Volgens mij wordt er gekeken naar zoekresultaten van het afgelopen jaar in de pricewatch om de lijst samen te stellen waar je uit kan kiezen.Timothy3000 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 07:59:
Iemand hier die weet waarom de Tweakers Award voor games 2023/2024 games bevat uit voorjaar 2022 (Elden Ring) en eind 2021 (Marvel's Guardians of the Galaxy)?
Ah, ok. Best weird om op basis daarvan te bepalen wat de game van 23/24 was haha.SunnieNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:11:
[...]
Volgens mij wordt er gekeken naar zoekresultaten van het afgelopen jaar in de pricewatch om de lijst samen te stellen waar je uit kan kiezen.
Ik (met mijn beperkte gametijd) heb een beetje mixed gevoelens mbt gamepass. Voor zolang het nog goedkoop kan met het omzettingsverhaal vind ik het prima om te hebben, ook al speel ik niet zoveel. Voor de volle mep zou ik nog twee keer na moeten denken of ik het eruit haal. Daarnaast is het voor mij ook iets teveel aanbod. Ik wil dan toch wel graag een spel dat nieuw uitkomt gaan spelen, maar heb dan nog andere spellen die ik nog moet uitspelen (van mezelf).
Zo zit ik nu helemaal in GTAV, die had ik nog nooit gespeeld. Omdat deze volgens mij niet zo heel lang in gamepass staan, wil ik hier in ieder geval de verhaallijn van uitspelen. Dus Starfield waar ik ook aan was begonnen, moet nog even wachten.
De beperkte opslagruimte is dan weer een voordeel daarbij, dat je gedwongen wordt om keuzes te maken welke spellen je installeert. Forza Motorsport ga ik in ieder geval spelen, dus dan moet er weer een groot spel van de schijf af. Hopelijk GTA dan uitgespeeld, anders moet Starfield er maar weer af
Zo zit ik nu helemaal in GTAV, die had ik nog nooit gespeeld. Omdat deze volgens mij niet zo heel lang in gamepass staan, wil ik hier in ieder geval de verhaallijn van uitspelen. Dus Starfield waar ik ook aan was begonnen, moet nog even wachten.
De beperkte opslagruimte is dan weer een voordeel daarbij, dat je gedwongen wordt om keuzes te maken welke spellen je installeert. Forza Motorsport ga ik in ieder geval spelen, dus dan moet er weer een groot spel van de schijf af. Hopelijk GTA dan uitgespeeld, anders moet Starfield er maar weer af
Haha ik had precies hetzelfde. Het lukte mij in de demo bijvoorbeeld maar niet om van die Policepuppet vlak vóór Mad Donkey te winnen. Uiteindelijk heb ik Donkey er heen gelokt en heb ik ze met elkaar laten vechten tot de politie dood was en Donkey al over de helft. Toen was Donkey ook vrij gemakkelijk.Timothy3000 schreef op donderdag 21 september 2023 @ 11:08:
[...]
Maf hoe dat loopt. Maanden terug de demo gedaan, nu overnieuw moeten beginnen en door bazen heenwalsen omdat het de eerste keer ook lukte, waar ik me er de eerste keer echt lang op moest stukbijten.
In de volledige versie won ik die Policepuppet in één keer. Ook de Scrapped Watchman in één keer (in de demo zeker 25 keer). Donkey daarentegen, kostte me dus wel wat moeite.
In de fabriek is de moeilijkheidsgraad tot nu toe wel okayish. Ik ga vanavond aan de eindbaas beginnen daar. Zal wel weer dramatisch worden
Sidenote: Quality mode loopt behoorlijk matig op de XboX. Ik ben nu geswitched naar performance en heb het idee dat het daarmee ook gewoon gemakkelijker is geworden.
[ Voor 8% gewijzigd door fw10 op 22-09-2023 10:24 ]
Valt mee toch? Als er veel naar gezocht is dan is er veel mee gespeeld of veel interesse naar. De best gespeelde en/of meest gewaardeerde game straks van 2024 kan zomaar een game uit 2023 of eerder zijn. Zegt niets over wat de beste game is die in 2024 straks is gemaakt. Dat is de verkiezing niet als ik de community awards iig goed begrijp.Timothy3000 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:13:
[...]
Ah, ok. Best weird om op basis daarvan te bepalen wat de game van 23/24 was haha.
M'n XSX, aangekocht toen ie net uit was, heeft het nu begeven. Als ik em wil aanzetten gaat het lampje gewoon 1 seconde aan en schakelt die zichzelf terug uit. De truc met de haardroger heb ik al geprobeerd, maar stof gaat het probleem niet zijn.
Ondertussen is er wel een nieuwe XSX onderweg, want de kost die MS rekent om te herstellen is best fors.
Nu is het wel zonde om deze gewoon weg te gooien. Ik zou zelf wel een poging willen ondernemen om te herstellen, maar het probleem is gewoon uitzoeken wat de oorzaak is ... HD, HD controller, PSU, etc. Iemand tips hoe dit te diagnosticeren?
Ondertussen is er wel een nieuwe XSX onderweg, want de kost die MS rekent om te herstellen is best fors.
Nu is het wel zonde om deze gewoon weg te gooien. Ik zou zelf wel een poging willen ondernemen om te herstellen, maar het probleem is gewoon uitzoeken wat de oorzaak is ... HD, HD controller, PSU, etc. Iemand tips hoe dit te diagnosticeren?
Dat kan echt van alles zijn. Neem aan dat je ook geen beeld krijgt? Dan komt hij dus niet goed door zijn startup procedure. Ik verwacht bij een defect SSD dat je nog wel beeld zou krijgen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, want de UEFI kan net zo goed vanaf de SSD geladen worden.Catscratch schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:15:
In ieder geval moet je goed gereedschap hebben. En daarna zou ik aanraden eens hier te kijken hoe je hem open maakt zonder problemen https://www.ifixit.com/Device/Xbox_Series_X
Kan inderdaad echt van alles zijn. Geen beeld, hij schakelt zich gewoon na 1s terug uit. Nu als ik met m'n oor heel dicht luister aan de achterkant waar de uitgangen dan hoor ik heel stil een zoomgeluidje en iets wat zich daar terug uitschakelt. M'n buikgevoel zegt de voeding.SunnieNL schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:27:
[...]
Dat kan echt van alles zijn. Neem aan dat je ook geen beeld krijgt? Dan komt hij dus niet goed door zijn startup procedure. Ik verwacht bij een defect SSD dat je nog wel beeld zou krijgen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, want de UEFI kan net zo goed vanaf de SSD geladen worden.
In ieder geval moet je goed gereedschap hebben. En daarna zou ik aanraden eens hier te kijken hoe je hem open maakt zonder problemen https://www.ifixit.com/Device/Xbox_Series_X
Voor de mensen die net zo liefhebber zijn als mij van de Like A Dragon (Yakuza) Games, Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name komt op de dag van release naar Xbox Game Pass. 
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Stap 2 al geprobeerd?Catscratch schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:38:
[...]
Kan inderdaad echt van alles zijn. Geen beeld, hij schakelt zich gewoon na 1s terug uit. Nu als ik met m'n oor heel dicht luister aan de achterkant waar de uitgangen dan hoor ik heel stil een zoomgeluidje en iets wat zich daar terug uitschakelt. M'n buikgevoel zegt de voeding.
https://support.xbox.com/...ork/console/startup-error
Even oude reactie maar ik zie dus Wreckfest 2 staan. Die game is volgens mij nog helemaal niet aangekondigd geweest? Wel top nieuws trouwens.Raem schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 15:59:
https://imgur.com/a/pHi74Dq
Geschatte bedragen door Microsoft voor een aantal games om deze op Gamepass te krijgen. Flinke bedragen voor sommige games.
Red Dead 2 - $5M/mth
GTA V - $12-$15M/mth
Suicide Squad - $250M
Star Wars Jedi Survivor - $300M
Mortal Kombat 1 - $250M
Baldur's Gate 3 - $5M
Gotham Knights - $30M
Assassin's Creed Rift - $100M
Dying Light 2 - $50M
LEGO Star Wars - $35M
Dragon Ball: The Breakers - $20M
Return to Moneky Island - $5M
Wreckfest 2 - $10-$14M
Just Dance - $5M
Blood Runner - $5M
Glitch Busters - $5M
Ja, maar dat doet niets.drakiesoft schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:15:
[...]
Stap 2 al geprobeerd?
https://support.xbox.com/...ork/console/startup-error
Heb ondertussen ook even met Microsoft gebabbeld. De console is nu net geen 3 maanden uit garantie. De medewerkster wou een uitzondering maken voor gratis reparatie, maar haar escalatie werd geweigerd.
Ah zuur man.. 3 maanden over de garantie heen ook nog.. en geen 'gesture of good will' vanuit MS.Catscratch schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:15:
M'n XSX, aangekocht toen ie net uit was, heeft het nu begeven. Als ik em wil aanzetten gaat het lampje gewoon 1 seconde aan en schakelt die zichzelf terug uit. De truc met de haardroger heb ik al geprobeerd, maar stof gaat het probleem niet zijn.
Het kan werkelijk van alles zijn waar jij mee te maken hebt.. van een rotte PSU tot kortsluiting.
Zat net ff te browsen door youtube en gek genoeg zijn de meeste storingen die zichtbaar gerepareerd worden echt dood. De jouwe laat nog even een led oplichten en schakelt weer uit.
Deze ook als één van de weinigen: YouTube: No Power Xbox Series X | Can I Fix It?
Kan je alsnog niets mee, of je moet er wel heel erg zin in hebben om te gaan pionieren..
Balen. Ik had hetzelfde met een Oculus bril. Totaal ander bedrijf en product natuurlijk, maar ook drie maanden buiten de garantie kapot gegaan. Verkoper CoolBlue hield zich aan de garantieperiode en ik had dus pech. Toch maar een berichtje gestuurd naar Meta. Enkele dagen later lag er gratis een nieuwe in huis.Catscratch schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:33:
[...]
Ja, maar dat doet niets.
Heb ondertussen ook even met Microsoft gebabbeld. De console is nu net geen 3 maanden uit garantie. De medewerkster wou een uitzondering maken voor gratis reparatie, maar haar escalatie werd geweigerd.
Misschien dat je rechtstreeks bij jouw verkoper nog iets kunt proberen? Of de ticket heropenen bij MS?
Poeh, 30 miljoen voor Gotham Knights, een game die toch niet bepaald lovend ontvangen is door zowel 'de pers' als 'het publiek'...Martinspire schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:21:
[...]
Even oude reactie maar ik zie dus Wreckfest 2 staan. Die game is volgens mij nog helemaal niet aangekondigd geweest? Wel top nieuws trouwens.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
De nieuwe this week on Xbox is er.
https://www.gov.uk/govern...-concerns-in-cloud-gaming
Weer een flinke stap dichterbij, CMA keurt de overname voorlopig goed.
Weer een flinke stap dichterbij, CMA keurt de overname voorlopig goed.
Pay day ligt er al weer uit, zo te zien al niet de eerste keer.
Eerste missie wist ik niet wat te doen, gelukkig paar randoms met ervaring gehad.
Zoek eigenlijk al hele tijd een leuke sport game buiten voetbal.
Had even MLB getest, maar online bleef ik maar enorm veel lag hebben.
2k ben ik volledig mee gestopt, tenzij ik blut wil worden.
Wanneer komen ze in godsnaam nog eens uit met een deftige tennis game.
Ben nu toch niet de enige die zit te wachten op dit.
Eerste missie wist ik niet wat te doen, gelukkig paar randoms met ervaring gehad.
Zoek eigenlijk al hele tijd een leuke sport game buiten voetbal.
Had even MLB getest, maar online bleef ik maar enorm veel lag hebben.
2k ben ik volledig mee gestopt, tenzij ik blut wil worden.
Wanneer komen ze in godsnaam nog eens uit met een deftige tennis game.
Ben nu toch niet de enige die zit te wachten op dit.
Ik dacht laat ik Lies of P eens proberen, gekozen voor het normale zwaard en op mijn gemak rond gaan lopen, een stuk of 6 van die ‘agenten’ simpel dood makend, tot ik een grotere agent tegenkom die gebogen in een hoek zit als ik aan kom lopen.
Stuk of 5 keer kansloos dood gegaan, het is voor mij niet duidelijk te zien wanneer ie 2 of 3 keer gaat slaan bv en dus word ik een paar keer geraakt en is het afgelopen. Dat je dan weer aan het begin bent en opnieuw dat stuk moet lopen én die losse vijanden weer moet verslaan zorgt er dan voor dat ik ook geen zin meer heb om die ene lastigere vijand te leren. Laat staan bosses.
Stuk of 5 keer kansloos dood gegaan, het is voor mij niet duidelijk te zien wanneer ie 2 of 3 keer gaat slaan bv en dus word ik een paar keer geraakt en is het afgelopen. Dat je dan weer aan het begin bent en opnieuw dat stuk moet lopen én die losse vijanden weer moet verslaan zorgt er dan voor dat ik ook geen zin meer heb om die ene lastigere vijand te leren. Laat staan bosses.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Fijn wapentje inderdaad.uchiha tijntje schreef op donderdag 21 september 2023 @ 22:17:
[...]
My donkey disagrees
[Afbeelding]
Heb dit wapen lekker geüpgraded en doet, zeker in combinatie met een grindstone, mad donkey damage. Eindelijk ook wat lekkere range door middel van de transform functie!
Sneller dan de pijpsleutel maar mis wel een beetje de oemph.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je kan daar een deur openen zodat je sneller bij de baas bent.On_E schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:35:
Ik dacht laat ik Lies of P eens proberen, gekozen voor het normale zwaard en op mijn gemak rond gaan lopen, een stuk of 6 van die ‘agenten’ simpel dood makend, tot ik een grotere agent tegenkom die gebogen in een hoek zit als ik aan kom lopen.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 21-11 16:57
Wil je wel geloven dat ik nog nooit wat heb gedaan met die Microsoft Awards omdat ik er vaak op vastloop?Linksquest schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:15:
[Afbeelding]
De Separate Ways DLC van Resident Evil 4 gekocht met mijn verdiende Microsoft Rewards punten, weer wat te spelen tussen Starfield en Hogwarts Legacy door
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wel altijd meteen de LB+Y gebruiken zodat je de extended versie hebt. Heb net dit wapen gevonden en geüpgrade… heel veel oemph, maar wel pas na 4 seconden. Mijn God wat is dat ding traagjustifire schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:36:
[...]
Fijn wapentje inderdaad.
Sneller dan de pijpsleutel maar mis wel een beetje de oemph.
/f/image/tbsfwxl5G6PFkTo3kw4q26I9.png?f=fotoalbum_large)
——-
Pffff en net nadat ik die gepakt heb vindt ik een nog absurder wapen
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-09-2023 23:28 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gewoon blocken totdat hij niet meer slaat.On_E schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:35:
Dan zelf één of twee meppen geven en je hebt je health weer terug.
Rinse.
Repeat.
Presto!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- G_Dragon
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Awards hebben we niet, wel RewardsG_Dragon schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:02:
[...]
Wil je wel geloven dat ik nog nooit wat heb gedaan met die Microsoft Awards omdat ik er vaak op vastloop?
Maar ook met de Game Pass App kun je vaak punten verdienen. en voor 9300 punten heb je al een leuke bon van €10,00.
Zo heb ik ook de Premium edition van Starfield voor een groot deel betaald, zie plaatje. Ik heb momenteel nog net genoeg punten voor een €5,00 bon, dus word weer sparen. Ik doe eigenlijk (bijna) elke dag de dagelijkse opdrachten van de Rewards, duurt nog geen 3 minuten.
[ Voor 15% gewijzigd door Linksquest op 23-09-2023 07:45 ]
a vet man, ik wacht heel even met nog een Xbox controller te kopen, heb er momenteel 4, en met de uitgelekte gegevens van een vernieuwende controller in 2024, wil ik daar even op wachten.
Hmm, okay ik zal m vandaag nog eens aanslingeren. Het ziet er wel aardig uit nml.Timothy3000 schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:53:
[...]
Je kan daar een deur openen zodat je sneller bij de baas bent.
Klinkt simpel genoeg haha.justifire schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:20:
[...]
Gewoon blocken totdat hij niet meer slaat.
Dan zelf één of twee meppen geven en je hebt je health weer terug.
Rinse.
Repeat.
Presto!
[ Voor 34% gewijzigd door On_E op 23-09-2023 08:25 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het is ook een prima gevecht om de parry wat meer onder de knie te krijgen. Als zijn stok kapot is, is het gevecht niet meer zo moeilijk.On_E schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:24:
[...]
Hmm, okay ik zal m vandaag nog eens aanslingeren. Het ziet er wel aardig uit nml.
[...]
Klinkt simpel genoeg haha.
Haha souls games zijn in de basis ook erg simpel. Don’t get hit!On_E schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:24:
[...]
Hmm, okay ik zal m vandaag nog eens aanslingeren. Het ziet er wel aardig uit nml.
[...]
Klinkt simpel genoeg haha.
Ik ben bij chapter 8 en er zijn er 11. Wellicht dit weekend uitspelen en dan ff kijken op de NG+ goed te doen is.
Verwijderd
Smaken verschillen, maar persoonlijk vind ik hem op zijn zachts gezegd spuuglelijkLinksquest schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 07:47:
[...]
[...]met de uitgelekte gegevens van een vernieuwende controller in 2024, wil ik daar even op wachten.
Grrrr, RB van mijn Elite v2 heeft wederom de geest gegeven
Dacht al dat ik steeds door mijn stamina heen was…
Was Lies of P begonnen met een strenght build. Zojuist overnieuw begonnen met dexterity. Veeeeel makkelijker ineens haha.
Er is een fix voor die rb. De eerste is garantiejustifire schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:59:
Grrrr, RB van mijn Elite v2 heeft wederom de geest gegeven![]()
Misschien ga ik dat voor de new game+ proberen. Heb nu enkel wapens die 4x zoveel wegen als mezelfTimothy3000 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:11:
Was Lies of P begonnen met een strenght build. Zojuist overnieuw begonnen met dexterity. Veeeeel makkelijker ineens haha.
Ga het eerst maar weer bij de MM proberen.uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 10:15:
[...]
Er is een fix voor die rb. De eerste is garantieen als het buiten de garantieperiode valt dan kun je hem open maken en dat N-vorminge papiertje of wat het ook is die de verbinding maakt tussen de rb en de daadwerkelijk input button dubbelvouwen. Dat heeft bij mij geholpen. Wel even goed uitkijken met open maken zodat je je controller niet beschadigt.
Die zullen hem dan wel weer opsturen naar mod&repair waarna ik hem weer op kan halen.
Hoop gedoe voor een premium product.
En dan zal je zien dat hij halverwege Lords of the Fallen weer de geest geeft
Ik ga er van uit dat dit een concept uiterlijk is en naderhand mooiere modellen komen, maar met de vernieuwingen wat erin zouden zitten had ik het meer over.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:33:
[...]
Smaken verschillen, maar persoonlijk vind ik hem op zijn zachts gezegd spuuglelijk![]()
[Afbeelding]
Ik had toevallig die van mij begin dit jaar verkocht omdat ik hem nauwelijks gebruikte, maar die hem overgekocht had heeft hem ook al een keer moeten insturen, maar dan meer van knoppen die soms niet reageerde. Je zou toch verwachten dat een Elite juist beter zou zijn.justifire schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 09:59:
Grrrr, RB van mijn Elite v2 heeft wederom de geest gegeven![]()
De elite heeft behoorlijk wat kuren. Erg bizar dat ze dat niet opgelost krijgen en dat voor een elite prijs. Wel jammer want ik kan niet meer zonder. Heb er al erg veel versleten.Linksquest schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:21:
[...]
Ik had toevallig die van mij begin dit jaar verkocht omdat ik hem nauwelijks gebruikte, maar die hem overgekocht had heeft hem ook al een keer moeten insturen, maar dan meer van knoppen die soms niet reageerde. Je zou toch verwachten dat een Elite juist beter zou zijn.
Blijft bijzonder. Ik game nog steeds met mijn elite v1. Die gaat al jaren (en heel wat uurtjes gamen dus) mee. Nooit problemen meeuchiha tijntje schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:56:
[...]
De elite heeft behoorlijk wat kuren. Erg bizar dat ze dat niet opgelost krijgen en dat voor een elite prijs. Wel jammer want ik kan niet meer zonder. Heb er al erg veel versleten.
Verwijderd
Ook nooit problemen mee gehad, nu moet ik wel toegeven dat wij weinig tot geen shooters spelen.wjsiebes schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:57:
[...]
Blijft bijzonder. Ik game nog steeds met mijn elite v1. Die gaat al jaren (en heel wat uurtjes gamen dus) mee. Nooit problemen mee
offtopic:
PlayStation controller had al stick-drift nieuw uit de doos
PlayStation controller had al stick-drift nieuw uit de doos
Heel stom, ik gebruikte hem hooguit voor shooters omdat je de triggers kon stellen, knoppen aanpassen en de achter flippers gebruikte ik nooit, daarom dat ik hem ook uit eindelijk weg heb gedaan.uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 11:56:
[...]
De elite heeft behoorlijk wat kuren. Erg bizar dat ze dat niet opgelost krijgen en dat voor een elite prijs. Wel jammer want ik kan niet meer zonder. Heb er al erg veel versleten.
Zie trouwens dat de rubberen grip ook gedeeltelijk is losgelaten.
Dacht dat de grip bij de v2 uit één deel bestond ?
Ze hebben weer wat te doen bij de MM
Daar heb ik dus nu last van. Aan beide kanten een “bobbel” waar het los heeft gelaten. Helaas buiten de garantie bij MS. Volgende keer koop ik wederom bij de MM. Biedt toch de beste service.justifire schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:25:
Lies of P is echt top. Het is minder “open” wereld als de Dark Souls games, maar de sfeer is tof. De main bosses zijn leuk gedaan, maar doordat je bijna altijd kunt summonen heb ik er nooit meer dan 5 keer voor nodig gehad. Zeker in combinatie met het kunnen boosten van je summon en natuurlijk je eigen wapen in de fik steken of onder stroom zetten
[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-09-2023 12:38 ]
Verwijderd
Surround klinkt de game ook erg goed, voor de beleving is dat vaak een mooie toevoeging.uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:29:
[...]
Daar heb ik dus nu last van. Aan beide kanten een “bobbel” waar het los heeft gelaten. Helaas buiten de garantie bij MS. Volgende keer koop ik wederom bij de MM. Biedt toch de beste service.
Lies of P is echt top. Het is minder “open” wereld als de Dark Souls games, maar de sfeer is tof. De main bosses zijn leuk gedaan, maar doordat je bijna altijd kunt summonen heb ik er nooit meer dan 5 keer voor nodig gehad. Zeker in combinatie met het kunnen boosten van je summon en natuurlijk je eigen wapen in de fik steken of onder stroom zetten. De mini bosses zijn soms moeilijker. De masks die je tijdens het spelen krijgt zijn een van de beste “outfits” in veel games. Ben er redelijk blind in gegaan. Nu ga ik wel even kijken of ik wellicht twee eindes tegelijk kan doen. Dan hoef ik nog maar 1 playthrough in NG+. Wellicht lukt dat voor Forza
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar staat in de trailer "New Wrap-Around".justifire schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:25:
Vooralsnog geen summon gebruikt, voelt voor mij toch een beetje als cheaten.uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 12:29:
[...]
Daar heb ik dus nu last van. Aan beide kanten een “bobbel” waar het los heeft gelaten. Helaas buiten de garantie bij MS. Volgende keer koop ik wederom bij de MM. Biedt toch de beste service.
Lies of P is echt top. Het is minder “open” wereld als de Dark Souls games, maar de sfeer is tof. De main bosses zijn leuk gedaan, maar doordat je bijna altijd kunt summonen heb ik er nooit meer dan 5 keer voor nodig gehad. Zeker in combinatie met het kunnen boosten van je summon en natuurlijk je eigen wapen in de fik steken of onder stroom zetten. De mini bosses zijn soms moeilijker. De masks die je tijdens het spelen krijgt zijn een van de beste “outfits” in veel games. Ben er redelijk blind in gegaan. Nu ga ik wel even kijken of ik wellicht twee eindes tegelijk kan doen. Dan hoef ik nog maar 1 playthrough in NG+. Wellicht lukt dat voor Forza
Nu bij de
spoiler:
en wat een tof gevecht is dat.Bishop
Echt weer ouderwets dansen
spoiler:
Enkel bij phase twee zie je bijna geen moer meer omdat je vaak middenin de boss staat 
Vanavond gaat hij neer! Solo!
Dat deed ik vanochtend. Echt een gaaf gevecht ja. Vechten tegen brandende monsters is een mooi gezicht.
Vooral als je je greatsword in brand steekt -> stunstate -> charged heavy attack -> stun -> charged heavy attack -> critical combo -> heavy attack -> heavy attack, dik 6000 dmgExactor it schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:03:
[...]
Dat deed ik vanochtend. Echt een gaaf gevecht ja. Vechten tegen brandende monsters is een mooi gezicht.
Lijkt Streetfighter wel!
Niet vergeten om af en toe je fable art drie keer te chargen en je arm vlammenwerper in te zetten.justifire schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:30:
[...]
Vooral als je je greatsword in brand steekt -> stunstate -> charged heavy attack -> stun -> charged heavy attack -> critical combo -> heavy attack -> heavy attack, dik 6000 dmg![]()
Lijkt Streetfighter wel!
Overigens is er een baaszwaard (ik meen van de baas die jij vanavond neer gaat beuken) dat ook hard mept. Helaas geen prik als eerste r1 attack maar hij ramt wel snoeihard.
Edit: mijn lb begeeft het net. Tijd om te klussen. (lees morgen naar de mm te rijden)
Edit2: gelukt, de elite v2 core die 2 dagen uit garantie van MS is, doet het weer als nieuw. Heb ook mijn oude v2 open gehad maar daar blijft lb sticky. Die krijgt vanaf vandaag elke paar uur wat alcohol toegediend.
[ Voor 19% gewijzigd door Exactor it op 23-09-2023 19:42 ]
Verwijderd
Hoe werken preloads op de Series X?
Ik las dat de preload van Forza er is, maar ik krijg Forza met geen mogelijkheid gedownload.
En ja, ik het de Gamepass Forza Ultimate die 5 oktober te spelen is.
Ik las dat de preload van Forza er is, maar ik krijg Forza met geen mogelijkheid gedownload.
Zal vast op de Xbox zelf kunnen, maar zeker op de gamepass app op je telefoon/tablet, daar naar de ‘coming soon’ en die Forza aanklikken, en dan ‘pre-install to’.
Cyberpunk. Als je die nog niet gespeeld hebt, is het nu wel echt het moment. Wat een game blijft dat toch.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bij mij volledig gedownload, deed wel moeilijk toen ik Starfield ging spelen, toen stopte hij, maar toen ik klaar was met spelen ging hij verder. Ingeboekt met de Game Pass App.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:19:
Het was bij mij een update van de placeholder van de game die er stond na aanschaf van de premium versie.Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 19:19:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Gewoon uit interesse; wat maakt je zo enthousiast?Wom schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:41:
Cyberpunk. Als je die nog niet gespeeld hebt, is het nu wel echt het moment. Wat een game blijft dat toch.
Downloads gaan altijd in een soort van 'loodloop' als er een game draait.Linksquest schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 22:05:
[...]
Bij mij volledig gedownload, deed wel moeilijk toen ik Starfield ging spelen, toen stopte hij, maar toen ik klaar was met spelen ging hij verder. Ingeboekt met de Game Pass App.
Controle over hoe je de game speelt. Stealth, tank, hacking, werkt echt allemaal supergoed. Heb de game als Doom gespeeld, als Wolverine en nu als Thief/Metal Gear Solid.Rossi46 schreef op zondag 24 september 2023 @ 06:32:
[...]
Gewoon uit interesse; wat maakt je zo enthousiast?
Los van de toffe setting en de met momenten écht goede missies is die diversiteit wel het grootste pluspunt. Zeker met de nieuwe update komt dat nog beter naar voren.
En dan moet ik nog beginnen aan de nieuwe DLC, die ik wel al in bezit heb
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Bedankt allen voor de hulp met de preload.
De oplossing was de game verwijderen en dan weer opnieuw installen.
Lang niet op de Xbox gezeten dus het is allemaal even wennen.
De oplossing was de game verwijderen en dan weer opnieuw installen.
Lang niet op de Xbox gezeten dus het is allemaal even wennen.
- G_Dragon
Uitgespeeld toen de Next-gen update er nog niet was, daarna niet meer aangeraakt. Hoor steeds meer positieve berichten over het spel, ondanks ik toen probleemloos door het verhaal kwam en me prima heb vermaaktWom schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:41:
Nice hoe heet deze game?uchiha tijntje schreef op woensdag 20 september 2023 @ 21:43:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Best game everEn moeilijker dan menig dark souls game
Jeez, sommige bosses zijn echt zwaar lastig.
![]()
Waarom is jumpen in souls games vaak altijd zo klote
———
[Twitter]
———
En de achievement lijst van Forza motorsport.
https://www.trueachieveme...a-motorsport-achievements
Lies of P. Vorige week uitgekomen. Mocht je gamepass hebben dan kun je hem via GP spelen.
Zelf ben ik nu bij het einde. Eens even kijken hoe dat gaat en of ik dan direct een NG+ ga starten.
——-
En de games van deze week: https://www.trueachieveme...w-xbox-games-september-25
Flink aantal spellen, waarvan Cocoon een van de interessantere games is en uitkomt in GP:
From Jeppe Carlsen, the lead gameplay designer of LIMBO and INSIDE — COCOON takes you on an adventure across worlds within worlds. Master world-leaping mechanics and solve intricate puzzles to unravel a cosmic mystery.
[ Voor 56% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2023 16:25 ]
- G_Dragon
- G_Dragon
Ja daar lijkt het wel op, ik herkend als grote Dragon Ball fan ook wel heel veel terug.
Loop nu met eenExactor it schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:51:
[...]
Niet vergeten om af en toe je fable art drie keer te chargen en je arm vlammenwerper in te zetten.
Overigens is er een baaszwaard (ik meen van de baas die jij vanavond neer gaat beuken) dat ook hard mept. Helaas geen prik als eerste r1 attack maar hij ramt wel snoeihard.
Edit: mijn lb begeeft het net. Tijd om te klussen. (lees morgen naar de mm te rijden)
Edit2: gelukt, de elite v2 core die 2 dagen uit garantie van MS is, doet het weer als nieuw. Heb ook mijn oude v2 open gehad maar daar blijft lb sticky. Die krijgt vanaf vandaag elke paar uur wat alcohol toegediend.
spoiler:
rond, wat een bazenwapen is dat terwijl het geneens een boss drop is zaag
Had overigens wel verwacht dat er bleeddmg op zou zitten…
Dat is ook niet zo moeilijk met Toriyama, zijn werk lijkt allemaal op elkaar. Naast Dragon Ball hadden het ook net zo goed karakters uit Dragon Quest kunnen zijn.G_Dragon schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:03:
[...]
Ja daar lijkt het wel op, ik herkend als grote Dragon Ball fan ook wel heel veel terug.
We want to update our fans on the development of Flintlock: The Siege of Dawn. To make Flintlock the absolute best experience it can be at launch, we have made the decision to move the game’s release to 2024. (1/4)
— Flintlock: The Siege of Dawn 🪓 JULY 18TH! ⚔️ (@PlayFlintlock) 16 juni 2023
Helaas, maar ik had er zelf eigenlijk ook niet meer op gerekend.
————-
Vanavond uitgespeeld. 2 eindes gehaald. Nu NG+ voor de true playthrough en de overige achievements. Denk dat ik daar wel snel doorheen vlieg, alleen doen ze volgens mij redelijk wat damagejustifire schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:20:
[...]
Loop nu met eenspoiler:rond, wat een bazenwapen is dat terwijl het geneens een boss drop iszaag
Heb nu 3 coole wapens maxed out die ik rouleer afhankelijk van de boss. De Golden Lie (een staf voor snelle combo’s), Hoky sword of the Ark (voor lengte en staggering) en Coil Mjolnir (om iedereen tot appelmoes te slaan en dan bedoel ik echt appelmoes zonder brokjes…).
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-09-2023 23:05 ]
Ik ben een simpel man en speel nog het vaakst met de starter greatsword (+8). Af en toe met de holy ark (+3). De greatsword doet wat ik wil, heel hard meppen met minder vertraging dan de andere lompe wapens die ik geprobeerd heb. Zal morgen de kettingzaag eens wat upgraden.justifire schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:20:
[...]
Loop nu met eenspoiler:rond, wat een bazenwapen is dat terwijl het geneens een boss drop iszaag
Aan de cover zou ik direct aan Gohan denkenG_Dragon schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:03:
[...]
Twee eindes in één run ? Savescum ?uchiha tijntje schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:58:
[Embed]
Helaas, maar ik had er zelf eigenlijk ook niet meer op gerekend.
————-
[...]
Vanavond uitgespeeld. 2 eindes gehaald. Nu NG+ voor de true playthrough en de overige achievements. Denk dat ik daar wel snel doorheen vlieg, alleen doen ze volgens mij redelijk wat damageBen na 15 minuten al in het hotel.
Heb nu 3 coole wapens maxed out die ik rouleer afhankelijk van de boss. De Golden Lie (een staf voor snelle combo’s), Hoky sword of the Ark (voor lengte en staggering) en Coil Mjolnir (om iedereen tot appelmoes te slaan en dan bedoel ik echt appelmoes zonder brokjes…).
(Zo min mogelijk spoilers aub)
——-
@justifire
spoiler:
Jep, cloudsave via mijn series S. Net voor de eindbaas. Vond 3 playthroughs wel teveel van het goede
.
Halos Needler melee als het in Mortal Kombat gebruikt zou worden. Ik hoor hier een "Fatality"
The Needler melee but it's more painful pic.twitter.com/M9zZnpeCGL
— Ranon Sarono (@hyper3d) 24 september 2023
Intussen volgens berichten op het interweb dat men alvast voorbereidende melding krijgt dat cod naar gamepass komt
![]() | ![]() |
[ Voor 48% gewijzigd door drakiesoft op 25-09-2023 12:11 ]
Ik ben niet de grootste RDR2 fan, maar de game voor een paar euro toch op de XSX gekocht (want grafisch een stuk beter dan op de PS). Die game ziet er nog steeds beter uit dan alle 'next-gen' games die zijn uitgekomen. The last of Us part 1 en 2 zien er nog beter uit, maar dat zijn geen open wereld games. De levendigheid van de wereld in RDR2 en details zijn ook nog steeds ongeëvenaard.
30fps voelt ook zo enorm soepel aan in deze game. Zoveel beter dan bijvoorbeeld starfield in 30fps.
30fps voelt ook zo enorm soepel aan in deze game. Zoveel beter dan bijvoorbeeld starfield in 30fps.
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 25-09-2023 13:35 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Na de Xbox lek verwacht ik binnenkort een Sony leak
Wellicht ligt straks ook Sony midgen refresh op straat en dan is het alleen nog wachten op een Nintendo lek, zodat we alvast kunnen sparen voor een console voor erbij.
Wellicht ligt straks ook Sony midgen refresh op straat en dan is het alleen nog wachten op een Nintendo lek, zodat we alvast kunnen sparen voor een console voor erbij.
Veel (veel) te weinig aandacht voor Cocoon. Ziet er fantastisch uit. Toegegeven, zulke gepolijste indie games is men ding ook wel.[b]uchiha tijntje schreef op zondag 24 september 2023 @ 13:50
Flink aantal spellen, waarvan Cocoon een van de interessantere games is en uitkomt in GP:
From Jeppe Carlsen, the lead gameplay designer of LIMBO and INSIDE — COCOON takes you on an adventure across worlds within worlds. Master world-leaping mechanics and solve intricate puzzles to unravel a cosmic mystery.
Nu tijdelijk bij amazone, Cyberpunk 2077 base game voor 16,50.Wom schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:41:
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pt2_mob_b_prod_image
Ik vond die game na de next-gen patch nog steeds best taai/saai. Grafisch bij vlagen oké en bij vlagen nog steeds zwaar onder de maat, maar de gameplay... ik weet niet. Die bullet spongen trekken me gewoon niet. Bij Starfield vind ik dat ook een probleem. Wel bizar dat deze game 3 jaar na release pas de game is die men voor ogen had. Anders voer je niet zo'n overhaul door als met de laatste patch gedaan is.Wom schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 20:41:
Wellicht probeer ik het ooit nog eens.
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 26-09-2023 08:27 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
- G_Dragon
Ja klopt, lijkt wel alsof het overal genegeerd wordilm schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 00:13:
[...]
Veel (veel) te weinig aandacht voor Cocoon. Ziet er fantastisch uit. Toegegeven, zulke gepolijste indie games is men ding ook wel.
Starfield bullet sponges??? Speel je dan op een hogere moeilijkheidsgraad? Of mik je center mass? Ik maak over het algemeen headshots en veel vijanden gaan met 1 schot neer (of misschien zijn er 1 of 2 nodig als genadeschot nadat ze al achteruit wankelen roepend dat ze blind zijn). Alleen sommige elite/boss vijanden of aliens kosten echt meer kogels.Hulleman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:27:
[...]
Ik vond die game na de next-gen patch nog steeds best taai/saai. Grafisch bij vlagen oké en bij vlagen nog steeds zwaar onder de maat, maar de gameplay... ik weet niet. Die bullet spongen trekken me gewoon niet. Bij Starfield vind ik dat ook een probleem. Wel bizar dat deze game 3 jaar na release pas de game is die men voor ogen had. Anders voer je niet zo'n overhaul door als met de laatste patch gedaan is.
En dan heb ik nog maar 1 skillpoint in ballistics en nog helemaal geen in rifles. Wel gebruik ik semi-automatic, full automatic wapens doen veel te weinig schade, dan zou het misschien wel sponzig kunnen voelen.
Gamertag: FinrazielNL
Zelfs op hogere difficulty (very hard) zijn de enemies geen bulletsponges als je weet wat je doet. Enkel de “bosses” hebben inderdaad een grotere healthbar. Maar met de juiste wapens / tactiek zijn die ook vrij snel neer.Finraziel schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:51:
[...]
Starfield bullet sponges??? Speel je dan op een hogere moeilijkheidsgraad? Of mik je center mass? Ik maak over het algemeen headshots en veel vijanden gaan met 1 schot neer (of misschien zijn er 1 of 2 nodig als genadeschot nadat ze al achteruit wankelen roepend dat ze blind zijn). Alleen sommige elite/boss vijanden of aliens kosten echt meer kogels.
En dan heb ik nog maar 1 skillpoint in ballistics en nog helemaal geen in rifles. Wel gebruik ik semi-automatic, full automatic wapens doen veel te weinig schade, dan zou het misschien wel sponzig kunnen voelen.
Tips zijn:
-Headshots.
-High dps wapens met goede mods. Mijn beste wapens waren zelfs voor langere tijd pistols.
-De perks van Elite wapens zijn niet te onderschatten. Met name die van vuur en elektriciteit vond ik erg prettig.
-Level je ballistics skill. Ik gebruikte amper non ballistic wapens.
-Of gewoon een OP shotgun to the face.
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-09-2023 09:43 ]
Bol.com ookChrisje1983 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 04:21:
[...]
Nu tijdelijk bij amazone, Cyberpunk 2077 base game voor 16,50.
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pt2_mob_b_prod_image
https://www.bol.com/nl/nl...lBdA.2_18.20.ProductImage
XBox Series X: BloodyB2121
Moet het plaatje niet Game Pass deal wordenG_Dragon schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:42:
Nieuwe deals!
[Afbeelding]
"Klik op de afbeelding voor de deals"
- G_Dragon
Is dat plaatje er al dan?Linksquest schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:01:
[...]
Moet het plaatje niet Game Pass deal worden
Heb al iets anders gevonden, thanks!
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 26-09-2023 10:18 ]
Ja dat is wel echt extreem eigenlijk...Hulleman schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 08:27:
[...]
Ik vond die game na de next-gen patch nog steeds best taai/saai. Grafisch bij vlagen oké en bij vlagen nog steeds zwaar onder de maat, maar de gameplay... ik weet niet. Die bullet spongen trekken me gewoon niet. Bij Starfield vind ik dat ook een probleem. Wel bizar dat deze game 3 jaar na release pas de game is die men voor ogen had. Anders voer je niet zo'n overhaul door als met de laatste patch gedaan is.
Als het gaat over Cyberpunk. Ik kwam gisteren deze video tegen, en moet zeggen dat het me toch wel positief verraste. Ik had hem bij release gekocht en na 2 uur gerefund.
Mocht er een rustige periode zijn met weinig games ga ik hem misschien wel eens weer een keer proberen.
Mocht er een rustige periode zijn met weinig games ga ik hem misschien wel eens weer een keer proberen.
Hoeveel dollars zouden er in dat mooie starfield rugzakje zitten ?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XcsvoQMHhlvxgGKsdKjKHaMZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A5FsMelfSGWpxg35pmTjfuwB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6CsLmzPYhnC9jjK6EfB1xmVk.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XcsvoQMHhlvxgGKsdKjKHaMZ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/A5FsMelfSGWpxg35pmTjfuwB.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6CsLmzPYhnC9jjK6EfB1xmVk.jpg?f=user_large)
Zou mooi zijn als Kojima eens wat meer loslaat over zijn Xbox project. Volgens mij nog steeds niks bekend behalve dat hij cloud techniek wilt gebruiken toch?justifire schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 10:33:
Hoeveel dollars zouden er in dat mooie starfield rugzakje zitten ?
Nee niets bekend verder.Raem schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 11:59:
[...]
Zou mooi zijn als Kojima eens wat meer loslaat over zijn Xbox project. Volgens mij nog steeds niks bekend behalve dat hij cloud techniek wilt gebruiken toch?
Nog een tip is je maatje granaten en dikke gun met bijbehorend ammo te geven. Zorg wel even dat je ze bij hem/haar/het op actief zet. Je maatje heeft dan oneindig hoeveelheid ammo. Scheelt jou weer het halve werk.uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 09:36:
[...]
Tips zijn:
-Headshots.
-High dps wapens met goede mods. Mijn beste wapens waren zelfs voor langere tijd pistols.
-De perks van Elite wapens zijn niet te onderschatten. Met name die van vuur en elektriciteit vond ik erg prettig.
-Level je ballistics skill. Ik gebruikte amper non ballistic wapens.
-Of gewoon een OP shotgun to the face.
Ben benieuwd. Ik vind dat hij wel iets teveel op een voetstuk wordt geplaatst. Maar zijn ideeën zijn altijd wel ambitieus.
Ben ik met je eens. MGS 1 en 3 zijn pareltjes, de rest van is prima maar trekt me niet specifiek. Maar zoals je zegt, altijd wel ambitieus dan wel vernieuwend.Raem schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:43:
[...]
Ben benieuwd. Ik vind dat hij wel iets teveel op een voetstuk wordt geplaatst. Maar zijn ideeën zijn altijd wel ambitieus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/nz97ZSsmcjPn2mZy4pCAp9W8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TZgmavz2qUqTjmHZSRktdbLr.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Trc2mWZtYWznUR5CfBjVUWSS.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/uSFAVx5OC3EKFRqv8CScs28d.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Nb8rRgdOWzsORFt0lCkcyiDf.jpg?f=fotoalbum_large)