
Zelf vind ik Starfield heel leuk, maar het heeft wel iets enorm lomps en soms wat traags (val soms in slaap tijdens de standaard cutscenes en laadschermen) . Gisteren na jaren weer eens Skyrim aangeslingerd en dat heeft door (bijna) open wereld toch een hele andere flow.
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Qgolh84CDs7lXKEeGVt8a9nN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2K90rthizWERcVXRt987YFKQ.jpg?f=fotoalbum_large)